2020 cu siguranta nu a fost un an obisnuit, din foarte multe puncte de vedere; ne-am confruntat cu pandemia de coronavirus, panedemie care pare departe de a se fi incheiat si care, pe langa sanatate, ne-a afectat si viata sociala, precum si numeroase activitati economice. In aceste conditii, o lectie importanta este cea a adapatarii, cea a precautiei; pentru a construi afaceri care sa poata continua si in astfel de vremuri de criza, este absolut nevoie a fi cu un pas inaintea evenimentelor. Trendul pentru 2021, in vanzarile de produse IT, poate fi intuit in functie si de ceea ce s-a intamplat in anul 2020, astfel incat sa existe posibilitatea unei adaptari la noile realitati. Detalii pe laptopdell.ro.
Faptul ca, intr-o perioada destul de lunga a nului 2020, s-a pus foarte mare accent pe munca la distanta, a fost relevant pentru a sublinia necesitatea automatizarii muncii, pe scara cat mai larga. Evident, este un process destul de dificil de implementat, destul de dificil de pus la punct. Insa, din fericire, odata trecute aceste etape, lucrurile sunt simtitor usurate, astfel incat participantii la aceasta activitate vor castiga timp pretios pentru a se ocupa de aprofundarea relatiilor cu cei interesati de achizitionarea acetui tip de produse, pentru a aprofunda relatiile cu acestia.
Intr-un astfel de context, se impune si schimbarea tehnicilor de vanzare; avand in vedere ca o perioada de criza este destul de demoralizatoare, sefii echipelor de vanzari s-au vazut pusi in pozitia de a desfasura inclusive activitai care sa creasca moralul membrilor echipei, care sa-I impulsioneze in a continua si a se dezvolta in aceasta afacere. In al doilea rand, mijloacele de comunicare media au ocupat un loc prioritar; in tehnicile de vanzari, aplicatiile de social media au devenit din ce in ce mai importante, deoarece au reprezentat un mediu propice pentru obtinerea de informatii folositoare referitoare la dorintele si preferintele clientilor vis a vis de achizitiile pe care urmeaza sa le faca. Un alt element de noutate, pentru toti cei implicati in vanzari, element care va deveni tot mai predominant, in viitor, in tehnicile de vanzari, sunt discutiile live pe diverse canale de comunicatii – video, telefon, audio, etc. Tehnicile de e-mail marketing trebuie foarte bine gandite, targetarea trebuie sa fie foarte atent asezata, astfel incat sa se obtina efectul scontat; 1000 de e-mailuri trimise in directii gresite ar putea sanu aiba absolut nici un efect, in vreme ce doar cateva mail-uri, bine alcatuite si individualizate, in functie de nevoile de utilizare, trimise exact clientilor care sunt interesati de produsul vandut – de pilda, laptop refurbished – pot genera vanzari chiar peste asteptari. Toate uneltele de vanzare, toate canalele de comunicare trebuie utilizate eficient si la maximum; nu se mai poate face apel doar la o parte dintre ele, pentru ca este nevoie de actiuni concertate, intr-o perioada deloc facila pentru vanzari.
In consecinta, pentru anul 2021 se necesita adaptare; rigiditatea mentinerii vechilor metode inseamna pierdere in afaceri. Cei ce vor invata sa se adapteze, vor reusi sa mearga mai departe. Profitul va putea fi realizat doar de catre cei care vor fi dispusi sa invete, sa se upgradeze si sa se plieze pe cerintele noi ale pietei. Pentru optimizare site intra pe site-ul: inseo.
Atunci când vine momentul să alegeți un loc sigur și potrivit pentru părinți sau bunici, este important să știți că…
Țara arde, fermierii plâng, iar politicienii se fac că plouă! DNA, dormiți liniștiți sau sunteți la cheremul mafiei? Incisiv de…
București, 18 September 2025 – ATEN International prezintă implementarea realizată în studioul Target3D din UK, ca poveste de succes pentru implementarea…
Planului Național de Redresare și Reziliență (PNRR) – Componenta 9. Suport pentru sectorul privat, cercetare, dezvoltare și inovare, Investiția I3.…
În București există numeroase opțiuni pentru cei care au nevoie rapid de bani și vor să apeleze la un serviciu…
Industria de gaming continuă să crească într-un ritm accelerat, iar anul 2025 aduce cu sine o serie de tendințe interesante…