Connect with us

Uncategorized

Green Revolution, în parteneriat cu Raiffeisen Bank România și Mastercard România, lansează primul Pop-up de infrastructură

Publicat

pe

Asociația Green Revolution, primul ONG de ecologie urbană din România, în parteneriat cu Raiffeisen Bank România și Mastercard, propun o soluție inovatoare pentru problema infrastructurii de sustenabilitate. Conceptul, lansat deja în București, are la bază Pop-up-uri de infrastructură ce integrează câteva elemente esențiale pentru viitorul sustenabil al României:

  • Susține mobilitatea alternativă prin parcarea securizată de biciclete BBOX.
  • Contribuie la decarbonizarea transportului logistic din orașe, prin dotarea cu serviciul FANbox .
  • Încurajează transportul sustenabil prin montarea stațiilor de încărcare pentru vehicule electrice.
  • Investește în eficiența energetică prin utilizarea panourilor solare.
  • Promovează colectarea selectivă și gestionează managementul deșeurilor prin montarea unui aparat de colectare ambalaje SGR și NON SGR.

Așadar, aceste Pop-up-uri de infrastructură vizează integrarea mai multor macro concepte
într-un spațiu util, mai mic ca dimensiuni, ușor de utilizat și montat datorită soluției modulare și scalabile. O problemă mare, care părea că stă exclusiv în atribuțiile statului, a cunoscut , astfel, o soluție accesibilă și pentru mediul privat. Aceste  cutii modulare pot fi amplasate în diferite locații, fiind extrem de utile pentru nevoile comunităților locale, datorită conceptelor sustenabile conjugate.

Primul Pop-up de acest gen, dezvoltat de Green Revolution, în parteneriat cu Raiffeisen Bank România și Mastercard România, a fost deja amplasat în sectorul 3, la intersecția Bulevardului Unirii cu Nerva Traian și are ca scop rezolvarea câtorva dintre problemele majore pe care le au oamenii din comunități atunci când vine vorba despre sustenabilitate și gestionarea resurselor.

„Proiectele noastre răspund la problemele actuale ale societății. Bucureștiul are de atins obiective de decarbonizare a transportului, de colectare a deșeurilor, de reducere a poluării și de îmbunătățire a calității aerului, conform țintelor impuse de Comisia Europeană. Soluții există, singurul lucru de care este nevoie este prioritizarea omului în planificarea urbană sustenabilă. Pop-up-ul de infrastructură este un exemplu de astfel de soluție, care credem că va fi îmbrățișată de comunitatea din zonă. Obiectivul nostru este să continuăm să dezvoltăm astfel de proiecte în București până la finalul anului, urmând ca de anul viitor să mergem și în alte orașe ale țării”, declară  Raluca Fișer, președinte Green Revolution.

În contextul creșterii achizițiilor de mașini electrice, folosirea bicicletei ca mijloc de transport de către tot mai mulți români, conștientizarea importanței colectării și reciclării ambalajelor și nevoia de a beneficia de servicii de tip FANbox, acest concept agil și inovator este o necesitate ce salvează timp și resurse. Proiectul are ca scop atât încurajarea cetățenilor deschiși la adoptarea viitorului sustenabil, cât și susținerea și motivarea reprezentanților din sectorul privat, ce se pot lovi, adesea, de barierele birocratice sau ale instituțiilor de stat.

Suntem parteneri Green Revolution încă de la lansarea I’Velo, primul program de bike-sharing și una dintre cele mai prolifice inițiative de ecologie urbană din România. Ne bucurăm că am intrat într-o nouă etapă de dezvoltare a parteneriatului și că împreună putem aduce, acum, o soluție inedită de sustenabilitate urbană. În toate demersurile de implicare în comunitate, venim cu o viziune orientată spre impact pozitiv și credem că putem aduce schimbări semnificative când ne concentrăm pe tot ceea ce ne unește: grija și dorința de a aduce îmbunătățiri reale în jurul nostru, iar primul Pop-up de sustenabilitate este un bun exemplu în acest sens”, adaugă Laura Mihăilă, Director de Marketing, Comunicare & CX, Raiffeisen Bank România.

„Până în 2050, se estimează că mai mult de două treimi din populația globală va locui în zone urbane. Odată cu accelerarea procesului de urbanizare, apar și provocări semnificative ce țin de necesitatea de a dezvolta comunități echitabile, sustenabile și inovative. Soluția la aceste provocări este transformarea digitală. În cadrul Mastercard, colaborăm activ cu parteneri publici și privați, precum și cu ONG-uri, pentru a oferi soluții pentru smart cities, de la infrastructură și mobilitate, la incluziune și dezvoltare economică. Suntem încântați să fim alături de Raiffeisen Bank și Green Revolution pentru acest proiect inovator, care, prin versatilitatea și utilitatea sa va avea un impact pozitiv în comunitățile locale”, a declarat Ioana Gorgăneanu, Vice President, Head of Marketing & Communications Southeast Europe, Mastercard.

În lunile următoare continuă amplasarea de astfel de Pop-up-uri de infrastructură și în alte cartiere bucureștene. De asemenea, în viitorul apropiat, demersul vizează lansarea de invitații către toate brandurile și companiile sustenabile, pentru a-și crea un astfel de Pop-up de infrastructură personalizat.

Despre Green Revolution

Green Revolution este o asociație de ecologie urbană, fondată în anul 2009, cu obiectivul de a face orașele din România mai verzi, mai curate și mai prietenoase cu mediul înconjurător. Green Revolution inițiază și implementează proiecte ample de educație de mediu și dialog constructiv cu autoritățile și stakeholderii implicați, pentru îmbunătățirea politicilor și strategiilor de mediu. Printre proiectele cele mai cunoscute ale Green Revolution se numără centrele de bikesharing I‘Velo, platforma de știri de mediu Green Report, conferințele și Gala Green Report, dar și Roaba de Cultură, prima pajiște urbană din București. Mai multe informații despre proiecte pe www.greenrevolution.ro

Despre Raiffeisen Bank România  

Raiffeisen Bank, bancă universală de top, cu capitalizare și lichiditate solide activează pe piața bancară din România deservind peste 2,2 milioane de clienți, persoane fizice și juridice. Banca are peste 4.800 de angajați în 284 de unități, 1.131 ATM-uri & MFM-uri și peste 27.800 POS-uri.

De mai bine de 25 de ani, Raiffeisen Bank susține mediul economic din România, oferind produse și servicii financiare dezvoltate pentru a acoperi nevoile clienților. Având ca principiu fundamental responsabilitatea, contribuim la dezvoltarea societății prin finanțarea economiei reale și sustenabile. Totodată, suntem implicați în comunitate, prin susținerea a 5 piloni de dezvoltare: educație, ecologie urbană, sport ca stil de viață sănătos, inovație și, nu în ultimul rând, artă și cultură. Din 2023, Raiffeisen Bank propune o nouă abordare și perspectivă asupra serviciilor bancare, prin lansarea “Banking 1:1″, o modalitate interactivă de a simula configurarea unui plan financiar pentru clienții noștri, folosind aplicația Smart Finance, dezvoltată de echipa din România. www.raiffeisen.ro.

Despre Mastercard

Mastercard este o companie de tehnologie în industria globală de plăți. Misiunea noastră este să generăm și să dezvoltăm o economie digitală atotcuprinzătoare, care să ofere tranzacții sigure, simple, inteligente și accesibile, în beneficiul tuturor, de pretutindeni. Prin transfer de date sigur și prin rețele impenetrabile, prin parteneriate și cu pasiune, inovațiile și soluțiile noastre le permit persoanelor fizice, instituțiilor financiare, guvernelor și companiilor să își atingă potențialul maxim. Conexiunile noastre acoperă peste 210 țări și teritorii, astfel încât construim o lume sustenabilă, care le oferă tuturor accesul la posibilități de neprețuit.

Citeste in continuare
Comenteaza si tu

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Uncategorized

Target3D îşi optimizează producţia virtuală şi motion capture cu soluția KVM over IP de la ATEN

Publicat

pe

De

București, 18 September 2025 – ATEN International prezintă implementarea realizată în studioul Target3D din UK, ca poveste de succes pentru implementarea soluției KVM over IP în domeniul producției de conținut digital de cea mai înaltă performanță.

Target3D, unul dintre studiourile de top din Londra specializat în producţii virtuale şi motion capture pentru jocuri AAA, videoclipuri muzicale, reclame şi alte proiecte imersive, avea nevoie să îşi îmbunătăţească multiple fluxuri de lucru: gestionarea centralizată a serverelor de randare, a computerelor şi sistemelor multimedia, monitorizarea în timp real, cu posibilitatea unei rezoluţii înalte, precum şi o soluţie scalabilă ce se adaptează la o dezvoltare şi diversitate a producţiilor. De asemenea, era important ca utilizatorii să beneficieze de o experienţă simplă, cu un cost redus de instruire şi suport adecvat înainte şi după instalare.

În domeniul producţiei virtuale şi motion capture, sursele media, serverele de randare, calculatoarele puternice şi ecranele de monitorizare sunt elemente critice care trebuie sincronizate şi gestionate eficient. Rezoluţiile 4K, cerinţele de multitasking, nevoia de control rapid între multiple surse video şi infrastructuri complexe fac din soluţiile KVM over IP (Keyboard-Video-Mouse peste reţea) instrumente esenţiale pentru studiourile moderne care produc conţinut digital de înaltă performanţă.

Soluția tehnică – Sistem KVM over IP integrat

ATEN a instalat pentru Target3D un sistem KVM over IP integrat, care include:

  • CM1284, un switch KVMP multi-view cu 4 porturi USB și HDMI, care permite monitorizarea în timp real în modul quad-view, schimbarea surselor video rapidă (inclusiv prin mișcarea mouse-ului peste marginile display-ului – „Boundless Switching”).
  • KE8952T (transmițător)şi KE8952R (receptor), dispozitive KVM over IP care permit acces securizat la nodurile de randare prin reţea (Layer 2+), folosind un switch gigabit, cu PoE, pentru transmisie video de înaltă calitate.
  • Managerul de matrice KVM over IP Matrix Managerde la ATEN, pentru control centralizat de la o singură consolă.
  • Oferirea suportului complet de la design la instalare, plus suport post-vânzare, instruire minimă, personalizare după nevoie.

Beneficiile soluției

Implementarea soluţiei ATEN a adus o serie de avantaje concrete:

  • Monitorizare multi-view fără întreruperi, cu comutări rapide între surse video, ceea ce permite operatorilor să gestioneze mai multe surse vizuale eficient şi să răspundă rapid la necesităţi de producţie. (ATEN)
  • Performanță în rețea: acces securizat la nodurile de randare în întreaga rețea, gestionare centralizată, reducere a timpului de reacție la probleme.
  • Calitatea imaginii 4Kși facilități precum comutare foarte rapidă (<0,3 secunde), fără flicker, plus capacitatea de a partaja conținut video pe video-walls sau în prezentări.
  • Scalabilitate și flexibilitate: sistemul poate fi extins pe măsură ce crește necesitatea de producţie, adaptabil la rack-uri mobile, cu diverse scenarii creative.
  • Experiență utilizator îmbunătățită, cu interfață intuitivă, instruire minimă și suport de la ATEN pe întreg parcursul implementării.

Prin implementarea soluției ATEN KVM over IP studioul Target3D a obținut un flux de producție mai fluid, un control centralizat eficient și capacitatea de a lucra cu rezoluții înalte și surse multiple video într-un mod simplu și rapid. Pentru studiourile de producţie virtuală și motion capture, investiția într-o infrastructură de acest tip înseamnă mult timp economisit, calitate vizuală superioară și flexibilitate operațională, factori esențiali pentru competitivitate pe piața conținutului digital de top.

Despre ATEN

Înființată în anul 1979, ATEN International Co., Ltd. (TWSE: 6277), este cel mai mare furnizor de echipamente de conectivitate AV/IT și soluții de administrare. Incluzând soluții KVM, soluții A/V profesionale și soluții inteligente de alimentare,  gama de produse ATEN conectează, administrează și optimizează echipamentele electronice din mediile corporate, guvernamental, educație, media și transporturi. ATEN deține peste 650 de brevete înregistrate la nivel internațional și o echipă de cercetare ce asigură un flux constant de soluții inovatoare, de unde rezultă un portofoliu cuprinzător de produse disponibile la nivel mondial. Având sediul în Taiwan, ATEN International Co., Ltd. s-a extins și are astăzi subsidiare în China, Japonia, Coreea de Sud, Belgia, Australia, S.U.A, Regatul Unit, Rusia, Turcia, Polonia, India și România – cu centre de cercetare în Taiwan, China și Canada. Pentru mai multe informații despre ATEN, vizitați www.aten.com

Target3D își eficientizează producția virtuală și motion capture cu soluția KVM over IP de la ATEN

ATEN International, lider în soluții de conectivitate AV/IT, a implementat pentru studioul londonez Target3D o infrastructură KVM over IP care optimizează procesele de producție virtuală și motion capture. Studioul, specializat în jocuri AAA, videoclipuri muzicale și proiecte imersive, avea nevoie de o soluție scalabilă pentru a gestiona simultan servere de render, stații de lucru și sisteme media, oferind în același timp monitorizare în timp real și calitate vizuală 4K.

Provocarea a constat în centralizarea controlului asupra mai multor sisteme, comutarea rapidă între surse video și asigurarea unei experiențe intuitive pentru operatori, fără instruire complexă. Într-un domeniu unde fiecare detaliu vizual contează, eficiența și sincronizarea sunt esențiale.

Soluția ATEN a inclus switch-ul multi-view CM1284, care permite afișarea și comutarea simultană a mai multor surse pe același ecran, dispozitivele KE8952T/R pentru acces securizat la nodurile de render prin rețea gigabit cu PoE și platforma KVM over IP Matrix Manager, pentru control centralizat.

Beneficiile pentru Target3D sunt multiple: monitorizare în timp real cu rezoluție 4K, comutare instantanee între surse, reducerea timpului de administrare a resurselor și scalabilitate pe termen lung. În plus, infrastructura este ușor de utilizat și poate fi extinsă în funcție de necesitățile viitoare.

Prin implementarea acestei soluții, Target3D a obținut un flux de lucru mai rapid și mai eficient, care îi permite să livreze proiecte digitale de înaltă calitate și să rămână competitiv într-o industrie extrem de dinamică.

🔗 Detalii complete: Target3D Case Study

🔹 LinkedIn

🎬 Cum îți gestionezi eficient zeci de surse video, servere de render și stații de lucru, atunci când fiecare detaliu vizual contează?

Target3D, unul dintre cele mai inovatoare studiouri din Londra, a găsit răspunsul cu soluția KVM over IP de la ATEN.
➡️ Descoperă studiul de caz și vezi cum tehnologia transformă producția virtuală: [link]

#ATEN #KVM #ProducțieVirtuală #CaseStudy

🔹 Facebook

De la jocuri AAA la videoclipuri muzicale, Target3D are nevoie de performanță maximă în fiecare cadru. Cu soluția KVM over IP de la ATEN, studioul și-a transformat modul de lucru: mai rapid, mai clar, mai eficient. 🚀

👉 Citește povestea completă aici: [link]

🔹 Variantă 1 – Accent pe provocare

„Cum gestionezi 4K, servere și surse multiple dintr-un singur loc?”
👉 Află cum a reușit Target3D cu soluția KVM over IP de la ATEN

🔹 Variantă 2 – Accent pe beneficii

„Control total. Claritate maximă. Flexibilitate absolută.”
🚀 Soluția ATEN KVM over IP în acțiune la Target3D

🔹 Variantă 3 – Accent pe industrie

„Producție virtuală la nivel următor”
🎬 Studioul Target3D folosește ATEN pentru eficiență și performanță

Citeste in continuare

Uncategorized

Andrew Melchior aduce experiența din spatele Massive Attack și Björk la Festivalul de Transfer Tehnologic, TECHConnect – înscrieri încă deschise

Publicat

pe

De

Brașov, Sibiu și Târgu Mureș vor găzdui, între 7–9 octombrie, prima ediție a TECHConnect – Festival de Transfer Tehnologic. Evenimentul aduce împreună cercetători, companii, investitori și autorități pentru a conecta rezultatele de cercetare cu nevoile pieței și pentru a le valida cainovație aplicatăîn contexte reale.

Brașov îl primește pe Andrew Melchior, creative technologist britanico-german și nume de referință în cultura digitală, la TECHConnect – Festival de Transfer Tehnologic (7–9 octombrie 2025). Cu peste trei decenii de proiecte la intersecția dintre artă–tehnologie și colaborări emblematice cu David BowieBjörk și Massive Attack, Melchior a explorat constant frontierele expresiei artistice prin inovații în redarea și percepția sunetului, VR/AR și AI în performance. Printre realizări: experiențe imersive construite pe muzica lui Björk (prezentate în instituții de top precum MoMA, New York) și aplicația mobilă Fantom pentru Massive Attack. În prezent, dezvoltă instalațiile de mari dimensiuni The Logos și Chronicon pentru Oulu 2026 – Capitală Europeană a Culturii, confirmând relevanța sa la nivel european.

Trei zile, trei orașe, un coridor de inovație

Festivalul va avea loc pe parcursul a trei zile:

  • 7 octombrie, Târgu Mureș– Aula Magna, UMFST „George Emil Palade”
  • 8–9 octombrie, Brașov– CATTIA, Str. Institutului nr. 35
  • 9 octombrie, Sibiu– Hotel Mercure Arsenal

Programul include matchmaking între industrie și cercetare, prezentări de prototipuri și tehnologii aplicabile, sesiuni de brokeraj și vizite tematice în infrastructuri R&D.

Brașov, Sibiu și Târgu Mureș au ADN-uri industriale și academice diferite, dar împreună pot construi un coridor real deinovare și transfer tehnologic. Brașovul vine cu forța de producție, Sibiul cu rețelele și know-how-ul de servicii, Târgu Mureș cu cercetarea medicală. Rolul TECHConnect este să lege aceste profiluri prin cereri reale, tehnologii validate șicolaborări de co-dezvoltare, astfel încât inovația să nu rămână în laborator, ci să intre în economie și în serviciile publice.”, menționează Irina Florea-Saghin, Manager al centrului de transfer tehnologic CITT-I4T coordonat de Iceberg+, parte din echipa de organizare a TECHConnect.

Agenda festivalului cuprinde nume de top din inovație și antreprenoriat

TECHConnect aduce la Brașov, Sibiu și Târgu Mureș experți reputați, precum:

  • Timmy Ghiurău– XR Pioneer, Simulation Innovation Leader @ Volvo Cars
  • Cecilia MoSze Tham– Co-founder + CEO @ Futurity Systems
  • Ionuț Țața– CEO Iceberg+, membru Governing Board EIT Manufacturing
  • Vadim Fîntînari– Chief AI Officer @ RebelDot
  • Zaki Milhem– CEO @ WakeZ
  • Alexia Perouse – Managing Partner & CEO iBionext
  • Ramona Samson – Team Leader Strategy @ Direcția Generală pentru Cercetare și Inovare, Comisia Europeană
  • Paul Ștefănuț– CEO @ Booster Labs
  • Alexandru Agatinei– CEO @ How to Web
  • Silvia Ursu – Head of Projects, Iceberg+, Reprezentant EIT Community Office România
  • Alexandra Hîncu, Manager Operațional Incubator de Afaceri +ONE din cadrul CATTIA & Reprezentant EIT Urban Mobility în România
  • Raluca Lucăț–  Gîrbacea – Președintă Asociația Cluster pentru Inovare și Tehnologie
  • Loredana Dobrea – Gavrilescu– Program Manager & Key Expert Startup Track @ inVEST Accelerator

TECHConnect este organizat de Iceberg+, în parteneriat cu Universitatea „Lucian Blaga” din Sibiu (ULBS), UMFST „George Emil Palade” Târgu Mureș și CIT-IRECSON. Operațional, scouting-ul de tehnologii și potrivirile sunt asigurate de CITT I4T, centrul acreditat de transfer tehnologic al Iceberg+, membru Enterprise Europe Network.

Date, orașe, înscriere
Festivalul are un format multi-locație cu conferințe, showcase-uri, brokeraj, matchmaking, ateliere și vizite tematice.

Înscriere pe site-ul oficial al festivalului: https://techconnectfestival.eu
Acces gratuit, dar cu locuri limitate pentru matchmaking și vizite tematice.

  • Brașov– 8-9 octombrie, locație: CATTIA, strada Institutului nr.35
  • Sibiu– 9 octombrie, locație: Hotel Mercure Arsenal

· Târgu Mureș – 7 octombrie, Aula Magna, Facultatea de Inginerie și Tehnologia Informației, Str. N. Iorga nr.1

Acest eveniment este susținut printr-un grant al Ministerului Educației și Cercetării, prinUnitatea Executivă pentru Finanțarea Învățământului Superior, a Cercetării, Dezvoltării și Inovării (CCCDI – UEFISCDI), proiect numărulPN-IV-P7-7.4-FTT-2024-0055, în cadrulPlanului Național de Cercetare-Dezvoltare și Inovare (PNCDI IV).

Despre Iceberg+
Iceberg+ este o companie europeană de consultanță cu peste 15 ani de experiență în hub-uri de inovare, finanțare și transfer tehnologic. Cu peste 30 de consultanți și 100 de colaboratori, Iceberg+ lucrează de la deep-tech, e-health, industrii creative, manufacturing și mobilitate urbană, până la programe și rețele europene. Administrează CITT-I4T (Smart City, Industry 4.0, e-Health), implementează trei hub-uri de inovare digitală (FIT DIH, DIZ DIH, CityInnoHub DIH), este EIT Community Office în România (EIT Urban Mobility, EIT Manufacturing, EIT InnoEnergy; membru EIT Culture & Creativity) și coordonator local al Enterprise Europe Network (EEN).

Citeste in continuare

Uncategorized

Cine Alege Magia unui Ghiozdan Personalizat? Mamele Creative Știu Răspunsul!

Publicat

pe

De

Introducere: În goana după cadoul perfect, după acel ceva care să aducă un zâmbet uriaș pe chipul copilului tău, te-ai simțit vreodată copleșită de opțiuni generice? Ca mamă modernă, atentă la detalii și la unicitate, știi că micuțul tău merită mai mult. Cauți nu doar un obiect, ci o experiență, o amintire palpabilă. Aici intervin cadourile personalizate pentru copii, iar vedetele incontestabile sunt, fără îndoială, ghiozdanul personalizat și păpușa personalizată. Dar cine sunt cei care aleg aceste comori unice și de ce?

Introducere:
În goana după cadoul perfect, după acel ceva care să aducă un zâmbet uriaș pe chipul copilului tău, te-ai simțit vreodată copleșită de opțiuni generice? Ca mamă modernă, atentă la detalii și la unicitate, știi că micuțul tău merită mai mult. Cauți nu doar un obiect, ci o experiență, o amintire palpabilă. Aici intervin cadourile personalizate pentru copii, iar vedetele incontestabile sunt, fără îndoială, ghiozdane personalizate și papusi personalizate. Dar cine sunt cei care aleg aceste comori unice și de ce?

Cine Alege Farmecul Personalizării? Profilul Mamei Creative.
Imaginează-ți o mamă ca Ana. Are între 25 și 40 de ani, locuiește într-un mediu urban sau suburban, este activă online și mereu în căutare de inspirație. Pentru ea, familia, creativitatea și originalitatea sunt piloni centrali. Iubește să vadă bucuria pură în ochii copiilor ei și își dorește să le ofere nu doar jucării, ci instrumente care să le stimuleze imaginația și să le reflecte individualitatea.

Ana este genul de mamă care:

  • Căută cadouri pentru copii care ies din tipare, evitând uniformitatea.
  • Prețuiește calitatea și durabilitatea, știind că un ghiozdan personalizat cu nume sau o păpușică personalizată nu sunt simple mofturi, ci investiții în amintiri.
  • Este conștientă de importanța siguranței materialelor, mai ales când vine vorba de un cadou pentru bebeluși sau pentru cei mici.
  • Deși timpul ei este limitat, este dispusă să investească efort și resurse pentru a găsi acel „ceva” special, care să spună o poveste.

De Ce un Ghiozdan Personalizat (sau o Păpușă) Este Alegerea Ideală?

  1. Unicitate Garantată: La jucariipersonalizate.ro, am dus personalizarea la un alt nivel! Suntem mândri să vă prezentăm secțiunea noastră specială de Ghiozdane Arlequeen, modele produse integral de noi și, prin urmare, absolut unice pe piață. Aceste ghiozdane nu doar că ies în evidență prin design, dar și prin dimensiunile lor generoase de 26 × 7 × 35 cm, perfecte pentru toate necesitățile micuților.

Pentru că sunt creația noastră, garantăm personal pentru calitatea excepțională a fiecărui ghiozdan Arlequeen. Imaginați-vă un astfel de rucsac, personalizat ulterior cu numele copilului, personajul Disney preferat sau un design special cu vinil de catifea! Devine o veritabilă extensie a personalității sale, o declarație de individualitate care elimină orice confuzie la grădiniță sau la locul de joacă!

  1. Valoare Emoțională Inestimabilă: O păpușă personalizată sau un ghiozdan copii grădiniță care poartă un detaliu ales cu grijă de părinte devine un obiect de suflet. Este „păpușa mea”, „ghiozdanul meu”, purtător de afecțiune și atenție. Acestea sunt genul de păpuși personalizate cu nume care vor fi păstrate cu drag ani la rând, amintind de o perioadă magică.
  2. Stimularea Creativității și Apartenenței: Un copil care poartă cu mândrie un ghiozdan grădiniță personalizat se simte special și încurajat să își exprime propria unicitate. Designul cu vinil de catifea adaugă o textură interesantă și un aspect premium, transformând un obiect utilitar într-unul de preț.
  3. Cadoul Perfect pentru Orice Ocazie: Fie că este vorba de începerea grădiniței, o aniversare, Crăciun, Paște sau pur și simplu o recompensă, un ghiozdan personalizat sau o păpușă personalizată reprezintă o alegere inspirată. Este acel cadou pentru copii care surprinde plăcut și demonstrează grijă și atenție la detalii.

„Aha! Momentul” Părintelui și al Copilului
Cel mai frumos moment este, desigur, reacția copilului: ochii mari, zâmbetul larg și exclamația de bucurie la vederea numelui său sau a personajului preferat pe noul său ghiozdan sau pe noua sa păpușă.

De la Idee la Realitate: Magia Jucariilor Personalizate cu Vinil de Catifea


La jucariipersonalizate.ro, înțelegem dorința ta de a oferi ce e mai bun. De aceea, punem accent pe calitate, siguranța materialelor și, bineînțeles, pe acel detaliu fin, vinilul de catifea, care adaugă o notă de eleganță și rafinament. Fiecare ghiozdan personalizat sau păpușă personalizată este creat cu drag, gândindu-ne la zâmbetul pe care îl va aduce.

Nu mai căuta cadoul perfect în locuri aglomerate și pline de opțiuni repetitive. Descoperă universul cadourilor personalizate pentru copii și alege să oferi o poveste unică, o amintire prețioasă. Explorează colecția noastră de ghiozdane personalizate și păpuși personalizate și lasă-te inspirat!

Citeste in continuare

Parteneri

Știri din București

Afaceri20 de ore inainte

Cămin de bătrâni modern în București – „Acasă la bunici”

Atunci când vine momentul să alegeți un loc sigur și potrivit pentru părinți sau bunici, este important să știți că...

Exclusiv22 de ore inainte

Cum analfabetismul funcțional a migrat de la IPJ Prahova la Poliția de Frontieră și înapoi spre IGPR – Ziarul Incisiv de Prahova

Țara arde, fermierii plâng, iar politicienii se fac că plouă! DNA, dormiți liniștiți sau sunteți la cheremul mafiei? Incisiv de...

Uncategorizedo zi inainte

Target3D îşi optimizează producţia virtuală şi motion capture cu soluția KVM over IP de la ATEN

București, 18 September 2025 – ATEN International prezintă implementarea realizată în studioul Target3D din UK, ca poveste de succes pentru implementarea...

Eveniment2 zile inainte

Comunicat de presă finalizare proiect QUALITY MEDICAL VISION SRL

Planului Național de Redresare și Reziliență (PNRR) – Componenta 9. Suport pentru sectorul privat, cercetare, dezvoltare și inovare, Investiția I3....

Afaceri2 zile inainte

Ce trebuie să știi înainte să alegi un serviciu de amanet auto București

În București există numeroase opțiuni pentru cei care au nevoie rapid de bani și vor să apeleze la un serviciu...

Eveniment2 zile inainte

UAT Comuna Baia, județul Suceava, anunță finalizarea proiectului „Înființarea și dotareaunui centru de colectare prin aport voluntar în Comuna Baia, Județul Suceava – Runda 1”

Industria de gaming continuă să crească într-un ritm accelerat, iar anul 2025 aduce cu sine o serie de tendințe interesante...

Uncategorized2 zile inainte

Andrew Melchior aduce experiența din spatele Massive Attack și Björk la Festivalul de Transfer Tehnologic, TECHConnect – înscrieri încă deschise

Brașov, Sibiu și Târgu Mureș vor găzdui, între 7–9 octombrie, prima ediție a TECHConnect – Festival de Transfer Tehnologic. Evenimentul...

Eveniment2 zile inainte

Startul sezonului de toamnă la solarii: cum își pregătesc fermierii culturile pentru iarnă și primăvară

Industria gamingului a cunoscut în ultimii ani o creștere spectaculoasă în România, iar magazinele online au devenit principalele surse pentru...

Eveniment3 zile inainte

Cele mai apreciate produse de gaming în 2025: recomandări și review-uri

Industria de gaming a continuat să crească spectaculos în ultimii ani, iar 2025 nu face excepție. Jocurile sunt mai imersive...

Eveniment3 zile inainte

Cum influențează magazinele online piața de gaming din România

Industria de gaming din România a cunoscut o expansiune semnificativă în ultimii ani, iar magazinele online au avut un rol...

Eveniment3 zile inainte

Ghid pentru gameri cum să profiți de reduceri și promoții în magazinele online

Industria de gaming din România a cunoscut o expansiune semnificativă în ultimii ani, iar magazinele online au avut un rol...

Uncategorized3 zile inainte

Cine Alege Magia unui Ghiozdan Personalizat? Mamele Creative Știu Răspunsul!

Introducere: În goana după cadoul perfect, după acel ceva care să aducă un zâmbet uriaș pe chipul copilului tău, te-ai...

Uncategorized3 zile inainte

3CHEAPS SOLUTIONS SRL: Două platforme românești care simplifică viața online

Pe o piață digitală aflată în continuă expansiune, firmele românești reușesc să dezvolte proiecte care aduc un impact real. Un...

Eveniment3 zile inainte

Tendințe în 2025: produsele de gaming care fac furori în magazinele online

Industria de gaming din România a cunoscut o expansiune semnificativă în ultimii ani, iar magazinele online au avut un rol...

Social3 zile inainte

Prebiotice, postbiotice sau simbiotice? Cum alegem CORECT ce ni se potrivește

Interesul pentru microbiomul intestinal și modul în care acesta influențează sănătatea generală a crescut semnificativ în ultimii ani, iar drept...

Uncategorized3 zile inainte

Smartphone-urile ZTE nubia sunt disponibile la prețuri speciale în cadrul Revoluției Prețurilor la eMAG

București, România (17 September 2025) – ZTE Corporation, un lider global în tehnologie și inovație, anunță că, în perioada 16–18 septembrie 2025, mai...

Știrea Zilei