Connect with us

Uncategorized

Kärcher lansează RCF 3 – mopul robotizat, de ultimă generație, care asigură o curățare autonomă

Publicat

pe

  • RCF 3 oferă o curățare complet autonomă, similară cu cea folosită de mopurile electrice Kärcher;
  • Tehnologia cu sistem de curățare continuă a rolei și sistemul cu două rezervoare asigură rezultate optime chiar și pe suprafețe mai mari;
  • Modelul RCF 3 urmează principiul Design for Recycling,care încurajează recuperarea și reutilizarea pe scară largă a materialelor.

București, 5 decembrie 2023 – Kärcher își consolidează portofoliul de produse autonome de curățenie cu un mop robotizat pentru podele dure, care poate efectua în mod independent ștergerea umedă în timp ce adună simultan murdăria ușoară și uscată. RCF 3 poate fi controlat cu ușurință prin intermediul aplicației Kärcher Home Robots și este potrivit pentru toate tipurile de pardoseli dure, cum ar fi: gresie, piatră, parchet laminat, plută, linoleum și PVC. Rezultatul este o curățare eficientă și perfectă a podelelor.

Curățenie fără efort datorită tehnologiei cu role din microfibre FC de la Kärcher

Mopul robotizat inteligent folosește tehnologia cu role din microfibre FC, deja prezentă în mopurile electrice Kärcher, precum și un sistem cu două rezervoare cu indicatori de nivel de umplere. Rola este umezită în permanență cu apă curată, în timp ce apa uzată și murdăria colectată sunt îndepărtate de pe rolă cu ajutorul unei margini de curățare și stocate în cel de-al doilea rezervor. Acest principiu presupune că rola din microfibră se curăță constant singură, garantând performanțe optime de curățare chiar și pe suprafețe mai mari.

Măsurători topografice de precizie datorită senzorilor integrați

RCF 3 utilizează sistemul de navigație cu laser LiDAR pentru a scana cu precizie interioarele și a crea hărți detaliate. Poate traversa cu ușurință praguri de până la 15 mm. În plus, senzorii de cădere asigură în mod fiabil că robotul se oprește și se întoarce înainte de a ajunge la trepte sau scări. De asemenea, poate identifica covoarele și le evită în timpul curățării, pentru a preveni udarea acestora.

Acolo unde operarerea intuitivă întâlnește mentenanța

Robotul de curățare poate fi pornit cu ușurință apăsând butoanele “Start/Pauză” și “Acasă” de pe dispozitiv sau din aplicația Kärcher Home Robots. Afișajul LED indică starea actuală de funcționare.

RCF 3 se întoarce singur la stația de încărcare furnizată atunci când are nevoie de încărcare. Un rezervor gol de apă curată sau unul plin de apă murdară declanșează un semnal auditiv și vizual, determinând robotul să se oprească și să emită o notificare către aplicație.

Odată ce procesul de curățare este complet, rezervoarele detașabile pentru apă murdară și apă curată asigură un contact minim cu murdăria și o curățare igienică. Rola poate fi ușor îndepărtată și curățată în mașina de spălat, la 60 °C.

Aplicația Kärcher Home Robots: Planuri individuale de curățare și setări personalizate

Aplicația Kärcher Home Robots oferă un plus de confort prin stocarea mai multor hărți de camere pe diferite etaje ale clădirii. Parametrii de curățare, inclusiv cantitatea de apă, intensitatea curățării, numărul de cicluri de curățare și modul de detectare a covoarelor, pot fi setați individual. Utilizatorul poate, de asemenea, să stabilească zone interzise și zone speciale pentru curățare direcționată, precum și să creeze un plan automat de curățare. Un alt avantaj este că dispozitivul poate fi partajat cu alte persoane din gospodărie prin intermediul aplicației.

Accentul pus pe sustenabilitate

La fel ca toate produsele Kärcher, RCF 3 se remarcă printr-o durabilitate superioară. Aceasta este garantată de motorul său robust și materialele rezistente la coroziune. Părți precum rolele și bateria pot fi înlocuite cu ușurință. Produsul utilizează, de asemenea, materiale prietenoase cu mediul înconjurător, precum oțel și aluminiu fără plumb, și renunță la substanțele chimice nocive. RCF 3 folosește mai puțină apă decât procesele convenționale de curățare a podelelor. Pentru a preveni risipa și pentru a conserva resursele, noul mop robotizat urmează principiul Design for Recycling, care încurajează recuperarea și reutilizarea pe scară largă a materialelor.

Despre Kärcher

La Kärcher, o echipă de 15.330 de oameni, din 80 de țări, lucrează împreună pentru a face din lume un loc mai curat. În calitate de lider de piață în domeniul tehnologiei de curățare, Kärcher oferă soluții extinse de curățare și îngrijire, generând o cifră de afaceri de 3,16 miliarde de euro în 2022.

 

Facebook Comments
Citeste in continuare
Comenteaza si tu

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Uncategorized

Studiu ÎntreVecini: 65% dintre români declară că nu-și cunosc vecinii deloc sau că îi cunosc în mică măsură

Publicat

pe

De

  • 80% dintre români și-ar dori să se înțeleagă mai bine cu vecinii și să poată apela la ei în caz de nevoie
  • 59% dintre respondenți nu au participat niciodată sau au participat foarte rar la evenimente sociale cu vecinii
  • 9 din 10 respondenți sunt deschiși să se implice mult și chiar foarte mult în promovarea diversității și incluziunii

65% dintre românii care locuiesc la bloc nu-și cunosc vecinii deloc sau îi cunosc în mică măsură, în timp ce doar o mică parte dintre ei se cunosc bine (27%) sau foarte bine (8%), conform unui studiu realizat de ONG-ul ÎntreVecini, cu scopul de a înțelege percepțiile și comportamentele celor care locuiesc în comunitățile de la bloc. Întrebați ce motive i-ar determina să se cunoască mai bine unii cu alții, 68% dintre respondenți au menționat pe primul loc soluționarea unor probleme comune, pe locul doi dorința de a construi o comunitate mai strânsă (32%) și proiectele comune în cartier (32%), urmate fiind de ocaziile de socializare organizate în cartier (26%) și de interesul comun pentru activități sau hobby-uri (21%).

Când vine vorba despre frecvența cu care românii au participat la evenimente sociale împreună cu vecinii lor de la bloc, sondajul arată că 59% dintre respondenți nu au participat niciodată sau au participat foarte rar. Respondenții declară că și-ar dori ca în blocul în care locuiesc să existe activități comunitare precum: activități comune pentru copii (31%), grătar comunitar (28%), seri de jocuri de societate (22%), seri de film în aer liber (21%), evenimente sportive (16%), concursuri sau competiții între vecini (14%) ori ateliere și cursuri (14%).

„Faptul că românii care locuiesc la bloc nu se prea cunosc cu vecinii lor nu ne ia prin surprindere, ci este chiar o realitate pe care ne dorim să o schimbăm. Partea bună este că, prin prisma sondajului pe care l-am desfășurat, am aflat că 80% dintre românii care locuiesc la bloc și-ar dori să se înțeleagă mai bine cu vecinii și să poată apela la ei în caz de nevoie. Iar asta ne dă speranța că vom reuși să împrietenim cât mai mulți oameni cu vecinii lor, dar și cu conceptul de sustenabilitate, pe care-l promovăm prin intermediul acțiunilor desfășurate în comunitățile de bloc din România, alături de partenerii noștri”, a declarat Sabina Mihăilescu, Manager General ONG ÎntreVecini.

ÎntreVecini este un ONG care își propune să regenereze spiritul comunitar la bloc și să transforme comunitățile urbane din România în huburi sustenabile. ONG-ul se dedică formării de comunități reziliente, prietenoase cu mediul și bazate pe solidaritatea vecinilor, oferind celor înscriși în program și declarați câștigători oportunitatea de a-și echipa blocurile în care locuiesc cu panouri fotovoltaice, în mod gratuit, devenind astfel prosumatori. Cei interesați să se alăture inițiativei și să primească, de asemenea, suport pentru desfășurarea unor activități sustenabile în comunitățile din care fac parte, se pot înscrie, într-o etapă ulterioară, pe platforma www.intrevecini.ro.

„În copilăria mea, vecinul era o instituție resursă la care puteai apela atunci când e nevoie: cereai cu împrumut o cană de zahăr sau 100 de lei până la salariu și culmea le și primeai. În plus, relațiile de încredere erau destul de puternice, nu degeaba atunci când plecai de-acasă le lăsai chiar și un set de chei de la casă. În ultimii 30 de ani, lucrurile s-au schimbat și acum, cu greu ne știm (din vedere) vecinii. Despre încredere, e chiar și mai greu de vorbit. E de vină societatea? E de vină internetul? Este rezultatul individualismului care ne este servit de cele mai multe ori ca rețeta succesului? E normalitatea globalizării și rezultatul unui proces natural de reajustare a relațiilor într-un nou context socio-economic? E ceea ce ne dorim să dăm mai departe ca mod de socializare? Cred că toate câte un pic, și multe altele. Mă bucur că cei de la ÎntreVecini vor să dezbatem aceste întrebări și să vedem ce și cum alegem să facem ÎMPREUNĂ. Pentru că relațiile dintre noi, și calitatea acestora, generează comportamentele care definesc o societate. Iar noi ne dorim ca România să fie o societate solidară, empatică și degrabă vărsătoare de iubire”, a declarat Gelu Duminică, Sociolog și Director executiv Agenția „Împreună”.  

Cum se înțeleg vecinii de la bloc și ce probleme întâmpină, în funcție de generația lor

Conform sondajului realizat de ÎntreVecini, respondenții din generația Z prezintă o reticență crescută în relația cu vecinii. Astfel, persoanele de până în 27 de ani au mai degrabă o relație destul de formală cu vecinii (34%) și se declară chiar distante, neavând o relație apropiată cu aceștia (20%). De asemenea, preferă într-un procent semnificativ mai mare față de totalul eșantionului să păstreze distanța (41%) și nu sunt deschise să-și cunoască vecinii (20%). Într-un procent de asemenea ridicat se conturează și reticența generației Y  (28-43 de ani) de a-și cunoaște vecinii. La polul opus, cei din generația X, care au între 44 și 59 de ani (38%) și cei din generația Baby Boomers, între 60 și 78 de ani (39%) se declară destul de apropiați de vecinii lor și chiar sunt deschiși și încurajează interacțiunea (48%).

Pe de altă parte, când vine vorba despre motivele care ar putea să-i împiedice în cunoașterea vecinilor, respondenții au ales pe primul loc programul aglomerat (48%), urmat de dorința de a nu le fi invadat spațiul personal (33%), dar și de lipsa interesului pentru interacțiune socială (25%) și de lipsa oportunităților în comunitatea din care fac parte (21%). Analizând răspunsurile per generații, se observă că majoritatea celor care au între 44 și 59 de ani (generația X) au afirmat că au programul aglomerat. În același timp, invadarea spațiului personal a fost varianta aleasă în principal de cei cu vârste cuprinse între 28 și 43 de ani (generația Y). De asemenea, rezultatele arată un interes scăzut pentru interacțiune socială preponderent în cazul persoanelor din generațiile X (44-59 ani) și Y (28-43 ani). Nu în ultimul rând, majoritatea celor care au considerat că lipsa oportunităților din comunitate i-ar împiedica să-și cunoască vecinii sunt persoane din generația Z (până în 27 de ani).

Din perspectiva problemelor întâmpinate între vecini, 50% dintre românii care locuiesc la bloc declară că nu au avut probleme semnificative cu vecinii, 32% au avut, însă au reușit să le rezolve în mod amiabil, 16% au avut probleme și încă nu au fost soluționate, iar alți 3% preferă să nu discute despre acest aspect. Întrebați care sunt principalele probleme pe care le întâmpină în relația cu vecinii lor, părerile sunt împărțite. Respondenții studiului consideră fie că vecinii lor nu sunt comunicativi (33%), fie că sunt gălăgioși (29%), prea curioși (28%) sau agresivi verbal (14%).

Cât de dornici sunt românii să se implice în rezolvarea problemelor din comunitățile lor

Când vine vorba despre implicarea în rezolvarea problemelor comunității, majoritatea respondenților (52%) se arată oarecum deschiși să se implice, însă în funcție de situație. 29% afirmă că s-ar implica cu siguranță, 12% recunosc că nu s-ar implica, dar ar fi dispuși să susțină inițiativele altora, iar 6% confirmă că deocamdată nu s-ar implica.

Locurile de parcare (51%), dezvoltarea spațiilor verzi și a parcurilor (42%), gestionarea deșeurilor și protejarea mediului înconjurător (41%), lipsa măsurilor pentru contracararea infracționalității (38%) și îmbunătățirea infrastructurii (31%) se află pe primele cinci locuri în topul problemelor sau nevoilor pe care românii care locuiesc la bloc le consideră cele mai importante în comunitățile din care fac parte.

Din perspectiva implicării în rezolvarea problemelor din comunități, românii par foarte receptivi. Cea mai mare parte dintre ei au afirmat că s-ar implica mult sau foarte mult în rezolvarea unor acțiuni precum: promovarea diversității și incluziunii (86%), gestionarea deșeurilor și protejarea mediului înconjurător (83%), promovarea serviciilor sociale și educația de calitate (79%), dezvoltarea activităților culturale și recreative (74%), pe lângă multe alte topicuri legate de transport, spații verzi, parcări ș.a.m.d.

Studiul a fost realizat cu ajutorul agenției Reveal Marketing Research și s-a desfăşurat online, în perioada 29.11.2023 – 04.12.2023, pe un eșantion reprezentativ pentru universul persoanelor cu vârsta 18+ din România, utilizatori de internet, care locuiesc în mediul urban și periurban, în blocuri de locuințe. Mărimea eșantionului a fost de 1002 respondenți.

Despre ÎntreVecini

ÎntreVecini este un ONG care regenerează spiritul comunitar la bloc și transformă grupurile de vecini din România în comunități sustenabile prin susținerea dezvoltării de proiecte în cartier. Proiectul ÎntreVecini este susținut de către BRD Groupe Société Générale în calitate de partener principal și de POWERToMe, MSL The Practice, Benga, DIUD, Colțan și Asociații.

CONTACT PENTRU PRESĂ:

Alexandra Nedelcu: alexandra.nedelcu@thepractice.ro, 0752 751 065

Facebook Comments
Citeste in continuare

Uncategorized

AOC dezvăluie o nouă generație de monitoare, redefinind eleganța pentru spațiul tău de acasă și birou

Publicat

pe

De

Noua serie AOC B3 include modele cu margini ultra înguste, conectivitate USB-C și rate de reîmprospătare de 100 Hz

București, 19 februarie 2024 – AOC, unul dintre liderii globali în producția de monitoare de gaming și accesorii IT, lansează noua serie B3, proiectată pentru a satisface nevoile fluxului de lucru modern, atât de acasă, cât și de la birou. Noua gamă AOC B3 reprezintă o viziune modernizată a monitoarelor din segmentul entry-level pentru consumatori. Primele produse ale noii game includ două modele de 23,8″ (60 cm) (AOC 24B3CF2 și 24B3CA2) și două modele de 27″ (68 cm) (AOC 27B3CF2 și 27B3CA2) cu panouri IPS și rezoluție Full HD. Aceste patru monitoare au fost proiectate special pentru a face mai accesibile funcționalitățile precum andocarea USB-C cu alimentare de energie de până la 65W și rata de reîmprospătare de 100 Hz.

AOC 24B3CF2: Design elegant cu rame înguste, USB-C cu 65 W PD și
rată de reîmprospătare de 100 Hz

Adaptat pentru diverse nevoi profesionale

Conectivitatea este simplificată grație portului USB-C 3.2 Gen 1 (5 Gbps), care oferă posibilitatea de a folosi un singur cablu pentru alimentarea laptopului cu energie până la 65 W și de a partaja/extinde simultan ecranul acestuia. De asemenea, cele două porturi suplimentare USB-A 3.2 Gen 1 aflate în partea din spate permit conectarea ușoară a perifericelor, precum tastatura, mouse-ul sau unitățile externe de stocare a datelor.

Animații și mișcări fluide

Majoritatea utilizatorilor sunt deja familiarizați cu ratele de reîmprospătare ridicate datorită telefoanelor moderne și a monitoarelor dedicate gaming-ului. O noutate pentru seria B3 este rata de reîmprospătare de 100 Hz, un avans semnificativ față de monitoarele standard de 75 Hz. Rezultatul este o mișcare mai fluidă pe ecran in timpul derulării unei pagini web sau a unui flux social media. Fluiditatea oferită de rata de reîmprospătare ridicată ajută la reducerea oboselii ochilor și îmbunătățește, de asemenea, experiența generală de vizionare.

   

AOC B3 oferă un look profesional

Design actualizat pentru un spațiu de lucru modern

Noile monitoare au un design elegant și modern, cu rame foarte înguste, care oferă nu doar un aspect vizual contemporan, dar și funcționalitate sporită atunci când sunt utilizate în configurații de două sau mai multe monitoare. De asemenea, sunt foarte ușor de integrat în orice tip de mediu, fie că este vorba despre biroul de acasă sau de la locul de muncă.

Utilizare confortabilă

Monitoarele din seria B3 sunt echipate cu modul de funcționare LowBlue și tehnologia Flicker-Free pentru a reduce oboseala ochilor în timpul orelor lungi de utilizare. Pentru un confort sporit, modelele 24B3CA2 și 27B3CA2 dispun de un suport care permite reglarea înclinației monitorului (-5/25°), iar modelele 24B3CF2 și 27B3CF2 oferă în plus posibilitatea de reglare a înălțimii (110 mm). Montura VESA 100X100 oferă și mai multă flexibilitate, oferind posibilitatea de a monta monitorul pe un braț pentru birou sau direct pe un perete folosind o soluție dedicată.

Funcționalități extra

Noile modele dispun de timpi de răspuns GtG de 4 ms și MPRT de 1 ms, precum și de tehnologia Adaptive Sync pentru o rată de reîmprospătare variabilă, asigurând un echilibru între productivitatea la birou și utilizarea ocazională pentru jocuri sau streaming video.

De asemenea, sursa de energie este integrată și elimină nevoia de a poziționa încă un alimentator suplimentar. Includerea a două difuzoare de 2 W și a unei intrări HDMI 1.4 sporește fiabilitatea monitoarelor, făcându-le potrivite pentru o gamă largă de sarcini productive. Toate modelele B3 sunt livrate într-un ambalaj ecologic, căptușit cu hârtie, pentru a reduce amprenta asupra mediului.

Preț și disponibilitate

Monitoarele vor fi disponibile începând cu finalul lunii februarie la prețurile recomandate de mai jos:

24B3CA2 – 842 lei

24B3CF2 – 891 lei

27B3CA2 – 941 lei

27B3CF2 – 991 lei

Despre AOC

Fondat în 1967, AOC este un brand lider la nivel mondial de monitoare și accesorii IT și o subsidiară a TPV Technology Limited, cel mai mare producător de LCD-uri din lume. Portofoliul cuprinzător de produse AOC oferă soluții inovatoare, ergonomice, ecologice și elegante, atât pentru aplicații profesionale, cât și personale.

Sub-brand-ul AOC, AGON by AOC, oferă unul dintre cele mai puternice portofolii de monitoare de gaming de înaltă performanță din lume și un ecosistem complet de accesorii de joc grupate în trei categorii: AOC GAMING pentru jucătorii de casual, AGON pentru jucătorii competitivi și AGON PRO pentru entuziaști și jucătorii profesioniști de esports. Din 2020, AGON by AOC este una dintre cele mai importante brand-uri de monitoare de gaming și o alegere de top pentru jucătorii din întreaga lume.

Pentru mai multe informații, vă rugăm să consultați site-ul oficial AGON by AOC sau să urmăriți AGON by AOC pe Facebook, X sau Instagram

Facebook Comments
Citeste in continuare

Uncategorized

Oportunități și Provocări în Construcții, ediția cu numărul 3!

Publicat

pe

De

🏗🌟 Îți place să fii la curent cu cele mai noi tendințe și inovații din domeniul construcțiilor? Atunci nu rata evenimentul nostru de excepție: 𝑶𝒑𝒐𝒓𝒕𝒖𝒏𝒊𝒕𝒂̆𝒕̦𝒊 𝒔̦𝒊 𝑷𝒓𝒐𝒗𝒐𝒄𝒂̆𝒓𝒊 𝒊̂𝒏 𝑪𝒐𝒏𝒔𝒕𝒓𝒖𝒄𝒕̦𝒊𝒊, 𝒆𝒅𝒊𝒕̦𝒊𝒂 #3! 🌟🏗
Craiova Business Club și Primaserv sunt încântați să vă invite la cea de-a treia ediție a acestui eveniment de succes, care a devenit deja o tradiție! 🎉 Cu fiecare ediție, cerințele antreprenorilor din domeniul construcțiilor au crescut exponențial, iar feedback-ul vostru entuziast ne-a confirmat că suntem pe drumul cel bun.
Primele două ediții au fost un adevărat succes, adunând peste 300 de profesioniști din industrie, toți cu același scop nobil: să ajute clienții să ia cele mai bune decizii în ceea ce privește achiziționarea unei locuințe. 🏡
La acest eveniment, veți avea ocazia unică de a interacționa direct cu constructori, dezvoltatori imobiliari, agenți imobiliari, bănci, arhitecți și designeri, formând împreună o echipă dedicată obținerii celor mai bune condiții pentru achiziționarea unei locuințe. 💼
🎧Acest eveniment se va continua cu un 𝑨𝒇𝒕𝒆𝒓 𝒑𝒂𝒓𝒕𝒚 𝒎𝒂𝒓𝒄𝒂 𝑫𝑱 𝑮𝒊𝒖𝒔 (Răzvan Iovoaică) care va electriza scena la after-party, dar se va asigura și că sonorizarea pe parcursul întregului eveniment este impecabilă. Cu o experiență vastă în industria HoReCa muzicală, Gius oferă soluții complete, de la consultanță până la implementare, asigurându-se că fiecare detaliu sună perfect. I se va alătura şi Mario Percussion pentru o seara magică.
🤝Participarea la eveniment oferă o serie de beneficii semnificative pentru toți participanții. Iată 10 dintre cele mai importante avantaje pe care le poți obține prin participarea la acest eveniment unic:
*Acces la Expertiză* : Interacționează direct cu experți renumiți din domeniul construcțiilor, incluzând constructori, dezvoltatori imobiliari, arhitecți și specialiști în marketing, care îți vor împărtăși cunoștințele și experiența lor valoroasă.
*Networking* : Crează legături valoroase cu profesioniști din industrie, potențiali parteneri de afaceri și clienți, extinzându-ți astfel rețeaua profesională într-un cadru organizat și propice schimbului de idei.
*Trenduri și Inovații* : Află despre cele mai noi tendințe și inovații din industria construcțiilor, inclusiv tehnologii emergente, materiale sustenabile și practici de construcție eficiente.
*Strategii de Marketing* : Învață despre cele mai eficiente strategii de marketing și vânzări din domeniul construcțiilor pentru a-ți crește vizibilitatea și a atrage mai mulți clienți.
*Cunoștințe Juridice și Fiscale* : Beneficiază de sfaturi juridice și fiscale esențiale pentru navigarea cu succes în complexitatea legislativă și fiscală a sectorului imobiliar.
*Dezvoltare Personală* : Participă la workshop-uri și sesiuni interactive care te vor ajuta să îți dezvolți abilitățile profesionale și personale, contribuind la creșterea ta ca antreprenor și lider în domeniu.
*Acces la Soluții Financiare* : Întâlnește reprezentanți ai instituțiilor bancare și află despre cele mai avantajoase soluții financiare și de creditare pentru proiectele tale.
*Inspirație și Motivație* : Ascultă poveștile de succes ale speakerilor invitați și lasă-te inspirat de parcursul și realizările lor în domeniul construcțiilor.
*Feedback și Consultanță* : Primește feedback direct și consultanță personalizată de la experți, care te pot ajuta să îți îmbunătățești strategiile de afaceri și să identifici noi oportunități de creștere.
*After Party și Socializare* : Bucură-te de o seară memorabilă la after party-ul marca DJ Gius, unde vei avea ocazia să te relaxezi, să socializezi și să legi noi prietenii într-un cadru informal și distractiv.
Nu ratați ocazia de a face parte din această comunitate pasionată și implicată! Înregistrați-vă acum și fiți pregătiți să vă inspirați și să învățați alături de cei mai buni din industrie! 🚀
Link înscriere:
Locurile sunt limitate, deci grăbiți-vă să vă asigurați participarea! 📩
🤝𝑷𝒂𝒓𝒕𝒆𝒏𝒆𝒓𝒊 𝒄𝒂̆𝒓𝒐𝒓𝒂 𝒍𝒆 𝒎𝒖𝒍𝒕̦𝒖𝒎𝒊𝒎 :
▪️Călin Donca
▪️Depozit Virtual
▪️Alumgates
▪️Primaserv
▪️Craiova Marketing
▪️Cabinet de avocatură Răzvan Socoteanu
▪️Remax Imobiliare
▪️Camera Notarilor Publici Craiova
▪️N&C Consulting
▪️Agora 2013 Filiala Dubova
▪️Ray Consulting
▪️Adaptive Management
▪️European Certification Body
▪️Ray Prefabricate
▪️Imperia Imobiliare
▪️Managing Design Partener
▪️European Business Leaders
▪️Start 4 Business
▪️ATEH
▪️SC Lubserv SRL
▪️e-ProDesign
▪️Raftul cu Cadouri
▪️District Design
▪️Romstal
▪️Case de 10.ro
▪️Jurnal de Craiova
▪️Magnolia Residence
▪️Karo Design
▪️Sucpi SA
▪️All Instal
▪️Ciugulin Mob
▪️Ana V design interior
▪️Gazeta de Sud
▪️IMmedia
▪️Idealis Beauty
▪️RotaliART
▪️Electroserv
▪️Perspektive Seo Agency
▪️Cerrad
▪️Eco Voltaj
▪️Wall Deco
▪️Gigi Bozgan – foto video
▪️Artificii StarFireworks
▪️Studio 18/09
▪️Lero

Facebook Comments
Citeste in continuare

Parteneri

Știri din București

Uncategorized8 ore inainte

Studiu ÎntreVecini: 65% dintre români declară că nu-și cunosc vecinii deloc sau că îi cunosc în mică măsură

80% dintre români și-ar dori să se înțeleagă mai bine cu vecinii și să poată apela la ei în caz...

UncategorizedO zi inainte

AOC dezvăluie o nouă generație de monitoare, redefinind eleganța pentru spațiul tău de acasă și birou

Noua serie AOC B3 include modele cu margini ultra înguste, conectivitate USB-C și rate de reîmprospătare de 100 Hz București,...

EvenimentO zi inainte

Cezara Popescu candidata Partidului Alternativa Dreaptă la Primăria Constanța

The post Cezara Popescu candidata Partidului Alternativa Dreaptă la Primăria Constanța appeared first on INCISIV TV. Facebook Comments

Exclusiv4 zile inainte

Compromisul (in)justitiei prahovene pentru “albirea” procurorilor paraditori Onea, Portocala si Reileanu – Ziarul Incisiv de Prahova

Ne intrebam intr-un articol, pe buna dreptate, cat de impartiala poate fi judecata intr-un dosar in care inculpatii au ajuns...

Uncategorized4 zile inainte

Oportunități și Provocări în Construcții, ediția cu numărul 3!

 Îți place să fii la curent cu cele mai noi tendințe și inovații din domeniul construcțiilor? Atunci nu rata evenimentul...

Eveniment5 zile inainte

Divertismentul de acasă atinge dimensiuni epice: televizorul TCL C805 este disponibl în variante de până la 98 inchi

România, 15 februarie 2024: TCL, lider de top în industria televizoarelor, este încântat să prezinte televizorul său revoluționar, TCL C805....

Uncategorized5 zile inainte

OnePlus 12 și OnePlus 12R disponibile în pachete speciale pe oppostore.ro

București, 15 februarie 2024 – Cele mai noi smartphone-uri din portofoliul brandului global de tehnologie OnePlus, modelele OnePlus 12 și OnePlus...

Eveniment6 zile inainte

Sondaj de Opinie: Surpriză în Cursa pentru Primăria Constanța 2024, Cezara Popescu – 30% din opțiunile constănțenilor

Un recent sondaj de opinie organizat de către Asociația Civică Constanța MEA a adus o veste surprinzătoare în cursa pentru...

Uncategorized6 zile inainte

Alecsandra Roman este noul Chief Marketing Officer Voxa

București, 14 februarie 2024 – Voxa, liderul aplicațiilor de audiobook-ri și e-book-uri din România, își consolidează echipa de management regional...

Uncategorized6 zile inainte

Festivalul IntenCity 28-30 iunie 2024

Festivalul IntenCity, aflat la cea de-a treia ediție, va avea loc în perioada 28-30 iunie 2024, în Craiova, pe două...

Eveniment6 zile inainte

Camera auto de bord NAVITEL R9 DUAL: Inovație și siguranță într-un singur dispozitiv

NAVITEL, lider în tehnologie GPS, prezintă cu mândrie camera auto pentru bord NAVITEL R9 DUAL, o soluție avansată cu doi...

Uncategorized6 zile inainte

Cum ne pregătim pentru alegerile europene din 2024

Peste 134 de milioane de oameni din Europa* vin pe TikTok în fiecare lună, iar mulți dintre aceștia vor vota...

Uncategorized6 zile inainte

PC Garage anunță campania de Valentine’s Day “Vrei sa fiu a ta de gaming?”

București, România – 14 februarie 2024 – PC Garage, unul dintre cele mai mari magazine online de produse IT și electronice din...

declin demografic declin demografic
Politică localăO săptămână inainte

România în declin demografic! MRS cere politici concrete de sprijinire a tinerilor familii!

Într-un comunicat recent emis de Mişcarea România Suverană, se trage un semnal de alarmă asupra situaţiei demografice precare cu care...

UncategorizedO săptămână inainte

RA Foto echipa foto video din Buzau care spune povestea ta

În călătoria ta spre cele mai frumoase amintiri, alegerea unei echipe foto-video profesioniste este crucială pentru a surprinde fiecare moment...

UncategorizedO săptămână inainte

Lights and Tales este echipa foto video pentru evenimentul tau

Povestea Ta în Imagini și Videoclipuri Credem că fiecare moment special merită să fie păstrat și împărtășit. Echipa noastră talentată...

Știrea Zilei