Connect with us

Afaceri

Omer Tetik, CEO Banca Transilvania: „Dacă dobânzile vor crește în continuare, vom veni proactiv cu soluții ca să depășim împreună perioada asta”

Publicat

pe

Omer Tetik – CEO al Băncii Transilvania, cea mai mare bancă din România, în dialog cu Nela Petrișor – conciliator CSALB, avocat și fost judecător al ÎCCJ și Cătălin Bălan – comunicator CSALB.
  • De multe ori clienții sunt supărați pe bănci, că nu acordăm suma cerută pentru un credit, dar încercăm să o diminuăm pentru binele lor
  • Într-o relație comercială nu poate fi un singur câștigător sau o singură parte care pierde
  • Despre asta vorbim aici: despre umanizarea relației financiar-bancare. Nu avem doar un petec de hârtie care ne leagă. De fapt, ne leagă și ajutorul pe care banca îl dă unei persoane care se află într-o nevoie
PODCAST CSALB ep. 3 | Cum negociezi cu banca „povara unei bucurii”? Reporter:  Doamna Nela Petrișor, care este reacția băncilor și a consumatorilor la conciliere, la împăcare și soluționare amiabilă? Anul acesta se împlinesc 6 ani de conciliere în această relație consumator-bancă! Nela Petrișor: CSALB a crescut, e limpede acest lucru! A crescut nu doar ca volum, ci și ca substanță, aș putea să spun. Soluțiile noastre au evoluat, abordările au evoluat, numărul băncilor care răspund pozitiv este în creștere. După părerea mea, Centrul nu e doar o alternativă, este o necesitate. El trebuia să apară și a apărut. Prezenta lui în peisajul disputelor în mediul financiar-bancar, reprezintă de fapt o formulă prin care atât băncile, cât și clientii reușesc să-și rezolve situațiile tensionate, altfel decât în instanță, mult mai rapid, fără costuri și de o manieră dedicată fiecărui contract în parte. Deci Centrul e o realizare! Reporter: Domnule Tetik, cum evaluați utilitatea Centrului? Reprezentați și conduceți cea mai mare bancă din sistemul bancar românesc. Aveți un cuvânt foarte important de spus… Omer Tetik: Noi la început, așa cum zicea și domnul Alexandru Păunescu când se referea la reacția sistemului bancar, am fost reticenți la înființarea Centrului. Dar în acești 6 ani am văzut utilitatea și necesitatea CSALB. Și acum când mă gândesc la toate fazele prin care am trecut împreună cu clienții, credite în valută, credite în franci elvețieni, foarte multe probleme financiare și crize, îmi pare rău că astăzi nu suntem la al 15-lea, sau al douăzecilea an de aniversare pentru CSALB. Reporter: Legat de relația bancă-CSALB, ce credeți că ar putea fi îmbunătățit? Omer Tetik: În urma concilierilor trebuie să ne întrebăm ce lecții învățăm, cum putem crea best practices. În fiecare an apar produse noi, acestea pot aduce probleme noi sau neînțelegeri noi. Vom menține colaborarea deschisă și vom promova mai mult beneficiile și utilitatea Centrului ca să atragem mai multe cereri către CSALB decât să pierdem timp și resurse importante prin litigii din care eu nu văd niciun câștigător. Reporter: Voiam să o întreb pe doamna Petrișor dacă a observat în ultimii doi ani de criză sanitară vreo schimbare în abordarea băncilor și consumatorilor raportat la negociere? Nela Petrișor: Înainte, consumatorii înțelegeau rolul conciliatorului foarte asemănător cu rolul judecătorului. Dar nu este așa. Conciliatorul nu este judecătorul dintre cele două părți. Conciliatorul este cel care reușește să îi aducă într-o ipoteză în care contractul lor să poată continua. Instanța pronunță “divorțul”. Ceea ce face conciliatorul aici este să ajute cele două părți să contribuie la supraviețuirea raportului lor juridic. Reporter: Centrul este văzut, în principal, ca un loc pentru oamenii care au probleme. Pentru cei care nu își mai pot plăti ratele, au o scădere a veniturilor. Poate fi o schimbare de paradigmă, ca acest Centru să se adreseze și oamenilor care nu au neapărat o problemă financiară acută, dar care solicită o negociere cu banca? Nela Petrișor: Da! Acesta ar fi nivelul următor al dezvoltării Centrului și al dezvoltării percepției pe care băncile ar trebui să o aibă în legătură cu acest Centru. Ca bancă nu trebuie să aștepți să apară problema, nu trebuie să aștepți ca un client să nu-și mai poată plăti ratele, trebuie să intri într-un dialog și un discurs onest și cu cei care plătesc ratele. Pentru că, până la urmă, de ce să plasez într-o poziție inferioară pe acela care a fost corect, dar care are și el, la rândul lui, nevoie de o adaptare a contractului? Între cel care, până la urmă nu și-a estimat riscul corect, față de cel care și-a estimat riscul corect dar pentru care contractul a devenit, totuși, o povară nu trebuie sa se facă diferențe. Reporter: Care credeți că este avantajul perceptibil pentru bancă al mutării unor litigii din instanță, în soluționare alternativă, amiabilă, prin conciliere? Omer Tetik: Rolul instantelor este pragmatic, fără empatie. Tratează doar cine câștigă și cine pierde într-un proces. Într-o relație comercială nu poate fi un singur câștigător sau o singură parte care pierde. În pandemie România a văzut cât de important este să ai un sistem bancar sănătos, profitabil și deschis să împartă povara. După mulți ani de zile, sistemul bancar a dovedit că vrea să fie un partener de afaceri, partener de dezvoltare. Centrul ne-a ajutat foarte mult când am intrat într-un dialog mai tensionat, mai spre litigios, CSALB interpretează uneori și ca un psiholog, ca un traducător financiar, dar reprezintă și terța parte care nu are un interes, ci caută soluția cea mai bună. Business-ul nostru la Banca Transilvania este despre volume, volume mai mari și poate uneori ratăm să ne ascultăm mai atent clienții. Cu ajutorul Centrului învățăm și noi, face parte și din educația noastră. Reporter: Doamna, Petrișor, sunteți fost judecător, în prezent avocat și conciliator. Ce mesaj aveți pentru instanțe sau pentru băncile care în continuare preferă să meargă în instanțe cu litigiile pe care le au? Nela Petrișor: Mai bună e strâmba judecată a părților decât dreapta soluție a unui judecător. Pentru că, până la urmă, părțile știu cel mai bine cum să îți așeze contractul. Pentru consumator, cu siguranță atunci când și-a cumpărat o casă sau un bun, și l-a dorit. De aceea vin oamenii la CSALB, pentru că nu mai pot duce povara unei bucurii. Pentru a readuce lucrurile acolo unde și le-au dorit, pentru că și banca își dorește să aibă clienți, trebuie să îi ajutăm să înțeleagă și să meargă mai departe, prin concesii reciproce. Reporter:  Odată cu creșterea dobânzilor vă așteptați să crească numărul celor care vor avea dificultăți în plata ratelor din cauza majorării dobânzilor? Omer Tetik: Estimăm că va fi o creștere a numărului de clienți cu dificultăți de plată, temporar cel puțin. Dar, pe de altă parte, în comparație cu alte perioade, în ultimii ani am văzut și o creștere destul de rapidă a veniturilor în România. Așa că, o parte din impact va fi probabil absorbit de această creștere a veniturilor. Am văzut că în România – și mă bucur să văd asta – economisirile au crescut. Clienții noștri persoane fizice și juridice au creat un buffer, o rezervă pentru perioada asta. Dacă dobânzile vor rămâne sus și o să vedem o schimbare semnificativă a politicii monetare cu o creștere a dobânzilor în continuare, vom veni cu propuneri proactive ca să depășim împreună perioada asta. Nimeni nu a estimat pandemia, nimeni nu a estimat un război atât de aproape, cu riscuri atât de mari. De multe ori clienții sunt supărați pe bănci, că nu acordăm suma cerută pentru un credit, dar încercăm să o diminuăm pentru binele lor. Reporter: Ce tip de soluții sunt cele mai dorite de consumatori? Cele strict financiare sau vor și altceva de la bancă? Nela Petrișor: Soluțiile care le duc rata la un nivel de suportabilitate, indiferent de mecanismul prin care se ajunge la asta. Am avut și persoane care au dorit, nici mai mult, nici mai puțin, ca banca respectivă să își ceară scuze. Am avut o speță în care consumatorul mă suna din fața biroului executorului, plângea că era într-o situație disperată. Și am vorbit la telefon cu executorul. Efectiv l-am rugat să mai aibă răbdare pentru că eram în negociere cu banca respectivă și eram foarte aproape de soluție. Era o chestiune de zile. Lucrul acesta s-a întâmplat și a fost un final fericit, dar am avut înțelegere de partea cealaltă. Despre asta vorbim aici: despre umanizarea relației financiar-bancare. Nu avem doar un petec de hârtie care ne leagă. De fapt, ne leagă mult mai mult. Ne leagă ajutorul pe care banca îl dă unei persoane care se află într-o nevoie. Omer Tetik: Evitarea problemelor sau soluționarea problemelor începe cu semnarea contractului. De la cine, în ce condiții ai împrumutat, ce contract ai semnat? Acesta este începutul relației. Dacă începutul este bun, poți să construiești mult mai solid relația de acolo înainte.  
Citeste in continuare
Comenteaza si tu

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Afaceri

Cămin de bătrâni modern în București – „Acasă la bunici”

Publicat

pe

De

Atunci când vine momentul să alegeți un loc sigur și potrivit pentru părinți sau bunici, este important să știți că se află aproape de dumneavoastră și într-un mediu în care pot primi îngrijirea necesară. Azilul de batrani „Acasă la bunici”, situat în București, în apropierea Parcurilor Tineretului și Carol I, este alegerea ideală pentru cei care doresc să le ofere seniorilor o viață confortabilă, sigură și liniștită.

Contact și informații utile

Pentru a vizita sau afla detalii suplimentare, puteți contacta căminul „Acasă la bunici” astfel:

  • Adresă: Bulevardul Pieptănari nr. 66A, Sector 5, București
  • Telefon mobil: 0724 38 47 53
  • E-mail: office@caminul-acasa-la-bunici.ro
  • Website: www.caminul-acasa-la-bunici.ro

Confort și accesibilitate în inima Capitalei

Imobilul, complet renovat în 2024, dispune de camere spațioase cu 1, 2, 3 sau 4 paturi, toate echipate cu mobilier modern, televizor, aer condiționat și internet. Grupurile sanitare sunt adaptate persoanelor cu mobilitate redusă, fiind dotate cu echipamente de cea mai bună calitate.

Îngrijire medicală pentru orice situație

Indiferent de starea de sănătate, fie că este vorba de afecțiuni ușoare sau probleme medicale grave, echipa din București oferă îngrijire permanentă și supraveghere atentă. Personalul medical și cel de suport colaborează pentru a asigura tratamente, recuperare și asistență adaptată fiecărui rezident.

O viață socială activă

Seniorii au la dispoziție o grădină spațioasă cu foișor, balansoare și fântână arteziană, dar și activități de socializare precum seri muzicale la pian, proiecții de film sau ateliere de desen și lucru manual. Proximitatea parcurilor Tineretului și Carol I permite plimbări relaxante în aer liber, chiar în centrul Bucureștiului.

Liniște pentru familie, demnitate pentru rezidenți

Căminul „Acasă la bunici” este mai mult decât un centru de îngrijire – este un spațiu unde seniorii beneficiază de siguranță, respect și sprijin emoțional, iar familiile au garanția că cei dragi sunt bine îngrijiți. Comunicarea cu familia este mereu facilă, datorită accesului permanent la internet și telefon.

Un avantaj important este programul de vizitare flexibil, care le permite aparținătorilor să vină oricând într-un interval convenabil și să petreacă timp cu cei dragi fără restricții inutile. Accesul este simplu și rapid, astfel încât legătura dintre familie și rezidenți rămâne strânsă și naturală.


 Azilul de batrani „Acasă la bunici” din București oferă părinților și bunicilor dumneavoastră nu doar îngrijire completă, inclusiv în situații medicale grave, ci și posibilitatea de a-și trăi bătrânețea cu liniște, demnitate și bucuria de a fi aproape de familie.

Citeste in continuare

Afaceri

Ce trebuie să știi înainte să alegi un serviciu de amanet auto București

Publicat

pe

De

În București există numeroase opțiuni pentru cei care au nevoie rapid de bani și vor să apeleze la un serviciu de amanet auto. Diferențele dintre operatori pot fi însă semnificative, iar alegerea celui potrivit îți poate influența atât experiența, cât și suma pe care o primești. Iată care sunt aspectele esențiale de care ar trebui să ții cont.

Reputația și transparența serviciului

Primul criteriu de alegere ar trebui să fie reputația. Un amanet auto București serios îți prezintă clar comisioanele, îți explică modul de calcul al sumei oferite și nu ascunde clauze în contract. În plus, experiența și recenziile clienților anteriori pot fi un indicator bun al profesionalismului. Dacă operatorul comunică deschis și răspunde la toate întrebările, ai toate șansele să colaborezi cu un partener de încredere.

Condițiile de depozitare a mașinii

Pentru că vehiculul rămâne în custodia serviciului pe perioada împrumutului, este important să știi unde și cum va fi păstrat. Un serviciu profesionist oferă parcuri special amenajate, cu pază permanentă, și întocmește un proces-verbal la predarea mașinii, unde se notează kilometrii și starea autoturismului. Astfel, ai garanția că mașina îți va fi returnată în aceleași condiții.

Rapiditatea evaluării și a plății

Un alt aspect important este timpul necesar pentru a primi banii. Într-un oraș aglomerat precum București, un serviciu de amanet mașini ar trebui să facă evaluarea în maximum 30 de minute și să îți ofere banii pe loc, fie prin transfer bancar, fie cash. Rapiditatea nu este doar un avantaj, ci adesea motivul principal pentru care clienții aleg această opțiune în locul unui credit bancar.

Nivelul comisioanelor și flexibilitatea la negociere

Costurile sunt esențiale atunci când analizezi o ofertă. În general, comisionul pentru sume sub 10.000 lei este de 0,39%, dar pentru împrumuturi mai mari merită să alegi un operator care îți oferă posibilitatea de negociere. Această flexibilitate îți poate aduce economii importante și îți arată că serviciul este interesat să construiască o relație pe termen lung cu clienții săi.

Opțiunile în caz de întârziere la rambursare

Viața aduce adesea situații neprevăzute, iar nu toți clienții reușesc să ramburseze la timp. De aceea, este bine să alegi un serviciu de amanet auto București care îți oferă soluții alternative: zile de grație, reînnoirea contractului sau chiar posibilitatea de a vinde autoturismul către terți pentru a acoperi suma datorată. Astfel, nu rămâi fără variante și știi că ai un partener care caută soluții, nu probleme.

Accesibilitatea și rețeaua de locații

Pentru mulți clienți, contează și cât de ușor este să ajungă la locație. Un operator cu mai multe puncte de lucru în București și în alte orașe mari din țară îți oferă nu doar comoditate, ci și încredere în stabilitatea serviciului. Un exemplu în acest sens este AmanetAuto.com, care are o rețea extinsă de locații și oferă procese rapide și transparente.

Alegerea unui serviciu de amanet auto nu ar trebui să se facă la întâmplare. Reputația, siguranța mașinii, rapiditatea, costurile, flexibilitatea și accesibilitatea sunt factori esențiali care fac diferența. Atunci când acorzi atenție acestor criterii, amanetarea autoturismului se poate transforma într-o opțiune financiară responsabilă și avantajoasă.

Citeste in continuare

Afaceri

Cosmeticele coreene câștigă teren în România: gamele Lebelage și I’m Sorry For My Skin, disponibile acum pe Beyoutiful.care

Publicat

pe

De

Fenomenul K-Beauty continuă să inspire pasionații de îngrijire a pielii din România. Două dintre cele mai populare branduri coreene – Lebelage și I’m Sorry For My Skin – sunt disponibile în exclusivitate prin platforma online Beyoutiful.care, precum și în rețelele partenere Bebe Tei și Farmacia Tei.

Lebelage se remarcă prin formule inovatoare și accesibile, care combină ingrediente active eficiente – precum acidul hialuronic, colagenul, peptidele și centella asiatica – cu texturi plăcute, adaptate pentru orice tip de ten. Gama include creme de față, măști, seruri și soluții anti-aging, apreciate pentru raportul excelent calitate-preț.

I’m Sorry For My Skin, brandul cu atitudine nonconformistă, propune produse premium, recunoscute pentru texturile capsule și formulele intens hidratante, capabile să calmeze pielea sensibilă și să redea luminozitatea tenului obosit.

„Cosmeticele coreene nu mai sunt doar un trend, ci o alegere conștientă a consumatorilor din România, care caută prevenție, eficiență și o experiență completă de skincare”, declară echipa Beyoutiful.care.

Gamele pot fi descoperite pe www.beyoutiful.care și în parteneriat cu Bebe Tei și Farmacia Tei.

Cosmeticele coreene se impun în România: gamele Lebelage și I’m Sorry For My Skin, acum disponibile prin Beyoutiful.care

Fenomenul K-Beauty în România

Industria cosmeticelor coreene, cunoscută sub numele de K-Beauty, a cucerit întreaga lume prin inovație, ritualuri complexe și o atenție aparte acordată sănătății pielii. Dacă acum câțiva ani accesul la branduri coreene era dificil, astăzi consumatorii din România au la dispoziție o platformă dedicată – Beyoutiful.care – care aduce în prim-plan două dintre cele mai apreciate game: Lebelage și I’m Sorry For My Skin.

Popularitatea produselor coreene nu este întâmplătoare. Ele sunt construite pe un fundament de cercetare avansată, ingrediente active atent selecționate și o cultură a prevenției, în care frumusețea naturală și îngrijirea zilnică sunt priorități.

Lebelage – eficiență, simplitate și accesibilitate

Lebelage este brandul care s-a remarcat la nivel global prin abordarea sa directă: formule clare, ingrediente active eficiente și un raport calitate-preț greu de egalat.

Printre ingredientele-vedetă regăsite în produsele Lebelage se numără:

  • Acidul hialuronic – hidratant puternic, care redă elasticitatea și luminozitatea pielii.
  • Colagenul – pentru fermitate și reducerea vizibilă a ridurilor fine.
  • Centella asiatica – plantă recunoscută pentru efectul său calmant și repararea barierii cutanate.
  • Peptidele – stimulează regenerarea celulară și ajută la prevenirea semnelor de îmbătrânire.

Rutina propusă de Lebelage acoperă fiecare etapă: creme de zi și de noapte, măști faciale, seruri concentrate și produse pentru îngrijirea zonei ochilor. Este soluția ideală pentru persoanele care își doresc să adopte filosofia coreeană a îngrijirii pielii, fără a face compromisuri financiare.

I’m Sorry For My Skin – răsfăț, texturi inovatoare și atitudine

Dacă Lebelage se definește prin eficiență și simplitate, I’m Sorry For My Skin reprezintă exact opusul: un brand nonconformist, premium, care transformă rutina zilnică într-un ritual de răsfăț.

Recunoscut pentru designul original și mesajele sale jucăușe, brandul aduce în prim-plan produse cu texturi inovatoare: capsule de cremă, seruri concentrate, măști intens hidratante.

Printre beneficiile principale:

  • Hidratare intensă pentru pielea deshidratată sau obosită.
  • Calmare rapidă a roșeții și a iritațiilor.
  • Luminozitate vizibilă după doar câteva aplicări.

Produsele I’m Sorry For My Skin sunt preferate de cei care vor rezultate imediate și o experiență senzorială completă – texturi plăcute, mirosuri delicate, ambalaje creative.

Beyoutiful.care – puntea dintre România și universul K-Beauty

Platforma Beyoutiful.care joacă rolul de ambasador al K-Beauty în România, aducând pe piață branduri originale, testate și certificate. Într-un context în care consumatorii sunt tot mai atenți la calitate și autenticitate, site-ul oferă garanția unor produse sigure, cu origine controlată.

În plus, gamele Lebelage și I’m Sorry For My Skin sunt disponibile și în rețele partenere precum Bebe Tei și Farmacia Tei, ceea ce le face ușor accesibile pentru un public larg.

Cosmeticele coreene nu mai sunt doar o modă trecătoare, ci o schimbare reală în obiceiurile de îngrijire ale românilor. Prin Lebelage și I’m Sorry For My Skin, consumatorii au acces la două universuri complementare: eficiența accesibilă și răsfățul premium.

Pentru cei care caută o rutină de skincare completă și adaptată la nevoile fiecărei pielii, răspunsul este simplu: Beyoutiful.care.

Citeste in continuare

Parteneri

Știri din București

Afaceri19 ore inainte

Cămin de bătrâni modern în București – „Acasă la bunici”

Atunci când vine momentul să alegeți un loc sigur și potrivit pentru părinți sau bunici, este important să știți că...

Exclusiv21 de ore inainte

Cum analfabetismul funcțional a migrat de la IPJ Prahova la Poliția de Frontieră și înapoi spre IGPR – Ziarul Incisiv de Prahova

Țara arde, fermierii plâng, iar politicienii se fac că plouă! DNA, dormiți liniștiți sau sunteți la cheremul mafiei? Incisiv de...

Uncategorizedo zi inainte

Target3D îşi optimizează producţia virtuală şi motion capture cu soluția KVM over IP de la ATEN

București, 18 September 2025 – ATEN International prezintă implementarea realizată în studioul Target3D din UK, ca poveste de succes pentru implementarea...

Eveniment2 zile inainte

Comunicat de presă finalizare proiect QUALITY MEDICAL VISION SRL

Planului Național de Redresare și Reziliență (PNRR) – Componenta 9. Suport pentru sectorul privat, cercetare, dezvoltare și inovare, Investiția I3....

Afaceri2 zile inainte

Ce trebuie să știi înainte să alegi un serviciu de amanet auto București

În București există numeroase opțiuni pentru cei care au nevoie rapid de bani și vor să apeleze la un serviciu...

Eveniment2 zile inainte

UAT Comuna Baia, județul Suceava, anunță finalizarea proiectului „Înființarea și dotareaunui centru de colectare prin aport voluntar în Comuna Baia, Județul Suceava – Runda 1”

Industria de gaming continuă să crească într-un ritm accelerat, iar anul 2025 aduce cu sine o serie de tendințe interesante...

Uncategorized2 zile inainte

Andrew Melchior aduce experiența din spatele Massive Attack și Björk la Festivalul de Transfer Tehnologic, TECHConnect – înscrieri încă deschise

Brașov, Sibiu și Târgu Mureș vor găzdui, între 7–9 octombrie, prima ediție a TECHConnect – Festival de Transfer Tehnologic. Evenimentul...

Eveniment2 zile inainte

Startul sezonului de toamnă la solarii: cum își pregătesc fermierii culturile pentru iarnă și primăvară

Industria gamingului a cunoscut în ultimii ani o creștere spectaculoasă în România, iar magazinele online au devenit principalele surse pentru...

Eveniment2 zile inainte

Cele mai apreciate produse de gaming în 2025: recomandări și review-uri

Industria de gaming a continuat să crească spectaculos în ultimii ani, iar 2025 nu face excepție. Jocurile sunt mai imersive...

Eveniment3 zile inainte

Cum influențează magazinele online piața de gaming din România

Industria de gaming din România a cunoscut o expansiune semnificativă în ultimii ani, iar magazinele online au avut un rol...

Eveniment3 zile inainte

Ghid pentru gameri cum să profiți de reduceri și promoții în magazinele online

Industria de gaming din România a cunoscut o expansiune semnificativă în ultimii ani, iar magazinele online au avut un rol...

Uncategorized3 zile inainte

Cine Alege Magia unui Ghiozdan Personalizat? Mamele Creative Știu Răspunsul!

Introducere: În goana după cadoul perfect, după acel ceva care să aducă un zâmbet uriaș pe chipul copilului tău, te-ai...

Uncategorized3 zile inainte

3CHEAPS SOLUTIONS SRL: Două platforme românești care simplifică viața online

Pe o piață digitală aflată în continuă expansiune, firmele românești reușesc să dezvolte proiecte care aduc un impact real. Un...

Eveniment3 zile inainte

Tendințe în 2025: produsele de gaming care fac furori în magazinele online

Industria de gaming din România a cunoscut o expansiune semnificativă în ultimii ani, iar magazinele online au avut un rol...

Social3 zile inainte

Prebiotice, postbiotice sau simbiotice? Cum alegem CORECT ce ni se potrivește

Interesul pentru microbiomul intestinal și modul în care acesta influențează sănătatea generală a crescut semnificativ în ultimii ani, iar drept...

Uncategorized3 zile inainte

Smartphone-urile ZTE nubia sunt disponibile la prețuri speciale în cadrul Revoluției Prețurilor la eMAG

București, România (17 September 2025) – ZTE Corporation, un lider global în tehnologie și inovație, anunță că, în perioada 16–18 septembrie 2025, mai...

Știrea Zilei