Connect with us

Uncategorized

TikTok celebrează comunitatea globală prin raportul Anul văzut pe TikTok: 2023

Publicat

pe

Raportul celebrează cele mai populare trenduri, creatorii care s-au remarcat și momentele frumoase din acest an, inspirate de comunitatea globală TikTok. București, 6 decembrie 2023 – Astăzi, TikTok dezvăluie Anul văzut pe TikTok: 2023, raportul anual care celebrează comunitatea globală, dar și trendurile, creatorii și momentele memorabile. 2023 a fost anul în care comunitatea TikTok a învățat life hack-uri, dar mai ales s-a distrat pe cinste – iar aici se evidențiază trendul legat de Imperiul Roman. De-a lungul acestui an, comunitatea TikTok formată din peste un miliard de utilizatori a continuat să crească și să conecteze oameni din toată lumea, ceea ce a generat un impact pozitiv asupra culturii și a vieții în general. De la rețete simple până la sketch-uri amuzante, melodii consacrate și mici afaceri care au înflorit, comunitatea TikTok a continuat să creeze, să se conecteze și să sărbătorească autenticitatea pe TikTok pe tot parcursul anului 2023. „Pentru noi, raportul Anul văzut pe TikTok: 2023 este o modalitate de a onora unele dintre momentele remarcabile care s-au petrecut pe TikTok de-a lungul anului. Este o fereastră către povești care au inspirat, distrat și educat peste 1 miliard de oameni din întreaga lume. Vă mulțumim pentru încă un an în care ați adus bucurie comunității noastre și ați împărtășit creativitatea cu noi”, a declarat Adam Presser, Head of Operations, TikTok. Iată care sunt trendurile, creatorii și momentele care au adus împreună comunitatea TikTok din toate colțurile lumii în 2023, un an în care platforma a susținut utilizatorii să învețe, să râdă, să găsească inspirație și să inspire la rândul lor, să se distreze, să își imagineze și să exploreze. Anul văzut pe TikTok: 2023 Preferate Pentru Tine: Clipurile video populare din 2023 În România

  1. @izofoamsuceava: Un expert oferă un ghid pas cu pas pentru procesul de izolare eficientă a mansardei. El folosește spumă spray și face o casă mai eficientă din punct de vedere energetic.
  2. @ayan.boy16: Un video care răsfață privitorul cu un bebeluș simpatic în timp ce i se scoate șoseta și iese la iveală cel mai adorabil picioruș pe care utilizatorii l-au văzut.
  3. @redbullro: Pagina oficială Red Bull oferă adrenalină și umor într-o compilație de accidente epice alături de glumițe despre ideile îndrăznețe care uneori nu se întâmplă.
  4. @nadina_ioana: O creatoare din nișa din lifestyle și beauty se distrează în timp ce testează un demachiant roz sub formă de spumă, care promite sunete demne de asmr.
  5. @romania: Urmăritorii sunt martori la felul în care viitorul se împletește cu prezentul într-un video în care o femeie în vârstă taie iarba cu ajutorul unui aparat de ultimă generație.

În jurul lumii

  1. @seanthesheepman: #Farmtok se remarcă odată cu ciobanul Sean și câinii săi, Kate, Echo și Mony, a căror inteligență este pusă în evidență.
  2. @kirbyquimado: Un mod ușor și creativ de a face o super gustare care are la bază pâinea.
  3. @jazephua: Ritmuri catchy ale piesei virale Capybara din 2023.
  4. @unknowndazza: Aici este povestea lui Frodrick Broscoiul și a casei sale 3D.
  5. @gabryellurlan: O nouă zi alături de câteva păsări care se ceartă la ora 6 dimineața.

The Playlist: Melodii populare care s-au auzit în 2023 De la melodii pop care au captat atenția ascultătorilor încă de la prima audiție și până la cântecele care au făcut senzație în trecut, artiștii TikTok au fost alături de noi în 2023. Anul acesta, cea mai populară melodie a fost „Cupid – Twin Ver – Sped Up Version” de FIFTY FIFTY. Comunitatea TikTok are o afinitate pentru melodiile speed-up, astfel că această versiune a piesei „Cupid” a făcut senzație și a adus cu sine o mulțime de trenduri, de la rețete și outfit-uri, la meme-uri făcute în CapCut, care au fost populare anul acesta. Trendurile au avut milioane de distribuiri și le-au adus pe vedetele K-pop în Billboard Hot 100. Mae Stephens, al cărei hit „If We Ever Broke Up” se situează pe locul 2 anul acesta în clasamentul TikTok, a reușit să renunțe la jobul ei din supermarket și să devină o artistă full-time. „Îi mulțumesc platformei TikTok pentru că mi-a oferit șansa să-mi împlinesc visul din copilărie! Platforma este un mijloc incredibil de popularizare – te ajută să crești rapid de la câțiva urmăritori la o expunere uriașă – eu am reușit să ajung de la un job într-un supermarket la a-mi trăi visul! Continuați să munciți pentru ceea ce vă doriți – toată lumea poate avea succes pe TikTok”, spune ea. În România

  1. „Totul meu” – ADI & Holy Molly: Cu peste 150 de mii de videoclipuri create cu ajutorul acestei melodii, ea spune o poveste de iubire profundă și exprimă recunoștință și devotament în cuplu.
  2. „Copacabana” – Fly Project: O melodie care surprinde energia și spiritul brazilian din Copacabana, un refren nelipsit al petrecerilor.
  3. „N-am Sa Te Las” – MIRA: Piesa vorbește despre nostalgie, iar Mira nu numai că a încântat toate radiourile de la noi cu aceasta, ci a și inspirat mii de utilizatori pe TikTok.
  4. „La tine și la bani” – rares & Bogdan DLP: Parte din coloana sonoră oficială a filmului „Romina VTM”, melodia s-a popularizat rapid după lansare și a adunat peste 100 de mii de videoclipuri pe TikTok.
  5. „Prietena ta” – Satra B.E.N.Z. & Alduts Sherdley: O melodie perfectă pentru club care vorbește despre fericire și libertate.

În jurul lumii

  1. „Cupid – Twin Ver – Sped Up Version” – FIFTY FIFTY
  2. ”If We Ever Broke Up” – Mae Stephens
  3. „Collide (more sped up)” – Justine Skye
  4. „What It Is – Solo Version” – Doechii
  5. มองนานๆ” – FLI:P

Noile Staruri: creatorii, celebritățile și artiștii care au revoluționat anul 2023 În fiecare zi, o stea se naște pe TikTok. Anul acesta, comunitatea a fost inspirată și distrată de nenumărate minți creative care au dat glas platformei. În România

  1. @claudia28xo: La doar 20 de ani, machiajul Claudiei Preduca le-a atras atenția celor de la Oprah Mag și i-a propulsat imaginea direct în paginile revistei iconice a lui Oprah. Acest lucru se datorează tehnicii sale impecabile și prezintă un mix de precizie, creativitate și finețe în munca ei.
  2. @anisoreac: Antrenor personal, Ivan Anisoreac a integrat într-un video un test de cunoștințe sportive sub forma unei explorări captivante și informative, conceput pentru a provoca urmăritorii în timp ce îi distrează cu fapte fascinante.
  3. @serbanlorena: Lorena este o creatoare de conținut plină de viziune, care își împărtășește în mod autentic pasiunile și experiențele personale cu sute de mii de urmăritori.
  4. @the.news.man: Radu Andrei Tudor a adus știrile în fața a mii de ochi dornici de informații, acumulând vizualizări impresionante pentru conținutul său.
  5. @catadinaa_: În vârstă de 29 de ani, Catadinaa este o fostă jurnalistă de justiție care a pornit într-o călătorie de auto-descoperire și a făcut ca noua ei pasiune pentru jocuri să devină și profesie.

În jurul lumii

  1. @sabrinabahsoon
  2. @chefmaxmariola
  3. @Iimeeto
  4. @mygoldenpartner
  5. @boakeadamsson

Hitmakers: Cei mai populari artiști pe TikTok în 2023 TikTok este un loc de joacă muzical în care artiștii și compozitorii se reunesc pentru a propulsa piese și tendințe la viteza culturii. În Romania

  1. Bibi (@bibi.official)
  2. Mira (@mira)
  3. Inna (@inna)
  4. Andreea Balan (@andreeabalan)
  5. Delia (@delia)

În jurul lumii

  1. Kim Loaiza (@kimberly.loaiza)
  2. Selena Gomez (@selenagomez)
  3. BLACKPINK (bp_tiktok)
  4. BTS (bts_official_bighit)
  5. Feid (ferxxo444)

Iubite de comunitatea locală: Afacerile mici care ne-au inspirat în 2023 TikTok este un loc în care utilizatorii pot începe cu pași mici, dar să gândească – și să atingă – lucruri mărețe. Nimeni nu știe acest lucru mai bine decât proprietarii de afaceri mici care au simțit cu adevărat impactul pozitiv al comunității în 2023. Datorită hashtag-urilor populare precum #SMB, #SmallBusiness și #TikTokShop, creatorii români au continuat să distreze și să se conecteze cu comunitățile în timp ce vorbeau despre pasiunea care a devenit profesia lor. În România

  1. @qwertykey.ro: Qwertykey.ro este primul magazin din România dedicat tastaturilor mecanice.
  2. @printoteca: Platformă inovatoare populară care revoluționează modul în care accesăm și folosim materialele tipărite.
  3. @elianmita: Unul dintre cei mai îndrăgiți patiseri de pe internet, din România.
  4. @nectarjuicebarromania: Nectar Juicebar este un bar cu smoothie-uri proaspete, adus la viață de două prietene.
  5. @meloni.care: Meloni oferă accesorii unice de îngrijire personală care aduc mai aproape atmosfera de acasă.

În jurul lumii

  1. @pluck_and_plant
  2. @lazy_butt_club
  3. @newmartina
  4. @timthelawnmowerman
  5. @isma_rugs

Învață pe TikTok: Lecții și trucuri susținute de TikTok Cu atât de mult conținut educațional, utilizatorii învață în timp ce derulează clipurile lor preferate pe TikTok! În 2023, #BookTok a adus oamenii mai aproape de citit, în timp ce #CleanTok a adus comunitatea în contact cu cele mai utile trucuri care țin de treburile casnice. În România

  1. @mate.matica: Profesoară de matematică care explică utilizatorilor sumele.
  2. @alinawonnerth: Profesoară de limba franceză specializată în instruirea adulților.
  3. @eblogauto: Pasionat de mașini care explică urmăritorilor cum s-a schimbat legea și face sensurile giratorii mai clare pentru șoferi.
  4. @dr.gianina.farcas: O doctoriță explică ce se întâmplă în corpul femeilor în timpul ciclului menstrual.
  5. @4fara15: Studentă la literatură, Ruxandra vorbește despre cărțile care au făcut-o să se îndrăgostească din nou de lectură.

În jurul lumii

  1. @mrbeandamatematica
  2. @james.bok
  3. @rijksmuseum
  4. @patriciafedz
  5. @jack.designs

Doar pe TikTok: Trenduri susținute de efecte creative, sunete și alte funcții TikTok Anul acesta, comunitatea TikTok a continuat să dea viață creativității și să depășească limitele exprimării printr-o gamă variată de efecte, sunete, filtre și multe altele, cu peste 25 de miliarde de videoclipuri create folosind efectele comunității până în prezent. În România

  1. @adriivonbb
  2. @graure
  3. @ovidiumuresanu
  4. @lorevsn
  5. @__y.o.y.o__

În jurul lumii

  1. Red, green and beige flags(8.5B views)
  2. #WesAnderson(2.7B views)
  3. Aged filter(800M views)
  4. AI Style(615M views)
  5. The Sim Simma Challenge(25M views)

Vocile Schimbării: Cei care au folosit TikTok pentru a schimba lucrurile în bine În 2023, creatorii au continuat să depășească limitele. I-au inspirat pe cei din propriile comunități să învețe ceva nou și să susțină cauze de care le pasă, ceea ce a făcut o diferență uriașă în întreaga lume.

  1. @madalina.vin: Mădălina este o personalitate online complexă care vorbește despre bârfe, machiaj, modă, în timp ce pledează pentru probleme sociale și își folosește platforma pentru a distra, educa și discuta provocările actuale ale vieții de zi cu zi.
  2. @deni.elenaa: Deni este o creatoare autentică, iar în clipurile sale subliniază importanța susținerii propriei opinii într-un mod respectuos și promovează un spațiu în care părerile diferite coexistă armonios.

Metodologie Raportul Anul văzut pe TikTok: 2023 se bazează pe cercetarea și analiza internă a trendurilor în perioada Ianuarie – Octombrie 2023. Despre TikTok TikTok este destinația principală pentru conținut video scurt pentru mobil. Misiunea noastră este de a inspira creativitate și de a aduce bucurie. TikTok are sediile globale în Los Angeles Singapore și are birouri în New York, Londra, Paris, Berlin, Dubai, Jakarta, Seul și Tokyo. https://www.tiktok.com/ro/ Pentru mai multe informații: Piotr Żaczko Communication Manager TikTok Poland & CE markets piotr.zaczko@bytedance.com  Sabrina Canea MSL The Practice TikTok Press Office in Romania sabrina.canea@thepractice.ro tel. +40 752 751 270

Facebook Comments
Citeste in continuare
Comenteaza si tu

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Uncategorized

Studiu ÎntreVecini: 65% dintre români declară că nu-și cunosc vecinii deloc sau că îi cunosc în mică măsură

Publicat

pe

De

  • 80% dintre români și-ar dori să se înțeleagă mai bine cu vecinii și să poată apela la ei în caz de nevoie
  • 59% dintre respondenți nu au participat niciodată sau au participat foarte rar la evenimente sociale cu vecinii
  • 9 din 10 respondenți sunt deschiși să se implice mult și chiar foarte mult în promovarea diversității și incluziunii

65% dintre românii care locuiesc la bloc nu-și cunosc vecinii deloc sau îi cunosc în mică măsură, în timp ce doar o mică parte dintre ei se cunosc bine (27%) sau foarte bine (8%), conform unui studiu realizat de ONG-ul ÎntreVecini, cu scopul de a înțelege percepțiile și comportamentele celor care locuiesc în comunitățile de la bloc. Întrebați ce motive i-ar determina să se cunoască mai bine unii cu alții, 68% dintre respondenți au menționat pe primul loc soluționarea unor probleme comune, pe locul doi dorința de a construi o comunitate mai strânsă (32%) și proiectele comune în cartier (32%), urmate fiind de ocaziile de socializare organizate în cartier (26%) și de interesul comun pentru activități sau hobby-uri (21%).

Când vine vorba despre frecvența cu care românii au participat la evenimente sociale împreună cu vecinii lor de la bloc, sondajul arată că 59% dintre respondenți nu au participat niciodată sau au participat foarte rar. Respondenții declară că și-ar dori ca în blocul în care locuiesc să existe activități comunitare precum: activități comune pentru copii (31%), grătar comunitar (28%), seri de jocuri de societate (22%), seri de film în aer liber (21%), evenimente sportive (16%), concursuri sau competiții între vecini (14%) ori ateliere și cursuri (14%).

„Faptul că românii care locuiesc la bloc nu se prea cunosc cu vecinii lor nu ne ia prin surprindere, ci este chiar o realitate pe care ne dorim să o schimbăm. Partea bună este că, prin prisma sondajului pe care l-am desfășurat, am aflat că 80% dintre românii care locuiesc la bloc și-ar dori să se înțeleagă mai bine cu vecinii și să poată apela la ei în caz de nevoie. Iar asta ne dă speranța că vom reuși să împrietenim cât mai mulți oameni cu vecinii lor, dar și cu conceptul de sustenabilitate, pe care-l promovăm prin intermediul acțiunilor desfășurate în comunitățile de bloc din România, alături de partenerii noștri”, a declarat Sabina Mihăilescu, Manager General ONG ÎntreVecini.

ÎntreVecini este un ONG care își propune să regenereze spiritul comunitar la bloc și să transforme comunitățile urbane din România în huburi sustenabile. ONG-ul se dedică formării de comunități reziliente, prietenoase cu mediul și bazate pe solidaritatea vecinilor, oferind celor înscriși în program și declarați câștigători oportunitatea de a-și echipa blocurile în care locuiesc cu panouri fotovoltaice, în mod gratuit, devenind astfel prosumatori. Cei interesați să se alăture inițiativei și să primească, de asemenea, suport pentru desfășurarea unor activități sustenabile în comunitățile din care fac parte, se pot înscrie, într-o etapă ulterioară, pe platforma www.intrevecini.ro.

„În copilăria mea, vecinul era o instituție resursă la care puteai apela atunci când e nevoie: cereai cu împrumut o cană de zahăr sau 100 de lei până la salariu și culmea le și primeai. În plus, relațiile de încredere erau destul de puternice, nu degeaba atunci când plecai de-acasă le lăsai chiar și un set de chei de la casă. În ultimii 30 de ani, lucrurile s-au schimbat și acum, cu greu ne știm (din vedere) vecinii. Despre încredere, e chiar și mai greu de vorbit. E de vină societatea? E de vină internetul? Este rezultatul individualismului care ne este servit de cele mai multe ori ca rețeta succesului? E normalitatea globalizării și rezultatul unui proces natural de reajustare a relațiilor într-un nou context socio-economic? E ceea ce ne dorim să dăm mai departe ca mod de socializare? Cred că toate câte un pic, și multe altele. Mă bucur că cei de la ÎntreVecini vor să dezbatem aceste întrebări și să vedem ce și cum alegem să facem ÎMPREUNĂ. Pentru că relațiile dintre noi, și calitatea acestora, generează comportamentele care definesc o societate. Iar noi ne dorim ca România să fie o societate solidară, empatică și degrabă vărsătoare de iubire”, a declarat Gelu Duminică, Sociolog și Director executiv Agenția „Împreună”.  

Cum se înțeleg vecinii de la bloc și ce probleme întâmpină, în funcție de generația lor

Conform sondajului realizat de ÎntreVecini, respondenții din generația Z prezintă o reticență crescută în relația cu vecinii. Astfel, persoanele de până în 27 de ani au mai degrabă o relație destul de formală cu vecinii (34%) și se declară chiar distante, neavând o relație apropiată cu aceștia (20%). De asemenea, preferă într-un procent semnificativ mai mare față de totalul eșantionului să păstreze distanța (41%) și nu sunt deschise să-și cunoască vecinii (20%). Într-un procent de asemenea ridicat se conturează și reticența generației Y  (28-43 de ani) de a-și cunoaște vecinii. La polul opus, cei din generația X, care au între 44 și 59 de ani (38%) și cei din generația Baby Boomers, între 60 și 78 de ani (39%) se declară destul de apropiați de vecinii lor și chiar sunt deschiși și încurajează interacțiunea (48%).

Pe de altă parte, când vine vorba despre motivele care ar putea să-i împiedice în cunoașterea vecinilor, respondenții au ales pe primul loc programul aglomerat (48%), urmat de dorința de a nu le fi invadat spațiul personal (33%), dar și de lipsa interesului pentru interacțiune socială (25%) și de lipsa oportunităților în comunitatea din care fac parte (21%). Analizând răspunsurile per generații, se observă că majoritatea celor care au între 44 și 59 de ani (generația X) au afirmat că au programul aglomerat. În același timp, invadarea spațiului personal a fost varianta aleasă în principal de cei cu vârste cuprinse între 28 și 43 de ani (generația Y). De asemenea, rezultatele arată un interes scăzut pentru interacțiune socială preponderent în cazul persoanelor din generațiile X (44-59 ani) și Y (28-43 ani). Nu în ultimul rând, majoritatea celor care au considerat că lipsa oportunităților din comunitate i-ar împiedica să-și cunoască vecinii sunt persoane din generația Z (până în 27 de ani).

Din perspectiva problemelor întâmpinate între vecini, 50% dintre românii care locuiesc la bloc declară că nu au avut probleme semnificative cu vecinii, 32% au avut, însă au reușit să le rezolve în mod amiabil, 16% au avut probleme și încă nu au fost soluționate, iar alți 3% preferă să nu discute despre acest aspect. Întrebați care sunt principalele probleme pe care le întâmpină în relația cu vecinii lor, părerile sunt împărțite. Respondenții studiului consideră fie că vecinii lor nu sunt comunicativi (33%), fie că sunt gălăgioși (29%), prea curioși (28%) sau agresivi verbal (14%).

Cât de dornici sunt românii să se implice în rezolvarea problemelor din comunitățile lor

Când vine vorba despre implicarea în rezolvarea problemelor comunității, majoritatea respondenților (52%) se arată oarecum deschiși să se implice, însă în funcție de situație. 29% afirmă că s-ar implica cu siguranță, 12% recunosc că nu s-ar implica, dar ar fi dispuși să susțină inițiativele altora, iar 6% confirmă că deocamdată nu s-ar implica.

Locurile de parcare (51%), dezvoltarea spațiilor verzi și a parcurilor (42%), gestionarea deșeurilor și protejarea mediului înconjurător (41%), lipsa măsurilor pentru contracararea infracționalității (38%) și îmbunătățirea infrastructurii (31%) se află pe primele cinci locuri în topul problemelor sau nevoilor pe care românii care locuiesc la bloc le consideră cele mai importante în comunitățile din care fac parte.

Din perspectiva implicării în rezolvarea problemelor din comunități, românii par foarte receptivi. Cea mai mare parte dintre ei au afirmat că s-ar implica mult sau foarte mult în rezolvarea unor acțiuni precum: promovarea diversității și incluziunii (86%), gestionarea deșeurilor și protejarea mediului înconjurător (83%), promovarea serviciilor sociale și educația de calitate (79%), dezvoltarea activităților culturale și recreative (74%), pe lângă multe alte topicuri legate de transport, spații verzi, parcări ș.a.m.d.

Studiul a fost realizat cu ajutorul agenției Reveal Marketing Research și s-a desfăşurat online, în perioada 29.11.2023 – 04.12.2023, pe un eșantion reprezentativ pentru universul persoanelor cu vârsta 18+ din România, utilizatori de internet, care locuiesc în mediul urban și periurban, în blocuri de locuințe. Mărimea eșantionului a fost de 1002 respondenți.

Despre ÎntreVecini

ÎntreVecini este un ONG care regenerează spiritul comunitar la bloc și transformă grupurile de vecini din România în comunități sustenabile prin susținerea dezvoltării de proiecte în cartier. Proiectul ÎntreVecini este susținut de către BRD Groupe Société Générale în calitate de partener principal și de POWERToMe, MSL The Practice, Benga, DIUD, Colțan și Asociații.

CONTACT PENTRU PRESĂ:

Alexandra Nedelcu: alexandra.nedelcu@thepractice.ro, 0752 751 065

Facebook Comments
Citeste in continuare

Uncategorized

AOC dezvăluie o nouă generație de monitoare, redefinind eleganța pentru spațiul tău de acasă și birou

Publicat

pe

De

Noua serie AOC B3 include modele cu margini ultra înguste, conectivitate USB-C și rate de reîmprospătare de 100 Hz

București, 19 februarie 2024 – AOC, unul dintre liderii globali în producția de monitoare de gaming și accesorii IT, lansează noua serie B3, proiectată pentru a satisface nevoile fluxului de lucru modern, atât de acasă, cât și de la birou. Noua gamă AOC B3 reprezintă o viziune modernizată a monitoarelor din segmentul entry-level pentru consumatori. Primele produse ale noii game includ două modele de 23,8″ (60 cm) (AOC 24B3CF2 și 24B3CA2) și două modele de 27″ (68 cm) (AOC 27B3CF2 și 27B3CA2) cu panouri IPS și rezoluție Full HD. Aceste patru monitoare au fost proiectate special pentru a face mai accesibile funcționalitățile precum andocarea USB-C cu alimentare de energie de până la 65W și rata de reîmprospătare de 100 Hz.

AOC 24B3CF2: Design elegant cu rame înguste, USB-C cu 65 W PD și
rată de reîmprospătare de 100 Hz

Adaptat pentru diverse nevoi profesionale

Conectivitatea este simplificată grație portului USB-C 3.2 Gen 1 (5 Gbps), care oferă posibilitatea de a folosi un singur cablu pentru alimentarea laptopului cu energie până la 65 W și de a partaja/extinde simultan ecranul acestuia. De asemenea, cele două porturi suplimentare USB-A 3.2 Gen 1 aflate în partea din spate permit conectarea ușoară a perifericelor, precum tastatura, mouse-ul sau unitățile externe de stocare a datelor.

Animații și mișcări fluide

Majoritatea utilizatorilor sunt deja familiarizați cu ratele de reîmprospătare ridicate datorită telefoanelor moderne și a monitoarelor dedicate gaming-ului. O noutate pentru seria B3 este rata de reîmprospătare de 100 Hz, un avans semnificativ față de monitoarele standard de 75 Hz. Rezultatul este o mișcare mai fluidă pe ecran in timpul derulării unei pagini web sau a unui flux social media. Fluiditatea oferită de rata de reîmprospătare ridicată ajută la reducerea oboselii ochilor și îmbunătățește, de asemenea, experiența generală de vizionare.

   

AOC B3 oferă un look profesional

Design actualizat pentru un spațiu de lucru modern

Noile monitoare au un design elegant și modern, cu rame foarte înguste, care oferă nu doar un aspect vizual contemporan, dar și funcționalitate sporită atunci când sunt utilizate în configurații de două sau mai multe monitoare. De asemenea, sunt foarte ușor de integrat în orice tip de mediu, fie că este vorba despre biroul de acasă sau de la locul de muncă.

Utilizare confortabilă

Monitoarele din seria B3 sunt echipate cu modul de funcționare LowBlue și tehnologia Flicker-Free pentru a reduce oboseala ochilor în timpul orelor lungi de utilizare. Pentru un confort sporit, modelele 24B3CA2 și 27B3CA2 dispun de un suport care permite reglarea înclinației monitorului (-5/25°), iar modelele 24B3CF2 și 27B3CF2 oferă în plus posibilitatea de reglare a înălțimii (110 mm). Montura VESA 100X100 oferă și mai multă flexibilitate, oferind posibilitatea de a monta monitorul pe un braț pentru birou sau direct pe un perete folosind o soluție dedicată.

Funcționalități extra

Noile modele dispun de timpi de răspuns GtG de 4 ms și MPRT de 1 ms, precum și de tehnologia Adaptive Sync pentru o rată de reîmprospătare variabilă, asigurând un echilibru între productivitatea la birou și utilizarea ocazională pentru jocuri sau streaming video.

De asemenea, sursa de energie este integrată și elimină nevoia de a poziționa încă un alimentator suplimentar. Includerea a două difuzoare de 2 W și a unei intrări HDMI 1.4 sporește fiabilitatea monitoarelor, făcându-le potrivite pentru o gamă largă de sarcini productive. Toate modelele B3 sunt livrate într-un ambalaj ecologic, căptușit cu hârtie, pentru a reduce amprenta asupra mediului.

Preț și disponibilitate

Monitoarele vor fi disponibile începând cu finalul lunii februarie la prețurile recomandate de mai jos:

24B3CA2 – 842 lei

24B3CF2 – 891 lei

27B3CA2 – 941 lei

27B3CF2 – 991 lei

Despre AOC

Fondat în 1967, AOC este un brand lider la nivel mondial de monitoare și accesorii IT și o subsidiară a TPV Technology Limited, cel mai mare producător de LCD-uri din lume. Portofoliul cuprinzător de produse AOC oferă soluții inovatoare, ergonomice, ecologice și elegante, atât pentru aplicații profesionale, cât și personale.

Sub-brand-ul AOC, AGON by AOC, oferă unul dintre cele mai puternice portofolii de monitoare de gaming de înaltă performanță din lume și un ecosistem complet de accesorii de joc grupate în trei categorii: AOC GAMING pentru jucătorii de casual, AGON pentru jucătorii competitivi și AGON PRO pentru entuziaști și jucătorii profesioniști de esports. Din 2020, AGON by AOC este una dintre cele mai importante brand-uri de monitoare de gaming și o alegere de top pentru jucătorii din întreaga lume.

Pentru mai multe informații, vă rugăm să consultați site-ul oficial AGON by AOC sau să urmăriți AGON by AOC pe Facebook, X sau Instagram

Facebook Comments
Citeste in continuare

Uncategorized

Oportunități și Provocări în Construcții, ediția cu numărul 3!

Publicat

pe

De

🏗🌟 Îți place să fii la curent cu cele mai noi tendințe și inovații din domeniul construcțiilor? Atunci nu rata evenimentul nostru de excepție: 𝑶𝒑𝒐𝒓𝒕𝒖𝒏𝒊𝒕𝒂̆𝒕̦𝒊 𝒔̦𝒊 𝑷𝒓𝒐𝒗𝒐𝒄𝒂̆𝒓𝒊 𝒊̂𝒏 𝑪𝒐𝒏𝒔𝒕𝒓𝒖𝒄𝒕̦𝒊𝒊, 𝒆𝒅𝒊𝒕̦𝒊𝒂 #3! 🌟🏗
Craiova Business Club și Primaserv sunt încântați să vă invite la cea de-a treia ediție a acestui eveniment de succes, care a devenit deja o tradiție! 🎉 Cu fiecare ediție, cerințele antreprenorilor din domeniul construcțiilor au crescut exponențial, iar feedback-ul vostru entuziast ne-a confirmat că suntem pe drumul cel bun.
Primele două ediții au fost un adevărat succes, adunând peste 300 de profesioniști din industrie, toți cu același scop nobil: să ajute clienții să ia cele mai bune decizii în ceea ce privește achiziționarea unei locuințe. 🏡
La acest eveniment, veți avea ocazia unică de a interacționa direct cu constructori, dezvoltatori imobiliari, agenți imobiliari, bănci, arhitecți și designeri, formând împreună o echipă dedicată obținerii celor mai bune condiții pentru achiziționarea unei locuințe. 💼
🎧Acest eveniment se va continua cu un 𝑨𝒇𝒕𝒆𝒓 𝒑𝒂𝒓𝒕𝒚 𝒎𝒂𝒓𝒄𝒂 𝑫𝑱 𝑮𝒊𝒖𝒔 (Răzvan Iovoaică) care va electriza scena la after-party, dar se va asigura și că sonorizarea pe parcursul întregului eveniment este impecabilă. Cu o experiență vastă în industria HoReCa muzicală, Gius oferă soluții complete, de la consultanță până la implementare, asigurându-se că fiecare detaliu sună perfect. I se va alătura şi Mario Percussion pentru o seara magică.
🤝Participarea la eveniment oferă o serie de beneficii semnificative pentru toți participanții. Iată 10 dintre cele mai importante avantaje pe care le poți obține prin participarea la acest eveniment unic:
*Acces la Expertiză* : Interacționează direct cu experți renumiți din domeniul construcțiilor, incluzând constructori, dezvoltatori imobiliari, arhitecți și specialiști în marketing, care îți vor împărtăși cunoștințele și experiența lor valoroasă.
*Networking* : Crează legături valoroase cu profesioniști din industrie, potențiali parteneri de afaceri și clienți, extinzându-ți astfel rețeaua profesională într-un cadru organizat și propice schimbului de idei.
*Trenduri și Inovații* : Află despre cele mai noi tendințe și inovații din industria construcțiilor, inclusiv tehnologii emergente, materiale sustenabile și practici de construcție eficiente.
*Strategii de Marketing* : Învață despre cele mai eficiente strategii de marketing și vânzări din domeniul construcțiilor pentru a-ți crește vizibilitatea și a atrage mai mulți clienți.
*Cunoștințe Juridice și Fiscale* : Beneficiază de sfaturi juridice și fiscale esențiale pentru navigarea cu succes în complexitatea legislativă și fiscală a sectorului imobiliar.
*Dezvoltare Personală* : Participă la workshop-uri și sesiuni interactive care te vor ajuta să îți dezvolți abilitățile profesionale și personale, contribuind la creșterea ta ca antreprenor și lider în domeniu.
*Acces la Soluții Financiare* : Întâlnește reprezentanți ai instituțiilor bancare și află despre cele mai avantajoase soluții financiare și de creditare pentru proiectele tale.
*Inspirație și Motivație* : Ascultă poveștile de succes ale speakerilor invitați și lasă-te inspirat de parcursul și realizările lor în domeniul construcțiilor.
*Feedback și Consultanță* : Primește feedback direct și consultanță personalizată de la experți, care te pot ajuta să îți îmbunătățești strategiile de afaceri și să identifici noi oportunități de creștere.
*After Party și Socializare* : Bucură-te de o seară memorabilă la after party-ul marca DJ Gius, unde vei avea ocazia să te relaxezi, să socializezi și să legi noi prietenii într-un cadru informal și distractiv.
Nu ratați ocazia de a face parte din această comunitate pasionată și implicată! Înregistrați-vă acum și fiți pregătiți să vă inspirați și să învățați alături de cei mai buni din industrie! 🚀
Link înscriere:
Locurile sunt limitate, deci grăbiți-vă să vă asigurați participarea! 📩
🤝𝑷𝒂𝒓𝒕𝒆𝒏𝒆𝒓𝒊 𝒄𝒂̆𝒓𝒐𝒓𝒂 𝒍𝒆 𝒎𝒖𝒍𝒕̦𝒖𝒎𝒊𝒎 :
▪️Călin Donca
▪️Depozit Virtual
▪️Alumgates
▪️Primaserv
▪️Craiova Marketing
▪️Cabinet de avocatură Răzvan Socoteanu
▪️Remax Imobiliare
▪️Camera Notarilor Publici Craiova
▪️N&C Consulting
▪️Agora 2013 Filiala Dubova
▪️Ray Consulting
▪️Adaptive Management
▪️European Certification Body
▪️Ray Prefabricate
▪️Imperia Imobiliare
▪️Managing Design Partener
▪️European Business Leaders
▪️Start 4 Business
▪️ATEH
▪️SC Lubserv SRL
▪️e-ProDesign
▪️Raftul cu Cadouri
▪️District Design
▪️Romstal
▪️Case de 10.ro
▪️Jurnal de Craiova
▪️Magnolia Residence
▪️Karo Design
▪️Sucpi SA
▪️All Instal
▪️Ciugulin Mob
▪️Ana V design interior
▪️Gazeta de Sud
▪️IMmedia
▪️Idealis Beauty
▪️RotaliART
▪️Electroserv
▪️Perspektive Seo Agency
▪️Cerrad
▪️Eco Voltaj
▪️Wall Deco
▪️Gigi Bozgan – foto video
▪️Artificii StarFireworks
▪️Studio 18/09
▪️Lero

Facebook Comments
Citeste in continuare

Parteneri

Știri din București

Uncategorized9 ore inainte

Studiu ÎntreVecini: 65% dintre români declară că nu-și cunosc vecinii deloc sau că îi cunosc în mică măsură

80% dintre români și-ar dori să se înțeleagă mai bine cu vecinii și să poată apela la ei în caz...

UncategorizedO zi inainte

AOC dezvăluie o nouă generație de monitoare, redefinind eleganța pentru spațiul tău de acasă și birou

Noua serie AOC B3 include modele cu margini ultra înguste, conectivitate USB-C și rate de reîmprospătare de 100 Hz București,...

Eveniment2 zile inainte

Cezara Popescu candidata Partidului Alternativa Dreaptă la Primăria Constanța

The post Cezara Popescu candidata Partidului Alternativa Dreaptă la Primăria Constanța appeared first on INCISIV TV. Facebook Comments

Exclusiv4 zile inainte

Compromisul (in)justitiei prahovene pentru “albirea” procurorilor paraditori Onea, Portocala si Reileanu – Ziarul Incisiv de Prahova

Ne intrebam intr-un articol, pe buna dreptate, cat de impartiala poate fi judecata intr-un dosar in care inculpatii au ajuns...

Uncategorized4 zile inainte

Oportunități și Provocări în Construcții, ediția cu numărul 3!

 Îți place să fii la curent cu cele mai noi tendințe și inovații din domeniul construcțiilor? Atunci nu rata evenimentul...

Eveniment5 zile inainte

Divertismentul de acasă atinge dimensiuni epice: televizorul TCL C805 este disponibl în variante de până la 98 inchi

România, 15 februarie 2024: TCL, lider de top în industria televizoarelor, este încântat să prezinte televizorul său revoluționar, TCL C805....

Uncategorized5 zile inainte

OnePlus 12 și OnePlus 12R disponibile în pachete speciale pe oppostore.ro

București, 15 februarie 2024 – Cele mai noi smartphone-uri din portofoliul brandului global de tehnologie OnePlus, modelele OnePlus 12 și OnePlus...

Eveniment6 zile inainte

Sondaj de Opinie: Surpriză în Cursa pentru Primăria Constanța 2024, Cezara Popescu – 30% din opțiunile constănțenilor

Un recent sondaj de opinie organizat de către Asociația Civică Constanța MEA a adus o veste surprinzătoare în cursa pentru...

Uncategorized6 zile inainte

Alecsandra Roman este noul Chief Marketing Officer Voxa

București, 14 februarie 2024 – Voxa, liderul aplicațiilor de audiobook-ri și e-book-uri din România, își consolidează echipa de management regional...

Uncategorized6 zile inainte

Festivalul IntenCity 28-30 iunie 2024

Festivalul IntenCity, aflat la cea de-a treia ediție, va avea loc în perioada 28-30 iunie 2024, în Craiova, pe două...

Eveniment6 zile inainte

Camera auto de bord NAVITEL R9 DUAL: Inovație și siguranță într-un singur dispozitiv

NAVITEL, lider în tehnologie GPS, prezintă cu mândrie camera auto pentru bord NAVITEL R9 DUAL, o soluție avansată cu doi...

Uncategorized7 zile inainte

Cum ne pregătim pentru alegerile europene din 2024

Peste 134 de milioane de oameni din Europa* vin pe TikTok în fiecare lună, iar mulți dintre aceștia vor vota...

Uncategorized7 zile inainte

PC Garage anunță campania de Valentine’s Day “Vrei sa fiu a ta de gaming?”

București, România – 14 februarie 2024 – PC Garage, unul dintre cele mai mari magazine online de produse IT și electronice din...

declin demografic declin demografic
Politică localăO săptămână inainte

România în declin demografic! MRS cere politici concrete de sprijinire a tinerilor familii!

Într-un comunicat recent emis de Mişcarea România Suverană, se trage un semnal de alarmă asupra situaţiei demografice precare cu care...

UncategorizedO săptămână inainte

RA Foto echipa foto video din Buzau care spune povestea ta

În călătoria ta spre cele mai frumoase amintiri, alegerea unei echipe foto-video profesioniste este crucială pentru a surprinde fiecare moment...

UncategorizedO săptămână inainte

Lights and Tales este echipa foto video pentru evenimentul tau

Povestea Ta în Imagini și Videoclipuri Credem că fiecare moment special merită să fie păstrat și împărtășit. Echipa noastră talentată...

Știrea Zilei