Connect with us

Uncategorized

Cum sa alegi un sampon impotriva caderii parului

Publicat

pe

sampon impotriva caderii parului

Ai senzatia ca parul iti este mai subtire si chiar cade? Un scenariu de groaza care aproape ca duce la disperare pe majoritatea femeilor. Pentru ca, daca genetica este aproape intotdeauna motivul pentru barbati, motivele caderii parului la femei sunt foarte diferite. Una dintre cele mai frecvente cauze ale caderii parului, sunt modificarile hormonale, sarcina sau menopauza. Alte motive sunt stresul care se acumuleaza, alimentele nesanatoase sau parul vopsit prea des. In toate cazurile, ai nevoie de un sampon impotriva caderii parului profesional. Chiar daca un sampon nu stopeaza definitiv caderea parului, ingrijirea are intotdeauna un efect preventiv si de sustinere.

Cum se foloseste un sampon impotriva caderii parului?

Utilizarea unui sampon impotriva caderii parului se foloseste conform instructiunilor producatorului. De asemenea, trebuie sa te asiguri ca produsul este potrivit pentru femei si/sau barbati, deoarece unele dintre ingredientele active interfereaza cu echilibrul hormonal. Ai grija cand cumperi sampon impotriva caderii parului. Ar trebui sa alegi doar produse naturale de ingrijire, deoarece trebuie evitate ingrediente precum alcool, silicon si parabenii. Ca sampon, agentii impotriva caderii parului pot fi integrati cu usurinta in rutina zilnica de ingrijire. Cand sunt utilizate extern pe scalp, substantele de ingrijire stimuleaza circulatia sangelui in scalp si foliculii de par si blocheaza DHT care inhiba cresterea. De asemenea, este indicat sa folosesti un produs care sa curete si scalpul si sa-l elibereze de matreata. Doar astfel, parul poate creste din nou mai puternic. In plus, un sampon impotriva caderii parului ar trebui sa fie un produs antiinflamator, care va intari suplimentar foliculii de par.

Ce sampon se potriveste tipului si genului tau de par

In special in cazul parului vopsit, ar trebui sa verifici in prealabil daca samponul impotriva caderii parului este potrivit pentru utilizarea pe parul tau. Ingredientele din plante sunt potrivite atat pentru barbati, cat si pentru femei, dar ar trebui sa acorzi atentie continutului. Daca samponul este pentru caderea parului la femei, barbatii ar trebui sa se abtina de la a-l folosi si invers. Daca te intrebi de ce ai nevoie de un sampon impotriva caderii parului profesional, ar trebui sa stii ca, spre exemplu, cofeina stimuleaza circulatia sangelui la nivelul scalpului, biotina intareste parul, uleiul de argan intareste parul si hraneste scalpul, iar zincul blocheaza dht, protejeaza impotriva inflamatiei si intareste radacina parului.

Sampoanele cu ingrediente active de inalta calitate si blocanti specifici de DHT pe baza de plante, sunt produse de nisa si pot fi achizitionate din magazinul online beautyoneshop.ro. Un sampon impotriva caderii parului are o aplicare usoara si este o solutie rapida la caderea parului. Samponul are un efect preventiv si exista o gama larga de produse fara prescriptie medicala. Poti gasi un sampon impotriva caderii parului pentru fiecare tip de par.

Daca parul tau a inceput sa cada din ce in ce mai des a venit momentul sa iti comanzi un tratament de pe https://beautyoneshop.ro/impotriva-caderii-parului-468.

 

Facebook Comments
Citeste in continuare
Comenteaza si tu

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Uncategorized

SWISS CLINICS participă la AMWC Monaco 2024, cel mai important congres mondial de medicină estetică și anti-îmbătrânire din lume

Publicat

pe

De

  • AMWC Monaco 2024 are loc în cadrul Grimaldi Forum, în perioada 27-29 martie, și aduce împreună peste 15.000 de participanți
  • Swiss Clinics susține medicii care își doresc să facă performanță și să își continue pregătirea profesională, oferindu-le acces la ultimele noutăți din medicina estetică
  • De la începutul anului, echipele Swiss Clinics au participat la IMCAS 2024, Dubai Derma 2024 și acum la AMWC 2024-Monaco

BUCUREȘTI, 28 martie 2024 – Rețeaua de clinici de chirurgie plastică, estetică și microchirurgie reconstructivă SWISS CLINICS participă la AMWC Monaco 2024, cel mai important congres mondial de medicină estetică și anti-îmbătrânire din lume. Cea de-a 22-a ediție a AMWC Monaco se desfășoară în cadrul Grimaldi Forum, între 27-29 martie, și aduce împreună peste 15.000 de participanți din toată lumea, 300 de expozanți și 300 de speakeri de top din industrie.

AMWC Monaco propune un program multidisciplinar de medicină estetică și anti-îmbătrânire, conceput pentru a promova educația continuă la nivel înalt și a încuraja schimbul de expertiză.

AMWC Monaco este cel de-al treilea congres de estetică din rândul celor mai importante la nivel mondial la care participă echipele Swiss Clinics de la începutul anului, după Dubai World Dermatology and Laser Conference & Exhibition și cel mai important congres științific de estetică din lume, IMCAS 2024-Paris. Din echipa Swiss Clinics care participă anul acesta la AMWC fac parte medici specialiști și rezidenți, precum Dr. Daniel Velicu, Dr. Erika Tugearu, Dr. Tatiana Chiriac, Dr. Hussein Srour și Dr. Carina Chirilă, care își continuă, astfel, procesul de perfecționare în chirurgia plastică, estetică și reconstructivă.

„Medicina estetică se află într-o etapă de evoluție accelerată. Pentru a rămâne relevanți în fața nevoilor pacienților și a menține un avantaj competitiv, este esențial să fim la zi cu inovațiile din domeniu. Un mod eficient de a o face este participarea medicilor noștri la evenimentele de top din domeniu, precum AMWC Monaco 2024 sau IMCAS Paris. Acestea oferă o platformă valoroasă pentru explorarea tendințelor emergente și înțelegerea impactului lor asupra creșterii satisfacției pacienților, pe lângă îmbogățirea cunoștințelor profesionale ale medicilor”, spune Valentin Burada, fondatorul Swiss Clinics.

La nivel mondial, tema principală în estetica anului 2024 se concentrează pe utilizarea potențialului regenerativ al corpului prin metode inovatoare și minim invazive, concepute pentru a oferi rezultate cu aspect natural și în deplină siguranță pentru pacienți.

Participarea la AMWC este esențială pentru companiile care își doresc să adopte cele mai noi și eficiente tratamente și tehnologii în domeniul chirurgiei estetice. Prezența echipei de medici Swiss Clinics la AMWC Monaco subliniază dedicarea rețelei față de excelență și inovație în avansarea standardelor de frumusețe și sănătate la nivel global. În fiecare an, conferințele și prezentările în cadrul AMWC generează o cantitate impresionantă de material științific cheie în medicina estetică.

Swiss Clinics este cea mai extinsă rețea de medicină estetică din România. Swiss Clinics operaționalizează, în mod direct, 3 clinici, în București, Severin și Galați, și 1 spital, în București, și colaborează cu clinici autorizate DSP pentru chirurgie plastică/dermatologie din 40 de orașe la nivel național.

Clinica din București deține bloc operator propriu și operează cu tehnologii și echipamente de ultimă generație. Rețeaua medicală Swiss Clinics a aniversat, în 2023, 8 ani de prezență, timp în care a tratat peste 80.000 de pacienți.

Facebook Comments
Citeste in continuare

Uncategorized

UP Generation lansează Life Skills Pro: Primul program de mentorat din România care transformă viitorul tinerilor

Publicat

pe

De

București, 27 martie, 2024: Cu obiectivul de a aduce soluții și sprijin unei generații aflate în căutarea direcției și a echilibrului, UP Generation anunță lansarea programului „Life Skills Pro”, un program de mentorat pentru adolescenții și tinerii cu vârste cuprinse între 16 și 25 de ani. Având o abordare inovatoare, acest program oferă oportunități practice de învățare și aplicare a abilităților de viață esențiale.

Ultimul deceniu a fost marcat de schimbări rapide și provocări complexe la nivel global, iar noua generație de tineri se confruntă cu un mediu extrem de dinamic și imprevizibil. Anxietatea și incertitudinea au devenit aspecte cotidiene ale vieții lor, pe măsură ce se adaptează la transformări socio-economice, tehnologice și culturale fără precedent.

Un studiu realizat de Insights PulseZ arată că 7 din 10 tineri au nevoie urgentă de îndrumare pentru dezvoltarea abilităților de viață esențiale pentru a-și construi o fundație solidă atât la nivel personal, cât și profesional. În acest context, a prins contur Life Skills Pro, primul program de mentorat din România care vine în întâmpinarea nevoilor tinerilor cu o soluție inovatoare și profund transformatoare.

Creat și gândit de Monica Florea, antreprenor cu o vastă experiență în conducerea de business-uri antreprenoriale românești, Life Skills Pro se distinge ca fiind singurul program de mentorat din România care, în doar 6 luni, îi echipează pe tineri cu abilitățile vitale pentru viață.

„În experiența mea profesională de 25 de ani, am trăit și am văzut nevoia acută a tinerilor de a înțelege direcția lor, de a se integra în mediile profesionale și sociale, de a fi acceptați așa cum sunt și de a găsi un teren fertil pentru viitorul lor. Am simțit dorința lor de a învăța și de a se dezvolta, dar și fricile și nesiguranțele pe care le au. Din toate acestea s-a așezat misiunea mea pentru tineri – care azi se numește UP Generation si care are rolul de a contribui la cresterea unor generatii responsabile, echilibrate, pregatite pentru viață și aliniate cu propriile aspirații”, a declarat Monica Florea, Fondator UP Generation.

Life Skills Pro este un program complet de dezvoltare și antrenament al abilităților de viață, conceput special pentru tinerii cu vârste între 16 și 25 de ani. Fundamentat pe un model de învățare experiențială, interactivă și direct aplicabilă, programul propune o abordare practică, oferind participanților exerciții, exemple și scenarii din viața reală, ajustate la nevoile specifice ale acestora.

Programul a fost testat într-o formă pilot, unde au participat 14 tineri cu vârste între 16 și 24 de ani cu scopul de a adapta sesiunile cât mai aproape de nevoile reale ale tinerilor. Feedback-ul participantilor a fost remarcabil, ilustrând impactul profund al programului asupra dezvoltării personale și profesionale.

„Cu ocazia participării la acest program, am învățat să îmi recunosc emoțiile și sa ma confrunt cu gândurile iraționale. Am învățat sa comunic mai structurat și eficient cu oamenii de langa mine, dar și sa ascult, sa îmi concentrez atenția asupra vorbitorului și sa ma implic în conversație pe tot parcursul ei. Mi-a folosit foarte mult când am învățat să dau feedback, cum sa fie sincer, cum sa spun ce ma deranjează într-un mod elegant, fără sa ma cert. In concluzie, am învățat la 16 ani ce alți oameni învață poate într-o viață, acumulând informații și educație pentru provocarile care vor urma”, a declarat Flaviana Sandu,16 ani, elevă liceu.

Life Skills Pro se desfășoară în două etape principale: o fază inițială de învățare în sala de experiențe, urmată de o etapă de antrenament individual cu mentorii. Această structură permite o experiență de învățare completă și o adaptare la nevoile specifice ale fiecărui tânăr.

Echipa de traineri este alcătuită din profesioniști recunoscuți în diverse domenii, toți uniți de misiunea de a ghida și susține tinerii în călătoria lor de autodezvoltare:  Monica Florea, Owner & Trainer de business, Johanna Croci, Designer Educational & Trainer, Aida Ivan, Psihoterapeut & Coordonator program vocațional, Andreea Ravas, Designer Educational & Trainer și Traian Moldoveanu, Trainer educational. Acestora li se alatura mentorii care vin din zona de business, antreprenori si profesionisti in domeniile lor.

Pe 30 martie, va avea loc la București o sesiune demonstrativă a programului, oferind o oportunitate unică tinerilor interesați să descopere din interior dinamica și beneficiile acestui parcurs transformativ. De asemenea, părinții sunt bineveniți să participe, având posibilitatea să înțeleagă mai bine modul în care se desfășoară programul, să cunoască echipa și să adreseze întrebări. Înscrierile se pot face completând formularul disponibil pe acest link.

Pentru mai multe informații despre Life Skills Pro și platforma educatională UP Generation, vizitați www.upgeneration.ro.

Despre Up Generation

UP Generation reprezintă o inițiativă educațională dedicată liceenilor, studenților și absolvenților universitari, având ca scop principal oferirea instrumentelor, resurselor și cunoștințelor necesare pentru construirea unui viitor prosper și a unei vieți împlinite. Înființat de Monica Florea, UP Generation își propune să contribuie la dezvoltarea noii generații, învățându-i să navigheze prin provocările vieții cu înțelepciune și curaj.

Facebook Comments
Citeste in continuare

Uncategorized

Cum s-a schimbat relația românilor cu băncile în ultimii 8 ani? De la zeci de mii de procese, la negociere și rezolvare amiabilă

Publicat

pe

De

27 martie, București. Radiografia sistemului bancar prin prisma evenimentelor petrecute în acest domeniu în ultimii 15 ani este principala temă a episodului 1 din #PodcasturileCSALB, în care sunt invitați Alina Radu și Alexandru Păunescu, într-o discuție moderată de Cornel Dinu. Cine are responsabilitatea creditelor care nu mai pot fi plătite? Cum pot fi rezolvate amiabil procesele consumatori-bănci? Cum s-a ajuns de la conflict, la negociere, între consumatori și bănci? Care sunt motivele pentru care Banca Națională a României ar putea prelua protecția consumatorilor de servicii și produse financiare?

Este al 4-lea sezon de interviuri la care participă top managementul sistemului bancar și experți din domeniul juridic. În 2023 și în acest an, jurnaliști reputați din domeniul economic sunt invitați să dezbată principalele subiecte din banking, în cadrul Centrului de Soluționare Alternativă a Litigiilor din domeniul Bancar (CSALB). În 2024 analizăm noutățile și impactul lor în piața financiar-bancară, precum și relația consumatorilor cu instituțiile de credit, dar și cu finanțele personale, într-un context socio-economic volatil și imprevizibil.

Efectele anilor de euforie 2006-2008 sunt resimțite și astăzi. Creditele care au fost acordate când economia duduia, și care au creat probleme ulterior, au avut două cauze principale: lipsa de experiență a populației cu produsele și serviciile bancare (diferită de educația financiară) și dorința băncilor de a se dezvolta și a câștiga o cotă de piață cât mai mare, proporțională cu apetitul de creditare de atunci. Acea perioadă a fost marcată de creditul cu buletinul, în care nu verifica nimeni dacă debitorul are măcar venituri cu care să ramburseze împrumutul. Totul a fost accentuat de lipsa de previziune a tuturor față de evoluția CHF sau felul în care cardurile de credit ajungeau în cutia poștală, după ce oamenii luau împrumuturile doar pe baza unui act de identitate. Este adevărat că băncile ar fi avut posibilitatea, cu informațiile pe care le aveau la dispoziție, să fie un pic mai diligente.

A urmat apoi criza financiară din 2009-2010 care a fost exploatată populist, iar vina exclusivă a problemelor cu care se confrunta populația a fost atribuită băncilor. De fapt, nu despre vină vorbim, ci despre o împărțire a responsabilității între consumatori și bănci.

Între 2015-2016 aveam, pe de o parte, zeci de mii de procese în instanță între consumatori și bănci, iar pe de altă parte Banca Națională a României se implica în înființarea CSALB și în promovarea unei viziuni diferite pentru statu-quo-ul de atunci: negocierea și compromisul într-o perioadă de conflict maxim, lucruri care păreau cel puțin exotice. În primii trei ani de la înființare, CSALB a trebuit să câștige atât încrederea consumatorilor care se considerau nedreptățiți de bănci, cât și a băncilor care erau sceptice că o nouă formă de mediere chiar va funcționa.

În timp ce în cadrul CSALB negocierile se purtau caz cu caz, instanțele erau asaltate de procese colective. Noi am spus acest lucru mereu: fiecare caz este unic și trebuie tratat ca atare, nu pot funcționa măsurile administrative pentru toți, în același fel. Avem împrumuturi cu condiții de rambursare diferite, viețile noastre sunt diferite și câștigăm diferit. De aceea, fiecare problemă trebuie discutată și negociată individual. CSALB propunea acest tip de dialog într-un moment încărcat de tensiune.

De aceea, la început consumatorii abordau concilierea cu o atitudine războinică și căutau pedepsirea băncilor pentru ce li se întâmpla. În momentul acesta vin să negocieze cu băncile ca să-și continue relația contractuală în condiții mai bune, adaptate situației lor. Principalul câștig este că o parte dintre instituțiile financiar-bancare au înțeles cum să reacționeze atunci când clienții lor au o nevoie. Băncile și-au personalizat relația cu consumatorii, iar abordarea de tip personal banking prinde tot mai mult.

După opt ani (n.n. în care au avut loc peste 4.200 de negocieri între consumatori și bănci, încheiate cu împăcarea părților în 90% dintre cazuri), rolul CSALB este determinant în rezolvarea conflictului dintre  cele două părți. Totodată, peste 500 de procese în instanță s-au rezolvat amiabil în cadrul Centrului.”

Doi parlamentari au depus un proiect de lege la Senat prin care Banca Națională a României ar trebui să preia atribuțiile de protecție a consumatorilor, devenind astfel autoritatea națională competentă cu protecția consumatorilor de produse și servicii financiar-bancare. De ce este important ca BNR să preia aceste responsabilități și ce justifică acest demers?”

E o chestiune care ține, în primul rând de o abordare la nivel european. Din 17 bănci centrale din UE care au în statut supravegherea prudențială, 10 au și protecția consumatorilor. După 2008-2009 a fost foarte clar că problemele legate de protecția consumatorului pot să afecteze stabilitatea financiară. Și atunci, această chestiune intră pe teritoriul băncilor centrale. Iar Banca Centrală Europeană a spus de fiecare dată când a emis un aviz, că este un avantaj, din perspectiva protecției consumatorului și asigurării stabilității financiare, ca o bancă centrală să aibă și  atribuții de supraveghere prudențială. Este important de menționat că niciodată BNR nu a avut atribuții de protecție a consumatorului. Circulau în spațiul public opinii că am avut aceste atribuții și le-am transferat către ANPC după 2008. Actualul statut al Băncii Centrale este din 2004 și nu prevede acest lucru. Au fost mereu consumatori care s-au adresat BNR să le rezolve diferite probleme, iar de la Banca Centrală au fost așteptări să se implice în protecția consumatorilor, fiind chiar blamată că nu o face. Motivul a fost că nu avem capacitatea legală să ne implicăm. Banca Națională a României e pregătită să preia atribuțiile privind protecția consumatorilor de produse financiar-bancare dacă Parlamentul va decide acest lucru și va legifera.”

Aș vrea să vorbim și despre cum se raportează consumatorii la bănci și la negocierea cu băncile, în cadrul CSALB.”

Cunoștințele financiare pe care le au consumatorii și informațiile la care au acces sunt încă foarte diferite. Modul în care își organizează situația financiară personală este extrem de divers, în continuare. Un motiv în plus ca abordarea pe care o avem să fie una personalizată. Cu toate acestea, multora încă le lipsește înțelegerea practică a dialogului cu banca. Au citit despre bănci, despre cazuri rezolvate în cadrul CSALB, au discutat cu alți consumatori, dar le lipsește interacțiunea cu banca.

Am observat o reducere a numărului solicitărilor pentru creditele în CHF. De-a lungul timpului consumatorii au văzut că inclusiv în instanță judecătorii au pronunțat soluții diverse, iar problema nu putea fi tranșată în alb sau negru.

La fel este situația multor oameni care, dacă ar da băncile în judecată nu ar avea câștig de cauză, deoarece contractele lor respectă legislația. De fapt, acești consumatori au nevoie de un sprijin din partea băncilor în ajustarea contractului de credit, nu de un proces costisitor, care să dureze câțiva ani. Iar acest sprijin l-au obținut de-a lungul anilor prin negociere, în cadrul CSALB. Din fericire, în multe cazuri băncile au fost deschise în a găsi soluții și au dorit rezolvarea problemelor apărute în derularea acestor credite.

Odată cu disponibilitatea unor bănci de a negocia, a crescut și exigența consumatorilor față de băncile care au rămas mai inflexibile. În ultima vreme am avut discuții cu consumatori care spuneau: dacă nu sunt ascultat de creditor, îmi refinanțez împrumutul și mă duc la altă bancă.

Facebook Comments
Citeste in continuare

Parteneri

Știri din București

Uncategorized5 minute inainte

SWISS CLINICS participă la AMWC Monaco 2024, cel mai important congres mondial de medicină estetică și anti-îmbătrânire din lume

AMWC Monaco 2024 are loc în cadrul Grimaldi Forum, în perioada 27-29 martie, și aduce împreună peste 15.000 de participanți Swiss...

Uncategorized20 de ore inainte

UP Generation lansează Life Skills Pro: Primul program de mentorat din România care transformă viitorul tinerilor

București, 27 martie, 2024: Cu obiectivul de a aduce soluții și sprijin unei generații aflate în căutarea direcției și a...

UncategorizedO zi inainte

Cum s-a schimbat relația românilor cu băncile în ultimii 8 ani? De la zeci de mii de procese, la negociere și rezolvare amiabilă

27 martie, București. Radiografia sistemului bancar prin prisma evenimentelor petrecute în acest domeniu în ultimii 15 ani este principala temă...

UncategorizedO zi inainte

Samsung extinde Galaxy AI cu One UI 6.1

Samsung Electronics îmbunătățește experiența utilizatorilor pe o gamă largă de dispozitive Galaxy prin lansarea actualizării One UI 6.1*. Începând cu 28...

Uncategorized2 zile inainte

Kingston Digital lansează SSD-urile industriale i-Temp

formate de 2,5-inch & M.2 2280 Pentru integratorii de sisteme și inginerii de proiectare Managementul ciclului de viață și asistență...

Eveniment2 zile inainte

NAVITEL a lansat o nouă cameră de bord auto: NAVITEL R35

NAVITEL a lansat la începutul anului noua cameră de bord auto NAVITEL R35 care este proiectată pentru a oferi o experiență de...

Viața în București3 zile inainte

De ce sa alegi pantofii sport cu platforma?

În universul modei contemporane, acesti pantofi sport cu platforma au devenit o alegere tot mai populară printre femeile moderne care...

Uncategorized3 zile inainte

BenQ lansează PD3225U, un nou monitor de design pentru utilizatorii de Mac și MacBook Pro

Alăturându-se seriei de monitoare profesionale, PD3225U este o necesitate pentru designeri, fotografi și creatori de conținut București, România,  Martie 2024 –...

Sian Beauty Concept Sian Beauty Concept
Social3 zile inainte

Epilarea definitivă: Sfaturi pentru o piele fină și netedă

Visul unei pieli mereu netede și catifelate, fără grija firelor de păr nedorite, poate deveni realitate cu ajutorul epilării definitive....

Exclusiv6 zile inainte

WHITE TOWER (XXIII)/Dupa rambusari ilegale de T.V.A asistam la mentinerea masurilor penale – Ziarul Incisiv de Prahova

 Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie (ÎCCJ)  a respins, ca nefondate, contestaţiile formulate de Parchetul de pe lângă Curtea de...

Muzeul Judeţean Argeş Muzeul Judeţean Argeş
Social6 zile inainte

Muzeul Judeţean Argeş – parteneriat cu Muzeul Național Bran

Alături de Cornel Popescu, managerul Muzeul Județean Argeș, Adrian Dumitru Bughiu a avut o întâlnire extrem de interesantă cu reprezentanții...

Exclusiv6 zile inainte

DXOMARK a desemnat HONOR Magic6 Pro drept “Smartphone-ul cu cea mai performantă cameră foto din lume”

HONOR Magic6 Pro a fost recunoscut ca având cea mai performantă cameră foto din lume, obținând un punctaj remarcabil de 158...

Cum afectează disponibilitatea locurilor de parcare prețul apartamentelor în București? Cum afectează disponibilitatea locurilor de parcare prețul apartamentelor în București?
Uncategorized7 zile inainte

Cum afectează disponibilitatea locurilor de parcare prețul apartamentelor în București?

Disponibilitatea locurilor de parcare este un factor crucial în evaluarea prețului apartamentelor în București, un oraș cu o infrastructură urbană...

Eveniment7 zile inainte

Ascultă muzica preferată și gestionează apelurile cu ușurință în mașină cu Navitel BHF02 BASE

Navitel prezinta modulatorul FM auto, BHF02 BASE, un dispozitiv revoluționar care îți permite să te bucuri de muzică și să...

Uncategorized7 zile inainte

Cancerul de prostată: Tratamente fără frontiere cu ajutorul experților din Turcia

Cancerul de prostată, una dintre cele mai răspândite forme de cancer întâlnite la bărbați în întreaga lume, reprezintă o provocare...

Uncategorized7 zile inainte

Peste 1.000 de studenți merg în următoarea etapă a Future Jobs Cup, proiectul educațional lansat de TikTok și Școala de Valori în România

București, 21 martie 2024 – Aproximativ 2.400 de studenți din principalele universități din România s-au înscris în Future Jobs Cup, proiectul...

Știrea Zilei