Connect with us

Administrație locală

Millionmess.com, platforma online cu ajutorul căreia mesajele voastre rămân în istorie, vine din partea unui elev român!

Publicat

pe

În fiecare zi apar tot mai multe noutăți din punct de vedere tehnologic, în toate domeniile. Un lucru este cert. Prezentul pe care îl știm și cu care ne-am obinsuit atât de mult, nu ar mai fi deloc la fel dacă internetul ar dispărea.

Cu siguranță că mediul online este viitorul, cele mai inteligente idei având mereu succes indiferent de situație.

O astfel de idee foarte interesantă a venit din partea unui elev român de numai  17 ani din Cernavodă. Numele sau este Neagu Laurențiu și a fost pasionat de tot ceea ce înseamnă tehnologie încă de mic.

Din dorința de a căuta mereu cele mai bune soluții pentru a rezolva problemele celor din jur, acesta a creat o platformă online,  un site prin intermediul căruia orice persoană își poate transmite mesajul în fața populației întregului glob pământesc, cu doar un simplu click.

Millionmess.com este platforma dezvoltată de acest tânăr din Cernavodă și este un fel de messenger prin intermediul căreia oricine care dispune de conexiune la internet și are la dispoziție un dispozitiv precum telefonul sau laptop-ul poate face public mesajul dorit, exprimandu-și astfel ideile și sentimentele, având astfel posiblitatea de a da o mană de ajutor celor aflați la nevoie, poate într-un impas emoțional, în special în această perioadă grea prin care trece omenirea din pricina pandemiei.

Pentru cei care doresc  să susțină această inițiativă foarte ingenioasă a elevului Neagu Laurențiu din Cernavodă, postarea unui simplu mesaj pe această platformă costă numai un Euro.

De asemenea, postarea poate rămâne anonimă, utilizatorii având posibilitatea de a posta sub orice nickname dacă nu doresc să introducă numele real.

Această platformă este în principal despre oameni și despre exprimarea ideilor și sentimentelor, astfel încât acestea să poată fi citite de către oricine.

Platforma Millionmess.com poate fi urmărită și prin intermediul rețelelor de socializare, unde veți fi  mereu ținuți la curent cu ultimele noutăți.

Comunicarea a reprezentat și cu siguranță va reprezenta întotdeauna un proces absolut indispensabil omenirii. De-a lungul timpului mesajele au fost transmise prin tot felul de modalități.

Prin comunicare ne exprimăm păreri, sentimente și idei prin comunicare putem evolua. Toți oamenii merită să fie ascultați și părerile lor merită să fie luate în considerare.

Această platformă vă poate face auziți, având posibilitatea de a intra în istorie indiferent de mesajul pe care doriți să îl transmiteți. Platforma Millionmess.com va fi lansată oficial în 5 țări pe 1 August 2020.

Facebook Comments
Citeste in continuare
Comenteaza si tu

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Administrație locală

Vodafone consolidează parteneriatul european cu Ericsson încheind noi contracte pentru rețelele 5G Core

Publicat

pe

Vodafone&Ericsson

Vodafone a optat pentru tehnologia dual-mode 5G Core cloud-native dezvoltată de Ericsson, pentru a implementa rețelele 5G din Germania și Marea Britanie. Acesta este un pas semnificativ în direcția fructificării întregului potențial al serviciilor 5G și al viitoarelor inovații de care vor beneficia clienții Vodafone din ambele țări.

Pe ambele piețe, Ericsson va implementa întreaga funcționare a tehnologiei 5G Core Standalone a Vodafone, pentru aplicațiile centrale packet-core  – o etapă esențială în furnizarea de servicii avansate de conectivitate 5G.

Rețelele 5G Standalone vor facilita dezvoltarea unor scenarii de utilizare de ultimă generație, precum și funcționarea aplicațiilor care necesită cea mai rapidă conectivitate, un consum mai mare de date și latență cât mai redusă dar și capacități de segmentare a rețelelor.

Rețelele 5G Standalone vor face viabile tehnologii și aplicații precum realitatea virtuală sau augmentată, latența redusă și capacitatea uriașă de gestionare a datelor – toate acestea fiind posibile prin procesul securizat de segmentare a rețelei (network slicing), de edge computing și de accesibilitate tehnologică a serviciilor la rețelele 5G Standalone core. Aceste soluții pot transforma in realitate economia digitală și Industria 4.0.

În Marea Britanie, implementarea se va întinde pe durata a cinci ani și va face din Ericsson un partener cheie în dezvoltarea  completă a rețelei 5G operată de Vodafone, iar în Germania implementarea a început deja, în luna aprilie fiind lansată cea mai mare rețea comercială 5G Standalone din Europa.

Andrea Dona, Chief Network Officer, Vodafone UK, afirmă: „Strânsa noastră colaborare cu Ericsson a fost semnificativă în ceea ce privește inovația în domeniul 5G. Alegând să lucrăm în continuare cu soluțiile de vârf dezvoltate de Ericsson, putem aborda domenii de business care prin activitatea lor antrenează procesul de transformare a industriei și a societății în Marea Britanie și Germania. Împreună, creăm o nouă zonă digitală pentru clienții noștri”.

Arun Bansal, Președinte Europa și America Latină, Ericsson, spune: „În cadrul parteneriatului cu Vodafone, Ericsson a implementat tehnologia 5G în toată Europa, după ani de colaborare în inovație. Acum, construind pe tehnologiile de Rețele de Acces Radio existente deja, portofoliul nostru de soluții pentru componentele-nucleu de rețea va asigura dezvoltarea tehnologiei 5G în Germania și Marea Britanie. Luând în considerare câștigurile de natură economică și socială, precum și beneficiile pe care tehnologia 5G le aduce la nivelul companiilor, sunt cu adevărat încântat să văd atât Germania, cât și Marea Britanie înflorind”.

Link-uri asociate:

Facebook Comments
Citeste in continuare

Administrație locală

CSALB lansează Caravana Online în cele mai mari orașe ale țării. Ce au obținut craiovenii din negocierile cu băncile

Publicat

pe

Conciliatorii Centrului de Soluționare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar (CSALB) îi vor sfătui pe consumatorii români de servicii financiare din cele mai mari orașe ale țării cum să își formuleze cererile și ce trebuie să facă pentru a avea o negociere reușită cu banca sau IFN-ul. Campania de informare se va desfășura pe parcursul a cinci luni și se va adresa consumatorilor din Arad, Timiș, Cluj, Galați, Iași, Constanța, Bihor, Dolj, Brașov, Argeș și Prahova. Din cauza pandemiei, Caravana pe care CSALB o organiza prin întâlniri periodice cu consumatorii, reprezentanții băncilor comerciale, jurnaliști și autorități locale nu a mai fost posibilă de la finalul anului 2019. Totodată, concilierile s-au desfășurat exclusiv online sau telefonic. În aceste condiții, considerăm necesară o campanie de informare online și prin intermediul presei locale, în care să transmitem recomandări consumatorilor privind modalitatea de redactare a cererii de intrare în negociere cu instituția de credit, dar și în legătură cu rigorile, limitele și cerințele din timpul unei negocieri la distanță.

EXEMPLE CU CE AU OBȚINUT CRAIOVENII ÎN URMA NEGOCIERILOR CU BĂNCILE

  • V a solicitat restituirea comisionului de administrare și reducerea dobânzii la un credit ipotecar. Soluția găsită de conciliatorul CSALB și acceptată de bancă a fost ștergerea parțială a datoriei cu suma de 10.000 euro.
  • Consumatorul L.C a solicitat soluționarea dosarului de daună deschis la o societate de asigurări, în baza polițelor de asigurare întocmite de bancă pentru imobilul aflat în garanția creditului. Clientul deține un credit imobiliar, iar la acordarea acestuia a prezentat băncii o poliță facultativă și o poliță PAD. La scadență, clientul nu a reînnoit polițele, optând pentru reînnoirea automată de către bancă, iar dauna pe care a avut-o la imobil a survenit în afara perioadei de valabilitate a polițelor. În urma negocierii din cadrul CSALB banca a acceptat să plătească suma de 12.627 lei reprezentând contravaloarea daunei.
  • C a solicitat conversia creditului din CHF în lei. La solicitarea de conversie, comerciantul a oferit un discount de 25% din soldul rămas de achitat. Ca urmare a acceptării propunerii, s-a încheiat un contract de tranzacţie cu valabilitate 3 luni. În intervalul de trei luni, consumatoarea va achita un procent de 75% din soldul datorat Ia data semnării contractului de tranzacţie, iar comerciantul va renunţa la diferenţa de 25%.
  • C. a solicitat eliminarea comisionului de administrate pentru un credit în CHF. Comisionul era de 0,15% din sold. Soluția propusă părților a fost eliminarea comisionului de administrate pe 12 luni de la data semnării actului adițional.

CELE MAI MULTE CERERI DE NEGOCIERE CU BĂNCILE VIN DIN BUCUREȘTI ȘI ARGEȘ

În 2020 și 2021 CSALB a primit aproximativ 3.400 de cereri din partea consumatorilor adresate băncilor și IFN-urilor. De la începutul anului 2021, consumatorii au transmis peste 1.000 de solicitări.

Cele mai multe cereri de negociere sunt trimise de consumatorii din București (22% din numărul total de cereri), Argeș, Ilfov, Prahova și Cluj. Cele mai puține cereri vin din Sălaj, Satu-Mare, Covasna, Caraș-Severin și Harghita. Ultimele cinci județe însumează împreună sub 1% din numărul total de cereri.

Doar 58 de consumatori din Dolj au solicitat în 2020 și primele luni din 2021 o negociere cu banca sau IFN-ul pentru contractele aflate în derulare, județul Dolj fiind al 12-lea din țară ca număr de cereri transmise către CSALB. De exemplu, din Gorj au sosit 66 de cereri, iar din Olt 43 de cereri.

Caravana online a CSALB își propune să informeze consumatorii de servicii financiare despre posibilitățile și avantajele pe care le aduce concilierea față de soluționarea problemelor în instanță.

În ultimii 5 ani (din martie 2016 până în prezent), consumatorii au obținut beneficii de peste 4,4 milioane de euro din negocierile cu băncile în cadrul CSALB. Anul trecut, valoare medie a beneficiilor obținute în urma negocierilor a fost de 3.700 de euro/caz soluționat.

CE RECOMANDĂ CONCILIATORII

Valentin Cocean: În mod greșit unii dintre consumatori își axează cererile pe ideea clauzelor abuzive, plecând cumva de la ceea ce aud din instanță. Încercăm să le explicăm că noi nu judecăm aici din perspectiva din care judecă instanța, pentru că în conciliere accentul cade pe motivele lor personale, pe problemele lor. În plus, au existat soluții în cadrul CSALB care au avantajat consumatorul într-un mod în care mă îndoiesc că ar fi putut să fie ajutat de către instanță. De multe ori, chiar dacă s-ar stabili caracterul abuziv al unor clauze, consumatorul n-ar ajunge, cu siguranță, la o reducere de sold de valoarea obținută în procedura noastră.

Nela Petrișor: Foarte mulți vin la CSALB din această nevoie de a li se face dreptate, or primul pas pe care eu îl fac în discuția cu consumatorii este exact acesta: nu sunteți la instanța de judecată! Acceptați concesii! Acceptați o discuție care, până la urmă, vă poate duce într-un contract mult mai avantajos decât cel pe care l-ați avut și decât cel pe care l-ați fi putut obține teoretic sau ipotetic de la o instanță de judecată.

Camelia Popa: Consumatorii ar trebui să-și cunoască, în primul rând, contractul și ce vor să obțină din partea băncii. De exemplu, unii consumatori spun că vor reducerea ratei contractuale prin micșorarea dobânzii, deși dobânda lor este mult sub condițiile de piață. Consumatorilor le-aș recomanda să depună cereri motivate și adaptate nevoilor reale ale fiecăruia, să-și urmărească propriul scop și nu scopul pe care l-au urmărit alți consumatori. Iar băncilor le-aș recomanda o mai mare deschidere spre mai multe soluții de identificat în cazul fiecărui consumator. Și o mai mare adaptabilitate la ce îi trebuie consumatorului astfel încât să ducă un contract până la maturitate.

CUM S-A SCHIMBAT COMPORTAMENTUL CONSUMATORILOR ȘI BĂNCILOR 

În această perioadă plină de transformări determinate de pandemie, am observat modificări atât în comportamentul consumatorilor, cât și în cel al băncilor.

Din partea consumatorilor observăm o scădere a interesului în ceea ce privește modalitatea de completare a cererii trimise CSALB și adresate băncii. De multe ori oamenii nu își motivează deloc solicitarea, dar au așteptări mari legate de finalitatea cererii. Probabil că mulți consumatori pleacă de la premiza că situația specială în care ne aflăm obligă instituțiile financiare să accepte oricum intrarea în negociere. Le reamintim că această procedură este diferită de cea din moratoriile legale, prin care amânarea ratelor se făcea automat, printr-o simplă cerere. Aici vorbim de negocierea unor clauze și condiții din contracte, iar consumatorii ar trebui să își cunoască bine propriile contracte de credit pentru a ști ce anume să solicite și pentru a putea fi ajutați în acest demers atât de către conciliatori, cât și de către reprezentanții băncilor. De aceea, concilierea nu trebuie percepută ca un ”tonomat” în care bagi o cerere și primești automat beneficiile negocierii. Directiva europeană care stă la baza înființării CSALB prevede că această procedură este voluntară, adică nu presupune o obligativitate din partea vreunei părți pentru intrarea în negociere. Dincolo de acest aspect, băncile iau în calcul mai multe variabile atunci când acceptă cererea și, implicit, intrarea în conciliere cu consumatorul. Printre acestea sunt: istoricul relației cu respectivul consumator, buna-credință a acestuia, dovezile pe care acesta le aduce când invocă deteriorarea situației lui financiare sau modul în care și-a respectat contractul până la momentul primirii cererii de conciliere.

De cealaltă parte, reprezentanții băncilor trebuie să dea dovadă de mai multă empatie cu privire la cazurile în care intră în negociere, să primească mandat relevant pentru propunerea unor soluții reale de rezolvare a situației consumatorului și să nu vulnerabilizeze, prin lipsă de flexibilitate, o relație deja problematică. Am observat că modalitatea de negociere dintre părți, așa cum este organizată prin intermediul CSALB, devine un model de bune practici preluat de tot mai multe bănci comerciale în relația lor directă cu consumatorii. Ne bucurăm să constatăm acest lucru, deoarece ne arată că CSALB a devenit un exemplu bun de urmat pentru sistemul bancar, în ceea ce privește rezolvarea problemelor pe care le au consumatorii. Cu toate acestea, atragem atenția că, fără expertiza unui conciliator, a unui expert în drept financiar – bancar, care să propună o soluție imparțială, este mai dificil de derulat o negociere echitabilă, din care ambele părți să aibă de câștigat”, spune Alexandru Păunescu, Președintele Colegiului de Coordonare al CSALB.

Despre CSALB: CSALB este o entitate înființată ca urmare a unei Directive europene și intermediază gratuit și în mai puțin de trei luni negocierea dintre consumatori și bănci sau IFN-uri pentru contractele aflate în derulare. Consumatorii din orice județ al țării pot trimite cereri către Centrul de Soluționare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar (CSALB) completând un formular online direct pe site-ul www.csalb.ro. Dacă banca acceptă intrarea în procedură de conciliere/negociere este desemnat un conciliator. CSALB colaborează cu 19 conciliatori, dintre cei mai buni specialiști în Drept, cu expertiză în domeniul financiar-bancar. Totul se rezolvă amiabil, iar înțelegerea părților are puterea unei hotărâri în instanță. Mai multe informații despre activitatea Centrului puteți obține și la telefon 021 9414 (apel cu tarif normal).

Facebook Comments
Citeste in continuare

Administrație locală

AppGallery și SofaScore lansează o competiție dedicată fanilor, cu ocazia celebrării Campionatului European de Fotbal 2021

Publicat

pe

50 de smartwatch-uri HUAWEI WATCH 3 Pro sunt oferite drept cadou în cadrul tombolei desfășurate

Huawei Consumer BG își unește forțele cu SofaScore, aplicația populară de afișare live a scorurilor, pentru a lansa competiția de fotbal Pick’em, cu ocazia celebrării Campionatului European de Fotbal 2021, din această vară. 50 de concurenți norocoși care se înscriu în acest concurs vor putea câștiga noul HUAWEI WATCH 3 Pro, lansat oficial de Huawei la nivel global, săptămâna trecută.

HUAWEI WATCH 3, cel mai recent smartwatch flagship de la Huawei, vine cu un ecran curbat din sticlă și carcasă din oțel inoxidabil 316L. Ceasul funcționează independent de smartphone, permite efectuarea și primirea apelurilor, precum și ascultarea muzicii, partajând numărul de telefon și serviciile de date cu smartphone-ul, permițând utilizatorului să comute fără probleme între telefon și ceas.

Pentru a concura în competiția Pick’em, utilizatorii SofaScore trebuie să selecteze mai întâi felul în care poziționează echipele în cele șase grupe. Apoi, vor alege presupusul câștigător din runda următoare, înainte de a ajunge în etapa knock-out, în care vor fi alese echipele finaliste și câștigătorul.

SofaScore îmbunătățește experiențele sportive ale fanilor prin furnizarea de date sportive și analize detaliate în timp real de la evenimente sportive, ligi și campionate din întreaga lume. Aplicația este disponibilă în peste 30 de limbi și acoperă peste 20 de sporturi, cu peste 20 de milioane de utilizatori activi lunar.

SofaScore este listată pe AppGallery și, pentru prima dată, este disponibilă pe Seria HUAWEI WATCH 3. Odată cu lansarea Seriei WATCH 3, utilizatorii pot descărca aplicații terțe și le pot accesa prin AppGallery. Magazinul de aplicații Huawei este disponibil din meniul principal al ceasului, de unde utilizatorii pot vedea aplicațiile recomandate sau pot căuta aplicații direct de pe smartwatch.

Campania Pick’em este disponibilă prin intermediul funcției Buzzer din aplicația SofaScore și pe site-ul SofaScore. Utilizatorii AppGallery vor avea șansa de a câștiga cel mai recent smartwatch Huawei, însă competiția se desfășoară și pe aplicația SofaScore din alte magazine de aplicații.

Huawei adaugă și o funcție temporară în Petal Maps pentru a-i ajuta pe fanii fotbalului să localizeze barurile din zonă în care pot viziona meciurile de fotbal, precum și stadioanele care găzduiesc meciurile. Funcția va afișa pe hartă iconițe cu mingi de fotbal ce indică barurile sportive de top și va fi lansată la mijlocul lunii iunie printr-un banner dedicat în Petal Maps.

„Popularitatea SofaScore pe AppGallery ne arată că oferă o experiență de utilizare fantastică celor care îndrăgesc sportul. Vrem ca aceștia să simtă toată emoția marilor evenimente de fotbal din această vară și să participe la competiție pentru a câștiga unul dintre noile noastre smartwatch-uri HUAWEI WATCH 3”, a declarat Wang Wei, Country Manager, Huawei Consumer Business Group România.

Despre AppGallery

În total, AppGallery conține peste 2.000 de aplicații românești și zeci de mii de aplicații internaționale. Magazinul virtual vine cu securitate și protecție completă, inclusiv cu verificarea numelui real al dezvoltatorului și procesul de revizuire în patru pași pentru operarea securizată a aplicației.

AppGallery cuprinde deja în portofoliu aplicații din zona de banking, printre care Banca Transilvania, BCR, MyEdenred, Raiffeisen Smart Mobile, BRD, Card Sodexo, MobilPay sau 24Pay. App Gallery conține și aplicații importante din zona de știri și divertisment, precum Cinemagia, Știrile PRO TV, Digi 24, Biziday, AntenaPlay, Orange TV Go, Telekom TV sau Digi Online. De asemenea, în platformă sunt disponibile și numeroase aplicații dedicate shopping-ului, precum Lajumate.ro, Olx.ro, Elefant.ro, Cel.ro, Dedeman sau Okazii.ro, dar și aplicații utilitare, printre care se numără eJobs, BitDefender, Star Taxi, 7Card, Virtual Cards, Upfit Romania sau WorldClass. Aplicațiile operatorilor locali precum My Orange Romania, My Account Telekom sau My Vodafone Romania sunt și ele disponibile în AppGallery. Printre cele mai noi aplicații care s-au alăturat magazinului virtual se numără Jerry’s Pizza, Food Panda, Takeaway, MyEnel, MyEdenred, Neo BT, EuropaFM și Bolt.

AppGallery acordă o atenție sporită și zonei de educație, astfel că platforma oferă consumatorilor aplicații locale care au devenit cunoscute și utilizate și la nivel global. Printre acestea se numără aplicațiile de învățare a limbilor străine de la Mondly, celebre pentru colaborările de renume la nivel internațional, dar și ale celor de la Meta Language Pro, precum Learn English, French, Korean, Spanish sau German.

Aplicația Phone Clone, disponibilă în AppGallery, este o modalitate simplă de a transfera aplicațiile, contactele, datele, fișierele și fotografiile de pe vechiul smartphone pe noul smartphone, în câțiva pași simpli, folosind transferul super-rapid cu viteze de până la 1 GB pe minut. Cel mai important aspect al întregului proces este siguranța pe care o oferă, datorită criptării securizate a rețelei wireless. Procesul poate fi realizat foarte ușor, indiferent de sistemul de operare al vechiului smartphone (iOS sau Android).

Noul instrument de căutare Petal Search, disponibil în AppGallery, le oferă utilizatorilor o poartă deschisă către un milion de aplicații și o modalitate de a căuta cu ușurință prin categorii diverse, direct de pe ecranul de start al dispozitivului. Dezvoltată de motorul de căutare Petal Search, aplicația Petal Search aduce o experiență de căutare alternativă care localizează și agregă informații, oferind cele mai precise și relevante rezultate, pentru a le permite utilizatorilor să personalizeze și să gestioneze experiența cu smartphone-urile lor așa cum își doresc. AppGallery este complet integrat în noul motor de căutare și orice aplicație disponibilă deja în magazinul virtual va apărea în partea de sus a oricărei căutări din noul instrument.

Deși în AppGallery sunt deja prezente alternative ale Google Maps, precum TomTom Go sau MAPS.ME, Huawei propune și o soluție proprie – Petal Maps – care oferă și posibilitatea de a stabili navigarea cu vizualizări 2D și 3D. De asemenea, instrumentul oferă funcțiile clasice ale acestui tip de aplicații, precum căutarea celei mai rapide rute sau starea traficului în timp real. Pentru a îmbunătăți performanța, Petal Maps folosește tehnologii precum Super GNSS și algoritmi de recunoaștere a imaginilor pentru a îmbunătăți precizia și pentru a le prezenta utilizatorilor cele mai eficiente și mai puțin aglomerate rute. De asemenea, integrează controlul prin gesturi pentru ca utilizatorii să nu fie nevoiți să atingă ecranul atunci când gestionează navigarea și să se bucure, în același timp, de una dintre caracteristicile de ultimă oră ale celor mai noi dispozitive din portofoliu.

Despre Huawei Consumer Business Group

Produsele și serviciile Huawei sunt disponibile în peste 170 de țări, deservind mai mult de o treime din populația lumii. Compania deține 14 centre R&D în țări precum Statele Unite ale Americii, Germania, Suedia, Rusia, India și China. HUAWEI Consumer BG este una din cele 3 filiale ale companiei și include telefoane inteligente, computere și tablete, dispozitive purtabile și servicii cloud, etc. Cu peste 33 de ani de expertiză în domeniul telecomunicațiilor, HUAWEI oferă tehnologii inovatoare pentru consumatorii de pretutindeni.

Pentru mai multe informații, vizitați: http://consumer.huawei.com/ro

Pentru noutăți despre Huawei Consumer BG, urmăriți-ne pe:

Facebook: https://www.facebook.com/huaweimobilero/

Instagram: https://www.instagram.com/huaweimobilero/

YouTube: https://www.youtube.com/HuaweiMobilero

Despre SofaScore

SofaScore este un produs digital care oferă fanilor sportului o experiență unică și personalizată de urmărire a sportului. Acesta oferă rezultate și statistici live pentru 22 de sporturi și peste 11.000 de ligi și turnee, în peste 30 de limbi. Acoperind un spectru larg de sporturi și o gamă extinsă de competiții, SofaScore încearcă să ajungă la fanii sportului cu rapiditate, statistici unice ale jucătorilor și funcționalități exclusive.

Facebook Comments
Citeste in continuare

Parteneri

Știri din București

Exclusiv22 de minute inainte

Noua variantă a Metodologiei de analizare a sesizărilor de plagiat modificată personal de ministrul academician în securitate națională Sorin Cîmpeanu duminică, 20.06.2021, este făcută tot pentru a aministia individual unii plagiatori „esențiali pentru securitatea națională”. – Ziarul Incisiv de Prahova

La data de 24 iunie 2019, ziarul Incisiv de Prahova publica, in exclusivitate,  articolul: „Omul lui Dragnea de la M.A.E/Incompetenta,...

Afaceri2 ore inainte

”Suntem în 2021, nu la 1800” – Capital |

Adevărata miză a eliminării domiciliului din cartea de identitate: Andrei Caramitru a explicat în amănunt cum pot profita USR PLUS,...

Afaceri6 ore inainte

John McAfee s-a sinucis în închisoarea din Spania! Trebuia să fie extrădat – Capital |

John McAfee, creatorul softului antivirus care îi poartă numele, s-a sinucis, miercuri seară, într-o închisoare din Spania. Acesta era inculpat...

Afaceri10 ore inainte

Persoanele care vând produse fără etichete pot primi amenzi de până la 15.000 de lei! Autoritățile vor face controale – Capital |

Persoanele care vând produse fără etichete pot primi amenzi de până la 15.000 de lei! Într-o piață agroalimentară din Baia...

videochat Bucuresti videochat Bucuresti
Uncategorized10 ore inainte

Ce visuri iti poti indeplini daca faci videochat in Bucuresti?

Multe tinere au avut obiective limitate si dorinte modeste, atunci cand au ales sa faca videochat Bucuresti. Unele doreau sa...

Afaceri15 ore inainte

CNA, aproape de a avea un nou şef! O liberală cu şate vechi, propusă de către cei din Consiliu – Capital |

Membrii CNA au propus-o pe Cristina Ancuţa Pocora pentru funcţia de preşedinte. Decizia a fost luată în urma votului secret, într-o...

Afaceri19 ore inainte

E momentul să plece acasă – Capital |

Moţiunea depusă miercuri de PSD este intitulată “România eşuată. Recordul ‘fantastic’ al Guvernului Cîţu”, iar în textul acesteia social-democraţii susţin...

Afaceri23 de ore inainte

Vestea momentului pentru românii care ies la pensie. Vor lua prima pensie mai repede (SURSE) – Capital |

Coaliția de guvernare ia în calcul să impună un termen limită pentru emiterea deciziei de pensionare, spun surse parlamentare pentru...

AfaceriO zi inainte

Peste 5 milioane de oameni s-au îmbogățit în 2020! Cum a fost posibil – Capital |

Numărul milionarilor din întreaga lume a crescut anul trecut cu 5,2 milioane, în pofida faptului că pandemia a provocat o...

ExclusivO zi inainte

Dezvaluirile in exclusivitate ale ziarului Incisiv de Prahova din 24 iunie 2019 revin in actualitatea presei audiovizuale centrale, dupa doi ani de zile/Incompetenta, ilegalitatile, morti “supecte” si “parfum” de servicii – Ziarul Incisiv de Prahova

La data de 24 iunie 2019, ziarul Incisiv de Prahova publica, in exclusivitate,  articolul: „Omul lui Dragnea de la M.A.E/Incompetenta,...

AfaceriO zi inainte

Gazul natural din Marea Neagră va fi scos până la sfârșitul 2025-2026 – Capital |

Gazul natural din Marea Neagră va fi scos, probabil la sfârşitul lui 2025-2026, a declarat, marţi, ministrul Energiei, Virgil Popescu,...

AfaceriO zi inainte

Suporterii nevaccinaţi văd Cupa Mondială din Qatar 2022 la televizor. Ce restricţii impune emiratul arab – Capital |

Veşti proaste pentru suporterii care-şi doreau să participe la meciurile Cupei Mondiale de Fotbal din 2022, însă nu vor să...

Eveniment2 zile inainte

ANUNT FINALIZARE PROIECT Proiect finantat in cadrul masurii,,Granturi pentru capital de lucru acordate IMM-urilor” pentru firma PASTEMAT SRL

Societatea PASTEMAT SRL, a finalizat la data de 22.06.2021 implementarea proiectului finantat prin masura ,,Granturi pentru capital de lucru acordate...

Afaceri2 zile inainte

Evaluarea Naţională 2021! Baremul subiectelor de la Limba şi Literatura Română, conform edu.ro – Capital |

Evaluarea Naţională 2021! Baremul subiectelor de la Limba şi Literatura Română, conform edu.ro Subiecte Evaluare Națională 2021! Elevii de clasa...

Exclusiv2 zile inainte

Cauti cartuse pentru imprimanta? Iata cum le poti schimba, de la A la Z

In primul rand, trebuie sa ai in vedere faptul ca exista doua mari tipuri de cartuse: cartusele – toner si...

Administrație locală2 zile inainte

Vodafone consolidează parteneriatul european cu Ericsson încheind noi contracte pentru rețelele 5G Core

Vodafone a optat pentru tehnologia dual-mode 5G Core cloud-native dezvoltată de Ericsson, pentru a implementa rețelele 5G din Germania și...

Știrea Zilei