Connect with us

Afaceri

Bilanţ COVID-19, vineri, 10 septembrie! Avalanşă de infectări cu coronavirus. Câţi români au murit astăzi – Capital |

Publicat

pe

Bilanţ COVID-19, 10 septembrie! Vă prezentăm bilanţul complet al zilei de vineri. Câte infectări, teste, decese, dar şi pacienţi în stare gravă se află în secţiile de Terapie Intensivă din spitale, potrivit informaţiilor oficiale venite de la Grupul de Comunicare Strategică?

Bilanţ COVID-19 pentru ziua de vineri, 10 septembrie

Până astăzi, 10 septembrie, pe teritoriul României au fost confirmate 1.115.901 cazuri de persoane infectate cu noul coronavirus (COVID – 19).

1.063.360 de pacienți au fost declarați vindecați.

În urma testelor efectuate la nivel național, față de ultima raportare, au fost înregistrate 2.520 de cazuri noi de persoane infectate cu SARS – CoV – 2 (COVID – 19), acestea fiind cazuri care nu au mai avut anterior un test pozitiv. Distribuția pe județe a cazurilor per total și a celor noi o regăsiți în tabelul de mai jos.

 

Nr. crt. Județ Număr de cazuri confirmate(total) Număr de cazuri nou confirmate Incidența  înregistrată la 14 zile
1. Alba 21589 31 0,41
2. Arad 24249 39 0,55
3. Argeș 27967 28 0,40
4. Bacău 27120 76 0,73
5. Bihor 29731 40 0,37
6. Bistrița-Năsăud 12739 50 1,39
7. Botoșani 14647 64 0,54
8. Brașov 44367 45 0,55
9. Brăila 13501 14 0,26
10. Buzău 12877 16 0,37
11. Caraș-Severin 11904 40 0,70
12. Călărași 10577 32 0,72
13. Cluj 59481 124 1,24
14. Constanța 44369 118 0,84
15. Covasna 8614 2 0,14
16. Dâmbovița 22984 26 0,38
17. Dolj 27620 63 0,81
18. Galați 28422 61 0,68
19. Giurgiu 11429 25 0,82
20. Gorj 9459 15 0,43
21. Harghita 8430 11 0,19
22. Hunedoara 23368 25 0,47
23. Ialomița 11062 14 0,47
24. Iași 43643 105 0,59
25. Ilfov 46711 99 1,52
26. Maramureș 21325 87 0,96
27. Mehedinți 8551 28 0,42
28. Mureș 24377 32 0,34
29. Neamț 19753 42 0,80
30. Olt 15092 49 0,66
31. Prahova 36426 51 0,61
32. Satu Mare 14187 94 1,97
33. Sălaj 11186 30 0,57
34. Sibiu 27135 32 0,72
35. Suceava 25508 103 0,84
36. Teleorman 14339 31 0,99
37. Timiș 56267 138 1,27
38. Tulcea 8616 4 0,41
39. Vaslui 16506 41 0,55
40. Vâlcea 16762 31 0,44
41. Vrancea 11047 20 0,59
42. Mun. București 189789 345 1,33
43. Din străinătate** 1177 28  
44. Cazuri noi nealocate pe județe  

 

998*

171  
 TOTAL 1.115.901 2.520  

                                                                                    

*Referitor la „cazurile noi nealocate pe județe”, facem precizarea că numărul acestora este determinat de modificările aduse platformei electronice prin care sunt raportate și centralizate rezultatele testelor pentru noul coronavirus. Astfel, conform noii metodologii, centrele de testare introduc în mod direct rezultatele testelor realizate, urmând ca de la nivelul Direcțiilor de Sănătate Publică să fie realizată ancheta epidemiologică și atribuite cazurile pozitive județului/localității de care aparțin persoanele infectate.

**În ceea ce privește cazurile din străinătate, acestea sunt cazuri ale unor cetățeni care au venit în România fiind infectați în alte țări. Aceste cazuri au fost cuprinse în totalul cazurilor noi nealocate pe județe.

Bilanţ COVID-19 pentru ziua de vineri, 10 septembrie

Coeficientul infectărilor cumulate la 14 zile, raportate la 1.000 de locuitori este calculat de către Direcțiile de Sănătate Publică, la nivelul Municipiului București și al județelor. Mai jos aveți graficul realizat în baza raportărilor primite de CNCCI de la Direcțiile de Sănătate Publică:

Distinct de cazurile nou confirmate, în urma retestării pacienților care erau deja pozitivi, 259 de persoane au fost reconfirmate pozitiv. Distribuția pe județe a acestor cazuri o regăsiți în tabelul de mai jos.

 

 Nr. Crt. JUDEȚ Probe pozitive la retestare
1 ALBA 2
2 ARAD 5
3 ARGEŞ 4
4 BACĂU 7
5 BIHOR 1
6 BISTRIŢA-NĂSĂUD 1
7 BOTOŞANI 1
8 BRĂILA 1
9 BRAŞOV 2
10 BUZĂU 5
11 CĂLĂRAŞI 7
12 CARAŞ-SEVERIN 5
13 CLUJ 7
14 CONSTANŢA 10
15 COVASNA 0
16 DÂMBOVIŢA 6
17 DOLJ 18
18 GALAŢI 10
19 GIURGIU 0
20 GORJ 2
21 HARGHITA 3
22 HUNEDOARA 3
23 IALOMIŢA 2
24 IAŞI 14
25 ILFOV 14
26 MARAMUREŞ 2
27 MEHEDINŢI 3
28 MUNICIPIUL BUCUREŞTI 37
29 MUREŞ 5
30 NEAMŢ 8
31 OLT 8
32 PRAHOVA 5
33 SĂLAJ 4
34 SATU MARE 11
35 SIBIU 8
36 SUCEAVA 12
37 TELEORMAN 5
38 TIMIŞ 12
39 TULCEA 1
40 VÂLCEA 3
41 VASLUI 2
42 VRANCEA 3
  Total     259

 

Până astăzi, 34.914 persoane diagnosticate cu infecție cu SARS – CoV – 2 au decedat.

În intervalul 09.09.2021 (10:00) – 10.09.2021 (10:00) au fost raportate de către INSP 43 de decese (21 bărbați și 22 femei), dintre care 2 anterioare intervalului de referință, ale unor pacienți infectați cu noul coronavirus, internați în spitalele din Arad, Argeș, Botoșani, Bistrița-Năsăud, Brăila, Caraș-Severin, Călărași, Cluj, Constanța, Dolj, Gorj, Galați, Hunedoara, Iași, Maramureș, Mureș, Neamț, Prahova, Satu Mare, Sibiu, Suceava și Municipiul București.

Dintre cele 43 decese, 3 au fost înregistrate la categoria de vârstă 30-39 de ani, 5 la categoria de vârstă 50-59 ani, 13 la categoria de vârstă 60-69 ani, 13 la categoria de vârstă 70-79 ani și 9 la categoria de vârstă peste 80 ani.

40 dintre decesele înregistrate sunt ale unor pacienți care au prezentat comorbidități, 2 pacienți decedați nu au prezentat comorbidități, iar pentru 1 pacient decedat nu au fost raportate comorbidități până în prezent.

Sunt raportate 2 de decese anterioare intervalului de referință, din luna august 2021, ambele din Municipiul București. În intervalul de referință (ultimele 24 de ore) au fost înregistrate 41 de decese.

Bilanţ COVID-19 pentru ziua de vineri, 10 septembrie

În unitățile sanitare de profil, numărul total de persoane internate cu COVID-19 este de 4.298. Dintre acestea, 543 sunt internate la ATI.

Din totalul pacienților internați, 107 sunt minori, 102 fiind internați în secții și 5 la ATI.

Până la această dată, la nivel național, au fost prelucrate 9.243.808 teste RT-PCR și 2.641.978 de teste rapide antigenice. În ultimele 24 de ore au fost efectuate 16.061 de teste RT-PCR (6.070 în baza definiției de caz și a protocolului medical și 9.991 la cerere) și 27.905 teste rapide antigenice.

Pe teritoriul României, 14.595 de persoane confirmate cu infecție cu noul coronavirus sunt în izolare la domiciliu, iar 3.838 de persoane se află în izolare instituționalizată. De asemenea, 54.229 de persoane se află în carantină la domiciliu, iar în carantină instituționalizată se află 97 de persoane. 

În ultimele 24 de ore, au fost înregistrate 1.712 apeluri la numărul unic de urgență 112 și 509 la linia TELVERDE (0800 800 358), deschisă special pentru informarea cetățenilor.

Ca urmare a încălcării prevederilor Legii nr. 55/2020 privind unele măsuri pentru prevenirea și combaterea efectelor pandemiei de COVID-19, polițiștii și jandarmii au aplicat, în ziua de 9 septembrie, 725 de sancțiuni contravenționale, în valoare de 181.300 lei.

De asemenea, prin structurile abilitate ale Poliției, au fost întocmite, ieri, 2 dosare penale pentru zădărnicirea combaterii bolilor, faptă prevăzută și pedepsită de art. 352 Cod Penal.

Bilanţ COVID-19 pentru ziua de vineri, 10 septembrie

Reamintim cetățenilor că Ministerul Afacerilor Interne a operaționalizat, începând cu data de 04.07.2020, o linie TELVERDE (0800800165) la care pot fi sesizate încălcări ale normelor de protecție sanitară.

Apelurile sunt preluate de un dispecerat, în sistem integrat, și repartizate structurilor teritoriale pentru verificarea aspectelor sesizate.

În ceea ce privește situația cetățenilor români aflați în alte state, 23.710 cetățeni români au fost confirmați ca fiind infectați cu SARS – CoV – 2 (coronavirus): 2.543 în Italia, 16.913 în Spania, 198 în Marea Britanie, 129 în Franța, 3.124 în Germania,  95 în Grecia, 49 în Danemarca, 37 în Ungaria, 28 în Olanda, 2 în Namibia, 5 în SUA, 8 în Suedia,  143 în Austria, 22 în Belgia, 6 în Japonia, 2 în Indonezia, 75 în Elveția, 4 în Turcia, 2 în Islanda, 2 în Belarus, 8 în Bulgaria, 21 în Cipru, 4 în India, 5 în Ucraina, 8 în Emiratele Arabe Unite, 14 în Republica Moldova, 3 în Muntenegru, 218 în Irlanda, 5 în Singapore, 5 în Tunisia, 9 în Republica Coreea, 2 în Bosnia și Herțegovina, 2 în Serbia, 2 în Croația și câte unul în Argentina, Luxemburg, Malta, Brazilia, Kazakhstan, Republica Congo, Qatar, Vatican, Portugalia, Egipt, Pakistan, Iran, Slovenia, Federația Rusă, Finlanda, Polonia și Kuweit. De la începutul epidemiei de COVID-19 (coronavirus) și până la acest moment, 194 de cetățeni români aflați în străinătate, 37 în Italia, 19 în Franța, 43 în Marea Britanie, 60 în Spania, 14 în Germania, 2 în Belgia, 3 în Suedia, 5 în Irlanda, 2 în Elveția, 2 în Austria, unul în SUA, unul în Brazilia, unul în Republica Congo, unul în Grecia, unul în Iran unul în Polonia și unul în Bulgaria, au decedat.

Dintre cetățenii români confirmați cu infecție cu noul coronavirus, 798 au fost declarați vindecați: 677 în Germania, 90 în Grecia, 18 în Franța, 6 în Japonia, 2 în Indonezia, 2 în Namibia, unul în Luxemburg, unul în Tunisia și unul în Argentina.

Notă: aceste date sunt obținute de misiunile diplomatice și oficiile consulare ale României în străinătate, fie de la autoritățile competente din statele de reședință, în măsura în care aceste date fac obiectul comunicării publice, fie în mod direct de la cetățenii români din străinătate.

Le reamintim cetățenilor să ia în considerare doar informațiile verificate prin sursele oficiale și să apeleze pentru recomandări și alte informații la linia TELVERDE – 0800.800.358. Numărul TELVERDE nu este un număr de urgență, este o linie telefonică alocată strict pentru informarea cetățenilor și este valabilă pentru apelurile naționale, de luni până vineri, în intervalul orar 08.00 – 20.00. De asemenea, românii aflați în străinătate pot solicita informații despre prevenirea și combaterea virusului la linia special dedicată lor, +4021.320.20.20.

Bilanţ COVID-19 pentru ziua de vineri, 10 septembrie

În continuare vă prezentăm situația privind infectarea cu virusul SARS – CoV – 2 la nivel european și global:

În intervalul 2 septembrie 2021 – 9 septembrie 2021, au fost raportate 37.305.780 de cazuri în UE / SEE. Cele mai multe cazuri au fost înregistrate în Franţa, Italia, Spania și Germania.

Începând din 15 decembrie, CEPCB a întrerupt publicarea datelor privind numărul cazurilor confirmate și numărul cetățenilor decedați, atât în UE / SEE, Regatul Unit, Monaco, San Marino, Elveția, Andorra, cât și la nivel global. Aceste raportări sunt actualizate săptămânal.

ŢARA

 

CAZURI

 CONFIRMATE

DECEDAȚI

 

Franţa 6.866.856  (+124.368) 115.259  (+1.049)
Regatul Unit 6.978.126  (+246.703) 133.229     (+792)
Spania 4.898.258    (+50.960)   85.147  (+1.001)
Italia 4.585.423    (+55.177) 129.707     (+614)
Germania 4.046.112  (+109.006)   92.498     (+358)

Sursă: Centrul European pentru Prevenirea și Controlul Bolilor (CEPCB) (https://www.ecdc.europa.eu/en)

SITUAȚIE GLOBALĂ LA 9 SEPTEMBRIE 2021

 

CAZURI CONFIRMATE DECEDAȚI
 221.357.113  (+4.067.628)  4.573.597  (+66.209)

* Datele referitoare la numărul persoanelor vindecate, raportate zilnic în mod defalcat pe state și la nivel global, au încetat să fie prelucrate și comunicate de către centrul specializat în agregarea datelor de acest tip, respectiv Johns Hopkins CSSE.

** Datele din paranteze reprezintă numărul de cazuri noi, în intervalul 2 septembrie 2021 – 9 septembrie 2021.

*** CEPCB precizează că actualizările la nivel național sunt publicate pe coordonate diferite de timp și procesate ulterior, ceea ce poate genera discrepanțe între datele zilnice publicate de state și cele publicate de CEPCB.

Sursă foto: Dreamstime

Facebook Comments

Afaceri

Figurine personalizate: Un instrument de marketing eficient

Publicat

pe

De

figurine personalizate cadou

Într-o lume invadată de campanii publicitare și strategii de marketing, atenția potențialilor clienți devine tot mai greu de captat. În acest context, figurinele personalizate se remarcă că o soluție inovatoare și eficientă, cu un potențial semnificativ de a impulsiona afacerea ta.

Spre deosebire de reclamele tradiționale care pot fi banale și ignorate cu ușurință, figurinele personalizate oferă o experiență tangibilă, memorabilă și unică, care te ajută să te diferențiezi de competitori și să construiești relații semnificative cu publicul tău.

Beneficiile figurinelor personalizate pentru afaceri

Creșterea brandului

Ambasadori ai brandului: Figurinele personalizate cu logo-ul companiei tale devin ambasadori tactici, sporind vizibilitatea și recunoașterea brandului pe piață. Fiind prezente în diverse contexte, ele devin un simbol al companiei tale, familiarizând publicul cu identitatea și valorile brandului.

Experiență memorabilă: Spre deosebire de reclamele tradiționale pasive, figurinele personalizate oferă o experiență tactilă și interactivă, generând emoții pozitive și asocieri puternice cu brandul tău. Clienții se vor bucura să primească, să dețină și să expună figurinele, consolidând amintirea brandului în mintea lor.

Diferențiere și identitate: Într-o lume saturată de branduri, figurinele personalizate te ajută să te diferențiezi de competitori și să îți consolidezi identitatea unică. Designul, materialele și detaliile figurinelor pot fi adaptate perfect pentru a reflecta personalitatea brandului tău, creând o conexiune emoțională mai profundă cu publicul.

Fidelizarea clienților

Recunoștință și apreciere: Oferirea de figurine personalizate sub formă de cadouri sau recompense pentru clienți fideli este o modalitate excelentă de a le demonstra recunoștința și de a le consolida loialitatea (află aici cum poți comanda figurine personalizate cadou). Acest gest personalizat le va arăta că îi apreciezi și îi vei încuraja să continue să facă afaceri cu tine.

Simbol al apartenenței: Figurinele personalizate pot deveni un simbol al apartenenței la o comunitate exclusivă, oferind clienților un sentiment de satisfacție și mândrie. Acest lucru poate duce la o creștere a satisfacției clienților și la o recomandare mai mare a brandului tău.

Achiziții repetate: Clienții care dețin figurine personalizate ale brandului tău sunt mai predispuși să revină pentru a face achiziții repetate. Figurinele le vor aminti de experiențele pozitive avute cu brandul tău și îi vor încuraja să continue să te aleagă.

Promovarea produselor/serviciilor

Demonstrarea caracteristicilor: Figurinele personalizate pot fi o modalitate creativă și eficientă de a demonstra caracteristicile și beneficiile produselor/serviciilor tale. Detaliile și funcționalitățile pot fi integrate în designul figurinelor, oferind o experiență interactivă și educativă potențialilor clienți.

Atragerea atenției: Într-o lume plină de stimuli vizuali, figurinele personalizate se disting prin natura lor tactilă și tridimensională. Ele pot fi utilizate în campanii de marketing pentru a atrage atenția potențialilor clienți și a genera interes pentru produsele/serviciile tale.

Stimularea achiziției: Utilizarea figurinelor personalizate în campanii de promovare poate stimula semnificativ actul de achiziție. Ele pot fi oferite ca bonusuri, cadouri sau premii, oferind un stimulent suplimentar pentru clienții potențiali de a alege produsele/serviciile tale.

Tipuri de figurine personalizate pentru marketing

Figurine cu logo: O soluție simplă și eficientă pentru a promova direct brandul. Logo-ul companiei tale poate fi integrat în designul figurinei într-un mod elegant și memorabil.

Mascote: Crearea unei mascote personalizate poate oferi brandului tău o identitate memorabilă și un personaj cu care publicul se poate identifica. Mascota poate fi integrată în diverse materiale de marketing și campanii de promovare.

Personaje tematice: Figurinele personalizate pot fi adaptate pentru a se potrivi unor anumite ocazii sau nișe de piață. De exemplu, un restaurant cu specific italian poate oferi figurine cu bucătari italieni miniaturali, în timp ce o companie de software poate crea figurine cu roboți. Această personalizare crește relevanța campaniei și impactul mesajului.

Sfaturi pentru crearea unei campanii de marketing eficiente cu figurine personalizate:

  • Definiți clar obiectivele campaniei: Înainte de a începe, stabilește obiectivele pe care dorești să le atingi cu ajutorul campaniei. Vrei să crești brand awareness, să generezi contacte, să stimulezi vânzările sau să fidelizezi clienții? Definirea clară a obiectivelor te va ajuta să alegi tipul potrivit de figurină și să masori succesul campaniei.
  • Alege tipul potrivit de figurine: În funcție de obiectivele tale de marketing și de publicul țintă, alege tipul de figurină care se potrivește cel mai bine. Figurinele cu logo sunt potrivite pentru promovarea directă a brandului, mascotele creează o identitate memorabilă, iar personajele tematice pot personaliza campaniile.
  • Creează un design atractiv și relevant: Designul figurinelor personalizate este esențial pentru succesul campaniei. Figurinele trebuie să fie atractive din punct de vedere vizual, să reflecte identitatea brandului tău și să transmită mesajul dorit.
  • Integrează figurinele în strategia generală de marketing: Pentru a maximiza impactul campaniei, nu te limita doar la distribuirea figurinelor. Integrează-le în diverse canale de marketing, cum ar fi rețelele sociale, email marketing, materiale de promovare și evenimente.
  • Monitorizează rezultatele și optimizează campania: După lansarea campaniei, este important să monitorizezi rezultatele și să faci ajustări în funcție de performanță. Urmărește metrici precum reach-ul pe rețelele sociale, engagement-ul cu figurinele și impactul asupra vânzărilor.

În concluzie, într-o lume dominată de stimuli digitali, figurinele personalizate oferă o abordare unică și tangibilă pentru marketingul afacerii tale. Acestea pot ajuta la creșterea brandului, fidelizarea clienților și promovarea produselor/serviciilor tale într-un mod creativ și memorabil. Dacă ești în căutarea unei soluții inovatoare pentru a te diferenția de competitori și a-ți atinge obiectivele de marketing, figurinele personalizate reprezintă o investiție cu un potențial semnificativ de a-ți dezvolta afacerea.

Facebook Comments
Citeste in continuare

Afaceri

STUDIU DE PIAȚĂ: Românii preferă mai degrabă apartamentele decât casele

Publicat

pe

De

• Între  400 și 500.000 de oameni sondează piața imobiliară sau sunt interesați să achiziționeze o locuință.

• Din totalul căutărilor de locuințe, 20-25% caută în zone centrale, 30-40% la periferie, iar restul în cartiere, spun specialiștii imobiliari.

• Peste 70% dintre cei care își caută o locuință doresc un apartament, iar restul caută o casă.

• Prețul decide alegerea locuinței.

• Principalele piețe rezidențiale din țară se regăsesc în: București, Cluj-Napoca, Timișoara, Iași,  Brașov și Constanța.

În ultimul trimestru din 2023,  cererea totală de case și apartamente noi și vechi la nivel național a fost de 124.700, din care 105.800 vechi și 45.100 noi. Cei mai mulți potențiali cumpărători și-au căutat, în trimestrul IV 2023, un apartament sau o casă în București. 145.200 de potențiali cumpărători s-au înregistrat în trimestrul IV din 2023 la nivel de țară, cu 21,7% mai mulți decât în 2022. Ei s-au luptat pentru 116.600 de proprietăți rezidențiale (case, apartamente), cu 25,2% mai puține decât în 2022 când erau disponibile 155.800 de proprietăți.

Românii care își caută o locuință în 2024 vor fi și anul acesta undeva în jurul a jumătate de milion, afirmă specialiștii în imobiliare. Cei care își doresc un apartament/casă țin cont nu doar de preț, ci și de localizarea acestuia. Unii își caută locuință într-o zonă centrală, alții în zone periferice.

„Din totalul căutărilor de locuințe, 20-25% dintre oameni caută în zone centrale, 30-40% la periferie, iar restul în cartiere. Mai puțin de 30% sunt căutări pentru casă, iar restul sunt căutări pentru apartamente. Totuși, dacă oamenii au de ales între preț și locație, prețul decide”, spune Oana Ivan fondatoarea Oana Ivan&Associates-Comprehensive Real Estate Solutions.

„Sunt unele aspecte de remarcat în ceea ce privește locația, pentru că s-a văzut în ultimii ani o migrare către zonele periurbane, mai departe de centrul aglomerat al orașelor sau cât mai aproape de birou/școala copiilor. Pe de altă parte, trebuie să percepem și că, prin trecerea timpului și a dezvoltărilor de infrastructură, tehnologice, sociale și economice, expansiunea orașului, s-a creat câte un «centru», un «hub» pentru fiecare dintre zone. Aceste centre satisfac pe deplin stilul de viață și cerințele comunității. Implicarea antreprenorilor,  a dezvoltatorilor – retail, rezidențial – în construirea acestor spații dezvoltă comunități și integrează armonios în peisajul colectiv identitatea orașului. Potențialii cumpărători au niște areale asupra cărora se apleacă în căutările lor, fie că sunt de natură familială, fie sunt în funcție de job, context de carieră etc. ori în funcție de aspirații.” (Ramona Babiuc,  Eden Capital Development).

Deși, pentru o parte dintre români prețul dictează o anumită achiziție imobiliară, pentru alții locația imobilului contează la fel de mult ca și reputația dezvoltatorului imobiliar. „Locația este foarte importantă. Putem spune că ea merge în paralel, ca și criteriu de căutare, cu reputația dezvoltatorului.

Prețul este un apanaj al contextului personal, la nivel de lejeritate financiară proprie și se asumă odată cu locația țintită”, observă Ramona Babiuc, Eden Capital. „Cumpărătorii educați, care sunt din ce în ce mai mulți, evaluează componențele prețului în funcție de mai mulți factori: locație, reputația dezvoltatorului, beneficiile pe care alegerea proprietății le pot genera, facilitățile ansamblului, finisajele, designul etc. Prețul înglobează, pe lângă materiale și manoperă, o suită de aspecte care reprezintă o mare pondere în luarea unei decizii de achiziție.”

De ce unii clienți își doresc o casă, iar alții vor un apartament? Nu este atât o chestiune legată de gust, cât mai degrabă de cum își planifică viața și ce relație au cu natura viitorii proprietari. Ambele categorii știu foarte bine ce vor și de ce se orientează către o anumită tipologie.

„Nu este o chestiune de potență financiară, ci de stil de viață. Vorbind despre cei care cumpără pentru utilizare proprie, clienții noștri, prin specificul produselor noastre și prin natura stilului lor de viață, sunt cei care aleg ansamblurile rezidențiale premium și exclusiviste, ce își doresc o viață relaxată, finisaje și dotări de calitate, să beneficieze de facilități multiple în locație etc. Un apartament este de asemenea, nu numai o investiție personală, ci și una financiar avantajoasă care își produce efectele benefice rapid. Pentru clienții noștri, deținerea unei proprietăți în ansamblurile noastre este o carte de vizită, un aspect reciproc și din partea noastră”, (Ramona Babiuc,  Eden Capital Development).

În ceea ce privește clienții care aleg o casă,  aceștia sunt în general familii cu copii care vor să beneficieze de curte și un spațiu mai mare de locuire. Provocarea constă in locație,  deoarece nu mulți sunt dispuși să se mute la periferie și caută să fie aproape de instituțiile de învățământ. În general acesti clienți fie sunt antreprenori, fie freelanceri sau lucrează în poziții de top management și au flexibilitate în program.

“Casele din proiectul Epique home sunt poziționate într-o locație excelentă din punct de vedere al școlilor și grădinițelor. Iar acest lucru ne-a ajutat să vindem cu succes casele din proiect. Familiile cu copii caută acest gen de locații, proximitatea fiind un factor important în luarea deciziei. Observăm un interes crescut și pentru tehnologiile verzi folosite, ce reduc considerabil costurile acestor case cu încălzirea,  răcirea și apa caldă.  Practic, la aceste case costurile pe timp de iarnă pentru asigurarea acestor beneficii sunt asemănătoare cu cele ale unui apartament mai mare.” VLAS VEACESLAV, CEO Ecovillas Company.

Facebook Comments
Citeste in continuare

Afaceri

Eurodeal: Cursuri Autorizate de Competențe Digitale Pentru Succesul Afacerii Tale

Publicat

pe

În peisajul afacerilor digitale de astăzi, cunoștințele și abilitățile digitale sunt cruciale pentru succesul unei afaceri. Centrul de Formare Profesională Eurodeal vine în întâmpinarea nevoilor tale cu cursuri specializate de Competențe Digitale, autorizate și recunoscute, esențiale pentru proiectele tale de afaceri ce vizează finanțările guvernamentale.

Esențiale pentru Accesarea Fondurilor Guvernamentale

Cursurile de Competențe Digitale Eurodeal nu sunt doar o opțiune, ci o necesitate pentru cei ce doresc să acceseze finanțările și sprijinul guvernamental pentru afacerile lor. Acestea sunt autorizate oficial și recunoscute de autorități, asigurând conformitatea cu cerințele și obținerea finanțărilor guvernamentale.

Experiență Profesională și Suport Personalizat

Cu cadre didactice specializate în domeniul digitalizării și afacerilor, Eurodeal oferă îndrumare și suport individualizat pentru fiecare participant. Experiența vastă și expertiza acestora asigură o învățare eficientă și adaptată nevoilor specifice ale fiecărui cursant.

Certificare Recunoscută și Acces la Oportunități

Absolvirea cursului de Competențe Digitale este validată printr-un certificat oficial, recunoscut la nivel național și internațional. Acest certificat atestă competențele digitale dobândite și facilitează accesul la finanțările guvernamentale, deschizând noi oportunități de dezvoltare a afacerii.

Înscrieri Deschise: Investește în Viitorul Afacerii Tale

Pentru a beneficia de expertiza și suportul Eurodeal și pentru a-ți pregăti afacerea pentru era digitală, înscrie-te acum la cursurile de Competențe Digitale! Locurile sunt limitate, așa că asigură-ți locul în timp util și investește în succesul afacerii tale!

Eurodeal – Partenerul tău de încredere pentru transformarea digitală a afacerii tale!

https://cursuridecalificare.ro

📞 Telefon: 021.255.52.71 / 0721.64.67.65
📍 Adresă: Bulevardul Chișinău, nr. 1, Complex Delfinului | Cercul Magic, etajul 1, Sector 2, București, România.

Nu lăsa digitalizarea să fie un obstacol! Alege Eurodeal pentru succesul afacerii tale în era digitală!

Sursa: Stirea Zilei  

 

 

Facebook Comments
Citeste in continuare

Parteneri

Știri din București

drojdie uscata drojdie uscata
Uncategorized2 ore inainte

Afla de ce ar trebui sa cumperi drojdie uscata doar in ambalaj vidat!

  Drojdia uscata este un ingredient esential in brutarii si patiserii deoarece poate fermenta rapid, transformand zaharurile din faina in...

daune auto bucuresti daune auto bucuresti
Uncategorized2 ore inainte

Daune auto in Bucuresti – un fenomen zilnic si stresant, dar cu o solutie usoara!

  Conform statisticilor, cele mai multe accidente rutiere – in anul 2020 – au fost inregistrate in Bucuresti. Astfel, este...

aparate remodelare corporala profesionale aparate remodelare corporala profesionale
Uncategorized2 ore inainte

Aparate de remodelare corporala profesionale: cum le alegi pe cele potrivite

  Cauti aparatura profesionala cu care sa diversifici oferta de servicii estetice a salonului tau de infrumusetare? In acest caz...

Uncategorized3 ore inainte

easySales: Perioada Valentine’s Day, 1 și 8 martie a crescut coșul de cumpărături online la 244 de lei; categoriile preferate sunt Casă și bucătărie, Electronice, Artă și hobby

În perioada 14 februarie – 14 martie 2024, valoarea medie a coșului de cumpărături a crescut la 244 de lei,...

Uncategorized4 ore inainte

Samsung Galaxy Tab S6 Lite (2024): Stil și funcționalitate într-un pachet complet

Tableta include celebrul S Pen, un design elegant și o baterie de lungă durată perfectă pentru a duce la bun...

Uncategorized5 ore inainte

SWISS CLINICS participă la AMWC Monaco 2024, cel mai important congres mondial de medicină estetică și anti-îmbătrânire din lume

AMWC Monaco 2024 are loc în cadrul Grimaldi Forum, în perioada 27-29 martie, și aduce împreună peste 15.000 de participanți Swiss...

UncategorizedO zi inainte

UP Generation lansează Life Skills Pro: Primul program de mentorat din România care transformă viitorul tinerilor

București, 27 martie, 2024: Cu obiectivul de a aduce soluții și sprijin unei generații aflate în căutarea direcției și a...

UncategorizedO zi inainte

Cum s-a schimbat relația românilor cu băncile în ultimii 8 ani? De la zeci de mii de procese, la negociere și rezolvare amiabilă

27 martie, București. Radiografia sistemului bancar prin prisma evenimentelor petrecute în acest domeniu în ultimii 15 ani este principala temă...

UncategorizedO zi inainte

Samsung extinde Galaxy AI cu One UI 6.1

Samsung Electronics îmbunătățește experiența utilizatorilor pe o gamă largă de dispozitive Galaxy prin lansarea actualizării One UI 6.1*. Începând cu 28...

Uncategorized2 zile inainte

Kingston Digital lansează SSD-urile industriale i-Temp

formate de 2,5-inch & M.2 2280 Pentru integratorii de sisteme și inginerii de proiectare Managementul ciclului de viață și asistență...

Eveniment2 zile inainte

NAVITEL a lansat o nouă cameră de bord auto: NAVITEL R35

NAVITEL a lansat la începutul anului noua cameră de bord auto NAVITEL R35 care este proiectată pentru a oferi o experiență de...

Viața în București3 zile inainte

De ce sa alegi pantofii sport cu platforma?

În universul modei contemporane, acesti pantofi sport cu platforma au devenit o alegere tot mai populară printre femeile moderne care...

Uncategorized3 zile inainte

BenQ lansează PD3225U, un nou monitor de design pentru utilizatorii de Mac și MacBook Pro

Alăturându-se seriei de monitoare profesionale, PD3225U este o necesitate pentru designeri, fotografi și creatori de conținut București, România,  Martie 2024 –...

Sian Beauty Concept Sian Beauty Concept
Social3 zile inainte

Epilarea definitivă: Sfaturi pentru o piele fină și netedă

Visul unei pieli mereu netede și catifelate, fără grija firelor de păr nedorite, poate deveni realitate cu ajutorul epilării definitive....

Exclusiv6 zile inainte

WHITE TOWER (XXIII)/Dupa rambusari ilegale de T.V.A asistam la mentinerea masurilor penale – Ziarul Incisiv de Prahova

 Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie (ÎCCJ)  a respins, ca nefondate, contestaţiile formulate de Parchetul de pe lângă Curtea de...

Muzeul Judeţean Argeş Muzeul Judeţean Argeş
Social6 zile inainte

Muzeul Judeţean Argeş – parteneriat cu Muzeul Național Bran

Alături de Cornel Popescu, managerul Muzeul Județean Argeș, Adrian Dumitru Bughiu a avut o întâlnire extrem de interesantă cu reprezentanții...

Știrea Zilei