Connect with us

Uncategorized

MGT serbează anul acesta 25 de ani de activitate pe piaţa din România

Publicat

pe

MGT Educațional, unul dintre jucătorii importanți de pe piața distribuției de soluții și echipamente IT, sărbătorește astăzi un sfert de secol de la înființare. În această perioadă, compania și-a consolidat expertiza în distribuția de echipamente IT și audio/video și a dezvoltat servicii conexe pentru produse și soluții, inclusiv suport tehnic extins, consultanță pre-vânzare, integrare, instalare și servicii post vânzare.

De la înființarea sa în septembrie 1998, M.G.T. EDUCATIONAL și-a propus să se poziționeze ca unul din furnizorii importanți de tehnologie în piața din România, oferind încă de la început o gamă cuprinzătoare de produse: de la medii de stocare, ecrane de proiecție sau flip-chart până la diaproiectoare, retroproiectoare și proiectoare sau monitoare performante.

„25 de ani este o aniversare importantă, indiferent dacă este vorba despre oameni sau despre companii. Întotdeauna, la MGT, am pus pe prim plan trei elemente care ne-au ajutat să trecem cu zâmbetul pe buze peste momentele mai delicate și să ne bucurăm pe deplin de succesele noastre.  Emoția, tehnologia și inovația, au fost şi sunt pilonii pe care a fost construită și consolidată MGT. Este cel mai bun moment să le mulțumim tuturor celor care au avut încredere în noi – partenerii, clienții și furnizorii noștri – şi în valorile pe care le promovăm. Ii asigurăm că le vom sta alături și pe viitor!”, a declarat Nic Cartacai, Owner & General Manager  MGT Educational

Într-o piață dominată de distribuitori internaționali și marcată în ultimii ani de consolidări, MGT este un exemplu de reziliență și succes, compania înregistrând o cifră de afaceri de aproximativ 36,4 milioane lei (7,3 milioane Euro) pentru anul fiscal 2022. Eforturile echipei au făcut ca pentru primele 8 luni ale acestui an cifra de afaceri să se ridice la 27,5 milioane lei, reprezentând aproximativ 75% din cea a anului anterior, iar estimarea pentru întreg anul 2023 este de minim 44 milioane lei, în creștere de circa 20% față de 2022.

MGT și-a consolidat poziția pe piața locală prin promovarea de soluții adaptate cerințelor specifice utilizatorilor finali, totul prin dezvoltarea unei rețele extinse de parteneri la nivel național, numărul acestora ajungând la aproximativ 800 de companii. Flexibilitatea în adresarea clienților este dovedită de utilizarea tuturor canalelor tradiționale de vânzare, pe lângă retail și canalul de distribuție produsele fiind accesibile și pe canal online, precum și prin intermediul integratorilor de soluții.

Referindu-ne la evoluția operațiunilor, dacă până în urmă cu 5-6 ani marea majoritatea cifrei de afaceri era asigurată de distribuția produselor din gama consumer (echipamente periferice, multimedia, accesorii IT, medii de stocare), în ultimii ani vânzările din zona soluțiilor de prezentare și conferință, soluții de scanare sau soluții de backup, au crescut ca pondere. Dacă acestea reprezentau în 2021 aproximativ 22% din cifra de afaceri, în 2022 s-au ridicat la 46% și foarte probabil în 2023 vor contribui cu peste 60%.

Creșterea ponderii vânzărilor de produse din gama de soluții a fost determinată de focusul la nivel național pentru digitalizarea activităților din mediul educațional și al instituțiilor publice, în special în perioada post-pandemie. MGT a profitat de aceste condiții deoarece portofoliul său de produse includea deja soluții de la producători consacrați de peste 10 ani pe piața mondială, precum Newline, IRIS, WACOM, Kodak Alaris.

Pe lângă aceste categorii principale de soluții, echipa MGT livrează cu succes soluţii de Digital Signage, soluții de prezentare și conferință, soluții de video-colaborare, soluții integrate hardware și software pentru semnătură electronica și autentificarea biometrică a acesteia, toate bazate pe parteneriate cu producători de top la nivel mondial.

Oportunitățile identificate în piața locală de soluții de arhivare și management al documentelor au determinat din anul 2000 extinderea activităților în acest domeniu. Pornind de la experiența specialiștilor săi, MGT și-a extins portofoliul devenind distribuitor oficial pentru Bowe Bell+Howell (scanner-e de documente), Tandberg (soluții de back-up) şi Plasmon Data (soluții hardware – bazate pe medii optice profesionale – și software pentru arhivare electronica a documentelor pe termen lung).

În prezent, MGT are încheiate parteneriate cu 51 de producători, pentru 16 dintre ei compania fiind distribuitor exclusiv în România. Dintre cei pentru care MGT este distribuitor exclusiv, menționăm o parte dintre cei mai importanți:

  • WACOM – tablete grafice pentru zona creativă și tablete de semnatură digitală pentru zona business
  • Kodak Alaris – scanere de documente și software pentru scanare și indexare
  • Olympus/OM System – aparate foto digitale, reportofoane
  • IRIS, parte a grupului Canon – scannere și software OCR
  • Newline – display-uri interactive pentru segmentul educațional, dar și corporate
  • PocketBook – ebook readere
  • Shuttle – calculatoare și all-in-one industriale și medicale
  • AVISION – scanere de documente

Pentru categoriile de produse din zona consumer, MGT este un nume pe care, prin prisma parteneriatelor vechi, îl vei asocia ușor cu brand-uri precum Wacom, Verbatim, Trust, Creative, Braun, Thrustmaster și altele.

Dezvoltare continuă a parteneriatelor

In timpul acestor 25 de ani echipa MGT a extins în mod constant lista de furnizori. Pe lângă brand-urile pe care s-a bazat în creșterea sa din primul deceniu, MGT a venit pe piață cu soluții inovative, prin semnarea de parteneriate noi:

  • 2009 – IRIS – scanner-e portabile și software OCR (distribuitor exclusiv)
  • 2010 – Avision – scanner-e de documente și fotografii
  • 2011 – Kodak Alaris – scanner-e de documente (distribuitor exclusiv din 2017)
  • 2013 – Vivitek – videoproiectoare, display-uri interactive
  • 2013 – PocketBook – ebook reader-e
  • 2015 – Newline – table interactive, display-uri interactive (distribuitor exclusiv)
  • 2015 – Shuttle – pc-uri și all-in-one-uri industrial (distribuitor exclusiv)
  • 2016 – Asustor – soluții de stocare a datelor
  • 2016 – Creative – echipamente periferice și multimedia
  • 2017 – Navitel – camere auto
  • 2021 – Next Level Racing – echipamente pentru gaming
  • 2022 – Guillemot Corporation – echipamente pentru gaming Thrustmaster
  • 2023 – pexip – soluții de videoconferință

Pentru mai multe detalii despre portofoliul MGT, va invitam sa vizitați pagina dedicată partenerilor – https://b2b.mgt.ro/

 

Citeste in continuare
Comenteaza si tu

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Uncategorized

Atragem atenția consumatorilor de servicii financiar-bancare privind grava dezinformare transmisă de ANPC în spațiul public!

Publicat

pe

De

20 ianuarie, București. Atragem atenția consumatorilor de servicii financiar-bancare că au fost grav dezinformați prin ultima comunicare către presă transmisă de ANPC. Astfel, potrivit comunicării făcute de ANPC în spațiul public în data de 16 ianuarie 2025, ”până la clarificarea situației privind funcționalitatea CSALB ca entitate SAL, consumatorii care întâmpină dificultăți în relația cu operatorii economici financiar-bancari se pot adresa Direcției de Soluționare Alternativă a Litigiilor (DSAL), din cadrul ANPC, printr-o reclamație pe platforma specială a acesteia”.

Centrul de Soluționare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar (CSALB) a atras atenția ANPC asupra gravității acestei dezinformări printr-o scrisoare din data de 17 ianuarie, al cărei conținut poate fi citit aici: https://csalb.ro/transparenta/scrisoare-csalb-catre-anpc-17-ianuarie-2025/ 

Recomandăm consumatorilor să facă diferența între reclamațiile/sesizările pe care le pot adresa ANPC (și pe care le puteau adresa și până acum acestei Autorități) și soluționarea alternativă a litigiilor care este atributul exclusiv al CSALB, pentru probleme financiar-bancare pe care aceștia le pot avea în relație cu băncile, IFN-urile.

În dorința informării corecte a consumatorilor, rezumăm istoricul procesului intentat de CSALB în anul 2018 Ministerului Economiei, proces încheiat prin decizia ÎCCJ din data de 10 decembrie 2024.

Chiar dacă nu există încă motivarea instanței în acest proces în contencios administrativ, considerăm că există nevoia clarificării acestei situații, ca o contrapondere la dezinformările și acuzațiile transmise deja în spațiul public:

  1. CSALB a fost înființat prin Ordonanța Guvernului nr.38/2015 în urma transpunerii în legislația românească a Directivei 2013/11/UE a Parlamentului European și a Consiliului privind soluționarea alternativă a litigiilor în materie de consum;
  2. Sistemul bancar și-a asumat finanțarea CSALB, pentru ca oamenii să aibă la dispoziție o alternativă la instanțele de drept comun, gratuită, mult mai rapidă, gestionată de conciliatori cu expertiză în domeniul financiar-bancar și care să le rezolve problemele individuale și imediate pe care le întâmpinau. Astfel de organisme SAL pot fi înființate și în alte domenii de activitate (în baza aceleiași Directive europene), pentru a veni în sprijinul consumatorilor care au nemulțumiri față de comercianți și care doresc rezolvarea amiabilă a acestora, în afara instanțelor de judecată;
  3. Prin OG nr.38/2015 cererile de soluționare alternativă a litigiilor/diferendelor dintre consumatorii de servicii financiar–bancare și bănci/IFN-uripot fi rezolvate exclusiv de către CSALB, acesta fiind cadrul normativ național în domeniul soluționării alternative a litigiilor financiar-bancare;
  4. Modalitatea prin care este asigurată finanțarea CSALB de către sistemul bancar este expres prevăzută inclusiv în textul punctului 46 din expunerea de argumente a Directivei,transpus ca atare prin OG nr.38/2015;
  5. Pentru a garanta imparțialitatea și echidistanța demersului de conciliere dintre consumatori și bănci/IFN-uri,legiuitorul a statuat ca CSALB să fie o entitate cu personalitate juridică proprie (autonomă, neguvernamentală, apolitică și fără scop lucrativ), care să aibă o conducere formată din 5 membri: unul desemnat de ANPC, unul de Banca Națională a României, unul de Asociația Română a Băncilor, un reprezentant desemnat de asociațiile de consumatori care îndeplinesc anumite condiții legale, detaliate mai jos, și un reprezentant independent, ales de ceilalți membri ai Colegiului, precum și o echipă operațională, care să intermedieze propriu-zis relația dintre consumatori și bănci;
  6. În perioada cuprinsă între 2015 și 2018, CSALB a solicitat în mod repetat Ministerului Economiei înregistrarea și, implicit, deschiderea listei entităților SAL din România. În luna mai 2018, Dănuț Andrușcă, Ministrul Economiei la acea vreme, a refuzat solicitarea CSALB, motivând refuzul prin lipsa reprezentantului asociațiilor de consumatori din cadrul Colegiului de Coordonare;
  7. Menționăm că, prin procesul intentat, CSALB a solicitat instanței ca Ministerul Economiei să deschidă lista entităților de soluționare alternativă a litigiilor din România, listă care, la data promovării litigiului, nici măcar nu era deschisă pe site-ul acestei autorități, deși OG nr.38 era în vigoare încă din 2015, să fie înregistrat în această listă și să fie notificat către Comisia Europeană (pentru a fi integrat în lista europeană a entităților SAL din domeniul financiar–bancar și, astfel, să poată soluționa și litigiile transfrontaliere);
  8. Este important de menționat că CSALB este singura entitate SAL a cărei înființare, organizare și modalitatea de desfășurare a activității sunt expres prevăzute de dispozițiile articolelor 21–24 din OG nr.38/2015(cu referiri directe și în alte articole);
  9. Între 2015–2025 CSALB a funcționat și funcționează în continuare în baza OG nr.38/2015 și a gestionat peste 5.000 dosare dintre consumatori și instituțiile financiar–bancare (sunt aproximativ 100 dosare de conciliere soluționate în perioada menționată). Beneficiile rezultate din concilieri sunt de aproximativ 14 milioane de euro;
  10. Având în vedere că motivarea primei instanțe (Curtea de Apel București) a fost neclară, CSALB a promovat recurs la Înalta Curte. După 6 ani și jumătate de la debutul pe fond al procesului, ÎCCJ a respins recursul promovat de CSALB împotriva deciziei primei instanțe. Ca urmare a faptului că un proces în contencios administrativ, care ar fi trebuit soluționat cu celeritate, potrivit prevederilor legale, a durat peste 6 ani, s-a creat un cadru propice pentru ca cei doi intervenienți (Asociația InfoCons și ANPC) să dezinformeze publicul cu intenția vădită de a denigra CSALB. În acest sens, cei doi intervenienți folosesc un litigiu care nu are nicio legătură cu funcționarea Centrului, pentru a pune în discuție înseși prevederile Ordonanței referitoare la funcționarea Centrului SAL Bancar și, în acest context, invitând în mod eronat consumatorii să se adreseze ANPC pentru soluționarea alternativă a litigiilor din domeniul financiar–bancar;
  11. După primirea motivării hotărârii ÎCCJ, vom solicita autorităților competente să identifice o soluție de rezolvare a acestei probleme, în sensul înregistrării CSALB pe lista entităților SAL de la Ministerul Energiei.

Clarificări referitoare la reprezentantul asociațiilor de consumatori din structura Colegiului de Coordonare al CSALB:

Potrivit prevederilor art. 22 alin (1) lit. d) din OG nr. 38/2015, membrul Colegiului de Coordonare din partea asociatiilor de consumatori poate fi desemnat de către ”d) asociaţiile de consumatori care îndeplinesc condiţiile prevăzute în art. 32 sau în art. 33 din Ordonanţa Guvernului nr. 21/1992, republicată, cu modificările şi completările ulterioare”.

Potrivit art. 32. din OG nr.21/1992:

Asociațiile pentru protecția consumatorilor care apără drepturile și interesele legitime ale consumatorilor, în general, sunt, de drept, parteneri sociali în consiliile consultative prevăzute în prezenta ordonanță, dacă:

  1. a) la nivel național, au cel puțin 3.000 de membri și filiale în cel puțin 10 județe;
  2. b) la nivel județean și local, dacă au desfășurat o activitate în domeniul protecției consumatorilor pe o perioadă de cel puțin 3 ani.

iar, conform art. 33. din aceeași OG nr. 21/1992:

Asociațiile pentru protecția consumatorilor care sunt constituite în scopul apărării intereselor numai ale membrilor lor pot deveni parteneri sociali cu drept de reprezentare în organismele consultative cu rol în domeniul protecției consumatorilor și în care organele administrației publice sunt reprezentate, numai dacă au cel puțin 800 membri.

Rezultă, deci, că doar asociațiile de consumatori care îndeplinesc condițiile legale prevăzute mai sus pot desemna un reprezentant în structura Colegiului de Coordonare al CSALB.

În acest context, paralel cu desfășurarea procesului, CSALB a încercat permanent să faciliteze rezolvarea desemnării reprezentantului din partea asociațiilor de consumatori, adică să surmonteze motivul care a făcut obiectul refuzului exprimat de Ministerul Economiei în 2018.

Astfel, prin scrisori adresate ANPC am solicitat implicarea Autorității în procesul de desemnare a reprezentantului asociațiilor de consumatori, similar modului în care această Autoritate s-a implicat în desemnarea reprezentantului asociațiilor de consumatori la momentul înființării CSALB (2015). De asemenea, am solicitat ANPC să ne pună la dispoziție lista asociațiilor de consumatori care îndeplinesc condițiile de reprezentativitate pecizate mai sus.

  1. În răspunsul ANPC din 10 august 2020 se menționează că „asociațiile de consumatori care au solicitat luarea în evidența ANPC, conform prevederilor art. 34 din Ordonanța Guvernului nr. 21/1992 privind protecția consumatorilor,nu îndeplinesc condițiile prevăzute la alin. 32 și 33 din OG 21/1992”. Adică, la acel moment, nu existau asociații de consumatori care să poată participa la desemnarea unui reprezentant în structura Colegiului de Coordonare al CSALB (cu respectarea prevederilor legale anterior menționate).
  2. În luna mai 2024, luând în considerare recomandarea formulată de OCDEprivind necesitatea adoptării unor măsuri care să aibă ca rezultat nominalizarea unui reprezentant al asociațiilor de consumatori în cadrul Colegiului de coordonare al CSALB, am revenit către ANPC, solicitând să ne pună la dispoziție lista cu asociațiile reprezentative de consumatori. ANPC nu a furnizat CSALB lista solicitată cu asociațiile de consumatori.
  3. Ca urmare a faptului că nu am primit un răspuns la solicitare, CSALB a revenit cu o nouă scrisoare către Autoritate, în luna iulie 2024, prin care a cerut, din nou, ca ANPC să furnizeze o situație actualizată cu privire la asociațiile de consumatori, scrisoare la care, de asemenea, Autoritatea nu a răspuns.

În loc de concluzii:

În primul an de funcționare al CSALB, asociațiile de consumatori au avut reprezentant în Colegiu, dar InfoCons, prin președintele său, Sorin Mierlea, care este chiar persoana care l-a propus inițial pe acel reprezentant, a cerut retragerea lui prin adrese repetate, iar retragerea efectivă a mandatului reprezentantului consumatorilor a intervenit la finalul lunii octombrie 2016.

Cu alte cuvinte, InfoCons a cerut retragerea reprezentantului asociațiilor de consumatori și, ulterior, s-a folosit de absența acestuia pentru a-și fundamenta calitatea de intervenient în proces.

În acest mod s-a creat o situație paradoxală, în sensul că, deși refuzul înscrierii CSALB pe lista entităților SAL a fost motivat de absența reprezentantului asociațiilor de consumatori, acest motiv a fost imputat în mod absurd Centrului, care NU are atribuții legale în sensul desemnării reprezentantului acestor asociații.

În perioada ulterioară retragerii mandatului reprezentantului asociațiilor de consumatori a existat o corespondență asiduă între CSALB și asociațiile de consumatori care au format mai mulți poli pentru desemnarea unui alt membru în structura Colegiului de Coordonare. Astfel, CSALB a primit mai multe nominalizări pentru ocuparea acestei poziții și a explicat de fiecare dată că nu are nicio atribuție legală în sensul alegerii unui membru dintre persoanele propuse de aceste asociații (la un moment dat erau 3 persoane, ulterior primindu-se și alte propuneri), aceasta fiind prerogativa exclusivă a fiecărei entități participante la această structură colegială: ANPC, ARB, BNR și asociațiile de consumatori (al 5-lea membru fiind independent și ales de ceilalți).

Este important de subliniat faptul că reprezentanții unor asociații de consumatori au însoțit în anii trecuți CSALB în caravanele de informare desfășurate în țară și în conferințele organizate de CSALB, iar acest lucru este reflectat și de informările publice postate pe site-ul Centrului. De asemenea, reprezentanți ai asociațiilor de consumatori au însoțit și consiliat unii consumatori pe parcursul procedurii de conciliere.

Ulterior, și ANPC și-a retras membrul din Colegiul de Coordonare fără a prezenta o justificare legală, începând cu data de 19 ianuarie 2024.

Faptul că ANPC refuză de un an să numească un reprezentant în Colegiu, reprezintă o încălcare a prevederilor legale și o încercare de blocare a activității CSALB, știind care a fost motivul refuzului Ministerului Economiei exprimat în 2018, de a înregistra CSALB pe lista entităților SAL. În articolul 22 al Ordonanței se menționează foarte clar că în caz de vacanță a unui loc în Colegiu se va numi un nou membru pentru durata rămasă din mandat.

Le solicităm reprezentanților ANPC să informeze corect consumatorii și să nu creeze confuzii în rândul acestora, mai ales că un demers de soluționare alternativă nu se rezumă nici pe departe la simpla trimitere a unei cereri. În spatele fiecărui dosar de conciliere se află proceduri reglementate, munca multor oameni și expertiză câștigată în aproape zece ani de funcționare a CSALB.

***

  Despre CSALB: CSALB este o entitate înființată ca urmare a unei Directive europene și intermediază gratuit și în mai puțin de trei luni negocierea dintre consumatori și bănci sau IFN-uri pentru contractele aflate în derulare. Consumatorii din orice județ al țării pot trimite cereri către Centrul de Soluționare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar (CSALB) completând un formular online direct pe site-ul www.csalb.ro. Dacă banca acceptă intrarea în procedură de conciliere/negociere este desemnat un conciliator. CSALB colaborează cu 16 conciliatori, dintre cei mai buni specialiști în Drept, cu expertiză în domeniul financiar-bancar. Totul se rezolvă amiabil, iar înțelegerea părților are puterea unei hotărâri în instanță. Mai multe informații despre activitatea Centrului puteți obține și la telefon 021 9414 (apel cu tarif normal)

Citeste in continuare

Uncategorized

SGS își extinde expertiza în domeniul sustenabilității prin achiziționarea Aster Global  

Publicat

pe

De

SGS a anunțat achiziționarea Aster Global Environmental Solutions Inc., un jucător de top în domeniul validării și verificării emisiilor de gaze cu efect de seră (GHG), precum și al serviciilor dedicate silviculturii, ecosistemelor și responsabilității corporative și sociale. Fondată în 2019, Aster Global va contribui semnificativ la extinderea serviciilor GHG ale SGS, atât în America de Nord, cât și la nivel global, datorită acreditărilor și expertizei sale în domeniu. Această achiziție completează echipa SGS cu 25 de profesioniști talentați.

Pe fondul creșterii interesului pentru schimbările climatice și al noilor reglementări, cerințelor legislative și așteptărilor consumatorilor, sustenabilitatea a devenit o prioritate strategică pentru organizațiile din întreaga lume. În acest context, SGS a lansat IMPACT NOW pentru sustenabilitate, un concept umbrelă care reunește o gamă largă de servicii dedicate sprijinirii clienților în atingerea obiectivelor lor specifice de sustenabilitate. Integrarea Aster Global consolidează această platformă, aducând o contribuție strategică expertizei SGS și reafirmând angajamentul companiei față de un viitor sustenabil.

Achiziția va sprijini în mod semnificativ implementarea Strategiei 27 a SGS, valorificând punctele forte ale companiei, pentru a răspunde megatendințelor care impulsionează creșterea în sectorul testării, inspecției și certificării (TIC).

Géraldine Picaud, CEO al SGS, a declarat:

Aster Global este un lider recunoscut la nivel global în domeniul gazelor cu efect de seră. Portofoliul său extins de clienți și prezența internațională ne consolidează poziția de vârf în sectorul sustenabilității. Integrarea Aster Global în familia SGS ne permite să extindem platforma Impact Now pentru sustenabilitate și să răspundem mai eficient cererii tot mai mari pentru credibilitate în raport cu declarațiile privind emisiile de gaze cu efect de seră și sustenabilitatea.”

 

Mai multe detalii despre IMPACT NOW pentru sustenabilitate la: 

https://www.sgs.com/en/our-services/impact-now-for-sustainability

 

DESPRE SGS

SGS este cea mai importantă companie de testare, inspecție și certificare din lume – recunoscută la nivel mondial drept referință în domeniul sustenabilității, calității și integrității. Operăm o rețea de peste 2.700 de laboratoare și facilități de afaceri în 119 țări, sprijiniți de o echipă formată din 99.250 de profesioniști dedicați. Cu peste 145 de ani de excelență în servicii, combinăm precizia și acuratețea care definesc companiile elvețiene pentru a ajuta organizațiile să atingă cele mai înalte standarde de calitate, siguranță și conformitate.

Promisiunea noastră de brand – when you need to be sure – subliniază angajamentul nostru față de încredere, integritate și sustenabilitate, permițând afacerilor să prospere cu încredere. Furnizăm cu mândrie serviciile noastre de expertiză sub numele SGS și mărci specializate de încredere, inclusiv Brightsight, Bluesign, Maine Pointe și Nutrasource.

SGS este listată public pe Bursa Elvețiană SIX Swiss Exchange sub simbolul bursier SGSN (ISIN CH0002497458, Reuters SGSN.S, Bloomberg SGSN:SW). Mai multe detalii la: www.sgs.com

 

Citeste in continuare

Uncategorized

SS Custom Cleaning Services SRL: Soluții Profesionale de Curățenie Post-Construcție

Publicat

pe

De

 

După finalizarea unui proiect de construcție sau renovare, spațiul necesită o curățenie amănunțită pentru a deveni utilizabil. SS Custom Cleaning Services SRL vine în întâmpinarea acestor nevoi cu servicii de curățenie dupa constructor, oferind soluții rapide și eficiente pentru a transforma orice loc într-un spațiu curat și primitor.

Specialiști în Curățenia Post-Construcție

Praful, reziduurile și urmele de materiale de construcție pot transforma orice spațiu într-un mediu dificil de utilizat. Cu ajutorul unei echipe bine pregătite și a echipamentelor profesionale, SS Custom Cleaning Services SRL asigură o curățenie în profunzime, eliminând toate urmele lăsate în urma lucrărilor de construcție sau renovare.

Serviciile includ:

  • Îndepărtarea prafului și a reziduurilor – colectarea și eliminarea resturilor de materiale.
  • Spălarea și lustruirea suprafețelor – pentru podele, pereți, ferestre și alte zone afectate de lucrările de construcție.
  • Curățarea geamurilor și a ramelor – pentru o transparență impecabilă.
  • Igienizarea băilor și a bucătăriilor – eliminarea urmelor de adezivi, vopsea sau mortar.
  • Aspirarea și curățarea detaliată – inclusiv a colțurilor greu accesibile sau a instalațiilor.

Avantajele Colaborării cu SS Custom Cleaning Services SRL

Fiecare proiect de curățenie post-construcție este tratat cu profesionalism și atenție la detalii. Printre avantajele colaborării cu SS Custom Cleaning Services SRL se numără:

  • Echipamente moderne – soluții eficiente pentru orice tip de murdărie.
  • Produse ecologice – respect pentru mediul înconjurător și pentru sănătatea clienților.
  • Promptitudine și flexibilitate – intervenții rapide, adaptate cerințelor clientului.
  • Garanția unui rezultat impecabil – spațiul devine perfect funcțional și estetic.

Când aveți nevoie de curățenie post-construcție?

Serviciile de curățenie post-construcție sunt esențiale pentru:

  • Locuințe renovate sau nou construite.
  • Spații comerciale care au trecut prin renovări.
  • Clădiri de birouri recent finalizate.
  • Orice spațiu unde lucrările de construcție au lăsat urme de murdărie.

Cu o experiență vastă în domeniu, SS Custom Cleaning Services SRL garantează transformarea rapidă a oricărui spațiu într-un loc perfect curat, pregătit pentru utilizare.

Alegeți Excelența în Curățenia Post-Construcție

Fie că este vorba despre locuințe, birouri sau spații comerciale, SS Custom Cleaning Services SRL este partenerul ideal pentru curățenia de după constructor. Profesioniștii companiei lucrează rapid, eficient și cu atenție la detalii, asigurând rezultate care să depășească așteptările.

Transformați spațiul dumneavoastră într-un mediu curat și atractiv, alegând serviciile oferite de SS Custom Cleaning Services SRL!

Citeste in continuare

Parteneri

Știri din București

Uncategorized22 de ore inainte

Atragem atenția consumatorilor de servicii financiar-bancare privind grava dezinformare transmisă de ANPC în spațiul public!

20 ianuarie, București. Atragem atenția consumatorilor de servicii financiar-bancare că au fost grav dezinformați prin ultima comunicare către presă transmisă...

Sport3 zile inainte

În 2024, Spartan a organizat două evenimente sportive de anvergură în România, ce au atras peste 2.500 de participanți, adulți și copii. Două alte competiții sunt programate pentru 2025

Organizatorul de competiții sportive Spartan, prezent în peste 40 de țări, a derulat în 2024 două evenimente de anvergură în...

cum scapi de procrastinare cum scapi de procrastinare
Social3 zile inainte

5 strategii pentru a depăși procrastinarea

Te-ai surprins vreodată într-un vârtej de activități mai puțin importante, amânând sarcinile cu adevărat necesare? Procrastinarea este un obicei des...

amenajare baie Anima Vision amenajare baie Anima Vision
Viața în București3 zile inainte

5 sfaturi pentru amenajarea unei băi mici pentru stil și confort

Amenajarea unei băi mici poate părea o provocare, dar cu abordarea potrivită, aceasta se poate transforma într-un spațiu rafinat, funcțional...

Viața în București5 zile inainte

Rolul mineralelor în sănătate: De ce sarea este rege

Mineralele joacă un rol esențial în menținerea sănătății noastre, fiind implicate în numeroase procese fiziologice. Printre acestea, sarea, cunoscută și...

Social6 zile inainte

DERMATOLOGIE – Gama de servicii disponibile la CENTRUL MEDICAL DOCTOR BORIS

Dermatologia este o ramură esențială a medicinei care se ocupă de sănătatea pielii, părului și unghiilor. La CENTRUL MEDICAL DOCTOR...

AfaceriO săptămână inainte

Adăugiri la brandul de țară: burgerul de urs poate deveni destinație turistică

Burger de urs, budincă de cozonac și…burtă de vită crocantă sunt doar câteva dintre opțiunile incredibile pe care le găsim,...

UncategorizedO săptămână inainte

SGS își extinde expertiza în domeniul sustenabilității prin achiziționarea Aster Global  

SGS a anunțat achiziționarea Aster Global Environmental Solutions Inc., un jucător de top în domeniul validării și verificării emisiilor de...

AfaceriO săptămână inainte

Ce presupune afectarea sanatatii tale?

Tutunul la galeată a devenit o opțiune preferată de tot mai mulți fumători datorită prețurilor accesibile și posibilității de personalizare...

ExclusivO săptămână inainte

Jantele de tabla personalizate – Transformarea simplitatii intr-un trend de tuning auto

In lumea tuning-ului auto, orice detaliu conteaza. De la vopsea personalizata la modificari de performanta, fiecare element contribuie la crearea...

Viața în BucureștiO săptămână inainte

Utilizează un Poncho American pentru a Trece cu Bine de Sezonul Rece

Pe măsură ce zilele devin mai scurte și temperaturile scad, mulți dintre noi începem să ne gândim la soluții practice...

Uncategorized2 săptămâni inainte

SS Custom Cleaning Services SRL: Soluții Profesionale de Curățenie Post-Construcție

  După finalizarea unui proiect de construcție sau renovare, spațiul necesită o curățenie amănunțită pentru a deveni utilizabil. SS Custom...

Afaceri2 săptămâni inainte

Dezvoltă-ți cariera: Devino Inspector Resurse Umane cu Eurodeal

Pentru cei care doresc să își construiască o carieră în domeniul resurselor umane, Centrul de Formare Profesională Eurodeal organizează Curs...

Afaceri2 săptămâni inainte

Asociația Succes: Cursuri inovative pentru siguranță și carieră în domeniul sănătății

  Asociația Succes continuă să fie un pilon de excelență în educație și formare profesională, oferind două cursuri practice și...

Afaceri2 săptămâni inainte

RO e-Factura devine obligatorie din 2025: Ce trebuie să știe antreprenorii

  Începând cu 1 ianuarie 2025, sistemul RO e-Factura devine obligatoriu pentru toate tranzacțiile în relația B2C (business-to-consumer). Acest sistem...

Afaceri2 săptămâni inainte

Cum să Îți Înființezi o Firmă în România: Ghid Practic și Simplificat – ADISAF

  Înființarea unei firme în România este o etapă esențială pentru oricine dorește să-și transforme ideile de afaceri în realitate....

Știrea Zilei