Connect with us

Exclusiv

EXPLOZIV/SRI CONDUCE MUNICIPIUL PLOIESTI – Comisarul de Prahova

Publicat

pe

Zilele trecute, col ® Eugen Pruna l-a contactat telefonic pe protejatul sau pe care il mentine la conducerea Politiei Locale Ploiesti (Adrian Vaida, ultimul deontolog in viata) si i-a solicitat in mod imperativ ca o persoana de la paza Politiei Locale Ploiesti sa isi mute obiectivul la sediul Petrom unde functioneaza mai nou Primaria Ploiesti, conform dezvaluirilor celor de la Incisiv de Prahova.

Cum deontologul Adrian Vaida este bun doar sa execute tot ce zice domnul colonel SRI in pozitie de ghiocel, Uluc Petre a fost mutat la sediul Primariei pentru a executa paza.

Cine este Uruc Petre? Uruc Petre este personal contractual si este prieten cu un celebru impresar de muzica populara, fost conislier in cadrul CJ Prahova caruia ii face diverse servicii.

Mai mult, acest fost consiler are o nepoata la Oficiul Juridic al SRI Prahova, Roxana Spiridon.

Iata cum filiera SRI conduce destinele urbei noastre.

Probabil afland ca informatia cu telefonul lui Pruna a “poposit” in redactia noastra, azi, Primaria Ploiesti a inaintat o adresa oficiala prin care a a mai solicitat suplimentarea posturilor de paza de la noul sediu al Primariei, suplimentare pe langa cel obtinut telefonic de colonelul SRI, Eugen Pruna, de la deontologul pe care il mentine in fruntea Politiei Locale Ploiesti.

Reamintim ca, directorul interimar al Politiei Locale Ploiesti, Adrian Vaida, cunoscut, mai ales, după porecla „LACHE” şi, mai recent, „Hartuitorul/Hartuitorul sexual”, continuă încă să fie pe prima pagină a unor publicaţii centrale si locale şi chiar să facă subiect de breaking news, fie evocat de fosti colegi ca i-a turnat in fals la procurorul „Portocala”, fie ca urmare a apariţiei unor noi înregistrări audio şocante cu el, inregistrari care prezinta caracterul acestuia, un adevarat deontolog in functie de conducere.

Până în prezent, cvasi-totalitatea mijloacelor media au ca numitor comun ideea că, printre alte tâmpenii (prejudicierea bugetului Politiei Locale Ploiesti, fapt constatat de Curtea de Conturi), acest manager pe bani publici complet dezaxat (moral şi profesional) a colaborat cu D.N.A-ul, sprijinindu-l abuziv în diferite cazuri pe procurorul Negulescu Mircea, ori l-a ajutat pe acesta să construiască dosare şi să ticluiască probe, motiv pentru care se crede exonerat acum de orice răspundere disciplinară şi penală (vezi cazurile penale ale lui Toader Cristinel – fost director al Politiei Locale Ploiesti si/sau dosarul penal al fostului sau subordonat Cezar Stoichiciu).

Noi, însă, privind cu ochi mai de cunoscători (scuzaţi-ne lipsa de modestie!) istoricul tenebros al cauzelor instrumentate de „PORTOCALĂ” pe baza marturiilor/denunturilor mincinoase ale lui Adrian Vaida, am ajuns la concluzia plauzibilă că – pe lângă distrugerea imaginii şi credibilităţii DNA – „LACHE”  a maculat, conştient (intenţionat) sau nu, şi blazonul Politiei Locale Ploiesti, prezentându-i pe unii din foştii săi colegi,  în postura de penali, in mod fals. Culmea este că majoritatea acestora au sesizat chiar Parchetul General despre abuzurile şi ilegalităţile lui Negulescu Mircea si ale deleatorului mincinos Adrian Vaida, dar si pe primarul PNL al Municipiului Ploiesti, Adrian Dobre!!

Să ne explicăm şi să o luăm pe rând:

  • In dosarul penal intocmit de procurorul Negulescu Mircea fostului director Toader Cristinel pe baza denunturilor mincinoase ale lui Adrian Vaida, managerul model al Politiei Locale Ploiesti s-a incurcat in propiile lui minciuni. In acest sens, la nivelul Parchetului General exista un dosar penal pe numele lui Adrian Vaida, Negulescu Mircea, Mocanu Gabriela Isabela, etc in care acestia sunt urmariti penal pentru inducerea in eroare a organelor de cercetare penala si pentru marturie mincinoasa.

  • In dosarul penal in care este cercetat fostul sau subaltern, Cezar Stoichiciu, Adrian Vaida s-a incurcat in minciuni de la o etapa la alta (politie, parchet instanta) incercand sa arunce vina pentru fapta sa pe alti colegi, doar sa scape el de raspunderea penala, dand vina ba pe Chifor de la Dispecerat, ba pe Tanase, un sef de serviciu din cadrul Politiei Locale Ploiesti.

 

La nivelul prestantei, deontologiei profesionale, Adrian Vaida a aratat cu varf si indesat caracterul acestuia denigrand institutia, pe subordonatii acestuia, pe sotia lui propie, hartuind tot ce misca pe mosia sa numita Politia Locala Ploiesti.

In fapt, prin acest comportament si prin mentinerea acestuia in functia de conducere de la Politia Locala Ploiesti, primarul PNL Adrian Dobre arata un dispret total fata de cetatenii urbei care prin taxele achitate ii platesc salariul acestui manager care pateaza imaginea atat a Politiei Locale Ploiesti, cat si a Primariei Ploiesti.

Reamintim cititorilor faptul ca doi politisti locali (Florea Daniel si Tomina Neagu) au intocmit mai multe sesizari penale pe numele lui Adrian Vaida pentru infractiunile savarsite de acesta in calitatea de manager al institutiei iar, politista locala Neagu Tomina a efectuat 3 (trei) sesizari la Comisia de Disciplina a Primariei Ploiesti pentru comportamentul neadecvat si hartuirea la care este supusa de catre Adrian Vaida. Una dintre aceste Comisii de Disciplina s-a finalizat cu sanctionarea lui Adrian Vaida cu mustrare scrisa pentru toate aceste motive, iar celelate doua comisii s-au oprit ca prin “farmec”, probabil blocate de primarul Adrian Dobre si/sau de consilierul personal al acestuia, col ® SRI, Pruna Eugen.

Ca razbunare, Adrian Vaida i-a introdus in Comisia de Disciplina a institutiei pe care o patroneaza.

Comportamentul lui Adrian Vaida adecvat in familie, societate si fata de subordonati care NU afecteaza si NU pateaza imaginea institutiei:

O inregistrare in care comportamentul lui Adrian Vaida este unul exemplar pentru un functionar public. Aceasta inregistrare inca nu a fost publicata, fiind programata la publicarea la inceputul sapatamanii acesteia. Iata stenograma cu vocabularul „omului” lui Adrian Dobre:

Adrian Vaida: “O zdreanta, o taratura, o curva care suge pula. (N.R – Este vorba despre Margarit Ioana, fosta Vasilache, persoana care a fost hartuita sexual de acest individ sustinut la conducerea Primariei Ploiesti, in speta de primarul PNL, Adrian Dobre). E buna dar are bazinul jos, il tine pe ala de prost. La iesirea din program au vazut-o aia de la rutiera cand se urca in masina la T. Il tine pe ala de prost, ea are nevoie de cineva care sa-i plateasca intretinerea….

Interlocutor: Nu este frumos sa vorbesti asa despre o femeie indiferent daca a fost sa nu a fost ceva intre voi”…

  1. O inregistrare publicata in care comportamentul lui Adrian Vaida este din nou exemplar pentru un functionar public, comportament care NU afecteaza imaginea Politiei Locale Ploiesti, comportament care il recomanda la primarul Adrian Dobre pentru a fi pastrat in functie. O inregistrare in care reiese clar cum “omul” model de la conducerea institutiei o hartuieste sexual pe o subalterna sa (si/sau a avut o relatie cu aceasta, neadecvata), o inregistrare in care “omul” model Adrian Vaida isi barfeste alti subalterni si chiar propia sotie pe care o acuza ca se “culca” cu cine te miri. Comportament exemplar de sef de institutie publica!

 


Transcriere convorbire Vaida Adrian – V.A /Mărgărit Ioana – M. I

V.A vreau să-ți explic ceva

M.I chiar vreau

V.A ăăă..deci de două săptămâni mă tot presează asta (soția sa) ba că e cu ăla ba că..că știi că aș vrea să ne mutăm, că nu știu ce, că să ne mutăm împreună,ăăă am avut niște problem,ăăă se pare că ăsta, dobitocul ăsta de Florea nu să astâmpără, ăăă acum vreo săptămână sau două a fost chipurile pân fișierul, o cunoaște pe aia de la fișierul de la, din ce am înțele eu ..de pe Praga și deci eu îți spun acuma ce mi-a spus doamna X care binențeles că e cu ăla și nu am nicio treabă cu ea …zice, la un moment dat bănuiesc că a fost unul de la voi, unul brunet cu ochii albaștri, din descrierea ei, și i-am arătat poza și l-a recunoscut pe ăsta, pe Florea.

M.I îhî..

V.A Aia de la fișier n-a vrut să-i spună , că sunt prieteni ăăă zice ăăă cine e asta mă? asta e nevasta lui Vaida? da zice! și pentru asta a ă lăsa… pe asta a lăsat-o să o ia pe curva aia de la Poliția Locală?

M.I să o ia ? așa bun așa bun trecem, așa ce relevanță, da așa bun

V.A eu spun ce mi-a zis ea acuma nu știu de ce cum , probabil că se putea să primești un telefon și de pe alt număr nu neapărat de pe numărul ei personal

M.I îhî, aaa, am înțeles

V.A că dacă era să te sune te suna pe un număr privat sau pă, dă pe fix

M.I exact, exact, exact

V.A deci nu era asta o problemă, dar tu nu trebuie să îți faci probleme de treaba asta, că nu are nicio legătură cu tine, și dacă te muți aicea , io îți garantez, io îți garantez

M.I nu, hai să-ți spun un lucru,nu știu acuma nu bag mâna în foc pentru această exprimare

V.A n-o să ai probleme

M.I această exprimare, hai să îți spun un lucru, pentru această exprimare în ceea ce îl privește pe Florea, pentru că nu are de ce să mă, pe mine nu mă poate jigni o persoană care nu mă cunoaște, nu am demonstrat că sunt o curvă, deci de unde până unde? este mult prea mult spus!

V.A Ioana, 

M.I doi la mâna, nu o să am probleme, păi n-am de ce să am probleme pentru că noi nu am avut nicio relație, da!

V.A am înțeles

M.I vrei să te împaci cu ea, perfect de acord,foarte bine, dacă simți că poți să-i acorzi o șansa, fă-o! ăsta este și sfatul meu, și știi că de fiecare data așa am spus, și ți-am spus

V.A întotdeauna, întotdeauna există o suspiciune, și știi foarte bine că lucrurile astea rămân

M.I o suspiciune la cine, referitor la ce?

V.A nu nu vorbesc de tine, dragă

M.I aaa între voi doi, între tine și ea

V.I exact, păi știi foarte bine că și tu ai pățit aceleași lucruri

M.I da , da hai să-ți spun un lucru, da, eu am pățit același lucru cu (soțul), dar eu am fost suficient de capabilă, pentru că îmi doream să fiu cu el, să șterg cu buretele și, crede-mă că nu mă interesa acea suspiciune, lupta mea era pentru a salva căsnicia, și asta îmi doream, da! asta mi-am dorit, dacă dacă vă doriți reciproc același lucru, dacă îți dorești

V.A căsnicie, care căsnicie? că nu mai este căsnicie

M.I auzi, lasă-mă nu mai există căsnicie, că să știi că actul ăla nu contează, și să-l ai și să n-ai nu contează, până la urmă ați fost căsătoriți 20 de ani

V.A am fost 20 de ani, dar nu sunt ăăă

………………………………………………………………………………………………….

M.I dacă tu consideri ca poți să mai fi cu soția ta, perfect

V.A nuuu pot să fiu, că dacă e…eram

M.I păi cum nu poți să fii ?

V.A păi da, foarte simplu, pentru că ea e cu individul respectiv, ea mi-a propus, ea a zis că, mi-a bătut niște apropouri și astea, dar eu nu pot să trec peste niște lucruri, înțelegi tu!

M.I a

V.A nu pot să trec peste niște lucruri, pentru că mi-e teamă să ajungem ca de fiecare data în același punct, da

III. O inregistrare publicata in care integrul si inteligentul Adrian Vaida isi barfeste in mod vulgar si dizgratios pe doi subalteri ai sai, pe Fanareanu Dragos (sef Birou Ordine Publica si membru in comisia de Disciplina-cel din stanga fotografiei si pe Mocanu Isabela Gabriela, sefa Oficiului Juridic din aceasta institutie, persoana care alaturi de Adrian Vaida a facut cateva denunturi mincinoase la procurorul “Portocala”, persoana care a declarat ca a luat examenul pe “spaga”):

“Fanareanu a futut-o pe Mocanu, doar o data. Dar, o data nu se pune….”.

Poate inteligentul si corectul Adrian Vaida care nu defaimeaza institutia si pe subordonatii acestuia o intreaba pe doamna Fanareanu daca o data nu se pune? Suntem curiosi, pentru un prieten.

Persoana din drepta pozei din Comisia de Disciplina este Raluca Turloiu, “fina” procurorului “Portocala”. Intersant, NU?

IV. O inregistrare publicata in care onestul, inteligentul si corectul Adrian Vaida mai da dovada inca o data de prestanta functiei sale si isi arata gandurile criminale fata de cei doi subordonati pe care i-a introdus in comisia de disciplina.

Interlocutor: Tu esti bine? Ce faci?

Vaida: Daca eu ma gandeam la toate plangerile astea pe care mi le-au facut (N.R. este vorba de cei doi politisti locali introdusi de Adrian Vaida in Comisie, Florea Daniel si Neagu Tomina) ii terminam, ii strangeam de gat, ii omoram! Sa imi bag pula, ii omoram!

Deh, să fie într-un ceas bun şi să sperăm ca Adrian Vaida “musteste” de inteligenta, competenta si are un  comportament adecvat care NU pateaza imaginea institutiei si a primariei Ploiesti, detine adevarate calitati pentru un manager de institutie publica. Ne este asa domnule primar Adrian Dobre? Sa traiti domnule colonel SRI, Eugen Pruna. Pe dumneavoastra nu va intrebam de moralitate atata timp cat ati fost sef la Sectorul A si faceati afacerile de familie exacut cu administratia din Prahova pe care trebuia sa o controlati. Dumneavoastra nu stiti cu ce se mananca asa ceva, deci, pas! (Cutov Ina).

 

N.R – Reiteram inca o data disponibilitatea noastra de a pune la dispozitie organelor de cercetare penala si/sau instantelor toate inregistrarile audio in original. Comisia de Disciplina a Primariei Ploiesti mai exista?, precizeaza din nou cei de la Incisiv de Prahova.

Facebook Comments

Exclusiv

B.D.G. Import își extinde portofoliul prin parteneriatul cu William Grant & Sons

Publicat

pe

De

  • D.G. Import a încheiat 2023 cu o cifră de afaceri de 365 milioane lei
  • Compania estimează că veniturile generate de portofoliul William Grant & Sons vor ajunge la 55 milioane lei în primele 12 luni
  • D.G. Import țintește dublarea volumelor generate de portofoliul William Grant & Sons în primii trei ani

București, 18 aprilie 2024 – B.D.G. Import, singura companie cu acționariat 100% românesc din top 3 importatori de băuturi spirtoase din țară, anunță adăugarea brandurilor William Grant & Sons în portofoliul său, începând din această lună.

Compania estimează o cifră de afaceri generată de portofoliul William Grant & Sons de până la 55 de milioane de lei în primele 12 luni. B.D.G. Import își propune să dubleze volumele generate de portofoliul William Grant & Sons în primii trei ani.

B.D.G. Import, deja la al 30-lea an de activitate în piață, a încheiat 2023 cu o cifră de afaceri de 365 de milioane de lei.

William Grant & Sons este o distilerie independentă, de familie, cu sediul central în Marea Britanie, fondată de William Grant în 1887. Astăzi, compania continuă tradiția și moștenirea lăsată de William Grant de a distila, îmbutelia și distribui unele dintre cele mai renumite brand-uri premium de whisky scoțian, precum și alte brand-uri de băuturi alcoolice consacrate la nivel mondial.

Cu un portofoliu diversificat care include deja unele dintre cele mai cunoscute branduri din lume, echipa B.D.G. este mândră de performanțele obținute în decursul celor 30 de ani de existență. Având în vedere performanța, în termeni de volum si valoare, în creștere de-a lungul anilor și câștigând cote de piață în aproape toate categoriile de băuturi spirtoase, B.D.G. Import marchează o piatră de hotar importantă în călătoria sa prin parteneriatul cu William Grant & Sons, ce are ca rezultat adăugarea unei game diverse de whisky și gin premium în portofoliul său.

B.D.G. IMPORT va reprezenta exclusiv în România branduri renumite de whisky scoțian care includ Glenfiddich single malt, The Balvenie single malt, Monkey Shoulder blended malt și Grant’s blended whisky, alături de Hendrick’s super premium Gin și Tullamore D.E.W. Irish whiskey.

Prin asocierea cu o companie care promovează principii și valori similare, B.D.G. IMPORT are încredere că va continua să ofere clienților săi calitate și valoare, așa cum i-a obișnuit în cei 30 de ani de activitate. „Suntem încântați să primim prestigioasele branduri William Grant & Sons în portofoliul nostru”, a declarat Petru Berciu, Fondator & Managing Partner B.D.G. IMPORT. „Acest parteneriat reprezintă un angajament comun față de excelență și satisfacția clienților. Așteptăm cu nerăbdare să reintroducem aceste branduri excepționale pe piața românească și să continuăm să modelăm piața băuturilor spirtoase din România. Atât B.D.G. IMPORT, cât și William Grant & Sons împărtășesc valori esențiale de inovare și cultură de pionierat, iar această colaborare este o potrivire naturală.”

Doug Bagley, Chief Commercial Officer, William Grant & Sons a adăugat: „William Grant & Sons caută activ oportunități de dezvoltare în Europa de Est. Experiența și expertiza B.D.G. Import in dezvoltarea categoriilor de băuturi premium și super – premium, precum și entuziasmul acestei echipei se aliniază perfect cu devotamentul nostru pentru construirea de branduri puternice.”

Facebook Comments
Citeste in continuare

Exclusiv

Conexiuni adevărate: Heineken® și Bodega lansează “The Boring Phone”

Publicat

pe

De

  • Heineken® și brand-ul american și retailer-ul Bodega au lansat „The Boring Phone” care își propune să ajute oamenii să realizeze că se pot bucura mai mult de viețile lor când acestea au mai puțină legătură cu telefonul.
  • Produs de Human Mobile Devices (HMD), “The Boring Phone” se întoarce la origini, pentru că nu oferă access la internet, rețele sociale sau alte aplicații.
  • Construind în continuare pe ideea de “deconectare digitală”, HMD debutează cu un parteneriat anunțat la conferința MWC în 2024, prin care va produce dispozitive pentru mărcile Heineken și Bodega.
  • Dispozitivul va fi dezvăluit joi, 18 aprilie, la standul “pop-up” al celor de la Bodega în cadrul Milan Design Week, cel mai mare festival de design și inovație din lume.
  • În urma unui studiu care arată că 90% dintre oameni recunosc că obișnuiesc să dea scroll pe telefon când ies în oraș, Heineken® a ascultat nevoile tinerilor adulți care doresc să se deconecteze de la dispozitivele lor.

17 aprilie 2024: Heineken®, în colaborare cu Bodega, creatorii de bun-gust în materie de modă și street culture, lansează “The Boring Phone”, produs de Human Mobile Devices (HMD).

Capabilitățile limitate ale telefoanelor “dumb” – care sunt proiectate să aibă caracteristici tehnologice reduse – au ca scop încurajarea conexiunilor sănătoase între oameni în timpul ieșirilor în oraș, prin deconectarea de la smartphone-uri.

Pentru că smartphone-urile au ajuns să aibă specificații atât de avansate și să fie atât de captivante pentru utilizatori, este din ce în ce mai ușor să ne conectăm la lumea online, și totodată din ce în ce mai greu să trăim în prezent. Produs de inovatorul în tehnologii mobile, Human Mobile Devices (HMD), Heineken® x Bodega Boring Phone reduce posibilitatea ca telefoanele să ne acapareze atenția. Este proiectat intenționat să aibă doar funcțiile de bază de care avem nevoie când ieșim seara în oraș și principalele sale utilizări sunt apelurile și SMS-urile.

Carcasa transparentă a telefonului și autocolantele cu hologramă sunt inspirate de pasiunea Generației Z pentru moda “Newtro” (“new retro”) și amintesc de telefoanele de la începutul anilor 2000. Fără specificațiile comode ale lumii moderne, pe telefon nu se pot descărca aplicații de social media sau orice altceva care poate să ne distragă de la prezent. Și pe deasupra bateria durează o săptămână în stand by și 20 de ore în apeluri.

Pe măsură ce smartphone-urile încep să domine atenția utilizatorilor la nivel global din ce în ce mai mult, un studiu recent comandat de Heineken® arată că Zillenialii* din Marea Britanie și SUA mărturisesc că suferă de “doom scrolling” (dau scroll pe telefon la nesfârșit) în timp ce socializează cu prietenii și familia – se uită pe device-uri de șapte ori pe seară, în medie.

Când vine vorba de lucrurile care le captează atenția cel mai mult, două treimi dintre respondenți mărturisesc că se uită pe social media (62%) când își petrec timpul cu alte persoane, și peste o treime (36%) au spus că își verifică emailurile. Trei din zece (30%) au recunoscut că se joacă pe ascuns în loc să interacționeze cu prietenii și familia.

Însă, peste o treime (37%) zic că se uită pe telefon mult prea des când sunt în situații sociale, și lucrurile pot fi privite din altă perspectivă, dat fiind că 32% dintre respondenți recunosc că le-ar plăcea să se poată deconecta de la telefoane în timpul ieșirilor.

În mod încurajator, una din cinci persoane (22%) au spus că își opresc telefoanele sau le lasă acasă înainte de ocazii sociale. Și două din cinci persoane (38%) zic că iau în considerare aceste opțiuni.

Heineken® și Bodega au demarat acest parteneriat pentru a ne arăta că ne putem bucura mai mult de viețile noastre, atunci când acestea sunt mai puțin legate de telefon.

Nabil Nasser, Global Head la Heineken®, spune: “Cu toții avem nevoie de o pauză de la toate tehnologiile smart care ne distrag atenția. Studiul nostru a arătat că acest lucru este și mai important pentru Generațiile Z și Millennials. Când am vorbit cu aceștia despre obiceiurile de folosire a smartphone-urilor, am realizat destul de repede că mulți consideră că sunt obișnuiți să se lase acaparați de dispozitive în situații sociale, dar totodată recunosc că nu vor să renunțe în totalitate la telefon. Nouă, celor de la Heineken®, ne place să încurajăm momentele de conexiune autentică și să îi ajutăm pe oameni să simtă bucuria adevărată a timpului petrecut alături de cei dragi. Când am creat «The Boring Phone», ne-am întors la origini, la o tehnologie elementară, pentru a-i ajuta pe oameni să aibă parte de conexiuni adevărate la o bere în oraș, fără să fie distrași de notificările constante de pe telefoane.”

“La începutul lui 2023 am observat ceva interesant în comportamentul Generației Z din SUA. Începuseră să reducă din timpul petrecut în fața ecranelor, înlocuind smartphone-urile cu telefoane simple. Fiindcă suntem fani declarați ai deconectării de la lumea digitală, suntem extrem de bucuroși să anunțăm lansarea «The Boring Phone», alături de Heineken și Bodega. Și cu siguranță vom vedea conversații mai conectate când ieșim în oraș, de acum înainte”, a declarat Lars Silberbauer, CMO Human Mobile Devices (HMD), liderul european în inovație și producerea de dispozitive mobile.

Oliver Mak, co-fondator Bodega adaugă: “La Bodega considerăm că suntem o punte între culturi și tineri. Astfel că, atunci când Heineken au venit către noi pentru a colabora într-un proiect gândit cu exact acest scop, ne-am implicat cu bucurie. Cu toate că am crescut înconjurați de tehnologie, noi, toți cei din Generația Z și Millennials, am început să recunoaștem că dependența de telefoane ne afectează capacitatea de a avea conexiuni umane reale. Ceea ce apoi ne reduce abilitățile de a ne distra, și, la nivel macro, de a evolua cultural.”

“Smartphone-urile pot fi prea captivante, deci am vrut ca design-ul să fie plictisitor. Ne-am inspirat foarte mult din mișcarea «Newtro» și am vrut să reinterpretăm un obiect cultural emblematic din trecut pe care oamenii mai tineri din generația Zillennials s-ar putea să nu îl cunoască. Suntem nerăbdători să vedem reacțiile la «The Boring Phone», care reprezintă uniunea viziunii noastre asupra unei lumi mai creative și dorința de a crea o comunitate. Ceea ce va însemna ieșiri mai frumoase cu cei dragi.”

Producătorul muzical britanic, devenit cunoscut în Ibiza, TSHA, care a început să fie unul dintre cei mai interesanți artiști tineri din industrie, va sărbători lansarea “The Boring Phone” cu un concurs dedicat fanilor săi, după ce a înțeles cum se simte când tehnologiile smart îi detașează de prezent pe cei care participă la festivaluri de muzică.

THSA spune: “Ca artist, vrei să fii conectat cu publicul, ca să știi dacă se simt bine. Dar e greu să faci asta când te uiți peste pupitru și vezi o mare de smartphone-uri care te orbesc cu blițurile. Mi-ar plăcea să văd o lume în care intrăm la festival și pur și simplu ne bucurăm de prezent; ne conectăm cu artiștii, cu prietenii noștrii și pur și simplu ne distrăm. Telefonul Heineken x Bodega Boring Phone este antidotul perfect pentru ieșirile în oraș întrerupte în mod constant de tehnologiile smart.”

Heineken® și Bodega vor dezvălui “The Boring Phone” la Milan Design Week, joi (18 aprilie), cu o petrecere care va fi găzduită de colaboratorii lor, HMD. Petrecăreți din toată lumea vor primi apoi telefoane care le vor permite să se deconecteze și să-și redobândească timpul de calitate alături de prieteni, familie și cei dragi și să se bucure de conexiuni adevărate.

În iunie va urma și lansarea unei aplicații care va transforma smartphone-urile în telefoane “plictisitoare”, adresată în special celor care nu vor reuși să trăiască experiența “The Boring Phone”.

Pentru mai multe despre “The Boring Phone” și de ce renunțarea la tehnologiile smart când ieșim în oraș e o idee bună, aici: www.heineken.com/theboringphone.

Despre studiu*:

Heineken a comandat un studiu ce a fost realizat pe un eșation de 4.000 de tineri din Generațiile Z și Millennials, cu toții majori și utilizatori de smartphone-uri (2.000 în Marea Britanie și 2.000 în SUA). Acesta a fost realizat de către OnePoll, în martie 2024. Datele pot fi separate și în rezultate demografice specifice pentru Marea Britanie/SUA/Generația Z/Millennials la cerere. Tot la cerere pot fi solicitate date din Italia, Brazilia, Germania și Mexic.

Despre “The Boring Phone”

Dimensiuni 108 x 55 x 18,9 mm, 123 g
Ecrane Intern: 2.8” QVGA | Extern: 1.77″ QQVGA
Cameră 0,3 MP + bliț LED
Design telefon ergonomic cu clapetă și DualSIM
Audio radio FM (cu căști conectate sau fără căști)
Conectivitate 2G, 3G, 4G | Bluetooth 4.2 | mufă jack 3.5mm AV | port Micro USB
Baterie 1.450 mAh (înlocuibilă)

Până la 6 ore de apeluri 3G/4G. Până la 20 de ore de apeluri în rețele 2G. Până la o săptămână în stand by.

Stocare Internă: 128 MB | Slot MicroSD ce suportă carduri de până la 32GB
Încărcare Port Micro USB

 Despre Bodega

Fondată în 2006 ca un magazin-concept de retail care unește cultura străzii și moda contemporană, Bodega a evoluat într-un creator de gust de renume mondial, activând în retailul traditional, comerțul electronic, arta experientială și design. Cu sediul în Boston (Massachusetts) și Los Angeles, magazinul experimental complet secret al celor de la Bodega a fost descris ca o instalație artistică vie și este una dintre cele discutate experiențe de pe planetă. Mai multe aici: https://bdgastore.com/

Despre Heineken®

HEINEKEN® este producătorul de bere cel mai prezent în lume. Este creatorul și promotorul cel mai mare al berii și cidrului premium. Cu brand-ul Heineken® în frunte, Grupul are un portofoliu de peste 300 de beri și tipuri de cidru la nivel international, regional și local. Sunt dedicați inovării, investițiilor pe termen lung, vânzărilor disciplinate și sunt centrați pe managementul costurilor. Prin platforma “Brewing a Better World”, sustenabilitatea a devenit parte integrantă a business-ului. HEINEKEN® are o prezență geografică echilibrată, fiind lideri de piață atât în țările dezvoltate, cât și pe piețele emergente. Au peste 85.000 de angajați și operează fabrici producătoare de bere, malț, cidru și alte unități de producție în peste 70 de țări. Acțiunile Heineken® N.V. și Heineken® Holding N.V. se tranzacționează pe bursa Euronext din Amsterdam. Prețurile acțiunilor pot fi accesate pe Bloomberg, sub simbolurile HEIA NA și HEIO NA și pe Reuters sub simbolurile HEIN.AS și HEIO.AS. HEINEKEN® deține două programe American Depositary Receipt (ADR): Heineken® N.V. (OTCQX: HEINY) și Heineken® Holding N.V. (OTCQX: HKHHY).

Despre HMD

HMD vine de la Human Mobile Devices. La HMD totul începe cu ascultarea nevoilor adevărate ale oamenilor. Consumatorilor HMD le pasă de planetă, se simt adesea copleșiți de dispozitive digitale și sunt atenți la buget. În calitate de lider european pe piața producătoare de smartphone-uri, aceștia încurajează reparabilitatea telefoanelor și deconectarea de la device-urile digitale. Începând cu acest an, portofoliul companiei a fost îmbunătățit cu dispozitive originale HMD și parteneriate interesante. Mai multe aici: www.hmd.com.

Facebook Comments
Citeste in continuare

Exclusiv

Expoziția de design „Newfound Equilibrium” a Samsung va fi prezentată la Milan Design Week 2024

Publicat

pe

De

Expoziția va oferi vizitatorilor o experiență imersivă, care descrie într-un mod artistic filosofia de design a Samsung

România, București – 16 aprilie 2024 – Samsung Electronics Co., Ltd. organizează propria expoziție de design la Fuorisalone 2024, în cadrul Milan Design Week, în perioada 16-21 aprilie. Expoziția va avea loc la Le Cavallerizze, în prestigiosul Muzeu Național de Știință și Tehnologie Leonardo da Vinci din Milano, Italia. La eveniment, expoziția Centrului de Design Corporate al Samsung, „Newfound Equilibrium”, va prezenta filosofia de design orientată către utilizator a Samsung, „Identitatea de Design Samsung 5.0: Esențial∙Inovativ∙Armonios”.

„Designul trebuie să ia în considerare în întregime experiența umană, iar principiile de design ale Samsung realizează acest lucru. Cu filosofia noastră de design centrată pe om, ne propunem să creăm un viitor care se armonizează cu viața clienților noștri prin inovație cu scop”, a declarat TM Roh, President and Head of Corporate Design Center, Samsung Electronics.

Cinci spații unice aduc la viață filosofia de design Esențial∙Inovativ∙Armonios”

Expoziția „Newfound Equilibrium” a Samsung de la Milan Design Week 2024 este menită să inspire vizitatorii, având la bază viziunea Samsung pentru un viitor mai bun, care descrie într-un mod artistic echilibrul dintre oameni și tehnologie. Pentru a avea un impact asupra participanților, expoziția va include artă media care trezește simțurile – în special văzul, auzul și mirosul.

Ancorând experiența multi-senzorială, instalația imersivă îi ghidează pe vizitatori prin cinci spații care descriu identitatea de design Esențial⸱Inovativ⸱Armonios a Samsung, ca o compoziție de lumină, sunet și interacțiuni digitale. Cele cinci spații care comunică cu vizitatorii prin ecrane, senzori și lumină sunt intitulate „Esență”, „Inovație”, „Armonie”, „Vis Infinit” și „Noul Început”. Pe măsură ce vizitatorii se apropie de ecranele plasate în spațiile respective, elementele translucide se transformă în forme și texturi specifice, iar formele dincolo de fereastră par să se apropie de privitori, permițându-le să se scufunde în visul unui viitor infinit care se apropie.

Prin colaborările cu meșterii în ceramică de la MUTINA și cu cei în lemn de la ALPI, frigiderul Bespoke și AirDresser-ul au fost, de asemenea, reinventate, având în vedere coexistența dintre oameni și tehnologie.

Expoziția „Newfound Equilibrium” a Samsung se află la Via Olona, nr. 6 bis, Milano, și oferă intrare gratuită în următoarele intervale orare:

  • De la 10:00 până la 19:00 (16-18 aprilie)
  • De la 10:00 până la 20:00 (19-20 aprilie)
  • De la 10:00 până la 18:00 (21 aprilie)

Pentru mai multe știri, fotografii și videoclipuri, vă rugăm să vizitați Samsung Newsroom și Samsung Design pe durata Milan Design Week 2024.

Despre Samsung Electronics Co., Ltd.

Samsung inspiră lumea și modelează viitorul cu idei și tehnologii transformative. Compania redefinește lumea televizoarelor, smartphone-urilor, dispozitivelor purtabile, tabletelor, electrocasnicelor, sistemelor de rețea și soluțiilor de memorie, Sistem LSI, producției de semiconductori și soluțiilor LED, oferind o experiență conectată fluentă prin ecosistemul său SmartThings și colaborarea deschisă cu partenerii. Pentru ultimele știri, vizitați Samsung Newsroom la adresa news.samsung.com/ro.

Facebook Comments
Citeste in continuare

Parteneri

Știri din București

Eveniment5 ore inainte

Expert în Acoperișuri și Renovări de Fațade cu Balazsdachdecker

Suntem o echipă dedicată de profesioniști în domeniul acoperișurilor și renovărilor de fațade, oferind servicii de înaltă calitate în [Locație]....

Eveniment5 ore inainte

Expert în Construcții și Lucrări de Acoperiș în Germania

Bun venit la GR Bauunternehmer, partenerul tău de încredere pentru servicii profesionale de construcții și lucrări de acoperiș în Germania....

Eveniment5 ore inainte

Specialiști în Acoperișuri și Lucrări de Tinichigerie în Austria

Bun venit la Dachdecker und Spengler, partenerul tău de încredere pentru servicii profesionale de acoperiș și lucrări de tinichigerie în...

Afaceri13 ore inainte

Ecovillas: Preturile imobilelor pot creste cu pana la 40% in urmatorii 5 ani

Putem asista la o ofertă tot mai mare de locuințe noi livrate, dar și o creștere a prețurilor pe metrul...

Eveniment14 ore inainte

Festivalul Femeii începe astăzi, la Ghica House

Designeri vestimentari, maeștri bijutieri și ciocolatieri, terapii alternative și medicină convențională se reunesc în acest weekend la evenimentul marca Tandrețuri...

Uncategorized16 ore inainte

Agenția de creație DDB România semnează prima campanie de imagine a grupului de companii PPC din România

București, 15 aprilie 2023 – Agenția de creație DDB România anunță semnarea primei campanii de imagine a Grupului Public Power...

Eveniment18 ore inainte

Mașini noi, cu livrare rapidă, direct de pe Autovit.ro.

Peste 1200 de oferte, 30 de mărci cu garanție de până la 7 ani și motorizări eligibile pentru Programul Rabla...

UncategorizedO zi inainte

Montarea Tablei Cutate: O Alegere Durabilă și Elegantă pentru Acoperișuri Premium

Atunci când vine vorba de alegerea unui material pentru acoperișul casei dvs., este esențial să luați în considerare atât aspectele...

EvenimentO zi inainte

GR Bauunternehmer: Partenerul Dvs. de Încredere în Construcții

În domeniul construcțiilor, fiecare detaliu contează pentru asigurarea calității și durabilității lucrărilor. La GR Bauunternehmer, ne dedicăm să oferim soluții...

EvenimentO zi inainte

Dachdecker und Spengler: Specialiștii în Îngrijirea Acoperișurilor și a Elementelor de Tinichigerie

În lumea construcțiilor, protejarea și menținerea integrității acoperișului și a elementelor de tinichigerie sunt esențiale. La Dachdecker und Spengler, ne...

EvenimentO zi inainte

AcoperișExpert: Specialiști în Îngrijirea și Renovarea Acoperișului

În lumea construcțiilor, protejarea și menținerea integrității acoperișului sunt esențiale. La AcoperișExpert, avem expertiza și dedicarea necesare pentru a vă...

ExclusivO zi inainte

B.D.G. Import își extinde portofoliul prin parteneriatul cu William Grant & Sons

D.G. Import a încheiat 2023 cu o cifră de afaceri de 365 milioane lei Compania estimează că veniturile generate de...

Afaceri2 zile inainte

Experiență Profesională în Montarea Tiglei la Mathias Dachdecker

La Mathias Dachdecker, oferim servicii de montare a tiglei de cea mai înaltă calitate în Austria. Cu o echipă specializată...

Eveniment2 zile inainte

Expertiza în Acoperișuri: Montaj, Reparații și Izolații

Firma noastră, specializată în lucrări de acoperișuri și izolații, oferă servicii complete de montaj, reparații și întreținere pentru acoperișuri rezidențiale...

Exclusiv2 zile inainte

Conexiuni adevărate: Heineken® și Bodega lansează “The Boring Phone”

Heineken® și brand-ul american și retailer-ul Bodega au lansat „The Boring Phone” care își propune să ajute oamenii să realizeze...

Uncategorized3 zile inainte

La East European Comic Con, viitorii artiști vizuali primesc feedback relevant de la ECHO School

București, 17 aprilie 2024 – ECHO School, primul program de facultate în dezvoltarea jocurilor video din România, anunță participarea sa...

Știrea Zilei