Categories: Uncategorized

Johnnie Walker lansează campania Keep Walking România, prin care încurajează femeile să vorbească despre impactul lor asupra societății

  • Noua campanie Johnnie Walker aduce în prim-plan poveștile unor români extraordinari, dând un exemplu pozitiv și stabilind o bază solidă pentru progres. În România, ambasadorii campaniei Footsteps of Progress sunt Simona Păun, Cristiana Oprea, Andreea Raicu, Maria Popovici, Șerban Pavlu și Ada Galeș.
  • Începând cu 20 septembrie, aplicația AR Keep Walking România va fi disponibilă publicului larg, iar acolo vor fi prezente poveștile inspiraționale ale ambasadorilor, iar iubitorii de Johnnie Walker vor avea posibilitatea de a înscrie și povestea lor personală.

București, 20 septembrie – Johnnie Walker dă drumul campaniei Keep Walking România, prin care încurajează femeile să vorbească despre impactul lor asupra societății. Johnnie Walker vrea să facă cunoscute poveștile celor care au o voce puternică și care luptă pentru susținerea femeilor, cu scopul de a inspira și alte persoane să susțină povestile femeilor. Campania va începe în data de 20 septembrie și se va lansa cu o aplicație AR (care va fi disponibilă în perioada 20 septembrie – 19 octombrie) și va cuprinde poveștile ambasadorilor Johnnie Walker.

Scopul aplicației AR special dezvoltată de Johnnie Walker este de a a oferi un spațiu și o voce acelor persoane care contribuie la progresul colectiv, având posibilitatea de a împărtăși și ei povestea lor.

Pe lângă aplicație, în cadrul campaniei vor fi și activări off-trade, respectiv inserții de urme de pași care duc către QR Code în peste 20 de locații partenere Johnnie Walker și pași în 10 locații Carrefour. Astfel, vizitatorii locațiilor partenere pot să scaneze pașii Johnnie Walker și să contribuie la crearea unui narativ prin care cu toții facem cunoscut contribuțiile femeilor la progresul colectiv.

Pentru mine, progresul înseamnă dezvoltare continuă, învățare și auto-îmbunătățire. Faptul că mi-am urmărit visul de a deveni pilot m-a învățat că eșecul e parte din proces și oferă cele mai valoroase lecții, reprezentarea feminină, reziliența și ambiția demonstrate fiind doar un alt mod de a contribui la un progres colectiv. “a adăgat Cristiana Oprea, pilot de raliu, ambasador Johnnie Walker. 

„Pentru mine, egalitatea de șanse înseamnă posibilitatea de a ne alege propriul destin, indiferent de normele societății. Doar astfel, putem spune că acțiunile noastre ajută, cărămidă cu cărămidă, pas cu pas, iar în cazul meu, zbor cu zbor, la un progres colectiv în care susținem comunitățile pentru a-și atinge adevăratul potențial. “, a declarat Simona Păun, pilot pe o aeronavă de linie, ambasador Johnnie Walker.

Femeile modelează societatea în moduri unice, iar pașii lor sunt adesea nevăzuți. Este timpul să le facem vizibile. Campania Keep Walking România își propune să schimbe acest lucru și să le sprijine pe acestea pentru a pune în lumina reflectoarelor reușitele lor, astfel încât să poată fi văzute, auzite, urmărite și recunoscute.

“Johnnie Walker, whisky-ul scoțian nr 1 în lume, are o poziționare unică, deoarece are o acoperire uriașă. Mesajele Johnnie Walker ajung la extrem de mulți oameni, iar asta vine cu o mare responsabilitate și, de asemenea, o oportunitate. De aceea, prin campania Keep Walking România ne dorim să prezentăm modele feminine inspiraționale și să celebrăm succesele și pașii cu care acestea contribuie la progresul colectiv.”, a declarat Mihai Chiriacescu, Consumer Marketing Director PPD România.

Razvan

Recent Posts

Cămin de bătrâni modern în București – „Acasă la bunici”

Atunci când vine momentul să alegeți un loc sigur și potrivit pentru părinți sau bunici, este important să știți că…

15 ore ago

Cum analfabetismul funcțional a migrat de la IPJ Prahova la Poliția de Frontieră și înapoi spre IGPR – Ziarul Incisiv de Prahova

Țara arde, fermierii plâng, iar politicienii se fac că plouă! DNA, dormiți liniștiți sau sunteți la cheremul mafiei? Incisiv de…

18 ore ago

Target3D îşi optimizează producţia virtuală şi motion capture cu soluția KVM over IP de la ATEN

București, 18 September 2025 – ATEN International prezintă implementarea realizată în studioul Target3D din UK, ca poveste de succes pentru implementarea…

o zi ago

Comunicat de presă finalizare proiect QUALITY MEDICAL VISION SRL

Planului Național de Redresare și Reziliență (PNRR) – Componenta 9. Suport pentru sectorul privat, cercetare, dezvoltare și inovare, Investiția I3.…

2 zile ago

Ce trebuie să știi înainte să alegi un serviciu de amanet auto București

În București există numeroase opțiuni pentru cei care au nevoie rapid de bani și vor să apeleze la un serviciu…

2 zile ago

UAT Comuna Baia, județul Suceava, anunță finalizarea proiectului „Înființarea și dotareaunui centru de colectare prin aport voluntar în Comuna Baia, Județul Suceava – Runda 1”

Industria de gaming continuă să crească într-un ritm accelerat, iar anul 2025 aduce cu sine o serie de tendințe interesante…

2 zile ago