Connect with us

Afaceri

APC trage semnalul de alarmă. Ce conține una din trei mărci de brânză Feta – Capital |

Publicat

pe

În ceea ce privește mărcile care se încadrează în acest categorie, potrivit unui comunicat de presă transmis de APC, este vorba despre mărcile de brânză Feta Epiros, Taverna şi President.

“Numai la cinci din cele zece mărci de brânză Feta se menţionează pe etichetă umiditatea maximă (conţinutul de apă din produs) care este de maximum 56%. La opt din cele zece mărci de brânză Feta cantitatea de lapte de oaie folosită la fabricarea acestui tip de brânză este de minimum 70%, iar cantitatea de lapte de capră este de maximum 30%”, se menţionează în comunicat.

Sursa citată mai precizează că la o marca de brânză Feta (Hochland) cantitatea de lapte de oaie folosită la fabricarea acestui tip de brânză este de 97%, iar cantitatea de lapte de capră este de 3%.

“La o marcă de brânză Feta (Kolios) cantitatea de lapte de oaie folosită la fabricarea acestui tip de brânză este de 68,3%, iar cantitatea de lapte de capră este de 29%”, spune APC.

În acest context, reprezentanţii Asociaţiei menționează faptul că perioada de timp recomandată de producător în privinţa consumării produsului după deschiderea acestuia este de până la 5 zile, cu condiţia păstrării acestuia în frigider. În ceea ce privește cantitatea de brânză Feta recomandată de producător pentru a fi consumată într-o zi este de 30 grame, iar timpul de maturare al brânzei Feta este de 60 zile sau de 90 zile.

“Preţul pentru 1 kg de brânză Feta începe de la 50 de lei la mărcile Non-Bio şi ajunge la 100 lei la mărcile Bio de brânză Feta. La marca Favourites de brânză Feta declaraţia nutriţională nu este în limba română. La marca Hochland de brânză Feta lista de ingrediente este incompletă”, se mai arată în comunicat.

Trei din cele 10 mărci sunt produse Bio

Sursa citată mai subliniază faptul că trei din cele 10 mărci de brânză Feta sunt produse Bio. Datele APC arată că valoarea energetică per 100 grame produs variază între 270 kcal şi 290 kcal. Legat de conţinutul de grăsimi în 100 grame produs, acesta variază între 22,5 grame şi 25 grame, conţinutul de proteine în 100 grame produs variază între 16 grame şi 17,6 grame, iar conţinutul de sare în 100 grame produs variază între 2 grame şi 2,9 grame.

Reprezentanţii APC vorbesc și despre consuul de brânză din Eruopa. Aceștia susţin că, în Grecia, consumul mediu anual de brânză Feta este de 10,5 kg pe cap de locuitor. Tot în Grecia, brânza care poartă denumirea Feta este fabricată exclusiv din lapte de oaie sau dintr-un amestec de lapte de oaie şi de capră,

“În Grecia se fabrică anual circa 115.000 de tone de brânză Feta. Brânza Feta reprezintă aproape 10 % din exporturile alimentare ale Greciei”, se mai spune în comunicat.

Asociaţia Pro Consumatori (APC), organizaţie de utilitate publică din anul 2005 cu o activitate neîntreruptă de peste 31 de ani în domeniul apărării drepturilor şi intereselor economice ale consumatorilor, membră a Organizaţiei Europene a Consumatorilor (BEUC) din anul 2005, a lansat pe 24 ianuarie anul curent Campania naţională de informare şi educare a consumatorilor “Atenţie la etichetă!”, cu scopul de a atrage atenţia consumatorilor cu privire la importanţa înţelegerii informaţiilor menţionate de producătorii de produse alimentare pe etichetele acestora.

Mărcile de brânză analizate

În ceea ce privește mărcile de brânză analizate,  este vorba despre Epiros, Kolios, Taverna, Denisko, President, Andechser, Mediterranea, Olympus, Hochland şi Favourites, comercializate în magazinele marilor re?ele comerciale.

Studiul a fost realizat de către o echipă de experţi ai APC, coordonaţi de către conf. univ. dr. Costel Stanciu, iar în timpul studiului s-a avut în vedere identificarea aditivilor alimentari utilizaţi în compoziţia acestui tip de produs pe baza informaţiilor menţionate pe ambalajul fiecărei mărci de brânză Feta. În trei din cele zece mărci analizate s-a identificat aditivul E 509.

“Clorura de calciu (E 509) este unul dintre cele mai folosite cheaguri chimice (mai exact substanţă de coagulare, înlocuitor de cheag) cu formula chimică CaCl2, (mai exact CaCl2(H2O)x, unde x = 0, 1, 2, 4, şi 6), fiind o sare a calciului cu acidul clorhidric. În toate variantele, clorura de calciu se dizolvă foarte bine în apă. În principiu, sarea respectivă este higroscopică (avidă de apă), deci se foloseşte foarte mult ca desicant (absorbant al umezelii)”, se precizează în comunicat.

De menționat este faptul că  clorura de calciu se obţine din calcar, prin reacţie cu acidul clorhidric, sau ca produs secundar la obţinerea sodei. Cea mai largă utilizare, în ultimii şi viitorii ani, a clorurii de calciu vizează prevenirea formării gheţii şi îndepărtarea acesteia de pe şosele. Faţă de sarea obişnuită (clorura de sodiu – NaCl), proprietăţile clorurii de calciu o fac mult mai eficientă în lupta cu adversităţile iernii pe şosele (este eficientă până la temperaturi de minus 52 grade Celsius), astfel că peste jumătate din producţia mondială de clorură de calciu se foloseşte în acest scop.

Reprezentanţii APC susţin că, pentru variatele sale proprietăţi, clorura de calciu se mai foloseşte: la dedurizarea apei din bazine de înot sau din bazine cu faună marină, în industria chimică la producerea altor substanţe chimice, în construcţii, industria de foraj şi metalurgie, în medicină la tratarea intoxicaţiei cu magneziu şi foarte multe utilizări are în industria alimentară, unde are codul european E509 ca aditiv (agent de întărire, de sporire a fermităţii ţesuturilor – pulpele fructelor din conservele de legume, pasta de brânză tofu, dar şi pentru producerea unui înlocuitor de caviar din sucuri de legume şi fructe, ingredient în băuturile sportivilor etc.

“O utilizare specială vizează sterilizarea masculilor de la speciile animale, prin injectarea unei soluţii de clorură de calciu. Având în vedere proprietăţile menţionate, este de înţeles că folosirea clorurii de calciu la prepararea brânzeturilor a devenit o practică largă, mai economică decât folosirea cheagurilor naturale. Produsul se vinde la preţuri mai mici decât cheagurile naturale (un litru de clorură de calciu 33% costă circa 50 lei, pe când aceeaşi cantitate de cheag costă de 2-3 ori mai mult). În plus, se subliniază avantajul compensării lipsei ionilor de calciu din laptele natural în perioada de toamnă şi iarnă rezultând o coagulare superioară. În aproape toate reţetele actuale de preparare a laptelui se menţionează că în lapte se adaugă săruri de calciu pentru a obţine un coagul de consistenţă normală, bine legat.”, explică reprezentanţii APC.

În ceea ce privește procesul de fabricare a acestui tip de brânză pe site-ul Comisiei Europene la secţiunea Sisteme de calitate ale UE se arată că laptele din care se face brânza Feta vine doar de la specii locale de oi şi capre.

“El dă culoarea albă cu care suntem obişnuiţi şi aroma uşor piperată. Colectat pe anotimpuri, laptele trebuie să aibă un conţinut de grăsime de cel puţin 6 %. Se poate folosi atât lapte pasteurizat, cât şi nepasteurizat, însă nu se adaugă niciodată coloranţi, conservanţi, lactoproteine, săruri de cazeină, lapte condensat sau lapte praf. Odată colectat la fabrică, laptele este coagulat şi pus în forme cu multe găuri mici, din care zerul se poate scurge fără vreo presiune externă. Calupurile sunt apoi feliate şi acoperite cu sare de mare. Microorganismele care se formează pe suprafaţă în această etapă contribuie la dezvoltarea aromei”, se menţionează în comunicat.

Cum se desfășoară maturarea brânzei

APC a mai arătat și modul în care maturarea brânzei se desfășoară. Potrivit sursei citate, este vorba despre două etape care au loc în condiții strict controlate.

“În faza iniţială se adaugă saramură, iar recipientele sunt plasate în încăperi cu condiţii strict controlate. Temperatura nu trebuie să depăşească 18°C, iar umiditatea relativă trebuie să fie de cel puţin 85 %. Această fază poate dura până la 15 zile. A doua etapă de maturare se desfăşoară în frigidere, la temperaturi constante de 2-4°C. Durata totală de maturare este de cel puţin două luni. De-abia la sfârşitul procesului brânza capătă aroma şi gustul pentru care este renumită”, explică reprezentanţii APC.

Amintim faptul că brânza Feta a fost botezată “aurul alb” al Greciei și a fost înregistrată în Registrul denumirilor de origine protejate la data de 15 octombrie 2002.

“Brânza Feta, produs cu denumire de origine protejată (DOP), considerată aurul alb al Greciei, este o ‘brânză telemea’ al cărei gust însoţit de arome distincte diferă în funcţie de zona în care este produsă, lucru datorat faptului că oile şi caprele se hrănesc cu diferite specii de floră specifice zonelor respective, fapt care face ca laptele recoltat să aibă caracteristici organoleptice diferite. Le recomand consumatorilor să achiziţioneze brânză Feta DOP în saramură (îşi păstrează gustul şi aroma iniţială pe întreaga perioadă de valabilitate), fără clorură de calciu în compoziţia acesteia, deoarece folosirea acestui aditiv alimentar nu este specific reţetei tradiţionale transmisă din generaţie în generaţie, de mii de ani

. Clorura de calciu se foloseşte ca potenţiator de arome, agent de întărire şi acidifiant. Acumularea (clorurii) de calciu în organism (hipercalcemie) determină o serie de reacţii, printre care: gust calcaros în gură, dureri de stomac, bufeuri, greaţă şi vărsături, lipsa apetitului, sete extremă, dureri osoase, aritmie, pietre la rinichi. Totodată, brânza Feta DOP trebuie să aibă o consistenţă semitare, să fie onctuoasă, uniform legată, să se rupă uşor, fără a fi sfărâmicioasă (acest defect se datorează folosirii unui lapte cu aciditate peste limitele admise, mai mare de 19 la laptele de capră şi de peste 24 la laptele de oaie, respectiv a unui lapte care nu a fost proaspăt)”, a afirmat Costel Stanciu, preşedintele Asociaţiei Pro Consumatori.

Afaceri

Cămin de bătrâni modern în București – „Acasă la bunici”

Publicat

pe

De

Atunci când vine momentul să alegeți un loc sigur și potrivit pentru părinți sau bunici, este important să știți că se află aproape de dumneavoastră și într-un mediu în care pot primi îngrijirea necesară. Azilul de batrani „Acasă la bunici”, situat în București, în apropierea Parcurilor Tineretului și Carol I, este alegerea ideală pentru cei care doresc să le ofere seniorilor o viață confortabilă, sigură și liniștită.

Contact și informații utile

Pentru a vizita sau afla detalii suplimentare, puteți contacta căminul „Acasă la bunici” astfel:

  • Adresă: Bulevardul Pieptănari nr. 66A, Sector 5, București
  • Telefon mobil: 0724 38 47 53
  • E-mail: office@caminul-acasa-la-bunici.ro
  • Website: www.caminul-acasa-la-bunici.ro

Confort și accesibilitate în inima Capitalei

Imobilul, complet renovat în 2024, dispune de camere spațioase cu 1, 2, 3 sau 4 paturi, toate echipate cu mobilier modern, televizor, aer condiționat și internet. Grupurile sanitare sunt adaptate persoanelor cu mobilitate redusă, fiind dotate cu echipamente de cea mai bună calitate.

Îngrijire medicală pentru orice situație

Indiferent de starea de sănătate, fie că este vorba de afecțiuni ușoare sau probleme medicale grave, echipa din București oferă îngrijire permanentă și supraveghere atentă. Personalul medical și cel de suport colaborează pentru a asigura tratamente, recuperare și asistență adaptată fiecărui rezident.

O viață socială activă

Seniorii au la dispoziție o grădină spațioasă cu foișor, balansoare și fântână arteziană, dar și activități de socializare precum seri muzicale la pian, proiecții de film sau ateliere de desen și lucru manual. Proximitatea parcurilor Tineretului și Carol I permite plimbări relaxante în aer liber, chiar în centrul Bucureștiului.

Liniște pentru familie, demnitate pentru rezidenți

Căminul „Acasă la bunici” este mai mult decât un centru de îngrijire – este un spațiu unde seniorii beneficiază de siguranță, respect și sprijin emoțional, iar familiile au garanția că cei dragi sunt bine îngrijiți. Comunicarea cu familia este mereu facilă, datorită accesului permanent la internet și telefon.

Un avantaj important este programul de vizitare flexibil, care le permite aparținătorilor să vină oricând într-un interval convenabil și să petreacă timp cu cei dragi fără restricții inutile. Accesul este simplu și rapid, astfel încât legătura dintre familie și rezidenți rămâne strânsă și naturală.


 Azilul de batrani „Acasă la bunici” din București oferă părinților și bunicilor dumneavoastră nu doar îngrijire completă, inclusiv în situații medicale grave, ci și posibilitatea de a-și trăi bătrânețea cu liniște, demnitate și bucuria de a fi aproape de familie.

Citeste in continuare

Afaceri

Ce trebuie să știi înainte să alegi un serviciu de amanet auto București

Publicat

pe

De

În București există numeroase opțiuni pentru cei care au nevoie rapid de bani și vor să apeleze la un serviciu de amanet auto. Diferențele dintre operatori pot fi însă semnificative, iar alegerea celui potrivit îți poate influența atât experiența, cât și suma pe care o primești. Iată care sunt aspectele esențiale de care ar trebui să ții cont.

Reputația și transparența serviciului

Primul criteriu de alegere ar trebui să fie reputația. Un amanet auto București serios îți prezintă clar comisioanele, îți explică modul de calcul al sumei oferite și nu ascunde clauze în contract. În plus, experiența și recenziile clienților anteriori pot fi un indicator bun al profesionalismului. Dacă operatorul comunică deschis și răspunde la toate întrebările, ai toate șansele să colaborezi cu un partener de încredere.

Condițiile de depozitare a mașinii

Pentru că vehiculul rămâne în custodia serviciului pe perioada împrumutului, este important să știi unde și cum va fi păstrat. Un serviciu profesionist oferă parcuri special amenajate, cu pază permanentă, și întocmește un proces-verbal la predarea mașinii, unde se notează kilometrii și starea autoturismului. Astfel, ai garanția că mașina îți va fi returnată în aceleași condiții.

Rapiditatea evaluării și a plății

Un alt aspect important este timpul necesar pentru a primi banii. Într-un oraș aglomerat precum București, un serviciu de amanet mașini ar trebui să facă evaluarea în maximum 30 de minute și să îți ofere banii pe loc, fie prin transfer bancar, fie cash. Rapiditatea nu este doar un avantaj, ci adesea motivul principal pentru care clienții aleg această opțiune în locul unui credit bancar.

Nivelul comisioanelor și flexibilitatea la negociere

Costurile sunt esențiale atunci când analizezi o ofertă. În general, comisionul pentru sume sub 10.000 lei este de 0,39%, dar pentru împrumuturi mai mari merită să alegi un operator care îți oferă posibilitatea de negociere. Această flexibilitate îți poate aduce economii importante și îți arată că serviciul este interesat să construiască o relație pe termen lung cu clienții săi.

Opțiunile în caz de întârziere la rambursare

Viața aduce adesea situații neprevăzute, iar nu toți clienții reușesc să ramburseze la timp. De aceea, este bine să alegi un serviciu de amanet auto București care îți oferă soluții alternative: zile de grație, reînnoirea contractului sau chiar posibilitatea de a vinde autoturismul către terți pentru a acoperi suma datorată. Astfel, nu rămâi fără variante și știi că ai un partener care caută soluții, nu probleme.

Accesibilitatea și rețeaua de locații

Pentru mulți clienți, contează și cât de ușor este să ajungă la locație. Un operator cu mai multe puncte de lucru în București și în alte orașe mari din țară îți oferă nu doar comoditate, ci și încredere în stabilitatea serviciului. Un exemplu în acest sens este AmanetAuto.com, care are o rețea extinsă de locații și oferă procese rapide și transparente.

Alegerea unui serviciu de amanet auto nu ar trebui să se facă la întâmplare. Reputația, siguranța mașinii, rapiditatea, costurile, flexibilitatea și accesibilitatea sunt factori esențiali care fac diferența. Atunci când acorzi atenție acestor criterii, amanetarea autoturismului se poate transforma într-o opțiune financiară responsabilă și avantajoasă.

Citeste in continuare

Afaceri

Cosmeticele coreene câștigă teren în România: gamele Lebelage și I’m Sorry For My Skin, disponibile acum pe Beyoutiful.care

Publicat

pe

De

Fenomenul K-Beauty continuă să inspire pasionații de îngrijire a pielii din România. Două dintre cele mai populare branduri coreene – Lebelage și I’m Sorry For My Skin – sunt disponibile în exclusivitate prin platforma online Beyoutiful.care, precum și în rețelele partenere Bebe Tei și Farmacia Tei.

Lebelage se remarcă prin formule inovatoare și accesibile, care combină ingrediente active eficiente – precum acidul hialuronic, colagenul, peptidele și centella asiatica – cu texturi plăcute, adaptate pentru orice tip de ten. Gama include creme de față, măști, seruri și soluții anti-aging, apreciate pentru raportul excelent calitate-preț.

I’m Sorry For My Skin, brandul cu atitudine nonconformistă, propune produse premium, recunoscute pentru texturile capsule și formulele intens hidratante, capabile să calmeze pielea sensibilă și să redea luminozitatea tenului obosit.

„Cosmeticele coreene nu mai sunt doar un trend, ci o alegere conștientă a consumatorilor din România, care caută prevenție, eficiență și o experiență completă de skincare”, declară echipa Beyoutiful.care.

Gamele pot fi descoperite pe www.beyoutiful.care și în parteneriat cu Bebe Tei și Farmacia Tei.

Cosmeticele coreene se impun în România: gamele Lebelage și I’m Sorry For My Skin, acum disponibile prin Beyoutiful.care

Fenomenul K-Beauty în România

Industria cosmeticelor coreene, cunoscută sub numele de K-Beauty, a cucerit întreaga lume prin inovație, ritualuri complexe și o atenție aparte acordată sănătății pielii. Dacă acum câțiva ani accesul la branduri coreene era dificil, astăzi consumatorii din România au la dispoziție o platformă dedicată – Beyoutiful.care – care aduce în prim-plan două dintre cele mai apreciate game: Lebelage și I’m Sorry For My Skin.

Popularitatea produselor coreene nu este întâmplătoare. Ele sunt construite pe un fundament de cercetare avansată, ingrediente active atent selecționate și o cultură a prevenției, în care frumusețea naturală și îngrijirea zilnică sunt priorități.

Lebelage – eficiență, simplitate și accesibilitate

Lebelage este brandul care s-a remarcat la nivel global prin abordarea sa directă: formule clare, ingrediente active eficiente și un raport calitate-preț greu de egalat.

Printre ingredientele-vedetă regăsite în produsele Lebelage se numără:

  • Acidul hialuronic – hidratant puternic, care redă elasticitatea și luminozitatea pielii.
  • Colagenul – pentru fermitate și reducerea vizibilă a ridurilor fine.
  • Centella asiatica – plantă recunoscută pentru efectul său calmant și repararea barierii cutanate.
  • Peptidele – stimulează regenerarea celulară și ajută la prevenirea semnelor de îmbătrânire.

Rutina propusă de Lebelage acoperă fiecare etapă: creme de zi și de noapte, măști faciale, seruri concentrate și produse pentru îngrijirea zonei ochilor. Este soluția ideală pentru persoanele care își doresc să adopte filosofia coreeană a îngrijirii pielii, fără a face compromisuri financiare.

I’m Sorry For My Skin – răsfăț, texturi inovatoare și atitudine

Dacă Lebelage se definește prin eficiență și simplitate, I’m Sorry For My Skin reprezintă exact opusul: un brand nonconformist, premium, care transformă rutina zilnică într-un ritual de răsfăț.

Recunoscut pentru designul original și mesajele sale jucăușe, brandul aduce în prim-plan produse cu texturi inovatoare: capsule de cremă, seruri concentrate, măști intens hidratante.

Printre beneficiile principale:

  • Hidratare intensă pentru pielea deshidratată sau obosită.
  • Calmare rapidă a roșeții și a iritațiilor.
  • Luminozitate vizibilă după doar câteva aplicări.

Produsele I’m Sorry For My Skin sunt preferate de cei care vor rezultate imediate și o experiență senzorială completă – texturi plăcute, mirosuri delicate, ambalaje creative.

Beyoutiful.care – puntea dintre România și universul K-Beauty

Platforma Beyoutiful.care joacă rolul de ambasador al K-Beauty în România, aducând pe piață branduri originale, testate și certificate. Într-un context în care consumatorii sunt tot mai atenți la calitate și autenticitate, site-ul oferă garanția unor produse sigure, cu origine controlată.

În plus, gamele Lebelage și I’m Sorry For My Skin sunt disponibile și în rețele partenere precum Bebe Tei și Farmacia Tei, ceea ce le face ușor accesibile pentru un public larg.

Cosmeticele coreene nu mai sunt doar o modă trecătoare, ci o schimbare reală în obiceiurile de îngrijire ale românilor. Prin Lebelage și I’m Sorry For My Skin, consumatorii au acces la două universuri complementare: eficiența accesibilă și răsfățul premium.

Pentru cei care caută o rutină de skincare completă și adaptată la nevoile fiecărei pielii, răspunsul este simplu: Beyoutiful.care.

Citeste in continuare

Parteneri

Știri din București

Afaceri20 de ore inainte

Cămin de bătrâni modern în București – „Acasă la bunici”

Atunci când vine momentul să alegeți un loc sigur și potrivit pentru părinți sau bunici, este important să știți că...

Exclusiv23 de ore inainte

Cum analfabetismul funcțional a migrat de la IPJ Prahova la Poliția de Frontieră și înapoi spre IGPR – Ziarul Incisiv de Prahova

Țara arde, fermierii plâng, iar politicienii se fac că plouă! DNA, dormiți liniștiți sau sunteți la cheremul mafiei? Incisiv de...

Uncategorizedo zi inainte

Target3D îşi optimizează producţia virtuală şi motion capture cu soluția KVM over IP de la ATEN

București, 18 September 2025 – ATEN International prezintă implementarea realizată în studioul Target3D din UK, ca poveste de succes pentru implementarea...

Eveniment2 zile inainte

Comunicat de presă finalizare proiect QUALITY MEDICAL VISION SRL

Planului Național de Redresare și Reziliență (PNRR) – Componenta 9. Suport pentru sectorul privat, cercetare, dezvoltare și inovare, Investiția I3....

Afaceri2 zile inainte

Ce trebuie să știi înainte să alegi un serviciu de amanet auto București

În București există numeroase opțiuni pentru cei care au nevoie rapid de bani și vor să apeleze la un serviciu...

Eveniment2 zile inainte

UAT Comuna Baia, județul Suceava, anunță finalizarea proiectului „Înființarea și dotareaunui centru de colectare prin aport voluntar în Comuna Baia, Județul Suceava – Runda 1”

Industria de gaming continuă să crească într-un ritm accelerat, iar anul 2025 aduce cu sine o serie de tendințe interesante...

Uncategorized2 zile inainte

Andrew Melchior aduce experiența din spatele Massive Attack și Björk la Festivalul de Transfer Tehnologic, TECHConnect – înscrieri încă deschise

Brașov, Sibiu și Târgu Mureș vor găzdui, între 7–9 octombrie, prima ediție a TECHConnect – Festival de Transfer Tehnologic. Evenimentul...

Eveniment2 zile inainte

Startul sezonului de toamnă la solarii: cum își pregătesc fermierii culturile pentru iarnă și primăvară

Industria gamingului a cunoscut în ultimii ani o creștere spectaculoasă în România, iar magazinele online au devenit principalele surse pentru...

Eveniment3 zile inainte

Cele mai apreciate produse de gaming în 2025: recomandări și review-uri

Industria de gaming a continuat să crească spectaculos în ultimii ani, iar 2025 nu face excepție. Jocurile sunt mai imersive...

Eveniment3 zile inainte

Cum influențează magazinele online piața de gaming din România

Industria de gaming din România a cunoscut o expansiune semnificativă în ultimii ani, iar magazinele online au avut un rol...

Eveniment3 zile inainte

Ghid pentru gameri cum să profiți de reduceri și promoții în magazinele online

Industria de gaming din România a cunoscut o expansiune semnificativă în ultimii ani, iar magazinele online au avut un rol...

Uncategorized3 zile inainte

Cine Alege Magia unui Ghiozdan Personalizat? Mamele Creative Știu Răspunsul!

Introducere: În goana după cadoul perfect, după acel ceva care să aducă un zâmbet uriaș pe chipul copilului tău, te-ai...

Uncategorized3 zile inainte

3CHEAPS SOLUTIONS SRL: Două platforme românești care simplifică viața online

Pe o piață digitală aflată în continuă expansiune, firmele românești reușesc să dezvolte proiecte care aduc un impact real. Un...

Eveniment3 zile inainte

Tendințe în 2025: produsele de gaming care fac furori în magazinele online

Industria de gaming din România a cunoscut o expansiune semnificativă în ultimii ani, iar magazinele online au avut un rol...

Social3 zile inainte

Prebiotice, postbiotice sau simbiotice? Cum alegem CORECT ce ni se potrivește

Interesul pentru microbiomul intestinal și modul în care acesta influențează sănătatea generală a crescut semnificativ în ultimii ani, iar drept...

Uncategorized3 zile inainte

Smartphone-urile ZTE nubia sunt disponibile la prețuri speciale în cadrul Revoluției Prețurilor la eMAG

București, România (17 September 2025) – ZTE Corporation, un lider global în tehnologie și inovație, anunță că, în perioada 16–18 septembrie 2025, mai...

Știrea Zilei