Connect with us

Exclusiv

Samsung dezvăluie gama anului 2024 de televizoare AI TV și inaugurează o nouă eră a televizoarelor cu inteligență artificială

Publicat

pe

Produsele din 2024 oferă o experiență de divertisment de nivel superior datorită procesoarelor avansate și funcțiilor performante, bazate pe inteligență artificială

București, România – 25 aprilie – Samsung Electronics a prezentat o analiză detaliată a gamei sale de televizoare și soundbar-uri pentru anul 2024 la evenimentul Unbox & Discover, evidențiind cele mai recente modele Neo QLED 8K și 4K, televizoare OLED și soundbar-uri. Având titlul de cel mai important producător de televizoare din lume timp de 18 ani consecutivi, produsele prezentate de Samsung în cadrul evenimentului îmbunătățesc experiența de divertisment la domiciliu cu o serie de soluții puternice, ghidate de inteligența artificială.

Ne străduim să explorăm noi orizonturi în ceea ce privește divertismentul la domiciliu, integrând inteligența artificială în moduri care depășesc experiențele de vizionare tradiționale. Gama noastră din acest an este o mărturie a angajamentului nostru față de inovație, oferind produse care nu numai că oferă experiențe de vizionare excepționale, ci contribuie și în mod semnificativ la stilurile de viață ale consumatorilor noștri”, declară SW Yong, președinte și sef al diviziei Visual Display Business de la Samsung Electronics.

Îmbunătățind experiența cu Neo QLED 8K: Claritate, Sunet și Inteligență

Neo QLED 8K se remarcă ca vârful de gamă al celei mai recente linii de televizoare de la Samsung, fiind echipat cu procesorul avansat NQ8 AI Gen3, care reprezentă un salt semnificativ în tehnologia AI TV. Acest procesor include o Unitate de Procesare Neurală (NPU) care oferă o viteză de două ori mai mare decât predecesorul său, împreună cu o creștere de opt ori a rețelelor neurale, de la 64 la 512– asigurând o experiență de vizionare excepțională, cu detalii clare, indiferent de sursa de input.

Fiecare cadru pe Neo QLED 8K este o bucurie pentru ochi, datorită tehnologiei sale de imagine condusă de inteligența artificială. Acesta scoate în evidență cele mai subtile detalii cu o claritate și naturalețe remarcabile, de la expresiile faciale până la cele mai fine nuanțe. Cu 8K AI Upscaling Pro, emisiunile și filmele preferate ale utilizatorilor sunt transformate pentru a se apropia cât mai mult de afișajul 8K, permițându-le să se bucure de nivelul de detalii și claritate a imaginii care depășesc televizoarele 4K tradiționale. În plus, AI Motion Enhancer Pro face acțiunile rapide mai fluide și mai clare – fanii sportului vor aprecia – în timp ce Real Depth Enhancer Pro adaugă o adâncime realistă imaginii și atrage privitorii în fiecare scenă de fiecare dată. Toate aceste caracteristici se combină pentru a redefini experiența pe un ecran mare, stabilind un nou standard în imersiunea vizuală.

Neo QLED 8K oferă, de asemenea, sunet precis, alimentat de tehnologia audio AI. În acest an, Active Voice Amplifier Pro excelează în extragerea dialogului din zgomotul de fundal, asigurându-se că fiecare cuvânt este clar. Object Tracking Sound Pro îmbunătățește, de asemenea, experiența audio prin sincronizarea sunetului cu acțiunea de pe ecran, creând o experiență de vizionare mai dinamică și captivantă. Adaptive Sound Pro rafinează și mai mult experiența audio prin ajustarea inteligentă a sunetului la conținut și la acustica încăperii, oferind un sunet cu adevărat bogat și realist.

Neo QLED 8K include și caracteristici AI care înțeleg și se adaptează nevoilor utilizatorului. Modul Auto Game AI intră în acțiune în timpul sesiunilor de joc, optimizând imaginea și sunetul pentru o experiență de gaming și mai captivantă și imersivă. Modul AI Customization ajustează imaginea pentru fiecare scenă în funcție de preferințele utilizatorului, în timp ce Modul Energy AI economisește energie fără a compromite calitatea imaginii. Neo QLED 8K este prin urmare ușor de utilizat, personalizabil și eficient energetic pentru toate nevoile de divertisment.

Disponibil în două modele, QN900D și QN800D, și în dimensiuni de 65, 75 și 85 de inci, gama Neo QLED 8K promite o experiență de vizionare de neegalat, stabilind noi standarde în categoria premium a ecranelor mari.

Funcții inteligente cu sistemul de operare Samsung Tizen pentru integrare și personalizare îmbunătățită

În 2024, ecranele AI Samsung sunt gata să redefinească experiența utilizatorului prin conectivitate avansată și o suită de funcții inteligente, aplicații și platforme. Cu ajutorul sistemului de operare puternic Tizen OS, aceste inovații au creat un ecosistem conectat, personalizat și sigur. Astfel, dispozitivele se integrează fără efort în lumea digitală a utilizatorilor, oferindu-le o experiență optimizată și centralizată.

Televizoarele Samsung cele mai recente sunt concepute să se conecteze imediat la un ecosistem inteligent odată ce sunt configurate. În momentul în care utilizatorii își pornesc noul televizor Samsung, acesta recunoaște și se conectează automat la rețelele și dispozitivele existente, printr-o simplă notificare pe smartphone-urile lor. Această configurare fără efort se extinde la toate dispozitivele Samsung din casă, precum și la electrocasnicele și dispozitivele IoT de la terțe părți, datorită compatibilității cu HCA și Matter. Acest lucru elimină necesitatea unor hub-uri suplimentare, permițând gestionarea directă de pe ecran a tuturor dispozitivelor, de la iluminat la senzori de securitate.

Televizoarele Samsung din linia din 2024 aduc, de asemenea, integrarea cu smartphone-urile utilizatorilor. Utilizatorii trebuie să apropie smartphone-ul de televizor pentru a activa Smart Mobile Connect, transformând astfel dispozitivul într-o telecomandă universală pentru televizor și pentru electrocasnicele conectate. În plus, în 2024, utilizatorii își pot folosi smartphone-urile ca și controlere de gaming, având o interfață personalizabilă și feedback haptic, oferindu-le o experiență de joc excelentă.

În afara conectivității, televizoarele inteligente Samsung din 2024 oferă, de asemenea, o experiență extrem de personalizată prin aplicațiile și platformele pe care le includ. Prin adăugarea celor mai recente widget-uri, ecranele televizoarelor devin acum tablouri de bord personalizate care permit utilizatorilor să monitorizeze cu ușurință starea casei, fluxurile de camere, consumul de energie, actualizările meteorologice și multe altele. De asemenea, Samsung introduce Samsung Daily+, o platformă inteligentă pentru acasă unificată care adună o gamă variată de aplicații, categorizându-le în SmartThings, Health și Workspace, fiecare cu scopul de a îmbunătăți diferite aspecte ale stilului de viață al utilizatorilor.

Securitatea este fundamentală, iar cu Samsung Knox, fiecare caracteristică, aplicație și platformă beneficiază de protecție, permițând ca experiențele conectate să rămână private și sigure.

O gamă extinsă pentru toate nevoile de divertisment: Neo QLED 4K, OLED și dispozitive audio

În acest an, Samsung prezintă o gamă extinsă și îmbunătățită de televizoare și dispozitive audio, create pentru a oferi consumatorilor o varietate mai mare de opțiuni pentru a se potrivi cu diferitele lor stiluri de viață și preferințe. Această gamă cuprinzătoare subliniază angajamentul Samsung față de inovație și abordarea  centrată pe consumator.

Gama Neo QLED 4K din 2024 aduce inovații de vârf de la cele mai recente televizoare flagship Neo QLED 8K, îmbunătățind experiența de vizionare cu caracteristici revoluționare alimentate de procesorul NQ4 AI Gen2. Acest cip avansat dă viață aproape oricărui conținut, redându-l într-o rezoluție uimitoare de 4K. Îmbunătățit de Real Depth Enhancer Pro și Quantum Matrix Technology, ecranul asigură un contrast impecabil chiar și în scenele complexe. Cu primul ecran validat Pantone pentru precizia culorilor și Dolby Atmos pentru o experiență audio captivantă, Neo QLED 4K ridică standardul în ceea ce înseamnă experiența 4K UHD. Neo QLED 4K va fi disponibil în dimensiuni cuprinse între 43 și 98 de inci.

Samsung introduce, de asemenea, primul OLED fără reflexii din lume, eliminând reflexiile inutile și păstrând în același timp negrul profund și imaginile clare în orice condiții de iluminare. Cu ajutorul aceluiași puternic procesor NQ4 AI Gen2 ca și gama Neo QLED 4K, televizoarele OLED Samsung vin cu caracteristici precum Real Depth Enhancer și OLED HDR Pro, îmbunătățind experiența de vizionare prin calitatea imaginii.

În plus, cu caracteristici precum Motion Xcelerator 144Hz, asigurând mișcări fluide și rate de răspuns rapide, televizoarele OLED Samsung sunt alegerea potrivită când vine vorba de gaming. Completate de design-uri elegante, aceste televizoare OLED oferă o experiența de vizionare excelentă. Disponibile în două modele – S95D și S90D – cu dimensiuni cuprinse între 48 și 83 de inci, există o potrivire perfectă pentru fiecare casă.

În lista din 2024 se află și cel mai recent soundbar din gama, Q990D, care se remarcă printr-un setup de 11.1.4 canale cu Dolby Atmos wireless. Acest model vine cu o serie de caracteristici care atestă poziția de lider a Samsung în calitate de cea mai bine vândută marcă de soundbar-uri din lume în ultimii 10 ani, incluzând inovații precum Sound Grouping pentru un sunet complet, care umple încăperea, și o opțiune pentru ascultare personală care permite utilizatorilor să se bucure de conținutul lor prin difuzoarele din spate fără a-i deranja pe ceilalți.

Soundbar-urile ultra- slim S800D și S700D continuă să ofere o calitate excepțională a sunetului într-un design incredibil de subțire și compact. În plus, toate soundbarurile Samsung vin cu tehnologii audio avansate precum Q-Symphony, care integrează perfect televizoarele și soundbarurile Samsung pentru o experiență sonoră deosebită.

În final, Samsung a dezvăluit noul Music Frame, combinând sunetul premium cu un design artistic inspirat de The Frame. Acest dispozitiv versatil permite utilizatorilor să afișeze imagini personale sau opere de artă în timp ce se bucură de sunet wireless cu funcții inteligente. Indiferent dacă este folosit ca un dispozitiv independent sau cuplat cu un televizor și un soundbar, Music Frame promite o experiență audio îmbunătățită care completează orice spațiu.

Ofertă specială de precomandă, valabilă în perioada 24 aprilie – 14 mai 2024

Televizoarele din noua gamă Samsung a anului 2024 vor fi disponibile pentru precomandă atât în magazinul online Samsung, cât și la parteneri, în perioada 24 aprilie – 14 mai 2024.

La achiziția oricărui model din noua serie 2024, Samsung AI TV: Neo QLED 8K, Neo QLED 4K, OLED dar şi The Frame de pe samsung.com/ro, utilizatorii vor primi un soundbar pereche și vor plăti doar preţul televizorului. În plus, oferta include şi alte beneficii, valabile la comenzile de pe site, precum discount instant prin programul Rabla-Samsung, livrare gratuită, 24 rate fără dobândă, puncte Samsung Rewards valabile la viitoare comenzi pe site şi rame incluse pentru The Frame.

Pentru mai multe informații sau pentru a precomanda produsele Samsung AI TV, vă invităm să vizitați samsung.com/ro.

Despre Samsung Electronics Co., Ltd.

Samsung inspiră lumea și modelează viitorul cu idei și tehnologii transformative. Compania redefinește lumea televizoarelor, smartphone-urilor, dispozitivelor purtabile, tabletelor, electrocasnicelor, sistemelor de rețea și soluțiilor de memorie, Sistem LSI, producției de semiconductori și soluțiilor LED, oferind o experiență conectată fluentă prin ecosistemul său SmartThings și colaborarea deschisă cu partenerii. Pentru ultimele știri, vizitați Samsung Newsroom la adresa news.samsung.com/ro .
 

Citeste in continuare
Comenteaza si tu

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Exclusiv

România și India își unesc elitele de business la INRO BUSINESS SUMMIT 2025 New Delhi, 3-4 iunie 2025 — Pullman Hotel Aerocity devine centrul gravitațional al afacerilor globale

Publicat

pe

De

 

Pentru prima dată în istorie, România și India pun bazele unei platforme bilaterale de business cu miză globală: INRO BUSINESS SUMMIT 2025, eveniment organizat de Uniunea Camerelor Bilaterale de Comerț România-India (UBCCR) în inima economică a Indiei — New Delhi. Pe parcursul a două zile, 3 și 4 iunie, lideri din industriile-cheie, antreprenori de top, investitori strategici și oficiali guvernamentali vor contura noi direcții de colaborare între două economii complementare, aflate în plină expansiune.

Oportunitate istorică pentru companiile românești: extindere pe piața indiană și parteneriate cu giganți industriali

India este una dintre cele mai mari economii emergente ale lumii, cu o piață de consum uriașă și un ritm susținut de dezvoltare în tehnologie, infrastructură și producție. În același timp, România este văzută ca poartă de intrare către Uniunea Europeană, oferind know-how industrial, stabilitate juridică și expertiză în sectoare strategice.

INRO SUMMIT vine ca răspuns concret la nevoia acută de colaborări reale, dincolo de forumuri și schimburi de politețe diplomatice. Evenimentul creează contextul ideal pentru ca România să joace un rol economic major în Asia, nu doar ca exportator de produse, ci și ca partener strategic.

Temele majore abordate

Evenimentul este structurat pe două zile de summituri tematice, paneluri de discuții și networking de înalt nivel, incluzând sesiuni dedicate investițiilor, dezvoltării de produse, digitalizării și sustenabilității.

Ziua 1 – 3 iunie 2025:

  • Lansarea oficială a summitului
  • Discursuri strategice susținute de lideri internaționali
  • Discuții pe industrii și sesiuni de matchmaking între companii

Ziua 2 – 4 iunie 2025:

  • Summitul pentru Creștere România-India
  • Discuții sectoriale și întâlniri B2B
  • Cină privată de networking, cu participarea unor lideri de top din India și România

Sectoare reprezentate: de la agri-tech la tehnologie avansată

Summitul vizează conectarea a peste 40 de industrii strategice, împărțite în trei arii mari:

  1. Food, Beverage & Agri-Tech
    Spices & Herbs, produse din orez și grâu, mezeluri, cafea, vinuri și băuturi alcoolice, produse de patiserie, produse agricole, biofertilizatori și hrană pentru animale.
  2. Health, Wellness & Lifestyle
    Farmaceutice, cosmetice, fashion & textile, turism hotelier, lanțuri de retail și wellness.
  3. Technology & Industry
    Drone, software și soluții IT, energie & sustenabilitate, echipamente medicale, construcții, mobilă, iluminat, electronice, echipamente farmaceutice și mai ales tehnologie industrială de vârf.

De ce merită să participi?

Acces direct la decidenți și investitori
UBCCR creează contexte reale de discuții cu factori de decizie din India și România – fără intermediari, fără bariere birocratice.

Extindere pe piețe noi, în mod strategic
Summitul este construit pentru a facilita joint venture-uri, francize, distribuții exclusive sau investiții directe.

Lansare de produse & testare de piață
Ai posibilitatea să îți prezinți produsele sau serviciile în fața unor distribuitori, importatori și retaileri de talie mare. Lounge-urile personalizate oferă brandurilor vizibilitate de top și șansa de a rula spoturi video proprii.

Ce tipuri de participanți se reunesc la INRO 2025?

Pe lângă companiile românești și indiene, se anunță prezența unor buyeri internaționali, investitori strategici, fonduri de capital și reprezentanți guvernamentali din alte țări interesate să intre în rețeaua INRO.

Participanții principali:

  • CEO, directori generali, CTO, antreprenori de top
  • Distribuitori, exportatori, importatori
  • Investitori de portofoliu
  • Producători din industrii alimentare, medicale, IT, agricultură și construcții

Tipuri de participare: Lounge-uri BRONZE, SILVER și GOLD

Expozanții au acces la trei categorii de spații expoziționale:

  • Bronze (9 mp): branding de bază, masă și scaune, Hi-Tea & lunch
  • Silver (12 mp): branding extins, LCD, semnalistică personalizată
  • Gold (15 mp): branding premium, vizibilitate în toate canalele media, spoturi video, participare ca speaker în paneluri și promovare post-event

Toate lounge-urile includ acces la zonele de networking, AV support, catering gourmet și saloane de întâlniri private.

Declarații oficiale

Shiva Munjal, Președinte UBCCR:

„Summitul este o punte reală între elitele de afaceri ale României și Indiei. Nu mai vorbim de intenții, ci de contracte, de investiții și de extindere în piețe-cheie.”

Alin Albu Marius, Vicepreședinte UBCCR România:

„Este un moment-cheie pentru companiile românești. Cine ratează această întâlnire, pierde nu doar oportunități de business, ci și accesul la o rețea internațională în formare.”

Informații și înscrieri

📍 Locație: Pullman Hotel Aerocity, New Delhi
📅 Data: 3 – 4 iunie 2025
🌐 Website: www.ubccrindia.com | www.inrosummit.com
📧 Email: enquiry@inrosummit.com | office@ubccrindia.com
📞 Contact direct: +91 11 44463114 | WhatsApp: +91 8802008822 | +40 775 504 812

INRO BUSINESS SUMMIT 2025 nu este doar un eveniment. Este o rețea, o oportunitate, o misiune economică reală. Participă, conectează-te și du-ți businessul în Liga Globală.

 

Citeste in continuare

Eveniment

Agenda GPeC SUMMIT 26-27 Mai este publicată: 2 Masterclass-uri, 19 speakeri, Expo și content practic despre tot ce e important în E-Commerce și Digital Marketing

Publicat

pe

De

De 20 de ani, GPeC SUMMIT este considerată cea mai importantă serie de evenimente de E-Commerce și Digital Marketing din Europa Centrală și de Est. Ediția din această primăvară se va desfășura pe 26-27 Mai la BT Stup (26 Mai) și la Teatrul Național București (27 Mai) și reunește 19 speakeri internaționali și români și peste 700 de participanți C-Level din rândul celor mai importante companii din domeniu. Agenda evenimentului conținând întregul program, speakerii și subiectele abordate a fost publicată pe site-ul GPeC și poate fi consultată aici: https://www.gpec.ro/gpec-summit-mai/agenda/

Două sesiuni de Materclass alături de traineri internaționali

Pe 26 Mai au loc două Masterclass-uri în paralel, susținute de doi traineri internaționali cu vastă experiență în domeniu: Andy Crestodina și Els Aerts. Fiecare Masterclass durează 4 ore, iar evenimentul se desfășoară la BT Stup, în București:

  • AI for Content Marketing & Lead Generation – Andy Crestodina, Top 3 Influenceri în Content Marketing la nivel global
  • UX Research Done Right – Els Aerts, Expert în User Testing & Usability

Locurile sunt limitate la max. 20 de persoane pentru fiecare sesiune, iar prețul biletului de acces este de 159 EUR + TVA/persoană.

5 speakeri internaționali legendari în cadrul Conferinței GPeC și subiecte de maxim interes

Pe 27 Mai se desfășoară Conferința GPeC și GPeC Expo la Teatrul Național București care le aduc participanților 9 ore de conținut practic, precum și networking de calitate alături de peste 700 de participanți C-Level.

  • Andy Crestodinaeste considerat de SEMrush unul din top 3 influenceri în Content Marketing din lume și autorul cărții Content Chemistry: The Illustrated Handbook for Content Marketing. El va vorbi la GPeC SUMMIT despre AI for better UX, copywriting and B2B lead generation;
  • Mark Schaefereste considerat unul dintre cei mai buni autori, speakeri și consultanți de marketing la nivel global, scriind nu mai puțin de 10 cărți bestseller. Sesiunea lui din cadrul GPeC SUMMIT se intitulează How Humans Win in an AI Marketing World și este inspirată din ultima lui carte – Audacious – publicată anul acesta;
  • Michael Kingeste unul dintre cei mai apreciați speakeri internaționali pe zona de SEO, Content Strategy și impactul A.I. generativ. Este CEO și fondatorul agenției de Performance Marketing iPullRank, iar în cartea sa, The Science of SEO, spulberă nenumărate mituri despre modul în care funcționează motoarele de căutare;
  • Karl Giliseste Co-Fondatorul AGConsult și este inclus în Top 3 cei mai influenți Experți în Optimizarea Ratei de Conversie (CRO) din întreaga lume. Sesiunea lui se intitulează How not to suck at UX: 11 moments that changed the way I see UX and experimentation;
  • Scott Brinkereste VP Platform Ecosystem la Hubspot și unul dintre pionierii industriei martech. În cadrul GPeC SUMMIT, Scott va vorbi despre Marketing in the Age of AI.

Unii dintre cei mai buni specialiști autohtoni

Alături de cei 5 speakeri internaționali, vor vorbi de pe scena GPeC SUMMIT unii dintre cei mai cunoscuți specialiști autohtoni precum: Irina Pencea (eMAG), Oana Dumitrescu (Google), Roxana Turquin (VISA), Cătălin Vlădescu (VTEX), Loredana Pipoș-Lupescu (Klarna), Dragoș Stanca (Edge Institute & BRAT), Tiberiu Dănețiu (Auchan), İrem Çağrı Yılandil (Trendyol), Cristi Movilă (OptiComm.AI), Dorin Boerescu (2Performant), Cristian Ignat (Canopy).

Conferință, Expo, și Networking Soirée cu elita Digital

În paralel cu Conferința GPeC din 27 Mai, se va desfășura GPeC Expo care reunește peste 25 de furnizori de servicii E-Commerce și Digital Marketing pentru a înlesni parteneriatele dintre aceștia și magazinele online aflate în căutarea de soluții pentru dezvoltarea afacerii.

În seara de 27 Mai, începând cu ora 18:10, invitații sunt așteptați la GPeC Networking Soirée – prilej de networking și socializare alături de reprezentanții C-Level ai celor mai importante companii din E-Commerce, Digital și Retail.

Înscrieri cu prețuri reduse până pe 16 Mai

Înscrierile sunt în desfășurare pe website-ul GPeC.ro, iar până pe 16 Mai prețurile biletelor sunt reduse semnificativ, acestea pornind de la doar 119 EUR + TVA / persoană. Detaliile și înscrierile la eveniment sunt disponibile pe website-ul GPeC: https://www.gpec.ro/gpec-summit-mai/

GPeC 2025 este o serie de evenimente fulfilled by eMAG

Gold Partner: FAN Courier

Supported by: Google

Silver Partner: VTEX

Recommended Payment Processor: NETOPIA Payments

Eveniment susținut de: Auchan, Banca Transilvania, Compari, cyber_Folks, Debonaire, DPD România, DWF, easySales, five elements digital, GTS, Innobyte, Klarna, Limitless Agency, MD Promo, MerchantPro,  MTH Digital, Plăți.Online, Poșta Panduri, PTT Express, RTB House, Sinaps, VISA.

Parteneri Media Principali: Știrile PRO TV, VOYO

Partener Media Strategic: Ringier România

Official Radio: KISS FM

Official Hosting: HOSTERION

Citeste in continuare

Exclusiv

Strălucire de aur și eleganță la superlativ: TEZAUR a sărbătorit 15 ani de excelență cu un fashion show spectaculos

Publicat

pe

De

Bijuterii din aur și diamante, ținute semnate de designeri renumiți și o seară glamour cu vedete, presă și antreprenori

București, 25 aprilie 2025 – Într-o atmosferă rafinată, cu parfum de lux și luminile reflectoarelor pe podium, TEZAUR a celebrat 15 ani de excelență în industria financiară și de bijuterii printr-un eveniment grandios organizat la Courtyard by Marriott. Fashion show-ul aniversar a reunit peste 100 de invitați – persoane publice, influenceri și reprezentanți ai presei – care au sărbătorit alături de brand această etapă importantă din parcursul său.

Sub mesajul „De 15 ani suntem alături de tine în momentele care contează”, TEZAUR  a demonstrat că eleganța și încrederea se construiesc în timp, iar această aniversare a fost despre rafinament, stil și evoluție continuă.

Un show de modă eclectic, cu ținute semnate de nume sonore ale industriei

Seara a fost animată de un fashion show exclusivist în care modelele au purtat bijuterii spectaculoase TEZAUR, puse în valoare de ținute stilizate în diferite direcții creative. Trei stiliști de renume – Mihnea Covaci, Dani Radu și Maria Ioana – au creat look-uri diverse, de la clasic sofisticat la modern edgy, oferind o interpretare amplă a conceptului de lux contemporan.

Momentul central al prezentării a fost semnat de însăși Doina Levintza, legendă a modei românești, care a conceput ținuta principală a serii – o creație care a captat toate privirile și a adus un omagiu eleganței atemporale. Prezența sa a adăugat o notă de rafinament și tradiție întregului eveniment.

Românii investesc tot mai mult în aur

Aniversarea TEZAUR are loc într-un moment în care piața aurului cunoaște o creștere accelerată. În 2025, achizițiile de aur în România au crescut cu 65% în primul trimestru față de anul trecut, iar prețul gramului de aur a depășit 480 lei – un nou record istoric, potrivit BNR. În acest climat, bijuteriile devin nu doar accesorii de stil, ci și investiții strategice.

15 ani de încredere, transparență și stil autentic

Cu o rețea puternică de agenții și o prezență digitală solidă, TEZAUR continuă să fie un reper pe piața serviciilor financiare și de bijuterii. Compania își reafirmă misiunea de a rămâne alături de clienți în momentele importante ale vieții lor, oferind soluții sigure și produse premium.

„Acești 15 ani reprezintă dovada încrederii pe care clienții ne-au oferit-o și a angajamentului nostru de a livra mereu calitate și profesionalism. Suntem mândri să sărbătorim împreună și să privim înainte cu optimism și ambiție”, a declarat reprezentantul TEZAUR în cadrul evenimentului.

 

Pentru imagini de la eveniment, interviuri, accesați site-ul nostru sau urmăriți @tezaur_gold pe Instagram.

 

Citeste in continuare

Parteneri

Știri din București

Uncategorized4 zile inainte

Mii de români sunt așteptați la Noaptea Muzeelor 2025

Aflată la a XXI-a ediție în România, Noaptea Muzeelor 2025 este pentru prima dată susținută și de Ministerul Culturii Acces...

Uncategorized5 zile inainte

TCL intră în forță în Black Friday la Altex – pentru prima dată cu oferte spectaculoase

TCL, unul dintre liderii globali în producția de televizoare, participă în premieră la campania Black Friday organizată de Altex, cel...

spatiu productie Bucuresti spatiu productie Bucuresti
Afaceri5 zile inainte

Securitatea la incendiu – esențială pentru halele industriale din București

Securitatea la incendiu este una dintre cele mai importante componente în alegerea unei hale industriale. Într-un oraș cu densitatea și...

Afaceri5 zile inainte

Cele mai bune mulinete de pescuit: cum le alegi cu încredere?

Te-ai întrebat vreodată de ce, în ciuda echipamentului scump și a eforturilor depuse, nu reușești să ai partide de pescuit...

Exclusiv6 zile inainte

România și India își unesc elitele de business la INRO BUSINESS SUMMIT 2025 New Delhi, 3-4 iunie 2025 — Pullman Hotel Aerocity devine centrul gravitațional al afacerilor globale

  Pentru prima dată în istorie, România și India pun bazele unei platforme bilaterale de business cu miză globală: INRO...

SportO săptămână inainte

Lucian Popa, Ironman-ul din Craiova, cucerește Veneția: „A fost o cursă epuizantă, dar sunt mândru că am terminat”

Lucian Popa, supranumit „Ironman-ul Craiovei”, a reușit din nou să ducă la bun sfârșit o competiție de anduranță care i-a...

Te gândești să îți aduci o mașină din Germania? Iată cum să nu pierzi bani Te gândești să îți aduci o mașină din Germania? Iată cum să nu pierzi bani
Uncategorized2 săptămâni inainte

Te gândești să îți aduci o mașină din Germania? Iată cum să nu pierzi bani

De ce atât de mulți români aleg Germania pentru achiziția unei mașini Importul de mașini second-hand din Germania a devenit...

garduri-electrice garduri-electrice
Uncategorized2 săptămâni inainte

Ce faci când gardul electric nu mai funcționează corect? Cauze și soluții

 Gardurile electrice sunt soluții moderne și eficiente pentru protejarea animalelor, a culturilor sau a perimetrelor din gospodărie sau fermă. Totuși,...

megazitol megazitol
Uncategorized2 săptămâni inainte

Megazitol m-a ajutat să îmi recâștig controlul asupra corpului și hormonilor – povestea mea cu SOP și rezistență la insulină

M-am confruntat ani de zile cu simptomele clasice ale sindromului ovarelor polichistice (SOP): menstruații neregulate, acnee, kilograme în plus care nu...

Afaceri2 săptămâni inainte

Unde poți face un CT în Cluj-Napoca ?

Cum să folosești lista: Verifică programul și costul direct cu clinica – la multe centre, CT-ul cu substanță de contrast...

Afaceri2 săptămâni inainte

Cum sprijină agențiile SEO creșterea vizibilității unei agenții imobiliare

Agențiile SEO contribuie la creșterea vizibilității agențiilor imobiliare prin optimizarea site-ului pentru cuvinte cheie relevante, precum „apartamente de vânzare București”,...

Uncategorized2 săptămâni inainte

Românii cu credite – mai pregătiți decât în trecut pentru o eventuală criză financiară

7 mai, București. Consumatorii ar trebui să își facă o autoevaluare a vulnerabilității financiare în cazul în care ne-am confrunta...

Afaceri2 săptămâni inainte

Un antreprenor român lansează Workerpark.com, platforma gândită să reunească cererea și oferta de muncă episodică, la nivel global. Firmele și prestatorii de servicii se pot înscrie gratuit

Marius Ciocian, un român stabilit de peste un deceniu în Germania, a lansat Workerpark.com, platforma prin care își propune să reunească...

Care sunt principalele avantaje ale unei parcări private față de cea oficială? Care sunt principalele avantaje ale unei parcări private față de cea oficială?
Afaceri2 săptămâni inainte

Care sunt principalele avantaje ale unei parcări private față de cea oficială?

Una dintre cele mai notabile diferențe între o parcare privată și una oficială constă în nivelul de confort oferit utilizatorului....

Eveniment2 săptămâni inainte

Agenda GPeC SUMMIT 26-27 Mai este publicată: 2 Masterclass-uri, 19 speakeri, Expo și content practic despre tot ce e important în E-Commerce și Digital Marketing

De 20 de ani, GPeC SUMMIT este considerată cea mai importantă serie de evenimente de E-Commerce și Digital Marketing din...

Cum se face o verificare stare firme din Romania Cum se face o verificare stare firme din Romania
Uncategorized2 săptămâni inainte

Cum se face o verificare stare firme din Romania

Intr-o economie dinamica precum cea a Romaniei, colaborarea intre companii este esentiala. Totusi, inainte de a incheia un parteneriat, este...

Știrea Zilei