Imaginea prezintă trei perechi de sticle, cu diverse orientări, alături de mesajul „#samefeeling”, conform hotnews.ro.
„Noi nu vedem nicio diferenţă”, sună textul ce însoţeşte imaginea care, în două ore, a fost distribuită de peste o mie de ori şi a atras zeci de comentarii, inclusiv glume de tipul: „cum explic eu copilului când vede două sticle de Cola la fel pe stradă?” sau „Cum o să-i explic eu lui ăla micu’ când vede că nu-i nicio Cola Zero?”
Mesajul a fost realizat de companie în colaborare cu McCann Worldgroup România, agenţia de publicitate ce lucrează pentru această companie.
Atunci când vine momentul să alegeți un loc sigur și potrivit pentru părinți sau bunici, este important să știți că…
Țara arde, fermierii plâng, iar politicienii se fac că plouă! DNA, dormiți liniștiți sau sunteți la cheremul mafiei? Incisiv de…
București, 18 September 2025 – ATEN International prezintă implementarea realizată în studioul Target3D din UK, ca poveste de succes pentru implementarea…
Planului Național de Redresare și Reziliență (PNRR) – Componenta 9. Suport pentru sectorul privat, cercetare, dezvoltare și inovare, Investiția I3.…
În București există numeroase opțiuni pentru cei care au nevoie rapid de bani și vor să apeleze la un serviciu…
Industria de gaming continuă să crească într-un ritm accelerat, iar anul 2025 aduce cu sine o serie de tendințe interesante…