Connect with us

Uncategorized

Cum ne pregătim pentru alegerile europene din 2024

Publicat

pe

Peste 134 de milioane de oameni din Europa* vin pe TikTok în fiecare lună, iar mulți dintre aceștia vor vota la alegerile europene viitoare. Luna următoare, vom lansa în aplicație un Centru Electoral în limba locală pentru fiecare dintre cele 27 state membre UE, pentru a ne asigura că oamenii vor putea să separe cu ușurință realitatea de ficțiune. Pentru că vom lucra alături de comisiile electorale locale și organizațiile societății civile, aceste Centre Electorale vor reprezenta locul în care comunitatea noastră va putea găsi informații oficiale sigure.

Această inițiativă este doar un element al unei strategii mai ample pentru a ne asigura că TikTok rămâne un loc creativ, sigur și cu responsabilitate civică pentru comunitatea noastră în perioada alegerilor.

Aplicarea politicilor noastre

Avem peste 6.000 de oameni dedicați moderării conținutului în limbile UE. Echipele noastre lucrează cu tehnologia pentru a se asigura că regulile noastre sunt aplicate în mod constant pentru a detecta și a elimina dezinformarea, operaţiunile de influență sub acoperire și alte conținuturi sau comportamente care se pot intensifica într-o perioadă electorală.

  • Combaterea dezinformării: În al treilea trimestru al anului 2023, 99% din totalul conținutului pe care l-am eliminat pentru dezinformare electorală și civică a fost șters înainte ca acesta să ne fie raportat. Avem moderatori specializați în dezinformare care au la dispoziție instrumente îmbunătățite și sunt instruiți pentru a detecta și elimina conținutul care încalcă regulile, dar și echipe la fața locului care lucrează cu experți pentru a asigura că particularitățile locale și contextul se reflectă în abordarea noastră.
  • Verificarea faptelor: Lucrăm cu nouă organizații de verificare a faptelor (fact-checking) în Europa, care evaluează acuratețea conținutului în 18 limbi europene diferite și etichetăm orice reclamație care nu poate fi verificată. Continuăm să lucrăm pentru a ne extinde rețeaua de fact-checking.
  • Investiții în educație media: Investim în campanii de educație media (media literacy) ca strategie de combatere a dezinformării. În 2023, am colaborat cu specialiști în verificarea faptelor (fact checkers) pentru a lansa campanii de educație media în 18 țări europene** și am generat peste 220 de milioane de impresii și un reach de aproximativ 50 de milioane de oameni pe TikTok. Această muncă va continua și în 2024, an în care vom lansa 9 campanii suplimentare.
  • Descurajarea operațiunilor de influență sub acoperire: Fraudatorii încearcă uneori să vizeze platformele online în perioada electorală. Avem experți dedicați care lucrează pentru a detecta, a combate și a fi cu un pas înaintea comportamentelor înșelătoare. Raportăm eliminările rețelelor de influență sub acoperire în Rapoartele noastre trimestriale pentru Aplicarea Regulilor Comunității. În următoarele luni, vom introduce și rapoarte dedicate operațiunilor de influență secretă pentru a crește în continuare transparența, responsabilitatea și schimbul de informații între industrii diferite. În prezent, oferim informații legate de modul în care evaluăm acest comportament în Centrul nostru de Transparență.
  • Combaterea conținutului înșelător generat de AI: Conținutul generat de AI (AIGC) aduce noi provocări în ceea ce privește dezinformarea, pe care le-am abordat proactiv prin reguli ferme și tehnologii noi. Nu permitem conținutul modificat care poate induce în eroare, inclusiv conținut generat de AI cu persoane publice, dacă îi înfățișează susținând o viziune politică. De asemenea, le solicităm creatorilor să eticheteze orice conținut realist generat de AI și am lansat recent un instrument unic pentru a ajuta oamenii în acest sens. Pe măsură ce tehnologia evoluează, vom continua să ne consolidăm eforturile, inclusiv prin colaborarea cu industria prin parteneriate pentru verificarea provenienței conținutului.

În plus, vom stabili un spațiu dedicat „Centrului de control” în biroul nostru din Dublin înaintea alegerilor. Acesta va reuni echipa noastră de specialiști electorali din departamentul nostru de încredere și siguranță pentru a maximiza eficacitatea acțiunilor noastre în perioada premergătoare și pe durata alegerilor.

Redirecționarea oamenilor către informații sigure

Centrele Electorale disponibile în limba locală se bazează pe munca noastră demarată în 2021 și pe acțiunile vaste de anul trecut, atunci când am lansat centre electorale pentru alegerile naționale europene din Grecia, Țările de Jos, Polonia, Slovacia și Spania. De exemplu, în perioada premergătoare alegerilor spaniole, am lucrat cu Newtral, partenerul nostru de fact-checking și Maldita, o organizație de fact-checking și partenerul nostru pentru educație media, pentru a realiza videoclipuri educative privind procesul electoral și dezinformarea electorală. De asemenea, am colaborat cu organizația de fact-checking Nieuwscheckers pe perioada alegerilor olandeze pentru a produce videoclipuri educative pentru ca utilizatorii să gândească critic atunci când vine vorba de informațiile pe care le consumă.

Videoclipurile legate de alegerile europene vor fi etichetate pentru a redirecționa oamenii către Centrul Electoral relevant. Ca parte a eforturilor noastre ample privind integritatea electorală, vom adăuga și remindere la hashtag-uri pentru a încuraja oamenii să respecte regulile noastre, să verifice faptele și să raporteze conținutul despre care consideră că încalcă Regulile Comunității noastre.

Cum ne adaptăm pentru conturile care aparțin politicienilor, partidelor politice și publicațiilor de știri

TikTok este o platformă de divertisment definită de diversitatea comunității noastre și conținutul de care se bucură. În acest sens, mulți lideri europeni, miniștri și partide politice sunt pe platformă, inclusiv aproximativ 30% dintre Membrii Parlamentului European (MEP). Considerăm că, prin conturile verificate care aparțin politicienilor și instituțiilor, electoratul primește o altă cale de acces la reprezentanții lor și o voce suplimentară de încredere în lupta comună împotriva dezinformării.

Recunoaștem că există apetit pentru aceste conturi și conținuturi și, la fel ca pentru oricine din comunitatea noastră, considerăm binevenită această exprimare atâta timp cât nu încalcă Regulile Comunității noastre. Avem o abordare specifică pentru aceste conturi, ghidată de menținerea integrității platformei și siguranței persoanelor care o folosesc. Avem o politică pe termen lung care nu permite actorilor politici să afișeze publicitate politică plătită, iar conturile care aparțin politicienilor sau partidelor politice nu pot face publicitate sau bani pe TikTok.

Conturile care aparțin politicienilor, partidelor politice, guvernelor sau organizațiilor de știri joacă, de asemenea, un rol unic în discursul civic și, deși le eliminăm conținutul care încalcă regulile, așa cum o facem pentru oricine altcineva, aplicăm și politici mai nuanțate de aplicare a regulilor pentru a proteja interesul public. De exemplu, dacă un astfel de cont postează conținut care promovează dezinformarea și ar putea submina un proces civic sau contribui la un prejudiciu real în perioada unor alegeri, putem să îi restricționăm posibilitatea contului respectiv de a posta conținut până la 30 de zile, pe lângă eliminarea conținutului pentru încălcarea regulilor noastre.

Munca noastră pentru a păstra TikTok un loc sigur nu are linie de sosire și vom investi peste 2 miliarde de $ anul acesta la nivel global pentru a consolida eforturile noastre. Suntem mândri să fim co-președinte al Grupului de Lucru privind alegerile al Codului de Practici privind Dezinformarea și vom continua să colaborăm cu experți din regiune, inclusiv cu Consiliul nostru Consultativ European pentru Siguranță, pentru a ne asigura că abordarea noastră evoluează pentru a se adresa provocărilor sau amenințărilor emergente.

*Se referă la cele 27 de state membre UE

**Germania, Austria, Bulgaria, Croația, Republica Cehă, Estonia, Ungaria, Letonia, Lituania, Polonia, România, Slovacia, Slovenia, Finlanda, Irlanda, Italia, Spania, Suedia.

Citeste in continuare
Comenteaza si tu

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Uncategorized

Target3D îşi optimizează producţia virtuală şi motion capture cu soluția KVM over IP de la ATEN

Publicat

pe

De

București, 18 September 2025 – ATEN International prezintă implementarea realizată în studioul Target3D din UK, ca poveste de succes pentru implementarea soluției KVM over IP în domeniul producției de conținut digital de cea mai înaltă performanță.

Target3D, unul dintre studiourile de top din Londra specializat în producţii virtuale şi motion capture pentru jocuri AAA, videoclipuri muzicale, reclame şi alte proiecte imersive, avea nevoie să îşi îmbunătăţească multiple fluxuri de lucru: gestionarea centralizată a serverelor de randare, a computerelor şi sistemelor multimedia, monitorizarea în timp real, cu posibilitatea unei rezoluţii înalte, precum şi o soluţie scalabilă ce se adaptează la o dezvoltare şi diversitate a producţiilor. De asemenea, era important ca utilizatorii să beneficieze de o experienţă simplă, cu un cost redus de instruire şi suport adecvat înainte şi după instalare.

În domeniul producţiei virtuale şi motion capture, sursele media, serverele de randare, calculatoarele puternice şi ecranele de monitorizare sunt elemente critice care trebuie sincronizate şi gestionate eficient. Rezoluţiile 4K, cerinţele de multitasking, nevoia de control rapid între multiple surse video şi infrastructuri complexe fac din soluţiile KVM over IP (Keyboard-Video-Mouse peste reţea) instrumente esenţiale pentru studiourile moderne care produc conţinut digital de înaltă performanţă.

Soluția tehnică – Sistem KVM over IP integrat

ATEN a instalat pentru Target3D un sistem KVM over IP integrat, care include:

  • CM1284, un switch KVMP multi-view cu 4 porturi USB și HDMI, care permite monitorizarea în timp real în modul quad-view, schimbarea surselor video rapidă (inclusiv prin mișcarea mouse-ului peste marginile display-ului – „Boundless Switching”).
  • KE8952T (transmițător)şi KE8952R (receptor), dispozitive KVM over IP care permit acces securizat la nodurile de randare prin reţea (Layer 2+), folosind un switch gigabit, cu PoE, pentru transmisie video de înaltă calitate.
  • Managerul de matrice KVM over IP Matrix Managerde la ATEN, pentru control centralizat de la o singură consolă.
  • Oferirea suportului complet de la design la instalare, plus suport post-vânzare, instruire minimă, personalizare după nevoie.

Beneficiile soluției

Implementarea soluţiei ATEN a adus o serie de avantaje concrete:

  • Monitorizare multi-view fără întreruperi, cu comutări rapide între surse video, ceea ce permite operatorilor să gestioneze mai multe surse vizuale eficient şi să răspundă rapid la necesităţi de producţie. (ATEN)
  • Performanță în rețea: acces securizat la nodurile de randare în întreaga rețea, gestionare centralizată, reducere a timpului de reacție la probleme.
  • Calitatea imaginii 4Kși facilități precum comutare foarte rapidă (<0,3 secunde), fără flicker, plus capacitatea de a partaja conținut video pe video-walls sau în prezentări.
  • Scalabilitate și flexibilitate: sistemul poate fi extins pe măsură ce crește necesitatea de producţie, adaptabil la rack-uri mobile, cu diverse scenarii creative.
  • Experiență utilizator îmbunătățită, cu interfață intuitivă, instruire minimă și suport de la ATEN pe întreg parcursul implementării.

Prin implementarea soluției ATEN KVM over IP studioul Target3D a obținut un flux de producție mai fluid, un control centralizat eficient și capacitatea de a lucra cu rezoluții înalte și surse multiple video într-un mod simplu și rapid. Pentru studiourile de producţie virtuală și motion capture, investiția într-o infrastructură de acest tip înseamnă mult timp economisit, calitate vizuală superioară și flexibilitate operațională, factori esențiali pentru competitivitate pe piața conținutului digital de top.

Despre ATEN

Înființată în anul 1979, ATEN International Co., Ltd. (TWSE: 6277), este cel mai mare furnizor de echipamente de conectivitate AV/IT și soluții de administrare. Incluzând soluții KVM, soluții A/V profesionale și soluții inteligente de alimentare,  gama de produse ATEN conectează, administrează și optimizează echipamentele electronice din mediile corporate, guvernamental, educație, media și transporturi. ATEN deține peste 650 de brevete înregistrate la nivel internațional și o echipă de cercetare ce asigură un flux constant de soluții inovatoare, de unde rezultă un portofoliu cuprinzător de produse disponibile la nivel mondial. Având sediul în Taiwan, ATEN International Co., Ltd. s-a extins și are astăzi subsidiare în China, Japonia, Coreea de Sud, Belgia, Australia, S.U.A, Regatul Unit, Rusia, Turcia, Polonia, India și România – cu centre de cercetare în Taiwan, China și Canada. Pentru mai multe informații despre ATEN, vizitați www.aten.com

Target3D își eficientizează producția virtuală și motion capture cu soluția KVM over IP de la ATEN

ATEN International, lider în soluții de conectivitate AV/IT, a implementat pentru studioul londonez Target3D o infrastructură KVM over IP care optimizează procesele de producție virtuală și motion capture. Studioul, specializat în jocuri AAA, videoclipuri muzicale și proiecte imersive, avea nevoie de o soluție scalabilă pentru a gestiona simultan servere de render, stații de lucru și sisteme media, oferind în același timp monitorizare în timp real și calitate vizuală 4K.

Provocarea a constat în centralizarea controlului asupra mai multor sisteme, comutarea rapidă între surse video și asigurarea unei experiențe intuitive pentru operatori, fără instruire complexă. Într-un domeniu unde fiecare detaliu vizual contează, eficiența și sincronizarea sunt esențiale.

Soluția ATEN a inclus switch-ul multi-view CM1284, care permite afișarea și comutarea simultană a mai multor surse pe același ecran, dispozitivele KE8952T/R pentru acces securizat la nodurile de render prin rețea gigabit cu PoE și platforma KVM over IP Matrix Manager, pentru control centralizat.

Beneficiile pentru Target3D sunt multiple: monitorizare în timp real cu rezoluție 4K, comutare instantanee între surse, reducerea timpului de administrare a resurselor și scalabilitate pe termen lung. În plus, infrastructura este ușor de utilizat și poate fi extinsă în funcție de necesitățile viitoare.

Prin implementarea acestei soluții, Target3D a obținut un flux de lucru mai rapid și mai eficient, care îi permite să livreze proiecte digitale de înaltă calitate și să rămână competitiv într-o industrie extrem de dinamică.

🔗 Detalii complete: Target3D Case Study

🔹 LinkedIn

🎬 Cum îți gestionezi eficient zeci de surse video, servere de render și stații de lucru, atunci când fiecare detaliu vizual contează?

Target3D, unul dintre cele mai inovatoare studiouri din Londra, a găsit răspunsul cu soluția KVM over IP de la ATEN.
➡️ Descoperă studiul de caz și vezi cum tehnologia transformă producția virtuală: [link]

#ATEN #KVM #ProducțieVirtuală #CaseStudy

🔹 Facebook

De la jocuri AAA la videoclipuri muzicale, Target3D are nevoie de performanță maximă în fiecare cadru. Cu soluția KVM over IP de la ATEN, studioul și-a transformat modul de lucru: mai rapid, mai clar, mai eficient. 🚀

👉 Citește povestea completă aici: [link]

🔹 Variantă 1 – Accent pe provocare

„Cum gestionezi 4K, servere și surse multiple dintr-un singur loc?”
👉 Află cum a reușit Target3D cu soluția KVM over IP de la ATEN

🔹 Variantă 2 – Accent pe beneficii

„Control total. Claritate maximă. Flexibilitate absolută.”
🚀 Soluția ATEN KVM over IP în acțiune la Target3D

🔹 Variantă 3 – Accent pe industrie

„Producție virtuală la nivel următor”
🎬 Studioul Target3D folosește ATEN pentru eficiență și performanță

Citeste in continuare

Uncategorized

Andrew Melchior aduce experiența din spatele Massive Attack și Björk la Festivalul de Transfer Tehnologic, TECHConnect – înscrieri încă deschise

Publicat

pe

De

Brașov, Sibiu și Târgu Mureș vor găzdui, între 7–9 octombrie, prima ediție a TECHConnect – Festival de Transfer Tehnologic. Evenimentul aduce împreună cercetători, companii, investitori și autorități pentru a conecta rezultatele de cercetare cu nevoile pieței și pentru a le valida cainovație aplicatăîn contexte reale.

Brașov îl primește pe Andrew Melchior, creative technologist britanico-german și nume de referință în cultura digitală, la TECHConnect – Festival de Transfer Tehnologic (7–9 octombrie 2025). Cu peste trei decenii de proiecte la intersecția dintre artă–tehnologie și colaborări emblematice cu David BowieBjörk și Massive Attack, Melchior a explorat constant frontierele expresiei artistice prin inovații în redarea și percepția sunetului, VR/AR și AI în performance. Printre realizări: experiențe imersive construite pe muzica lui Björk (prezentate în instituții de top precum MoMA, New York) și aplicația mobilă Fantom pentru Massive Attack. În prezent, dezvoltă instalațiile de mari dimensiuni The Logos și Chronicon pentru Oulu 2026 – Capitală Europeană a Culturii, confirmând relevanța sa la nivel european.

Trei zile, trei orașe, un coridor de inovație

Festivalul va avea loc pe parcursul a trei zile:

  • 7 octombrie, Târgu Mureș– Aula Magna, UMFST „George Emil Palade”
  • 8–9 octombrie, Brașov– CATTIA, Str. Institutului nr. 35
  • 9 octombrie, Sibiu– Hotel Mercure Arsenal

Programul include matchmaking între industrie și cercetare, prezentări de prototipuri și tehnologii aplicabile, sesiuni de brokeraj și vizite tematice în infrastructuri R&D.

Brașov, Sibiu și Târgu Mureș au ADN-uri industriale și academice diferite, dar împreună pot construi un coridor real deinovare și transfer tehnologic. Brașovul vine cu forța de producție, Sibiul cu rețelele și know-how-ul de servicii, Târgu Mureș cu cercetarea medicală. Rolul TECHConnect este să lege aceste profiluri prin cereri reale, tehnologii validate șicolaborări de co-dezvoltare, astfel încât inovația să nu rămână în laborator, ci să intre în economie și în serviciile publice.”, menționează Irina Florea-Saghin, Manager al centrului de transfer tehnologic CITT-I4T coordonat de Iceberg+, parte din echipa de organizare a TECHConnect.

Agenda festivalului cuprinde nume de top din inovație și antreprenoriat

TECHConnect aduce la Brașov, Sibiu și Târgu Mureș experți reputați, precum:

  • Timmy Ghiurău– XR Pioneer, Simulation Innovation Leader @ Volvo Cars
  • Cecilia MoSze Tham– Co-founder + CEO @ Futurity Systems
  • Ionuț Țața– CEO Iceberg+, membru Governing Board EIT Manufacturing
  • Vadim Fîntînari– Chief AI Officer @ RebelDot
  • Zaki Milhem– CEO @ WakeZ
  • Alexia Perouse – Managing Partner & CEO iBionext
  • Ramona Samson – Team Leader Strategy @ Direcția Generală pentru Cercetare și Inovare, Comisia Europeană
  • Paul Ștefănuț– CEO @ Booster Labs
  • Alexandru Agatinei– CEO @ How to Web
  • Silvia Ursu – Head of Projects, Iceberg+, Reprezentant EIT Community Office România
  • Alexandra Hîncu, Manager Operațional Incubator de Afaceri +ONE din cadrul CATTIA & Reprezentant EIT Urban Mobility în România
  • Raluca Lucăț–  Gîrbacea – Președintă Asociația Cluster pentru Inovare și Tehnologie
  • Loredana Dobrea – Gavrilescu– Program Manager & Key Expert Startup Track @ inVEST Accelerator

TECHConnect este organizat de Iceberg+, în parteneriat cu Universitatea „Lucian Blaga” din Sibiu (ULBS), UMFST „George Emil Palade” Târgu Mureș și CIT-IRECSON. Operațional, scouting-ul de tehnologii și potrivirile sunt asigurate de CITT I4T, centrul acreditat de transfer tehnologic al Iceberg+, membru Enterprise Europe Network.

Date, orașe, înscriere
Festivalul are un format multi-locație cu conferințe, showcase-uri, brokeraj, matchmaking, ateliere și vizite tematice.

Înscriere pe site-ul oficial al festivalului: https://techconnectfestival.eu
Acces gratuit, dar cu locuri limitate pentru matchmaking și vizite tematice.

  • Brașov– 8-9 octombrie, locație: CATTIA, strada Institutului nr.35
  • Sibiu– 9 octombrie, locație: Hotel Mercure Arsenal

· Târgu Mureș – 7 octombrie, Aula Magna, Facultatea de Inginerie și Tehnologia Informației, Str. N. Iorga nr.1

Acest eveniment este susținut printr-un grant al Ministerului Educației și Cercetării, prinUnitatea Executivă pentru Finanțarea Învățământului Superior, a Cercetării, Dezvoltării și Inovării (CCCDI – UEFISCDI), proiect numărulPN-IV-P7-7.4-FTT-2024-0055, în cadrulPlanului Național de Cercetare-Dezvoltare și Inovare (PNCDI IV).

Despre Iceberg+
Iceberg+ este o companie europeană de consultanță cu peste 15 ani de experiență în hub-uri de inovare, finanțare și transfer tehnologic. Cu peste 30 de consultanți și 100 de colaboratori, Iceberg+ lucrează de la deep-tech, e-health, industrii creative, manufacturing și mobilitate urbană, până la programe și rețele europene. Administrează CITT-I4T (Smart City, Industry 4.0, e-Health), implementează trei hub-uri de inovare digitală (FIT DIH, DIZ DIH, CityInnoHub DIH), este EIT Community Office în România (EIT Urban Mobility, EIT Manufacturing, EIT InnoEnergy; membru EIT Culture & Creativity) și coordonator local al Enterprise Europe Network (EEN).

Citeste in continuare

Uncategorized

Cine Alege Magia unui Ghiozdan Personalizat? Mamele Creative Știu Răspunsul!

Publicat

pe

De

Introducere: În goana după cadoul perfect, după acel ceva care să aducă un zâmbet uriaș pe chipul copilului tău, te-ai simțit vreodată copleșită de opțiuni generice? Ca mamă modernă, atentă la detalii și la unicitate, știi că micuțul tău merită mai mult. Cauți nu doar un obiect, ci o experiență, o amintire palpabilă. Aici intervin cadourile personalizate pentru copii, iar vedetele incontestabile sunt, fără îndoială, ghiozdanul personalizat și păpușa personalizată. Dar cine sunt cei care aleg aceste comori unice și de ce?

Introducere:
În goana după cadoul perfect, după acel ceva care să aducă un zâmbet uriaș pe chipul copilului tău, te-ai simțit vreodată copleșită de opțiuni generice? Ca mamă modernă, atentă la detalii și la unicitate, știi că micuțul tău merită mai mult. Cauți nu doar un obiect, ci o experiență, o amintire palpabilă. Aici intervin cadourile personalizate pentru copii, iar vedetele incontestabile sunt, fără îndoială, ghiozdane personalizate și papusi personalizate. Dar cine sunt cei care aleg aceste comori unice și de ce?

Cine Alege Farmecul Personalizării? Profilul Mamei Creative.
Imaginează-ți o mamă ca Ana. Are între 25 și 40 de ani, locuiește într-un mediu urban sau suburban, este activă online și mereu în căutare de inspirație. Pentru ea, familia, creativitatea și originalitatea sunt piloni centrali. Iubește să vadă bucuria pură în ochii copiilor ei și își dorește să le ofere nu doar jucării, ci instrumente care să le stimuleze imaginația și să le reflecte individualitatea.

Ana este genul de mamă care:

  • Căută cadouri pentru copii care ies din tipare, evitând uniformitatea.
  • Prețuiește calitatea și durabilitatea, știind că un ghiozdan personalizat cu nume sau o păpușică personalizată nu sunt simple mofturi, ci investiții în amintiri.
  • Este conștientă de importanța siguranței materialelor, mai ales când vine vorba de un cadou pentru bebeluși sau pentru cei mici.
  • Deși timpul ei este limitat, este dispusă să investească efort și resurse pentru a găsi acel „ceva” special, care să spună o poveste.

De Ce un Ghiozdan Personalizat (sau o Păpușă) Este Alegerea Ideală?

  1. Unicitate Garantată: La jucariipersonalizate.ro, am dus personalizarea la un alt nivel! Suntem mândri să vă prezentăm secțiunea noastră specială de Ghiozdane Arlequeen, modele produse integral de noi și, prin urmare, absolut unice pe piață. Aceste ghiozdane nu doar că ies în evidență prin design, dar și prin dimensiunile lor generoase de 26 × 7 × 35 cm, perfecte pentru toate necesitățile micuților.

Pentru că sunt creația noastră, garantăm personal pentru calitatea excepțională a fiecărui ghiozdan Arlequeen. Imaginați-vă un astfel de rucsac, personalizat ulterior cu numele copilului, personajul Disney preferat sau un design special cu vinil de catifea! Devine o veritabilă extensie a personalității sale, o declarație de individualitate care elimină orice confuzie la grădiniță sau la locul de joacă!

  1. Valoare Emoțională Inestimabilă: O păpușă personalizată sau un ghiozdan copii grădiniță care poartă un detaliu ales cu grijă de părinte devine un obiect de suflet. Este „păpușa mea”, „ghiozdanul meu”, purtător de afecțiune și atenție. Acestea sunt genul de păpuși personalizate cu nume care vor fi păstrate cu drag ani la rând, amintind de o perioadă magică.
  2. Stimularea Creativității și Apartenenței: Un copil care poartă cu mândrie un ghiozdan grădiniță personalizat se simte special și încurajat să își exprime propria unicitate. Designul cu vinil de catifea adaugă o textură interesantă și un aspect premium, transformând un obiect utilitar într-unul de preț.
  3. Cadoul Perfect pentru Orice Ocazie: Fie că este vorba de începerea grădiniței, o aniversare, Crăciun, Paște sau pur și simplu o recompensă, un ghiozdan personalizat sau o păpușă personalizată reprezintă o alegere inspirată. Este acel cadou pentru copii care surprinde plăcut și demonstrează grijă și atenție la detalii.

„Aha! Momentul” Părintelui și al Copilului
Cel mai frumos moment este, desigur, reacția copilului: ochii mari, zâmbetul larg și exclamația de bucurie la vederea numelui său sau a personajului preferat pe noul său ghiozdan sau pe noua sa păpușă.

De la Idee la Realitate: Magia Jucariilor Personalizate cu Vinil de Catifea


La jucariipersonalizate.ro, înțelegem dorința ta de a oferi ce e mai bun. De aceea, punem accent pe calitate, siguranța materialelor și, bineînțeles, pe acel detaliu fin, vinilul de catifea, care adaugă o notă de eleganță și rafinament. Fiecare ghiozdan personalizat sau păpușă personalizată este creat cu drag, gândindu-ne la zâmbetul pe care îl va aduce.

Nu mai căuta cadoul perfect în locuri aglomerate și pline de opțiuni repetitive. Descoperă universul cadourilor personalizate pentru copii și alege să oferi o poveste unică, o amintire prețioasă. Explorează colecția noastră de ghiozdane personalizate și păpuși personalizate și lasă-te inspirat!

Citeste in continuare

Parteneri

Știri din București

Afaceri18 ore inainte

Cămin de bătrâni modern în București – „Acasă la bunici”

Atunci când vine momentul să alegeți un loc sigur și potrivit pentru părinți sau bunici, este important să știți că...

Exclusiv20 de ore inainte

Cum analfabetismul funcțional a migrat de la IPJ Prahova la Poliția de Frontieră și înapoi spre IGPR – Ziarul Incisiv de Prahova

Țara arde, fermierii plâng, iar politicienii se fac că plouă! DNA, dormiți liniștiți sau sunteți la cheremul mafiei? Incisiv de...

Uncategorizedo zi inainte

Target3D îşi optimizează producţia virtuală şi motion capture cu soluția KVM over IP de la ATEN

București, 18 September 2025 – ATEN International prezintă implementarea realizată în studioul Target3D din UK, ca poveste de succes pentru implementarea...

Eveniment2 zile inainte

Comunicat de presă finalizare proiect QUALITY MEDICAL VISION SRL

Planului Național de Redresare și Reziliență (PNRR) – Componenta 9. Suport pentru sectorul privat, cercetare, dezvoltare și inovare, Investiția I3....

Afaceri2 zile inainte

Ce trebuie să știi înainte să alegi un serviciu de amanet auto București

În București există numeroase opțiuni pentru cei care au nevoie rapid de bani și vor să apeleze la un serviciu...

Eveniment2 zile inainte

UAT Comuna Baia, județul Suceava, anunță finalizarea proiectului „Înființarea și dotareaunui centru de colectare prin aport voluntar în Comuna Baia, Județul Suceava – Runda 1”

Industria de gaming continuă să crească într-un ritm accelerat, iar anul 2025 aduce cu sine o serie de tendințe interesante...

Uncategorized2 zile inainte

Andrew Melchior aduce experiența din spatele Massive Attack și Björk la Festivalul de Transfer Tehnologic, TECHConnect – înscrieri încă deschise

Brașov, Sibiu și Târgu Mureș vor găzdui, între 7–9 octombrie, prima ediție a TECHConnect – Festival de Transfer Tehnologic. Evenimentul...

Eveniment2 zile inainte

Startul sezonului de toamnă la solarii: cum își pregătesc fermierii culturile pentru iarnă și primăvară

Industria gamingului a cunoscut în ultimii ani o creștere spectaculoasă în România, iar magazinele online au devenit principalele surse pentru...

Eveniment2 zile inainte

Cele mai apreciate produse de gaming în 2025: recomandări și review-uri

Industria de gaming a continuat să crească spectaculos în ultimii ani, iar 2025 nu face excepție. Jocurile sunt mai imersive...

Eveniment3 zile inainte

Cum influențează magazinele online piața de gaming din România

Industria de gaming din România a cunoscut o expansiune semnificativă în ultimii ani, iar magazinele online au avut un rol...

Eveniment3 zile inainte

Ghid pentru gameri cum să profiți de reduceri și promoții în magazinele online

Industria de gaming din România a cunoscut o expansiune semnificativă în ultimii ani, iar magazinele online au avut un rol...

Uncategorized3 zile inainte

Cine Alege Magia unui Ghiozdan Personalizat? Mamele Creative Știu Răspunsul!

Introducere: În goana după cadoul perfect, după acel ceva care să aducă un zâmbet uriaș pe chipul copilului tău, te-ai...

Uncategorized3 zile inainte

3CHEAPS SOLUTIONS SRL: Două platforme românești care simplifică viața online

Pe o piață digitală aflată în continuă expansiune, firmele românești reușesc să dezvolte proiecte care aduc un impact real. Un...

Eveniment3 zile inainte

Tendințe în 2025: produsele de gaming care fac furori în magazinele online

Industria de gaming din România a cunoscut o expansiune semnificativă în ultimii ani, iar magazinele online au avut un rol...

Social3 zile inainte

Prebiotice, postbiotice sau simbiotice? Cum alegem CORECT ce ni se potrivește

Interesul pentru microbiomul intestinal și modul în care acesta influențează sănătatea generală a crescut semnificativ în ultimii ani, iar drept...

Uncategorized3 zile inainte

Smartphone-urile ZTE nubia sunt disponibile la prețuri speciale în cadrul Revoluției Prețurilor la eMAG

București, România (17 September 2025) – ZTE Corporation, un lider global în tehnologie și inovație, anunță că, în perioada 16–18 septembrie 2025, mai...

Știrea Zilei