In sectorul de marketing apare adesea termenul „brand”: brand lider, non-brand, brand personal etc. Cu toate acestea, semnificatia sa este mai confuza din punct de vedere comercial: ceea ce implica, nevoia de a recruta sau nu un expert, costul branding-ului sau o strategie de branding.
Marca, o componenta cheie a identitatii unei organizatii, desemneaza un nume sau un tip de produs fabricat de o anumita companie. Acesta din urma are un semn care permite consumatorului sa-l distinga si sa-l asocieze cu firma.
Promovarea marcii tale este o parte esentiala a dezvoltarii afacerii tale. O strategie de brand iti permite sa dai companiei tale o voce si o identitate, sa asociezi valori cu aceasta, dar si sa cresti gradul de constientizare a consumatorilor. Cu atat de multe resurse, instrumente si platforme disponibile astazi, dezvoltarea unei strategii de marca poate fi mai putin solicitanta sau mai costisitoare decat se astepta.
Mai simplu spus, o strategie de brand prin definitie, cunoscuta si ca strategie de dezvoltare a marcii, este un plan pe termen lung pentru atingerea unei serii de obiective pe termen lung care au ca rezultat identificarea si preferarea marcii tale de catre consumatori. O strategie de brand de succes cuprinde misiunea marcii, promisiunile facute clientilor sai si modul in care acestea sunt comunicate.
Adesea, inteleasa gresit, o strategie de brand nu este identitatea vizuala, adica suma logo-ului, a schemei de culori sau a site-ului tau web, desi aceste elemente creative fac parte integranta din brandingul tau. O strategie de brand se invarte in jurul tuturor elementelor intangibile care, de-a lungul timpului, contribuie la constientizarea marcii.
Iata cele 4 strategii diferite de branding:
Vrei sa beneficiezi de cea mai buna strategie de branding? Contacteaza-ne acum pe www.armeanu.ro!
Atunci când vine momentul să alegeți un loc sigur și potrivit pentru părinți sau bunici, este important să știți că…
Țara arde, fermierii plâng, iar politicienii se fac că plouă! DNA, dormiți liniștiți sau sunteți la cheremul mafiei? Incisiv de…
București, 18 September 2025 – ATEN International prezintă implementarea realizată în studioul Target3D din UK, ca poveste de succes pentru implementarea…
Planului Național de Redresare și Reziliență (PNRR) – Componenta 9. Suport pentru sectorul privat, cercetare, dezvoltare și inovare, Investiția I3.…
În București există numeroase opțiuni pentru cei care au nevoie rapid de bani și vor să apeleze la un serviciu…
Industria de gaming continuă să crească într-un ritm accelerat, iar anul 2025 aduce cu sine o serie de tendințe interesante…