Connect with us

Uncategorized

Cancerul de prostată: Tratamente fără frontiere cu ajutorul experților din Turcia

Publicat

pe

Cancerul de prostată, una dintre cele mai răspândite forme de cancer întâlnite la bărbați în întreaga lume, reprezintă o provocare majoră în rândul bărbaților trecuți de 50 ani.

Impactul său devastator asupra vieților și familiilor celor afectați subliniază necesitatea unei abordări integrate și inovatoare în diagnosticare și tratament.

În acest context, există o rază de speranță, în persoana Profesorului Doctor Burak Turna, specialist în urologie, care poate schimba viața celor care suferă de afecțiuni ale prostatei, recurgând la metode revoluționare de tratament al prostatei, fie ea maligna, fie benignă.

Medicul are un renume extraordinar atât în Turcia, cât și în Europa, fiind totodată și primul medic turc cu drept drept de practică în UK și unul dintre primii doctori cu certificare europeana.

Din fericire pentru pacienții români, accesul la aceste metode moderne de tratament se face acum mult mai facil cu ajutorul echipei de brokeri medicali de la Simedical România.

Prin tehnici avansate precum REZUM, HIFU și HOLEP, Profesorul Burak Turna și echipa sa de la Izmir au transformat radical modul în care este abordată această afecțiune, oferind pacienților opțiuni mai puțin invazive și cu recuperări mult mai rapide. Aceste metode revoluționare au deschis noi orizonturi în tratamentul cancerului de prostată, îmbunătățind perspectivele de vindecare și calitatea vieții pentru numeroși bărbați aflați în lupta cu această boală.

Expertiza remarcabilă a acestui medic în domeniul Chirurgiei urologice laparoscopice și robotice a adus contribuții semnificative în îmbunătățirea rezultatelor chirurgicale, precum și a calității vieții pacienților.

Operațiile robotice efectuate de Profesorul Burak Turna la nivelul prostatei și rinichilor au redefinit standardele în tratamentul acestor afecțiuni, oferind o combinație între precizie chirurgicală și minimizarea traumelor pentru pacienți.

Mai mult decât atât, abordarea sa îl plasează în fruntea eforturilor de cercetare și dezvoltare a noilor tehnologii și a metodelor terapeutice în domeniul cancerului de prostată.

Vorbim despre o formă de cancer care afectează prostată, o glandă aflată în partea inferioară a abdomenului, la bărbați. Prostata este responsabilă pentru producerea unui lichid care face parte din spermă și ajută la alimentarea și protecția spermatozoizilor în timpul ejaculării. Atunci când celulele sănătoase din prostată încep să se dezvolte necontrolat, formează o masă tumorală. Aceasta creștere necontrolată poate duce la formarea de tumori maligne în prostată, care se pot răspândi și pot invada țesuturile și organele din jur, precum și alte părți ale corpului, în stadiile avansate ale bolii, adică în metastaza.

Printre simptomele prostatei se numără: sângerare și durere la urinare, nevoia frecventă de a urina, golirea incompletă a vezicii urinare, jet urinar slab etc.

Factorii de risc pentru cancerul de prostată includ vârsta înaintată, istoricul familial de cancer de prostată, anumite modificări genetice, precum și anumiți factori de mediu și stil de viață, cum ar fi dieta și expunerea la anumite substanțe chimice.

Astfel, prin metodele revoluționare, profesionalismul său și dedicarea față de pacienți, Profesorul Burak Turna este un deschizător de drum în domeniul tratamentului pentru cancerul de prostată, dar și pentru tratamentul non invaziv al adenomului de prostată, inspirând și motivându-și atât colegii de breaslă, în cadrul congreselor la care participă, studenții, în cadrul Facultății de Medicină a Universității Ege Izmir, cât și pacienții pe care îi tratează, să câștige bătăliile împotriva afecțiunilor de prostată.

                    Prof.dr. Burak Turna și Simona Ionașcu, reprezentant Simedical

În lupta împotriva cancerului de prostată și a altor afecțiuni complexe, Turcia se evidențiază ca o destinație medicală de încredere, la care apelează, anual, peste 5000 de pacienți din România.

Prof. Dr. Burak Turna este un medic urolog de excepție, recunoscut la nivel mondial pentru performanțele și rezultatele sale în tratamentele pentru rinichi și prostată. Este unul dintre primii medici din Turcia care au obținut dreptul de practică în UK, excelează în chirurgia endoscopică și laparoscopică avansată dar și în cea robotică, pe care le-a practicat cu succes atât la Western General Hospital, afiliat Spitalului Universitar Edinburgh, cât și la Cleveland Clinic din SUA. Prof. Dr. Burak Turna a primit Premiul pentru Știință al Asociației de Urologie din Turcia în 2014, datorită activității sale medicale și cercetărilor academice de excepție. În 2017, ca rezultat al colaborării cu alți 3 profesori europeni, a publicat în limba engleză cartea „Practical Tips in Urology”, distribuită în toată lumea.

 

Facebook Comments
Citeste in continuare
Comenteaza si tu

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Uncategorized

De ce aparatele pentru tratamente faciale profesionale ar trebui sa aiba certificarea RoHS

Publicat

pe

aparate tratamente faciale

Daca esti proprietarul unui salon de infrumusetare si cauti sa achizitionezi aparatura noua sau sa actualizezi aparatele pentru tratamente faciale pe care le ai deja, este esential sa intelegeti importanta certificarii RoHS.

Aceasta certificare nu doar ca asigura conformitatea cu standardele europene de siguranta si protectia mediului, dar te poate si ajuta sa construiesti o reputatie bazata incredere in randul clientilor salonului tau de infrumusetare.

 

Ce este RoHS si de ce este important pentru aparatele tratamente faciale profesionale?

 

RoHS (Restriction of Hazardous Substances) este o directiva a Uniunii Europene care limiteaza utilizarea anumitor substante periculoase in echipamentele electrice si electronice, inclusiv aparate tratamente faciale. Scopul acestei reglementari este sa protejeze sanatatea utilizatorilor si sa minimizeze impactul negativ asupra mediului.

 

In cazul aparatelor pentru tratamente faciale, certificarea RoHS garanteaza ca echipamentul produs si comercializat nu contine metale grele precum plumbul, mercurul sau cadmiul, sau alte substante periculoase care pot afecta sanatatea. De asemenea, certificarea confirma ca productia aparatelor respecta norme stricte privind reciclarea si eliminarea deseurilor, norme pe care producatorii responsabili le respecta intotdeauna.

 

Ce beneficii ai daca folosesti echipamente profesionale?

 

Utilizand aparate tratamente faciale care sunt certificate RoHS, reduci riscul expunerii clientilor, dar si a personalului salonului, la substante chimice periculoase, ceea ce este crucial in proceduri care implica contact direct cu pielea.

Achizitionand echipamente certificate, ai siguranta ca respecti legislatia in vigoare si ca astfel eviti posibilele sanctiuni sau restrictii legale care pot afecta activitatea salonului.

 

Promovarea faptului ca in salonul tau sunt folosite doar aparate pentru tratamente faciale profesionale care respecta standardele de protectie a mediului poate fi un punct forte pentru imaginea afacerii. Astazi, consumatorii sunt din ce in ce mai constienti de problemele de mediu si prefera sa aleaga servicii care reflecta preocuparea lor pentru un viitor sustenabil.

 

Cum verifici ca atunci cand achizitionezi echipamente pentru tratamente faciale acestea au certificarea RoHS?

 

Un furnizor de incredere iti va putea furniza documentatia necesara care sa ateste conformitatea produselor cu directiva RoHS. De asemenea, poti verifica etichetele produselor sau informatiile de pe site-ul web al producatorului.

 

Reputatia distribuitorului de aparatura profesionala pentru saloane de infrumusetare este si ea la fel de importanta si poate fi un indicator al calitatii echipamentelor. Verifica recenziile si recomandarile altor saloane si asigura-te ca furnizorul are o reputatie solida in industrie. Un partener de incredere nu doar ca ofera produse certificate, dar va fi disponibil sa ofere suport tehnic si service in cazul in care apar probleme cu aparate tratamente faciale.

 

Cand achizitionezi aparatura profesionala pentru salonul tau de infrumusetare, pe langa certificarea RoHS, exista mai multe aspecte pe care ar trebui sa le iei in considerare. Iata alte certificari si caracteristici importante:

 

  • Certificare CE: acesta este un semn ca produsul indeplineste cerintele legale ale UE in termeni de siguranta, sanatate si protectie a mediului.
  • Certificare ISO: verifica daca aparatele au certificari ISO relevante, cum ar fi ISO 13485, care se aplica dispozitivelor medicale, ce reprezinta controlul calitatii in procesul de fabricatie.

 

Ai nevoie de mai multe detalii despre certificari? Echipa distribuitorului de echipamente profesionale pentru saloane de infrumusetare My Skin este pregatita sa te ajuta. Contacteaza-i!

 

Facebook Comments
Citeste in continuare

Uncategorized

Infinix Mobility intră pe piața din România

Publicat

pe

De

București, România – Infinix Mobility, brand emergent care proiectează, produce și comercializează un portofoliu generos de produse sub brandul Infinix, a ajuns și în România. Fondată în 2013, compania se concentrează pe dezvoltarea de tehnologii de ultimă generație, în special telefoane mobile, proiectate cu meticulozitate pentru a oferi clienților performanță și stil.

Infinix a reușit să ofere an de an produse și soluții cu adevărat interesante. În anul 2022, compania a lansat primul telefon din industrie cu încărcare la 180W Thunder Charge, iar în anul 2021 au lansat primul telefon din industrie cu încărcare la 160W. În anul 2019, Infinix a ocupat locul 26 în Top 100 Most Admired Brand in Africa și a deschis primul concept store Infinix Park în Maroc.

Infinix activează deja în 8 regiuni și peste 70 de tări din toată lumea: Brazilia, Columbia, Indonezia, Filipine, Thailanda, Egipt, Pakistan, Tunisia, Maroc, Algeria, Nigeria, Kenya, Uganza, Tanzania și multe altele. În 2023 s-au vandut 40 de milioane de telefoane la nivel global, inclusiv la operatorii de telefoane mobilă.

Infinix se angajează să ofere clienților acces la tehnologie de vârf la prețuri accesibile, completate de un design contemporan și vibrant. Inovația constantă, împreună cu politica de prețuri competitive, design-ulatrăgător și specificațiile de încredere au fost pilonii esențiali ai succesului său pe piețele emergente.

Infinix Mobility produce o gamă variată de smartphone-uri, inclusiv modele de buget, modele mid-range și modele high-end, pentru a satisface diferite nevoie și preferințe ale utilizatorilor. Telefoanele Infinix se impart în patru categorii: Zero Series, Note Series, Hot Series și Smart Series.

De asemenea, în portofoliul lor se regăsesc și căști, ceasuri inteligente, televizoare, laptop-uri, accesorii pentru telefoane și multe altele.

Cu o orientare puternică către inovație și feedback-ul activ al clienților, Infinix continuă să dezvolte produse care să satisfacă nevoile și dorințele în continuă schimbare ale pieței, consolidându-și reputația ca unul dintre liderii în domeniul tehnologiei mobile pe piețele emergente.

Infinix introduce astazi în România cinci modele: Infinix Smart 8, Infinix Hot 40i, Infinix Hot 40 Pro , Infinix Note 40 si Note 40 Pro .

Infinix Smart 8 Dual SIM costă 449 RON și se evidențiază prin designul său atrăgător și disponibilitatea în patru culori vibrante: Timber Black, Galaxy White, Shiny Gold și Crystal Green. Cu un ecran generos de 6.6 inch și rezoluție HD, te vei bucura de o experiență vizuală captivantă, fie că navighezi pe internet sau urmărești conținut multimedia, iar opțiunile de rată de refresh de 90Hz garantează o fluiditate fără compromisuri în interacțiunea cu telefonul.

Infinix Smart 8 este echipat cu o baterie masivă de 5000mAh, care asigură o autonomie impresionantă și se încarcă la 10W folosind încărcătorul oferit în pachet. De asemenea, telefonul este echipat cu o cameră foto de 13MP, ca să surprinzi cele mai importante momente din viața ta.

Infinix Hot 40i este un smartphone dual-SIM 4G cu un preț de pornire de 599 lei pentru versiunea de 4GB RAM si 128GB de stocare sau 749 lei pentru versiunea cu 8GB RAM si 256GB stocare. Este oferit în culorile Palm Blue, Starlit Black, Horizon Gold și Starfall Green.

Partea hardware este compusă dintr-un SoC UNISOC T606 alături de 4GB/8GB RAM și 128GB/256GB de stocare, un ecran IPS de 6.56 inch HD+ cu 90Hz și spectru de culoare DCI-P3.

Infinix Hot 40i iese în evidență în acest segment de preț prin camera foto de 50MP cu AI și camera frontală de 32MP, bateria de 5000mAh cu încărcare rapidă la 18W, dar și prin jack-ul audio, slotul de card microSD până la 1TB și NFC-ul integrat.

Infinix Hot 40 Pro este un smartphone de 999 RON disponibil în culorile Palm Blue, Horizon Gold, Starlit Black și Starfall Green.

Cu un procesor puternic MediaTek Helio G99 și GPU Mali-G57 MC2, Infinix Hot 40 Pro oferă performanțe avansate pentru o experiență fluidă și fără întreruperi. Cu o arhitectură de 6nm și un CPU octa-core cu o viteză de până la 2.2GHz, acest telefon este pregătit să facă față oricăror cerințe, de la jocuri intense la multitasking rapid.

Camera principala de 108MP este acompaniată de un senzor macro de 2MP, astfel că poți fotografia momente importante din viată și să te distrezi cu camera macro.

Cu o capacitate generoasă de 5000mAh, bateria oferă o autonomie suficientă pentru a rămâne conectat o zi întreagă cu telefonul, iar încărcarea rapidă la 33W va reduce timpul petrecut la priză.

De asemenea, ecranul IPS LTPS de 6.78 inch și rezoluție FHD+ 1080×2460, oferă imagini clare și vibrante, cu un raport ecran-corp de 90.7% și o luminozitate de 500nit standard sau 1300 peak. Spațiul de stocare este de 128GB sau 256GB alături de 8GB RAM ce se pot extinde până la 16GB RAM, iar stocarea poate fi extinsă prin utilizarea unui card microSD de maxim 1TB.

Infinix Hot 40 Pro rulează interfața XOS 13.5, intuitivă și personalizabilă pentru o experiență de utilizare îmbunătățită.

Infinix Note 40 Pro Dual SIM este cel mai puternic telefon disponibil oficial în România cu un preț de 1499 LEI și este oferit în culorile Obsidian Black și Titan Gold.

Performanțele telefonului sunt date de platforma Dimensity 7020 cu procesor octa-core, ecranul AMOLED cu rezoluție HD+ și 120Hz pentru gaming la superlativ, dar și de camera foto de 108MP cu senzor 1/1.67inch cu OIS.

Camera foto este formată din senzorul principal de 108MP cu dimensiunea de 1/1.67 inch, 6 lentile cu f/1.75, OIS și AF, dar și alți doi senzori de 2MP fiecare. Camera frontală este o unitate 32MP cu senzor de 1/3.1 inch, 5 lentile cu f/2.2 și filmare Full HD.

Spațiul de stocare de 256GB nu este doar generos ci si rapid, fiind utilizate memorii UFS 2.2, iar cei 8GB RAM sunt de tipul LPDDR4X.

In plus, AMOLED de 6.78 inch și rezoluție FHD+ 1080×2436 oferă imagini clare și vibrante, cu un raport ecran-corp de 89.8% și o luminozitate de 500nit standard și 1300nits peak.

Un derivat mai accesibil este Infinix Note 40 oferit la prețul de 1199 RON, păstrând o parte din caracteristicile inovatoare ale modelului Note 40 Pro. Ecranul AMOLED de 6.78 inch cu un raport corp-ecran de 89.9% oferă un spațiu generos de vizualizare, dar și imagini vibrante cu un negru profund și 120Hz pentru o experiență în jocuri premium.

Fiind un telefon orientat către performanțe generale în gaming deosebite, Note 40 este proiectat în jurul platformei Mediatek Helio G99 Ultimate cu până la 8GB RAM și până la 256GB de stocare UFS 2.2.

Infinix Note 40 păstrează de la versiunea Pro inclusiv camera foto, difuzoarele JBL stereo și protecția pentru apă și praf de tipul IP54.

De asemenea, seria Note conține în pachet o husă specială cu MagCharge din piele sintetică, dar și un încărcător wireless dedicat la 20W, special conceput pentru telefoanele Infinix, pe lângă încărcătorul de rețea clasic.

Telefoanele Infinix pot fi găsite evomag, eMAG, PC Garage și cel.ro

 

 

Facebook Comments
Citeste in continuare

Uncategorized

Înainte de executarea silită băncile trebuie să-și ajute clienții să depășească situațiile care au generat neplata. Rolul CSALB va crește

Publicat

pe

De

24 aprilie, București. Băncile sunt obligate pentru toate tipurile de credite să demonstreze că au încercat restructurarea datoriilor care înregistrează întârzieri la plată mai mari de 90 de zile. Măsurile de restructurare trebuie să țină cont de situația consumatorului și să includă refinanțare, amânare sau suspendare a plății ratelor, schimbarea ratei dobânzii, conversii valutare sau iertare parțială de datorie. Măsurile sunt incluse în Ordonanța de urgență a Guvernului nr.15/2024 (prevăzute inițial în OUG nr. 52/2016 privind creditele ipotecare). Totodată, acestea reprezintă tipuri de soluții pe care conciliatorii le propun în cadrul negocierilor consumatori-bănci încă din 2016, în concilierile desfășurate la Centrul de Soluționare Alternativă a Litigiilor din domeniul Bancar (CSALB). Din acest motiv, obligația legală adoptată de puțin timp ar putea crește numărul soluționărilor amiabile în cadrul CSALB, atât pentru creditele care au potențial de a fi executate silit, cât și în cazul celor aflate deja în executare.

Iată o parte dintre temele dezbătute în al treilea episod din #PodcasturileCSALB, în care sunt invitați Ciprian Chiorean și Mircea Stroe, într-o discuție moderată de Vasile Coman.  

| PODCAST CSALB |  https://www.youtube.com/watch?v=rNPCeKxwZbY 

Este al 4-lea sezon de interviuri la care participă top managementul sistemului bancar și experți din domeniul juridic. În 2023 și în acest an, jurnaliști reputați din domeniul economic sunt invitați să dezbată principalele subiecte din banking, în cadrul Centrului de Soluționare Alternativă a Litigiilor din domeniul Bancar (CSALB). În 2024 analizăm noutățile și impactul lor în piața financiar-bancară, precum și relația consumatorilor cu instituțiile de credit, dar și cu finanțele personale, într-un context socio-economic volatil și imprevizibil.

Anul 2024 a debutat cu o modificare legislativă importantă, pozitivă pentru consumatori și care va consolida relația acestora cu băncile. Ordonanța de urgență a Guvernului nr.15/2024 prevede obligația pentru creditori să facă dovada că au încercat să restructureze creditele pentru care consumatorii nu au mai putut plăti și au ajuns în faza de executare silită. Astfel, banca trebuie să ia măsuri concrete de îmbunătățire a relației contractuale cu clientul care întâmpină dificultăți de plată, înainte de a iniția executarea garanțiilor. Chiar dacă băncile veneau și până la apariția acestei ordonanțe cu măsuri de redresare și restructurare, actul normativ evidențiază în mod distinct această obligație. Vestea este bună atât pentru consumatori, cât și pentru bănci, deoarece nicio instituție de credit nu-și dorește să aibă clienți aflați în executare silită. Orice client neperformant înseamnă costuri suplimentare pentru o bancă: cu constituirea de provizioane, cu cheltuieli de executare, cu administrarea acestor credite neperformante.

Băncile sunt interesate să aibă clienți sănătoși financiar, iar relația client-bancă este una de parteneriat. Interesul băncii este de a soluționa cât mai rapid orice fel de situație cu potențial conflictual. De multe ori facem acest lucru prin intermediul CSALB și observăm că relația consumator-bancă s-a așezat mult față de acum 15 ani. O contribuție decisivă în această relație o are o mai bună înțelegere a contractelor și a clauzelor contractuale. ”

„Anticipați cumva vreo modificare provocată de această modificare legislativă? Vor fi mai multe înțelegeri amiabile în cadrul CSALB pentru a se evita cazurile de executare silită? ”

 Cu siguranță că va exista o mai mare deschidere spre așezarea părților la masa negocierii, înainte de a ajunge la o situație conflictuală. Iar CSALB oferă cadrul pentru un astfel de dialog. Oamenii au înțeles că este necesară o soluționare mai rapidă a diferendelor pe care le au cu băncile, mai ales dacă problemele lor au ajuns în instanță. Din păcate, sistemul juridic nu permite o soluționare a acestor cazuri într-un termen mai scurt de 12-24 de luni. Pe de altă parte, timpul mediu de soluționare în cadrul CSALB este de doar 25 de zile.

Ca să înțelegeți de ce există dorința consumatorilor de a-și rezolva nemulțumirile cu băncile pe cale amiabilă, vă dau două exemple relevante: am avut dosare de conciliere în care consumatorii au fost magistrațicare au venit cu cereri către CSALB. Cu alte cuvinte, beneficiile concilierii au ajuns să fie înțelese inclusiv de către unii reprezentanți ai sistemului judiciar. Magistrații au înțeles că, în ciuda faptului că sunt mult mai familiarizați cu instanțele de judecată, au mai mult de câștigat într-o procedură alternativă la instanță, derulată în cadrul CSALB. Mai mult, am conciliat și consumatori care veneau din sistemul bancar, dar aveau disfuncționalități în relație cu banca, unii având chiar calitatea de salariați ai băncii respective.

n avantaj pentru care executările silite sau procesele din instanță ajung să fie soluționate la CSALB este că, în aceste cazuri, pretențiile părților sunt deja exprimate. Se cunoaște exact nivelul datoriei, așteptările instituției de credit cu privire la termenul de plată, cât este dispus consumatorul să plătească. Evident, când se ajunge la executarea silită există și un grad de frustrare pentru că s-au parcurs niște etape și ne-am putea lovi de diverse orgolii sau ambiții. Dar, în general, există o mai mare disponibilitate din partea părților de a accepta un compromis.

„CEC Bank este fosta Casă de Economii, cu o bună poziționare în mediul rural și, fiind o bancă de stat, oamenii au păstrat încrederea în această instituție. Considerați că această percepție este un atu al băncii?

Cele peste 1.000 de unități bancare la nivel național și 1.300 de ATM-uri reprezintă cu siguranță un atu, în condițiile în care avem datoria morală față de români să facilităm incluziunea financiară, chiar și în zone unde celelalte bănci ajung mai greu. Încercăm să deservim inclusiv zone din mediul rural, unde, practic, singurul element de legătură cu lumea bancară este reprezentat de multe ori de o unitate sau un ATM CEC Bank. De aceea, vom menține această rețea, deși vedem că la nivelul pieței, la nivelul altor jucători din piață, tendința este de restrângere a unităților teritoriale.

Noi ne dorim în relația cu clienții să construim un mix între tehnologie și prezență umană, în condițiile în care oamenii s-au cam săturat să vorbească cu roboții. Luăm în calcul soluțiile digitale pentru că ne dorim să asigurăm un acces rapid la toate serviciile și produsele noastre, dar factorul uman rămâne foarte important.

CEC Bank a ajuns pe locul 3 în industria bancară cu o creștere de 35% a activelor față de anul anterior. Prin achiziția Fondului de Garantare a Creditului Rural, am devenit un grup bancar important. Acum lucrăm intens la înființarea unei societăți de asigurări. În toate proiectele punem accent pe interacțiunea umană, dorim să menținem în continuare posibilitatea ca toți clienții noștri să interacționeze cu un lucrător bancar. Evident că o astfel de creștere vine cu un risc asociat, iar cel mai mare pare a fi din zona fraudelor online.

Există în cadrul fiecarei bănci o categorie de clienți vulnerabili care nu sunt foarte familiarizați cu utilizarea unor instrumentelor digitale, neavând înțelegerea completă a fenomenului și atunci, ei devin ținte predilecte pentru infractorii informatici. Plățile instant, pe care majoritatea băncilor le utilizează, sunt vizate cel mai mult în fraudele online. De aceea, atenționăm mereu utilizatorii să nu îți dezvăluie PIN-ul și să nu acceseze link-uri neautorizate, fie că le primesc pe email sau prin sms.

*** 

  Despre CSALB: CSALB este o entitate înființată ca urmare a unei Directive europene și intermediază gratuit și în mai puțin de trei luni negocierea dintre consumatori și bănci sau IFN-uri pentru contractele aflate în derulare. Consumatorii din orice județ al țării pot trimite cereri către Centrul de Soluționare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar (CSALB) completând un formular online direct pe site-ul www.csalb.ro. Dacă banca acceptă intrarea în procedură de conciliere/negociere este desemnat un conciliator. CSALB colaborează cu 17 conciliatori, dintre cei mai buni specialiști în Drept, cu expertiză în domeniul financiar-bancar. Totul se rezolvă amiabil, iar înțelegerea părților are puterea unei hotărâri în instanță. Mai multe informații despre activitatea Centrului puteți obține și la telefon 021 9414 (apel cu tarif normal).

Facebook Comments
Citeste in continuare

Parteneri

Știri din București

Eveniment22 de ore inainte

Maximizarea câștigurilor: ghidul esențial pentru rotiri gratuite fără depunere

Bonusurile sunt unul dintre aspectele esențiale care diferențiază cazinourile fizice de cele online. În timp ce cazinourile tradiționale oferă reduceri,...

Afaceri23 de ore inainte

6 sfaturi să economisești energie electrică

În ziua de azi, economisirea energiei electrice este mai importantă ca niciodată. Cu facturile de electricitate în creștere constantă, găsirea...

EvenimentO zi inainte

Călătorii în siguranță cu NAVITEL – gadgeturi de top pentru mașina dumneavoastră

NAVITEL, lider în tehnologie auto, oferă o gamă largă de produse menite să vă ofere confort și siguranță în călătoriile...

ExclusivO zi inainte

ancheta „Mineriada“/Motivele pentru care dosarul Mineriadei s-a întors la Parchetul General pentru refacerea de la zero a anchetei/ANALIZA – Ziarul Incisiv de Prahova

Procurorii au început audierile în Dosarul Mineriadei din 1990, la 34 de ani distanță de la violentul incident. Ion Iliescu,...

aparate tratamente faciale aparate tratamente faciale
UncategorizedO zi inainte

De ce aparatele pentru tratamente faciale profesionale ar trebui sa aiba certificarea RoHS

Daca esti proprietarul unui salon de infrumusetare si cauti sa achizitionezi aparatura noua sau sa actualizezi aparatele pentru tratamente faciale...

Eveniment2 zile inainte

Descoperă Excelența în Servicii pentru Acoperișuri și Renovări cu AcoperisuriLaCheie.eu

Când vine vorba de acoperișuri, renovări și îmbunătățiri pentru locuința ta, nu există compromisuri. Ai nevoie de o echipă de...

Afaceri2 zile inainte

Descoperă Excelența în Servicii pentru Acoperișuri și Renovări cu AcoperisuriLaCheie.eu

Când vine vorba de acoperișuri, renovări și îmbunătățiri pentru locuința ta, nu există compromisuri. Ai nevoie de o echipă de...

Afaceri2 zile inainte

Descoperiți Serviciile Noastre de Acoperișuri și Renovări!

Acoperișuri Durabile și Estetice Echipa noastră de profesioniști calificați îți oferă soluții personalizate pentru acoperișuri, utilizând materiale de cea mai...

Eveniment2 zile inainte

Descoperiți Serviciile Noastre de Acoperișuri și Renovări!

Acoperișuri Durabile și Estetice Echipa noastră de profesioniști calificați îți oferă soluții personalizate pentru acoperișuri, utilizând materiale de cea mai...

Uncategorized2 zile inainte

Infinix Mobility intră pe piața din România

București, România – Infinix Mobility, brand emergent care proiectează, produce și comercializează un portofoliu generos de produse sub brandul Infinix, a...

Exclusiv2 zile inainte

Samsung dezvăluie gama anului 2024 de televizoare AI TV și inaugurează o nouă eră a televizoarelor cu inteligență artificială

Produsele din 2024 oferă o experiență de divertisment de nivel superior datorită procesoarelor avansate și funcțiilor performante, bazate pe inteligență...

Exclusiv2 zile inainte

Cooperarea Internațională și Interinstituțională în Combaterea Traficului Ilicit de Mărfuri 22 aprilie 2024, București, România

Țigaretele și bunurile contrafăcute se numără printre cele mai traficate produse la frontierele țării. Contrabanda şi comercializarea produselor contrafăcute sunt...

Eveniment2 zile inainte

PUMA PALERMO LANSEAZĂ O NOUĂ COLECȚIE

Herzogenaurach, Germania, 6 martie 2024 – Colecția PUMA Palermo se întoarce acasă în capitala Siciliană pentru un nou sezon. Noii...

Eveniment2 zile inainte

Profesioniștii în Vospire de Acoperișuri: Experiență și Încredere la Dachdecker und Spengler

Dachdecker und Spengler Când vine vorba de protejarea casei tale împotriva elementelor naturii și de menținerea confortului și siguranței familiei...

Eveniment2 zile inainte

Dachdecker Service: Specialiștii în Vospire de Acoperișe

Într-o lume în care protecția și confortul casei tale sunt prioritare, alegerea unei companii de încredere pentru serviciile de vospire...

Uncategorized3 zile inainte

Înainte de executarea silită băncile trebuie să-și ajute clienții să depășească situațiile care au generat neplata. Rolul CSALB va crește

24 aprilie, București. Băncile sunt obligate pentru toate tipurile de credite să demonstreze că au încercat restructurarea datoriilor care înregistrează...

Știrea Zilei