Exclusiv
EXCLUSIV/Reprezentanții ilegali ai Ministerului „Afaceriștilor” Interni sunt disperați să legitimeze ilegalitățile și ilegaliștii cu epoleți din M.A.I. și Poliție (doar pentru aceia care sunt „membrii P.C.R.”-pile, cunoștințe, relații)
Așa cum v-am arătat în articolul anterior (https://www.incisivdeprahova.ro/2018/05/17/exclusivcomunistii-cu-epoleti-din-structurile-suport-ale-aparatului-central-al-m-a-i-si-politiei-eludeaza-din-nou-constitutia-si-deciziile-curtii-constitutionale/), falșii polițiști din M.A.I. vor cu disperare să acapareze actul de Justiție și să arunce România în neagra perioadă a Evului Mediu, a Inchiziției prin suprimarea oricărei intenții a polițiștilor de a-și manifesta dreptul la opoziție (dreptul de a nu respecta acele dispoziții pe care aceștia le consideră ilegale). De fapt, pentru M.A.I. și șefii „polițiști” din M.A.I. Legea nr.571/2004 privind avertizorul public nu a existat niciodată…faptele penale/ilegalitățile comise de șefi și pilele acestora fiind repede mușamalizate de „judiciariștii” de la control intern în baza art.8 din ordinul M.A.I. nr. 190/2004, nesecret, nepublicat, inexistent juridic unde se prevede că „dacă ești diliu” nu ți se ia în considerație sesizarea. Acum înțelegeți de ce se pune accentul atât de tare pe „psihologic” în M.A.I.? Pentru ca oricare angajat de bunăcredință care află de o ilegalitate/infracțiune a „boss”-ului (dacă mai are și probe, e chiar grav) să fie trimis de urgență (eventual cu cătușe la mâini și picioare) la „psihologul de unitate” („polițist” ce se pretinde a fi psiholog) care să îl declare „inapt” (noi i-am zice „nebun”, conform „iluminaților” din M.A.I.) fiindcă, „în M.A.I., ordinul se execută, nu se discută”. Ca să vă convingeți singuri, vă atașăm acel „prestigios” O.M.A.I. nr.190/2004 dar și „procedura de soluționare a petițiilor” uzitată de DGPMB.
Aceasta este încă o dovadă irefutabilă a faptului că M.A.I.-ul a ajuns în mâinile unor „minți mici” ce se rezumă exclusiv la rezolvarea problemelor personale și de grup organizat (infracțional îl considerăm noi), mușamalizarea încălcărilor Legii la umbra „dispoziției/ordinului mahărului polițist/politician”.
Ca drept dovadă a faptului că M.A.I.-ul a încăput în mâinile „miniților mici”, în anul 2015 ex-ministrul Oprea emitea, fără niciun fundament în Lege, Ordinul nr.23/2015 privind activitatea de psihologie. Abia în anul 2016, ca urmare a deciziilor CCR nr.172/2016 și 244/2016, ex-ministrul Tobă a modificat Legea organică 360/2002 prin OUG nr.21/2016 (cu încălcarea art. 73 și 115 Constituție) – este interzisă modificarea unei legi organice/o instituție constituțională (precum poliția instanțelor) prin OUG și nu prin Lege. Așadar, „iluminații” din M.A.I. au emis mai întâi ordinul 23/2015 și abia apoi și-au creat „propriul cadru legal” (OUG nr.21/2016) prin încălcarea Constituției României. Mai poate avea cinvea încredere în acceastă instituție cu asemenea „iluminați” ale căror portmonee „crapă”, la propriu, de la salariile, primele și, ulterior, pensiile uriașe pe care le primesc pentru a comite asemenea ilegalități, monstruozități juridice?
Partea cea mai dureroasă este că, în M.A.I., sindicatele (mai ales cele „reprezentantive”) sunt „mute”, acestea rezumându-se la „chițăit” în spațiul public pe motiv că MAI doar „bagă pumnul în gura polițișitlor și sindicaliștilor”, fără a spune și adevărurile ascunse (precum acest OMAI nr.190/2004). Și, nici nu prea ar avea cum să fie altfel din moment ce la conducerea majorității sindicatelor (cu precădere a celor „reprezentative”) tronează, în continuare, pensionari M.A.I. obișnuiți cu „sărutatul dreptei Tatălui pentru un pumn de arginți/un șut «părintesc în părțile moi ale corpului» ca și aviz la obținerea de foloase personale pentru «sindicaliștii deosebiți»”.
Tocmai de aceea, Incisiv de Prahova a formulat și trimis către M.A.I. o solicitare pe marginea modificărilor ilegale, neconstituționale, ce au fost propuse și promovate de M.A.I. pentru amendarea actualului statut al polițistului „pe repede-‘nainte”. „De ce?” o să ne întrebați… „Fiindcă impasibilitatea noastră va naște monștrii și mai mari decât cei actuali. Fiindcă dezinteresul pe care îl manifestăm față de cel de lângă noi ne va arunca, iar, în bezna istoriei de care tot încercăm să scăpăm. Fiindcă, altfel, nu vom evolua niciodată ca și societate.”
De aceea, facem un apel public către toți angajații M.A.I. de bună credință, cetățenii țării, reprezentanții societății civile, mass-media, Avocatul Poporului, să se implice în procesul de transparență decizională inițiat de M.A.I. pentru amendarea ilegală a statututlui polițistului (și nu numai) formulând propuneri și observații pe marginea proiectelor de Lege/Oug etc., tocmai pentru a se îmbunătăți cadrul legislativ actual, serviciul public polițienesc și serviciile publice oferite de instituțiile românești (în general), nicidecum să așteptăm impasibili „să vedem” dacă satisfacem/nu interesele personale și de grup ale unor indivizi care emit proiecte ce ulterior devin Legi care îi favorizează…
Cel mai grav este faptul că, începând cu anul 2016 (și, dacă se adoptă și această proiecție de Oug) „infractorii cu epoleți P.C.R.-iști” pot comite ilegalități/infracțiuni/abuzuri fără să fie sancționați mergându-se pe considerentul că: „petentul e nebun, fiindcă așa l-am găsit noi, cu psihologii noștrii ” (polițiști ce se prefac că sunt psihologi) iar sesizarea și probele se clasează imediat, „infractorii cu epoleți p.c.r.-iști” bucurându-se, în continuare, de averile și beneficiile dobândite fraudulos.(Irinel I.).
Către
Doamna Carmen DAN
-MINISTRUL AFACERILOR INTERNE-
MINISTERUL AFACERILOR INTERNE
Subscrisa, Ziarul Incisiv de Prahova, prin director general Ec Adrian Radu,
Având în vedere prevederile: art.1 alin.(3), art.2 alin.(2), art.30,31,51-57 Constituție și cele ale Legii nr.52/2003 coroborate cu prevederile legii nr.544/2001,
Întrucât la data de 15 mai 2018 orele 1151 a fost postat pe sitte-ul M.A.I. proiectul de ordonanță de urgență pentru modificarea legii nr.360/2002 privind statutul polițistului,
Având în vedere că M.A.I.-ul continuă să recruteze și să promoveze forță de muncă după aceleași tipare anterioare lui decembrie ’89, fără discernământ juridic respectiv social-economic și, mai ales, fără nicio susținere în nevoile economiei românești,
Pentru că actuala legislație a polițiștilor (OUG nr.30/2007, Legea nr.218/2002, Legea nr.360/2002, OUG nr.104/2001 și Legea nr.364/2004) încalcă art.14 C.E.D.O., art.41 alin.(1) și art.130 Constituție în sensul că funcționarii din structurile suport și șefii din M.A.I. beneficiază ilegal, discriminatoriu, de statutul polițistului fără a îndeplini nicio atribuție de polițist (art.26 alin.(1) din Legea nr.218/2002 și cap.IV din OUG nr.104/2001) având drept scop acest „beneficiu al statutului polițistului”: imixtiunea în actul de Justiție (intervenția nepermisă în dosarele aflate pe rolul: Poliției Judiciare, Parchetelor și Instanțelor de Judecată), beneficierea de dreptul la pensie al polițistului „din stradă” respectiv „din frontieră” (precum vârsta de 47 de ani) pentru atribuții de poliție inexistente etc.
Având în vedere că, în M.A.I., se regăsesc „de-a valma”: medic-polițist și medic-personal contractual, psiholog-polițist și psiholog – personal contractual, consilier juridic-polițist respectiv personal contractual și funcționar public ș.a.m.d. în aceeași structură/„unitate” de poliție, fără niciun raționament juridic ci doar pentru a satisface interesele personale ale unor indivizi din birourile M.A.I. și Poliției (structurile suport),
Pentru că nicio Lege nu definește: „unitatea” și nici „structura” de poliție lăsând loc arbitrariului și abuzurilor unor personaje ajunse/numite/împuternicite „șefi” să emită „dispoziții legale” respectiv ministrul M.A.I. emite „ordine” și „instrucțiuni” pentru a suplini ambiguitatea legii în sensul acordării de puteri sporite unor ne(in)competenți ajunși vremelnic „șefi-polițiști” dar care conduc despotic/tiranic „activitatea de poliție” (normarea amenzilor ce trebuiesc acordate cetățenilor, normarea dosarelor penale, normarea urmelor/probelor ce trebuiesc ridicate de la fața locului, îmbolnăvirea, la ordin, a polițiștilor sănătoși care au puncte de vedere divergente față de cele ale șefilor ș.a.m.d.),
Întrucât nici până în prezent Poliția Judiciară nu are reprezentant la nivelul Aparatului central al M.A.I. (s-a dorit, inițial, ca DGA să fie acest reprezentant însă, prin modificarea HG nr.416/2007 a fost subordonată, ilegal, Aparatului central al M.A.I.) – în prezent, în Aparatul central al M.A.I. nu există niciun reprezentant/nicio reprezentare al/a Poliției Judiciare,
Având în vedere că subscrisa a criticat, public, acest proiect de modificare a Legii nr.360/2002 (https://www.incisivdeprahova.ro/2018/05/17/exclusivcomunistii-cu-epoleti-din-structurile-suport-ale-aparatului-central-al-m-a-i-si-politiei-eludeaza-din-nou-constitutia-si-deciziile-curtii-constitutionale/) în care s-a evidențiat faptul că proiectul de oug privind modificarea Legii nr. 360/2002 contravine și art. 73 și 115 Constituție,
Întrucât M.A.I., prin proiectul de ordonanță de urgență dorește: inhibarea, terorizarea, polițiștilor „deschiși la minte” prin dezvoltarea și impunerea cutumei: „dacă nu faci ce vrea șeful de sus, te sancționăm/excludem” respectiv favorizează hărțuirea polițiștilor care respectă legea și nu dispozițiile ilegale ale șefilor (o vădită încălcare a actualelor prevederi ale: Legii nr.571/2004 privind avertizorul public, art.45 alin.(3) din Legea nr.188/1999, art.4 și 5 din Legea nr.360/2002, art.3 lit.a)-f) din legea nr.188/1999 respectiv art.22 și 23 din HG nr.991/2005) facilitând astfel „hărțuirea la locul de muncă” a acelor polițiști care evidențiază abaterile de la lege a: colegilor/superiorilor lor respectiv solicită soluționarea problemelor (sindicaliștii/reprezentanții angajaților onești),
Având în vedere că în M.A.I. s-a concretizat „munca la negru” prin: neacordarea de timp liber corespunzător angajaților respectiv neremunerarea orelor suplimentare lucrate, toate acestea la umbra „nevoilor operative” și prin norme clasificate precum OMAI nr.S/108/2011. Concret, angajații M.A.I. nu au dreptul la respectarea vieții private (art.8 CEDO) dat fiind incompetența magistrală a factorilor de decizie din M.A.I. și Poliție în gestionarea resurselor umane (încadrarea și promovarea polițiștilor) dar și a resurselor financiare ale instituției,
Întrucât și în prezent polițiștii sunt obligați să lucreze în condiții inumane (spații insalubre, autospeciale vechi și defecte, lipsa materialelor necesare investigării criminalistice, lipsa rechizitelor și tehnicii de calcul respectiv uztilizarea de tehnică de calcul veche și programe informatice piratate – fără licență, lipsa protecției polițiștilor din Centrele de Reținere și Arest Preventiv),
Pentru că nici în prezent polițiștii nu beneficiază de sprijinul, odată în carieră, pentru cumpărarea/construirea unei locuințe proprietate personală evidențiindu-se (din anul 2002, odată cu adoptarea Legii nr.360/2002-prezent) nu doar incompetența și indolența polițiștilor de birou din M.A.I. ci și a miniștrilor de interne ce s-au perindat la conducerea M.A.I. față de respectarea acestui drept fundamental al polițiștilor (dreptul la întemeierea unei familii, drept ce incumbă și siguranța și stabilitatea în funcție a polițistului),
Întrucât și în prezent polițiștii sunt obligați să suporte costurile aferente chiriilor imobilelor din fondurile personale dat fiind faptul că Legea nr.360/2002 prevede, încă, acordarea acestei indemnizații prin raportare la procent in salariu nicidecum la valoarea contractelor de închiriere – astfel, polițiștii debutanți primesc o indemnizație de chirie de cca 4-500lei/lună iar șefii o indemnizație de chirie de cca 3-4.500lei/lună. Concret, polițiștii cu funcții de execuție plătesc diferențele pentru închirierea unui apartament/imobil iar șefilor acestora le sunt acordate sume suplimentare (indemnizații pentru chirie mai mari decât valoarea contractelor de închiriere),
Având în vedere că decontarea cheltuielilor pentru transport a angajaților M.A.I. este efectuată, încă, disciriminatoriu (în funcție de „criteriul primordial”: mutarea în interesul serviciului/numirea în prima funcție) nicidecum în baza criteriului: necesitatea instituției ca angajatul M.A.I. să beneficieze de transport gratuit/decontat pentru orice deplasare ce incumbă soluționarea misiunilor specifice de: pază, protecție, apărare, soluționare a sesizărilor cetățenilor
Și, nu în ultimul rând, dat fiind „parteneriatul strategic” dintre M.A.I. și organizațiile sindicale din M.A.I. ce evidențiază o tot mai mare distanțare (în opinia noastră, o corupție respectiv corupere a liderilor sindicali/reprezentanților sindicatelor, în cea mai mare parte pensionari M.A.I.) de nevoile și problemele cu care angajații M.A.I. se confruntă la locul de muncă respectiv prin prisma domeniului de activitate specific polițienesc (art.26 alin.(1) din Legea nr. 218/2002 și cap.IV din OUG nr.104/2001),
Vă solicităm, următoarele:
- anularea proiectului de oug pentru modificarea Legii nr.360/2002;
- amendarea OUG nr.30/2007, OUG nr.104/2001, Legii nr.360/2002 și a Legii nr.218/2002 în sensul adaptării acestora la nivelul cerințelor societății moderne nu al intereselor polițiștilor de birou (structurile suport) așa cum se întâmplă în prezent prin :
- eliminarea beneficiului ilegal al „statutului polițistului” pentru atribuții de poliție inexistente;
- eliminarea beneficiulului ilegal al vârstei de pensionare a polițiștilor „din stradă” respectiv „din frontieră” de către falșii polițiști din structurile suport (deși desfășoară exclusiv muncă de birou și se pot pensiona cu ușurință la vârsta de 65/70 de ani, aceștia s-au pensionat anticipat și/sau „la împlinirea vârstei de 47 de ani” pentru atribuții de poliție inexistente;
- eliminarea beneficiulului ilegal al salarizării și premierii polițiștilor „din stradă” respectiv „din frontieră” pentru atribuții de poliție inexistente ce se acordă falșilor polițiști din structurile suport ale M.A.I. Acestea nu se vor mai acorda pentru atribuții comune (secretariat, resurse umane, financiar-contabil, șofer, administrativ-logistic) respectiv atribuții ce necesită avizare conform legii nr.200/2004 (medical, psihologic ș.a.m.d.);
- cercetarea disciplinară a polițiștilor se va dispune doar dacă sunt încălcate dispozițiile Legii, sesizarea privind posibilele încălcări ale Legii de către polițist fiind însoțită exclusiv de probe nicidecum doar în baza unor alegații și dorințe de răzbunare a șefului astfel cum se întâmplă în prezent.
Concret, actualul cadru legislativ polițienesc evidențiază faptul că M.A.I.-ul nu s-a reformat după perioada comunistă, din contră susține discriminarea în muncă și imixtiunea ilegală a șefilor respectiv personalului din structurile suport în actul polițienesc și a actului de Justiție cu încălcarea: C.E.D.O., C.D.F.U.E. și a Constituției României. Falșii polițiști din structurile suport ale M.A.I. beneficiază, ilegal, de posturi și funcții „de poliție” în statele de organizare emise de/în M.A.I. generând un deficit de personal polițienesc uriaș „în stradă” și „în frontieră” dar, mai ales, numirea în astfel de funcții a unor neprofesioniști (ne(in)competenți), aspect care creează disfuncționalități majore serviciului polițienensc și, implicit, cetățeanului și instituțiilor statului român.
- eliminarea polițiștilor din structurile suport ale M.A.I. din actualul statut al polițistului (medicul-polițist, contabilul-șef polițist, psihologul polițist consilierul juridic-polițist etc.). Este inadmisibil ca „polițiștii de birou” să beneficieze de: uniforma și legitimația polițistului „din stradă”/„din frontieră”, salarizarea și premierea polițistului „din stradă”/„din frontieră”, dreptul de/la pensie al polițistului „din stradă”/„din frontieră” petnru atribuții polițienești inexistente, în condițiile în care în M.A.I. se regăsesc atât polițiști-medici cât și polițiști-personal contractual ș.a.m.d.;
- eliminarea funcțiilor de polițist-demnitar și polițist-secretar general respectiv secretar general adjunct dat fiind atât regimul incompatibilităților cât și a faptului că polițiștilor și demnitarilor le este interzis să ocupe funcții de demnitate publică;
- eliminarea „corpului agenților” și a „corpului ofițerilor” de poliție întrucât munca de poliție este una și aceeași. munca de poliție, conform Legii (364/2004, 218/2002, CPP, OUG nr.104/2001) se efectuează de polițiști nicidecum de agenți sau ofițeri. Vechimea și experiența în muncă a polițiștilor nu au nicio legătură cu această militariare mascată a profesiei de polițist menținută în continuare de actuala Lege nr.360/2002;
- să emiteți noi proiecte de acte normative pentru amendarea/abrogarea actualei legislații a polițiștilor (OUG nr.30/2007, OUG nr.104/2001, Legii nr.360/2002 și a Legii nr.218/2002) dat fiind și prevederile: art.1 alin.(3)-(5), art.2 alin.(2), art.4 alin.(2), art. 15, art.26, art.41 alin.(1) art.73, art.130 și 131 alin.(3) Constituție în care să implementați și criticile subscrisei referitoare la: sancționarea imixtiunii șefilor/altor factori în dosarele poliției judiciare, acordarea drepturilor polițiștilor fără discriminări, respectarea și ocrotirea vieții private a polițiștilor (implicit membrilor familiilor polițiștilor);
- să ne comunicați modul în care ați înțeles să soluționați prezenta;
- să ne transmiteți invitația/invitațiile la dezbaterile organizate de MAI cu organizațiile profesionale și sindicale pe marginea modificării legislației polițiștilor la adresa de e-mail incisivprahova@gmail.com pentru ca persoana/persoanele desemnate de subscrisa pentru susținerea formulărilor din prezenta;
- să ne transmiteți invitația/invitațiile la dezbaterile organizate de MAI pe marginea modificării legislației polițiștilor la adresa de e-mail incisivprahova@gmail.com pentru ca persoana/persoanele desemnate de subscrisa să susțină în cadrul dezbaterilor necesitatea intrării în legalitate a M.A.I. și Poliției (respectarea CEDO, CDFUE, Constituției) și, implicit, soluționarea problemelor profesionale ale polițiștilor.
Suplimetar, cu respect vă solicităm să nu permiteți accesul pensionarilor M.A.I. la dezbateri organizate de M.A.I. (Legea nr.62/2011, Legea nr.52/2003 etc.) a acelor angajați în organizațiile sindicale respectiv lideri sindicali pensionari M.A.I., precum: Coarnă Dumitru, Surugiu Iulian, Păscuț Emil, Șerbănescu Marin etc.) întrucât, în opinia noastră, aceștia nu reprezintă interesele organizațiilor sindicale și nici ale membrilor de sindicat.
Totodată, având în vedere că în M.A.I. „se practică” înscrierea unui angajat la 2 sau mai multe sindicate, cu respect vă solicităm să îi verificați pe toți liderii din sindicatele M.A.I. în programul informatic MAYSAL conceput și monitorizat de M.A.I. pentru salarizarea angajaților proprii (ocazie cu care sunt reținute cotizațiile lunare pentru organizațiile sindicale), în vederea stabilirii dacă lideri dintr-o organizație sindicală sunt înscriși și în altă organizație sindicală – încălcarea regimului incompatiblităților care atrage nulitatea înscrisului (a se vedea și cazul d-lui Nedelcu Cătălin, președinte S.P.R. „Diamantul” care, la data la care a fost ales președinte SPRD-Ialomița și, ulterior, desemnat de dl. Păscuț Emil la conducerea SPR „Diamantul”, era înscris și în SNPPC – posibil și în prezent să figureze înscris în ambele sindicate) – https://www.incisivdeprahova.ro/2018/05/14/exclusivinterviu-despre-cum-au-reusit-nedelcu-catalin-presedintele-actual-s-p-r-diamantul-si-pascut-emil-ex-presedinte-s-p-r-diamantul-sa-puna-pe-b/.
Apreciem că pensionarii M.A.I. care se regăsesc pe ștatele de plată și/sau certificatele de grefă emise de instanțele de judecată pentru organizațiile sindicale, ascund faptul că urmăresc doar interese proprii pe care le pot soluționa cu oficialii M.A.I. prin „trocuri” (satisfacerea unor nevoi/interese personale ale liderilor acestor organizații) și care nu corespund mandatelor cu care organizațiile sindicale sunt împuternicite de membrii acestora. Totodată, opinăm că pensionarii M.A.I. ce se regăsesc și în conducerea organizațiilor sindicale respectiv pe ștatele de plată ale acestora urmăresc doar „rotunjirea veniturilor lunare” din cotizațiile mebrilor de sindicat nicidecum interesul membrilor… mai ales că „sindicaliștii pensionari din M.A.I.” sunt arhi-cunoscuți în spațiul public (nu vor nici în ruptul capului să îi lase și pe cei tineri să își evidențieze telentul sindical/de lider sindical).
Din aceste considerente, pentru a nu fi afectată legalitatea, legitimitatea și bunacredință acțiunilor întreprinse de M.A.I. respectiv a organizațiilor sindicale și a buneicredințe cu care membrii de sindicate au mandatat organizațiile sindicale, vă solicităm respectuos să nu primiți la ședințele organizate de M.A.I. (dialog social, Legea nr.52/2003 etc.): pensionari M.A.I. și nici lideri sindicali aflați în incompatiblitate (membrii în 2/mai multe organizații sindicale) ci doar lideri sindicali angajați în M.A.I. (aflați în activitate sau suspendați pentru a desfășura activități sindicale) și care nu se află înscriși în 2/mai multe organizații sindicale.
Menționăm că subscrisa s-a remarcat în spațiul public prin amendarea comportamentului ilegal/ideilor neconforme cu realitatea înconjurătoare al/ale unor oficiali/șefi-polițiști, polițiști de birou implicit „sindicaliști” din M.A.I. respectiv evidențierea „lacunelor legislative” care permit ne(in)competenților din structurile suport ale M.A.I și a șefilor-polițiști să încalce: CEDO, Deciziile Curții Constituționale a României dar, mai ales, prevederile Legii nr.24/2000 (tehnica legislativă „de bun simț” instituită de legiuitorul român) doar pentru a-și satisface interese personale/de grup prin adoptarea de norme neconforme cu realitatea și nevoile societății românești, ale unui stat de drept.
Cu stimă,
Exclusiv
Cum să furi ploaia cu binecuvântarea Guvernului – Ediția fermierii detectivi! – Ziarul Incisiv de Prahova
Un memoriu exploziv dezvăluie jaful antigrindină și incompetența crasă a autorităților. Guvernul Boc, direct la Bălăcăneanca?
HG 256/2010: De la „scut” antigrindină la bilet all-inclusive în Maldive
Hotărârea Guvernului nr. 256 din 2010, menită să protejeze culturile agricole de furia grindinii, s-a transformat într-o orgie de sifonare a banilor publici. Sub masca unui „sistem național antigrindină”, o rețea mafiotă a prosperat, în timp ce fermierii se luptă cu seceta și disperarea.
Promisiuni deșarte, studii fantomă și omologări pe șpagă: Rețeta unui jaf perfect
În Anexa 1 a HG 256/2010, ni s-a promis un sistem antigrindină ultramodern, cu studii științifice, tehnologii inovatoare și colaborări internaționale. În realitate, am primit o avalanșă de studii inutile, omologări fictive și programe experimentale care au eșuat lamentabil. Banii s-au evaporat, iar fermierii au rămas cu ochii în soare, implorând o ploaie care nu mai vine.
Conform unui memoriu recent, trimis de fermieri către autorități, situația este dezastruoasă. Realitatea din 2024 arată că o bună parte din activitățile planificate inițial nu au fost realizate. De pildă, deși încă din 2015 autoritățile estimau că până în 2024 circa 2 milioane de hectare vor fi protejate de grindină și secetă, realitatea este că proiectul nu este finalizat, fiind necesară o extindere temporală substanțială pentru realizarea țintelor propuse inițial. Mai mult, autoritățile au fost nevoite să suspende utilizarea sistemului din cauză că niciunul dintre punctele de lansare nu avea omologarea finalizată conform cerințelor legale.
După cum am documentat până la saturație (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (AICI), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici) e (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici) , etc. și în tot internetul care mai are curajul să spună adevărul), sistemul antigrindină a fost o mafie transpartinică, protejată de politicieni corupți și de foști securiști cu pensii nesimțite.
Articolul 2: Când banii publici devin „bani de buzunar” pentru mafia antigrindină
Articolul 2 din HG 256/2010 a alocat fonduri considerabile pentru centre zonale și puncte de lansare. Dar cine a verificat cum au fost cheltuiți acești bani? Cine a monitorizat eficiența investițiilor? Nimeni! Banii au fost lăsați la discreția mafiei antigrindină, care i-a folosit pentru a-și umple conturile și a-și consolida pozițiile de putere.
Guvernul Boc: Complice sau doar naiv? O anchetă se impune!
Prin adoptarea HG 256/2010, Guvernul Boc a deschis Cutia Pandorei pentru jaful antigrindină. Incompetență crasă sau reavoință? Oricare ar fi motivul, Guvernul Boc trebuie să răspundă pentru complicitatea la devalizarea bugetului de stat și ignorarea avertismentelor privind corupția din sistem.
După cum am documentat până la saturație (și cum o știe toată lumea care nu e plătită să tacă), sistemul antigrindină a fost o afacere transpartinică, protejată de politicieni corupți și de foști securiști cu pensii nesimțite. Acum, fermierii – mai buni decât James Bond – au scos la iveală noi dovezi ale acestui jaf colosal.
Fermierii, detectivi mai buni ca 007: Memoriul-Bombă care scutură Sistemul
Un memoriu exploziv, redactat de fermieri și trimis către toate instituțiile statului, dezvăluie stadiul dezastruos al implementării sistemului antigrindină. Conform acestui memoriu, multe dintre obiectivele inițiale nu au fost realizate, iar tehnologiile folosite sunt controversate și nu beneficiază de un consens științific clar.
Mai mult, fermierii acuză că lansarea rachetelor antigrindină alungă norii de ploaie, contribuind la instalarea secetei. În 2023, Forumul Agricultorilor și Procesatorilor Profesioniști din România (Forumul APPR) a cerut public suspendarea sistemului antigrindină, până la efectuarea unui studiu de impact transparent.
Ministerul Agriculturii
Ministerul Agriculturii a admis că lipsesc date științifice solide privind impactul sistemului. Abia în 2024 autoritățile au prevăzut demararea unui studiu de impact climatologic și ecologic. Adică, după aproape două decenii de operațiuni antigrindină, abia acum ne dăm seama că nu știm dacă facem mai mult bine sau mai mult rău? Halucinant!
DNA, trezește-te! Bălăcăneanca așteaptă cu nerăbdare!
Acum, e timpul ca DNA să se autosesizeze și să investigheze modul în care a fost implementată HG 256/2010. Au fost respectate procedurile legale? Au fost efectuate studii de impact reale? Au fost monitorizate cheltuielile? Au existat conflicte de interese? Toate aceste întrebări trebuie să primească răspunsuri clare și transparente.
Ministrul Agriculturii, ai o datorie morală și legală: Trimite hoții la Bălăcăneanca!
Ministrul Agriculturii are datoria morală și legală de a demasca toți vinovații și de a recupera prejudiciul adus statului român. Nu e suficient să oprești sistemul antigrindină! Trebuie să-i trimiți pe hoți la Bălăcăneanca și să te asiguri că nu vor mai avea ocazia să fure niciodată ploaia și viitorul României!
Vom reveni, până când toți vinovații vor plăti! (Cristina T.).
Exclusiv
Top 10 echipamente esențiale pentru o bucătărie de restaurant și un fast food eficient
Dacă te gândești să îți deschizi un restaurant sau un fast food, alegerea echipamentelor potrivite este crucială pentru succesul afacerii tale. Atât în bucătăriile de restaurant, cât și în cele de servire rapidă, echipamentele eficiente nu doar că îți vor facilita activitatea zilnică, dar vor influența direct calitatea mâncării și satisfacția clienților. Citește în continuare despre 10 echipamente esențiale care sunt comune în ambele locații și află de ce fiecare dintre ele este necesar.
- Friteuză industrială
Friteuza este unul dintre acele echipamente bucătărie esențiale atât în bucătăriile de restaurant, cât și în cele cu servire rapidă. Friteuzele industriale sunt proiectate pentru a găti cantități mari de alimente într-un timp scurt, ceea ce le face indispensabile în locațiile cu trafic intens.
Fie că prepari cartofi prăjiți, pui sau produse din pește, o friteuză performantă te ajută să economisești timp și să menții standardele de calitate. În plus, tehnologia de recuperare a uleiului și sistemele de filtrare disponibile în modelele de top contribuie la reducerea risipei și la îmbunătățirea gustului preparatelor.
- Grătar profesional
Un grătar profesional este un alt echipament esențial care se regăsește în ambele tipuri de locații. Grătarele sunt ideale pentru prepararea cărnii, a legumelor sau a peștelui la temperaturi înalte, păstrându-le gustul autentic și suculența. Într-o bucătărie de restaurant, un grătar de calitate poate ajuta la prepararea unui meniu variat, inclusiv burgeri, fripturi sau preparate din carne de pui.
În fast food, grătarul devine și mai important, având în vedere că viteza și consistența sunt esențiale în prepararea rapidă a produselor. Un grătar industrial cu suprafețe mari poate găti simultan multiple porții, economisind astfel timp.
- Cuptor electric sau pe gaz
Indiferent de tipul bucătăriei, cuptoarele sunt indispensabile. Într-un restaurant, un cuptor electric sau pe gaz poate fi folosit pentru coacerea pâinii, prăjirea preparatelor și prepararea pizzei.
Într-o locație cu minuturi, cuptoarele de mare capacitate sunt necesare pentru gătirea rapidă a alimentelor, de la pizza la produse de patiserie sau chiar cartofi prăjiți într-un cuptor cu convecție.
Alegerea unui cuptor eficient este esențială, deoarece va influența timpul de preparare și va contribui la crearea unui mediu de lucru mai rapid și mai eficient.
- Mixer industrial
Un mixer industrial este un echipament esențial în orice bucătărie comercială, având aplicații diverse, de la frământarea aluatului pentru pizza sau pâine, până la amestecarea ingredientelor pentru prăjituri sau sosuri.
Într-o bucătărie din cadrul unui restaurant, mixerele de mari dimensiuni sunt folosite frecvent pentru a prepara cantități mari de aluat sau alte amestecuri. În restaurantul cu servire rapidă, mixerele sunt folosite în principal pentru prepararea rapidă a unor produse precum burgeri, sandvișuri sau diverse produse din carne, economisind timp și mărind eficiența.
- Mașină de spălat vase
O mașină de spălat vase eficientă este esențială într-o bucătărie de restaurant, dar și într-una unde se pregătesc minuturi, pentru a păstra un flux de lucru rapid și fără întreruperi. Într-o locație unde se servesc sute de mese pe zi, igiena este crucială.
O mașină pentru spălat vasele rapidă va asigura curățarea rapidă și eficientă a veselei, tacâmurilor și ustensilelor, fără a întrerupe activitatea bucătarilor. În plus, aceasta va economisi mult timp, care altfel ar fi fost investit în spălarea manuală a acestora.
- Frigider comercial
Frigiderele comerciale sunt esențiale pentru păstrarea ingredientelor perisabile, cum ar fi carnea, legumele sau lactatele. În bucătăriile restaurantelor, aceste echipamente sunt folosite pentru depozitarea alimentelor la temperaturi optime, menținându-le proaspete și sigure pentru consum.
În restaurantele bazate pe servire rapidă, unde volumul de ingrediente este adesea mult mai mare, frigiderele comerciale sunt esențiale pentru a asigura stocarea eficientă a produselor, fără a ocupa mult spațiu.
- Plită electrică sau pe gaz
O plită profesională este esențială în orice bucătărie pentru restaurant și în cele cu minuturi, deoarece permite gătirea rapidă a diverselor preparate, cum ar fi supe, sosuri sau mâncăruri prăjite.
În unitatea de servire rapidă, unde timpii de gătire sunt critici, plitele electrice sau pe gaz sunt folosite pentru a păstra un flux constant de preparare a alimentelor. De asemenea, varietatea de dimensiuni și tipuri de plite permite integrarea acestora într-un spațiu de lucru compact și eficient.
- Mașină de gătit sub presiune
Un alt echipament esențial pentru fast food și retaurant este mașina de gătit sub presiune. Aceasta este folosită pentru pregătirea rapidă a unor preparate care necesită o gătire îndelungată, cum ar fi carne de vită sau legume.
Utilizată în mod eficient, o astfel de mașină poate reduce semnificativ timpul de gătire și poate economisi energie.
- Robot de bucătărie
Robotul de bucătărie este un echipament multifuncțional folosit în bucătăriile de restaurante și cele cu servire rapidă pentru tăierea, mărunțirea, amestecarea și tocarea alimentelor. Un robot de bucătărie de calitate poate înlocui mai multe instrumente, economisind spațiu și timp.
Acesta este folosit în special pentru prepararea rapidă a salatelor, garniturilor sau pentru tocarea cărnii.
- Sistem de ventilație comercială
Un sistem performant de ventilație este esențial în orice bucătărie profesională, pentru a menține aerul curat și a preveni acumularea de mirosuri neplăcute. Printre ustensilele din restaurant și diferite echipamente fast food, unde pregătirea alimentelor poate crea aburi și fum, acest sistem ajută la menținerea unui mediu de lucru curat și confortabil.
Ventilația adecvată asigură, de asemenea, o siguranță sporită în utilizarea echipamentelor care produc căldură.
Alege echipamentele potrivite pentru bucătăria restaurantului tău
Fie că îți deschizi un restaurant sau un fast food, echipamentele potrivite sunt fundamentale pentru succesul afacerii tale. Aceste echipamente sunt necesare nu doar pentru a asigura un flux de lucru eficient și rapid, dar și pentru a menține standardele de calitate și igienă.
Investește într-o bucătărie de restaurant bine echipată și vei observa cum îți îmbunătățește performanțele și satisfacția clienților.
Exclusiv
Forari-Puturi.eu foloseste hărți detaliate ale pânzei freatice pentru toate județele României și servicii complete de foraje profesionale
Compania Forari-Puturi.eu, lider național în domeniul forajelor pentru apă, anunță lansarea unei serii extinse de hărți actualizate ale pânzei freatice pentru toate județele României. Aceste hărți oferă informații esențiale despre adâncimea și structura stratului acvifer, ajutând atât populația, cât și specialiștii să identifice rapid cele mai bune zone pentru foraje de fântâni sigure, durabile și eficiente.
Compania Forari-Puturi.eu, lider național în domeniul forajelor pentru apă, anunță lansarea unei serii extinse de hărți actualizate ale pânzei freatice pentru toate județele României. Aceste hărți oferă informații esențiale despre adâncimea și structura stratului acvifer, ajutând atât populația, cât și specialiștii să identifice rapid cele mai bune zone pentru foraje de fântâni sigure, durabile și eficiente.
Hărți ale pânzei freatice – un instrument esențial pentru gospodării și investiții
Noua colecție de hărți ale pânzei freatice realizată de Forari-Puturi.eu acoperă toate regiunile țării:
harta panza freatica Bucuresti
harta panza freatica Alba Iulia
harta panza freatica Arad
harta panza freatica Arges
harta panza freatica Bacau
harta panza freatica Oradea
harta panza freatica Bistrita Nasaud
harta panza freatica Botosani
harta panza freatica Braila
harta panza freatica Brasov
harta panza freatica Buzau
harta panza freatica Calarasi
harta panza freatica Caras Severin
harta panza freatica Cluj Napoca
harta panza freatica Constanta
harta panza freatica Covasna
harta panza freatica Dambovita
harta panza freatica Craiova
harta panza freatica Galati
harta panza freatica Giurgiu
harta panza freatica Targu Jiu
harta panza freatica Harghita
harta panza freatica Hunedoara
harta panza freatica Ialomita
harta panza freatica Iasi
harta panza freatica Maramures
harta panza freatica Mehedinti
harta panza freatica Mures
harta panza freatica Piatra Neamt
harta panza freatica Slatina
harta panza freatica Prahova
harta panza freatica Salaj
harta panza freatica Satu Mare
harta panza freatica Sibiu
harta panza freatica Suceava
harta panza freatica Teleorman
harta panza freatica Timisoara
harta panza freatica Tulcea
harta panza freatica Valcea
harta panza freatica Vaslui
harta panza freatica Vrancea
Fiecare hartă a fost realizată pe baza datelor furnizate de Institutul Național de Hidrologie și Geologie, completate cu informații din studiile proprii ale companiei. Scopul acestor hărți este de a oferi o imagine clară asupra adâncimii pânzei freatice, a presiunii apei subterane și a calității probabile a acesteia, în funcție de compoziția solului și de stratificarea geologică locală.
Importanța cunoașterii adâncimii pânzei freatice
Într-o perioadă în care clima devine tot mai imprevizibilă, iar resursele de apă dulce sunt din ce în ce mai prețioase, cunoașterea exactă a nivelului pânzei freatice este esențială. O fântână forată fără informații precise poate fi ineficientă sau chiar inutilizabilă, dacă stratul acvifer nu este atins corect sau dacă apa este de calitate necorespunzătoare.
Hărțile publicate de Forari-Puturi.eu reduc considerabil aceste riscuri. Ele indică zonele cu potențial ridicat pentru apă curată, dar și zonele în care pânza freatică este foarte adâncă sau instabilă. Această precizie este vitală pentru gospodăriile din mediul rural, pentru fermele agricole, dar și pentru investitorii imobiliari sau pentru autoritățile locale care planifică rețele de alimentare cu apă.
Servicii profesionale de foraje fântâni, la standarde europene
Pe lângă realizarea acestor hărți informative, Forari-Puturi.eu oferă servicii complete de foraje fântâni și puțuri pentru apă potabilă, irigații, sisteme industriale și gospodării individuale. Compania utilizează echipamente moderne de foraj hidraulic și rotativ, capabile să pătrundă la adâncimi de peste 150 de metri, asigurând astfel captarea stratului acvifer stabil și curat.
Serviciile includ:
- Studiu hidrogeologic preliminar pentru stabilirea adâncimii optime;
- Foraje cu utilaje profesionale, adaptate tipului de sol;
- Montaj complet de tubulatură și filtre de calitate superioară;
- Test de debit și presiune a apei;
- Consultanță tehnică și mentenanță post-foraj.
Compania oferă garanție pentru lucrări și utilizează doar materiale certificate, respectând toate normele tehnice și de mediu în vigoare.
Expertiză locală pentru fiecare județ
Forari-Puturi.eu are echipe specializate disponibile în toate regiunile țării, fiecare familiarizată cu specificul local al solului și al formațiunilor acvifere.
Astfel, pentru zonele de câmpie, cum sunt Călărași, Teleorman, Ialomița sau Giurgiu, specialiștii recomandă foraje cu diametre mai mari, pentru a asigura un debit constant. În schimb, în județe montane sau deluroase, precum Brașov, Harghita, Maramureș sau Hunedoara, se aplică tehnici speciale de foraj pentru a depăși straturile dure de rocă și pentru a evita pierderile de presiune.
Această adaptare locală garantează eficiență maximă și o durată de viață extinsă a puțurilor forate.
Un pas înainte pentru transparență și sustenabilitate
Forari-Puturi.eu se angajează să promoveze utilizarea responsabilă a resurselor subterane și să contribuie la o mai bună informare a publicului privind apa freatică din România. Prin digitalizarea datelor geologice și publicarea acestor hărți, compania își propune să sprijine comunitățile locale și autoritățile în gestionarea eficientă a apei.
„Apa subterană este o resursă strategică, iar accesul la informații exacte despre pânza freatică este un drept al fiecărui cetățean. Prin hărțile și serviciile noastre, aducem știința mai aproape de oameni și transformăm forajul într-o investiție sigură și transparentă”, a declarat un reprezentant al companiei Forari-Puturi.eu.
Despre Forari-Puturi.eu
Cu o experiență de peste 15 ani în domeniul forajelor și al serviciilor hidrogeologice, Forari-Puturi.eu este una dintre cele mai respectate companii din România specializate în captarea apei subterane. Firma oferă servicii rapide, sigure și certificate, pentru clienți din toate județele țării.
Pentru hărți detaliate ale pânzei freatice, estimări de cost și oferte personalizate, vizitați:
www.forari-puturi.eu
contact@forari-puturi.eu
+40 7XX XXX XXX
-
Știri din județacum o săptămânăVestiarele metalice cu uși scurte – Definiție și rolul în optimizarea spațiului
-
Exclusivacum o săptămânăTop 10 echipamente esențiale pentru o bucătărie de restaurant și un fast food eficient
-
Afaceriacum o săptămânăCe sunt riflajele decorative din PVC și de ce au devenit atât de populare
-
Exclusivacum 7 zileCum să furi ploaia cu binecuvântarea Guvernului – Ediția fermierii detectivi! – Ziarul Incisiv de Prahova
-
Uncategorizedacum 5 zileOptimizarea spațiilor profesionale și comerciale prin cablurile HDMI Active Optical (AOC) de la ATEN
-
Afaceriacum o săptămânăIzolarea fonică oferită de ferestrele PVC – Un somn liniștit
-
Uncategorizedacum o săptămânăAxis Communications și partenerii săi de tehnologie prezintă soluții inovatoare la Smart City Expo World Congress 2025 din Barcelona
-
Evenimentacum o săptămânăCe flori adaugi într-un buchet pentru o aniversare de 18 ani?

