Connect with us

Uncategorized

Cum ne pregătim pentru alegerile europene din 2024

Publicat

pe

Peste 134 de milioane de oameni din Europa* vin pe TikTok în fiecare lună, iar mulți dintre aceștia vor vota la alegerile europene viitoare. Luna următoare, vom lansa în aplicație un Centru Electoral în limba locală pentru fiecare dintre cele 27 state membre UE, pentru a ne asigura că oamenii vor putea să separe cu ușurință realitatea de ficțiune. Pentru că vom lucra alături de comisiile electorale locale și organizațiile societății civile, aceste Centre Electorale vor reprezenta locul în care comunitatea noastră va putea găsi informații oficiale sigure.

Această inițiativă este doar un element al unei strategii mai ample pentru a ne asigura că TikTok rămâne un loc creativ, sigur și cu responsabilitate civică pentru comunitatea noastră în perioada alegerilor.

Aplicarea politicilor noastre

Avem peste 6.000 de oameni dedicați moderării conținutului în limbile UE. Echipele noastre lucrează cu tehnologia pentru a se asigura că regulile noastre sunt aplicate în mod constant pentru a detecta și a elimina dezinformarea, operaţiunile de influență sub acoperire și alte conținuturi sau comportamente care se pot intensifica într-o perioadă electorală.

  • Combaterea dezinformării: În al treilea trimestru al anului 2023, 99% din totalul conținutului pe care l-am eliminat pentru dezinformare electorală și civică a fost șters înainte ca acesta să ne fie raportat. Avem moderatori specializați în dezinformare care au la dispoziție instrumente îmbunătățite și sunt instruiți pentru a detecta și elimina conținutul care încalcă regulile, dar și echipe la fața locului care lucrează cu experți pentru a asigura că particularitățile locale și contextul se reflectă în abordarea noastră.
  • Verificarea faptelor: Lucrăm cu nouă organizații de verificare a faptelor (fact-checking) în Europa, care evaluează acuratețea conținutului în 18 limbi europene diferite și etichetăm orice reclamație care nu poate fi verificată. Continuăm să lucrăm pentru a ne extinde rețeaua de fact-checking.
  • Investiții în educație media: Investim în campanii de educație media (media literacy) ca strategie de combatere a dezinformării. În 2023, am colaborat cu specialiști în verificarea faptelor (fact checkers) pentru a lansa campanii de educație media în 18 țări europene** și am generat peste 220 de milioane de impresii și un reach de aproximativ 50 de milioane de oameni pe TikTok. Această muncă va continua și în 2024, an în care vom lansa 9 campanii suplimentare.
  • Descurajarea operațiunilor de influență sub acoperire: Fraudatorii încearcă uneori să vizeze platformele online în perioada electorală. Avem experți dedicați care lucrează pentru a detecta, a combate și a fi cu un pas înaintea comportamentelor înșelătoare. Raportăm eliminările rețelelor de influență sub acoperire în Rapoartele noastre trimestriale pentru Aplicarea Regulilor Comunității. În următoarele luni, vom introduce și rapoarte dedicate operațiunilor de influență secretă pentru a crește în continuare transparența, responsabilitatea și schimbul de informații între industrii diferite. În prezent, oferim informații legate de modul în care evaluăm acest comportament în Centrul nostru de Transparență.
  • Combaterea conținutului înșelător generat de AI: Conținutul generat de AI (AIGC) aduce noi provocări în ceea ce privește dezinformarea, pe care le-am abordat proactiv prin reguli ferme și tehnologii noi. Nu permitem conținutul modificat care poate induce în eroare, inclusiv conținut generat de AI cu persoane publice, dacă îi înfățișează susținând o viziune politică. De asemenea, le solicităm creatorilor să eticheteze orice conținut realist generat de AI și am lansat recent un instrument unic pentru a ajuta oamenii în acest sens. Pe măsură ce tehnologia evoluează, vom continua să ne consolidăm eforturile, inclusiv prin colaborarea cu industria prin parteneriate pentru verificarea provenienței conținutului.

În plus, vom stabili un spațiu dedicat „Centrului de control” în biroul nostru din Dublin înaintea alegerilor. Acesta va reuni echipa noastră de specialiști electorali din departamentul nostru de încredere și siguranță pentru a maximiza eficacitatea acțiunilor noastre în perioada premergătoare și pe durata alegerilor.

Redirecționarea oamenilor către informații sigure

Centrele Electorale disponibile în limba locală se bazează pe munca noastră demarată în 2021 și pe acțiunile vaste de anul trecut, atunci când am lansat centre electorale pentru alegerile naționale europene din Grecia, Țările de Jos, Polonia, Slovacia și Spania. De exemplu, în perioada premergătoare alegerilor spaniole, am lucrat cu Newtral, partenerul nostru de fact-checking și Maldita, o organizație de fact-checking și partenerul nostru pentru educație media, pentru a realiza videoclipuri educative privind procesul electoral și dezinformarea electorală. De asemenea, am colaborat cu organizația de fact-checking Nieuwscheckers pe perioada alegerilor olandeze pentru a produce videoclipuri educative pentru ca utilizatorii să gândească critic atunci când vine vorba de informațiile pe care le consumă.

Videoclipurile legate de alegerile europene vor fi etichetate pentru a redirecționa oamenii către Centrul Electoral relevant. Ca parte a eforturilor noastre ample privind integritatea electorală, vom adăuga și remindere la hashtag-uri pentru a încuraja oamenii să respecte regulile noastre, să verifice faptele și să raporteze conținutul despre care consideră că încalcă Regulile Comunității noastre.

Cum ne adaptăm pentru conturile care aparțin politicienilor, partidelor politice și publicațiilor de știri

TikTok este o platformă de divertisment definită de diversitatea comunității noastre și conținutul de care se bucură. În acest sens, mulți lideri europeni, miniștri și partide politice sunt pe platformă, inclusiv aproximativ 30% dintre Membrii Parlamentului European (MEP). Considerăm că, prin conturile verificate care aparțin politicienilor și instituțiilor, electoratul primește o altă cale de acces la reprezentanții lor și o voce suplimentară de încredere în lupta comună împotriva dezinformării.

Recunoaștem că există apetit pentru aceste conturi și conținuturi și, la fel ca pentru oricine din comunitatea noastră, considerăm binevenită această exprimare atâta timp cât nu încalcă Regulile Comunității noastre. Avem o abordare specifică pentru aceste conturi, ghidată de menținerea integrității platformei și siguranței persoanelor care o folosesc. Avem o politică pe termen lung care nu permite actorilor politici să afișeze publicitate politică plătită, iar conturile care aparțin politicienilor sau partidelor politice nu pot face publicitate sau bani pe TikTok.

Conturile care aparțin politicienilor, partidelor politice, guvernelor sau organizațiilor de știri joacă, de asemenea, un rol unic în discursul civic și, deși le eliminăm conținutul care încalcă regulile, așa cum o facem pentru oricine altcineva, aplicăm și politici mai nuanțate de aplicare a regulilor pentru a proteja interesul public. De exemplu, dacă un astfel de cont postează conținut care promovează dezinformarea și ar putea submina un proces civic sau contribui la un prejudiciu real în perioada unor alegeri, putem să îi restricționăm posibilitatea contului respectiv de a posta conținut până la 30 de zile, pe lângă eliminarea conținutului pentru încălcarea regulilor noastre.

Munca noastră pentru a păstra TikTok un loc sigur nu are linie de sosire și vom investi peste 2 miliarde de $ anul acesta la nivel global pentru a consolida eforturile noastre. Suntem mândri să fim co-președinte al Grupului de Lucru privind alegerile al Codului de Practici privind Dezinformarea și vom continua să colaborăm cu experți din regiune, inclusiv cu Consiliul nostru Consultativ European pentru Siguranță, pentru a ne asigura că abordarea noastră evoluează pentru a se adresa provocărilor sau amenințărilor emergente.

*Se referă la cele 27 de state membre UE

**Germania, Austria, Bulgaria, Croația, Republica Cehă, Estonia, Ungaria, Letonia, Lituania, Polonia, România, Slovacia, Slovenia, Finlanda, Irlanda, Italia, Spania, Suedia.

Facebook Comments
Citeste in continuare
Comenteaza si tu

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Uncategorized

Samsung Electronics ocupă locul întâi pe piața globală de semnalistică digitală pentru al 15-lea an consecutiv

Publicat

pe

De

Samsung își consolidează poziția de lider pe piață, după un deceniu și jumătate de performanțe remarcabile, înregistrând vânzări

București, România – 12 aprilie 2024 – Samsung Electronics Co., Ltd. a anunțat astăzi că a fost desemnat pentru al cincisprezecelea an consecutiv cel mai mare producător de semnalistică de către firma de cercetare de piață Omdia, reconfirmându-și astfel poziția de lider în piața globală a semnalisticii digitale.

Conform datelor Omdia, în 2023, Samsung nu doar că a dominat piața globală a semnalisticii cu o cotă de piață de 33%, dar a și vândut peste 2 milioane de unități – un număr record pentru companie.

Poziționarea noastră pe primul loc pe piața globală a semnalisticii timp de 15 ani consecutivi reflectă angajamentul nostru ferm față de inovație și capacitatea noastră de a răspunde cerințelor în schimbare ale pieței și ale clienților noștri. Vom continua să aducem valoare clienților noștri prin furnizarea de dispozitive specializate, soluții și servicii adaptate nevoilor lor variate”, a declarat Hoon Chung, Vicepreședinte Executiv al Diviziei Visual Display, din cadrul Samsung Electronics.

Samsung Electronics aduce în mod constant pe piață produse de semnalistică adaptate diverselor nevoi ale mediului de afaceri.

  • The Wall este primul ecran modular din lume cu tehnologie micro LED. Datorită formatului său modular, The Wall le permite utilizatorilor să ajusteze dimensiunea, raportul și forma ecranului în funcție de preferințe și modalitatea de utilizare.
  • Smart Signage oferă o senzație excelentă de imersiune datorită profilului său ultra-subțire și designului uniform al ramelor.
  • Semnalistica pentru exterior este adaptată piețelor sportive, de referință și stațiilor de încărcare a vehiculelor electrice. Ecranele din portofoliul de semnalistică pentru exterior sunt concepute pentru a asigura o vizibilitate clară în orice condiții meteorologice.
  • Samsung Interactive Display este o tablă electronică optimizată pentru piața educațională, care pune instrumente educaționale la îndemâna profesorilor și studenților.

Extinderea gamei de produse The Wall este demonstrație a inovațiilor și a tehnologiei de vârf ale Samsung. Produsele precum The Wall All-in-One și The Wall for Virtual Production au fost alese de clienți pentru conveniența lor excepțională și pentru scenariile de utilizare unice, în timp ce The Wall a fost selectat ca display preferat pentru hoteluri de lux precum Atlantis The Royal din Dubai și Hilton Waikiki Beach din Hawaii.

Supremația Samsung în industria semnalisticii digitale se datorează angajamentului companiei față de inovație în produse și servicii. De exemplu, introducerea în luna ianuarie a primului display Micro LED transparent din lume a fost remarcată de experți din industrie ca fiind următoarea generație de ecrane comerciale, primind recunoașteri precum „Cel mai uimitor LED” și „Cel mai bun ecran transparent” din partea outletului de știri AV din America de Nord, rAVe.

Introducerea recentă a platformei Samsung Visual eXperience Transformation (VXT) demonstrează în continuare angajamentul Samsung față de inovația în domeniul display-urilor. Această platformă nativă în cloud combină conținutul și operațiunile de semnalistică la distanță pe o singură platformă sigură, oferind servicii și soluții care depășesc sfera hardware-ului și asigurând o funcționare și gestionare fără cusur pentru utilizatori.

Privind în viitor, piața globală a semnalisticii este pregătită pentru o creștere rapidă, cu o creștere anuală estimată de 8%, ceea ce ar duce la o dimensiune proiectată a pieței de 24,6 miliarde de dolari până în 2027, în creștere față de 14 miliarde de dolari înregistrate în 2020.

Despre Samsung Electronics Co., Ltd.

Samsung inspiră lumea și modelează viitorul cu idei și tehnologii transformative. Compania redefinește lumea televizoarelor, smartphone-urilor, dispozitivelor purtabile, tabletelor, electrocasnicelor, sistemelor de rețea și soluțiilor de memorie, Sistem LSI, producției de semiconductori și soluțiilor LED, oferind o experiență conectată fluentă prin ecosistemul său SmartThings și colaborarea deschisă cu partenerii. Pentru ultimele știri, vizitați Samsung Newsroom la adresa news.samsung.com/ro.

Facebook Comments
Citeste in continuare

Uncategorized

Nova Power & Gas salută încheierea Misiunii SEED efectuată de AIEA, menită să revizuiască procesul adoptat în selectarea primului amplasament propus pentru Reactoarele Modulare

Publicat

pe

De

Nova Power & Gas, parte a grupului E-INFRA, salută încheierea cu succes a Misiunii SEED (Site External Events Design) efectuată de experții AIEA, menită să revizuiască procesul adoptat în selectarea primului amplasament propus pentru Reactoarele Modulare Mici (SMR) la Doicești.

Site-ul de la Doicești a fost preselectat în urma unei analize complexe de specialitate realizate de Nuclearelectrica în cadrul unui grant de 1,2 milioane de dolari de la USTDA în 2021 pentru identificarea și evaluarea potențialelor amplasamente pentru Reactoare Modulare Mici. Această cercetare a presupus evaluarea mai multor site-uri potențiale, iar fostul amplasament al termocentralei Doicești a îndeplinit un număr substanțial de criterii de eligibilitate, inclusiv cele legate de siguranță, dar și în ceea ce privește infrastructura existentă pentru dezvoltarea ulterioară a proiectului.

„Suntem bucuroși să vedem că site-ul SMR de la Doicești este pe deplin conform cu cele mai înalte standarde de siguranță ale AIEA, acest lucru reprezentând un pas important în Proiectul SMR și în implementarea acestuia. Avem încredere că oportunitatea de a dezvolta tehnologia SMR în România va aduce un număr mare de beneficii în ceea ce privește dezvoltarea industriei nucleare din România și diversificarea surselor de energie cu emisii reduse de carbon, aducând în același timp avantaje locale, deschizând o nouă industrie în județul Dâmbovița și creând mii de locuri de muncă pentru localnici și specialiști”, declară Teofil Mureșan, CEO și Președintele E-INFRA.

Proiectul SMR de la Doicești este dezvoltat de RoPower Nuclear, compania de proiect creată special pentru prima implementare sigură, curată și fiabilă a unei centrale SMR în România.

Despre E-INFRA

Cu o experiență de peste 27 de ani, Grupul E-INFRA cuprinde 5 companii românești active în domeniul energiei, construcțiilor și infrastructurii de telecomunicații. Grupul E-INFRA include: Electrogrup – antreprenor EPC pentru proiecte complexe de infrastructură critică pentru energie și energie regenerabilă, construcții și proiecte de telecomunicații, Nova Power & Gas – activă în producția de energie, furnizarea de energie și gaze naturale, distribuția de gaze naturale și comerțul cu energie și gaze, Netcity Telecom – companie care dezvoltă și operează infrastructura metropolitană de fibră optică din București, Direct One – operatorul celei mai mari rețele neutre de fibră optică la distanță cu acoperire națională, servicii de mentenanță și proiecte de telecomunicații și WESEE – care oferă servicii complete de instalare și mentenanță pentru parcuri eoliene. Principalul obiectiv al Grupului E-INFRA, care cuprinde peste 1300 de angajați, este de a îmbunătăți calitatea vieții indivizilor prin furnizarea unei infrastructuri moderne de ultimă generație care să susțină un viitor mai bun.

Despre NOVA

Nova Power & Gas este în prezent unul dintre cei mai cunoscuți și apreciați furnizori de pe piața de energie electrică și gaze naturale din România, răspunzând nevoilor consumatorilor printr-o ofertă integrată de servicii, punând în același timp accent pe eficientizarea consumului și a costurilor.

Prin investiții continue în capacitățile proprii de producție de energie electrică și în infrastructura de distribuție a gazelor naturale, Nova Power & Gas contribuie la dezvoltarea durabilă a energiei din România și demonstrează că, prin determinare, transparență și agilitate, o companie antreprenorială poate deveni un jucător important în industria energetică.

Facebook Comments
Citeste in continuare

Uncategorized

Studiu: Peste 50% dintre consumatorii români au adoptat în prezent Sistemul de Garanție – Returnare

Publicat

pe

De

Conform unui studiu Kantar, realizat pe un eșantion reprezentativ de consumatori*, peste 50% dintre consumatorii români intervievați au aderat până în prezent la Sistemul de Garanție -Returnare. Dintre aceștia, 25% returnează constant ambalajele SGR la punctele de returnare, iar 58% au returnat ambalaje SGR de cel puțin 3 ori până în prezent.

Studiul mai arată că peste 38% dintre persoanele care nu au participat încă la Sistemul de Garanție – Returnare intenționează să facă acest lucru în viitorul apropiat.

Consumatorii români cunosc SGR și apreciază sistemul ca fiind soluția cea mai bună pentru colectare și reciclare

Nivelul de notorietate al Sistemului de Garanție – Returnare în rândul populației este foarte ridicat, 96% dintre români cunoscând sistemul în prezent, în creștere față de noiembrie 2023, când acest procent era de 90%.

De asemenea, peste 70% dintre respondenți consideră Sistemul de Garanție – Returnare ca fiind cea mai bună soluție pentru colectarea și reciclarea ambalajelor.

75% dintre consumatori identifică RetuRO drept compania a cărei misiune este de a face România mai curată

Preocuparea RetuRO față de un mediu mai curat în România se reflectă și în percepția consumatorilor despre administratorul Sistemului de Garanție – Returnare. Astfel, 7 din 10 persoane identifică RetuRO drept compania a cărei misiune este aceea de a face țara mai curată și care întreprinde eforturi constante de a educa și de a încuraja în rândul populației un comportament responsabil față de mediu și față de importanța reciclării.

Gemma Webb, CEO și Președinte RetuRO SGR:

“Acest studiu ne confirmă faptul că românii au o preocupare reală pentru mediul înconjurător și își doresc să se implice și să recicleze. Sistemul de Garanție-Returnare le oferă un instrument accesibil și practic prin care pot face acest lucru.

Rezultatele studiului sunt foarte bune, iar premisele sunt optimiste, dacă ne uităm la faptul că majoritatea consumatorilor care nu au folosit încă Sistemul de Garanție – Returnare intenționează să-l adopte în viitorul apropiat. În același timp, cea mai mare parte dintre consumatorii români consideră SGR ca fiind cea mai bună soluție pentru colectarea și reciclarea ambalajelor.

Un aspect important pe care îl observăm este că familiaritatea consumatorilor a crescut pe măsură ce oamenii au început să își însușească sistemul în viața de zi cu zi. Campaniile de informare constante pe care RetuRO le-a derulat pe toate canalele și în toate punctele de contact au contribuit, de asemenea, la creșterea notorietății SGR în rândul românilor. Putem afirma cu încredere că SGR a dat startul unei schimbări structurale și culturale în România cu privire la importanța reciclării.”

Rezultatele înregistrate de Sistemul de Garanție – Returnare în primele 4 luni de funcționare reflectă progresul sistemului și o adoptare pe scară tot mai largă, creșterea fiind exponențială de la lună la lună. Peste 100 de milioane de ambalaje au fost returnate de către consumatori și peste 1 miliard de ambalaje a fost puse pe piață de către producători în această perioadă.

*Studiul a fost realizat de Kantar în luna martie 2024, pe un eșantion de 600 de persoane la nivel național, cu vârste între 18-64 de ani.

 

RetuRO Sistem Garanție Returnare S.A. (www.returosgr.ro) este o companie ce funcționează pe principiul not for profit – ceea ce înseamnă că eventualul profit realizat de companie în urma colectării de ambalaje de băuturi va fi reinvestit, exclusiv, în dezvoltarea SGR. Compania a fost creată de un consorțiu de trei acționari privați: Asociația Berarii României pentru Mediu (30%), Asociația Producătorilor de Băuturi Răcoritoare pentru Sustenabilitate (30%) și Asociația Retailerilor pentru Mediu (20%) și un acționar public, statul român, prin autoritatea centrală de mediu, Ministerul Mediului, Apelor și Pădurilor (20%).

RetuRO, administratorul SGR, funcționează cu finanțare exclusiv privată și are rolul de a asigura transparența asupra cantităților de ambalaje pentru băuturi puse pe piață și returnate de consumatori, contribuind la dezvoltarea durabilă a României, prin gestionarea responsabilă a deșeurilor de ambalaje, în vederea atingerii țintelor de reciclare impuse României de către Uniunea Europeană.

Facebook Comments
Citeste in continuare

Parteneri

Știri din București

Uncategorized2 zile inainte

Samsung Electronics ocupă locul întâi pe piața globală de semnalistică digitală pentru al 15-lea an consecutiv

Samsung își consolidează poziția de lider pe piață, după un deceniu și jumătate de performanțe remarcabile, înregistrând vânzări București, România...

Exclusiv2 zile inainte

ViewSonic M10 câștigă premiul iF Design 2024: Oferind proiectoarelor portabile noi orizonturi

Brea, California – ViewSonic Corp., furnizor global de soluții vizuale, este onorat să anunțe că proiectorul laser RGB portabil M10 a...

Exclusiv4 zile inainte

Ești interesat de Sisteme de intrare și de control acces? Iată ce soluții există!

În locațiile cu trafic intens, sistemele de intrare cu barieră pentru control acces sunt esențiale. Acestea gestionează accesul și asigură...

Eveniment4 zile inainte

Aqurate: Opțiuni suplimentare de personalizare a recomandărilor AI; integrare a platformei VTEX printr-o dezvoltare iviteb

Magazinele online pot personaliza, de acum, recomandările AI de produse furnizate de Aqurate; VTEX (NYSE: VTEX), platforma enterprise de comerț...

Uncategorized4 zile inainte

Nova Power & Gas salută încheierea Misiunii SEED efectuată de AIEA, menită să revizuiască procesul adoptat în selectarea primului amplasament propus pentru Reactoarele Modulare

Nova Power & Gas, parte a grupului E-INFRA, salută încheierea cu succes a Misiunii SEED (Site External Events Design) efectuată...

Uncategorized6 zile inainte

Studiu: Peste 50% dintre consumatorii români au adoptat în prezent Sistemul de Garanție – Returnare

Conform unui studiu Kantar, realizat pe un eșantion reprezentativ de consumatori*, peste 50% dintre consumatorii români intervievați au aderat până...

EvenimentO săptămână inainte

Comunicat de presă Partidul Alternativa Dreaptă: Ce putem face în legătură cu situația din Mangalia?

Noi, Alternativa Dreaptă, am luat decizia de a-l susține pe candidatul Menabit Ozghiun la Primăria Mangalia, cât și la Proiectul...

ExclusivO săptămână inainte

Ce este gaslighting?

Gaslighting-ul este un tip de manipulare psihologică în care o persoană încearcă să distorsioneze realitatea și să facă pe celălalt...

ExclusivO săptămână inainte

Ce sunt implanturile dentare?

Implanturile dentare sunt o soluție durabilă pentru restaurarea zâmbetului, în special în cazul în care dinții lipsesc. Acestea constau într-o...

UncategorizedO săptămână inainte

Green Revolution, în parteneriat cu Raiffeisen Bank România și Mastercard România, lansează primul Pop-up de infrastructură

Asociația Green Revolution, primul ONG de ecologie urbană din România, în parteneriat cu Raiffeisen Bank România și Mastercard, propun o...

UncategorizedO săptămână inainte

RAZER PREZINTĂ NOUL LAPTOP DE GAMING RAZER BLADE 18: CEL MAI PUTERNIC BLADE DE PÂNĂ ACUM

Domină fiecare joc și sarcină creativă cu noul laptop de gaming Razer Blade 18 Experiență de vizionare pe un ecran...

UncategorizedO săptămână inainte

Samsung prezintă cea mai recentă gamă de electrocasnice, cu conectivitate îmbunătățită și capacități AI, în cadrul evenimentului de lansare globală[ Unele caracteristici pot fi încă indisponibile.] „Welcome to BESPOKE AI”

În decurs de 24h, au loc trei evenimente în Seul, Paris, New York City, fiind prezentate noi electrocasnice pentru bucătărie...

EvenimentO săptămână inainte

eAzur: Acolo unde Bijuteriile Spun Povești și Sufletele Strălucesc

Explorăm universul eAzur, un tărâm unde bijuteriile nu sunt doar ornamente, ci manifestări ale sufletului și personalității. Este un loc...

EvenimentO săptămână inainte

Cum îți protejezi datele? Manager de parole și securitate suplimentară pentru fișierele tale

În fiecare zi, ne bazăm pe zeci de platforme online. Stocăm informații importante în cloud și ne ținem viețile personale...

EvenimentO săptămână inainte

Nunta în momente magice

FOTOGRAF NUNTA BUCURESTI: Momente magice cu Lights and Tales Blogul Nuntilor va recomanda cu drag echipa Lights and Tales, o echipă de...

ginecologie Vâlcea ginecologie Vâlcea
SocialO săptămână inainte

Când ajungi să cauți pe Google ginecologie Vâlcea?

Când vine vorba despre serviciile de ginecologie în Vâlcea, femeile caută în mod special profesionalismul, reputația și calificările medicului. Îngrijirea...

Știrea Zilei