Connect with us

Uncategorized

Allview lansează tableta Prime H201 LTE, design elegant, performanță, mobilitate și conectivitate

Publicat

pe

Brașov, 03 decembrie 2024 – Allview își extinde portofoliul de tablete și lansează tableta Prime H201 LTE, un dispozitiv premium care impresionează prin designul său modern și elegant, completat de specificații tehnice de top. Creată special pentru tinerii care își doresc să fie mereu în trend, acest nou model oferă echilibrul perfect între portabilitate și funcționalitate.

Tableta Prime H201 LTE aduce o gamă variată de funcții, pentru întreaga familie:

  • Easy Search și Easy Translate: simplifică accesul la informații și traducerile instantanee.
  • AVI GPT: asistentul inteligent care ajută la organizare, învățare și explorare.
  • Focus Mode și Bedtime Mode: ideale pentru momentele de concentrare sau pentru a creea un mediu relaxant înainte de culcare.
  • Kids Space: un mediu sigur și educativ pentru copii.
  • Cast Screen to Device: partajarea conținutului preferat pe un ecran mai mare.
  • Keep notes: atunci când utilizatorii își doresc să rămână mereu organizați și să păstreze toate notițele, schițele, listele și ideile într-un singur loc, mereu la îndemână.

Tableta Prime H201 LTE dispune de un display generos LCD IPS de 10,95″, conectivitate 4G, sistem de operare Android™ 14, procesor Octa-Core și o baterie de 8000 mAh, asigurând o experiență vizuală captivantă, ideală atât pentru divertisment, cât și productivitate. Cu un design subțire, finisaj metalic în nuanța Silver Blue, Prime H201 LTE se poate accesoriza cu husa de tip Stand Cover, pentru un plus de rezistență și ușurință în utilizare.

Display-ul generos LCD IPS de 10,95″, cu rezoluție de 1200x1920px HD, oferă unghiuri largi de vizualizare, redă contraste optime și imagini în culori cât mai naturale.

Integrarea celor patru difuzoare poziționate strategic în fiecare colț al tabletei, pe partea din spate, asigură o audiție captivantă și o experiență audio imersivă.

Conectivitate 4G pentru ca utilizatorii să poată beneficia de mobilitate și acces la internet oriunde s-ar afla, doar cu ajutorul unei cartele de Internet. Pentru și mai multă flexibilitate, tableta Prime H201 LTE dispune de port USB Type-C, cititor de carduri microSD, Bluetooth și WiFi.

Performanța superioară se datorează procesorului T616 Octa-Core (12nm), susținut de 8GB RAM și 128 GB spațiu de stocare intern, extensibil prin card microSD de până la 512GB. Tableta Prime H201 LTE oferă o experiență multitasking, garantând suficient spațiu pentru aplicații, fișiere, proiecte. Cu sistemul de operare Android™ 14, utilizatorii vor avea o experiență de utilizare fluidă și intuitivă, beneficiind de funcționalități avansate.

Fotografii și video virale, divertisment și productivitate. Prime H201 LTE este echipată cu un sistem dual de camere – principală de 20MP și frontală de 8MP – care, împreună cu funcția HDR, surprind imagini detaliate în orice condiții de iluminare. Înregistrarea video Full HD 1080p garantează claritate pentru fiecare moment capturat. În plus, accesul nelimitat la Google Play deschide o lume vastă de aplicații și conținut, oferind oportunități infinite de explorare și învățare.

Autonomia extinsă a bateriei, de 8000 mAh, asigură până la 300 de minute de redare continuă sau 160 de ore în stand-by, fiind potrivită utilizării îndelungate.

„Noul model de tabletă, Prime H201LTE, impresionează atât prin designul său modern, cât și prin funcțiile smart integrate și specificațiile avansate. Această tabletă este concepută pentru tinerii dinamici, mereu conectați și în mișcare, oferindu-le un dispozitiv care nu doar se adaptează stilului lor de viață, ci le anticipează nevoile. Tinerii români sunt printre primii care adoptă tehnologiile noi, iar la Allview credem cu tărie că tehnologia trebuie să inspire și să îmbunătățească viața celor care o folosesc.

Prin portofoliul nostru de produse, ne propunem să oferim utilizatorilor un stil de viață mai inteligent, mai eficient și mai creativ, punând la dispoziție device-uri accesibile, care să facă parte dintr-un viitor mai conectat și mai inovator.” a declarat Alina Marina, Responsabil Comunicare și PR, Visual Fan S.A.

AVI GPT, asistentul vocal cu AI

Aplicația AVI GPT, asistentul vocal cu AI dezvoltat de către Allview, este concepută pentru a transforma radical experiența utilizatorilor și a le oferi suportul necesar pentru dezvoltarea personală și profesională. Pentru a încuraja utilizarea aplicației AVI GPT, Allview oferă 500 de credite cadou în valoare de 50 lei, echivalente cu până la 1.000.000 de cuvinte, clienților tabletei Prime H201LTE, care își creează un cont nou în aplicație.

Preț și disponibilitate

Tableta Prime H201 LTE este disponibilă la prețul recomandat de 999 lei. Mai multe informații despre aceasta găsiți pe: https://www.allview.ro/prime-h201lte.html

Despre Allview

Visual Fan S.A., compania românească care deține brandul Allview (simbol bursier ALW), este un jucător de referință în industria tehnologică, cu peste 20 de ani de experiență în dezvoltarea de dispozitive mobile inteligente, Smart Home, laptopuri, tablete și televizoare smart. Fondată în 2002 la Brașov, compania s-a impus prin lansarea unor soluții inovatoare care fac tehnologia accesibilă publicului larg. Printre realizările notabile se numără:

  • 2016: lansarea celui mai avansat sistem Smart Home din România;
  • 2017: crearea primului asistent vocal în limba română, AVI;
  • 2019: încheierea unui parteneriat direct cu Google pentru Android TV™;
  • 2020: primul brand românesc care a adoptat tehnologia QLED;
  • 2023: upgrade-ul aplicației Allview AVI GPT, prin integrarea unui model avansat de limbaj natural, susținut de inteligența artificială (AI).

În 2022, Visual Fan a lansat conceptul Green by Allview, o strategie de diversificare a portofoliului, care vizează un viitor sustenabil prin trei divizii principale: ERA Health, Solar Energy și Allview Auto. Acest concept inovator integrează toate aspectele vieții moderne – de la sănătatea personală și locuințe sustenabile, până la mobilitate.

Aplicația Allview ERA Health, dezvoltată in-house de echipa R&D Allview, în colaborare cu specialiști în nutriție, medici diabetologi și cercetători ai Universității Transilvania din Brașov, educă utilizatorii în adoptarea unui stil de viață sănătos și sustenabil. Aplicația nu doar că optimizează comportamentele alimentare, dar contribuie la reducerea risipei alimentare și a amprentei de carbon, susținând astfel, o calitate superioară a vieții.

Divizia Allview Solar Energy a debutat în 2022 cu soluții solare pentru locuințe sustenabile, consolidându-se în 2023 prin atragerea de specialiști în sectorul industrial și fiind recunoscută în 2024 pentru sistemele industriale cu puteri instalate de 1-5 MW. Astfel, a luat naștere divizia Renewable EPC, care face parte din strategia Green by Allview și este dedicată implementării de proiecte Full EPC pentru parcuri fotovoltaice de mari dimensiuni, inclusiv cu capacități de stocare.

Divizia Auto a demarat cu modelul Skywell ET5, care reprezintă o nouă viziune asupra mobilității viitorului. În decembrie 2023, a fost lansat Allview CityZEN, model 100% electric. Acesta a depășit deja estimările de vânzări pentru 2024 în primele trei trimestre, fiind destinat și tinerilor de la vârsta de 16 ani.

Aceste inițiative subliniază angajamentul companiei față de inovație, sustenabilitate și îmbunătățirea constantă a experienței utilizatorilor.

Citeste in continuare
Comenteaza si tu

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Uncategorized

Atragem atenția consumatorilor de servicii financiar-bancare privind grava dezinformare transmisă de ANPC în spațiul public!

Publicat

pe

De

20 ianuarie, București. Atragem atenția consumatorilor de servicii financiar-bancare că au fost grav dezinformați prin ultima comunicare către presă transmisă de ANPC. Astfel, potrivit comunicării făcute de ANPC în spațiul public în data de 16 ianuarie 2025, ”până la clarificarea situației privind funcționalitatea CSALB ca entitate SAL, consumatorii care întâmpină dificultăți în relația cu operatorii economici financiar-bancari se pot adresa Direcției de Soluționare Alternativă a Litigiilor (DSAL), din cadrul ANPC, printr-o reclamație pe platforma specială a acesteia”.

Centrul de Soluționare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar (CSALB) a atras atenția ANPC asupra gravității acestei dezinformări printr-o scrisoare din data de 17 ianuarie, al cărei conținut poate fi citit aici: https://csalb.ro/transparenta/scrisoare-csalb-catre-anpc-17-ianuarie-2025/ 

Recomandăm consumatorilor să facă diferența între reclamațiile/sesizările pe care le pot adresa ANPC (și pe care le puteau adresa și până acum acestei Autorități) și soluționarea alternativă a litigiilor care este atributul exclusiv al CSALB, pentru probleme financiar-bancare pe care aceștia le pot avea în relație cu băncile, IFN-urile.

În dorința informării corecte a consumatorilor, rezumăm istoricul procesului intentat de CSALB în anul 2018 Ministerului Economiei, proces încheiat prin decizia ÎCCJ din data de 10 decembrie 2024.

Chiar dacă nu există încă motivarea instanței în acest proces în contencios administrativ, considerăm că există nevoia clarificării acestei situații, ca o contrapondere la dezinformările și acuzațiile transmise deja în spațiul public:

  1. CSALB a fost înființat prin Ordonanța Guvernului nr.38/2015 în urma transpunerii în legislația românească a Directivei 2013/11/UE a Parlamentului European și a Consiliului privind soluționarea alternativă a litigiilor în materie de consum;
  2. Sistemul bancar și-a asumat finanțarea CSALB, pentru ca oamenii să aibă la dispoziție o alternativă la instanțele de drept comun, gratuită, mult mai rapidă, gestionată de conciliatori cu expertiză în domeniul financiar-bancar și care să le rezolve problemele individuale și imediate pe care le întâmpinau. Astfel de organisme SAL pot fi înființate și în alte domenii de activitate (în baza aceleiași Directive europene), pentru a veni în sprijinul consumatorilor care au nemulțumiri față de comercianți și care doresc rezolvarea amiabilă a acestora, în afara instanțelor de judecată;
  3. Prin OG nr.38/2015 cererile de soluționare alternativă a litigiilor/diferendelor dintre consumatorii de servicii financiar–bancare și bănci/IFN-uripot fi rezolvate exclusiv de către CSALB, acesta fiind cadrul normativ național în domeniul soluționării alternative a litigiilor financiar-bancare;
  4. Modalitatea prin care este asigurată finanțarea CSALB de către sistemul bancar este expres prevăzută inclusiv în textul punctului 46 din expunerea de argumente a Directivei,transpus ca atare prin OG nr.38/2015;
  5. Pentru a garanta imparțialitatea și echidistanța demersului de conciliere dintre consumatori și bănci/IFN-uri,legiuitorul a statuat ca CSALB să fie o entitate cu personalitate juridică proprie (autonomă, neguvernamentală, apolitică și fără scop lucrativ), care să aibă o conducere formată din 5 membri: unul desemnat de ANPC, unul de Banca Națională a României, unul de Asociația Română a Băncilor, un reprezentant desemnat de asociațiile de consumatori care îndeplinesc anumite condiții legale, detaliate mai jos, și un reprezentant independent, ales de ceilalți membri ai Colegiului, precum și o echipă operațională, care să intermedieze propriu-zis relația dintre consumatori și bănci;
  6. În perioada cuprinsă între 2015 și 2018, CSALB a solicitat în mod repetat Ministerului Economiei înregistrarea și, implicit, deschiderea listei entităților SAL din România. În luna mai 2018, Dănuț Andrușcă, Ministrul Economiei la acea vreme, a refuzat solicitarea CSALB, motivând refuzul prin lipsa reprezentantului asociațiilor de consumatori din cadrul Colegiului de Coordonare;
  7. Menționăm că, prin procesul intentat, CSALB a solicitat instanței ca Ministerul Economiei să deschidă lista entităților de soluționare alternativă a litigiilor din România, listă care, la data promovării litigiului, nici măcar nu era deschisă pe site-ul acestei autorități, deși OG nr.38 era în vigoare încă din 2015, să fie înregistrat în această listă și să fie notificat către Comisia Europeană (pentru a fi integrat în lista europeană a entităților SAL din domeniul financiar–bancar și, astfel, să poată soluționa și litigiile transfrontaliere);
  8. Este important de menționat că CSALB este singura entitate SAL a cărei înființare, organizare și modalitatea de desfășurare a activității sunt expres prevăzute de dispozițiile articolelor 21–24 din OG nr.38/2015(cu referiri directe și în alte articole);
  9. Între 2015–2025 CSALB a funcționat și funcționează în continuare în baza OG nr.38/2015 și a gestionat peste 5.000 dosare dintre consumatori și instituțiile financiar–bancare (sunt aproximativ 100 dosare de conciliere soluționate în perioada menționată). Beneficiile rezultate din concilieri sunt de aproximativ 14 milioane de euro;
  10. Având în vedere că motivarea primei instanțe (Curtea de Apel București) a fost neclară, CSALB a promovat recurs la Înalta Curte. După 6 ani și jumătate de la debutul pe fond al procesului, ÎCCJ a respins recursul promovat de CSALB împotriva deciziei primei instanțe. Ca urmare a faptului că un proces în contencios administrativ, care ar fi trebuit soluționat cu celeritate, potrivit prevederilor legale, a durat peste 6 ani, s-a creat un cadru propice pentru ca cei doi intervenienți (Asociația InfoCons și ANPC) să dezinformeze publicul cu intenția vădită de a denigra CSALB. În acest sens, cei doi intervenienți folosesc un litigiu care nu are nicio legătură cu funcționarea Centrului, pentru a pune în discuție înseși prevederile Ordonanței referitoare la funcționarea Centrului SAL Bancar și, în acest context, invitând în mod eronat consumatorii să se adreseze ANPC pentru soluționarea alternativă a litigiilor din domeniul financiar–bancar;
  11. După primirea motivării hotărârii ÎCCJ, vom solicita autorităților competente să identifice o soluție de rezolvare a acestei probleme, în sensul înregistrării CSALB pe lista entităților SAL de la Ministerul Energiei.

Clarificări referitoare la reprezentantul asociațiilor de consumatori din structura Colegiului de Coordonare al CSALB:

Potrivit prevederilor art. 22 alin (1) lit. d) din OG nr. 38/2015, membrul Colegiului de Coordonare din partea asociatiilor de consumatori poate fi desemnat de către ”d) asociaţiile de consumatori care îndeplinesc condiţiile prevăzute în art. 32 sau în art. 33 din Ordonanţa Guvernului nr. 21/1992, republicată, cu modificările şi completările ulterioare”.

Potrivit art. 32. din OG nr.21/1992:

Asociațiile pentru protecția consumatorilor care apără drepturile și interesele legitime ale consumatorilor, în general, sunt, de drept, parteneri sociali în consiliile consultative prevăzute în prezenta ordonanță, dacă:

  1. a) la nivel național, au cel puțin 3.000 de membri și filiale în cel puțin 10 județe;
  2. b) la nivel județean și local, dacă au desfășurat o activitate în domeniul protecției consumatorilor pe o perioadă de cel puțin 3 ani.

iar, conform art. 33. din aceeași OG nr. 21/1992:

Asociațiile pentru protecția consumatorilor care sunt constituite în scopul apărării intereselor numai ale membrilor lor pot deveni parteneri sociali cu drept de reprezentare în organismele consultative cu rol în domeniul protecției consumatorilor și în care organele administrației publice sunt reprezentate, numai dacă au cel puțin 800 membri.

Rezultă, deci, că doar asociațiile de consumatori care îndeplinesc condițiile legale prevăzute mai sus pot desemna un reprezentant în structura Colegiului de Coordonare al CSALB.

În acest context, paralel cu desfășurarea procesului, CSALB a încercat permanent să faciliteze rezolvarea desemnării reprezentantului din partea asociațiilor de consumatori, adică să surmonteze motivul care a făcut obiectul refuzului exprimat de Ministerul Economiei în 2018.

Astfel, prin scrisori adresate ANPC am solicitat implicarea Autorității în procesul de desemnare a reprezentantului asociațiilor de consumatori, similar modului în care această Autoritate s-a implicat în desemnarea reprezentantului asociațiilor de consumatori la momentul înființării CSALB (2015). De asemenea, am solicitat ANPC să ne pună la dispoziție lista asociațiilor de consumatori care îndeplinesc condițiile de reprezentativitate pecizate mai sus.

  1. În răspunsul ANPC din 10 august 2020 se menționează că „asociațiile de consumatori care au solicitat luarea în evidența ANPC, conform prevederilor art. 34 din Ordonanța Guvernului nr. 21/1992 privind protecția consumatorilor,nu îndeplinesc condițiile prevăzute la alin. 32 și 33 din OG 21/1992”. Adică, la acel moment, nu existau asociații de consumatori care să poată participa la desemnarea unui reprezentant în structura Colegiului de Coordonare al CSALB (cu respectarea prevederilor legale anterior menționate).
  2. În luna mai 2024, luând în considerare recomandarea formulată de OCDEprivind necesitatea adoptării unor măsuri care să aibă ca rezultat nominalizarea unui reprezentant al asociațiilor de consumatori în cadrul Colegiului de coordonare al CSALB, am revenit către ANPC, solicitând să ne pună la dispoziție lista cu asociațiile reprezentative de consumatori. ANPC nu a furnizat CSALB lista solicitată cu asociațiile de consumatori.
  3. Ca urmare a faptului că nu am primit un răspuns la solicitare, CSALB a revenit cu o nouă scrisoare către Autoritate, în luna iulie 2024, prin care a cerut, din nou, ca ANPC să furnizeze o situație actualizată cu privire la asociațiile de consumatori, scrisoare la care, de asemenea, Autoritatea nu a răspuns.

În loc de concluzii:

În primul an de funcționare al CSALB, asociațiile de consumatori au avut reprezentant în Colegiu, dar InfoCons, prin președintele său, Sorin Mierlea, care este chiar persoana care l-a propus inițial pe acel reprezentant, a cerut retragerea lui prin adrese repetate, iar retragerea efectivă a mandatului reprezentantului consumatorilor a intervenit la finalul lunii octombrie 2016.

Cu alte cuvinte, InfoCons a cerut retragerea reprezentantului asociațiilor de consumatori și, ulterior, s-a folosit de absența acestuia pentru a-și fundamenta calitatea de intervenient în proces.

În acest mod s-a creat o situație paradoxală, în sensul că, deși refuzul înscrierii CSALB pe lista entităților SAL a fost motivat de absența reprezentantului asociațiilor de consumatori, acest motiv a fost imputat în mod absurd Centrului, care NU are atribuții legale în sensul desemnării reprezentantului acestor asociații.

În perioada ulterioară retragerii mandatului reprezentantului asociațiilor de consumatori a existat o corespondență asiduă între CSALB și asociațiile de consumatori care au format mai mulți poli pentru desemnarea unui alt membru în structura Colegiului de Coordonare. Astfel, CSALB a primit mai multe nominalizări pentru ocuparea acestei poziții și a explicat de fiecare dată că nu are nicio atribuție legală în sensul alegerii unui membru dintre persoanele propuse de aceste asociații (la un moment dat erau 3 persoane, ulterior primindu-se și alte propuneri), aceasta fiind prerogativa exclusivă a fiecărei entități participante la această structură colegială: ANPC, ARB, BNR și asociațiile de consumatori (al 5-lea membru fiind independent și ales de ceilalți).

Este important de subliniat faptul că reprezentanții unor asociații de consumatori au însoțit în anii trecuți CSALB în caravanele de informare desfășurate în țară și în conferințele organizate de CSALB, iar acest lucru este reflectat și de informările publice postate pe site-ul Centrului. De asemenea, reprezentanți ai asociațiilor de consumatori au însoțit și consiliat unii consumatori pe parcursul procedurii de conciliere.

Ulterior, și ANPC și-a retras membrul din Colegiul de Coordonare fără a prezenta o justificare legală, începând cu data de 19 ianuarie 2024.

Faptul că ANPC refuză de un an să numească un reprezentant în Colegiu, reprezintă o încălcare a prevederilor legale și o încercare de blocare a activității CSALB, știind care a fost motivul refuzului Ministerului Economiei exprimat în 2018, de a înregistra CSALB pe lista entităților SAL. În articolul 22 al Ordonanței se menționează foarte clar că în caz de vacanță a unui loc în Colegiu se va numi un nou membru pentru durata rămasă din mandat.

Le solicităm reprezentanților ANPC să informeze corect consumatorii și să nu creeze confuzii în rândul acestora, mai ales că un demers de soluționare alternativă nu se rezumă nici pe departe la simpla trimitere a unei cereri. În spatele fiecărui dosar de conciliere se află proceduri reglementate, munca multor oameni și expertiză câștigată în aproape zece ani de funcționare a CSALB.

***

  Despre CSALB: CSALB este o entitate înființată ca urmare a unei Directive europene și intermediază gratuit și în mai puțin de trei luni negocierea dintre consumatori și bănci sau IFN-uri pentru contractele aflate în derulare. Consumatorii din orice județ al țării pot trimite cereri către Centrul de Soluționare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar (CSALB) completând un formular online direct pe site-ul www.csalb.ro. Dacă banca acceptă intrarea în procedură de conciliere/negociere este desemnat un conciliator. CSALB colaborează cu 16 conciliatori, dintre cei mai buni specialiști în Drept, cu expertiză în domeniul financiar-bancar. Totul se rezolvă amiabil, iar înțelegerea părților are puterea unei hotărâri în instanță. Mai multe informații despre activitatea Centrului puteți obține și la telefon 021 9414 (apel cu tarif normal)

Citeste in continuare

Uncategorized

SGS își extinde expertiza în domeniul sustenabilității prin achiziționarea Aster Global  

Publicat

pe

De

SGS a anunțat achiziționarea Aster Global Environmental Solutions Inc., un jucător de top în domeniul validării și verificării emisiilor de gaze cu efect de seră (GHG), precum și al serviciilor dedicate silviculturii, ecosistemelor și responsabilității corporative și sociale. Fondată în 2019, Aster Global va contribui semnificativ la extinderea serviciilor GHG ale SGS, atât în America de Nord, cât și la nivel global, datorită acreditărilor și expertizei sale în domeniu. Această achiziție completează echipa SGS cu 25 de profesioniști talentați.

Pe fondul creșterii interesului pentru schimbările climatice și al noilor reglementări, cerințelor legislative și așteptărilor consumatorilor, sustenabilitatea a devenit o prioritate strategică pentru organizațiile din întreaga lume. În acest context, SGS a lansat IMPACT NOW pentru sustenabilitate, un concept umbrelă care reunește o gamă largă de servicii dedicate sprijinirii clienților în atingerea obiectivelor lor specifice de sustenabilitate. Integrarea Aster Global consolidează această platformă, aducând o contribuție strategică expertizei SGS și reafirmând angajamentul companiei față de un viitor sustenabil.

Achiziția va sprijini în mod semnificativ implementarea Strategiei 27 a SGS, valorificând punctele forte ale companiei, pentru a răspunde megatendințelor care impulsionează creșterea în sectorul testării, inspecției și certificării (TIC).

Géraldine Picaud, CEO al SGS, a declarat:

Aster Global este un lider recunoscut la nivel global în domeniul gazelor cu efect de seră. Portofoliul său extins de clienți și prezența internațională ne consolidează poziția de vârf în sectorul sustenabilității. Integrarea Aster Global în familia SGS ne permite să extindem platforma Impact Now pentru sustenabilitate și să răspundem mai eficient cererii tot mai mari pentru credibilitate în raport cu declarațiile privind emisiile de gaze cu efect de seră și sustenabilitatea.”

 

Mai multe detalii despre IMPACT NOW pentru sustenabilitate la: 

https://www.sgs.com/en/our-services/impact-now-for-sustainability

 

DESPRE SGS

SGS este cea mai importantă companie de testare, inspecție și certificare din lume – recunoscută la nivel mondial drept referință în domeniul sustenabilității, calității și integrității. Operăm o rețea de peste 2.700 de laboratoare și facilități de afaceri în 119 țări, sprijiniți de o echipă formată din 99.250 de profesioniști dedicați. Cu peste 145 de ani de excelență în servicii, combinăm precizia și acuratețea care definesc companiile elvețiene pentru a ajuta organizațiile să atingă cele mai înalte standarde de calitate, siguranță și conformitate.

Promisiunea noastră de brand – when you need to be sure – subliniază angajamentul nostru față de încredere, integritate și sustenabilitate, permițând afacerilor să prospere cu încredere. Furnizăm cu mândrie serviciile noastre de expertiză sub numele SGS și mărci specializate de încredere, inclusiv Brightsight, Bluesign, Maine Pointe și Nutrasource.

SGS este listată public pe Bursa Elvețiană SIX Swiss Exchange sub simbolul bursier SGSN (ISIN CH0002497458, Reuters SGSN.S, Bloomberg SGSN:SW). Mai multe detalii la: www.sgs.com

 

Citeste in continuare

Uncategorized

SS Custom Cleaning Services SRL: Soluții Profesionale de Curățenie Post-Construcție

Publicat

pe

De

 

După finalizarea unui proiect de construcție sau renovare, spațiul necesită o curățenie amănunțită pentru a deveni utilizabil. SS Custom Cleaning Services SRL vine în întâmpinarea acestor nevoi cu servicii de curățenie dupa constructor, oferind soluții rapide și eficiente pentru a transforma orice loc într-un spațiu curat și primitor.

Specialiști în Curățenia Post-Construcție

Praful, reziduurile și urmele de materiale de construcție pot transforma orice spațiu într-un mediu dificil de utilizat. Cu ajutorul unei echipe bine pregătite și a echipamentelor profesionale, SS Custom Cleaning Services SRL asigură o curățenie în profunzime, eliminând toate urmele lăsate în urma lucrărilor de construcție sau renovare.

Serviciile includ:

  • Îndepărtarea prafului și a reziduurilor – colectarea și eliminarea resturilor de materiale.
  • Spălarea și lustruirea suprafețelor – pentru podele, pereți, ferestre și alte zone afectate de lucrările de construcție.
  • Curățarea geamurilor și a ramelor – pentru o transparență impecabilă.
  • Igienizarea băilor și a bucătăriilor – eliminarea urmelor de adezivi, vopsea sau mortar.
  • Aspirarea și curățarea detaliată – inclusiv a colțurilor greu accesibile sau a instalațiilor.

Avantajele Colaborării cu SS Custom Cleaning Services SRL

Fiecare proiect de curățenie post-construcție este tratat cu profesionalism și atenție la detalii. Printre avantajele colaborării cu SS Custom Cleaning Services SRL se numără:

  • Echipamente moderne – soluții eficiente pentru orice tip de murdărie.
  • Produse ecologice – respect pentru mediul înconjurător și pentru sănătatea clienților.
  • Promptitudine și flexibilitate – intervenții rapide, adaptate cerințelor clientului.
  • Garanția unui rezultat impecabil – spațiul devine perfect funcțional și estetic.

Când aveți nevoie de curățenie post-construcție?

Serviciile de curățenie post-construcție sunt esențiale pentru:

  • Locuințe renovate sau nou construite.
  • Spații comerciale care au trecut prin renovări.
  • Clădiri de birouri recent finalizate.
  • Orice spațiu unde lucrările de construcție au lăsat urme de murdărie.

Cu o experiență vastă în domeniu, SS Custom Cleaning Services SRL garantează transformarea rapidă a oricărui spațiu într-un loc perfect curat, pregătit pentru utilizare.

Alegeți Excelența în Curățenia Post-Construcție

Fie că este vorba despre locuințe, birouri sau spații comerciale, SS Custom Cleaning Services SRL este partenerul ideal pentru curățenia de după constructor. Profesioniștii companiei lucrează rapid, eficient și cu atenție la detalii, asigurând rezultate care să depășească așteptările.

Transformați spațiul dumneavoastră într-un mediu curat și atractiv, alegând serviciile oferite de SS Custom Cleaning Services SRL!

Citeste in continuare

Parteneri

Știri din București

Uncategorized22 de ore inainte

Atragem atenția consumatorilor de servicii financiar-bancare privind grava dezinformare transmisă de ANPC în spațiul public!

20 ianuarie, București. Atragem atenția consumatorilor de servicii financiar-bancare că au fost grav dezinformați prin ultima comunicare către presă transmisă...

Sport3 zile inainte

În 2024, Spartan a organizat două evenimente sportive de anvergură în România, ce au atras peste 2.500 de participanți, adulți și copii. Două alte competiții sunt programate pentru 2025

Organizatorul de competiții sportive Spartan, prezent în peste 40 de țări, a derulat în 2024 două evenimente de anvergură în...

cum scapi de procrastinare cum scapi de procrastinare
Social3 zile inainte

5 strategii pentru a depăși procrastinarea

Te-ai surprins vreodată într-un vârtej de activități mai puțin importante, amânând sarcinile cu adevărat necesare? Procrastinarea este un obicei des...

amenajare baie Anima Vision amenajare baie Anima Vision
Viața în București3 zile inainte

5 sfaturi pentru amenajarea unei băi mici pentru stil și confort

Amenajarea unei băi mici poate părea o provocare, dar cu abordarea potrivită, aceasta se poate transforma într-un spațiu rafinat, funcțional...

Viața în București5 zile inainte

Rolul mineralelor în sănătate: De ce sarea este rege

Mineralele joacă un rol esențial în menținerea sănătății noastre, fiind implicate în numeroase procese fiziologice. Printre acestea, sarea, cunoscută și...

Social6 zile inainte

DERMATOLOGIE – Gama de servicii disponibile la CENTRUL MEDICAL DOCTOR BORIS

Dermatologia este o ramură esențială a medicinei care se ocupă de sănătatea pielii, părului și unghiilor. La CENTRUL MEDICAL DOCTOR...

AfaceriO săptămână inainte

Adăugiri la brandul de țară: burgerul de urs poate deveni destinație turistică

Burger de urs, budincă de cozonac și…burtă de vită crocantă sunt doar câteva dintre opțiunile incredibile pe care le găsim,...

UncategorizedO săptămână inainte

SGS își extinde expertiza în domeniul sustenabilității prin achiziționarea Aster Global  

SGS a anunțat achiziționarea Aster Global Environmental Solutions Inc., un jucător de top în domeniul validării și verificării emisiilor de...

AfaceriO săptămână inainte

Ce presupune afectarea sanatatii tale?

Tutunul la galeată a devenit o opțiune preferată de tot mai mulți fumători datorită prețurilor accesibile și posibilității de personalizare...

ExclusivO săptămână inainte

Jantele de tabla personalizate – Transformarea simplitatii intr-un trend de tuning auto

In lumea tuning-ului auto, orice detaliu conteaza. De la vopsea personalizata la modificari de performanta, fiecare element contribuie la crearea...

Viața în BucureștiO săptămână inainte

Utilizează un Poncho American pentru a Trece cu Bine de Sezonul Rece

Pe măsură ce zilele devin mai scurte și temperaturile scad, mulți dintre noi începem să ne gândim la soluții practice...

Uncategorized2 săptămâni inainte

SS Custom Cleaning Services SRL: Soluții Profesionale de Curățenie Post-Construcție

  După finalizarea unui proiect de construcție sau renovare, spațiul necesită o curățenie amănunțită pentru a deveni utilizabil. SS Custom...

Afaceri2 săptămâni inainte

Dezvoltă-ți cariera: Devino Inspector Resurse Umane cu Eurodeal

Pentru cei care doresc să își construiască o carieră în domeniul resurselor umane, Centrul de Formare Profesională Eurodeal organizează Curs...

Afaceri2 săptămâni inainte

Asociația Succes: Cursuri inovative pentru siguranță și carieră în domeniul sănătății

  Asociația Succes continuă să fie un pilon de excelență în educație și formare profesională, oferind două cursuri practice și...

Afaceri2 săptămâni inainte

RO e-Factura devine obligatorie din 2025: Ce trebuie să știe antreprenorii

  Începând cu 1 ianuarie 2025, sistemul RO e-Factura devine obligatoriu pentru toate tranzacțiile în relația B2C (business-to-consumer). Acest sistem...

Afaceri2 săptămâni inainte

Cum să Îți Înființezi o Firmă în România: Ghid Practic și Simplificat – ADISAF

  Înființarea unei firme în România este o etapă esențială pentru oricine dorește să-și transforme ideile de afaceri în realitate....

Știrea Zilei