Connect with us

Exclusiv

Expert SRI: Guvernul trebuie sa emita HG care sa nu intre sub incidenta art.4, alin.3 din Legea nr.55/2020

Publicat

pe

Iohannis chiar se crede ”lider regional”

Pe când încă speria poporul cu ”valul” de COVID-19, cel care uite că încă nu a venit, președintele României a convocat, în plină pandemie, Consiliul Suprem de Apărare a Țării. Și cu toate că până și inițiații sistemului au așteptat cu sufletul la gură ca șeful statului să propună și să ia măsuri istorice cu această ocazie, Klaus Iohannis nu a binevoit decât să ceară CSAT-ului avizarea a două propuneri. Atât și nimic mai mult! Prima cu referire la ”împământenirea” în fruntea Serviciului de Telecomunicații Speciale al generalului Ionel Sorin Bălan. Și după ce membrii CSAT au ridicat mânuțele mai ceva ca în clasa întâi, Klaus Iohannis a solicitat și avizarea Strategiei Naționale de Apărare a Țării pentru perioada 2020 – 2024. Documentul fiind de asemenea aprobat și intrând deja în vigoare. Spre surprinderea totală a analiștilor și ofițerilor de informații ai serviciilor secrete, ce-i drept…

Flota ucraineană, cea care alături de ”rablele” noastre de fregate ar trebui să ”descurajeze portavioanele rusești”

Aceștia fiind convinși că astfel România a fost atrasă într-o capcană din care va ieși cu greu. Pentru că, deși în rest Strategia se anunță încă de pe acum ca ”agheasma”, fiind doar o înșiruire banală de ”bla-bla”-uri despre consolidarea parteneriatelor externe și care recunoaște de la bun început că Armata Română nu trebuie să iasă de sub ”fustele” aliaților din NATO. Dar care ascunde și o poziționare ”nucleară”. Tocmai în domeniul politicii externe, cea al cărei garant, conform Constituției, este nimeni altul decât președintele României. Numai că pe Klaus Iohannis nu îl ”arde” grija de Republica Moldova, deși spionajul ungar AVO defilează deja la Chișinău! În timp ce președintele moldovean Igor Dodon a cerut Serviciului de Informații și Securitate să monitorizeze strict prezența ”fraților” români peste Prut, pentru ca ”agenții” de la București să nu ”deturneze” viitoarele alegeri. Ce-i drept, același Klaus Iohannis continuă să se cufunde și mai mult în ”groapa” ucraineană, acolo unde partenerii strategici împing România, căreia îi cer insistent o alianță militară cu Kievul! Și cu toate că mulți au zâmbit la avertismentul că România va fi obligată să creeze o flotă militară comună cu Ucraina în Marea Neagră, una care să ”descurajeze” portavioanele rusești, deja s-au stabilit primele patrulări comune! Însă spre groaza analiștilor militari, lui Iohannis i ”s-a făcut de Georgia”! Astfel că în Strategia Națională de Apărare a Țării se pune un accent cel puțin straniu cu privire la ”împiedicarea parcursului european de către Federația Rusă”! De zici că Iohannis a băut apă după Băsescu și în loc să întindă o mână pentru salvarea industriei românești de armament, acum cât nu este prea târziu, ”neamțul” chiar se visează un lider regional care îl urechează pe Vladimir Putin să nu mai lase ”omuleții verzi” să se joace în Georgia. Deși nici măcar oamenii președintelui nu sunt siguri că Iohannis chiar știe unde este Georgia pe hartă!

Și dacă Putin îl ia în serios și ne trimite omuleții verzi?

Băgăm ”carne de tun”!

Exact în perioada în care oficialitățile de la Varșovia anunță achiziții de echipament militar ultramodern, găzduirea  a mii de militari americani mutați din Germania și faptul că ”Polonia nu mai este un membru de rang inferior al NATO”, România preferă doar să se oblige că va trimite câtă ”carne de tun” este nevoie în teatrele internaționale de operațiuni. Punctul 8 al capitolului din noua Strategie Națională de Apărare a Țării, cel care cuprinde ”direcțiile de acțiune” fiind cât se poate de relevant : ”consolidarea rolului și prezenței naționale în misiunile civile și operațiile militare prin participarea la misiuni de monitorizare și gestionare a crizelor din zonele de interes prioritar pentru România”. Ce-i drept, după ce prima direcție vizează ”consolidarea capacității naționale de apărare, inclusiv prin utilizarea eficientă a mecanismelor existente în cadrul NATO”. Deci, ne bazăm tot pe forțele partenere. Care nu sunt însă deloc ieftine, întrucât punctul 2 reiterează ”continuarea procesului de transformare, modernizare și înzestrare a Armatei Române, prin alocarea a minimum 2% din PIB bugetului Apărării, timp de 10 ani, începând cu anul 2017”. Adică alte sute de milioane de dolari plătiți în avans marilor producători de armament depeste Ocean.

Iohannis ”dezgheață” Rusia!

Și cu toate că propaganda a ”tocat” doar subiectul că nu se mai pune un accent chiar atât de mare pe ”combaterea corupției” în noua Strategie  și că serviciile secrete nu mai sunt împinse de la spate să se ocupe aproape exclusiv de ”alimentarea” informativă a procurorilor, documentul deja trecut de Administrația Prezidențială prin CSAT prezintă totuși o altă vulnerabilitate. Una pe cât de mare, pe atât de greu de înțeles de ce a fost inserată de către Klaus Iohannis în Strategia Națională de Apărare a Țării. În care un întreg capitol este pompos intitulat ”acțiunile Rusiei în regiunea Mării Negre, încălcarea normelor de drept internațional”. Acesta fiind cu mult mai ”stufos” și la vedere decât toate celelalte ”direcții” care ar trebui să se refere de xemplu la politica de offset, despre care nu se pomenește niciun  cuvințel. Că, nu-i așa, la ce mai are nevoie România de propria industrie de armament? În schimb, se scoate în relief faptul că ”un actor important în spațiul european și euroatlantic este Federația Rusă. Acțiunile acesteia în Regiunea Mării Negre, încălcarea normelor de drept internațional, punerea în discuție a ordinii internaționale, conservarea conflictelor înghețate și anexarea Crimeii au readus în atenția NATO atât îndeplinirea misiunii ei fudamentale, apărarea colectivă, cât și validitatea aranjamentelor de securitate încheiate cu Rusia la sfârșitul secolului XX. La nivel regional și sub-regional,mediul în care România își apără și promovează valorile, principiile și interesele se află într-o nouă fază de reconfigurare. Dinamica actuală de securitate poate afecta atât direct, cât și indirect, starea de securitate a României și siguranța cetățenilor ei.” Concluzia fiind că ”Federația Rusă încearcă să își consolideze statutul de putere în plan regional, acțiunile sale afectând stabilitatea regională și parcursul european al Ucrainei, Republicii Moldova și Georgiei”! Ce-i drept, de soarta Republicii Moldova am mai putea înțelege că îl preocupă pe președinte, deși în practică nu o arată deloc. La fel cum și Ucraina, având frontieră terestră comună cu România poate fi o ”țintă” aparte, deși rapoartele contrainformative dezvăluite în ”Național” cu ceva vreme în urmă avertizează că nu trebuie să facem front comun cu Kievul contra Federației Ruse. În schimb nimeni, dar absolut nimeni de la vârful sistemului nu poate înțelege ce caută Georgia în Strategia Națională de Apărare a Țării! Mai ales că nici în strategiile similare ale Germaniei, Franței, Ungariei, Poloniei sau al oricărui alt stat european, membru NATO, nu se pomenește nimic de Georgia! Mai ales de când aliații NATO l-au implorat aproape pe Vladimir Purtin să nu cucerească Tbilisi, după ”războiul” declanșat de o armată georgiană care apoi nu mai știa cum să se predea… Și acum s-a trezit tocmai Klaus Iohannis să fie ”salvatorul Georgiei”! De la ”înălțimea” unei Armate Române care, din păcate, continuă să-și repare cele șase tancuri în funcțiune cu luni buni înainte de defilare, să nu ne facem din nou de râs…

”Războiul” din Georgia, ”daună totală” pentru Tbilisi

 

 

Facebook Comments

Exclusiv

Conexiuni adevărate: Heineken® și Bodega lansează “The Boring Phone”

Publicat

pe

De

  • Heineken® și brand-ul american și retailer-ul Bodega au lansat „The Boring Phone” care își propune să ajute oamenii să realizeze că se pot bucura mai mult de viețile lor când acestea au mai puțină legătură cu telefonul.
  • Produs de Human Mobile Devices (HMD), “The Boring Phone” se întoarce la origini, pentru că nu oferă access la internet, rețele sociale sau alte aplicații.
  • Construind în continuare pe ideea de “deconectare digitală”, HMD debutează cu un parteneriat anunțat la conferința MWC în 2024, prin care va produce dispozitive pentru mărcile Heineken și Bodega.
  • Dispozitivul va fi dezvăluit joi, 18 aprilie, la standul “pop-up” al celor de la Bodega în cadrul Milan Design Week, cel mai mare festival de design și inovație din lume.
  • În urma unui studiu care arată că 90% dintre oameni recunosc că obișnuiesc să dea scroll pe telefon când ies în oraș, Heineken® a ascultat nevoile tinerilor adulți care doresc să se deconecteze de la dispozitivele lor.

17 aprilie 2024: Heineken®, în colaborare cu Bodega, creatorii de bun-gust în materie de modă și street culture, lansează “The Boring Phone”, produs de Human Mobile Devices (HMD).

Capabilitățile limitate ale telefoanelor “dumb” – care sunt proiectate să aibă caracteristici tehnologice reduse – au ca scop încurajarea conexiunilor sănătoase între oameni în timpul ieșirilor în oraș, prin deconectarea de la smartphone-uri.

Pentru că smartphone-urile au ajuns să aibă specificații atât de avansate și să fie atât de captivante pentru utilizatori, este din ce în ce mai ușor să ne conectăm la lumea online, și totodată din ce în ce mai greu să trăim în prezent. Produs de inovatorul în tehnologii mobile, Human Mobile Devices (HMD), Heineken® x Bodega Boring Phone reduce posibilitatea ca telefoanele să ne acapareze atenția. Este proiectat intenționat să aibă doar funcțiile de bază de care avem nevoie când ieșim seara în oraș și principalele sale utilizări sunt apelurile și SMS-urile.

Carcasa transparentă a telefonului și autocolantele cu hologramă sunt inspirate de pasiunea Generației Z pentru moda “Newtro” (“new retro”) și amintesc de telefoanele de la începutul anilor 2000. Fără specificațiile comode ale lumii moderne, pe telefon nu se pot descărca aplicații de social media sau orice altceva care poate să ne distragă de la prezent. Și pe deasupra bateria durează o săptămână în stand by și 20 de ore în apeluri.

Pe măsură ce smartphone-urile încep să domine atenția utilizatorilor la nivel global din ce în ce mai mult, un studiu recent comandat de Heineken® arată că Zillenialii* din Marea Britanie și SUA mărturisesc că suferă de “doom scrolling” (dau scroll pe telefon la nesfârșit) în timp ce socializează cu prietenii și familia – se uită pe device-uri de șapte ori pe seară, în medie.

Când vine vorba de lucrurile care le captează atenția cel mai mult, două treimi dintre respondenți mărturisesc că se uită pe social media (62%) când își petrec timpul cu alte persoane, și peste o treime (36%) au spus că își verifică emailurile. Trei din zece (30%) au recunoscut că se joacă pe ascuns în loc să interacționeze cu prietenii și familia.

Însă, peste o treime (37%) zic că se uită pe telefon mult prea des când sunt în situații sociale, și lucrurile pot fi privite din altă perspectivă, dat fiind că 32% dintre respondenți recunosc că le-ar plăcea să se poată deconecta de la telefoane în timpul ieșirilor.

În mod încurajator, una din cinci persoane (22%) au spus că își opresc telefoanele sau le lasă acasă înainte de ocazii sociale. Și două din cinci persoane (38%) zic că iau în considerare aceste opțiuni.

Heineken® și Bodega au demarat acest parteneriat pentru a ne arăta că ne putem bucura mai mult de viețile noastre, atunci când acestea sunt mai puțin legate de telefon.

Nabil Nasser, Global Head la Heineken®, spune: “Cu toții avem nevoie de o pauză de la toate tehnologiile smart care ne distrag atenția. Studiul nostru a arătat că acest lucru este și mai important pentru Generațiile Z și Millennials. Când am vorbit cu aceștia despre obiceiurile de folosire a smartphone-urilor, am realizat destul de repede că mulți consideră că sunt obișnuiți să se lase acaparați de dispozitive în situații sociale, dar totodată recunosc că nu vor să renunțe în totalitate la telefon. Nouă, celor de la Heineken®, ne place să încurajăm momentele de conexiune autentică și să îi ajutăm pe oameni să simtă bucuria adevărată a timpului petrecut alături de cei dragi. Când am creat «The Boring Phone», ne-am întors la origini, la o tehnologie elementară, pentru a-i ajuta pe oameni să aibă parte de conexiuni adevărate la o bere în oraș, fără să fie distrași de notificările constante de pe telefoane.”

“La începutul lui 2023 am observat ceva interesant în comportamentul Generației Z din SUA. Începuseră să reducă din timpul petrecut în fața ecranelor, înlocuind smartphone-urile cu telefoane simple. Fiindcă suntem fani declarați ai deconectării de la lumea digitală, suntem extrem de bucuroși să anunțăm lansarea «The Boring Phone», alături de Heineken și Bodega. Și cu siguranță vom vedea conversații mai conectate când ieșim în oraș, de acum înainte”, a declarat Lars Silberbauer, CMO Human Mobile Devices (HMD), liderul european în inovație și producerea de dispozitive mobile.

Oliver Mak, co-fondator Bodega adaugă: “La Bodega considerăm că suntem o punte între culturi și tineri. Astfel că, atunci când Heineken au venit către noi pentru a colabora într-un proiect gândit cu exact acest scop, ne-am implicat cu bucurie. Cu toate că am crescut înconjurați de tehnologie, noi, toți cei din Generația Z și Millennials, am început să recunoaștem că dependența de telefoane ne afectează capacitatea de a avea conexiuni umane reale. Ceea ce apoi ne reduce abilitățile de a ne distra, și, la nivel macro, de a evolua cultural.”

“Smartphone-urile pot fi prea captivante, deci am vrut ca design-ul să fie plictisitor. Ne-am inspirat foarte mult din mișcarea «Newtro» și am vrut să reinterpretăm un obiect cultural emblematic din trecut pe care oamenii mai tineri din generația Zillennials s-ar putea să nu îl cunoască. Suntem nerăbdători să vedem reacțiile la «The Boring Phone», care reprezintă uniunea viziunii noastre asupra unei lumi mai creative și dorința de a crea o comunitate. Ceea ce va însemna ieșiri mai frumoase cu cei dragi.”

Producătorul muzical britanic, devenit cunoscut în Ibiza, TSHA, care a început să fie unul dintre cei mai interesanți artiști tineri din industrie, va sărbători lansarea “The Boring Phone” cu un concurs dedicat fanilor săi, după ce a înțeles cum se simte când tehnologiile smart îi detașează de prezent pe cei care participă la festivaluri de muzică.

THSA spune: “Ca artist, vrei să fii conectat cu publicul, ca să știi dacă se simt bine. Dar e greu să faci asta când te uiți peste pupitru și vezi o mare de smartphone-uri care te orbesc cu blițurile. Mi-ar plăcea să văd o lume în care intrăm la festival și pur și simplu ne bucurăm de prezent; ne conectăm cu artiștii, cu prietenii noștrii și pur și simplu ne distrăm. Telefonul Heineken x Bodega Boring Phone este antidotul perfect pentru ieșirile în oraș întrerupte în mod constant de tehnologiile smart.”

Heineken® și Bodega vor dezvălui “The Boring Phone” la Milan Design Week, joi (18 aprilie), cu o petrecere care va fi găzduită de colaboratorii lor, HMD. Petrecăreți din toată lumea vor primi apoi telefoane care le vor permite să se deconecteze și să-și redobândească timpul de calitate alături de prieteni, familie și cei dragi și să se bucure de conexiuni adevărate.

În iunie va urma și lansarea unei aplicații care va transforma smartphone-urile în telefoane “plictisitoare”, adresată în special celor care nu vor reuși să trăiască experiența “The Boring Phone”.

Pentru mai multe despre “The Boring Phone” și de ce renunțarea la tehnologiile smart când ieșim în oraș e o idee bună, aici: www.heineken.com/theboringphone.

Despre studiu*:

Heineken a comandat un studiu ce a fost realizat pe un eșation de 4.000 de tineri din Generațiile Z și Millennials, cu toții majori și utilizatori de smartphone-uri (2.000 în Marea Britanie și 2.000 în SUA). Acesta a fost realizat de către OnePoll, în martie 2024. Datele pot fi separate și în rezultate demografice specifice pentru Marea Britanie/SUA/Generația Z/Millennials la cerere. Tot la cerere pot fi solicitate date din Italia, Brazilia, Germania și Mexic.

Despre “The Boring Phone”

Dimensiuni 108 x 55 x 18,9 mm, 123 g
Ecrane Intern: 2.8” QVGA | Extern: 1.77″ QQVGA
Cameră 0,3 MP + bliț LED
Design telefon ergonomic cu clapetă și DualSIM
Audio radio FM (cu căști conectate sau fără căști)
Conectivitate 2G, 3G, 4G | Bluetooth 4.2 | mufă jack 3.5mm AV | port Micro USB
Baterie 1.450 mAh (înlocuibilă)

Până la 6 ore de apeluri 3G/4G. Până la 20 de ore de apeluri în rețele 2G. Până la o săptămână în stand by.

Stocare Internă: 128 MB | Slot MicroSD ce suportă carduri de până la 32GB
Încărcare Port Micro USB

 Despre Bodega

Fondată în 2006 ca un magazin-concept de retail care unește cultura străzii și moda contemporană, Bodega a evoluat într-un creator de gust de renume mondial, activând în retailul traditional, comerțul electronic, arta experientială și design. Cu sediul în Boston (Massachusetts) și Los Angeles, magazinul experimental complet secret al celor de la Bodega a fost descris ca o instalație artistică vie și este una dintre cele discutate experiențe de pe planetă. Mai multe aici: https://bdgastore.com/

Despre Heineken®

HEINEKEN® este producătorul de bere cel mai prezent în lume. Este creatorul și promotorul cel mai mare al berii și cidrului premium. Cu brand-ul Heineken® în frunte, Grupul are un portofoliu de peste 300 de beri și tipuri de cidru la nivel international, regional și local. Sunt dedicați inovării, investițiilor pe termen lung, vânzărilor disciplinate și sunt centrați pe managementul costurilor. Prin platforma “Brewing a Better World”, sustenabilitatea a devenit parte integrantă a business-ului. HEINEKEN® are o prezență geografică echilibrată, fiind lideri de piață atât în țările dezvoltate, cât și pe piețele emergente. Au peste 85.000 de angajați și operează fabrici producătoare de bere, malț, cidru și alte unități de producție în peste 70 de țări. Acțiunile Heineken® N.V. și Heineken® Holding N.V. se tranzacționează pe bursa Euronext din Amsterdam. Prețurile acțiunilor pot fi accesate pe Bloomberg, sub simbolurile HEIA NA și HEIO NA și pe Reuters sub simbolurile HEIN.AS și HEIO.AS. HEINEKEN® deține două programe American Depositary Receipt (ADR): Heineken® N.V. (OTCQX: HEINY) și Heineken® Holding N.V. (OTCQX: HKHHY).

Despre HMD

HMD vine de la Human Mobile Devices. La HMD totul începe cu ascultarea nevoilor adevărate ale oamenilor. Consumatorilor HMD le pasă de planetă, se simt adesea copleșiți de dispozitive digitale și sunt atenți la buget. În calitate de lider european pe piața producătoare de smartphone-uri, aceștia încurajează reparabilitatea telefoanelor și deconectarea de la device-urile digitale. Începând cu acest an, portofoliul companiei a fost îmbunătățit cu dispozitive originale HMD și parteneriate interesante. Mai multe aici: www.hmd.com.

Facebook Comments
Citeste in continuare

Exclusiv

Expoziția de design „Newfound Equilibrium” a Samsung va fi prezentată la Milan Design Week 2024

Publicat

pe

De

Expoziția va oferi vizitatorilor o experiență imersivă, care descrie într-un mod artistic filosofia de design a Samsung

România, București – 16 aprilie 2024 – Samsung Electronics Co., Ltd. organizează propria expoziție de design la Fuorisalone 2024, în cadrul Milan Design Week, în perioada 16-21 aprilie. Expoziția va avea loc la Le Cavallerizze, în prestigiosul Muzeu Național de Știință și Tehnologie Leonardo da Vinci din Milano, Italia. La eveniment, expoziția Centrului de Design Corporate al Samsung, „Newfound Equilibrium”, va prezenta filosofia de design orientată către utilizator a Samsung, „Identitatea de Design Samsung 5.0: Esențial∙Inovativ∙Armonios”.

„Designul trebuie să ia în considerare în întregime experiența umană, iar principiile de design ale Samsung realizează acest lucru. Cu filosofia noastră de design centrată pe om, ne propunem să creăm un viitor care se armonizează cu viața clienților noștri prin inovație cu scop”, a declarat TM Roh, President and Head of Corporate Design Center, Samsung Electronics.

Cinci spații unice aduc la viață filosofia de design Esențial∙Inovativ∙Armonios”

Expoziția „Newfound Equilibrium” a Samsung de la Milan Design Week 2024 este menită să inspire vizitatorii, având la bază viziunea Samsung pentru un viitor mai bun, care descrie într-un mod artistic echilibrul dintre oameni și tehnologie. Pentru a avea un impact asupra participanților, expoziția va include artă media care trezește simțurile – în special văzul, auzul și mirosul.

Ancorând experiența multi-senzorială, instalația imersivă îi ghidează pe vizitatori prin cinci spații care descriu identitatea de design Esențial⸱Inovativ⸱Armonios a Samsung, ca o compoziție de lumină, sunet și interacțiuni digitale. Cele cinci spații care comunică cu vizitatorii prin ecrane, senzori și lumină sunt intitulate „Esență”, „Inovație”, „Armonie”, „Vis Infinit” și „Noul Început”. Pe măsură ce vizitatorii se apropie de ecranele plasate în spațiile respective, elementele translucide se transformă în forme și texturi specifice, iar formele dincolo de fereastră par să se apropie de privitori, permițându-le să se scufunde în visul unui viitor infinit care se apropie.

Prin colaborările cu meșterii în ceramică de la MUTINA și cu cei în lemn de la ALPI, frigiderul Bespoke și AirDresser-ul au fost, de asemenea, reinventate, având în vedere coexistența dintre oameni și tehnologie.

Expoziția „Newfound Equilibrium” a Samsung se află la Via Olona, nr. 6 bis, Milano, și oferă intrare gratuită în următoarele intervale orare:

  • De la 10:00 până la 19:00 (16-18 aprilie)
  • De la 10:00 până la 20:00 (19-20 aprilie)
  • De la 10:00 până la 18:00 (21 aprilie)

Pentru mai multe știri, fotografii și videoclipuri, vă rugăm să vizitați Samsung Newsroom și Samsung Design pe durata Milan Design Week 2024.

Despre Samsung Electronics Co., Ltd.

Samsung inspiră lumea și modelează viitorul cu idei și tehnologii transformative. Compania redefinește lumea televizoarelor, smartphone-urilor, dispozitivelor purtabile, tabletelor, electrocasnicelor, sistemelor de rețea și soluțiilor de memorie, Sistem LSI, producției de semiconductori și soluțiilor LED, oferind o experiență conectată fluentă prin ecosistemul său SmartThings și colaborarea deschisă cu partenerii. Pentru ultimele știri, vizitați Samsung Newsroom la adresa news.samsung.com/ro.

Facebook Comments
Citeste in continuare

Exclusiv

Breaking News/Dupa ce a fost bătut cu simț de răspundere, coruptul putinist „Capitan la 15 ani”,  a stabilit un nou record mondial la…fuga – Ziarul Incisiv de Prahova

Publicat

pe

Astfel, acesta s-a prezentat tot cu ifose de smecher și a facut avansuri sexuale la mai multi participanti, motiv pentru care a fost bătut cu simț de răspundere.

Dupa ce a fost batut, coruptul putinist hartuitor „Capitan la 15 ani” (ce detine o diploma care contine 7 file in limba rusa – aicia stabilit un nou record mondial la…fuga.

Sursele noastre precizeaza ca nu stiu daca, in prezent, acesta s-a oprit din alergat sau a ajuns pe la un spital sa isi „linga” ranile.

Numele coruptului Sandu (alias Alexandru) Frangulea apare in dosare penale inca de la aparitia sa pe „scena” la IPJ Prahova, dar mereu a beneficiat de „protectia” unor procuroare, asa cum am dezvaluit in articolele anterioare.

Astfel, numele coruptului de la sefia Anticorputie Prahova apare si in dosarul FOSTULUI SECRETAR DE STAT in Ministerul Justitiei Doru Crin Trifoi care a fost urmarit penal de procurorii DNA in dosarul „Lauruc”. In acest caz isi „varase” nasucul si procurorul Placinta Constantin, protectorul mafiotilor din petrol conform dezvaluirilor ziarelor din acea perioada, fostul socru a lui Andrei Volosevici, ca sa ajungem la gruparea de criminalitate economico-financiara organizata din prezent, grupare protejata de la varful M.A.I..

Frangulea Alexandru – alias’ Capitan la 15 ani

Supranumit asa in sistem pentru iucompetenta sa si modul in care urca in grad, inainte de termen, in loc sa fie anchetat si judecat pentru fapte de coruptie.

Si-a inceput furtunoasa cariera la economic in cadrul IPJ Prahova, unde s-a remarcat prin incompetenta crasa si multiple fapte de coruptie, unele pur si simplu „gainarii”.

Ca si prietenul sau, procurorul „Portocala”, Frangulea Alexandru – alias Capitan la 15 ani – s-a remarcat prin arestarea ilegala a unui om de afaceri care, dupa ce acesta a stat 10 luni in arest, s-a constatat un prejudiciu ZERO, pe firma anchetata de acest incompetent.

Tot pe cand „lucra” la economic in IPJ Prahova, Frangulea Alexandru – alias Capitan la 15 ani – efectua controale in Oborul din Ploiesti. Aici, a pantentat o schema de mare maestru in faradelegi. Toti tarabagii din Piaţa Obor aveau voie sa isi vanda marfurile doar daca luau de la Capitan la 15 ani bani cu CAMATA! Cine indraznea sa nu apeleze la ajutorul sau pentru imbogatirea proprie, era drastic „potcovit”, cu amenzi si nu numai. Sa nu mai spunem de „vamuiri”…

Era renumit pentru sicanele facute colegilor prin apelarea cu sesizari false  la Corpul de Control al Ministrului M.A.I..

Ultima astfel de incercare de a haitui colegii din economic cu acest Corp de Control s-a intors impotriva Capitanului la 15 ani. Astfel, seful sau s-a ales cu o sesizare la parchet unde a fost si condamnat cu suspendare pentru pastrarea la sertar a unui dosar penal ce il avea ca subiect pe fiul unui sef al IPJ Prahova.

„Capitan la 15 ani” a fost salvat, dar a fost mutat la 955 in cadrul IPJ Prahova, unde a zacut ceva timp pe post de „telefonista”, de unde a fost iarăși salvat de procuroarea de la Parchetul General (E. R.) si mutat la cadre la IPJ Prahova, acolo unde a ramas cativa ani.

Aceeasi procuroare il salveaza din nou (dupa cativa ani) si il aduce la BCCO Prahova, unde este marginalizat de colegi si unde s-a remarcat prin FURTURI, chiar furturi de la colegii de la BCCO.

De mentionat ca aceasta „mutare” s-a efectuat impotriva vointei lui Eugen Serghie (care s-a opus vehement avand in vedere ca avea cunostinta de faptele sale infractionale), comisar-sef la Brigada de combatere a criminalitatii organizate la aceea data. Daca tot este la pensie, domnul Dosaru Viorel poate spune public de la cine a primit „presiuni”/ordin pentru mutarea „Capitanului la 15 ani” de la cadre la BCCO.

Cum va dezvaluiam, Frangulea Alexandru – alias Capitan la 15 ani – fura chiar de la colegii sai de la BCCO. S-a remarcat chiar prin furtul unui sigiliu M.A.I. al lui Spiridon Nicoleta pentru ca, dupa cateva zile, sa il arunce prin birou ca sa lase impresia ca aceasta l-a pierdut.

Cand si-a dat seama ca la noul loc de munca nu poate sa avanseze conform stilului sau care i-a adus porecla de „Capitan la 15 ani”, Frangulea Alexandru da din „urechiusele” sale corupte si ajunge sef la Arme si Munitii, serviciul in care incepe sa isi faca relatii cu oameni de afaceri (si nu numai), efectuand controale doar in beneficiul unor societati comerciale si in detrimentul altora, sa nu credeti ca pe „ochi frumosi”. Vom reveni. (Cristina T.).

Facebook Comments
Citeste in continuare

Parteneri

Știri din București

Afaceri7 ore inainte

Experiență Profesională în Montarea Tiglei la Mathias Dachdecker

La Mathias Dachdecker, oferim servicii de montare a tiglei de cea mai înaltă calitate în Austria. Cu o echipă specializată...

Eveniment10 ore inainte

Expertiza în Acoperișuri: Montaj, Reparații și Izolații

Firma noastră, specializată în lucrări de acoperișuri și izolații, oferă servicii complete de montaj, reparații și întreținere pentru acoperișuri rezidențiale...

Exclusiv13 ore inainte

Conexiuni adevărate: Heineken® și Bodega lansează “The Boring Phone”

Heineken® și brand-ul american și retailer-ul Bodega au lansat „The Boring Phone” care își propune să ajute oamenii să realizeze...

Uncategorized14 ore inainte

La East European Comic Con, viitorii artiști vizuali primesc feedback relevant de la ECHO School

București, 17 aprilie 2024 – ECHO School, primul program de facultate în dezvoltarea jocurilor video din România, anunță participarea sa...

Afaceri18 ore inainte

Energizează-ți iPhone 11 cu Noua Baterie de la SmeuGSM

Dacă eficiența bateriei tale iPhone 11 a început să scadă, este timpul să descoperi soluția oferită de SmeuGSM. Vizitează pagina...

Exclusiv2 zile inainte

Expoziția de design „Newfound Equilibrium” a Samsung va fi prezentată la Milan Design Week 2024

Expoziția va oferi vizitatorilor o experiență imersivă, care descrie într-un mod artistic filosofia de design a Samsung România, București –...

Afaceri2 zile inainte

Promoție Excepțională la Tâmplărie PVC, Geamuri Termopan și Uși de Exterior de la Fereastra Cora – Prețuri de Producție

Când este vorba despre îmbogățirea confortului și a aspectului vizual al locuinței tale, selectarea unor soluții de tâmplărie PVC de...

Eveniment3 zile inainte

OnePlus inaugurează primul punct de prezentare a produselor și lansează OnePlus Watch 2, cel mai nou ceas inteligent din portofoliu

*Vizitatorii pop-up store-ului pot beneficia de reduceri de până la 700 de lei la produsele OnePlus disponibile pe oppostore.ro București,...

Eveniment3 zile inainte

Cezara Popescu (Alternativa Dreaptă): DIN PIXUL ANS, TOMITANII CONSTANȚA FORȚAȚI SĂ RENUNȚE LA RUGBY

Când vine vorba de sport în general, de susținerea lui sub orice formă, autoritățile fie ele centrale sau locale, ies,...

Lazăr Ion Marian Lazăr Ion Marian
Social3 zile inainte

Surpriză la Râmnicu Vâlcea: Deputatul Lazăr Ion Marian candidează pentru funcția de primar al orașului!

Surpriză la Râmnicu Vâlcea! Încă un candidat se înscrie în cursa pentru funcţia de primar al municipiului! Deputatul vâlcean Lazăr...

Exclusiv3 zile inainte

Breaking News/Dupa ce a fost bătut cu simț de răspundere, coruptul putinist „Capitan la 15 ani”,  a stabilit un nou record mondial la…fuga – Ziarul Incisiv de Prahova

Astfel, acesta s-a prezentat tot cu ifose de smecher și a facut avansuri sexuale la mai multi participanti, motiv pentru care...

Uncategorized6 zile inainte

Samsung Electronics ocupă locul întâi pe piața globală de semnalistică digitală pentru al 15-lea an consecutiv

Samsung își consolidează poziția de lider pe piață, după un deceniu și jumătate de performanțe remarcabile, înregistrând vânzări București, România...

Exclusiv6 zile inainte

ViewSonic M10 câștigă premiul iF Design 2024: Oferind proiectoarelor portabile noi orizonturi

Brea, California – ViewSonic Corp., furnizor global de soluții vizuale, este onorat să anunțe că proiectorul laser RGB portabil M10 a...

ExclusivO săptămână inainte

Ești interesat de Sisteme de intrare și de control acces? Iată ce soluții există!

În locațiile cu trafic intens, sistemele de intrare cu barieră pentru control acces sunt esențiale. Acestea gestionează accesul și asigură...

EvenimentO săptămână inainte

Aqurate: Opțiuni suplimentare de personalizare a recomandărilor AI; integrare a platformei VTEX printr-o dezvoltare iviteb

Magazinele online pot personaliza, de acum, recomandările AI de produse furnizate de Aqurate; VTEX (NYSE: VTEX), platforma enterprise de comerț...

UncategorizedO săptămână inainte

Nova Power & Gas salută încheierea Misiunii SEED efectuată de AIEA, menită să revizuiască procesul adoptat în selectarea primului amplasament propus pentru Reactoarele Modulare

Nova Power & Gas, parte a grupului E-INFRA, salută încheierea cu succes a Misiunii SEED (Site External Events Design) efectuată...

Știrea Zilei