Connect with us

Uncategorized

CSALB: Băncile au negociat mai mult și s-au împăcat mai des cu consumatorii în 2023. Beneficiile obținute de consumatori din negocierea cu băncile s-au dublat în 4 ani.

Publicat

pe

6 februarie, București. Consumatorii de servicii și produse financiare au obținut beneficii mai mari din negocierile cu băncile și IFN-urile desfășurate anul trecut în cadrul Centrului de Soluționare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar (CSALB). În 2023 s-au adresat CSALB cei mai mulți consumatori din ultimii 7 ani, iar băncile au acceptat cu 15% mai multe cereri de negociere decât în 2022. Valoarea beneficiilor obținute de consumatori în urma negocierilor cu băncile a depășit anul trecut 3,3 milioane de euro.

2.932 de cereri a primit CSALB în anul 2023 de la consumatorii care au solicitat băncilor (1.885 cereri) și IFN-urilor (1.047 cereri) intrarea într-o negociere în cadrul Centrului. Începând din anul 2016, CSALB a primit aproximativ 15.000 de cereri de negociere cu instituțiile de credit.

În 2023 băncile au acceptat cu 100 mai multe cereri trimise de consumatori decât în 2022. Astfel, s-au format 754 de dosare de negociere cu băncile și doar 4 cu IFN-urile.

Doar în 8 din 100 de negocieri părțile nu au acceptat soluțiile propuse de conciliatori și nu s-au înțeles. Conciliatorii CSALB au avut, astfel, cel mai mare procent de eficiență a concilierii de la înființarea CSALB (92%).

Alte 555 de înțelegeri între consumatori și bănci/IFN-uri s-au rezolvat amiabil, prin înțelegere directă, după ce consumatorii au trimis cererile către CSALB. Majoritatea acestora erau probleme simple, care se puteau rezolva și fără aportul unui conciliator al Centrului sau care nu țineau de condiții ce puteau fi negociate (cum sunt cererile de ștergere a înregistrărilor în Biroul de Credit).

24 de zile a fost timpul mediu de negociere cu banca anul trecut. Deși conform legii (OG 38/2015) timpul maxim de găsire a unei soluții prin conciliere este de 90 de zile și poate depăși acest termen în cazul negocierilor mai complicate, rapiditatea soluționării alternative la instanță a crescut constant în ultimii ani.

Cele mai rapide înțelegeri au fost finalizate în 2023 într-o singură zi (14 cazuri) sau în două zile (37 cazuri). Au existat și 31 de negocieri mult mai dificile, care s-au încheiat după mai mult de 100 de zile. Conciliatorii care au soluționat negocierile cel mai rapid sunt: Roxana Mustățea (medie de 12 zile), Nela Petrișor (medie de 14 zile), Septimiu Stoica și Ionuț Ștefan (medie de 15 zile).

Conciliatorii care au intermediat cele mai multe negocieri în 2023 sunt Alexandru Ambrozie (60 de dosare de conciliere), Mihaela Budișteanu (59 de dosare) și Valentin Cocean (59 de dosare).

Peste 11,3 milioane de euro reprezintă suma totală a beneficiilor obținute de consumatori în urma negocierilor purtate între 2016-2023 în cadrul CSALB.  Cea mai mare sumă rezultată din negocieri s-a înregistrat anul trecut (3,3 milioane euro), cu peste 60% mai mare decât în 2022.

În medie, un consumator a obținut beneficii de 5.000 de euro dintr-o negociere purtată anul trecut. De altfel, beneficiile de până în 5.000 de euro reprezintă jumătate dintre înțelegerile intermediate de CSALB. Sumele reprezintă diminuări ale costului creditului prin: reducerea sau eliminarea unor comisoane, diminuarea dobânzii, scăderea ratelor și chiar ștergerea întregii datorii (în cazuri dificile).

Peste 500 de procese purtate în instanțele din România au fost soluționate amiabil în ultimii trei ani, în cadrul CSALB. Băncile și judecătorii au propus consumatorilor soluționarea alternativă, prin conciliere, de la primul termen de judecată.

Astfel, consumatorii:

  • au redus timpul în care și-au rezolvat problema (de la câțiva ani în instanță, la o medie de 30 de zile în ultimii ani, în cadrul CSALB);
  • au beneficiat de gratuitatea concilierii pentru persoanele fizice, în schimbul cheltuielilor pe care le implică un proces.

Alexandru Păunescu, reprezentantul Băncii Naționale a României în Colegiul de Coordonare al CSALB: „Ne aflăm în al 8-lea an de conciliere a relației dintre consumatori și bănci/IFN-uri, iar creșterea activității de la un an la altul demonstrează îmbunătățirea continuă a mecanismului de negociere condus de conciliatorii CSALB și disponibilitatea mai mare a băncilor de a rezolva problemele întâmpinate de consumatori. În plus, creșterea numărului de procese în care părțile doresc o rezolvare amiabilă confirmă principalul motiv  al înființării CSALB: acela de a le oferi consumatorilor și instituțiilor financiar-bancare o alternativă la instanța de judecată.

Românii  îmbrățișează tot mai des această soluție rapidă și fără costuri pentru ei. Sunt multe cazuri în care oamenii și-au rezolvat problema cu banca în una sau două zile. Practic, după ce au petrecut câteva minute completând cererea pe site-ul CSALB, consumatorul a primit răspuns de la bancă în aceeași zi. A urmat deschiderea unui dosar de conciliere, în care conciliatorul a propus imediat o soluție. Aceasta a fost acceptată de ambele părți, iar cazul s-a încheiat câteva ore mai târziu, după schimburi de emailuri și discuții telefonice. Această deschidere și disponibilitate manifestată de unele bănci comerciale contribuie la consolidarea încrederii întregului sistem bancar.

Din păcate mai sunt bănci care resping o parte dintre cererile pe care le primesc de la propriii clienți, prin intermediul CSALB. În aceste circumstanțe, recomandarea noastră reiterată inclusiv pentru anul 2024 este ca aceste instituții de credit să evite ca astfel de spețe să ajungă în instanțele de judecată, încercând soluționarea directă a problemei consumatorului. Dacă solicitarea nu poate fi rezolvată prin negociere directă între părți, este de preferat ca aceasta să fie soluționată prin implicarea conciliatorilor CSALB, evitându-se calea contencioasă. Astfel, părțile aflate în dispută ar economisi resurse de timp și bani, iar instanțele publice s-ar degreva de procese lungi și dificile, în care, la final, doar una dintre cele două părți are de câștigat, nu amândouă cum se întâmplă în conciliere.

*** 

Despre CSALB: CSALB este o entitate înființată ca urmare a unei Directive europene și intermediază gratuit și în mai puțin de trei luni negocierea dintre consumatori și bănci sau IFN-uri pentru contractele aflate în derulare. Consumatorii din orice județ al țării pot trimite cereri către Centrul de Soluționare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar (CSALB) completând un formular online direct pe site-ul www.csalb.ro. Dacă banca acceptă intrarea în procedură de conciliere/negociere este desemnat un conciliator. CSALB colaborează cu 17 conciliatori, dintre cei mai buni specialiști în Drept, cu expertiză în domeniul financiar-bancar. Totul se rezolvă amiabil, iar înțelegerea părților are puterea unei hotărâri în instanță. Mai multe informații despre activitatea Centrului puteți obține și la telefon 021 9414 (apel cu tarif normal) sau prin chat-ul de pe csalb.ro la care răspunde un operator din call-center.

 

Facebook Comments
Citeste in continuare
Comenteaza si tu

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Uncategorized

HONOR introduce funcția Google Circle to Search pentru Magic V3 și seria HONOR 200

Publicat

pe

De

Tehnologia AI devine acum mai accesibilă pe smartphone-uri pentru toată lumea grație colaborării dintre HONOR și Google

[București, 10 Octombrie 2024] – Funcția Google Circle to Search devine disponibilă pe flagship-ul HONOR Magic V3, cel mai subțire foldable care se pliază spre interior, precum și pe seria HONOR 200, oferind o performanță superioară și fotografii portret la nivel de studio. HONOR dovedește astfel că oricine poate beneficia de o experiență intuitivă de căutare și de evoluția tehnologiei AI.

„Progresele făcute în materie de AI transformă modul în care lucrăm, învățăm, facem cumpărături, creăm și interacționăm cu dispozitivele noastre. Fie că aveți nevoie de asistență la traducere, de ajutor la teme sau pur și simplu doriți să aflați mai multe despre o imagine care v-a atras atenția pe social media, smartphone-urile noastre au devenit sursa de bază pentru aceste informații”, a declarat George Zhao, CEO-ul HONOR. „Ca brand de tehnologie centrat pe nevoile utilizatorului, HONOR promite să aducă beneficiile AI mai aproape de toată lumea. Datorită colaborării strânse cu Google și prin introducerea acestei funcții nu pe unul, ci pe două dintre cele mai populare smartphone-uri din gamă, acum deblocarea unei întregi lumi de informație e la un click distanță, oferind un nou nivel de confort în viața de zi cu zi.”

Funcția Circle to Search permite utilizatorilor să caute instantaneu pe Google orice văd și îi inspiră pe smartphone. Acum utilizatorii pot pur și simplu să încercuiască, să sublinieze, să mâzgălească sau să apese oriunde pe ecran pentru a selecta textul, imaginea sau videoclipul despre care doresc să caute mai multe informații, fără a intra într-o altă aplicație.

HONOR construiește un ecosistem AI responsabil și complex

AI-ul constituie dintotdeauna o prioritate strategică pentru HONOR, recunoscând rolul esențial al acesteia în modelarea stilurilor de viață ale viitorului. Prin cercetare și dezvoltare continuă, și colaborarea deschisă cu partenerii din industrie, HONOR este dedicat îmbogățirii ecosistemului său AI pe dispozitiv, oferind soluții avangardiste consumatorilor din întreaga lume. La începutul acestui an, HONOR a lansat arhitectura AI pe patru niveluri, în beneficiul utilizatorilor de pretutindeni. Adoptând o strategie hibridă care integrează pe deplin AI-ul atât pe dispozitiv, cât și în cloud, HONOR a dezvoltat o arhitectură de securitate multistratificată și HONOR Personal Cloud Compute, protejând astfel datele și confidențialitatea utilizatorilor în timpul interacțiunilor cu serviciile de inteligență artificială în cloud.

Lansat la IFA 2024, cel mai recent dispozitiv flagship pliabil HONOR Magic V3 dispune de o serie de funcții AI de pionierat. În colaborare cu Google, Magic V3 e echipat cu AI Eraser, Face to Face Translation și HONOR Notes, instrumente pentru o productivitate la nivel pro. În conformitate cu abordarea sa centrată pe sănătatea și securitatea utilizatorului, HONOR introduce AI Defocus Eye Protection Technology și AI Deepfake Detection Anti-Fraud Technology, primele funcții de acest gen din industrie. În plus, dispozitivele HONOR rulează pe MagicOS 8.0.1., venind cu Magic Portal și Magic Capsule. Bazate pe intenția utilizatorului, acestea redefinesc și optimizează interacțiunile cu dispozitivele.

Preț și disponibilitate

În timp ce seria HONOR 200 a înregistrat un succes remarcabil încă de la debutul său mondial în luna iunie, HONOR Magic V3 este de asemenea disponibil pe piața din România din 20 septembrie, la un preț recomandat de 9.999 RON.

Despre HONOR

HONOR este lider în furnizarea globală de dispozitive inteligente. Este un brand de tehnologie iconic, care și-a luat angajamentul de a crea o nouă lume inteligentă pentru fiecare utilizator, prin intermediul produselor și serviciilor performante pe care le oferă. Cu expertiză în domeniul cercetării și dezvoltării, HONOR se angajează să dezvolte tehnologii care să le ofere oamenilor din întreaga lume libertatea de a realiza și de a face mai mult. Cu o gamă de smartphone-uri, tablete, laptopuri și dispozitive portabile inovatoare de înaltă calitate, premium și fiabile, potrivite pentru fiecare buget, HONOR creează contextul perfect pentru ca oamenii să devină o versiune mai bună a lor.

Pentru mai multe informații, vizitați: https://www.hihonor.com/ro/.

Facebook Comments
Citeste in continuare

Uncategorized

Ce rochii se vor purta în sezonul de toamnă-iarnă 2024?

Publicat

pe

De

Sezonul de toamnă-iarnă 2024 vine cu tendințe spectaculoase, oferind o combinație între eleganță clasică și stiluri moderne. Moda pentru acest sezon aduce în prim-plan rochii versatile, confortabile și stilate, perfecte pentru a face față atât temperaturilor reci, cât și evenimentelor speciale. Află care sunt cele mai populare tipuri de rochii pe care să le alegi pentru un look modern și sofisticat în toamna și iarna 2024.

1. Rochiile din tricot

Una dintre principalele tendințe ale sezonului rece este rochia din tricot. Aceste rochii sunt confortabile, calde și extrem de versatile. În sezonul toamnă-iarnă 2024, vom vedea rochii tricotate într-o varietate de culori și lungimi. Designerii propun rochii tricotate oversized, cu gulere înalte sau decolteuri rotunde, perfecte pentru a fi purtate atât casual, cât și la birou.

Sugestii de styling:

  • Poartă o rochie din tricot cu o pereche de cizme înalte și un palton lung pentru un look sofisticat.
  • Adaugă o centură lată în talie pentru a-ți accentua silueta.

2. Rochiile cu mâneci bufante

Rochiile cu mâneci bufante continuă să fie o alegere populară și în sezonul rece. Acest stil aduce un aer feminin și romantic ținutelor de zi sau de seară. În 2024, designerii optează pentru rochii cu mâneci bufante realizate din materiale bogate precum catifeaua, taftaua sau satinul, oferind volum și un plus de eleganță.

Sugestii de styling:

  • Optează pentru o rochie cu mâneci bufante într-o culoare intensă, precum vișiniu sau verde smarald, pentru evenimente speciale.
  • Pentru un look casual, combină o rochie cu mâneci bufante din bumbac cu botine și o geantă crossbody.

3. Rochiile cu imprimeuri florale de toamnă

Imprimeurile florale nu dispar odată cu venirea toamnei, ci se adaptează anotimpului prin tonuri mai închise și elemente grafice mai sofisticate. În 2024, rochiile cu imprimeuri florale în culori de toamnă – maro, roșu închis, portocaliu sau galben muștar – sunt la mare căutare.

Sugestii de styling:

  • Alege o rochie midi cu imprimeu floral și cizme până la genunchi pentru un look boem.
  • O jachetă din piele sau un cardigan gros poate completa perfect această ținută.

4. Rochiile din piele

Pielea este un material vedetă în sezonul de toamnă-iarnă 2024, fiind prezentă nu doar în jachete și fuste, ci și în rochii. Rochiile din piele oferă un look modern și edgy, potrivit atât pentru o ieșire în oraș, cât și pentru o petrecere elegantă. Modelele variază de la rochii midi, la cele scurte, de tip bodycon, până la rochii mai lejere, în stil A-line.

Sugestii de styling:

  • Poartă o rochie din piele cu o pereche de ghete chunky pentru un look urban.
  • Asortează cu accesorii metalice și un ruj roșu pentru un stil îndrăzneț.

5. Rochiile de catifea

Catifeaua este materialul de lux al sezonului rece, iar rochiile din acest material sunt perfecte pentru ocazii speciale. În 2024, rochiile de catifea vin într-o varietate de culori regale, precum mov, albastru intens sau burgundy, și sunt adesea accesorizate cu detalii strălucitoare sau broderii fine.

Sugestii de styling:

  • O rochie de catifea midi cu mâneci lungi poate fi alegerea ideală pentru o cină festivă.
  • Asortează cu pantofi cu toc înalt și bijuterii discrete pentru a menține un echilibru între eleganță și simplitate.

6. Rochiile asimetrice

Rochiile asimetrice continuă să fie o tendință majoră în sezonul toamnă-iarnă 2024. Acestea adaugă un element de surpriză și dinamism oricărei ținute, fiind ideale pentru femeile care își doresc un look original. Modelele de rochii asimetrice pot varia de la cele cu tivuri neregulate la cele cu un umăr gol, perfect pentru o petrecere de seară.

Sugestii de styling:

  • Poartă o rochie asimetrică cu accesorii simple, pentru a lăsa croiala să fie punctul central al ținutei.
  • Pantofii cu toc stiletto sunt partenerul ideal pentru acest tip de rochie.

7. Rochiile cu straturi și volane

Straturile și volanele vor continua să fie o alegere populară în sezonul toamnă-iarnă 2024, adăugând volum și mișcare rochiilor. Aceste detalii romantice se regăsesc atât pe rochiile de zi, cât și pe cele de seară, fiind ideale pentru femeile care își doresc o ținută feminină și elegantă.

Sugestii de styling:

  • Poartă o rochie cu volane din materiale fluide, precum chiffon sau mătase, pentru un look diafan.
  • Completează ținuta cu bijuterii delicate și un machiaj natural pentru un aspect sofisticat.

Concluzie

Sezonul de toamnă-iarnă 2024 aduce o gamă variată de rochii, potrivite pentru toate gusturile și ocaziile. Fie că preferi rochii tricotate confortabile, modele sofisticate din catifea sau piele, sau imprimeuri florale de toamnă, vei găsi cu siguranță ceva care să te reprezinte. Alege piesele care te fac să te simți confortabil și elegant, și nu uita să adaugi un touch personal stilului tău!

Facebook Comments
Citeste in continuare

Uncategorized

Visual Fan își consolidează strategia „Green by Allview” prin prezența intensă la evenimentele de profil din prima jumătate a lunii octombrie, SAB și Energy Expo

Publicat

pe

De

Brașov, 10 Octombrie 2024. Visual Fan, compania românească cu expertiză în inovația tehnologică, va participa în perioada 10-13 octombrie la Energy Expo, cel mai amplu eveniment de energie din Europa de S-E, care se desfășoară în București, la Laminor Arena. În cadrul acestui eveniment important, compania Visual Fan va aduce în prim-plan diviziile sale Allview Solar Energy și Allview Auto, piloni centrali ai strategiei „Green by Allview”. Soluțiile oferite de conceptul „Green by Allview” vizează reducerea amprentei de carbon, prin dezvoltarea a trei divizii: Allview Auto, ERA Health și Solar Energy. Astfel, prin proiectele demarate, compania Visual Fan este dedicată tranziției către un viitor mai curat și o economie sustenabilă și digitalizată.

Allview Auto – Mobilitate electrică pentru o lume mai verde

La Energy Expo 2024, vizitatorii vor putea explora mai în detaliu modelul Allview CityZEN, prima mașină 100% electrică a brandului Allview, care poate fi condusă începând cu vârsta de 16 ani. CityZEN prezintă avantajul unui consum redus de energie, de aproximativ 8 kW/100km, ceea ce îl plasează în topul celor mai economice autovehicule din piață.

Echipa Allview Auto a pregătit și o ofertă exclusivă, dedicată vizitatorilor standului, care pot beneficia de un voucher de 200 Euro. Acesta poate fi utilizat la achiziția de dotări opționale. Prețul modelului Allview CityZEN pornește de la 8760 euro, TVA inclus, prin Programul Rabla Plus. În funcție de versiunea dorită, clienții pot beneficia de următoarele dotări:

– airbag șofer

– aer condiționat

– închidere centralizată cu telecomandă pe cheie

– centru de infotainment cu două ecrane de 10.25”

– comenzi pe volan (audio, volum, butoane preluare / închidere apel)

– oglinzi retrovizoare electrice

– închiderea și deschiderea geamurilor din telecomandă

– baterie de capacitate extinsă, ce oferă o autonomie de până la 220 km în oraș

– sistem camere de asistență la parcare cu vizualizare 360°

– senzori parcare față și spate

– gamă variată de culori: Pure White, Cyan Breeze, Seren Grey, Pink Blossom sau Mystic Black

– jante aluminiu.

Allview Solar Energy – Soluții energetice durabile pentru orice tip de consum

Divizia Allview Solar Energy va prezenta la Energy Expo cele mai noi soluții fotovoltaice, adaptate atât sectorului rezidențial, cât și celui industrial. Visual Fan pune la dispoziția clienților soluții complete de inginerie, proiectare, achiziție, montaj și punere în funcțiune a centralelor fotovoltaice, ajutând companiile și persoanele fizice să devină mai independente energetic și să reducă amprenta de carbon. Până în prezent, Solar Energy a semnat contracte majore de centrale fotovoltaice Full EPC (inginerie, proiectare, achiziții, montaj, autorizări și punere în funcțiune), cu companii de top din mediul privat și public, contribuind la decarbonizarea economiei și promovarea sustenabilității energetice. Pentru a răspunde oricăror cerințe, compania Visual Fan folosește echipamente de la furnizori de top și investește constant în dezvoltarea de tehnologii inovatoare în domeniul energiilor regenerabile, inclusiv în soluții de montaj personalizate pentru fiecare proiect. Printre acestea se numără structuri de sol tip tracker, automatizări speciale pentru optimizarea mentenanței, sisteme de stocare performante, soluții antiincendiu inovative, toate acestea fiind adaptate cerințelor specifice fiecărui client.

Proiectele finalizate și cele aflate în derulare au permis Visual Fan S.A. să dezvolte un portofoliu solid de clienți din diverse industrii, inclusiv hipermarketuri, companii multinaționale și instituții publice, ceea ce oferă încredere companiei că va atinge obiectivul de a contracta peste 80 MW în proiecte de energie solară până la sfârșitul anului 2024. Aceste inițiative subliniază angajamentul companiei față de inovație, sustenabilitate și îmbunătățirea constantă a experienței utilizatorilor.

Energy Expo 2024, un spațiu dedicat inovației energetice

Participarea la Energy Expo 2024 marchează un nou pas în consolidarea poziției Visual Fan în sectorul mobilității eco-friendly și al energiei verzi. Compania invită toți vizitatorii să exploreze soluțiile inovatoare pe care le propune prin diviziile Allview Auto și Solar Energy, în cadrul celor două standuri (A33 și D51), în perioada 10-13 octombrie 2024, la Laminor Arena – București.

Prezența la SAB și succesul Allview CityZEN

În perioada 1-6 octombrie, Visual Fan a fost prezentă la Salonul Auto București (SAB), unde a prezentat modelul 100% electric Allview CityZEN. Vehiculul lansat la finalul anului trecut, s-a bucurat de un succes răsunător pe piața românească, cu peste 125 de comenzi înregistrate de la începutul anului. Allview CityZEN este alegerea ideală pentru șoferii de 16 ani, dar și pentru tinerele familii, datorită echipării cu sistemul ISOFIX. Astfel, modelul CityZEN se dovedește ca o alegere excelentă pentru a răspunde diferitelor nevoi de transport urban, fiind o soluție de mobilitate sustenabilă pentru noile generații.

Despre Visual Fan

Visual Fan S.A., compania românească din spatele brandului Allview (simbol bursier ALW), se remarcă printr-o experiență de peste două decenii în dezvoltarea de dispozitive inteligente mobile, sisteme Smart Home, tablete, laptopuri, smart TV-uri și alte gadgeturi. Fondată în 2002 la Brașov, Visual Fan a devenit un lider vizionar în tehnologie, lansând produse care fac inovația accesibilă publicului larg. Printre realizările sale notabile se numără:

  • 2016 – lansarea celui mai avansat sistem Smart Home din România,
  • 2017 – crearea primului asistent vocal în limba română, AVI,
  • 2019 – încheierea unui parteneriat direct cu Google pentru Android TV™,
  • 2020 – primul brand românesc care a adoptat tehnologia QLED,
  • 2023 – upgrade-ul aplicației Allview AVI GPT, prin integrarea unui model avansat de limbaj natural, susținut de inteligența artificială (AI).

În 2022, Visual Fan a lansat conceptul Green by Allview, o strategie de diversificare a portofoliului, care vizează un viitor sustenabil prin trei divizii principale: ERA Health, Solar Energy și Allview Auto. Acest concept inovator integrează toate aspectele vieții moderne – de la sănătatea personală și locuințe sustenabile, până la mobilitate.

Divizia Allview Solar Energy a debutat în 2022 cu soluții solare pentru locuințe sustenabile și eficiență energetică. Consolidată în 2023 prin atragerea de specialiști în sectorul industrial, divizia a finalizat peste 20 MW de proiecte fotovoltaice, devenind recunoscută pentru sistemele industriale de 1-5 MW. În 2024, Solar Energy a semnat contracte majore de centrale fotovoltaice Full EPC cu companii de top din mediul privat și public, contribuind la decarbonizarea economiei și promovarea sustenabilității energetice.

Aceste inițiative subliniază angajamentul companiei față de inovație, sustenabilitate și îmbunătățirea constantă a experienței utilizatorilor.

Facebook Comments
Citeste in continuare

Parteneri

Știri din București

Administrație locală2 ore inainte

Pavaje Decorative 3D Tip Romb – Eleganța Modernă pentru Curtea Ta

Pavajul decorativ de tip Romb 3D reprezintă o soluție inovatoare pentru amenajarea curților și grădinilor, oferind un design modern și...

Uncategorized12 ore inainte

HONOR introduce funcția Google Circle to Search pentru Magic V3 și seria HONOR 200

Tehnologia AI devine acum mai accesibilă pe smartphone-uri pentru toată lumea grație colaborării dintre HONOR și Google [București, 10 Octombrie...

Uncategorized13 ore inainte

Ce rochii se vor purta în sezonul de toamnă-iarnă 2024?

Sezonul de toamnă-iarnă 2024 vine cu tendințe spectaculoase, oferind o combinație între eleganță clasică și stiluri moderne. Moda pentru acest...

Uncategorized13 ore inainte

Visual Fan își consolidează strategia „Green by Allview” prin prezența intensă la evenimentele de profil din prima jumătate a lunii octombrie, SAB și Energy Expo

Brașov, 10 Octombrie 2024. Visual Fan, compania românească cu expertiză în inovația tehnologică, va participa în perioada 10-13 octombrie la Energy...

UncategorizedO zi inainte

De ce sa alegi Roial Ceara Epilat cu Azulena pentru epilare

Cand vine vorba de epilare, fiecare cauta o metoda care sa fie eficienta, dar si delicata cu pielea. Roial Ceara...

Uncategorized2 zile inainte

Ce așteaptă românii de la bănci: rate corecte, empatie și transparență

9 octombrie, București. În vremuri nesigure, cu un război la graniță, inflație și dobânzi încă destul de ridicate, băncile trebuie...

Eveniment2 zile inainte

Constănțenii afectați de depresie vor primi 3.000 RON: Programul „Stop Depresia” al PSD, validat de Curtea de Apel după ani de blocaj politic

După ani de blocaje și dispute politice, programul „Stop Depresia” al PSD Constanța a fost confirmat ca fiind perfect legal...

Eveniment2 zile inainte

Airsoft: Distracție și Adrenalină cu Pistoalele Beretta, Walther și PT92

Dacă ești în căutarea unei activități care să-ți pună inima pe jar și să-ți ofere o dozare sănătoasă de distracție,...

Uncategorized2 zile inainte

Canon lansează imageFORCE C7165, o nouă imprimantă multifuncţională care aduce inovaţii importante pentru companii

București, 8 octombrie 2024 – Continuând tradiţia de lider în inovaţii în domeniul imprimării, Canon lansează astăzi imageFORCE C7165, o imprimantă multifuncţională...

Uncategorized2 zile inainte

30 de HUB-uri educaționale pentru studenți finanțate de BRD în universități din toată România

Comunicat de presă București, 8 octombrie 2024 Studenții din 24 de universități vor beneficia de spații moderne pentru studiu, co-working...

Uncategorized2 zile inainte

Munch a salvat de la risipă 3 milioane de pachete cu mâncare, la nivel de grup

București, 08 octombrie 2024. Munch, compania cu impact social din spatele celei mai mari piețe de produse alimentare excedentare din...

Afaceri2 zile inainte

Solutii moderne si avantajoase de inchirieri auto

In contextul mobilitatii moderne, serviciile de inchirieri auto au devenit o parte indispensabila a vietii cotidiene. Fie ca ai masina...

Eveniment2 zile inainte

Masinile de inchiriat sunt solutii moderne si avantajoase

In contextul mobilitatii moderne, serviciile de inchirieri auto au devenit o parte indispensabila a vietii cotidiene. Fie ca ai masina...

Uncategorized3 zile inainte

Foraje de Apă și Foraje pentru Pompa de Căldură: Soluții Profesionale de la Puturi Apa Profesionale

Forajele de apă și cele pentru pompe de căldură reprezintă o soluție sustenabilă și eficientă pentru utilizarea resurselor naturale. Însă,...

Uncategorized3 zile inainte

Investiții în gastronomia bucureșteană: PAPILA – locație, meniu și ospitalitate redefinite

  Valorea investițiilor realizate de Maria Burachu și Gabriel Herdan, owneri PAPILA, din fonduri proprii, este de 65.000 euro. În...

Eveniment3 zile inainte

Foraje de Apă și Foraje pentru Pompa de Căldură: Soluții Profesionale de la Puturi Apa Profesionale

Forajele de apă și cele pentru pompe de căldură reprezintă o soluție sustenabilă și eficientă pentru utilizarea resurselor naturale. Însă,...

Știrea Zilei