Categories: Eveniment

Strategie de branding – O viziune holistică și cuprinzătoare

Strategia de branding este o viziune holistică și cuprinzătoare a căii viitoare a unei companii sau a unui produs. Include absolut toate componentele, într-un fel sau altul legate de brand. De la filozofie și platformă ideologică până la indicatori care pot fi calculați matematic (capacitatea pieței, KPI, evaluarea realizărilor etc.). O strategie de branding bine concepută oferă răspunsuri cuprinzătoare la următoarele întrebări:

  • Care va fi marca creată sau actualizată?
  • Pentru cine este concepută?
  • Cum să creșteți implicarea publicului țintă?
  • Cum va arăta brandul într-o lună, șase luni, un an?
  • Care sunt obiectivele principale și secundare?
  • Ce acțiuni trebuie întreprinse pentru a atinge obiectivele?

De fapt, aceasta este o „foaie de parcurs” pentru a aduce brandul la liderii din industrie. Sau, „lista de cumpărături” care nu permite distragerea atenției, ajută la concentrarea asupra celor importante, scutește de cheltuieli nerezonabile.

Obiectivele strategiei de branding

Obiectivele și scopurile strategiei de branding sunt strâns legate, deoarece fără rezolvarea uneia este imposibil să se realizeze a doua. Mai mult, este important de menționat că, pentru fiecare obiectiv se formează o listă de sarcini. Printre cele mai frecvente sunt:

Creșterea vânzărilor. Diverse instrumente ajută la atingerea obiectivului. Aceasta include lucrul cu un public țintă neatins anterior și o creștere a cotei de piață prin atragerea consumatorilor care aleg un produs sau un serviciu dintre concurenți.

Studiu cuprinzător. Situația pieței, tendințele, ofertele concurenților, preferințele clienților – atât caracteristicile enumerate, cât și zeci de alte criterii contează. Cu aceste informații, este posibil să se întocmească nu numai o hartă actualizată a pieței, ci și o prognoză pentru schimbarea situației.

Promovarea unui nou produs sau serviciu. Pentru a atinge acest obiectiv, este dezvoltată o strategie de promovare a mărcii, care poate fi considerată parte integrantă a strategie de branding.

Dezvoltarea unor instrumente eficiente care rezolvă sarcinile principale. Acestea din urmă includ formarea unei imagini pozitive, creșterea loialității consumatorilor, crearea unei imagini memorabile care va crește gradul de conștientizare a mărcii.

Formarea propriei identităţi. Cine eşti? Cu ce ​​te deosebești de concurenții tăi? De ce ar trebui să te aleagă un cumpărător? Acesta este un obiectiv pe termen lung. Dar, ca rezultat, proprietarul primește o marcă care se caracterizează printr-un grad ridicat de detonare de la firmele concurente.

Crearea de instrumente. Adică mijloace care asigură unicitatea unui produs sau companie, precum și distanțarea acestora față de concurenți. Aceasta include sarcini precum dezvoltarea unei strategii vizuale de branding, inclusiv identitatea, propunerea unică de vânzare, poziționarea corectă etc.

Capitala24

Recent Posts

Cămin de bătrâni modern în București – „Acasă la bunici”

Atunci când vine momentul să alegeți un loc sigur și potrivit pentru părinți sau bunici, este important să știți că…

16 ore ago

Cum analfabetismul funcțional a migrat de la IPJ Prahova la Poliția de Frontieră și înapoi spre IGPR – Ziarul Incisiv de Prahova

Țara arde, fermierii plâng, iar politicienii se fac că plouă! DNA, dormiți liniștiți sau sunteți la cheremul mafiei? Incisiv de…

18 ore ago

Target3D îşi optimizează producţia virtuală şi motion capture cu soluția KVM over IP de la ATEN

București, 18 September 2025 – ATEN International prezintă implementarea realizată în studioul Target3D din UK, ca poveste de succes pentru implementarea…

o zi ago

Comunicat de presă finalizare proiect QUALITY MEDICAL VISION SRL

Planului Național de Redresare și Reziliență (PNRR) – Componenta 9. Suport pentru sectorul privat, cercetare, dezvoltare și inovare, Investiția I3.…

2 zile ago

Ce trebuie să știi înainte să alegi un serviciu de amanet auto București

În București există numeroase opțiuni pentru cei care au nevoie rapid de bani și vor să apeleze la un serviciu…

2 zile ago

UAT Comuna Baia, județul Suceava, anunță finalizarea proiectului „Înființarea și dotareaunui centru de colectare prin aport voluntar în Comuna Baia, Județul Suceava – Runda 1”

Industria de gaming continuă să crească într-un ritm accelerat, iar anul 2025 aduce cu sine o serie de tendințe interesante…

2 zile ago