Connect with us

Afaceri

Care sunt cele 3 abilități-cheie dintr-un CV competitiv?

Publicat

pe

Atunci când discutăm despre competențe personale sau profesionale avem în vedere abilitatea de a realiza o acțiune, de a executa o misiune profesională la standardele solicitate, cu ajutorul cunoștintelor și al abilităților, scrie Empower.ro

În practică, fiecare angajator este în căutarea unui set specific de competențe care să convină cât mai bine unei anumite funcții. De reținut însă, că în afară de abilitățile specifice necesare pentru funcția respectivă, există anumite competențe la care majoritatea angajatorilor atrag o deosebită atenție, chiar dacă acestea pot să nu se regăsească în fișa postului pentru job-ul dat. Cunoașterea acestora, prezentarea și evidențierea lor în propriul CV vor spori în mod real șansele de a fi observat și invitat la un interviu.

Studiile și analizele efectuate în ultimii ani indică un top al celor mai căutate abilități pe piața muncii, și anume:

  1. Orientarea către rezultat.

Orientarea către rezultat presupune o permanentă asumare de noi responsabilități și realizarea a unui efort proporțional pentru a atinge rezultatul scontat. Deținerea acestei competențe înseamnă că trebuie să fii capabil să te auto-motivezi, să perseverezi chiar și atunci când echipa ta renunță, să investești timp și resurse pentru a-ți atinge obiectivele prestabilite într-un anumit termen.

Faptul că această categorie de persoane își setează în minte un rezultat la care vor cu adevărat să ajungă și caută calea cea mai rapidă și mai eficientă, face ca angajatorii să ofere șanse mult mai mari colaborării cu ei.

Cum poți verifica dacă te numeri printre persoanele care dețin această abilitate?

E simplu. Trebuie să observi dacă te caracterizează următoarele atitudini și comportamente:

  • îți stabilești în permanență obiective, atât pentru proiectele mari cât și pentru planuri minuscule;
  • depui efort constant de realizare cu succes a obiectivelor, în pofida eventualelor impedimente;
  • respecți cu strictețe termenii-limită;
  • îți place să lucrezi cu indicatori înalți de performanță și te fascinează îndeplinirea acestora;
  • ai o permanentă dorință de învățare și dezvoltare personală;
  • profiți de cele mai multe oportunități și stabilești standarde înalte de lucru și pentru colegii tăi.

Ajustarea modului de lucru la fiecare situație în parte, îmbrățișarea de noi idei, adaptarea la presiunile și provocările interne și externe ale companiei sunt criterii tot mai frecvent utilizate de angajatorii din toată lumea. Deoarece transformările din mediul economic nu sunt predictibile, companiile încep să fie mai flexibile și mai agile. De aceea, vor căuta, la rândul lor, candidați care se adaptează cu ușurință nevoilor de lucru, sunt întreprinzători, dispun din plin de resurse și se ridică până la nivelul oricărei provocări.

Prin urmare, poți deduce că ești o persoană flexibilă dacă:

  • schimbările din mediul de lucru nu constituie niciodată o problemă pentru tine;
  • accepți opinii și poziții opuse, dacă acestea sunt bine argumentate;
  • gândești rapid, acționezi cu grijă, dar și cu viteză;
  • accepți noi provocări;
  • prioritizarea task-urilor constituie pentru tine o activitate comodă.

Flexibilitatea implică câteva caracteristici pe care trebuie să ți le asumi și dintre ele enumerăm: încrederea în propria persoană, toleranța, empatia, respectul pentru cei din jur și optimismul. Așadar, obținând și dezvoltând această abilitate, asiguri propriei persoane o poziție foarte favorabilă în ochii viitorului angajator.

  1. Abilitatea de prioritizare a sarcinilor.

Trăim și activăm într-un mediu foarte dinamic, în care aproape totul este urgent şi trebuie să executăm numeroase sarcini într-un timp record. Prin urmare, în orice firmă, ca și în viața personală, managementul timpului este esenţial pentru atingerea obiectivelor şi realizarea activităţilor. Este important să ştim cum să ne planificăm activitatea şi cum să aplicăm un șir de metode. Gestionarea eficace a timpului şi a resurselor disponibile permite atingerea, pe deplin, a obiectivelor trasate.

Cu siguranță în viitoarea funcție pe care speri că o vei obține, vei fi „bombardat” cu sarcini urgente, complexe și mai ales, multe și importante. A prioritiza înseamnă să alegi ce faci şi ce nu faci. Pentru o prioritizare eficace, trebuie să cunoști ce este important şi să faci diferenţa dintre important şi urgent.

Noutatea bună este că abilitatea de prioritizare a sarcinilor poate fi exersată individual, elaborând o listă cu obiectivele personale pentru o anumită zi și analizându-le prin prisma importanței și urgenței, de exemplu: achitarea unei facturi este urgentă și importantă, achiziționarea unor cauciucuri de iarnă este importantă însă nu este urgentă, verificarea prețurilor la niște produse noi nu este nici urgentă și nici importantă etc.

Iată câteva caracteristici ale unei persoane care practică prioritizarea sarcinilor:

  • analizează rapid orice provocare apărută în calea sa;
  • folosește un minim de resurse pentru obținerea aceluiași rezultat;
  • deleagă sarcini neimportante altor persoane;
  • structurează mereu;
  • planificarea este „religia” activității sale.

Enumerând cele 3 abilități-cheie, vedem cât de mari sunt, de regulă, așteptările angajatorilor din ziua de azi. Felul în care tu și CV-ul tău răspundeți la existența acestor abilități te poate transforma în candidatul potrivit pentru cariera pe care ți-o dorești sau te poate elimina din prima etapă. Nu ezita deci să prevezi aceste competențe în propriul CV, dar totodată să te asiguri că dispui de acestea și că muncești, în permanență, la îmbunătățirea lor.

Facebook Comments
Citeste in continuare
Comenteaza si tu

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Afaceri

Microsoft își extinde prezența în România cu un centru de dezvoltare tehnologică în Iași

Publicat

pe

Microsoft a anunțat astăzi finalizarea unei tranzacții cu Movial, o companie de servicii de inginerie și design software specializată în dispozitive mobile și de tip embedded, pentru a extinde ofertele de angajare persoanelor din birourile Movial din România, Taiwan și SUA. În cadrul tranzacției, 60 de angajați Movial din biroul din Iași al companiei s-au alăturat organizației Microsoft Devices pentru a continua investiția companiei în eforturile de dezvoltare a platformelor Android.

Microsoft va continua să extindă echipele de inginerie software care sprijină eforturile de dezvoltare Windows și Android, iar biroul Movial din Iași va deveni cel de-al patrulea centru de dezvoltare tehnologică din regiune pentru Microsoft.

Suntem încântați să continuăm extinderea prezenței Microsoft în România și dorim să le urăm bun venit acestor noi angajați ai organizației Microsoft România”, a declarat Violeta Luca, directorul general al Microsoft România.

Această extindere se bazează pe efortul susținut al Microsoft în România din ultimele două decenii și vine să recunoască talentul și expertiza specialiștilor români în domeniul tehnologiei.

Facebook Comments
Citeste in continuare

Afaceri

Dulapul metalic pentru desene, elementul practic din viata unui artist

Publicat

pe

dulap metalic

Daca esti pictor, arhitect, scenograf sau ai o alta indeletnicire care implica desen, dar si creativitate, cel mai probabil nu esti un mare fan al ordinii, intrucat aceasta poate dauna artei. Totusi, este esential sa iti depozitezi in siguranta schitele, picturile si proiectele, pentru a le gasi rapid atunci cand vrei sa le imbunatatesti, dar si pentru a te asigura ca acestea nu se pierd sau deterioreaza printre alte lucruri. In acest sens, iti recomandam un dulap metalic pentru desene si harti de la Viamond, unul dintre principalii jucatori de pe piata autohtona de papetarie, birotica si obiecte de mobilier de birou.

Cele doua modele de dulap metalic pentru desene si harti din oferta Viamond au un aspect simplu, industrial, putand fi integrate cu usurinta in orice spatiu, atat din punct de vedere vizual, cat si practic. In plus, in functie de preferintele si ideile tale, acestea pot fi imbogatite cu diverse stickere, care sa le ofere un look unic si personalizat. Singura diferenta dintre cele doua dulapuri il reprezinta numarul de sertare, 5, respectiv 10, in functie de nevoile tale de depozitare si bugetul de care dispui. Iata, in continuare, care sunt principalele caracteristici ale acestor solutii extrem de eficiente de arhivare:

Dulap metalic pentru desene si harti A0 cu 5 sertare – pret 3.897,24 de lei (o reducere de 997,10 lei fata de pretul obisnuit)

Dimensiuni: 1350 x 980 x 440 de milimetri (un volum de 0,58 metri cubi)

Dimensiune sertar: 50 x 1284 x 952 de milimetri

Dulap metalic pentru desene si harti A1 cu 10 sertare – pret 4.918,26 de lei (o reducere de 1.254,50 de lei fata de pretul obisnuit)

Dimensiuni: 1000 x 730 x 795 de milimetri (un volum de 0,58 metri cubi)

Dimensiune sertar: 50 x 934 x 702 milimetri

Cu exceptia particularitatilor enumerate mai sus, celelalte specificatii ale modelelor de dulap metalic pentru desene si harti sunt identice. Astfel, ele au o structura stabila, sudata din tabla de otel de calitatea I, fiind dotate cu incuietori de siguranta centralizate, cu 2 chei. Sertarele sunt dotate cu doua manere fiecare, au o capacitate portanta de pana la 35 de kilograme si pot fi extrase in proportie de 75% din corpul dulapului.

Dulapuri ignifuge, complet asamblate

Aceste doua exemple de dulap metalic sunt vopsite electrostatic prin pulverizare, intr-o culoare standard gri deschis (RAL 7035). Ele sunt acoperite de o garantie de 2 ani, iar livrarea in orice punct al tarii este gratuita, suportata de magazinul online Viamond. Mai mult decat atat, modelele de fata sunt ignifuge, prin urmare nu exista niciun risc ca lucrarile tale valoroase sa fie pierdute, iar dulapul va veni in stare complet asamblata, ceea ce inseamna o bataie de cap in minus.

Viamond, oferta variata de produse

Pe langa dulapuri metalice pentru desene si harti, in oferta Viamond mai gasesti si modele pentru scule si unelte, substante periculoase, medicamente si obiecte de curatenie, in functie de preferintele si nevoile tale organizatorice.

Facebook Comments
Citeste in continuare

Afaceri

Principalele 5 aspecte de luat in considerare atunci cand vrei sa alegi o companie specializata in web design

Publicat

pe

De

Optimizare SEO Bucuresti si Local SEO

Piata de dezvoltare a business-urilor aflate la inceput de drum este populata de numeroase oferte venite din partea agentiilor care presteaza servicii pentru dezvoltarea unui site in mediul online.

Cu alte cuvinte, atunci cand te hotarasti sa colaborezi cu o agentie web design trebuie sa ai in vedere anumite considerente. In cazul in care nu stii care sunt cele mai importante, mai jos sunt listate cele mai importante 5 aspecte de luat in considerare.

  • Experienta – Este principalul indicator care inseamna foarte mult pentru oricine activeaza in domeniu, dar si pentru tine ca si client solicitant. Cu alte cuvinte, experienta unei agentii specializate in web design poate fi cunoscuta dupa vechimea agentiei in spatiul de produse media, vechimea angajatilor si experienta acestora si, nu in ultimul rand, proiectele desfasurate sau studiile de caz prezentate.
  • Activitatea anterioara si portofoliul – Acest al doilea indicator de performanta te ajuta sa intelegi abordarea peo agentie o prefera in comparatie cu alte agentii. Precum am punctat anterior, portfoliul anterior al unei agentii este un exemplu al bunelor practici pe care acea agentie le respecta si, implicit, recomanda serviciile sale in defavoarea altor agentii.
  • Membrii echipe – In primul rand, este important sa cunosti cate departamente urmeaza sa fie implicate in proiectul tau de web design, creare site si promovare online. Apoi, este indicat sa cunosti intreaga echipa si membrii acesteia pentru a fi sigur ca acestia inteleg obiectivele tale de business in jurul carora urmeaza sa fie construit website-ul.
  • Locatia biroului – Fie ca apelezi in sistem remote la o agentie specializata in web design, fie ca apelezi la o agentie din acelasi oras cu tine, locatia biroului este necesara sa fie intotdeauna in avantajul tau. Astfel vei putea participa usor la intalniri, fie ca sunt realizate pe internet, fie direct la sediul agentiei sau firmei tale.
  • Alte departamente implicate in crearea website-ului: SEO / SEM – Cunoscand profilul unei agentii de marketing online specializata in servicii de web design poti afla daca se merita sa investesti, inca de la inceput, in lucrul cu aceasta agentie. De exemplu, poate vei dori ca ulterior sa beneficiezi de servicii SEO pentru promovarea site-ului tau in mediul online. De ce sa nu apelezi de la inceput la o agentie care iti poate pune la dispozitie si astfel de servicii?
  • Testimoniale si referinte – Precum se intampla in majoritatea cazurilor ale business-urilor online, in special website-uri, testimonialele si referintele joaca un rol foarte important. De aceea, atunci cand soliciti mai multe informatii din partea unei agentii web design asigura-te ca ai citit inainte referintele acestora si testimonialele primite din partea altor clienti. Fie ca cercetezi pe net, fie ca sunt listate direct in site-ul agentiei, acestea sunt de o importanta majora. In plus, in cazul in care nu gasesti, cauta sa obtii mai multe informatii despre clientii anteriori sau existenti ai agentiei si ii poti contacta chiar tu.
  • Stabilirea preturilor pentru serviciile prestate – Pentru ca pretul unui website este intotdeauna orientativ si nu poate fi stabilit un pret fix (osciland in functie de tehnologii, timp de lucru, obiectivele de site etc), este important ca inca de la inceput sa ai in vedere posibilitatile tale de investitie si disponibilitatea ta financiara. Aceste lucruri ii ajuta si pe cei cu care vei lucra astfel incat propunerea lor sa fie una relevanta pentru tipul de buget pe care esti dispus sa il investesti in dezvoltarea afacerii tale in mediul online.

Sursa articol: https://www.site4all.ro/blog/categorii-articole/internet-servicii-web/principalele-5-aspecte-de-luat-in-considerare-atunci-cand-vrei-sa-alegi-o-companie-specializata-in-web-design

Acest articol este publicat cu acceptul autorului:

Digital Craft Agency

AddressBulevardul Ion C. Brătianu nr. 5, București 030172

Phone0723 367 348

Appointments: https://digitalcraft.ro/

Facebook Comments
Citeste in continuare

Parteneri

Știri din București

Exclusiv16 ore inainte

Cititi si va minunati de emanatiile normative ale guvernantilor!/ Iata lucrul bine facut, pe jumatate doar!

Nu veti intelege ceva dar cred ca vor fi modificari in Parlament!Definitiile sunt ciudate, generale si fara logica normativa, cuprinzand...

Eveniment2 zile inainte

Dănuț Pop, președintele PER: „Dacă Poliția Română fraternizează cu scandalagii din localități, atunci Vela trebuie să demisioneze!”

Pare că lucrurile au scăpat de sub control la Poliția Română! Desele manifestări ale clanurilor din țară ne arată că...

Administrație locală2 zile inainte

HUAWEI, pe locul 45 în topul celor mai valoroase brand-uri din lume, primește și recunoașteri importante pentru cele mai recente dispozitive din segmentele PC și tabletă

Compania ajunge pe locul 50 în Top 100 Most Valuable Brands pentru al cincilea an consecutiv. HUAWEI obține premii cheie...

Exclusiv2 zile inainte

Cetatenii trebuie sa se trezeasca din starile induse de guvernantii de azi si sa evalueze calitatea mentala a politicienilor puterii actuale, dar si a celor ce mimeaza opozitia virtuala fata de abuzurile institutionale din aceasta perioada trista a Romaniei

Dumneavoastră de ce credeți că Marcel Vela, Ministrul Afacerilor Interne, cel care a favorizat amenzi neconstituționale de 600 de milioane...

Viața în București2 zile inainte

De ce sa cumperi lenjerii de pat din bumbac satinat?

Nu mai e un secret pentru nimeni faptul ca somnul este foarte important pentru fiecare dintre noi. Mai mult, materialul...

Eveniment2 zile inainte

Marius Necula a fost numit Prim-vicepreşedinte al PER pe Comunicare şi Imagine

Ca urmare a ultimei şedinţe a Biroului Permanent Naţional al PER, Marius NECULA a fost numit Prim-Vicepreşedinte pe Comunicare şi...

Afaceri2 zile inainte

Microsoft își extinde prezența în România cu un centru de dezvoltare tehnologică în Iași

Microsoft a anunțat astăzi finalizarea unei tranzacții cu Movial, o companie de servicii de inginerie și design software specializată în...

Eveniment3 zile inainte

Partidul Ecologist solicită demisia ministrului Mediului, Apelor și Pădurilor

  Comisia Europeana a trimis României scrisoarea prin care anunţă ţara noastră ca va fi trimisă...

Eveniment3 zile inainte

Ecologiștii, atac la Traian Basescu: „Distruge șansa unei resetări necesare a clasei politice, pe care românii o așteaptă!”

Turnătorul Petrov este ca o durere de cap care nu dispare! Există și face rău: vrea să încurce calculele pentru...

Exclusiv4 zile inainte

Doar in mintea lui exista aceste restrangeri de drepturi constitutionale prin norme infralegale!

Revoltați că nu au avut niciun control asupra procesului de numire a noului CNATDCU, o parte din rectorii de universități...

Exclusiv5 zile inainte

Ma uimeste pasivitatea autoritatilor, altele decat politia, precum si a societatii civice, cu privire la abuzurile politiei locale/nationale fata de cetateni care nu “respecta” masurile instituite de starea de alerta si nu numai!

Revoltați că nu au avut niciun control asupra procesului de numire a noului CNATDCU, o parte din rectorii de universități...

Administrație locală5 zile inainte

Microsoft ajută 25 de milioane de oameni din întreaga lume să dobândească abilități digitale necesare economiei COVID-19

Microsoft Corp. a anunțat ieri o nouă inițiativă globală care vizează dezvoltarea abilităților digitale pentru 25 de milioane de oameni...

Administrație locală5 zile inainte

Certificare ISO 9001 pentru Fabrica Nokian Tyres din America de Nord

Noua fabrică Nokian Tyres din Dayton, SUA, a primit certificarea ISO 9001. Pentru a obține această certificare, companiile trebuie să...

Administrație locală5 zile inainte

Huawei Next Image 2020 așteaptă în continuare înscrieri: Peste 20 de mii de pasionați de fotografie din Europa și-au înregistrat deja lucrările în competiție

Huawei Consumer Business Group invită pasionații de fotografie din România să se înscrie în competiția globală Huawei Next Image 2020...

Administrație locală6 zile inainte

Experiența TV de acasă, la superlativ: TCL aduce în România seria X91 de televizoare QLED 8K

TCL, unul dintre cei mai mari producători de dispozitive electronice de consum la nivel modial, recunoscut pentru vasta activitate de...

Eveniment6 zile inainte

Care sunt principalele avantaje ale sistemelor descentralizate de ventilatie?

Din ce in ce mai multi oameni apeleaza la sisteme de ventilatie  descentralizate, pe care le folosesc...

Știrea Zilei