Uncategorized
Xiaomi anunță lansarea globală a seriei Xiaomi 13T
Publicat
acum 2 lunipe

[București, 26 Septembrie 2023] – Xiaomi a dezvăluit astăzi cele mai recente smartphone-uri din seria Xiaomi 13T, proiectate pentru clienții din întreaga lume care sunt gata să-și dezlănțuie talentul vizual. Dezvoltat împreună cu Leica și încorporând caracteristicile sale emblematice, Seria Xiaomi 13T oferă imagini autentice care surprind esența experienței Leica. Echipat cu o arhitectură avansată de optimizare a performanței, o durată îndelungată de viață a bateriei și un afișaj clar, seria Xiaomi 13T asigură experiențe remarcabile de utilizare a smartphone-urilor, pentru fotografiere, vizionare a clipurilor sau utilizare zilnică.
Capodopere facilitate de capabilitățile fotografice Leica de nivel profesional
Răspunzând pasiunii pentru creativitate a noii generații de utilizatori de smartphone-uri, seria Xiaomi 13T aduce fotografia la un calibru profesional. Atât Xiaomi 13T Pro, cât și Xiaomi 13T oferă o configurație de cameră triplă cu obiective Summicron proiectate împreună cu Leica, inclusiv o cameră cu unghi larg de 50 MP cu distanță focală echivalentă de 24 mm și o lentilă asferică 7P concepută pentru a capta mai multă lumina, ce suportă fotografierea cu gamă dinamică înaltă, și un teleobiectiv de 50 MP cu distanță focală echivalentă de 50 mm. O cameră cu unghi ultra-larg de 12 MP cu o distanță focală echivalentă de 15 mm este ideală pentru a realiza fotografii panoramice și a surprinde peisaje uimitoare. Alimentate 100% cu DCI-P3, ambele camere Xiaomi 13T Pro și Xiaomi 13T au o gamă de culori mai largă, ce ajută la surprinderea fiecărui moment esențial, prin calitatea clasică Leica.
Seria Xiaomi 13T oferă două stiluri fotografice originale Leica: Leica Authentic Look și Leica Vibrant Look, ce oferă posibilitatea unor imagini vii, cu reproducere naturală a culorilor, contrast puternic și definiție clară a umbrelor, alături de estetica clasică a imaginii Leica. Șase filtre Leica dezvăluie omagii legendare ale imaginilor Leica, inclusiv cele mai recente Leica Sepia și Leica Blue adaptate după LeicaM-Typ240 Film Mode. În plus pentru opțiunile creative ale utilizatorilor, Xiaomi 13T Pro și Xiaomi 13T oferă patru noi watermark-uri Leica, permițând mai multe opțiuni pentru compozițiile foto și dimensiunile cadrului.
Seria Xiaomi 13T include, de asemenea, funcția de stiluri fotografice personalizate în modul Pro, care s-a aplicat mai întâi pe Xiaomi 13 Ultra, ce permite utilizatorilor să ajusteze Tonul, Tonalitatea și Textura în stadiul prestabilit, păstrând mai multe detalii și culori pentru post-procesare. Presetările preferate pot fi salvate și pentru stiluri fotografice cu caracter personal.
Cu tehnologia Xiaomi ProFocus, Seria Xiaomi 13T permite fotografilor să surprindă acțiuni de neratat cu detalii incredibile, de la fotografii uimitoare cu subiecte în mișcare rapidă în prim-plan, cum ar fi câini și păsări, până la imagini fascinante cu oameni și locuri.
Filmările video, la niveluri uimitoare
Cu Xiaomi 13T Pro, visele video devin realitate. Bun venit în lumea înregistrării video LOG 4:2:0 H.265 pe 10 biți, cu un control nemaivăzut al culorilor și al detaliilor. Rec.709 LUT preinstalat adaugă o notă de magie profesională videoclipurilor, redându-le cu o acuratețe a culorilor și o profunzime vizuală de neegalat.
Personalizarea este întotdeauna în centrul atenției pentru dispozitivele inteligente Xiaomi, iar Xiaomi 13T Pro este, de asemenea, conceput pentru a oferi libertatea de a exprima viziunea unică. Stilul LUT preferat importat pe dispozitiv infuzează videoclipurile cu flerul unic al autorului. În plus, Xiaomi 13 Pro oferă capacitatea de filmare video 8K pentru a se asigura că fiecare scenă, fiecare nuanță, fiecare detaliu al videografiei este imortalizat cu o calitate de proiecție de cinema. Camera cu unghi larg de 50 MP acceptă atât OIS, cât și EIS, asigurându-se că videoclipurile rămân stabile chiar și în timpul mișcării.
Camerele de pe spatele Xiaomi 13T acceptă înregistrarea video 4K la toate distanțele focale, alături de o editare rapidă și eficientă. Modul Pro al funcției Editor video din aplicația Xiaomi Gallery permite ca subtitrările și coloanele sonore suplimentare să fie editate cu ușurință ca piese separate, ideale pentru crearea de videoclipuri scurte pentru platformele de social media sau un vlog personal.
Experiențe vizuală și audio uluitoare
Oferind noi niveluri de claritate și culori vibrante, Xiaomi 13T Pro și Xiaomi 13T îmbunătățesc experiența de vizionare datorită unui ecran CrystalRes de 6,67 inchi care acceptă o rată de reîmprospătare de până la 144 Hz1 și o rezoluție de 1,5K (2712 x 1220). Seria Xiaomi 13T utilizează un display cu luminozitate de 1.200 niți cu o luminozitate maximă de până la 2.600 de niți2. În plus, oferă o acoperire 100% DCI-P33 cu suport pentru 68 de miliarde de culori, oferind compatibilitate completă HDR10+. Acest lucru îmbunătățește contrastul dintre părțile întunecate și luminoase ale imaginilor, restabilește adevărata textură a detaliilor și oferă o mai mare echilibrare a saturației culorilor, permițând creatorilor să creeze conținut vizual profesional uimitor, de la selfie-uri și portrete, până la videoclipuri și vlog-uri care captează atenția, cu o calitate impresionantă a imaginii. Și, atunci când este timpul de a savura cel mai recent videoclip sau film de pe rețelele de socializare, Seria Xiaomi 13T acceptă Dolby Atmos® cu difuzoare duble încorporate, pentru o imersiune completă în conținutul preferat.
Utilizatorii celor două dispozitive au dreptul să experimenteze 100 GB de stocare în cloud-ul Google One pentru 6 luni de probă și 3 luni de YouTube Premium, cu acces fără reclame la YouTube și aplicația YouTube Music4.
Performanță de vîrf cu o experiență generală ridicată
Atât Xiaomi 13T Pro, cât și Xiaomi 13T oferă îmbunătățiri ample ale eficienței energetice și o durată extinsă de viață a bateriei, permițând utilizatorilor să se bucure de o experiență de smartphone mai rapidă și mai eficientă.
Xiaomi 13T Pro este propulsat de un chipset MediaTek Dimensity 9200+ cu un procesor rapid Octa-core, cu viteze de până la 3,35 GHz. Are, de asemenea, un GPU Arm Immortalis-G715 încorporat care îmbunătățește procesarea imaginii, astfel încât experiențele de joc sunt fluide și fără griji legate de durata de viață a bateriei. Xiaomi 13T este echipat cu un MediaTek Dimensity 8200-Ultra, construit pentru o eficiență energetică de vârf, bazată pe cel mai recent proces TSMC 4nm, ce permite îmbunătățiri atât în ceea ce privește performanța procesorului, cât și a GPU-ului. Disiparea termică pe seria Xiaomi 13T este îmbunătățită de o placă din oțel inoxidabil VC de 5000 mm2, asigurându-se că telefoanele rămân reci.
„MediaTek Dimensity 9200+ din Xiaomi 13T Pro aduce dispozitivului performanță de vârf și eficiență energetică remarcabilă, iar MediaTek Dimensity 8200-Ultra din Xiaomi 13T îmbunătățește experiența premium a smartphone-ului”, a declarat JC Hsu, Vicepreședinte Corporativ și Director General al diviziei de comunicații wireless a MediaTek. „Continuăm să ridicăm ștacheta pentru dispozitivele premium și emblematice, oferind performanță supremă în jocuri, imagini, inteligență artificială și conectivitate, asigurându-ne că toți utilizatorii beneficiază la maximum de smartphone-urile lor pentru mai mult timp.”
Xiaomi 13T Pro acceptă Xiaomi 120W HyperCharge, care permite o încărcare de 100% în doar 19 minute2. Ambele dispozitive au opțiune de încărcare rapidă, Xiaomi 13T Pro atingând o încărcare de 36% și Xiaomi 13T de 21% în doar 5 minute2.
Dezvoltată cu tehnologii ISP (Internal Shortage Precaution), SOA (Safety Operating Area), DTPT (Dynamic Turbo Power Technology), seria Xiaomi 13T asigură utilizarea în siguranță a bateriei mari de 5000mAh (typ).
Stil modern, cu rezistență dovedită la apă și praf IP6855
Prezentând limbajul clasic de design al seriei Xiaomi 13, Xiaomi 13T Pro și Xiaomi 13T sunt disponibile în trei opțiuni de culoare: Alpine Blue, Meadow Green și Black. Panoul din spate al modelului Alpine Blue prezintă piele vegană premium Xiaomi BioComfort, cu o textură moale și delicată, confortabil de ținut și de manevrat. În schimb, modelele Meadow Green și Black au un panou din spate din sticlă lucioasă care adaugă o notă elegantă de lux. Ambele smartphone-uri sunt dure, iar evaluările lor IP68 înseamnă că sunt rezistente la apă și praf5. Aceste smartphone-uri atractive, dar și durabile, pot fi folosite cu încredere pentru a surprinde, vizualiza și profita de fiecare moment palpitant al vieții.
Preț și disponibilitate
Seria Xiaomi 13T va fi disponibilă la vânzare pe canalele oficiale Xiaomi din România: Orange, Vodafone, Telekom, Digi, Altex, eMAG, Flanco și pe mi-home.ro
Xiaomi 13T Pro și Xiaomi 13T vor fi disponibile în trei opțiuni de culoare: Alpine Blue, Meadow Green și Black.
Xiaomi 13T Pro este disponibil în varianta de stocare 12+512GB, la prețul recomandat de vânzare de 4299 Lei.
Xiaomi 13T vine în varianta de stocare 8+256GB, prețul recomandat de vânzare de 2999 Lei.
Pentru comenzile plasate în perioada 26 septembrie – 3 octombrie, în rețeaua partenerilor autorizați (Orange, Vodafone, Telekom, eMAG, Flanco și pe mi-home.ro), utilizatorii vor primi cadou un aspirator Xiaomi Robot Vacuum E10, în limita stocului disponibil.
Xiaomi anunță o îmbunătățire semnificativă a angajamentului de a oferi suport software excepțional. Xiaomi 13T și Xiaomi 13T Pro vor include patru generații de upgrade al sistemului de operare Android, precum și cinci ani de actualizări de securitate.
Imaginile de produs sunt disponibile aici: Xiaomi 13T Series.
Sumar specificații Xiaomi 13T Pro și Xiaomi 13T
Xiaomi 13T Pro | Xiaomi 13T | |
Design | · Dimensions:
– Meadow Green, Black: 162.2mm x 75.7mm x 8.49mm2 – Alpine Blue: 162.2mm x 75.7mm x 8.62mm2 · Weight: – Meadow Green, Black: 206g2 – Alpine Blue: 200g2 · Xiaomi BioComfort vegan leather|Glass back · Corning® Gorilla® Glass 5 front · IP685 · Colors: Alpine Blue, Meadow Green, Black |
· Dimensions:
– Meadow Green, Black: 162.2mm x 75.7mm x 8.49mm2 – Alpine Blue: 162.2mm x 75.7mm x 8.62mm2 · Weight: – Meadow Green, Black: 197g2 – Alpine Blue: 193g2 · Xiaomi BioComfort vegan leather|Glass back · Corning® Gorilla® Glass 5 front · IP685 · Colors: Alpine Blue, Meadow Green, Black |
Camera | · LEICA VARIO-SUMMICRON
1:1.9-2.2/15-50mm ASPH. · 24mm Leica main camera – 50MP wide angle camera – 1/1.28” sensor size – 1.22μm pixel size, 2.44μm 4-in-1 Super Pixel – f/1.9, 7P aspherical lens, OIS – Supports HDR10+ video recording for up to 4K at 30fps – Supports 8K video recording at 24fps – 10-bit LOG video recording, supports LUT import · 50mm Leica telephoto camera – 50MP – f/1.9, 5P aspherical lens · 15mm Leica ultra-wide camera – 12MP – f/2.2, 5P aspherical lens · Two Leica photographic styles: Leica Authentic Look & Leica Vibrant Look · Leica custom photographic styles · Master-lens system: 35mm Documentary lens, 50mm Swirly bokeh lens, 90mm Soft focus lens · Xiaomi ProFocus · Night mode
· 20MP front camera – f/2.2, 5P aspherical lens – Night mode – Portrait mode – HDR |
· LEICA VARIO-SUMMICRON
1:1.9-2.2/15-50mm ASPH. · 24mm Leica main camera – 50MP wide angle camera – 1/1.28” sensor size – 1.22μm pixel size, 2.44μm 4-in-1 Super Pixel – f/1.9, 7P aspherical lens, OIS – Supports HDR10+ video recording for up to 4K at 30fps · 50mm Leica telephoto camera – 50MP – f/1.9, 5P aspherical lens · 15mm Leica ultra-wide camera – 12MP – f/2.2, 5P aspherical lens · Two Leica photographic styles: Leica Authentic Look & Leica Vibrant Look · Leica custom photographic styles · Master-lens system: 35mm Documentary lens, 50mm Swirly bokeh lens, 90mm Soft focus lens · Xiaomi ProFocus · Night mode
· 20MP front camera – f/2.2, 5P aspherical lens – Night mode – Portrait mode · – HDR |
Display | · Up to 144Hz FHD+ 6.67”
CrystalRes AMOLED display1 – 20:9, 2712 x 1220, 446 ppi – AdaptiveSync6, up to 480Hz touch sampling rate7 – Brightness: HBM 1200 nits (typ), 2600 nits (peak)2 – DCI-P3 color gamut3 – 68 billion colors · Pro HDR display · Dolby Vision®, HDR10+ · Adaptive reading mode · Up to 2880Hz PWM dimming
|
· Up to 144Hz FHD+ 6.67”
CrystalRes AMOLED display1 – 20:9, 2712 x 1220, 446 ppi – AdaptiveSync6, up to 480Hz touch sampling rate7 – Brightness: HBM 1200 nits (typ), 2600 nits (peak)2 – DCI-P3 color gamut3 – 68 billion colors · Pro HDR display · Dolby Vision®, HDR10+ · Adaptive reading mode · Up to 2880Hz PWM dimming |
Performance | · MediaTek Dimensity 9200+
– 4nm power-efficient manufacturing process – Arm Immortalis-G715 GPU · LPDDR5X RAM + UFS 4.0 storage – 12GB + 256GB, 12GB + 512GB, 16GB + 1TB8 · MIUI 14 based on Android 13 |
· MediaTek Dimensity 8200-Ultra
– 4nm power-efficient manufacturing process – Arm Mali-G610 GPU · LPDDR5 RAM + UFS 3.1 storage – 8GB + 256GB, 12GB + 256GB8 · MIUI 14 based on Android 13 |
Battery & Charging | · 5000mAh (typ) battery
· Xiaomi 120W HyperCharge |
· 5000mAh (typ) battery
· 67W turbo charging |
Audio | · Dual speakers
· Dolby Atmos® |
· Dual speakers
· Dolby Atmos® |
Connectivity | · Dual SIM9
· Wi-Fi 7 capability10 · Supports NFC11 · BLUETOOTH® 5.4 · 5G: Supports NSA + SA · Bands: – 5G: n1/3/5/7/8/20/28/38/40/41/66/75/77/78 – 4G: LTE FDD B1/2/3/4/5/7/8/12/13/17/18/19/20/25/26/28/32/66 – 4G: LTE TDD: B38/39/40/41/42/48 – 3G: WCDMA: 1/2/4/5/6/8/19 – 2G: GSM: 850 900 1800 1900 MHz |
· Dual SIM9
· Wi-Fi 6 capability10 · Supports NFC11 · BLUETOOTH® 5.4 · 5G: Supports NSA + SA · Bands: – 5G: n1/3/5/7/8/20/28/38/40/41/66/77/78 – 4G: LTE FDD B1/2/3/4/5/7/8/12/13/17/18/19/20/26/28/32/66 – 4G: LTE TDD: B38/40/41 – 3G: WCDMA: 1/2/4/5/6/8/19 – 2G: GSM: 850 900 1800 1900 MHz |
1 Ecranul acceptă o rată de reîmprospătare maximă de 144 Hz. Rata de reîmprospătare a ecranului poate fi ușor diferită în funcție de interfețele diferitelor aplicații și de calitatea imaginii jocurilor. Vă rugăm să consultați experiența reală.
2 Date testate în laboratoarele interne Xiaomi, rezultatele reale pot varia. Măsurătorile reale între produse individuale pot varia. Toate specificațiile sunt supuse produsului real. 19 minute până la 100% testat în modul boost.
3 Acoperirea 100% DCI-P3 poate varia în funcție de luminozitatea ecranului.
4 Această ofertă este disponibilă exclusiv pentru noii utilizatori și se supune termenilor și condițiilor aplicabile. Aveți flexibilitatea de a anula oricând.
5 Dispozitivul este certificat a fi rezistent la apă și praf exclusiv în condiții specifice de laborator care nu corespund condițiilor normale de utilizare. Garanția nu acoperă daunele lichide cauzate de alte condiții decât cele de testare. Protecția la pătrundere se poate deteriora din cauza uzurii, a deteriorării fizice și/sau a dezasamblarii necesare pentru reparații. Pentru mai multe informații, vă rugăm să consultați site-ul oficial Xiaomi.
6 AdaptiveSync se schimbă între 30/60/90/120/144Hz.
7 Rata de eșantionare la atingere poate varia în funcție de conținutul de pe afișaj.
8 Spațiul de stocare disponibil și RAM sunt mai mici decât memoria totală, datorită stocării sistemului de operare și a software-ului preinstalat pe dispozitiv.
9 Utilizarea eSIM necesită un abonament de servicii wireless. Acest plan de servicii poate face obiectul anumitor restricții de utilizare la schimbarea furnizorilor de servicii și roaming (chiar și după expirarea contractului). Disponibilitatea eSIM poate varia în funcție de țară/regiune și operator. Pentru mai multe detalii, vă rugăm să contactați operatorul utilizat.
10 Capacitatea Wi-Fi 7/Wi-Fi 6 poate varia în funcție de disponibilitatea regională și de suportul rețelei locale. Conectivitatea Wi-Fi (inclusiv benzile de frecvență Wi-Fi, standardele Wi-Fi și alte caracteristici ratificate în specificațiile IEEE Standard 802.11) poate varia în funcție de disponibilitatea regională și de suportul rețelei locale. Funcția poate fi adăugată prin OTA când și unde este cazul.
11 Disponibilitatea NFC poate varia în funcție de piață.
12 Disponibilitatea culorilor poate varia în funcție de piață.
13 Caracteristicile și funcțiile reale pot varia în funcție de regiune.
Despre Xiaomi Corporation
Xiaomi Corporation a fost înființată în aprilie 2010 și listată în componenta Main Board a Bursei de Valori din Hong Kong la 9 iulie 2018 (1810.HK). Xiaomi este o companie de electronice de larg consum și producție inteligentă, cu smartphone-uri și hardware inteligent conectate printr-o platformă IoT.
Îmbrățișând viziunea noastră de „Make friends with users and be the coolest company in the users’ hearts”, Xiaomi urmărește continuu inovații, experiența de înaltă calitate a utilizatorului și eficiența operațională. Compania construiește fără încetare produse uimitoare cu prețuri oneste, pentru a permite tuturor să se bucure de o viață mai bună, prin intermediul tehnologiei inovatoare.
Xiaomi este una dintre cele mai importante companii de smartphone-uri din lume În iunie 2023, MAU al MIUI a atins aproximativ 606 milioane la nivel global. 654,5 milioane de dispozitive inteligente conectate la platforma sa (excluzând smartphone-urile, laptopurile și tabletele) la 30 iunie 2023. Produsele Xiaomi sunt prezente în peste 100 de țări și regiuni din întreaga lume. În august 2023, compania a ajuns pe lista Fortune Global 500 pentru a cincea oară, ocupând locul 360.
Xiaomi face parte din indicele Hang Seng, indicele Hang Seng China Enterprises, indicele Hang Seng TECH și indicele Hang Seng China 50.
Mai multe informații despre Xiaomi sunt disponibile pe https://www.mi.com/global/discover/newsroom.
Update-urile despre Xiaomi România pot fi urmărite pe Facebook, Instagram, Youtube.
Iti recomandam
Uncategorized
Hello Group lansează FINEWISE, nucleu de expertiză în comunicarea din food & beverages, ospitalitate, sănătate și stare de bine
Publicat
acum 9 orepe
decembrie 7, 2023
- Finewise este o divizie noua de comunicare cu focus pefine & good living marketing, în sprijinul brandurilor care ajută la o viață mai bună, frumoasă și lungă pentru clienți
- Finewise este noua identitate care aduce în fiecare proiect echipe specializate pe industrii, dintr-un grup de specialiști cu experiență demonstrată în peste 1.000 de campanii derulate pentru peste 50 de clienți
- Finewise este un produs Hello Group, servicii de comunicare full-service, fondat în 2010
București, 7 decembrie 2023 – Hello Group lansează Finewise, nucleu de expertiză în comunicarea din domeniile food & beverages, ospitalitate, sănătate și stare de bine, prin intermediul căruia echipe specializate pe industrii furnizează servicii de strategie și creație, integrare multi-channel – ATL, Digital, PR, BTL, trade marketing, business trading și parteneriate menite să crească reputația brandurilor.
„Trecem la nivelul următor, iar noua noastră poziționare depășește zonele de ospitalitate și food&beverages, în care am activat cu rezultate notabile, și ne duce în zona de fine living. Credem că o viață bună este rezultatul unei vieți conștiente, bogate și sănătoase, care începe cu explorarea sinelui autentic și continuă cu cultivarea gusturilor și experiențelor. Și de aceea viziunea noastră este să construim o lume în care oamenii trăiesc o viață mai bună, împreună. Suntem aici pentru a construi branduri care să le inspire oamenilor o viață, un scop și o bucurie cu mai mare însemnătate. De la alimente și băuturi la ospitalitate și petrecere a timpului liber, de la sanatate, frumusete si wellbeing la prestigiu. Propunerea de valoare a noului brand este că Finewise livrează mai mult decât experiențe – se concentrează pe construirea unor reputații ce durează”, declară Marilena Istrătescu, Fondator Hello Group.
Construcția noului brand a avut la baza un proces de audit și strategie realizate în parteneriat cu Paul Kasprovschi, Brand Strategist.
Finewise vizeaza trei arii principale:
- Creativitate strategică
- Abordare integrată multichannel, ce înglobează experiențe ATL, PR și digital, experience si trade marketing
- Business trading și parteneriate
Recent, Hello Group a lansat și Heyo Club, platforma de engagement si influence marketing, produs ce are la bază expertiza extinsă de creator de experiențe a agenției, cu o componentă puternică de trade marketing, și capitalizează pe achiziția de know-how digital și influencer marketing. Rezultatul este o platformă completă, utilă pentru orice afacere din România, de la corporații până la afaceri locale și antreprenoriat.
Grupul Hello are capital 100% românesc și cuprinde companiile Hello Communication și Hello Consumer Interaction – cu specializări complementare, care furnizează soluții de strategie, branding, comunicare integrată, PR și comunicare digitală, on și off trade marketing, precum și HoReCa & retail design.
Pe parcursul ultimilor ani, Grupul Hello a semnat si a derulat proiecte consistente in piata de food & beverages: Ursus Breweries, PPD Romania, Alexandrion Group Romania, Macromex, Mogyi Romania, Interbrands Orbico, Caroli Foods, FrieslandCampina, Pepsico; in ospitalitate: Matca Transylvanian Sanctuary, Radisson Blu Aurum Brasov, Courtyard by Marriott Floreasca, Hilton Airport, JW Marriott Bucharest, Trickshot Group, City Grill Group, Donerboom; sau in piata de sanatate si wellbeing – pentru Farmaciile Dona, Pfizer Romania sau Secom.
Uncategorized
TikTok celebrează comunitatea globală prin raportul Anul văzut pe TikTok: 2023
Publicat
acum O zipe
decembrie 6, 2023
Raportul celebrează cele mai populare trenduri, creatorii care s-au remarcat și momentele frumoase din acest an, inspirate de comunitatea globală TikTok. București, 6 decembrie 2023 – Astăzi, TikTok dezvăluie Anul văzut pe TikTok: 2023, raportul anual care celebrează comunitatea globală, dar și trendurile, creatorii și momentele memorabile. 2023 a fost anul în care comunitatea TikTok a învățat life hack-uri, dar mai ales s-a distrat pe cinste – iar aici se evidențiază trendul legat de Imperiul Roman. De-a lungul acestui an, comunitatea TikTok formată din peste un miliard de utilizatori a continuat să crească și să conecteze oameni din toată lumea, ceea ce a generat un impact pozitiv asupra culturii și a vieții în general. De la rețete simple până la sketch-uri amuzante, melodii consacrate și mici afaceri care au înflorit, comunitatea TikTok a continuat să creeze, să se conecteze și să sărbătorească autenticitatea pe TikTok pe tot parcursul anului 2023. „Pentru noi, raportul Anul văzut pe TikTok: 2023 este o modalitate de a onora unele dintre momentele remarcabile care s-au petrecut pe TikTok de-a lungul anului. Este o fereastră către povești care au inspirat, distrat și educat peste 1 miliard de oameni din întreaga lume. Vă mulțumim pentru încă un an în care ați adus bucurie comunității noastre și ați împărtășit creativitatea cu noi”, a declarat Adam Presser, Head of Operations, TikTok. Iată care sunt trendurile, creatorii și momentele care au adus împreună comunitatea TikTok din toate colțurile lumii în 2023, un an în care platforma a susținut utilizatorii să învețe, să râdă, să găsească inspirație și să inspire la rândul lor, să se distreze, să își imagineze și să exploreze. Anul văzut pe TikTok: 2023 Preferate Pentru Tine: Clipurile video populare din 2023 În România
- @izofoamsuceava: Un expert oferă un ghid pas cu pas pentru procesul de izolare eficientă a mansardei. El folosește spumă spray și face o casă mai eficientă din punct de vedere energetic.
- @ayan.boy16: Un video care răsfață privitorul cu un bebeluș simpatic în timp ce i se scoate șoseta și iese la iveală cel mai adorabil picioruș pe care utilizatorii l-au văzut.
- @redbullro: Pagina oficială Red Bull oferă adrenalină și umor într-o compilație de accidente epice alături de glumițe despre ideile îndrăznețe care uneori nu se întâmplă.
- @nadina_ioana: O creatoare din nișa din lifestyle și beauty se distrează în timp ce testează un demachiant roz sub formă de spumă, care promite sunete demne de asmr.
- @romania: Urmăritorii sunt martori la felul în care viitorul se împletește cu prezentul într-un video în care o femeie în vârstă taie iarba cu ajutorul unui aparat de ultimă generație.
În jurul lumii
- @seanthesheepman: #Farmtok se remarcă odată cu ciobanul Sean și câinii săi, Kate, Echo și Mony, a căror inteligență este pusă în evidență.
- @kirbyquimado: Un mod ușor și creativ de a face o super gustare care are la bază pâinea.
- @jazephua: Ritmuri catchy ale piesei virale Capybara din 2023.
- @unknowndazza: Aici este povestea lui Frodrick Broscoiul și a casei sale 3D.
- @gabryellurlan: O nouă zi alături de câteva păsări care se ceartă la ora 6 dimineața.
The Playlist: Melodii populare care s-au auzit în 2023 De la melodii pop care au captat atenția ascultătorilor încă de la prima audiție și până la cântecele care au făcut senzație în trecut, artiștii TikTok au fost alături de noi în 2023. Anul acesta, cea mai populară melodie a fost „Cupid – Twin Ver – Sped Up Version” de FIFTY FIFTY. Comunitatea TikTok are o afinitate pentru melodiile speed-up, astfel că această versiune a piesei „Cupid” a făcut senzație și a adus cu sine o mulțime de trenduri, de la rețete și outfit-uri, la meme-uri făcute în CapCut, care au fost populare anul acesta. Trendurile au avut milioane de distribuiri și le-au adus pe vedetele K-pop în Billboard Hot 100. Mae Stephens, al cărei hit „If We Ever Broke Up” se situează pe locul 2 anul acesta în clasamentul TikTok, a reușit să renunțe la jobul ei din supermarket și să devină o artistă full-time. „Îi mulțumesc platformei TikTok pentru că mi-a oferit șansa să-mi împlinesc visul din copilărie! Platforma este un mijloc incredibil de popularizare – te ajută să crești rapid de la câțiva urmăritori la o expunere uriașă – eu am reușit să ajung de la un job într-un supermarket la a-mi trăi visul! Continuați să munciți pentru ceea ce vă doriți – toată lumea poate avea succes pe TikTok”, spune ea. În România
- „Totul meu” – ADI & Holy Molly: Cu peste 150 de mii de videoclipuri create cu ajutorul acestei melodii, ea spune o poveste de iubire profundă și exprimă recunoștință și devotament în cuplu.
- „Copacabana” – Fly Project: O melodie care surprinde energia și spiritul brazilian din Copacabana, un refren nelipsit al petrecerilor.
- „N-am Sa Te Las” – MIRA: Piesa vorbește despre nostalgie, iar Mira nu numai că a încântat toate radiourile de la noi cu aceasta, ci a și inspirat mii de utilizatori pe TikTok.
- „La tine și la bani” – rares & Bogdan DLP: Parte din coloana sonoră oficială a filmului „Romina VTM”, melodia s-a popularizat rapid după lansare și a adunat peste 100 de mii de videoclipuri pe TikTok.
- „Prietena ta” – Satra B.E.N.Z. & Alduts Sherdley: O melodie perfectă pentru club care vorbește despre fericire și libertate.
În jurul lumii
- „Cupid – Twin Ver – Sped Up Version” – FIFTY FIFTY
- ”If We Ever Broke Up” – Mae Stephens
- „Collide (more sped up)” – Justine Skye
- „What It Is – Solo Version” – Doechii
- „มองนานๆ” – FLI:P
Noile Staruri: creatorii, celebritățile și artiștii care au revoluționat anul 2023 În fiecare zi, o stea se naște pe TikTok. Anul acesta, comunitatea a fost inspirată și distrată de nenumărate minți creative care au dat glas platformei. În România
- @claudia28xo: La doar 20 de ani, machiajul Claudiei Preduca le-a atras atenția celor de la Oprah Mag și i-a propulsat imaginea direct în paginile revistei iconice a lui Oprah. Acest lucru se datorează tehnicii sale impecabile și prezintă un mix de precizie, creativitate și finețe în munca ei.
- @anisoreac: Antrenor personal, Ivan Anisoreac a integrat într-un video un test de cunoștințe sportive sub forma unei explorări captivante și informative, conceput pentru a provoca urmăritorii în timp ce îi distrează cu fapte fascinante.
- @serbanlorena: Lorena este o creatoare de conținut plină de viziune, care își împărtășește în mod autentic pasiunile și experiențele personale cu sute de mii de urmăritori.
- @the.news.man: Radu Andrei Tudor a adus știrile în fața a mii de ochi dornici de informații, acumulând vizualizări impresionante pentru conținutul său.
- @catadinaa_: În vârstă de 29 de ani, Catadinaa este o fostă jurnalistă de justiție care a pornit într-o călătorie de auto-descoperire și a făcut ca noua ei pasiune pentru jocuri să devină și profesie.
În jurul lumii
Hitmakers: Cei mai populari artiști pe TikTok în 2023 TikTok este un loc de joacă muzical în care artiștii și compozitorii se reunesc pentru a propulsa piese și tendințe la viteza culturii. În Romania
În jurul lumii
- Kim Loaiza (@kimberly.loaiza)
- Selena Gomez (@selenagomez)
- BLACKPINK (bp_tiktok)
- BTS (bts_official_bighit)
- Feid (ferxxo444)
Iubite de comunitatea locală: Afacerile mici care ne-au inspirat în 2023 TikTok este un loc în care utilizatorii pot începe cu pași mici, dar să gândească – și să atingă – lucruri mărețe. Nimeni nu știe acest lucru mai bine decât proprietarii de afaceri mici care au simțit cu adevărat impactul pozitiv al comunității în 2023. Datorită hashtag-urilor populare precum #SMB, #SmallBusiness și #TikTokShop, creatorii români au continuat să distreze și să se conecteze cu comunitățile în timp ce vorbeau despre pasiunea care a devenit profesia lor. În România
- @qwertykey.ro: Qwertykey.ro este primul magazin din România dedicat tastaturilor mecanice.
- @printoteca: Platformă inovatoare populară care revoluționează modul în care accesăm și folosim materialele tipărite.
- @elianmita: Unul dintre cei mai îndrăgiți patiseri de pe internet, din România.
- @nectarjuicebarromania: Nectar Juicebar este un bar cu smoothie-uri proaspete, adus la viață de două prietene.
- @meloni.care: Meloni oferă accesorii unice de îngrijire personală care aduc mai aproape atmosfera de acasă.
În jurul lumii
Învață pe TikTok: Lecții și trucuri susținute de TikTok Cu atât de mult conținut educațional, utilizatorii învață în timp ce derulează clipurile lor preferate pe TikTok! În 2023, #BookTok a adus oamenii mai aproape de citit, în timp ce #CleanTok a adus comunitatea în contact cu cele mai utile trucuri care țin de treburile casnice. În România
- @mate.matica: Profesoară de matematică care explică utilizatorilor sumele.
- @alinawonnerth: Profesoară de limba franceză specializată în instruirea adulților.
- @eblogauto: Pasionat de mașini care explică urmăritorilor cum s-a schimbat legea și face sensurile giratorii mai clare pentru șoferi.
- @dr.gianina.farcas: O doctoriță explică ce se întâmplă în corpul femeilor în timpul ciclului menstrual.
- @4fara15: Studentă la literatură, Ruxandra vorbește despre cărțile care au făcut-o să se îndrăgostească din nou de lectură.
În jurul lumii
Doar pe TikTok: Trenduri susținute de efecte creative, sunete și alte funcții TikTok Anul acesta, comunitatea TikTok a continuat să dea viață creativității și să depășească limitele exprimării printr-o gamă variată de efecte, sunete, filtre și multe altele, cu peste 25 de miliarde de videoclipuri create folosind efectele comunității până în prezent. În România
În jurul lumii
- Red, green and beige flags(8.5B views)
- #WesAnderson(2.7B views)
- Aged filter(800M views)
- AI Style(615M views)
- The Sim Simma Challenge(25M views)
Vocile Schimbării: Cei care au folosit TikTok pentru a schimba lucrurile în bine În 2023, creatorii au continuat să depășească limitele. I-au inspirat pe cei din propriile comunități să învețe ceva nou și să susțină cauze de care le pasă, ceea ce a făcut o diferență uriașă în întreaga lume.
- @madalina.vin: Mădălina este o personalitate online complexă care vorbește despre bârfe, machiaj, modă, în timp ce pledează pentru probleme sociale și își folosește platforma pentru a distra, educa și discuta provocările actuale ale vieții de zi cu zi.
- @deni.elenaa: Deni este o creatoare autentică, iar în clipurile sale subliniază importanța susținerii propriei opinii într-un mod respectuos și promovează un spațiu în care părerile diferite coexistă armonios.
Metodologie Raportul Anul văzut pe TikTok: 2023 se bazează pe cercetarea și analiza internă a trendurilor în perioada Ianuarie – Octombrie 2023. Despre TikTok TikTok este destinația principală pentru conținut video scurt pentru mobil. Misiunea noastră este de a inspira creativitate și de a aduce bucurie. TikTok are sediile globale în Los Angeles Singapore și are birouri în New York, Londra, Paris, Berlin, Dubai, Jakarta, Seul și Tokyo. https://www.tiktok.com/ro/ Pentru mai multe informații: Piotr Żaczko Communication Manager TikTok Poland & CE markets piotr.zaczko@bytedance.com Sabrina Canea MSL The Practice TikTok Press Office in Romania sabrina.canea@thepractice.ro tel. +40 752 751 270
Uncategorized
PENNY România deschide magazinul cu numărul 360
Publicat
acum O zipe
decembrie 6, 2023
PENNY România continuă în ritm alert planul de expansiune și deschide magazinul cu numărul 360 în Segarcea, județul Dolj. Începând cu 6 decembrie, clienții din zonă sunt așteptați să experimenteze ambientul modern, prietenos și accesibil, reprezentând evoluția strategică a brandului în România.
Designul magazinelor PENNY oferă o experiență plăcută clienților, evidențiind, totodată, angajamentul companiei în extinderea portofoliului de produse 3RO – produse cu ingredientul principal provenit din România, procesate și ambalate în țară. Experiența la cumpărături este îmbunătățită datorită unei zone extinse dedicate produselor proaspete sau mărcilor proprii realizate conform preferințelor clienților români, spațiul oferind totodată o semnalizare mai vizibilă a promoțiilor și categoriilor principale de alimente.
Noul magazin PENNY își întâmpină clienții cu soluții practice, adaptate stilului de viață agitat, inclusiv produse gata de consum, semipreparate, precum și opțiuni refrigerate sau congelate.
Situat pe strada Unirii nr. 19-21, în orașul Segarcea din județul Dolj, magazinul va funcționa de luni până sâmbătă în intervalul 7:30 – 21:00, iar duminica între 8:00 – 19:00. Oferă 85 de locuri de parcare, din care 3 pentru persoane cu dizabilități, iar suprafața interioară de vânzare este de 858.35 mp.
PENNY Punct reprezintă evoluția strategică a Penny Market în România și este structurată în șapte piloni de dezvoltare: experiență îmbunătățită în magazine, expansiune, produse românești, oameni, digitalizare, sustenabilitate și comunicare integrată.
Parteneri
Știri din București


Școala lui Codruț: Drumul câinilor abandonați spre o nouă viață
Luna aceasta, Asociația Clubul Câinilor Utilitari finalizează proiectul Școala lui Codruț – dresaj pentru câini adoptați, realizat cu sprijin de la bugetul local al...


realme GT5 Pro a fost lansat oficial în China
Bucureși, România, 7 decembrie 2023 – realme a lansat oficial modelul GT5 Pro. Fiind cel mai puternic dispozitiv GT din toate...


Hello Group lansează FINEWISE, nucleu de expertiză în comunicarea din food & beverages, ospitalitate, sănătate și stare de bine
Finewise este o divizie noua de comunicare cu focus pefine & good living marketing, în sprijinul brandurilor care ajută la o...


House of VLAdiLA și The Climate Change Company, marii câștigători ai competiției Startarium „Românii sunt antreprenori”
Competiția Startarium „Românii sunt antreprenori”, inițiată de Impact Hub și ING Bank, cu sprijinul Pluxee, și-a desemnat câștigătorii pe 29...


TikTok celebrează comunitatea globală prin raportul Anul văzut pe TikTok: 2023
Raportul celebrează cele mai populare trenduri, creatorii care s-au remarcat și momentele frumoase din acest an, inspirate de comunitatea globală...


PENNY România deschide magazinul cu numărul 360
PENNY România continuă în ritm alert planul de expansiune și deschide magazinul cu numărul 360 în Segarcea, județul Dolj. Începând...


Nokian Tyres introduce noi versiuni ale selecției sale de anvelope de vară
Nokian Tyres își actualizează gama de anvelope de vară pentru Europa Centrală pentru autoturisme, vehiculele utilitare sport și vehicule crossroad....


Chaka Sobhani se alătură DDB WW în calitate de Președinte, CCO International
Un lider creativ premiat părăsește Leo Burnett WW pentru a se alătura rețelei DDB București, 6 decembrie 2023 – DDB Worldwide anunță că...


25 de proiecte inovatoare merg mai departe în etapa a II-a a competiției Solve for Tomorrow organizată de Samsung România
313 idei au fost înscrise în cea de-a treia ediție a competiției Solve for Tomorrow. Ediția din acest an este...


TikTok stabilește noi standarde de securitate și sustenabilitate prin Proiectul Clover în valoare de 12 miliarde de Euro
București, 5 decembrie 2023 – Peste 150 de milioane de oameni din Europa vin în fiecare lună pe TikTok ca să...


AGON by AOC lansează monitoarele ultrawide CU34G2XE/BK și CU34G2XP/BK dedicate pasionaților de gaming
București, 5 decembrie 2023 – AGON by AOC, unul dintre cele mai importante branduri de monitoare pentru gaming și accesorii IT din...


PC Garage lansează campaniile speciale de sărbători
Promoții și oferte până la Crăciun Începe campania “Te echipăm gratuit: cadou carcasă sau sursă la alegere” Încep cele mai tari...


Kärcher lansează RCF 3 – mopul robotizat, de ultimă generație, care asigură o curățare autonomă
RCF 3 oferă o curățare complet autonomă, similară cu cea folosită de mopurile electrice Kärcher; Tehnologia cu sistem de curățare...


Studiu Aqurate: Sărbătorile de iarnă aduc vânzări cu 28% mai mari decât media lunară anuală, în rândul magazinelor online monitorizate
Cele mai mari creșteri apar în categoriile Mobilier, Echipamente și Accesorii și produse pentru Copii și bebeluși Studiul a fost...


Descoperiți cum funcționează un bonus de cazino
Dacă sunteți nou în lumea jocurilor de noroc online, este posibil să fi întâlnit termenul „bonus de cazino” și să...


Samsung Galaxy Tab A9 și Galaxy Tab A9+ acum disponibile și în România: Divertisment și Productivitate, accesibile tuturor românilor
Descoperă o lume nouă și captivantă a vizionării imersive, multitasking-ului simplu și conectivității fără întreruperi în ecosistemul Galaxy București, România –...
Știrea Zilei
-
Exclusivacum O săptămână
Putem discuta despre managementul defectuos în ceea ce privește planificarea polițiștilor în serviciu și de tronsoane de drumuri naționale neacoperite – Ziarul Incisiv de Prahova
-
Socialacum O săptămână
Cele mai frumoase rochii pentru petrecerile festive
-
Socialacum O săptămână
Descoperă magia schiatului în Vâlcea: Destinații încântătoare pentru iubitorii de zăpadă
-
Afaceriacum O săptămână
Ce tipuri de suplimente alimentare produce Vitals?
-
Socialacum 6 zile
Florin Gioga şi-a anunţat candidatura ca independent la Primăria Sinaia
-
Uncategorizedacum O săptămână
easySales: 263 lei, valoarea medie a comenzilor de Black Friday, 65% cu plata online
-
Uncategorizedacum O săptămână
PENNY a atins pragul de 359 de magazine în România
-
Uncategorizedacum O săptămână
HONOR Magic V2: design ultra subțire și o baterie de 5000 mAh