Connect with us

Uncategorized

Cum ne pregătim pentru alegerile europene din 2024

Publicat

pe

Peste 134 de milioane de oameni din Europa* vin pe TikTok în fiecare lună, iar mulți dintre aceștia vor vota la alegerile europene viitoare. Luna următoare, vom lansa în aplicație un Centru Electoral în limba locală pentru fiecare dintre cele 27 state membre UE, pentru a ne asigura că oamenii vor putea să separe cu ușurință realitatea de ficțiune. Pentru că vom lucra alături de comisiile electorale locale și organizațiile societății civile, aceste Centre Electorale vor reprezenta locul în care comunitatea noastră va putea găsi informații oficiale sigure.

Această inițiativă este doar un element al unei strategii mai ample pentru a ne asigura că TikTok rămâne un loc creativ, sigur și cu responsabilitate civică pentru comunitatea noastră în perioada alegerilor.

Aplicarea politicilor noastre

Avem peste 6.000 de oameni dedicați moderării conținutului în limbile UE. Echipele noastre lucrează cu tehnologia pentru a se asigura că regulile noastre sunt aplicate în mod constant pentru a detecta și a elimina dezinformarea, operaţiunile de influență sub acoperire și alte conținuturi sau comportamente care se pot intensifica într-o perioadă electorală.

  • Combaterea dezinformării: În al treilea trimestru al anului 2023, 99% din totalul conținutului pe care l-am eliminat pentru dezinformare electorală și civică a fost șters înainte ca acesta să ne fie raportat. Avem moderatori specializați în dezinformare care au la dispoziție instrumente îmbunătățite și sunt instruiți pentru a detecta și elimina conținutul care încalcă regulile, dar și echipe la fața locului care lucrează cu experți pentru a asigura că particularitățile locale și contextul se reflectă în abordarea noastră.
  • Verificarea faptelor: Lucrăm cu nouă organizații de verificare a faptelor (fact-checking) în Europa, care evaluează acuratețea conținutului în 18 limbi europene diferite și etichetăm orice reclamație care nu poate fi verificată. Continuăm să lucrăm pentru a ne extinde rețeaua de fact-checking.
  • Investiții în educație media: Investim în campanii de educație media (media literacy) ca strategie de combatere a dezinformării. În 2023, am colaborat cu specialiști în verificarea faptelor (fact checkers) pentru a lansa campanii de educație media în 18 țări europene** și am generat peste 220 de milioane de impresii și un reach de aproximativ 50 de milioane de oameni pe TikTok. Această muncă va continua și în 2024, an în care vom lansa 9 campanii suplimentare.
  • Descurajarea operațiunilor de influență sub acoperire: Fraudatorii încearcă uneori să vizeze platformele online în perioada electorală. Avem experți dedicați care lucrează pentru a detecta, a combate și a fi cu un pas înaintea comportamentelor înșelătoare. Raportăm eliminările rețelelor de influență sub acoperire în Rapoartele noastre trimestriale pentru Aplicarea Regulilor Comunității. În următoarele luni, vom introduce și rapoarte dedicate operațiunilor de influență secretă pentru a crește în continuare transparența, responsabilitatea și schimbul de informații între industrii diferite. În prezent, oferim informații legate de modul în care evaluăm acest comportament în Centrul nostru de Transparență.
  • Combaterea conținutului înșelător generat de AI: Conținutul generat de AI (AIGC) aduce noi provocări în ceea ce privește dezinformarea, pe care le-am abordat proactiv prin reguli ferme și tehnologii noi. Nu permitem conținutul modificat care poate induce în eroare, inclusiv conținut generat de AI cu persoane publice, dacă îi înfățișează susținând o viziune politică. De asemenea, le solicităm creatorilor să eticheteze orice conținut realist generat de AI și am lansat recent un instrument unic pentru a ajuta oamenii în acest sens. Pe măsură ce tehnologia evoluează, vom continua să ne consolidăm eforturile, inclusiv prin colaborarea cu industria prin parteneriate pentru verificarea provenienței conținutului.

În plus, vom stabili un spațiu dedicat „Centrului de control” în biroul nostru din Dublin înaintea alegerilor. Acesta va reuni echipa noastră de specialiști electorali din departamentul nostru de încredere și siguranță pentru a maximiza eficacitatea acțiunilor noastre în perioada premergătoare și pe durata alegerilor.

Redirecționarea oamenilor către informații sigure

Centrele Electorale disponibile în limba locală se bazează pe munca noastră demarată în 2021 și pe acțiunile vaste de anul trecut, atunci când am lansat centre electorale pentru alegerile naționale europene din Grecia, Țările de Jos, Polonia, Slovacia și Spania. De exemplu, în perioada premergătoare alegerilor spaniole, am lucrat cu Newtral, partenerul nostru de fact-checking și Maldita, o organizație de fact-checking și partenerul nostru pentru educație media, pentru a realiza videoclipuri educative privind procesul electoral și dezinformarea electorală. De asemenea, am colaborat cu organizația de fact-checking Nieuwscheckers pe perioada alegerilor olandeze pentru a produce videoclipuri educative pentru ca utilizatorii să gândească critic atunci când vine vorba de informațiile pe care le consumă.

Videoclipurile legate de alegerile europene vor fi etichetate pentru a redirecționa oamenii către Centrul Electoral relevant. Ca parte a eforturilor noastre ample privind integritatea electorală, vom adăuga și remindere la hashtag-uri pentru a încuraja oamenii să respecte regulile noastre, să verifice faptele și să raporteze conținutul despre care consideră că încalcă Regulile Comunității noastre.

Cum ne adaptăm pentru conturile care aparțin politicienilor, partidelor politice și publicațiilor de știri

TikTok este o platformă de divertisment definită de diversitatea comunității noastre și conținutul de care se bucură. În acest sens, mulți lideri europeni, miniștri și partide politice sunt pe platformă, inclusiv aproximativ 30% dintre Membrii Parlamentului European (MEP). Considerăm că, prin conturile verificate care aparțin politicienilor și instituțiilor, electoratul primește o altă cale de acces la reprezentanții lor și o voce suplimentară de încredere în lupta comună împotriva dezinformării.

Recunoaștem că există apetit pentru aceste conturi și conținuturi și, la fel ca pentru oricine din comunitatea noastră, considerăm binevenită această exprimare atâta timp cât nu încalcă Regulile Comunității noastre. Avem o abordare specifică pentru aceste conturi, ghidată de menținerea integrității platformei și siguranței persoanelor care o folosesc. Avem o politică pe termen lung care nu permite actorilor politici să afișeze publicitate politică plătită, iar conturile care aparțin politicienilor sau partidelor politice nu pot face publicitate sau bani pe TikTok.

Conturile care aparțin politicienilor, partidelor politice, guvernelor sau organizațiilor de știri joacă, de asemenea, un rol unic în discursul civic și, deși le eliminăm conținutul care încalcă regulile, așa cum o facem pentru oricine altcineva, aplicăm și politici mai nuanțate de aplicare a regulilor pentru a proteja interesul public. De exemplu, dacă un astfel de cont postează conținut care promovează dezinformarea și ar putea submina un proces civic sau contribui la un prejudiciu real în perioada unor alegeri, putem să îi restricționăm posibilitatea contului respectiv de a posta conținut până la 30 de zile, pe lângă eliminarea conținutului pentru încălcarea regulilor noastre.

Munca noastră pentru a păstra TikTok un loc sigur nu are linie de sosire și vom investi peste 2 miliarde de $ anul acesta la nivel global pentru a consolida eforturile noastre. Suntem mândri să fim co-președinte al Grupului de Lucru privind alegerile al Codului de Practici privind Dezinformarea și vom continua să colaborăm cu experți din regiune, inclusiv cu Consiliul nostru Consultativ European pentru Siguranță, pentru a ne asigura că abordarea noastră evoluează pentru a se adresa provocărilor sau amenințărilor emergente.

*Se referă la cele 27 de state membre UE

**Germania, Austria, Bulgaria, Croația, Republica Cehă, Estonia, Ungaria, Letonia, Lituania, Polonia, România, Slovacia, Slovenia, Finlanda, Irlanda, Italia, Spania, Suedia.

Citeste in continuare
Comenteaza si tu

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Uncategorized

Atragem atenția consumatorilor de servicii financiar-bancare privind grava dezinformare transmisă de ANPC în spațiul public!

Publicat

pe

De

20 ianuarie, București. Atragem atenția consumatorilor de servicii financiar-bancare că au fost grav dezinformați prin ultima comunicare către presă transmisă de ANPC. Astfel, potrivit comunicării făcute de ANPC în spațiul public în data de 16 ianuarie 2025, ”până la clarificarea situației privind funcționalitatea CSALB ca entitate SAL, consumatorii care întâmpină dificultăți în relația cu operatorii economici financiar-bancari se pot adresa Direcției de Soluționare Alternativă a Litigiilor (DSAL), din cadrul ANPC, printr-o reclamație pe platforma specială a acesteia”.

Centrul de Soluționare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar (CSALB) a atras atenția ANPC asupra gravității acestei dezinformări printr-o scrisoare din data de 17 ianuarie, al cărei conținut poate fi citit aici: https://csalb.ro/transparenta/scrisoare-csalb-catre-anpc-17-ianuarie-2025/ 

Recomandăm consumatorilor să facă diferența între reclamațiile/sesizările pe care le pot adresa ANPC (și pe care le puteau adresa și până acum acestei Autorități) și soluționarea alternativă a litigiilor care este atributul exclusiv al CSALB, pentru probleme financiar-bancare pe care aceștia le pot avea în relație cu băncile, IFN-urile.

În dorința informării corecte a consumatorilor, rezumăm istoricul procesului intentat de CSALB în anul 2018 Ministerului Economiei, proces încheiat prin decizia ÎCCJ din data de 10 decembrie 2024.

Chiar dacă nu există încă motivarea instanței în acest proces în contencios administrativ, considerăm că există nevoia clarificării acestei situații, ca o contrapondere la dezinformările și acuzațiile transmise deja în spațiul public:

  1. CSALB a fost înființat prin Ordonanța Guvernului nr.38/2015 în urma transpunerii în legislația românească a Directivei 2013/11/UE a Parlamentului European și a Consiliului privind soluționarea alternativă a litigiilor în materie de consum;
  2. Sistemul bancar și-a asumat finanțarea CSALB, pentru ca oamenii să aibă la dispoziție o alternativă la instanțele de drept comun, gratuită, mult mai rapidă, gestionată de conciliatori cu expertiză în domeniul financiar-bancar și care să le rezolve problemele individuale și imediate pe care le întâmpinau. Astfel de organisme SAL pot fi înființate și în alte domenii de activitate (în baza aceleiași Directive europene), pentru a veni în sprijinul consumatorilor care au nemulțumiri față de comercianți și care doresc rezolvarea amiabilă a acestora, în afara instanțelor de judecată;
  3. Prin OG nr.38/2015 cererile de soluționare alternativă a litigiilor/diferendelor dintre consumatorii de servicii financiar–bancare și bănci/IFN-uripot fi rezolvate exclusiv de către CSALB, acesta fiind cadrul normativ național în domeniul soluționării alternative a litigiilor financiar-bancare;
  4. Modalitatea prin care este asigurată finanțarea CSALB de către sistemul bancar este expres prevăzută inclusiv în textul punctului 46 din expunerea de argumente a Directivei,transpus ca atare prin OG nr.38/2015;
  5. Pentru a garanta imparțialitatea și echidistanța demersului de conciliere dintre consumatori și bănci/IFN-uri,legiuitorul a statuat ca CSALB să fie o entitate cu personalitate juridică proprie (autonomă, neguvernamentală, apolitică și fără scop lucrativ), care să aibă o conducere formată din 5 membri: unul desemnat de ANPC, unul de Banca Națională a României, unul de Asociația Română a Băncilor, un reprezentant desemnat de asociațiile de consumatori care îndeplinesc anumite condiții legale, detaliate mai jos, și un reprezentant independent, ales de ceilalți membri ai Colegiului, precum și o echipă operațională, care să intermedieze propriu-zis relația dintre consumatori și bănci;
  6. În perioada cuprinsă între 2015 și 2018, CSALB a solicitat în mod repetat Ministerului Economiei înregistrarea și, implicit, deschiderea listei entităților SAL din România. În luna mai 2018, Dănuț Andrușcă, Ministrul Economiei la acea vreme, a refuzat solicitarea CSALB, motivând refuzul prin lipsa reprezentantului asociațiilor de consumatori din cadrul Colegiului de Coordonare;
  7. Menționăm că, prin procesul intentat, CSALB a solicitat instanței ca Ministerul Economiei să deschidă lista entităților de soluționare alternativă a litigiilor din România, listă care, la data promovării litigiului, nici măcar nu era deschisă pe site-ul acestei autorități, deși OG nr.38 era în vigoare încă din 2015, să fie înregistrat în această listă și să fie notificat către Comisia Europeană (pentru a fi integrat în lista europeană a entităților SAL din domeniul financiar–bancar și, astfel, să poată soluționa și litigiile transfrontaliere);
  8. Este important de menționat că CSALB este singura entitate SAL a cărei înființare, organizare și modalitatea de desfășurare a activității sunt expres prevăzute de dispozițiile articolelor 21–24 din OG nr.38/2015(cu referiri directe și în alte articole);
  9. Între 2015–2025 CSALB a funcționat și funcționează în continuare în baza OG nr.38/2015 și a gestionat peste 5.000 dosare dintre consumatori și instituțiile financiar–bancare (sunt aproximativ 100 dosare de conciliere soluționate în perioada menționată). Beneficiile rezultate din concilieri sunt de aproximativ 14 milioane de euro;
  10. Având în vedere că motivarea primei instanțe (Curtea de Apel București) a fost neclară, CSALB a promovat recurs la Înalta Curte. După 6 ani și jumătate de la debutul pe fond al procesului, ÎCCJ a respins recursul promovat de CSALB împotriva deciziei primei instanțe. Ca urmare a faptului că un proces în contencios administrativ, care ar fi trebuit soluționat cu celeritate, potrivit prevederilor legale, a durat peste 6 ani, s-a creat un cadru propice pentru ca cei doi intervenienți (Asociația InfoCons și ANPC) să dezinformeze publicul cu intenția vădită de a denigra CSALB. În acest sens, cei doi intervenienți folosesc un litigiu care nu are nicio legătură cu funcționarea Centrului, pentru a pune în discuție înseși prevederile Ordonanței referitoare la funcționarea Centrului SAL Bancar și, în acest context, invitând în mod eronat consumatorii să se adreseze ANPC pentru soluționarea alternativă a litigiilor din domeniul financiar–bancar;
  11. După primirea motivării hotărârii ÎCCJ, vom solicita autorităților competente să identifice o soluție de rezolvare a acestei probleme, în sensul înregistrării CSALB pe lista entităților SAL de la Ministerul Energiei.

Clarificări referitoare la reprezentantul asociațiilor de consumatori din structura Colegiului de Coordonare al CSALB:

Potrivit prevederilor art. 22 alin (1) lit. d) din OG nr. 38/2015, membrul Colegiului de Coordonare din partea asociatiilor de consumatori poate fi desemnat de către ”d) asociaţiile de consumatori care îndeplinesc condiţiile prevăzute în art. 32 sau în art. 33 din Ordonanţa Guvernului nr. 21/1992, republicată, cu modificările şi completările ulterioare”.

Potrivit art. 32. din OG nr.21/1992:

Asociațiile pentru protecția consumatorilor care apără drepturile și interesele legitime ale consumatorilor, în general, sunt, de drept, parteneri sociali în consiliile consultative prevăzute în prezenta ordonanță, dacă:

  1. a) la nivel național, au cel puțin 3.000 de membri și filiale în cel puțin 10 județe;
  2. b) la nivel județean și local, dacă au desfășurat o activitate în domeniul protecției consumatorilor pe o perioadă de cel puțin 3 ani.

iar, conform art. 33. din aceeași OG nr. 21/1992:

Asociațiile pentru protecția consumatorilor care sunt constituite în scopul apărării intereselor numai ale membrilor lor pot deveni parteneri sociali cu drept de reprezentare în organismele consultative cu rol în domeniul protecției consumatorilor și în care organele administrației publice sunt reprezentate, numai dacă au cel puțin 800 membri.

Rezultă, deci, că doar asociațiile de consumatori care îndeplinesc condițiile legale prevăzute mai sus pot desemna un reprezentant în structura Colegiului de Coordonare al CSALB.

În acest context, paralel cu desfășurarea procesului, CSALB a încercat permanent să faciliteze rezolvarea desemnării reprezentantului din partea asociațiilor de consumatori, adică să surmonteze motivul care a făcut obiectul refuzului exprimat de Ministerul Economiei în 2018.

Astfel, prin scrisori adresate ANPC am solicitat implicarea Autorității în procesul de desemnare a reprezentantului asociațiilor de consumatori, similar modului în care această Autoritate s-a implicat în desemnarea reprezentantului asociațiilor de consumatori la momentul înființării CSALB (2015). De asemenea, am solicitat ANPC să ne pună la dispoziție lista asociațiilor de consumatori care îndeplinesc condițiile de reprezentativitate pecizate mai sus.

  1. În răspunsul ANPC din 10 august 2020 se menționează că „asociațiile de consumatori care au solicitat luarea în evidența ANPC, conform prevederilor art. 34 din Ordonanța Guvernului nr. 21/1992 privind protecția consumatorilor,nu îndeplinesc condițiile prevăzute la alin. 32 și 33 din OG 21/1992”. Adică, la acel moment, nu existau asociații de consumatori care să poată participa la desemnarea unui reprezentant în structura Colegiului de Coordonare al CSALB (cu respectarea prevederilor legale anterior menționate).
  2. În luna mai 2024, luând în considerare recomandarea formulată de OCDEprivind necesitatea adoptării unor măsuri care să aibă ca rezultat nominalizarea unui reprezentant al asociațiilor de consumatori în cadrul Colegiului de coordonare al CSALB, am revenit către ANPC, solicitând să ne pună la dispoziție lista cu asociațiile reprezentative de consumatori. ANPC nu a furnizat CSALB lista solicitată cu asociațiile de consumatori.
  3. Ca urmare a faptului că nu am primit un răspuns la solicitare, CSALB a revenit cu o nouă scrisoare către Autoritate, în luna iulie 2024, prin care a cerut, din nou, ca ANPC să furnizeze o situație actualizată cu privire la asociațiile de consumatori, scrisoare la care, de asemenea, Autoritatea nu a răspuns.

În loc de concluzii:

În primul an de funcționare al CSALB, asociațiile de consumatori au avut reprezentant în Colegiu, dar InfoCons, prin președintele său, Sorin Mierlea, care este chiar persoana care l-a propus inițial pe acel reprezentant, a cerut retragerea lui prin adrese repetate, iar retragerea efectivă a mandatului reprezentantului consumatorilor a intervenit la finalul lunii octombrie 2016.

Cu alte cuvinte, InfoCons a cerut retragerea reprezentantului asociațiilor de consumatori și, ulterior, s-a folosit de absența acestuia pentru a-și fundamenta calitatea de intervenient în proces.

În acest mod s-a creat o situație paradoxală, în sensul că, deși refuzul înscrierii CSALB pe lista entităților SAL a fost motivat de absența reprezentantului asociațiilor de consumatori, acest motiv a fost imputat în mod absurd Centrului, care NU are atribuții legale în sensul desemnării reprezentantului acestor asociații.

În perioada ulterioară retragerii mandatului reprezentantului asociațiilor de consumatori a existat o corespondență asiduă între CSALB și asociațiile de consumatori care au format mai mulți poli pentru desemnarea unui alt membru în structura Colegiului de Coordonare. Astfel, CSALB a primit mai multe nominalizări pentru ocuparea acestei poziții și a explicat de fiecare dată că nu are nicio atribuție legală în sensul alegerii unui membru dintre persoanele propuse de aceste asociații (la un moment dat erau 3 persoane, ulterior primindu-se și alte propuneri), aceasta fiind prerogativa exclusivă a fiecărei entități participante la această structură colegială: ANPC, ARB, BNR și asociațiile de consumatori (al 5-lea membru fiind independent și ales de ceilalți).

Este important de subliniat faptul că reprezentanții unor asociații de consumatori au însoțit în anii trecuți CSALB în caravanele de informare desfășurate în țară și în conferințele organizate de CSALB, iar acest lucru este reflectat și de informările publice postate pe site-ul Centrului. De asemenea, reprezentanți ai asociațiilor de consumatori au însoțit și consiliat unii consumatori pe parcursul procedurii de conciliere.

Ulterior, și ANPC și-a retras membrul din Colegiul de Coordonare fără a prezenta o justificare legală, începând cu data de 19 ianuarie 2024.

Faptul că ANPC refuză de un an să numească un reprezentant în Colegiu, reprezintă o încălcare a prevederilor legale și o încercare de blocare a activității CSALB, știind care a fost motivul refuzului Ministerului Economiei exprimat în 2018, de a înregistra CSALB pe lista entităților SAL. În articolul 22 al Ordonanței se menționează foarte clar că în caz de vacanță a unui loc în Colegiu se va numi un nou membru pentru durata rămasă din mandat.

Le solicităm reprezentanților ANPC să informeze corect consumatorii și să nu creeze confuzii în rândul acestora, mai ales că un demers de soluționare alternativă nu se rezumă nici pe departe la simpla trimitere a unei cereri. În spatele fiecărui dosar de conciliere se află proceduri reglementate, munca multor oameni și expertiză câștigată în aproape zece ani de funcționare a CSALB.

***

  Despre CSALB: CSALB este o entitate înființată ca urmare a unei Directive europene și intermediază gratuit și în mai puțin de trei luni negocierea dintre consumatori și bănci sau IFN-uri pentru contractele aflate în derulare. Consumatorii din orice județ al țării pot trimite cereri către Centrul de Soluționare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar (CSALB) completând un formular online direct pe site-ul www.csalb.ro. Dacă banca acceptă intrarea în procedură de conciliere/negociere este desemnat un conciliator. CSALB colaborează cu 16 conciliatori, dintre cei mai buni specialiști în Drept, cu expertiză în domeniul financiar-bancar. Totul se rezolvă amiabil, iar înțelegerea părților are puterea unei hotărâri în instanță. Mai multe informații despre activitatea Centrului puteți obține și la telefon 021 9414 (apel cu tarif normal)

Citeste in continuare

Uncategorized

SGS își extinde expertiza în domeniul sustenabilității prin achiziționarea Aster Global  

Publicat

pe

De

SGS a anunțat achiziționarea Aster Global Environmental Solutions Inc., un jucător de top în domeniul validării și verificării emisiilor de gaze cu efect de seră (GHG), precum și al serviciilor dedicate silviculturii, ecosistemelor și responsabilității corporative și sociale. Fondată în 2019, Aster Global va contribui semnificativ la extinderea serviciilor GHG ale SGS, atât în America de Nord, cât și la nivel global, datorită acreditărilor și expertizei sale în domeniu. Această achiziție completează echipa SGS cu 25 de profesioniști talentați.

Pe fondul creșterii interesului pentru schimbările climatice și al noilor reglementări, cerințelor legislative și așteptărilor consumatorilor, sustenabilitatea a devenit o prioritate strategică pentru organizațiile din întreaga lume. În acest context, SGS a lansat IMPACT NOW pentru sustenabilitate, un concept umbrelă care reunește o gamă largă de servicii dedicate sprijinirii clienților în atingerea obiectivelor lor specifice de sustenabilitate. Integrarea Aster Global consolidează această platformă, aducând o contribuție strategică expertizei SGS și reafirmând angajamentul companiei față de un viitor sustenabil.

Achiziția va sprijini în mod semnificativ implementarea Strategiei 27 a SGS, valorificând punctele forte ale companiei, pentru a răspunde megatendințelor care impulsionează creșterea în sectorul testării, inspecției și certificării (TIC).

Géraldine Picaud, CEO al SGS, a declarat:

Aster Global este un lider recunoscut la nivel global în domeniul gazelor cu efect de seră. Portofoliul său extins de clienți și prezența internațională ne consolidează poziția de vârf în sectorul sustenabilității. Integrarea Aster Global în familia SGS ne permite să extindem platforma Impact Now pentru sustenabilitate și să răspundem mai eficient cererii tot mai mari pentru credibilitate în raport cu declarațiile privind emisiile de gaze cu efect de seră și sustenabilitatea.”

 

Mai multe detalii despre IMPACT NOW pentru sustenabilitate la: 

https://www.sgs.com/en/our-services/impact-now-for-sustainability

 

DESPRE SGS

SGS este cea mai importantă companie de testare, inspecție și certificare din lume – recunoscută la nivel mondial drept referință în domeniul sustenabilității, calității și integrității. Operăm o rețea de peste 2.700 de laboratoare și facilități de afaceri în 119 țări, sprijiniți de o echipă formată din 99.250 de profesioniști dedicați. Cu peste 145 de ani de excelență în servicii, combinăm precizia și acuratețea care definesc companiile elvețiene pentru a ajuta organizațiile să atingă cele mai înalte standarde de calitate, siguranță și conformitate.

Promisiunea noastră de brand – when you need to be sure – subliniază angajamentul nostru față de încredere, integritate și sustenabilitate, permițând afacerilor să prospere cu încredere. Furnizăm cu mândrie serviciile noastre de expertiză sub numele SGS și mărci specializate de încredere, inclusiv Brightsight, Bluesign, Maine Pointe și Nutrasource.

SGS este listată public pe Bursa Elvețiană SIX Swiss Exchange sub simbolul bursier SGSN (ISIN CH0002497458, Reuters SGSN.S, Bloomberg SGSN:SW). Mai multe detalii la: www.sgs.com

 

Citeste in continuare

Uncategorized

SS Custom Cleaning Services SRL: Soluții Profesionale de Curățenie Post-Construcție

Publicat

pe

De

 

După finalizarea unui proiect de construcție sau renovare, spațiul necesită o curățenie amănunțită pentru a deveni utilizabil. SS Custom Cleaning Services SRL vine în întâmpinarea acestor nevoi cu servicii de curățenie dupa constructor, oferind soluții rapide și eficiente pentru a transforma orice loc într-un spațiu curat și primitor.

Specialiști în Curățenia Post-Construcție

Praful, reziduurile și urmele de materiale de construcție pot transforma orice spațiu într-un mediu dificil de utilizat. Cu ajutorul unei echipe bine pregătite și a echipamentelor profesionale, SS Custom Cleaning Services SRL asigură o curățenie în profunzime, eliminând toate urmele lăsate în urma lucrărilor de construcție sau renovare.

Serviciile includ:

  • Îndepărtarea prafului și a reziduurilor – colectarea și eliminarea resturilor de materiale.
  • Spălarea și lustruirea suprafețelor – pentru podele, pereți, ferestre și alte zone afectate de lucrările de construcție.
  • Curățarea geamurilor și a ramelor – pentru o transparență impecabilă.
  • Igienizarea băilor și a bucătăriilor – eliminarea urmelor de adezivi, vopsea sau mortar.
  • Aspirarea și curățarea detaliată – inclusiv a colțurilor greu accesibile sau a instalațiilor.

Avantajele Colaborării cu SS Custom Cleaning Services SRL

Fiecare proiect de curățenie post-construcție este tratat cu profesionalism și atenție la detalii. Printre avantajele colaborării cu SS Custom Cleaning Services SRL se numără:

  • Echipamente moderne – soluții eficiente pentru orice tip de murdărie.
  • Produse ecologice – respect pentru mediul înconjurător și pentru sănătatea clienților.
  • Promptitudine și flexibilitate – intervenții rapide, adaptate cerințelor clientului.
  • Garanția unui rezultat impecabil – spațiul devine perfect funcțional și estetic.

Când aveți nevoie de curățenie post-construcție?

Serviciile de curățenie post-construcție sunt esențiale pentru:

  • Locuințe renovate sau nou construite.
  • Spații comerciale care au trecut prin renovări.
  • Clădiri de birouri recent finalizate.
  • Orice spațiu unde lucrările de construcție au lăsat urme de murdărie.

Cu o experiență vastă în domeniu, SS Custom Cleaning Services SRL garantează transformarea rapidă a oricărui spațiu într-un loc perfect curat, pregătit pentru utilizare.

Alegeți Excelența în Curățenia Post-Construcție

Fie că este vorba despre locuințe, birouri sau spații comerciale, SS Custom Cleaning Services SRL este partenerul ideal pentru curățenia de după constructor. Profesioniștii companiei lucrează rapid, eficient și cu atenție la detalii, asigurând rezultate care să depășească așteptările.

Transformați spațiul dumneavoastră într-un mediu curat și atractiv, alegând serviciile oferite de SS Custom Cleaning Services SRL!

Citeste in continuare

Parteneri

Știri din București

Uncategorized21 de ore inainte

Atragem atenția consumatorilor de servicii financiar-bancare privind grava dezinformare transmisă de ANPC în spațiul public!

20 ianuarie, București. Atragem atenția consumatorilor de servicii financiar-bancare că au fost grav dezinformați prin ultima comunicare către presă transmisă...

Sport3 zile inainte

În 2024, Spartan a organizat două evenimente sportive de anvergură în România, ce au atras peste 2.500 de participanți, adulți și copii. Două alte competiții sunt programate pentru 2025

Organizatorul de competiții sportive Spartan, prezent în peste 40 de țări, a derulat în 2024 două evenimente de anvergură în...

cum scapi de procrastinare cum scapi de procrastinare
Social3 zile inainte

5 strategii pentru a depăși procrastinarea

Te-ai surprins vreodată într-un vârtej de activități mai puțin importante, amânând sarcinile cu adevărat necesare? Procrastinarea este un obicei des...

amenajare baie Anima Vision amenajare baie Anima Vision
Viața în București3 zile inainte

5 sfaturi pentru amenajarea unei băi mici pentru stil și confort

Amenajarea unei băi mici poate părea o provocare, dar cu abordarea potrivită, aceasta se poate transforma într-un spațiu rafinat, funcțional...

Viața în București5 zile inainte

Rolul mineralelor în sănătate: De ce sarea este rege

Mineralele joacă un rol esențial în menținerea sănătății noastre, fiind implicate în numeroase procese fiziologice. Printre acestea, sarea, cunoscută și...

Social5 zile inainte

DERMATOLOGIE – Gama de servicii disponibile la CENTRUL MEDICAL DOCTOR BORIS

Dermatologia este o ramură esențială a medicinei care se ocupă de sănătatea pielii, părului și unghiilor. La CENTRUL MEDICAL DOCTOR...

Afaceri7 zile inainte

Adăugiri la brandul de țară: burgerul de urs poate deveni destinație turistică

Burger de urs, budincă de cozonac și…burtă de vită crocantă sunt doar câteva dintre opțiunile incredibile pe care le găsim,...

UncategorizedO săptămână inainte

SGS își extinde expertiza în domeniul sustenabilității prin achiziționarea Aster Global  

SGS a anunțat achiziționarea Aster Global Environmental Solutions Inc., un jucător de top în domeniul validării și verificării emisiilor de...

AfaceriO săptămână inainte

Ce presupune afectarea sanatatii tale?

Tutunul la galeată a devenit o opțiune preferată de tot mai mulți fumători datorită prețurilor accesibile și posibilității de personalizare...

ExclusivO săptămână inainte

Jantele de tabla personalizate – Transformarea simplitatii intr-un trend de tuning auto

In lumea tuning-ului auto, orice detaliu conteaza. De la vopsea personalizata la modificari de performanta, fiecare element contribuie la crearea...

Viața în BucureștiO săptămână inainte

Utilizează un Poncho American pentru a Trece cu Bine de Sezonul Rece

Pe măsură ce zilele devin mai scurte și temperaturile scad, mulți dintre noi începem să ne gândim la soluții practice...

UncategorizedO săptămână inainte

SS Custom Cleaning Services SRL: Soluții Profesionale de Curățenie Post-Construcție

  După finalizarea unui proiect de construcție sau renovare, spațiul necesită o curățenie amănunțită pentru a deveni utilizabil. SS Custom...

AfaceriO săptămână inainte

Dezvoltă-ți cariera: Devino Inspector Resurse Umane cu Eurodeal

Pentru cei care doresc să își construiască o carieră în domeniul resurselor umane, Centrul de Formare Profesională Eurodeal organizează Curs...

Afaceri2 săptămâni inainte

Asociația Succes: Cursuri inovative pentru siguranță și carieră în domeniul sănătății

  Asociația Succes continuă să fie un pilon de excelență în educație și formare profesională, oferind două cursuri practice și...

Afaceri2 săptămâni inainte

RO e-Factura devine obligatorie din 2025: Ce trebuie să știe antreprenorii

  Începând cu 1 ianuarie 2025, sistemul RO e-Factura devine obligatoriu pentru toate tranzacțiile în relația B2C (business-to-consumer). Acest sistem...

Afaceri2 săptămâni inainte

Cum să Îți Înființezi o Firmă în România: Ghid Practic și Simplificat – ADISAF

  Înființarea unei firme în România este o etapă esențială pentru oricine dorește să-și transforme ideile de afaceri în realitate....

Știrea Zilei