Exclusiv
EXCLUSIV/Avem dovada ingerintei grave a SRI in actul de procedura penala cel putin pana in anul 2014, interventie contrara legii si aplicabila doar in baza protocolului de cooperare MP-SRI
Pentru cei ce sunt interesati de stat de drept, justitie independenta, neimplicarea serviciilor de informatii in actul de justitie etc., inclusiv pentru a nu se uita de Protocoale secrete, declasificate ulterior, aplicate in sfera activtatilor de urmarire penala si multe altele!
Protocol MP_ SRI nr.884/C/29.03.2018 declasificat 29.03.2018 (MP nr.00750/04.02.2009 si SRI nr.00364/04.02.20092009)
Art.28 – “(1)Solicitarea, prelungirea gi incetarea mandatului prevazut de art.20-22 din Legea nr.535/2004 si eliberat in temeiul art.3 din Legea nr. 51/1991 privind siguranta nationala a Romaniei se face potrivit dispoziliilor legale.
(2) In situatiile in care se impune desfasurarea si a altor activitati decat cele autorizate prin mandatul anterior, Serviciul poate propune, in scris si motivat, procurorului general al Parchetului de pe lingi lnalta Curte de Casalie si Justitie, completarea mandatului potrivit nevoilor impuse de evolutia amenintarilor ce constituie temeiul legal al acestuia.”
Art.21 Legea nr.535/2004 valabila pana la 01.02.2014
(10) Durata de valabilitate a mandatului nu poate depăşi 6 luni; în cazuri întemeiate judecătorii anume desemnaţi de preşedintele Înaltei Curţi de Casaţie şi Justiţie pot prelungi, la cerere, durata mandatului, fiecare prelungire neputând depăşi 3 luni.
(13) Organele care au propus autorizarea activităţilor pentru care s-a emis mandatul sunt obligate să le întrerupă de îndată atunci când temeiurile care le-au justificat au încetat şi să îl informeze despre aceasta pe procurorul general al Parchetului de pe lângă Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie.
(14) Aceleaşi organe au obligaţia să îl informeze în scris pe procurorul general al Parchetului de pe lângă Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie despre rezultatul activităţilor autorizate prin mandat şi despre măsurile luate, conform legii.
Dupa 01.02.2014 se modifica Legea 535/2004 (art.21-21) si Legea nr.51/1991 in baza careai se vor lua mandatele pe art.13 -21 modifcata prin Legea nr.255/2013 art.12 indice 5) :
Art.16 “În cazul solicitării prelungirii autorizării, cererea se întocmeşte potrivit art. 15, care se aplică în mod corespunzător, la care se adaugă solicitarea de prelungire a autorizării, cu prezentarea motivelor ce justifică prelungirea.
Art.17 “(3) În situaţiile în care este necesar să se autorizeze noi activităţi decât cele iniţiale, desfăşurarea acestora în alte locuri sau localităţi, dacă sunt cunoscute, ori atunci când au intervenit schimbări ale numerelor de apel, mandatul iniţial se completează în mod corespunzător, cu aplicarea procedurii prevăzute de art. 15.
(4) Durata de valabilitate a autorizării activităţilor este cea necesară pentru desfăşurarea acestora, dar nu mai mult de 6 luni. Autorizarea poate fi prelungită în aceleaşi condiţii, pentru motive temeinic justificate, fiecare prelungire neputând depăşi 3 luni. Durata maximă a autorizărilor cu privire la aceleaşi date şi informaţii din care să rezulte existenţa unei ameninţări la adresa securităţii naţionale este de doi ani. Activităţile specifice încetează înainte de expirarea duratei pentru care au fost autorizate, îndată ce au încetat motivele care le-au justificat.”
Art.20 (2) Organele care pun în executare activităţile autorizate sunt obligate să le întrerupă de îndată atunci când temeiurile care le-au justificat au încetat şi să îl informeze despre aceasta pe procurorul general al Parchetului de pe lângă Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie. Procurorul general al Parchetului de pe lângă Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie informează Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie despre întreruperea activităţilor autorizate atunci când temeiurile care le-au justificat au încetat.
(3) Aceleaşi organe au obligaţia să îl informeze în scris pe procurorul general al Parchetului de pe lângă Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie despre rezultatul activităţilor autorizate prin mandat şi despre măsurile luate, conform legii.
Legea nr.51/1991 pana la data de 01.02.2014 prevedea:
La art.13 “Durata de valabilitate a mandatului nu poate depăşi 6 luni. În cazuri întemeiate, procurorul general poate prelungi, la cerere, durata mandatului, fără a se putea depăşi, de fiecare dată, 3 luni.
Art.14 Mandatul emis în baza art. 13 conferă titularilor sau categoriilor de persoane împuternicite dreptul de a deţine şi folosi, fără a uza de mijloace de constrîngere fizică sau morală, mijloacele adecvate pentru executarea actelor autorizate şi de a fi asistate de persoanele a căror prezenţă este considerată necesară. În situaţiile care impun înlăturarea unor pericole iminente pentru siguranţa naţională, se pot întreprinde activităţile menţionate în art. 13, chiar fără autorizarea prevăzută de lege, aceasta urmînd a fi solicitată de îndată ce există posibilitatea, dar nu mai tîrziu de 48 de ore.
Mijloacele de obţinere a informaţiilor necesare siguranţei naţionale nu trebuie să lezeze, în nici un fel, drepturile sau libertăţile fundamentale ale cetăţenilor, viaţa particulară, onoarea sau reputaţia lor, ori să îi supună la îngrădiri ilegale.
Orice persoană este protejată prin lege împotriva unor astfel de imixtiuni sau atingeri. Cei vinovaţi de iniţierea, transmiterea ori executarea unor asemenea măsuri, fără temei legal, precum şi de aplicarea abuzivă a măsurilor de prevenire, descoperire sau contracarare a ameninţărilor la adresa siguranţei naţionale răspund civil, administrativ sau penal, după caz.”
Comunicat SRI 31.05.2018
SRI precizează: 20.907 persoane în perioada 2004 – 2016 31 mai 2018
“Având în vedere discuțiile din spațiul public referitoare la numărul de mandate de securitate națională solicitate de Serviciul Român de Informații în perioada 2004 – 2016,
Biroul de presă comunică următoarele: În perioada 11.12.2004 (dată la care a intrat în vigoare Legea 535/2004 ) și 16.02.2016 (până la decizia CCR) numărul total de mandate de securitate națională (inițiale, prelungiri și completări) solicitate de Serviciul Român de Informații a fost de 28.784, din care 9.292 inițiale.
Numărul de persoane a căror drepturi și libertăți au fost restrânse, în condițiile legii, în baza autorizației eliberate de judecătorii Înaltei Curți de Casație și Justiție a fost de 20.907. Pentru un număr de 17.182 persoane aceste măsuri au fost prelungite câte 3 luni, în condițiile legii.
De asemenea, SRI a solicitat pentru 16.175 de persoane, dintre cele 20.907 vizate de mandatele inițiale, completări ale măsurilor tehnice dispuse inițial de instanța de judecată.
Precizăm că aceste date au fost puse la dispoziția Comisiei de Control a SRI, la solicitarea acesteia din noiembrie anul trecut.”
Se poate observa cu usurinta ca SRI recunoaste oficial prin comunicatul din 31.05.2018, ca in perioada 2004 -2014 pentru 16175 de persoane ce au fost interceptate initial prin mandate pe siguranata/securitate nationala sau emis de presedintele ICCJ sau judecatori anume desemnati ai ICCJ, la propunerea SRI si solictarea procuroului general al PICCJ, completari ale masurilor tehnice dispuse prin mandatele intiale, probabil tot 16175 de mandate supuse completarii instituite printr-un Protocol nelegal, semnat in 2009 de catre conducerea celor doua institutii semnatare MP-PICCJ -SRI.
Dar ce constatam din analiza legislatiei incidente domeniului in cauza, sus referita, este faptul ca pana in 01 februarie 2014, nu a existat nicio prevedere legala pentru completarea mandatelor in cauza. Ca atare atat SRI cat si MP_PICCJ, respectiv ICCJ au incalcat grav legislatia in domeniul cand s-au emis astfel de mandate pe siguranta nationala, prin completare. Abia dupa 01.02.2018 acest fapt putea fi aplicat intrucat legislatia in vigoare si astazi prevede completarea mandatului initial in conditiile Legii nr.51/1991, art.17, alin 3. (mai sus redat).
Iata ca, astfel, avem dovada ingerintei grave a SRI in actul de procedura penala cel putin pana in anul 2014, interventie contrara legii si aplicabila doar in baza protocolului de cooperare MP-SRI, aspect ce pune in evidenta clara cooperarea/colaboararea binomiala intre conducerea si unele cadre militare ale SRI si cea a MP-PICCJ-DNA-DIICOT, respectiv procurori (a se vedea art.60 din Protocolul din 2009 “Partile vor asigura insusirea, cunoasterea temeinica si aplicarea intocmai a prevederilor protocolului de catre personalul propriu, inclusiv de catre parchetele teritoriale si directiile judetene de informatii, in raport cu sarcinile ce le revin in aplicarea acestora.” ).
Deci atat conducerea SRI din perioada 2004 -01.02.2014, cat si procurorul general al Romaniei, procurorii ce au utilizat in dosare penale mandate pe siguranata/securitate nationala, respectiv presedintele ICCJ, judecatorii anume desemnati ai ICCJ si judecatorii ceare au acceptat si ignorat verificarea legalitatii si temeiniciei mandatelor “completate”, doar in baza protocolului de cooperare anterior referit (act administrativ fara putere de lege dar care prin modul de aplicare s-a substituit in mod flagrant legii si prin incalcarea art.1 alin (5) Constitutia Romaniei, ce consacra in mod fundamental intr-un stat de drept respectarea principiului legalitatii), se fac vinovati de incalcarea drepturilor si libertatilor fundamentale ale cetatenilor, a Constitutiei si legilor aplicabile, inclusiv a legii penale, ce prevede printre altele un capitol referitor la “Infratiuni contra infaptuirii Justitiei”. (Col ® SRI, Ion Dedu).
https://www.sri.ro/…/mandate-de-securitate-nationala-2004-2…
http://www.mpublic.ro/…/default/files/PDF/protocol_declasif…

Exclusiv
Cum să furi ploaia cu binecuvântarea Guvernului – Ediția fermierii detectivi! – Ziarul Incisiv de Prahova
Un memoriu exploziv dezvăluie jaful antigrindină și incompetența crasă a autorităților. Guvernul Boc, direct la Bălăcăneanca?
HG 256/2010: De la „scut” antigrindină la bilet all-inclusive în Maldive
Hotărârea Guvernului nr. 256 din 2010, menită să protejeze culturile agricole de furia grindinii, s-a transformat într-o orgie de sifonare a banilor publici. Sub masca unui „sistem național antigrindină”, o rețea mafiotă a prosperat, în timp ce fermierii se luptă cu seceta și disperarea.
Promisiuni deșarte, studii fantomă și omologări pe șpagă: Rețeta unui jaf perfect
În Anexa 1 a HG 256/2010, ni s-a promis un sistem antigrindină ultramodern, cu studii științifice, tehnologii inovatoare și colaborări internaționale. În realitate, am primit o avalanșă de studii inutile, omologări fictive și programe experimentale care au eșuat lamentabil. Banii s-au evaporat, iar fermierii au rămas cu ochii în soare, implorând o ploaie care nu mai vine.
Conform unui memoriu recent, trimis de fermieri către autorități, situația este dezastruoasă. Realitatea din 2024 arată că o bună parte din activitățile planificate inițial nu au fost realizate. De pildă, deși încă din 2015 autoritățile estimau că până în 2024 circa 2 milioane de hectare vor fi protejate de grindină și secetă, realitatea este că proiectul nu este finalizat, fiind necesară o extindere temporală substanțială pentru realizarea țintelor propuse inițial. Mai mult, autoritățile au fost nevoite să suspende utilizarea sistemului din cauză că niciunul dintre punctele de lansare nu avea omologarea finalizată conform cerințelor legale.
După cum am documentat până la saturație (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (AICI), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici) e (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici) , etc. și în tot internetul care mai are curajul să spună adevărul), sistemul antigrindină a fost o mafie transpartinică, protejată de politicieni corupți și de foști securiști cu pensii nesimțite.
Articolul 2: Când banii publici devin „bani de buzunar” pentru mafia antigrindină
Articolul 2 din HG 256/2010 a alocat fonduri considerabile pentru centre zonale și puncte de lansare. Dar cine a verificat cum au fost cheltuiți acești bani? Cine a monitorizat eficiența investițiilor? Nimeni! Banii au fost lăsați la discreția mafiei antigrindină, care i-a folosit pentru a-și umple conturile și a-și consolida pozițiile de putere.
Guvernul Boc: Complice sau doar naiv? O anchetă se impune!
Prin adoptarea HG 256/2010, Guvernul Boc a deschis Cutia Pandorei pentru jaful antigrindină. Incompetență crasă sau reavoință? Oricare ar fi motivul, Guvernul Boc trebuie să răspundă pentru complicitatea la devalizarea bugetului de stat și ignorarea avertismentelor privind corupția din sistem.
După cum am documentat până la saturație (și cum o știe toată lumea care nu e plătită să tacă), sistemul antigrindină a fost o afacere transpartinică, protejată de politicieni corupți și de foști securiști cu pensii nesimțite. Acum, fermierii – mai buni decât James Bond – au scos la iveală noi dovezi ale acestui jaf colosal.
Fermierii, detectivi mai buni ca 007: Memoriul-Bombă care scutură Sistemul
Un memoriu exploziv, redactat de fermieri și trimis către toate instituțiile statului, dezvăluie stadiul dezastruos al implementării sistemului antigrindină. Conform acestui memoriu, multe dintre obiectivele inițiale nu au fost realizate, iar tehnologiile folosite sunt controversate și nu beneficiază de un consens științific clar.
Mai mult, fermierii acuză că lansarea rachetelor antigrindină alungă norii de ploaie, contribuind la instalarea secetei. În 2023, Forumul Agricultorilor și Procesatorilor Profesioniști din România (Forumul APPR) a cerut public suspendarea sistemului antigrindină, până la efectuarea unui studiu de impact transparent.
Ministerul Agriculturii
Ministerul Agriculturii a admis că lipsesc date științifice solide privind impactul sistemului. Abia în 2024 autoritățile au prevăzut demararea unui studiu de impact climatologic și ecologic. Adică, după aproape două decenii de operațiuni antigrindină, abia acum ne dăm seama că nu știm dacă facem mai mult bine sau mai mult rău? Halucinant!
DNA, trezește-te! Bălăcăneanca așteaptă cu nerăbdare!
Acum, e timpul ca DNA să se autosesizeze și să investigheze modul în care a fost implementată HG 256/2010. Au fost respectate procedurile legale? Au fost efectuate studii de impact reale? Au fost monitorizate cheltuielile? Au existat conflicte de interese? Toate aceste întrebări trebuie să primească răspunsuri clare și transparente.
Ministrul Agriculturii, ai o datorie morală și legală: Trimite hoții la Bălăcăneanca!
Ministrul Agriculturii are datoria morală și legală de a demasca toți vinovații și de a recupera prejudiciul adus statului român. Nu e suficient să oprești sistemul antigrindină! Trebuie să-i trimiți pe hoți la Bălăcăneanca și să te asiguri că nu vor mai avea ocazia să fure niciodată ploaia și viitorul României!
Vom reveni, până când toți vinovații vor plăti! (Cristina T.).
Exclusiv
Top 10 echipamente esențiale pentru o bucătărie de restaurant și un fast food eficient
Dacă te gândești să îți deschizi un restaurant sau un fast food, alegerea echipamentelor potrivite este crucială pentru succesul afacerii tale. Atât în bucătăriile de restaurant, cât și în cele de servire rapidă, echipamentele eficiente nu doar că îți vor facilita activitatea zilnică, dar vor influența direct calitatea mâncării și satisfacția clienților. Citește în continuare despre 10 echipamente esențiale care sunt comune în ambele locații și află de ce fiecare dintre ele este necesar.
- Friteuză industrială
Friteuza este unul dintre acele echipamente bucătărie esențiale atât în bucătăriile de restaurant, cât și în cele cu servire rapidă. Friteuzele industriale sunt proiectate pentru a găti cantități mari de alimente într-un timp scurt, ceea ce le face indispensabile în locațiile cu trafic intens.
Fie că prepari cartofi prăjiți, pui sau produse din pește, o friteuză performantă te ajută să economisești timp și să menții standardele de calitate. În plus, tehnologia de recuperare a uleiului și sistemele de filtrare disponibile în modelele de top contribuie la reducerea risipei și la îmbunătățirea gustului preparatelor.
- Grătar profesional
Un grătar profesional este un alt echipament esențial care se regăsește în ambele tipuri de locații. Grătarele sunt ideale pentru prepararea cărnii, a legumelor sau a peștelui la temperaturi înalte, păstrându-le gustul autentic și suculența. Într-o bucătărie de restaurant, un grătar de calitate poate ajuta la prepararea unui meniu variat, inclusiv burgeri, fripturi sau preparate din carne de pui.
În fast food, grătarul devine și mai important, având în vedere că viteza și consistența sunt esențiale în prepararea rapidă a produselor. Un grătar industrial cu suprafețe mari poate găti simultan multiple porții, economisind astfel timp.
- Cuptor electric sau pe gaz
Indiferent de tipul bucătăriei, cuptoarele sunt indispensabile. Într-un restaurant, un cuptor electric sau pe gaz poate fi folosit pentru coacerea pâinii, prăjirea preparatelor și prepararea pizzei.
Într-o locație cu minuturi, cuptoarele de mare capacitate sunt necesare pentru gătirea rapidă a alimentelor, de la pizza la produse de patiserie sau chiar cartofi prăjiți într-un cuptor cu convecție.
Alegerea unui cuptor eficient este esențială, deoarece va influența timpul de preparare și va contribui la crearea unui mediu de lucru mai rapid și mai eficient.
- Mixer industrial
Un mixer industrial este un echipament esențial în orice bucătărie comercială, având aplicații diverse, de la frământarea aluatului pentru pizza sau pâine, până la amestecarea ingredientelor pentru prăjituri sau sosuri.
Într-o bucătărie din cadrul unui restaurant, mixerele de mari dimensiuni sunt folosite frecvent pentru a prepara cantități mari de aluat sau alte amestecuri. În restaurantul cu servire rapidă, mixerele sunt folosite în principal pentru prepararea rapidă a unor produse precum burgeri, sandvișuri sau diverse produse din carne, economisind timp și mărind eficiența.
- Mașină de spălat vase
O mașină de spălat vase eficientă este esențială într-o bucătărie de restaurant, dar și într-una unde se pregătesc minuturi, pentru a păstra un flux de lucru rapid și fără întreruperi. Într-o locație unde se servesc sute de mese pe zi, igiena este crucială.
O mașină pentru spălat vasele rapidă va asigura curățarea rapidă și eficientă a veselei, tacâmurilor și ustensilelor, fără a întrerupe activitatea bucătarilor. În plus, aceasta va economisi mult timp, care altfel ar fi fost investit în spălarea manuală a acestora.
- Frigider comercial
Frigiderele comerciale sunt esențiale pentru păstrarea ingredientelor perisabile, cum ar fi carnea, legumele sau lactatele. În bucătăriile restaurantelor, aceste echipamente sunt folosite pentru depozitarea alimentelor la temperaturi optime, menținându-le proaspete și sigure pentru consum.
În restaurantele bazate pe servire rapidă, unde volumul de ingrediente este adesea mult mai mare, frigiderele comerciale sunt esențiale pentru a asigura stocarea eficientă a produselor, fără a ocupa mult spațiu.
- Plită electrică sau pe gaz
O plită profesională este esențială în orice bucătărie pentru restaurant și în cele cu minuturi, deoarece permite gătirea rapidă a diverselor preparate, cum ar fi supe, sosuri sau mâncăruri prăjite.
În unitatea de servire rapidă, unde timpii de gătire sunt critici, plitele electrice sau pe gaz sunt folosite pentru a păstra un flux constant de preparare a alimentelor. De asemenea, varietatea de dimensiuni și tipuri de plite permite integrarea acestora într-un spațiu de lucru compact și eficient.
- Mașină de gătit sub presiune
Un alt echipament esențial pentru fast food și retaurant este mașina de gătit sub presiune. Aceasta este folosită pentru pregătirea rapidă a unor preparate care necesită o gătire îndelungată, cum ar fi carne de vită sau legume.
Utilizată în mod eficient, o astfel de mașină poate reduce semnificativ timpul de gătire și poate economisi energie.
- Robot de bucătărie
Robotul de bucătărie este un echipament multifuncțional folosit în bucătăriile de restaurante și cele cu servire rapidă pentru tăierea, mărunțirea, amestecarea și tocarea alimentelor. Un robot de bucătărie de calitate poate înlocui mai multe instrumente, economisind spațiu și timp.
Acesta este folosit în special pentru prepararea rapidă a salatelor, garniturilor sau pentru tocarea cărnii.
- Sistem de ventilație comercială
Un sistem performant de ventilație este esențial în orice bucătărie profesională, pentru a menține aerul curat și a preveni acumularea de mirosuri neplăcute. Printre ustensilele din restaurant și diferite echipamente fast food, unde pregătirea alimentelor poate crea aburi și fum, acest sistem ajută la menținerea unui mediu de lucru curat și confortabil.
Ventilația adecvată asigură, de asemenea, o siguranță sporită în utilizarea echipamentelor care produc căldură.
Alege echipamentele potrivite pentru bucătăria restaurantului tău
Fie că îți deschizi un restaurant sau un fast food, echipamentele potrivite sunt fundamentale pentru succesul afacerii tale. Aceste echipamente sunt necesare nu doar pentru a asigura un flux de lucru eficient și rapid, dar și pentru a menține standardele de calitate și igienă.
Investește într-o bucătărie de restaurant bine echipată și vei observa cum îți îmbunătățește performanțele și satisfacția clienților.
Exclusiv
Forari-Puturi.eu foloseste hărți detaliate ale pânzei freatice pentru toate județele României și servicii complete de foraje profesionale
Compania Forari-Puturi.eu, lider național în domeniul forajelor pentru apă, anunță lansarea unei serii extinse de hărți actualizate ale pânzei freatice pentru toate județele României. Aceste hărți oferă informații esențiale despre adâncimea și structura stratului acvifer, ajutând atât populația, cât și specialiștii să identifice rapid cele mai bune zone pentru foraje de fântâni sigure, durabile și eficiente.
Compania Forari-Puturi.eu, lider național în domeniul forajelor pentru apă, anunță lansarea unei serii extinse de hărți actualizate ale pânzei freatice pentru toate județele României. Aceste hărți oferă informații esențiale despre adâncimea și structura stratului acvifer, ajutând atât populația, cât și specialiștii să identifice rapid cele mai bune zone pentru foraje de fântâni sigure, durabile și eficiente.
Hărți ale pânzei freatice – un instrument esențial pentru gospodării și investiții
Noua colecție de hărți ale pânzei freatice realizată de Forari-Puturi.eu acoperă toate regiunile țării:
harta panza freatica Bucuresti
harta panza freatica Alba Iulia
harta panza freatica Arad
harta panza freatica Arges
harta panza freatica Bacau
harta panza freatica Oradea
harta panza freatica Bistrita Nasaud
harta panza freatica Botosani
harta panza freatica Braila
harta panza freatica Brasov
harta panza freatica Buzau
harta panza freatica Calarasi
harta panza freatica Caras Severin
harta panza freatica Cluj Napoca
harta panza freatica Constanta
harta panza freatica Covasna
harta panza freatica Dambovita
harta panza freatica Craiova
harta panza freatica Galati
harta panza freatica Giurgiu
harta panza freatica Targu Jiu
harta panza freatica Harghita
harta panza freatica Hunedoara
harta panza freatica Ialomita
harta panza freatica Iasi
harta panza freatica Maramures
harta panza freatica Mehedinti
harta panza freatica Mures
harta panza freatica Piatra Neamt
harta panza freatica Slatina
harta panza freatica Prahova
harta panza freatica Salaj
harta panza freatica Satu Mare
harta panza freatica Sibiu
harta panza freatica Suceava
harta panza freatica Teleorman
harta panza freatica Timisoara
harta panza freatica Tulcea
harta panza freatica Valcea
harta panza freatica Vaslui
harta panza freatica Vrancea
Fiecare hartă a fost realizată pe baza datelor furnizate de Institutul Național de Hidrologie și Geologie, completate cu informații din studiile proprii ale companiei. Scopul acestor hărți este de a oferi o imagine clară asupra adâncimii pânzei freatice, a presiunii apei subterane și a calității probabile a acesteia, în funcție de compoziția solului și de stratificarea geologică locală.
Importanța cunoașterii adâncimii pânzei freatice
Într-o perioadă în care clima devine tot mai imprevizibilă, iar resursele de apă dulce sunt din ce în ce mai prețioase, cunoașterea exactă a nivelului pânzei freatice este esențială. O fântână forată fără informații precise poate fi ineficientă sau chiar inutilizabilă, dacă stratul acvifer nu este atins corect sau dacă apa este de calitate necorespunzătoare.
Hărțile publicate de Forari-Puturi.eu reduc considerabil aceste riscuri. Ele indică zonele cu potențial ridicat pentru apă curată, dar și zonele în care pânza freatică este foarte adâncă sau instabilă. Această precizie este vitală pentru gospodăriile din mediul rural, pentru fermele agricole, dar și pentru investitorii imobiliari sau pentru autoritățile locale care planifică rețele de alimentare cu apă.
Servicii profesionale de foraje fântâni, la standarde europene
Pe lângă realizarea acestor hărți informative, Forari-Puturi.eu oferă servicii complete de foraje fântâni și puțuri pentru apă potabilă, irigații, sisteme industriale și gospodării individuale. Compania utilizează echipamente moderne de foraj hidraulic și rotativ, capabile să pătrundă la adâncimi de peste 150 de metri, asigurând astfel captarea stratului acvifer stabil și curat.
Serviciile includ:
- Studiu hidrogeologic preliminar pentru stabilirea adâncimii optime;
- Foraje cu utilaje profesionale, adaptate tipului de sol;
- Montaj complet de tubulatură și filtre de calitate superioară;
- Test de debit și presiune a apei;
- Consultanță tehnică și mentenanță post-foraj.
Compania oferă garanție pentru lucrări și utilizează doar materiale certificate, respectând toate normele tehnice și de mediu în vigoare.
Expertiză locală pentru fiecare județ
Forari-Puturi.eu are echipe specializate disponibile în toate regiunile țării, fiecare familiarizată cu specificul local al solului și al formațiunilor acvifere.
Astfel, pentru zonele de câmpie, cum sunt Călărași, Teleorman, Ialomița sau Giurgiu, specialiștii recomandă foraje cu diametre mai mari, pentru a asigura un debit constant. În schimb, în județe montane sau deluroase, precum Brașov, Harghita, Maramureș sau Hunedoara, se aplică tehnici speciale de foraj pentru a depăși straturile dure de rocă și pentru a evita pierderile de presiune.
Această adaptare locală garantează eficiență maximă și o durată de viață extinsă a puțurilor forate.
Un pas înainte pentru transparență și sustenabilitate
Forari-Puturi.eu se angajează să promoveze utilizarea responsabilă a resurselor subterane și să contribuie la o mai bună informare a publicului privind apa freatică din România. Prin digitalizarea datelor geologice și publicarea acestor hărți, compania își propune să sprijine comunitățile locale și autoritățile în gestionarea eficientă a apei.
„Apa subterană este o resursă strategică, iar accesul la informații exacte despre pânza freatică este un drept al fiecărui cetățean. Prin hărțile și serviciile noastre, aducem știința mai aproape de oameni și transformăm forajul într-o investiție sigură și transparentă”, a declarat un reprezentant al companiei Forari-Puturi.eu.
Despre Forari-Puturi.eu
Cu o experiență de peste 15 ani în domeniul forajelor și al serviciilor hidrogeologice, Forari-Puturi.eu este una dintre cele mai respectate companii din România specializate în captarea apei subterane. Firma oferă servicii rapide, sigure și certificate, pentru clienți din toate județele țării.
Pentru hărți detaliate ale pânzei freatice, estimări de cost și oferte personalizate, vizitați:
www.forari-puturi.eu
contact@forari-puturi.eu
+40 7XX XXX XXX
-
Știri din județacum o săptămânăVestiarele metalice cu uși scurte – Definiție și rolul în optimizarea spațiului
-
Exclusivacum o săptămânăTop 10 echipamente esențiale pentru o bucătărie de restaurant și un fast food eficient
-
Afaceriacum o săptămânăCe sunt riflajele decorative din PVC și de ce au devenit atât de populare
-
Exclusivacum 7 zileCum să furi ploaia cu binecuvântarea Guvernului – Ediția fermierii detectivi! – Ziarul Incisiv de Prahova
-
Uncategorizedacum 5 zileOptimizarea spațiilor profesionale și comerciale prin cablurile HDMI Active Optical (AOC) de la ATEN
-
Afaceriacum o săptămânăIzolarea fonică oferită de ferestrele PVC – Un somn liniștit
-
Uncategorizedacum o săptămânăAxis Communications și partenerii săi de tehnologie prezintă soluții inovatoare la Smart City Expo World Congress 2025 din Barcelona
-
Evenimentacum o săptămânăCe flori adaugi într-un buchet pentru o aniversare de 18 ani?

