Categories: AfaceriEvenimentExclusiv

Mai mult decât un furnizor de servicii, un furnizor de experienţe memorabile (P) | Capitala24

 Avand la dispozitie atat de multa varietate, alegerea nu este deloc usoara. Pentru a neasigura ca produsul sau serviciul ni se potriveste, ne implicam intr-un proces de achizitie complex si analizam cu minutiozitate termenii si conditiile, comparam specificatii, preturi si modele, dar avem intotdeauna in vedere experientele anterioare, acestea fiind factorul cu cea mai mare influenta asupra deciziei. Toate acestea pentru ca la final sa fim multumiti de alegerea facuta. 

Din postura de client in cea de furnizor

Avand aceasta imagine in minte, realizam cat de acerba este de fapt competitia intre producatori, furnizori, distribuitori de produse sau servicii similare, fiecare dorindu-si sa ocupe o pozitie fruntasa in topul cumparatorilor. Sunt efectuate studii si cercetari costisitoare pentru a descifra comportamentul consumatorului, pentru a afla care sunt factorii care il conduc spre anumite produse si factorii care il indeparteaza de altele.Se fac apoi analize si se stabilesc trenduri, mai mult sau mai putin relevante. Nu o data insa s-a constatat ca oamenii actioneaza independent de aceste trenduri si ca o strategie de campanie ce a functionat la un moment dat, peste un interval de “x” zile/luni/ani nu va mai aduce rezultatele scontate.

Portofoliu de experiente memorabile


 

In Gebruder Weiss nu am realizat astfel de studii, insa credem cu tarie ca oamenii sunt impulsionati de emotie si trairi, ca vor sa discute cu oameni, nu cu politici de companie, functii sau roboti telefonici. Si mai presus de toate, credem ca oamenii nu cumpara produse sau servicii, ci experiente. Fiecare decizie se contureaza pe motive personale, subiective, pe o experienta anterioara proprie sau impartasita, care a adus cu sine satisfactii. Am inteles ca nicio actiune nu trebuie intreprinsa cu scopul de a nediferentia de competitie, ci cu scopul de a aduce plus-valoare si experiente memorabile partenerilor nostri. In timp, am inteles ca tocmai aceasta atitudine ne face diferiti. 

Convingeri, atitudine si conectivitate

Capitala24

Recent Posts

Cămin de bătrâni modern în București – „Acasă la bunici”

Atunci când vine momentul să alegeți un loc sigur și potrivit pentru părinți sau bunici, este important să știți că…

14 ore ago

Cum analfabetismul funcțional a migrat de la IPJ Prahova la Poliția de Frontieră și înapoi spre IGPR – Ziarul Incisiv de Prahova

Țara arde, fermierii plâng, iar politicienii se fac că plouă! DNA, dormiți liniștiți sau sunteți la cheremul mafiei? Incisiv de…

16 ore ago

Target3D îşi optimizează producţia virtuală şi motion capture cu soluția KVM over IP de la ATEN

București, 18 September 2025 – ATEN International prezintă implementarea realizată în studioul Target3D din UK, ca poveste de succes pentru implementarea…

o zi ago

Comunicat de presă finalizare proiect QUALITY MEDICAL VISION SRL

Planului Național de Redresare și Reziliență (PNRR) – Componenta 9. Suport pentru sectorul privat, cercetare, dezvoltare și inovare, Investiția I3.…

2 zile ago

Ce trebuie să știi înainte să alegi un serviciu de amanet auto București

În București există numeroase opțiuni pentru cei care au nevoie rapid de bani și vor să apeleze la un serviciu…

2 zile ago

UAT Comuna Baia, județul Suceava, anunță finalizarea proiectului „Înființarea și dotareaunui centru de colectare prin aport voluntar în Comuna Baia, Județul Suceava – Runda 1”

Industria de gaming continuă să crească într-un ritm accelerat, iar anul 2025 aduce cu sine o serie de tendințe interesante…

2 zile ago