Uncategorized
SINCRONIZAȚI pentru VIITOR: OMNIASIG aniversează 30 de ani în România și pregătește următorul capitol al dezvoltării sale

- 35 milioane de polițe emise din 1995 până azi
- Aproape 4 milioane dosare de daună, cu despăgubiri totale plătite de 18,4 miliarde lei
- 30,7 miliarde lei – volumul cumulat al primelor brute subscrise
- 57,95 milioane lei – cea mai mare daună plătită în 30 de ani
- Poziție de top în industrie, lider pe segmentele CASCO și Asigurări de Locuință
București, 2 octombrie 2025
OMNIASIG Vienna Insurance Group marchează anul acesta trei decenii de activitate pe piața din România, timp în care a contribuit la protecția a milioane de clienți și la dezvoltarea industriei asigurărilor. De la înființarea sa în 1995, OMNIASIG a emis aproximativ 35 de milioane de polițe și a soluționat aproape 4 milioane de dosare de daună, cu despăgubiri totale de 18,4 miliarde lei. În aceeași perioadă, compania a atins un volum cumulat al primelor brute subscrise de aproximativ 30,7 miliarde lei, consolidându-și poziția în topul asigurătorilor din România și lider pe segmentele CASCO și Asigurări de Locuință.
Top 5 daune plătite în 30 de ani
- 57,95 milioane lei, pentru un incendiu la o fabrică de componente industriale în 2023.
- 50,43 milioane lei, în urma unui incendiu la o fabrică de condimente, în 2019.
- 37,10 milioane leipentru un incendiu produs la un depozit de produse alimentare, în 2022.
- 34,27 milioane leipentru explozia unei fabrici de produse vegetale, în 2020.
- 32,75 milioane lei, ca urmare a unei fraude bancare, în 2012.
„Astăzi sărbătorim 30 de ani alături de români și de mediul de afaceri din România. Este o aniversare care înseamnă trecut, prezent și viitor, precum și o sincronizare între generații, valori și acțiune – exact ceea ce exprimă și conceptul nostru aniversar: SINCRONIZAȚI pentru VIITOR. Evoluția și rezultatele obținute până acum ne confirmă poziția solidă pe piața asigurărilor și ne susțin să privim înainte cu încredere.
Ne pregătim cu încredere și responsabilitate pentru viitor și ne angajăm să rămânem mereu alături de clienți, parteneri, angajați, societate și de comunitățile vulnerabile unde vrem să ne implicăm pentru a aduce un impact real. Vom dezvolta în continuare produse și servicii adaptate noilor generații, vom accelera digitalizarea operațiunilor și proceselor și vom face toate eforturile necesare pentru a consolida rolul asigurărilor ca pilon esențial al siguranței financiare și al continuității vieții”, a declarat Mihai Tecău, Președintele Directoratului OMNIASIG Vienna Insurance Group, în cadrul conferinței dedicate celebrării celor 30 de ani de prezență pe piața românească.
Rezultate în creștere în 2024
Anul trecut, OMNIASIG a înregistrat o creștere față de anul 2023 de aproximativ 17% a volumului de prime brute subscrise, până la aproximativ 2,8 miliarde lei, totodată, în aceeași perioadă compania a plătit aproximativ 1,4 miliarde lei despăgubiri pe toate liniile de business.
Cele mai importante creșteri s-au înregistrat pe următoarele linii de business: CASCO a înregistrat un avans de aproximativ 12%; Property (+≈19%); Asigurările de sănătate au crescut cu circa 10%; Asigurările de călătorie (+≈21%) și RCA (+≈23%).
Rezultatele solide au întărit prezența OMNIASIG în top 3 asigurători pe piață și reprezintă o confirmare a strategiei de creștere implementate de companie.
Sincronizați pentru viitor: investiții strategice în digitalizare
Investițiile realizate de OMNIASIG în digitalizare au transformat radical interacțiunea cu clienții. Printre soluțiile implementate se numără platforma VClaims, pentru gestionarea digitală a daunelor, dar și aplicația de mobil OMNIASIG, aflată într-un proces constant de dezvoltare și modernizare. Aceasta permite achiziția asigurărilor de locuință – obligatorii și facultative, precum și tot setul de acțiuni necesare asiguraților printr-o poliță de asigurare de sănătate OMNI+: aceștia își pot face programare la oricare dintre cele aproximativ 1.500 clinici partenere din toată țara, pot urmări statusul solicitării, vedea detaliat lista cu toate acoperirile din polița lor și solicita rambursarea serviciilor medicale efectuate.
Totodată, compania va lansa în perioada următoare și ecoPILOT, o aplicație de mobil inovativă de tip telematics, dedicată clienților CASCO, menită să recompenseze stilul de condus preventiv.
Studiu de piață
Aceste inovații nu rămân doar la nivel de tehnologie, ci se reflectă direct în experiența clienților. În 2025, un studiu de piață extins realizat de companie împreună cu agenția Reveal Marketing Research a confirmat un nivel ridicat de încredere și apreciere pentru OMNIASIG, care este văzut ca un asigurător serios și stabil și cu tradiție. Potrivit aceleiași surse, clienții caută informații clare, simple, în limbaj accesibil, iar OMNIASIG joacă un rol cheie în urmărirea acestui obiectiv.
Clienții OMNIASIG sunt, în general, foarte mulțumiți de experiența cu brandul, de la achiziție până la plata daunelor. Aprecierea este uniformă, indiferent de vârstă, gen sau tip de asigurare, în special pentru CASCO și asigurarea de locuință. Un alt aspect important relevat de studiul amintit – clienții care au trecut printr-o daună sunt mai loiali și mai dispuși să recomande OMNIASIG. Aceștia percep procesul de despăgubire ca fiind clar, rapid și eficient. Mai mult de jumătate dintre clienți spun că au accesat cel puțin un serviciu online oferit de OMNIASIG.
Sustenabilitate și responsabilitate pentru viitor
OMNIASIG a integrat de foarte mulți ani în strategia sa de business partea de responsabilitate socială, implicare în comunitate, voluntariat și susținerea unui consum responsabil de resurse. În 2024, compania a accelerat implementarea strategiei sale de sustenabilitate, asumându-și obiective concrete, aliniate atât standardelor internaționale, cât și standardelor Grupului Vienna Insurance Group (VIG), din care face parte.
Totodată, compania și-a consolidat propriul program de Sustenabilitate, structurat pe șase arii-cheie, fiecare având obiective bine definite, adaptate pieței locale și cerințelor Grupului VIG:
- Clienți: dezvoltarea de produse inclusive și sprijinirea rezilienței financiare a clienților.
- Angajați: creșterea atractivității ca angajator și dezvoltarea unui mediu de lucru echilibrat și empatic.
- Societate: promovarea voluntariatului și a educației privind riscurile, prin implicarea angajaților în comunitate și contribuția la o societate mai informată în fața riscurilor.
- Managementul activelor: Reducerea emisiilor din portofoliile de investiții și alinierea acestora la principiile ESG.
- Subscriere Retail & Corporate: Reducerea emisiilor pe liniile de asigurări Auto și Property și creșterea ponderii produselor sustenabile. Reducerea emisiilor absolute din portofoliul Corporate până la net zero în 2050.
- Operațiuni: Reducerea la minimum a amprentei de carbon prin eficientizarea consumului energetic și tranziția către surse regenerabile.

Din punct de vedere al sustenabilității, compania a stabilit ținte clare: net-zero până în 2050 (investiții & subscriere) & operațiuni neutre climatic până în 2030. În ultimii doi ani, am instalat panouri solare în 12 locații OMNIASIG din București, Cluj, Constanța, Arad, Timișoara, Alba, Sibiu și Pitești. Totodată, am inclus în flota noastră auto vehicule electrice și vehicule hibride pentru care am instalat stații de încărcare (în București, Cluj, Timișoara, Sibiu, Ploiești și Pitești).
În plan social, continuăm să derulăm acțiuni multiple de implicare în comunitate și de voluntariat, mare parte dintre ele sub umbrela campaniei noastre „OMNIASIG pentru MAI BINE” – pe care anul trecut am desfășurat-o în comuna Poienarii Burchii din județul Prahova, în parteneriat cu Fundația World Vision România, pentru a sprijini accesul la educație al copiilor din comunități defavorizate.
În anul în care sărbătorește 30 de ani de încredere și performanță pe piața asigurărilor din România, OMNIASIG a ales să marcheze această aniversare printr-un gest concret: promisiunea că va planta cel puțin 30.000 de copaci, doar prin echipe de voluntari ai companiei. Prin această acțiune, compania își reafirmă angajamentul față de mediu, sustenabilitate și față de comunitățile locale. Peste 200 de voluntari OMNIASIG din toată țara au plantat deja până în acest moment peste 23.000 de puieți în 7 județe: Prahova, Giurgiu, Alba, Covasna, Bihor, București, Dâmbovița. Acțiunile de reîmpădurire reflectă viziunea OMNIASIG asupra responsabilității față de viitor: fiecare copac plantat este un pas în direcția unui climat mai stabil și a unor comunități mai sănătoase. Urmează în cursul toamnei noi acțiuni de plantare, pentru a ne atinge și depăși obiectivul asumat, pentru generațiile viitoare.
Aniversarea de 30 de ani este un reper important pentru OMNIASIG, dar și un nou început. Următorul capitol înseamnă investiții în tehnologie, îmbunătățire constantă a experienței oferite clienților, produse și servicii adaptate noilor generații și acțiuni concrete pentru un viitor sustenabil. Sincronizați pentru viitor, OMNIASIG continuă să fie un pilon de stabilitate și inovație pe piața asigurărilor din România.
OMNIASIG Vienna Insurance Group este prezentă de 30 de ani pe piața asigurărilor din România, menținându-se constant în topul celor mai mari și mai stabili asigurători din țară. Compania are un portofoliu de peste 100 produse de asigurare și o rețea de sucursale și agenții extinsă la nivel național. Cei peste 1.200 de angajați oferă constant clienților și partenerilor companiei serviciile de calitate care ne-au consacrat de-a lungul tuturor acestor ani. Prin apartenența la Vienna Insurance Group, OMNIASIG oferă clienților și partenerilor săi stabilitate și putere financiară, precum și expertiză complexă pe toate liniile de asigurări generale.
OMNIASIG promovează excelența, responsabilitatea și integritatea în tot ceea ce întreprinde, cu obiectivul principal de a contribui la dezvoltarea societății și a comunității în care își desfășoară activitatea.
Vienna Insurance Group (VIG) este liderul grupului de asigurări din întreaga regiune a Europei Centrale și de Est (CEE). Peste 50 de companii de asigurări și fonduri de pensii din 30 de țări formează un grup cu o tradiție îndelungată, mărci puternice și relații strânse cu clienții. Aproximativ 30.000 de angajați din VIG se ocupă de nevoile de zi cu zi a aproximativ 33 de milioane de clienți. Acțiunile VIG sunt listate la Bursa de Valori din Viena din 1994, la Bursa de Valori din Praga din 2008 și la Bursa de Valori din Budapesta din 2022. Grupul VIG are un rating A+ cu perspectivă stabilă de către agenția de rating recunoscută internațional Standard & Poor’s. VIG cooperează strâns cu Erste Group, cea mai mare bancă de retail din Europa Centrală și de Est.
Uncategorized
Truck1 devine partener media al INDAGRA 2025 pentru a conecta sectorul agricol

Truck1 s-a alăturat ca partener media oficial al INDAGRA 2025. Fosta expoziție agricolă de top va avea loc la București, România, în perioada 29 octombrie – 2 noiembrie 2025. Evenimentul este organizat de ROMEXPO în parteneriat cu Camera de Comerț și Industrie a României.
Sub tema „Tradiție și inovație, cultivate cu pasiune pentru viitor”, târgul introduce o viziune modernă pentru eveniment. Oana Nețbai, Director Comercial ROMEXPO, explică: „Noul concept combină soluțiile actuale și tehnologiile inovatoare cu tradiția. Acesta oferă un cadru relevant pentru dezvoltarea agriculturii. INDAGRA 2025 devine un hub de inovație, parteneriate strategice și dezvoltare durabilă.”

Ediția din acest an este axată pe experiențe interactive adaptate realităților actuale ale industriei, inclusive:
- Scena profesională: găzduiește conferințe și dezbateri despre sustenabilitate și tehnologii emergente.
- Aplicația ROMEXPO: o platformă digitală inovatoare concepută pentru a facilita networking-ul între exponate și vizitatori.
- Ateliere interactive: cu sesiuni despre tehnologie agricolă, agricultură inteligentă (smart farming) și agricultură regenerativă.
- O expoziție extinsă: care prezintă cele mai recente inovații în mecanizarea agricolă și digitalizare.

În calitate de partener media al evenimentului, Truck1 subliniază importanța unui contact fluid pentru stabilirea de parteneriate. Platforma oferă o soluție cuprinzătoare pentru fermieri și dealeri pentru a se conecta online. Aceasta dispune de anunțuri detaliate pentru mașini și utilaje agricole, cu informații complete de contact ale vânzătorului. Cumpărătorii interesați pot contacta direct vânzătorii prin sistemul de interogare al platformei, sau prin telefon, WhatsApp sau e-mail.
Fermierii din România utilizează pe scară largă portalul și reprezintă al patrulea cel mai activ grup de cumparatori pe Truck1. Printre regiunile de top din punctul de vedere al achizițiilor se numără și Franța, Germania, Spania și Polonia. Acest lucru evidențiază acoperirea amplă a site-ului în comunitatea agricolă europeană.
Uncategorized
Performanță solidă a Grupului SGS în trimestrul 3: Vânzările organice au crescut cu 6,0%

Geneva, 23 October 2025
- În trimestrul al treilea, vânzările grupului SGS au atins 1 729 milioane CHF, în creștere organică cu 6%• A fost lansat noul cadru de referință global SGS DIGITAL TRUST• S-a menținut un ritm susținut al achizițiilor de tip bolt-on, prin finalizarea a 17 tranzacții de la începutul anului• Cifrele financiare estimate pentru final de an au fost reconfirmate
Géraldine Picaud, director executiv, a comentat:
„Al treilea trimestru a fost marcat de rezultate excelente pentru SGS. Creșterea organică de 6,0% și efectul adițional de 1,9% provenind din diversificarea activităților subliniază puterea și reziliența modelului nostru de afaceri, precum și buna execuție a Strategy 27 – „Accelerarea creșterii, consolidarea încrederii”. Vom acționa în continuare cu celeritate pentru implementarea acesteia, poziționând grupul pe cele mai dinamice piețe, stimulate de sustenabilitate, încredere digitală și migrarea lanțurilor de aprovizionare globale. Strategia noastră de achiziții complementare va continua să stimuleze creșterea. Vreau să mulțumesc sincer tuturor echipelor SGS pentru angajamentul arătat performanței și excelenței.”
Pentru a citi întregul comunicat de presă al Grupului SGS, click aici.
Pentru a detalia prezentarea rezultatelor, click aici.
Despre SGS
SGS este lider mondial în domeniul testării, inspecției și certificării. Operăm o rețea de peste 2.500 de laboratoare și centre de afaceri în 115 țări, susținute de o echipă de 99.500 de profesioniști dedicați. Având peste 145 de ani de excelență în domeniul serviciilor, îmbinăm precizia și acuratețea specifice companiilor elvețiene, pentru a sprijini organizațiile să atingă cele mai înalte standarde de calitate, conformitate și sustenabilitate.
Promisiunea brandului SGS – when you need to be sure – subliniază angajamentul asumat în ceea ce privește credibilitatea, integritatea și seriozitatea, permițând partenerilor să prospere în condiții de maximă siguranță. Compania oferă serviciile specializate cu mândrie prin intermediul brandului SGS și al altor mărci specializate de încredere inclusiv Brightsight, Bluesign, Maine Pointe și Nutrasource.
SGS este cotată la bursa elvețiană SIX, sub simbolul SGSN (ISIN CH1256740924, Reuters SGSN.S, Bloomberg SGSN:SW). Pentru mai multe informații despre compania SGS în limba română, vizitați: https://www.sgs.com/ro-ro
Uncategorized
Galaxy XR: Deschide noi orizonturi

Construit pe o platformă deschisă și scalabilă, cu AI multimodal în centrul său, Galaxy XR marchează începutul ecosistemului Android XR, dezvăluind un viitor al descoperirii, jocului și muncii
București – 22 octombrie 2025 – Samsung Electronics a lansat astăzi Galaxy XR, introducând o nouă categorie de dispozitive native AI, concepute pentru a oferi experiențe captivante într-un format optimizat pentru AI multimodal. Fiind primul produs construit pe noua platformă Android XR dezvoltată împreună de Samsung, Google și Qualcomm Technologies, Galaxy XR prezintă viitorul inovației, în jocuri și muncă, permițând utilizatorilor să se bucure de experiențe naturale și profund captivante — de la sarcini zilnice la noi frontiere îndrăznețe. Este primul pas în călătoria pe termen lung a Samsung în domeniul XR, cu inovații care vor apărea în întreaga gamă de formate XR, inclusiv ochelarii AI.
„Cu Galaxy XR, Samsung introduce un ecosistem complet nou de dispozitive mobile”, a declarat Won-Joon Choi, directorul operațional al diviziei Mobile Experience (MX) Business la Samsung Electronics. „Construit pe Android XR, Galaxy XR extinde viziunea pentru AI mobil într-o nouă frontieră de posibilități captivante și semnificative, permițând XR să treacă de la concept la realitate cotidiană, atât pentru industrie, cât și pentru utilizatori.”
„Android XR este prima platformă Android construită în întregime pentru era Gemini și suntem incredibil de entuziasmați să facem astăzi un salt semnificativ înainte cu lansarea Galaxy XR”, a declarat Sameer Samat, președinte al Android Ecosystem la Google. „Prin parteneriatul nostru cu Samsung, Android XR va deschide modalități complet noi de explorare, conectare și creare, construind o platformă deschisă și unificată pentru următoarea evoluție a calculatoarelor.”
„Galaxy XR întruchipează viziunea noastră pentru viitor, în care sinergia dintre AI și XR transformă posibilitățile informaticii personale”, a declarat Alex Katouzian, director general al diviziei Mobile, Compute & XR la Qualcomm Technologies, Inc. „Suntem încântați să colaborăm la această inițiativă, deoarece Galaxy XR va contribui la apariția de noi cazuri de utilizare în diverse industrii și va deschide calea către experiențe multi-dispozitiv captivante, toate acestea fiind posibile datorită colaborării noastre cu Samsung și Google.
Conceput pentru a debloca întreaga putere a AI multimodal
Galaxy XR deschide noi posibilități cu ajutorul inteligenței artificiale multimodale, transformând modul în care oamenii se conectează cu lumea prin intermediul tehnologiei în viața de zi cu zi.
Pentru a da viață viziunii Samsung, Google și Qualcomm privind AI, Galaxy XR este primul produs construit pe noua platformă Android XR, care are Gemini încorporat încă de la început. Cu Gemini integrat la nivel de sistem, Galaxy XR nu pare a fi un instrument care urmează comenzile utilizatorilor, ci un nou tip de partener AI care te ajută să îți gestioneze sarcinile, oferind interacțiuni naturale și intuitive prin voce, vedere și gesturi. Sub forma unei căști, acesta înțelege mediul înconjurător al utilizatorilor, văzând și auzind exact ca utilizatorul. Acest lucru permite Galaxy XR să răspundă într-un mod conversațional care pare natural și uman, oferind utilizatorilor modalități complet noi de interacțiune cu tehnologia.
Colaborarea deschisă aduce un ecosistem Android XR scalabil
Ca parte a unei viziuni pe termen lung pentru XR, Samsung a construit un nou ecosistem XR în parteneriat cu Google și Qualcomm, deschizând noi posibilități pentru industrie.

Dezvoltat în colaborare cu Google și Qualcomm, Android XR este o platformă puternică care pune AI în centrul experienței. Este conceput pentru a se adapta la o varietate de formate, de la căști la ochelari AI și nu numai, iar Galaxy XR beneficiază de puterea ecosistemului său deschis și scalabil. Toate aplicațiile construite pe platforma Android funcționează imediat pe Galaxy XR, asigurând utilizatorilor experiențe mobile familiare pe care le îndrăgesc deja și făcând dispozitivul la fel de util în viața de zi cu zi pe cât este de inovator. Deoarece platforma este construită pe standardele OpenXR, dezvoltatorii care utilizează OpenXR, WebXR sau Unity pot transfera cu ușurință experiențele lor pe Galaxy XR, oferindu-le mai multe modalități de scalare și consumatorilor mai multe opțiuni.
Descoperă, lucrează și joacă-te fără limite

Galaxy XR a fost proiectat cu atenție, având în centrul atenției confortul utilizatorului, pentru a oferi confort pe termen lung. Prin combinația dintre forma sa, materialele avansate și optimizarea structurală a fiecărei componente, Galaxy XR atinge un echilibru optim între designul ușor și robustețea necesară pentru utilizarea zilnică. Cadrul ergonomic echilibrat al căștilor distribuie presiunea pe frunte și pe ceafă, minimizând disconfortul facial și oferind în același timp un sprijin stabil. Bateria este separată de căști, ceea ce face dispozitivul mai compact, mai ușor și mai confortabil de purtat. Galaxy XR dispune, de asemenea, de un ecran de protecție detașabil, care sprește confortul atunci când este îndepărtat și o imersiune mai profundă prin blocarea luminii externe atunci când este atașat. Aceste inovații bine gândite permit utilizatorilor Galaxy XR să se bucure pe deplin de experiențele XR cu ușurință.
Galaxy XR deschide dimensiuni complet noi de descoperire, oferind o gamă largă de experiențe optimizate pentru XR, precum Google Maps, YouTube, Circle to Search și Google Photos.
· Călătorește și caută cu Google Maps: utilizatorii pot folosi Gemini ca ghid pentru a naviga către orice loc de pe Google Maps și pot solicita sugestii personalizate despre locurile din apropiere, în timp ce explorează lumea în hărți 3D imersive.
· Explorează conținutul în profunzime cu AI: utilizatorii îi pot cere lui Gemini să găsească conținutul pe care doresc să îl vadă pe YouTube și să obțină mai multe informații despre videoclipul pe care îl vizionează, deblocând experiențe de învățare și divertisment mai bogate.
· Vezi mai mult cu video pass through și Circle to Search : În modul pass through, utilizatorii pot vedea lumea fizică din jurul lor și pot desena un cerc cu mâna pentru a căuta instantaneu informații despre orice se află în fața lor.
· Transformă automat videoclipurile și fotografiile în format 3D : Dă viață fotografiilor și videoclipurilor convertind imaginile 2D în 3D, transformând amintirile în experiențe captivante sau reimaginându-le în moduri complet noi.
Datorită senzorilor avansați, camerelor și hardware-ului puternic, Galaxy XR poate urmări cu precizie mișcările capului, mâinilor și ochilor utilizatorilor și poate face aceste experiențe cu adevărat captivante. Microfoanele dispozitivului sunt amplasate strategic și sunt susținute de software pentru a filtra zgomotele externe și a capta clar vocea utilizatorului. Prin Galaxy XR, utilizatorii pot explora atât lumea virtuală, cât și cea reală în aplicații specializate XR, folosind interacțiunea fizică naturală, cu ajutorul Gemini.
Galaxy XR deschide, de asemenea, noi niveluri de imersiune în divertisment , inclusiv sport și jocuri, cu hardware-ul său puternic și performanța superioară.
· Experiențe de vizionare captivante: utilizatorii pot transmite în flux emisiunile preferate pe un ecran 4K Micro-OLED care oferă senzația unui cinematograf personal.
· Experiențe sportive: Fanii sportului pot urmări mai multe meciuri în același timp, simțindu-se ca și cum ar fi chiar în stadion.
· Experiențe de joc îmbunătățite cu AI: în timp ce joacă jocuri specializate pentru XR, utilizatorii pot discuta cu Gemini pentru a primi îndrumări în timp real, sfaturi și experiențe de joc îmbunătățite.
· Creează și editează în 3D: Project Pulsar de la Adobe facilitează editarea video cinematografică – utilizatorii pot adăuga profunzime 3D și pot suprapune subtitrări sau pictograme în spatele subiectelor pe o pânză mai mare decât în realitate.
Dotat cu Snapdragon® XR2+ Gen 2, Galaxy XR oferă experiențe imersive de ultimă generație, cu claritate vizuală și AI avansat prin Qualcomm® Hexagon™ NPU . În plus, autonomia bateriei de 2,5 ore permite utilizatorilor să se bucure de conținutul lor preferat într-o imersiune totală, fără întreruperi. Combinat cu sunetul imersiv și ecranele cu rezoluție ultra-înaltă, Galaxy XR plasează utilizatorii în centrul unor lumi extinse, optimizate pentru XR.
Samsung se angajează, de asemenea, să răspundă unei game largi de cazuri de utilizare pentru nevoile întreprinderilor, cum ar fi formarea virtuală în industria grea și construcții, inclusiv un parteneriat cu Samsung Heavy Industries pentru a utiliza Galaxy XR pentru formarea virtuală în domeniul construcțiilor navale, în scopul creșterii productivității și siguranței la locul de muncă. De asemenea, am colaborat cu Qualcomm Technologies pentru a utiliza eforturile lor cu tehnologia Snapdragon Spaces™ pentru a accesa un ecosistem Enterprise ISV, oferind dezvoltatorilor instrumentele necesare pentru a-și aduce aplicațiile pe Galaxy XR și a crea noi oportunități pentru lumea întreprinderilor de a adopta soluții de afaceri optimizate pentru Android XR. Împreună, aceste colaborări aduc capacități XR pregătite pentru întreprinderi, care permit instruire avansată, co-proiectarea de soluții și colaborare la distanță securizată.
Ca parte a planului său mai amplu privind realitatea extinsă (XR), Samsung dezvoltă multiple formate, inclusiv ochelari cu inteligență artificială. În colaborare cu Google, Samsung lucrează cu marca pionieră în domeniul stilului de viață Warby Parker, cunoscută pentru utilizarea tehnologiei în crearea de ochelari cu un design frumos și pentru oferirea unei experiențe excepționale clienților. În același timp, Samsung colaborează și cu Gentle Monster pentru a crea ochelari eleganți și la modă, care combină tehnologia AI de ultimă generație cu influența culturală și leadershipul în materie de design. Conectate perfect la ecosistemul Android XR, aceste dispozitive vor combina capacitățile XR avansate cu stilul, confortul și caracterul practic, aducând descoperiri, muncă și divertisment fără limite în viața de zi cu zi.
Disponibilitate
Galaxy XR va fi disponibil începând cu 21 octombrie în SUA și Coreea. Pentru mai multe informații, vizitați: Samsung Newsroom, SamsungMobilePress.com sau Samsung.com.
Despre Samsung Electronics Co., Ltd.
Samsung inspiră lumea și modelează viitorul cu idei și tehnologii transformatoare. Compania redefinește lumea televizoarelor, a semnalizării digitale, a smartphone-urilor, a dispozitivelor purtabile, a tabletelor, a aparatelor electrocasnice și a sistemelor de rețea, precum și a soluțiilor de memorie, a sistemelor LSI și a producției de semiconductori. Samsung avansează, de asemenea, în domeniul tehnologiilor de imagistică medicală, al soluțiilor HVAC și al roboticii, creând în același timp produse auto și audio inovatoare prin intermediul Harman. Cu ecosistemul său SmartThings, colaborarea deschisă cu partenerii și integrarea AI în întregul său portofoliu, Samsung oferă o experiență conectată inteligentă și fără întreruperi. Pentru cele mai recente știri, vizitați Samsung Newsroom la news.samsung.com/ro.
Specificații
Galaxy XR | ||||||||||||||||
Memorie | Memorie de 16 GB | 256 GB spațiu de stocare | ||||||||||||||
Ecran | 3.552 x 3.840, 27 milioane de pixeli Micro-OLED | Distanță între pixeli de 6,3 microni | 95% DCI-P3 | Rata de reîmprospătare: 60 Hz, 72 Hz (implicit), 90 Hz (la cerere, în funcție de serviciu) | Câmp vizual | 109 grade pe orizontală și 100 grade pe verticală | ||||||||||
Cip | Platforma Snapdragon® XR2+ Gen 2 | |||||||||||||||
Cameră | Suportă captarea de fotografii și videoclipuri 3D | 18 mm / F2.0 | 6,5 MP* | *Rezoluția poate varia în funcție de utilizare | ||||||||||||
Senzori | Două camere de înaltă rezoluție cu trecere directă | Șase camere de urmărire orientate spre exterior | Patru camere de urmărire a ochilor | Cinci unități de măsurare inerțială (IMU) | Un senzor de adâncime | Un senzor de pâlpâire | ||||||||||
Optic (iris) | Suportă recunoașterea irisului | – Utilizați recunoașterea irisului pentru a debloca dispozitivul și pentru a introduce parole în anumite aplicații. | ||||||||||||||
Audio și video | Două difuzoare bidirecționale (woofer + tweeter) | Șase microfoane | – Mai multe microfoane dintre cele șase microfoane acceptă funcția beamforming, în funcție de cazul de utilizare | Redare audio | – Codec: MP3, AMR-NB/WB, AAC/ AAC+/ eAAC+, Vorbis, FLAC, Opus, | Dolby Digital (AC3), Dolby Digital Plus (E-AC3), Dolby ATMOS (E-AC3 JOC, AC4) | Rezoluție redare video | UHD 8K (7680 x 4320) la 60 fps | Redare video (suportă HDR10 și HLG) | – Codec: H.263, H.264, HEVC, MV-HEVC, MPEG-4, VC-1, VP8, VP9, AV1 | ||||||
Baterie | Până la 2 ore de utilizare generală* | Vizionare video până la 2,5 ore** | Galaxy XR poate fi utilizat în timp ce bateria se încarcă. | *Durata reală de viață a bateriei variază în funcție de mediul de rețea, funcțiile și aplicațiile utilizate și mulți alți factori. Utilizarea generală a fost testată cu conexiunea Wi-Fi activată, redarea video de pe YouTube într-un mediu virtual, browserul de internet Google Chrome cu trei site-uri web deschise și Google Meet cu setarea Avatar activată. | **Redarea video testată într-un mediu virtual utilizând conținut video 2D de pe YouTube. | |||||||||||
Conectivitate | Wi-Fi 7 (802.11a/b/g/n/ac/ax/be) | BT 5.4 (până la) | ||||||||||||||
Distanța interpupilară (IPD) | 54~70 mm | Corecție vizuală | Galaxy XR acceptă corecția vederii prin intermediul unor inserții optice care se achiziționează separat. | *Lentilele de vedere se vând separat. | ||||||||||||
Greutate | 545g* (cu pernă pentru frunte) | Greutatea poate varia în funcție de faptul dacă este atașat sau nu protectorul de lumină | Bateria separată cântărește 302 g. | *Greutatea produsului specificată mai sus include greutatea dispozitivului numai cu perna pentru frunte. Greutatea produsului a fost măsurată fără alte accesorii, cum ar fi dispozitivele de reglare a dimensiunii pernei și protecțiile împotriva luminii. |
-
Evenimentacum o săptămână
Se lansează House of Anastasia, a treia colecție a tinerei designer Sara Anastasia Buzdun
-
Afaceriacum o săptămână
Direktcar a adus adrenalină și inovație la Salonul Auto București 2025
-
Socialacum 7 zile
LABIRINT – Sergiu Tuhuțiu debutează ca actor într-un spectacol care îmbină muzica și teatrul: o confesiune despre greșeli, iubire și supraviețuire
-
Evenimentacum o săptămână
O adolescentă influencer deschide o sală de balet și arte frumoase
-
Afaceriacum o săptămână
De ce mobila standard nu se potrivește în living și cum rezolvi cu mobilă la comandă
-
Uncategorizedacum 6 zile
Rezultatele studiului AFSRU – HR Insights 2025
-
Evenimentacum 7 zile
Consumul de pește în sarcină
-
Evenimentacum o săptămână
Thrillerul MVM în România. Este compania maghiară care vrea să cumpere E.ON Furnizare un „Cal Troian al Rusiei”? Mituri politizate vs. realitate