Eveniment
Markprint.ro este o tipografie Bucuresti ce ce ofera servicii complete!
Business-urile care doresc sa isi promoveze produsele sau serviciile pot apela la o tipografie pentru a imprima pliante, carti de vizita, brosuri sau mape de prezentare. Markprint.ro este o tipografie Bucuresti ce ofera servicii complete la preturi avantajoase, iar calitatea imprimarilor este intotdeuna mare.
Agentia Markprint.ro foloseste tehnologia tiparului digital pentru a asigura claritate fiecarui print si o paleta diversificata de culori. Imprimarea digitala este o metoda moderna de productie care realizeaza tipariri din fisiere electronice. Implicati opera de arta creata pe computer si apoi imprimata direct pe materialul ales de voi. Imprimarea digitala este o alternativa la metodele traditionale, cum ar fi litografia, flexografia, gravura, presa cu litere si altele – elimina multi dintre pasii mecanici necesari pentru tiparirea conventionala, cum ar fi realizarea de filme si dovezi color, dezlipirea manuala a pieselor si realizarea farfurii.

Cu metoda de imprimare digitala, o imagine este trimisa direct la imprimanta utilizand fisiere digitale in PDF, TIFF, PSD sau alte formate. Tiparirea digitala este cel mai bine utilizata pentru articolele care necesita cantitati mari de detalii si comenzi cu cantitati mai mici. Spre deosebire de tiparirea conventionala, nu exista etape de presare intre fisierele de documente digitale si produsul final. De asemenea, nu este nevoie de echipamente de formatare dezordonate, cum ar fi placile de film sau produsele chimice foto.
Imprimarile digitale ar trebui sa iasa perfect atunci cand urmatoarele etape de productie sunt realizate cu precizie.
Fisierul este pregatit cu o imagine curata si clara, la o rezolutie suficient de mare pentru cerintele de dimensiune ale tiparirii. Semnele de recolta si sangerarea sunt adaugate dupa cum este necesar. Semnele de decupare sunt linii in coltul lucrarii de imprimare. Dupa taierea sangerarii, semnele de decupare asigura ca nu apar margini neimprimate in documentul final taiat.
Urmatoarea etapa este impunerea, adica asigurarea faptului ca cat mai multa suprafata a hartiei este utilizata pentru imprimare, pentru a face lucrarea eficienta si pentru a reduce risipa de hartie.
Inainte de a fi trimis la imprimanta, fisierul in forma de document electronic (imaginea sau textul pe care il imprimati) va trebui convertit intr-un format de fisier BMP, TIFF, GIF sau JPEG. Acestea sunt cunoscute sub numele de fisiere imagine raster sau bitmap-uri. In functie de software-ul utilizat, fisierele PDF pot fi, de asemenea, utilizate ca surse de unde se poate imprima.
Tiparirea digitala este o noua paradigma pentru industrie. Ofera mai multe optiuni, caracteristici si flexibilitate decat metodele mai vechi, cum ar fi imprimarea offset sau flexografica. Astazi, ne asteptam ca materialele tiparite sa fie corecte si actualizate – clientii au nevoie de imprimante pentru a putea produce imprimare color rentabila, de inalta calitate, pe termen scurt, in cel mai scurt timp posibil. Cu toate acestea, nu este intotdeauna usor sa decideti ce proces se potriveste cel mai bine slujbei, asa ca, inainte de a alege cum sa imprimati designul, exista cateva lucruri pe care ar trebui sa le luati in considerare. Mai jos este un ghid pentru a va ajuta sa intelegeti avantajele imprimarii digitale.
Beneficiile principale oferite de tiparele digitale:
Calitate inalta: aceasta ofera o calitate si o consistenta impresionante fata de celelalte optiuni. Culorile apar perfect pe imprimeuri si nu exista probleme cu liniile dure. Cu imprimarea digitala, calitatea ultimului card, brosura sau fluturas dintr-un lot este aceeasi cu cea a primului.
Actualitate: Exista mai putini pasi in procesul de imprimare si, ca rezultat, produsul final poate fi livrat mai repede.
Eficient din punct de vedere al costurilor: Deoarece nu este necesara imprimarea placilor, sunt necesare mai putine investitii pentru a configura o singura lucrare.
Rulari scurte: imprimarea digitala este metoda ideala de a produce tiraje scurte pana la medii, comparativ cu metodele traditionale.
Personalizare: tiparirea digitala ofera cea mai accesibila solutie pentru personalizarea materialelor de marketing, a trimiterilor si a scrisorilor prin posta directa, a cartilor de vizita si multe altele.
Pliantele sunt folosite pentru promovare: prin urmare, informatiile continute in acestea sunt destinate sa aduca un anumit impact asupra comportamentului consumatorului fata de produsul sau serviciul promovat.
Poate fi tiparit in mai multe culori sau poate fi produs in alb si negru: aceasta variaza de la o companie la alta. Promotiile implica intotdeauna procesul de sensibilizare a consumatorilor cu privire la un nou produs sau serviciu oferit de o companie sau de o persoana.
Cand vine vorba de comercializarea pliantelor, acestea pot fi pregatite si lansate intr-o zi. Nu este necesar un designer profesionist pentru ca asta sa functioneze, desi este inca recomandabil intr-un fel sau altul.
Computerul poate fi folosit pentru a proiecta un pliant si, de acolo, se pot produce multe copii printr-o masina de fotocopiat. O companie poate lua in considerare posibilitatea de a avea pliante de inalta calitate. Prin urmare, vor folosi imprimarea digitala sau offset, care nu este mult costisitoare atunci cand produc multe loturi de copii. Acesta este un alt avantaj al marketingului pliantelor: nu necesita o multime de bani pentru a fi tiparite.
La distribuirea de pliante, exista o interactiune fata in fata intre comerciant si consumator, ceea ce face mai usor pentru o companie sa stie cum reactioneaza consumatorii fata de produsul sau serviciul sau. Acest lucru ajuta, de asemenea, intreprinderile sa isi imbunatateasca furnizarea de servicii, astfel incat sa satisfaca nevoile consumatorilor. Metodele traditionale de a prezenta o oferta sau produsele unui business functioneaza la fel de bine astazi ca acum 20 de ani.
La markprint.ro clientii beneficiaza de flyere de calitate superioara la preturi avantajoase!
Eveniment
O capodoperă dulce: Coiful de la Coțofenești recreat din ciocolată la Chocolate Saga Iași
Între 14 și 16 noiembrie, Iașiul devine capitala ciocolatei. Festivalul Chocolate Saga, ajuns pentru prima dată la Iași, se deschide vineri și promite o experiență multisenzorială de neuitat.
Anul acesta, evenimentul îmbină savoarea ciocolatei cu măiestria artistică: vizitatorii vor putea admira o replică a celebrului Coif de la Coțofenești, realizată integral din ciocolată și foiță de aur, de către artista Dalia Maria Păduraru.
Un eveniment care celebrează arta ciocolatei și talentul românesc
Timp de trei zile, Palas Mall Iași se transformă într-un univers dedicat ciocolatei sub toate formele sale: praline artizanale, trufe, tablete personalizate, deserturi spectaculoase și combinații inedite de arome.
Festivalul este locul unde ciocolata devine artă, iar maeștrii ciocolatieri și bucătarii creativi își împărtășesc pasiunea cu publicul.
Una dintre atracțiile principale ale ediției este replica Coifului de la Coțofenești, sculptată manual în ciocolată și acoperită cu foiță de aur.
Autoarea acestei creații spectaculoase, Dalia Maria Păduraru, originară din Pașcani, a lucrat 50 de zile și 50 de nopți pentru a realiza piesa, fiind recompensată cu un premiu la un eveniment dedicat inovației în cofetărie și panificație, desfășurat la Brașov.
„Coiful este făcut 100% din ciocolată. Am lucrat manual la fiecare detaliu. Toate piesele sunt puse manual, iar pentru mine a fost o provocare uriașă, dar și o formă de a readuce istoria noastră în lumină, printr-un material dulce și viu – ciocolata”, a declarat Dalia Păduraru.
Degustări, demonstrații și experiențe multisenzoriale
Festivalul Chocolate Saga oferă o experiență completă publicului:
• Degustări de ciocolată artizanală, praline bean-to-bar și vinuri alese;
• Demonstrații live cu maeștri ciocolatieri și somelieri ai Domeniilor Sâmburești;
• Ateliere pentru copii și adulți de face painting, pictură cu nisip colorat și caricaturi.
Evenimentul este o destinație ideală pentru familii, prieteni și pasionații de gusturi rafinate, oferind ocazia de a descoperi ciocolata în forme spectaculoase și combinații surprinzătoare.
Detalii eveniment
Chocolate Saga, ediția a VIII-a
14–16 noiembrie 2025
Palas Mall, Iași
Program de vizitare:
Vineri – Duminică: 10.00 – 21.00
Partener oficial: OMNIA Chefs Supplier.
Parteneri: AQUA Carpatica, Domeniile Sâmburești, Federația Patronatelor din Industria Ospitalității, HOTRECC, Chocoline.
Parteneri media: Magic FM, Be Igloo PR.
Istoria, arta și ciocolata se întâlnesc la Chocolate Saga Iași, un eveniment care transformă orașul în capitala gustului de legendă.
Articolul O capodoperă dulce: Coiful de la Coțofenești recreat din ciocolată la Chocolate Saga Iași apare prima dată în Ziarul Nationalul.
Eveniment
Compania brașoveană Carmolimp lansează o rețea inteligentă de lockere alimentare
Grupul Carmolimp lansează prima rețea națională de lockere cu temperatură controlată, dedicate livrărilor alimentare la rece — Carmolimp Lockers. Proiectul, destinat companiilor private, presupune o investiție inițială de la 7.000 de euro, cu venituri potențiale de minimum 300 de euro/lună, și poate fi accesat de companii începând de săptămâna aceasta.
Rețeaua Carmolimp Lockers va funcționa pe un sistem hibrid de parteneriat: investitorii achiziționează echipamentele, iar Carmolimp se ocupă de operare, mentenanță și de fluxurile logistice.
Faimoasele „ciorbe la pungă” vor fi astfel disponibile pentru livrare la nivel național, atât persoanelor fizice, cât și celor juridice.
„Este un proiect care schimbă modul în care se face logistica alimentară la rece în România. Ne propunem să extindem accesul la produse proaspete, livrate rapid și sigur, și, în același timp, să creăm o rețea de micro-investiții stabile, ușor de accesat de cât mai mulți oameni”, a declarat Valentin Șoneriu, Director General Carmolimp.
Noua soluție este dezvoltată ca model de parteneriat cu publicul larg, oferind posibilitatea oricărei persoane fizice sau juridice de a deveni partener Carmolimp prin amplasarea unui astfel de sistem pe un teren propriu. Lockerele sunt complet automatizate, mențin temperatura optimă pentru produsele alimentare și permit consumatorilor să ridice comenzile la orice oră, fără interacțiune directă.
Investiție redusă, profit pasiv
Modelul de funcționare presupune intervenții minime din partea investitorului, mentenanța și aprovizionarea fiind gestionate centralizat de Carmolimp. În funcție de numărul de celule și de amplasare, recuperarea investiției se poate realiza în 7,6–15 luni.
Costul unui sistem cu 10 celule pornește de la 7.000 de euro, iar pentru un sistem extins, cu 24 de celule, investiția este de 10.000 de euro. Lockerele pot fi adaptate pentru mediul urban sau rural și pot fi amplasate în zone rezidențiale, instituții, spații comerciale ori în proximitatea punctelor cu trafic pietonal ridicat.
Model de business și rentabilitate
Modelul de business oferă un venit pasiv garantat în primele 7,6–15 luni, indiferent de volumul de comenzi. După această perioadă, partenerii care investesc într-un locker primesc un venit fix garantat în primul an, urmat de plăți per colet livrat, între 1,60 și 2 euro, în funcție de zona în care sunt amplasate lockerele.
Echipamentele Carmolimp sunt complet automatizate, cu monitorizare la distanță a temperaturii, alerte și raportare în timp real. Carmolimp asigură mentenanța și operarea tehnică, iar partenerul oferă locația, alimentarea cu energie și conexiunea la internet.
Carmolimp este o companie cu capital 100% românesc, cu o experiență de peste 30 de ani în industria de procesare și tot atâția în sectorul restaurantelor. Compania brașoveană deține cea mai mare fabrică integrată de mâncare gătită din România și este principalul furnizor de preparate proaspăt gătite, necongelate, pentru industria HoReCa.
Eveniment
SC ARI MED ESTET S.R.L. anunță finalizarea proiectului DIGITALIZAREA SOCIETĂȚII ARI MEDESTET S.R.L.
-
Afaceriacum 4 zileCe este scontarea și cum poate salva lichiditatea unei firme?
-
Exclusivacum o săptămânăCum să furi ploaia cu binecuvântarea Guvernului – Ediția fermierii detectivi! – Ziarul Incisiv de Prahova
-
Uncategorizedacum o săptămânăOptimizarea spațiilor profesionale și comerciale prin cablurile HDMI Active Optical (AOC) de la ATEN
-
Evenimentacum o săptămânăRomânia are Nevoie de Oameni care Muncesc. Alfea Asian Work aduce Soluția
-
Uncategorizedacum o săptămânăGrupul SGS își extinde portofoliul global prin noi achiziții strategice
-
Uncategorizedacum o săptămânăAxis Communications și partenerii săi de tehnologie prezintă soluții inovatoare la Smart City Expo World Congress 2025 din Barcelona
-
Uncategorizedacum 7 zilePrevenirea gripei rămâne esențială: Viatris își continuă campania educațională #PregătițiPentruGripă în sezonul 2025-2026
-
Uncategorizedacum 7 zilePhilips Evnia aduce două monitoare de top în oferta de Black Friday

