Categories: Uncategorized

Performanță solidă a Grupului SGS în trimestrul 3: Vânzările organice au crescut cu 6,0%

Geneva, 23 October 2025

  • În trimestrul al treilea, vânzările grupului SGS au atins 1 729 milioane CHF, în creștere organică cu 6%• A fost lansat noul cadru de referință global SGS DIGITAL TRUST• S-a menținut un ritm susținut al achizițiilor de tip bolt-on, prin finalizarea a 17 tranzacții de la începutul anului• Cifrele financiare estimate pentru final de an au fost reconfirmate

Géraldine Picaud, director executiv, a comentat:

Al treilea trimestru a fost marcat de rezultate excelente pentru SGS. Creșterea organică de 6,0% și efectul adițional de 1,9% provenind din diversificarea activităților subliniază puterea și reziliența modelului nostru de afaceri, precum și buna execuție a Strategy 27 – „Accelerarea creșterii, consolidarea încrederii”. Vom acționa în continuare cu celeritate pentru implementarea acesteia, poziționând grupul pe cele mai dinamice piețe, stimulate de sustenabilitate, încredere digitală și migrarea lanțurilor de aprovizionare globale. Strategia noastră de achiziții complementare va continua să stimuleze creșterea. Vreau să mulțumesc sincer tuturor echipelor SGS pentru angajamentul arătat performanței și excelenței.

Pentru a citi întregul comunicat de presă al Grupului SGS, click aici.

Pentru a detalia prezentarea rezultatelor, click aici.

Despre SGS

SGS este lider mondial în domeniul testării, inspecției și certificării. Operăm o rețea de peste 2.500 de laboratoare și centre de afaceri în 115 țări, susținute de o echipă de 99.500 de profesioniști dedicați. Având peste 145 de ani de excelență în domeniul serviciilor, îmbinăm precizia și acuratețea specifice companiilor elvețiene, pentru a sprijini organizațiile să atingă cele mai înalte standarde de calitate, conformitate și sustenabilitate.

Promisiunea brandului SGS – when you need to be sure – subliniază angajamentul asumat în ceea ce privește credibilitatea, integritatea și seriozitatea, permițând partenerilor să prospere în condiții de maximă siguranță. Compania oferă serviciile specializate cu mândrie prin intermediul brandului SGS și al altor mărci specializate de încredere inclusiv Brightsight, Bluesign, Maine Pointe și Nutrasource.

SGS este cotată la bursa elvețiană SIX, sub simbolul SGSN (ISIN CH1256740924, Reuters SGSN.S, Bloomberg SGSN:SW). Pentru mai multe informații despre compania SGS în limba română, vizitați: https://www.sgs.com/ro-ro

b2bseo

Recent Posts

Truck1 devine partener media al INDAGRA 2025 pentru a conecta sectorul agricol

Truck1 s-a alăturat ca partener media oficial al INDAGRA 2025. Fosta expoziție agricolă de top va avea loc la București,…

3 ore ago

Sculpturi din ciocolată și parfumuri de lux la Chocolate Saga 2025

Prima ediție: 13 noiembrie 2025, Sala I.C. Brătianu (DALLES), BucureștiInvitat: Profesor Dumitru Borțun, Facultatea de Comunicare și Relații Publice, SNSPA…

5 ore ago

Biblioteca Națională devine regatul dulce al Chocolate Saga 2025

Cea mai dulce experiență a toamnei: Chocolate Saga revine la București. Festivalul se deschide vineri, 24 octombrie, ora 12.00, la…

7 ore ago

Galaxy XR: Deschide noi orizonturi

Construit pe o platformă deschisă și scalabilă, cu AI multimodal în centrul său, Galaxy XR marchează începutul ecosistemului Android XR,…

8 ore ago

Beneficiile magneziului în reducerea anxietății

Uneori, anxietatea se simte ca un zumzet continuu pe fundal: inima bate mai tare, gândurile o iau înainte, iar atenția…

23 de ore ago

O nouă etapă în promovarea digitală: Perspektive Vision oferă advertoriale personalizate pe 4.200+ site-uri

Perspektive Vision anunță extinderea rețelei media la peste 4200 de publicații și oferă advertoriale personalizate pentru agenții, branduri și magazine…

o zi ago