Connect with us

Exclusiv

Revocarea „se face”, nu „se POATE face”, nu se negocieaza, nu se apreciaza/ Dana Gîrbovan confirma dezvaluirile Incisiv de Prahova

Publicat

pe

În orice stat din Lume, Poliția Judiciară este considerată „crema” poliției acelui stat… mai puțin România. Am putea spune chiar că Poliția Judiciară este esența Legii penale, nucleul acțiunii penale întrucât această instituție (să-i zicem astfel) investighează cauzele cap-coadă iar polițiștii care dețin calitatea de „polițist al Poliției Judiciare”, de regulă, au cunoștințe temeinice de drept (european, civil, penal). Bineânțeles că, la rândul ei, Poliția Judiciară ar avea cu mult diminuate rezultatele/reușitele dacă nu ar fi sprijinită de polițiști specializați: criminaliști, reținere și arest preventiv, evidențe operative și cazier judiciar, patrulare, rutier, analiza informațiilor, pază și protecție, intervenție rapidă ș.a.m.d. (excludem falșii polițiști din structurile suport: juridic, resurse umane, financiar-contabil, administrativ logistic, IT, audit public, control intern ș.a.m.d.).

Pentru a se asigura că „totul e sub control”, „aleșii neamului” au emis în anul 2004 legea poliției judiciare înregistrată sub nr.-ul 364 unde, Poliția Judiciară are 2 subordonări: față de Parchet (pe linie de soluționare a cauzelor penale) și M.A.I. pe linie „administrativă”.

Bineânțeles că Legea nr.364/2004 este o lege foarte proastă, o normă care: „dacă faci, de ce faci” și „dacă nu faci, de ce nu faci” respectiv „faci cum vreau eu, șeful tău” întrucât, deși se statuează că pentru soluționarea dosarelor penale polițiștii care dețin calitatea de Poliție Judiciară se subordonează strict procurorului de caz respectiv unității de parchet teritoriale (art. 8 alin.(1) și art.9), aceeași Lege ne spune că: „lucrători specializaţi din Ministerul Afacerilor Interne anume desemnaţi de ministrul afacerilor interne” respectiv  „Şefii ierarhici pot da poliţiştilor care fac parte din poliţia judiciară dispoziţii şi îndrumări în efectuarea activităţilor de constatare a infracţiunilor şi de strângere a datelor în vederea identificării autorilor infracţiunilor şi începerii urmăririi penale”… Păi, cum vine asta? Ministrul de interne îi alege pe viitorii judiciariști „după chipul și asemănarea sa”? Dacă procurorul este cel care gestionează un dosar penal, polițistul din Poliția Judiciară” fiind „mâinile și picioarele” iar criminalistul „ochii și urechile” în cauza penală, de ce procurorului  i se impune de către ministrul M.A.I. „echipa”?

Dar, să începem cu începutul:

Potrivit Legii nr.364/2004, poliția judiciară se compune din „ofițeri” și „agenți” care fac aceeași muncă: investighează fapte penale și propun soluții în dosare, urmând ca procurorii să decidă cu privire la „soarta cauzei” prin ordonanță motivată. În M.A.I. și Poliție există, încă, cutuma că „promovarea în poliție se face la Poliția Judiciară” (locul unde cad fișetele pe tine încărcate cu dosare, planuri de măsuri, informații). Așadar, potrivit cutumei, doar polițiștii din alte structuri ale M.A.I., pregătiți profesional, inteligenți pot accede în Poliția Judiciară. Partea „frumoasă” a acestei promovări este că polițistul din poliția judiciară ajunge să aibe venitul lunar mai mic decât al colegului dintr-o altă structură a Poliției (precum: reținere și arest preventiv, patrulare, structuri suport etc.) deși, din lipsa de personal, acesta însumează cele mai multe ore suplimentare.

De ce „ofițeri” și „agenți”? Fiindcă, odată cu falsa demilitarizare a Poliției Române survenite în anul 2002 prin adoptarea Legii nr.360 (în al cărui cuprins s-au preluat, adaptat, texte din Legea cadrelor militare nr.80/1995 pentru a se menține „milițienismul” respectiv ierarhia gradelor și a funcțiilor militare dar, cu altă denumire), șefii trebuiau să aibe și ei „slugile lor”… iar aceste „slugi” trebuie să aibe o denumire „europeană” și, bineânțeles: să muncească mai mult și pe o leafă cât mai mică… mai ales că, șefii sunt și ei „ofițeri” și nu pot „lovi” într-unul „de-al lor” (exceptând acei ofițeri integrii pentru care Legea e mai presus de interesele personale ale șefilor/apropiaților). Iar denumirea europeană atribuită „slugii din M.A.I.” este agent de poliție. Această vădită discriminare între polițiștii Poliției Judiciare este preluată și în Legea privind statutul magistratului nr.303/2004 unde, același legiuitor a stabilit la art. 33 alin.(1) și art.86 că doar ofițerii de poliție judiciară absolvenți de drept pot beneficia de înscrierea la un concurs în magistratură… agenții cu studii superioare absolvite în specialitatea drept/științe juridice fiind „eliminați” … În schimb, falșii polițiști din structurile juridice ale M.A.I. (incompatibilitate, lipsa: avizului Ministerului Justiției conform OMJ nr.606C/2010 respectiv a avizului organizației profesionale a consilierilor juridici, UCCJR – Cauza CEDO Colegiul Consilierilor Juridici Argeș contra România) respectiv cei de la control intern se pot înscrie la un concurs pentru ocuparea unui post vacant în magistratură unde, odată fiind admis, își vor continua „munca juridică” de terfelire a drepturilor și libertăților fundamentale, a Constituției și a Legii, protejarea abuzurilor și ilegalităților…

Așadar, polițiștii din Poliția Judiciară muncesc cot-la-cot (indiferent că sunt ofițeri sau agenti), după aceeași Lege și procedură penală fiind discriminați în muncă, recunoașterea drepturilor și a studiilor dar, mai ales, fiind discreditați tocmai pentru că sunt aleși dintre cei mai buni să facă parte din elita poliției. Și, ca să fie siguri „iluminații” din structurile suport ale M.A.I. și șefii: nu toți agenții din poliția judiciară care au absolvit studii juridice de lungă durată beneficiază de recunoașterea studiilor (conform legilor unitare privind salarizarea personalului bugetar) prin acordarea sporului de 25% pentru studii superioare sau (așa cum era legal, potrivit Legii nr.284/2010 și, ulterior Legii nr.153/2017) ci… beneficiază doar cei la care „s-a nimerit”. Este de prisos să menționăm că agenții „polițiști” din structurile suport beneficiază, în marea lor majoritate, de sporul de 25% pentru studii superioare (nu contează în care domeniu), doar, „statul în birou” e „muncă calificată de poliție”…hmmm!

În schimb, statul Român se folosește, cu titlu gratuit, abuziv, de cunoștințele dobândite de agentul din Poliția Judiciară, studii recunoscute de Ministerul Educației prin eliberarea diplomei de absolvire și pe care polițstul judiciarist le utilizează în soluționarea dosarelor ce i-au fost repartizate. Oare cum protejează, motivează, statul român polițiștii din Poliția Judiciară, prin lege, de: nediscriminare, tratament juridic diferențiat între persoane din aceeași categorie profesională? Deloc, zicem noi! Din contră: statul român prin Lege, încalcă art. 14 CEDO (interzicerea dsicriminării de orice fel) și art.15, 41 alin.(1) Constituție  .

Așadar, polițiștii din Poliția Judiciară fac aceeași muncă însă, sunt „departajați” discriminatoriu, batjocoritor, în „ofițeri” și „agenți” chiar de către „colegii” din structurile suport și ministrul Afacerilor Interne (prin ordine și instrucțiuni) …  Doar, în „România europeană”, elitele oricărei instituții trebuiesc: batjocorite, umilite, nicidecum ajutate să își facă activitățile în cele mai bune condiții, protejate de Lege și, bineânțeles, promovate (din păcate).

Concret: muncă multă, bani puțini (venituri salariale mai mici chiar și față de veniturile  „colegilor” din structurile suport – falșii polițiști) și îngrădirea dreptului agentului din Poliția judiciară de a accede în magistratură prin participarea la concursurile organizate de CSM.

Și, ca exemplu că M.A.I.-ul și legiuitorul au creat un cadru legal discriminatoriu, ostil pentru polițiști, Legea prvind organizaea și funcționarea Poliției Române nr.218/2002 respectiv OUG nr.104/2001 expun atribuțiile ce sunt îndeplinite de polițiști, fără a-i diferenția (conform atribuțiilor), în: „agenți”, „ofițeri” „șefi”… la grămadă. Păi, dacă polițistul trebuie să facă „aia”, de ce pentru a „face aia” îl numești în funcții distincte dar cu aceleași atribuții? Unde este logica? Nicăieri! Iar asta se observă cel mai bine când elevii din instituțiile de învățământ sosesc în stagiul de practică respectiv absolvă cursurile și sunt numiți în funcții de „polițist debutant” (agent respectiv ofițer) la structurile operative: debutantul este tutelat, de regulă, de cel mai cu experiență polițist din structura în care a fost repartizat (indifferent că e agent/ofițer). Iar polițistul-tutore îndeplinește aceste atribuții ilegal, spunem noi: fiindcă nu este remunerate pentru  activitățile din programul de tutelă (mai multă răspundere pe aceeași leafă)… iar asta se întâmplă fiindcă așa au vrut „colegii” din structurile suport și ex-ministrul Tobă (emitentul OMAI nr.140/2016)

Așadar, munca de poliție este una și aceeași nicidecum „diferențiată” pe criterii militare, așa cum se întâmpla încă de dinainte de decembrie 1989.

Acum, că am evidențiat faptul că legiuitorul a instituit un tratament discriminatoriu între polițiștii din poliția judiciară, un tratament juridic diferențiat fără logică și raționament în CEDO și Constituție (menținerea aceluiași „tratament comunist” de dinainte de decembrie 1989) dar și eliminarea unor posibili candidați „ce pot deranja sistemul”, de la concursurile organizate în magistratură, să vedem și rolul acestor texte de Lege:

În primul rând, un angajat căruia nu îi este recunoscută/apreciată munca (oricât de pasionat ar fi acesta de ceea ce face la locul de muncă) printr-o salarizare corectă, premiere corectă, recuperarea/plata timpului suplimentar și/sau concediilor, devine un angajat nemotiva. Pentru a-și evidenția frustrarea/nemulțumirea angajatul model începe să nu mai fie „productiv”. În cazul polițiștilor din poliția judiciară (dar și celelalte structuri din Poliția Română incidente art. 26 din Legea nr.218/2002 respectiv Poliției de Frontieră Române – cap.IV din OUG nr.104/2001) trebuie remarcat și faptul că această structură este tot mai „goală” de personal tocmai din cauza: salarizării proaste și discriminatorii, nerecunoașterii muncii suplimentare și a studiilor de către M.A.I., dotării precare, condițiilor de muncă improprii (igrasie, mucegai, mobilier vechi, cârpit și rupt, tehnică de calcul uzată ș.a.m.d.) dar, culmea, chiar și a disprețului manifestat de unitățile de Parchet față de lipsurile acute din poliția judiciară (procurorii sunt obligați de ordinal comun nr.56/2014, nepublicat, să se implice active în dotarea polițiștilor din Poliția Judiciară tocmai pentru ca dosarele să nu fie tergiversate/întârziate datorită lipsurilor financiare, materiale, logistice).

Acești angajați ai statului „modern și European” Român sunt demotivați și „cârpiți” atât de „colegii” din structurile suport cât și de unitățile de Parchet (din păcate) tocmai pentru ca munca investigativă să fie de o calitate cât mai slabă… Iar, pentru a fi siguri că actul de justiție se face prost, „aleșii neamului” au introdus în Legea nr. 364/2004 și alin.(2) la articolul 8 că șefii polițiștilor din Poliția judiciară să poată da dispoziții în cauzele penale… iar în Legea nr.360/2002 (tot pentru a fi siguri că „șeful are întotdeauna dreptate”), polițistul din Poliția Judiciară va fi cercetat exclusiv de „colegii” din structurile suport și sancționat de șefii ierarhici.

 

Pe scurt: șefii din M.A.I. și Poliție sunt numiți (în aceste funcții de conducere – care sutn doar administrative nicidecum „de specialitate”), de regulă, în baza apartenenței lor „mascate” la un partid politic respectiv „moștenesc” scaunul prin bine-cunoscutele concursuri „P.C.R.” (pile-cunoștințe-relații) și, foarte rar, în baza unui concurs în care profesionistul este admis exclusiv pentru că este bine pregătit profesional.

Fiindcă „pilele-cunoștințele-relațiile” costă și, mai ales, trebuiesc întreținute prin „favoruri” șefii trebuuie să aibe acces la toate documentele subordonaților (dacă este nevoie, și să îi intre subordonatului în casă, peste familie).

Dar, ca să ai acces la un dosar penal „mai pe neveu” îți trebuie aviz de poliție judiciară ce se eliberează exclusiv de PLÎCCJ, „la propunerea ministrului M.A.I.”… iar șefii din M.A.I. îl au. Și, ca să „dai dispoziții în cauzele penale aflate pe rolul Parchetelor”, ca șef, trebuie să ai acces la dosarul penal… acces pe care șefii ș.a. „dezinteresați” l-au dobândit prin Ordinul Comun dintre M.A.I. și PLÎCCJ nr.56/2014, nesecret, nepublicat, inexistent juridic: Polițistul din poliția judiciară trimite prin secretariatul secției/structurii de poliție cauza (plângerea) unității de Parchet (cu nr. înregistrare „divers”) → Parchetul îi atribuie număr unic de dosar penal și remite astfel dosarul secției/structurii de poliție pentru continuarea cercetărilor → șeful secției/structurii de poliție „rezoluționează” dosarul către structura de investigații criminale/nominalizează un polițist avizat de PLÎCCJ să soluționeze cauza. Poate vă mai aduceți aminte de fișa postului șefului oficiului juridic din IGPR, Stoica Ionuț (fila 3, lit.C pct.-ul 3) unde, fostul șef IGPR, Despescu Bogdan, cu de la sine putere, l-a însărcinat pe acest Stoica să se deplaseze și la sediul instanțelor pentru „a le îndruma și controla”

De menționat că, la dosarul cauzei (până la finalizarea cercetărilor de către polițistul din Poliția Judiciară și trimiterea cauzei procurorului de caz referatul cu propunerea de soluționare pentru a dispune: încadrarea faptei și sancțiunea conform Legii Penale, clasare, neînceperea urmăririi penale, trimiterea dosarului către instanța de judecată) se „strâng” probe care se înregistrează cu număr „divers” la secția/structura de poliție. Toate aceste probe trec „prin filtrul șefului” care îi spune polițistului, fără menajamente, ce să facă/nu facă cu ele (o intruziune nejustificată a șefului între procuror și polițistul de caz). Dacă polițistul are alte opinii (dat fiind și schimbul permanent de informații dintre polițist și procuror) decât cele ale șefului, „apar din neant controlorii interni” (falșii judiciariști, apărătorii ilegalităților șefilor din M.A.I., mușamalizatorii și apărărtorii abuzurilor și ilegalităților șefilor) care „iau dosarul cauzei la puricat”… chipurile, „să vadă numerele de înregistrare ale M.A.I. ce au fost îndreptate către dosarul «buclucaș»”. Bineânțeles că se găsesc nereguli grave în dosar (precum: virgule după punct, declarantul nu cunoaște scrierea și procesul-verbal întocmit de polițistul de caz cu privire la susținerile orale ale declarantului are marginea îndoită la 2” nicidecum la 2,5”, probele nu sunt administrate corect fiindcă „așa zic ei” ș.a.m.d.) și polițistul de caz trebuie neapărat cercetat disciplinar și sancționat administrativ.

Iar, la finalul cercetărilor, dosarul cauzei trebuie „musai” să plece cu adresă de înaintare semnată de șeful polițist… Adică, un dosar „buclucaș” trebuie făcut cunoscut „celor interesați” tocmai pentru a se preveni „evenimente nedorite”.

Cam așa se scurg informațiile din dosarele penale: prin imixtiunea unor necompetenți (șefi, controlori interni) între polițistul de caz și procurorul de caz.

Așadar, când „șeful are un interes” într-o cauză penală, acesta are toate pârghiile „legale” să imixtioneze între polițistul din Poliția Judiciară și procuror, exclusiv prin hărțuirea polițistului cu cercetări disciplinare abuzive, amenințări cu sancțiuni (inclusiv mutarea, destituirea)…

În concluzie, nu putem spune decât că însuși legiuitorul român a creat un cadru legislativ defavorabil („cătușe legislative”) polițiștilor din Poliția Judiciară tocmai pentru ca polițiștii judiciariști incomozi să fie cât mai ușor de îndepărtat/eliminat/îndrumat după interese personale ale persoanelor cercetate nicidecum după Lege, iar actul de justiție să devină o utopie…(Alexandru Firicel – șef Departament Investigații Ziarul Incisiv de Prahova).

Fisa_postului_Stoica

 

Exclusiv

Cum analfabetismul funcțional a migrat de la IPJ Prahova la Poliția de Frontieră și înapoi spre IGPR – Ziarul Incisiv de Prahova

Publicat

pe

Țara arde, fermierii plâng, iar politicienii se fac că plouă! DNA, dormiți liniștiți sau sunteți la cheremul mafiei? Incisiv de Prahova vă prezintă radiografia unui jaf național, în care rachetele antigrindină nu alungă grindina, ci atrag seceta și umplu buzunarele șmecherilor!

Fermierii 007: Licență de uscat mafia! Cum au devenit detectivi mai buni ca la DNA, săpând după adevărul ingropat sub rachete!

Credeați că fermierii sunt doar niște țărani buni de pus la muncă? Greșiți amarnic! S-au transformat în agenți 007 ai agriculturii, mai iscusiți decât James Bond la cules de căpșuni! Au dezgropat secrete murdare, au adunat dovezi incendiare și au demascat minciunile cu care mafia antigrindină ne fură ploaia pe față!

Bilanțul de mediu: Dosarul Secret X al secetei! Documentul interzis care arată cum ne fură ploaia pe față, dar parlamentarii votează orbește!

Au scos la iveală Bilanțul de Mediu, un document secret ținut sub cheie timp de 17 ani, care demonstrează că rachetele antigrindină distrug norii și reduc precipitațiile! Dar cine să bage în seamă adevărul, când Parlamentul votează legi pe încredere, ca la piață? Nu-i așa că e frumos să fii deputat în România?

AASNACP: Autoritatea Națională Pentru Acoperirea Secetei si a prostiei! Minciuni, manipulări si refuzul de a răspunde – Parcă sunt politicieni in campanie!

Autoritatea Antigrindină (AASNACP) se ascunde după degetul „datelor personale” și refuză să ofere informații publice! Minciuni, manipulări și refuzul de a răspunde – parcă sunt politicieni în campanie electorală! Dar fermierii nu se lasă păcăliți! Știu că AASNACP este o mașinărie de sifonat bani publici și de acoperit seceta!

APM: Fabrica de avize pe bandă sau complici la deșertificare? Cum dau undă verde la otrăvirea solului cu iodură de argint, fără să clintească un mușchi!

Documentul

Și ce face Agenția pentru Protecția Mediului (APM)? Dă avize pe bandă rulantă, fără să verifice dacă rachetele antigrindină otrăvesc solul, apa și aerul cu iodură de argint! Parcă sunt complici la deșertificarea României! Dormiți liniștiți, noi vă furăm cerul!

Corina Atanasiu: Eroina USR a hoților de ploaie sau marionetă in mâinile mafiei antigrindină? Oare nu stie că trădează fermierii pe față?

În acest carusel al minciunilor, apare și o deputată USR, Corina Atanasiu, care apără cu vehemență sistemul antigrindină! Oare e naivă și nu știe ce se întâmplă? Sau e o marionetă în mâinile mafiei antigrindină? Fermierii se întreabă dacă nu cumva a uitat pe cine reprezintă în Parlament!

Primăria Breaza acuză: Rachetele provoacă inundații, nu alunga grindină! Un avocat Primar e coșmarul mafioților, dar Prefectura doarme-n papuci!

Și ca tacâmul să fie complet, primarul orașului Breaza, un avocat de temut, acuză sistemul antigrindină că provoacă inundații devastatoare! Dar Prefectura doarme-n papuci și nu ia nicio măsură! Parcă sunt toți complici la acest jaf!

SRI (Pensionari): Umbrele protectoare ale Mafiei? Cum foștii securiști apără o afacere criminală, in numele Siguranței Naționale (a lor, bineînțeles!)

Și cine apără sistemul antigrindină? Foști ofițeri SRI, cu pensii speciale și nostalgii securiste! Invocă „siguranța națională” și susțin că sistemul antigrindină e vital pentru țară! Adică, pe românește, recunosc că jaful e orchestrat de o gașcă de securiști!

Incisiv de Prahova: Casandra României, vocea fermierilor! Am avertizat, am luptat, acum cerem justiție si ploaie, nu minciuni si rachete!

Rachete, minciuni și secetă: Cum ‘Antigrindina S.R.L.’ a secat fermierii de bani (aici), (aici),  (aici),  (aici), (aici) e (aici),  (aici),   (aici)(aici),  (aici), (aici),  (aici),  (aici), (aici), (aici),   (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici),  (aici) , etc

În tot acest haos, există și o voce care spune adevărul: Incisiv de Prahova! Am fost ridiculizați, amenințați, ignorați, dar nu am cedat! Am luptat pentru drepturile fermierilor și am demascat jaful antigrindină! Acum cerem justiție și ploaie, nu minciuni și rachete!

Concluzie: DNA, deschideți ochii, sau vă deschidem noi! Hoții de ploaie la pușcărie, nu la emisiuni TV!

Așadar, DNA, e timpul să vă faceți treaba! Deschideți o anchetă serioasă și trimiteți hoții de ploaie la pușcărie! Nu vă mai ascundeți după degetul „datelor personale” și nu mai protejați mafia antigrindină!

România are nevoie de ploaie, nu de rachete! Are nevoie de justiție, nu de minciuni! Iar hoții de ploaie trebuie să ajungă la Rahova, nu la vreo emisiune TV unde să se victimizeze!

Incisiv de Prahova va continua să lupte pentru drepturile fermierilor și pentru adevăr! Vom reveni cu dezvăluiri incendiare și cu numele complicilor la acest jaf național!

Stați cu ochii pe Incisiv de Prahova! Săptămâna viitoare, vom da cărțile pe față! Documente incendiare ce vor transforma ancheta într-un bilet direct spre Rahova, pentru toți membrii mafiei antigrindină! (Cristina T.).

Citeste in continuare

Exclusiv

Minciuni pe factură, secetă la export și fermieri detectivi pe urmele hoților de ploaie! – Ziarul Incisiv de Prahova

Publicat

pe

Tună și fulgeră indignarea!

Tună și fulgeră indignarea în Prahova! Nu e ploaie, din păcate, ci furia mocnită a fermierilor, sătui de minciuni, taxe pe secetă și rachete antigrindină care le golesc buzunarele și le usucă pământurile. De ani de zile, Incisiv de Prahova a fost vocea disperată a acestor oameni, strigând în deșert despre jaful din sistemul antigrindină. Acum, când Corpul de Control al Ministrului Agriculturii confirmă, negru pe alb, ceea ce noi am dezvăluit cu riscul vieții – că Antigrindina S.R.L. a fost o mașinărie de sifonat bani publici, o crimă economică cu premeditare – e timpul să trecem la fapte!

Fermierii prahoveni, agenți 007 ai agriculturii: Dau clasă la DNA și scot la iveală adresele secrete!

Uitați de James Bond și de gadgeturile sale! Adevărații agenți 007 ai României sunt fermierii prahoveni, detectivi ai plugului, mai iscusiți decât Hercule Poirot la cules de căpșuni! Sătui să fie mințiți și furați, acești eroi ai câmpului au pus mâna pe documente incendiare, adrese secrete, cereri disperate și răspunsuri halucinante, care demonstrează complicitatea dintre Antigrindina S.R.L., Ministerul Agriculturii și alte instituții ale statului.

Luați aminte, hoți de ploaie! Fermierii au scos la iveală corespondența dintre ei și Inspectoratul pentru Situații de Urgență „Șerban Cantacuzino” al Județului Prahova și Instituția Prefectului – Județul Prahova, în care solicită, în baza Legii nr. 544/2001 privind liberul acces la informațiile de interes public, lista completă a dezastrelor meteorologice de tip inundații și viituri consemnate oficial pe teritoriul județului Prahova în ultimii 20 de ani (2004-2024). De ce? Pentru că fermierii știu că rachetele voastre antigrindină nu doar că nu protejează de grindină, dar provoacă inundații devastatoare!

Și asta nu e tot! Fermierii au trimis o scrisoare usturătoare către Primul Ministru al României, Ministrul Agriculturii și Guvernul României, în care își manifestă insatisfacția în legătură cu răspunsurile primite de la Autoritatea pentru Administrarea Sistemului Național de Combatere a Căderilor de Grindină și Creștere a Precipitațiilor. Un răspuns care, citez, „conține contradicții interne, reinterpretări neștiințifice și omisiuni care compromit credibilitatea poziției oficiale”.

Bilanțul de Mediu – arma secretă a fermierilor: Dovezi incendiare ignorate sistematic de autorități!

Credeați că ați scăpat de Bilanțul de Mediu? V-ați înșelat amarnic! Acest document-bombă, mai secret decât planurile lui Bin Laden și mai bine păzit decât rețeta de la Coca-Cola, este arma secretă a fermierilor prahoveni! Un raport incendiar, realizat în 2007, care demonstrează, negru pe alb, că sistemul antigrindină nu doar că nu ne protejează de grindină, dar ne fură ploaia pe față!

Vă mai amintiți de citatele din acest document, pe care autoritățile au încercat să le îngroape sub tone de minciuni și promisiuni deșarte? Citate precum „Norul sărăcește considerabil în apă în urma acțiunii de combatere a grindinei” sau „Au fost necesare max. 45 min. pentru disiparea completă a formațiunii noroase” ar trebui să dea fiori reci pe șira spinării oricărui om cu scaun la cap. Dar nu și autorităților noastre, care au preferat să ignore acest raport și să continue să sifoneze bani publici!

Și culmea tupeului! Acest Bilanț de Mediu, mai secret decât planurile lui Putin, nu a fost prezentat nici măcar Parlamentului României, atunci când s-a votat Legea nr. 173/2008 privind intervențiile în atmosferă! Adică, onorabilii deputați au votat o lege de importanță națională pe baza unor minciuni frumoase, fără să aibă acces la datele științifice reale privind efectele sistemului antigrindină! Nu-i așa că e frumos să fii parlamentar în România? Votezi legi pe încredere, ca la piață!

AASNACP – Autoritatea Națională pentru Acoperirea Secetelor și a Minciunilor: Răspunsuri evazive, contradicții flagrante și tupeu maxim!

Și acum, să analizăm cu lupa răspunsurile halucinante ale Autorității pentru Administrarea Sistemului Național Antigrindină și de Creștere a Precipitațiilor (AASNACP) la solicitările fermierilor prahoveni. O adevărată capodoperă de evaziune, manipulare și tupeu!

În Adresa nr. 4652/25.08.2025, AASNACP se screme să ne convingă că Bilanțul de Mediu din 2007 este doar „informativ” și că nu produce efecte juridice. Adică, pe românește, ne spun că pot să ignore liniștiți acest document, chiar dacă el demonstrează că sistemul antigrindină fură ploaia!

Mai mult, AASNACP încearcă să minimizeze concluziile Bilanțului de Mediu, reinterpretând expresia „sărăcirea în apă” ca un proces natural post-precipitație. Adică, ne spun că norii devin „săraci în apă” oricum, chiar și fără rachetele lor antigrindină! Dar fermierii nu sunt proști! Ei știu că rachetele antigrindină distrug norii și reduc precipitațiile!

Și culmea tupeului! AASNACP neagă orice legătură între lansarea rachetelor și disiparea norilor, invocând durata medie de viață a norilor convectivi (30-45 min) și susținând că rachetele nu pot influența traiectoria sau evoluția acestora. Adică, ne spun că rachetele lor nu au niciun efect asupra norilor, chiar dacă fermierii au văzut cu ochii lor cum norii se destramă după lansarea rachetelor!

În scrisoarea trimisă către Guvern, fermierii prahoveni spun clar: „Documentul R. AASNACP 4652/2025 nu răspunde substanțial solicitărilor fermierilor din Prahova. Ba mai mult, conţine contradicţii interne, reinterpretări neştiinţifice și omisiuni care compromit credibilitatea poziţiei oficiale.”

Rachete, minciuni și secetă: Cum ‘Antigrindina S.R.L.’ a secat fermierii de bani (aici),  (aici), (aici) e (aici),  (aici),   (aici)(aici),  (aici), (aici),  (aici),  (aici), (aici), (aici),   (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici),  (aici) , etc

„Date personale”, minciuni publice: Cum mafia antigrindină se ascunde fals după GDPR, dar Incisiv le dă masca jos!

Și când credeam că am văzut tot circul, iată că AASNACP ne mai servește o minciună gogonată! Refuză să ofere informații fermierilor prahoveni, invocând protecția „datelor personale”! Adică, pe bune? Voi, ăștia care ați secat țara de ploaie și ați umplut buzunarele șmecherilor, vă ascundeți acum după fusta GDPR? Vă e frică de fermierii care vor să știe unde s-au dus banii lor?

În adresa nr. 2472/22.04.2025, AASNACP invocă „date personale” ca să refuze accesul la informații. Dar Incisiv de Prahova nu se lasă păcălit! Noi am obținut această adresă de pe site-ul unei prefecturi din România, deci este un document public! Și ce găsim în el? Minciuni ordinare, gogonate, cu care mafia antigrindină a intoxicat instituțiile statului!

AASNACP susține că documentul „Sistemul Național Antigrindină și de Creștere a Precipitațiilor” (nr. 2472/22.04.2025) a fost transmis către Federația AGRO PROPACT. Dar, când fermierii cer copii ale corespondenței, AASNACP refuză, invocând „date cu caracter personal”!

Adică, pe românește, nu vă dăm nimic, că e secret! Vă e frică să nu se afle cum sifonați banii publici? Vă e frică să nu se vadă complicitățile și interesele meschine? Stați liniștiți, că noi o să le scoatem la iveală, una câte una! Ne ascundem FALS după GDPR, dar lasă urme de minciuni peste tot. Credeau că suntem proști? Au încurcat-o cu Incisiv de Prahova!

Caunei Florea, maestrul minciunilor: Cum ne vrăjește directorul Antigrindină cu termeni tehnici, dar ne lasă cu seceta-n curte!

Și ca tacâmul să fie complet, îl avem și pe directorul general al AASNACP, Gheorghe Caunei Florescu, un maestru al minciunilor și al manipulării! Un expert în a ne vrăji cu termeni tehnici și explicații savante, ca să ne ascundă faptul că ne fură pe față!

În declarațiile sale publice, Caunei Florescu ne spune că „sistemele convective produc precipitații cu caracter local”, dar uită să menționeze că rachetele antigrindină pot transforma o ploaie normală într-un potop apocaliptic! Ne spune că „metoda de combatere a căderilor de grindină prin intermediul rachetelor vizează exclusiv activitatea de combatere”, dar uită să menționeze că rachetele distrug norii și reduc precipitațiile!

Caunei Florea este un magician al cuvintelor, un iluzionist care ne promite ploaie, dar ne lasă cu seceta-n curte! Un șmecher care se ascunde în spatele unor titluri pompoase și a unor discursuri complicate, dar care nu poate ascunde faptul că este complice la jaful antigrindină!

Primăria Breaza acuză: Rachetele antigrindină, vinovate de inundații? Un avocat la Primărie, coșmarul oricărui mafiot!

Și ca să vedeți că jaful antigrindină nu se limitează doar la secetă, ci provoacă și inundații devastatoare, vă prezentăm cazul primarului orașului Breaza, Novac Bogdan Cristian, un avocat de temut!

În 2021, edilul a trimis o sesizare către Prefectură, acuzând direct sistemul antigrindină că a provocat inundații devastatoare în localitate. „Ca urmare a ploilor torențiale care au avut loc în orașul Breaza în zilele de 11, 12 și 27.06.2021 și ținând seama de viiturile care s-au produs în zona Podu Vadului, vă facem cunoscut că din informațiile pe care le deținem acestea au fost provocate de rachetele antigrindină lansate din Unitatea de combatere a căderilor de grindină Câmpina,” scria primarul Novac, cerând, pe bună dreptate, stoparea acestor operațiuni criminale.

Ce a făcut Prefectura? A trimis sesizarea mai departe, direct la sursa problemei: Autoritatea pentru Administrarea Sistemului Național Antigrindină și de Creștere a Precipitațiilor (ASNACP), o instituție care pare că și-a schimbat denumirea în Autoritatea Națională pentru Acoperirea Secetelor și Inundațiilor.

Iar răspunsul ASNACP este o capodoperă de minciună și manipulare, demnă de Cartea Recordurilor! În adresa nr. 4023/07.07.2021, ASNACP se screme să explice că, de fapt, rachetele nu au fost lansate direct spre Breaza, ci „în apropiere”. Adică, pe românește, au tras în direcția norilor, dar nu chiar în direcția aia, ci un pic mai la stânga, ca să nu bată la ochi. Parcă norii ar sta pe loc și n-ar fi purtați de vânt!

Mai mult, ASNACP se apără invocând „schimbările climatice” și „regimul hidrografic local”, ca și cum rachetele antigrindină n-ar avea nicio influență asupra vremii. Halucinant!

Pensiile SRI și avizele de la Balamuc: Rețeta perfectă pentru o secetă națională!

Și ca să înțelegeți cine se află în spatele acestui jaf colosal, trebuie să vă spunem că sistemul antigrindină este protejat de o rețea bine închegată, cu legături strânse în serviciile secrete (pensionari) și cu avize de la Balamuc!

Un fost senator și ofițer SRI, probabil cu pensie specială și nostalgia vremurilor trecute, a avut tupeul să iasă la TV și să apere sistemul antigrindină, invocând „profesionalismul” foștilor săi colegi din sistem. Adică, pe românește, recunoaște că jaful e orchestrat de o gașcă de ofițeri SRI!

Nu e de mirare că sistemul antigrindină a fost lăsat să funcționeze nestingherit timp de atâția ani, chiar și în ciuda dovezilor clare că acesta provoacă secetă și inundații! Nu e de mirare că autoritățile au ignorat Bilanțul de Mediu și au refuzat să ofere informații fermierilor!

Sistemul antigrindină este un tun subvenționat de stat și protejat de securiști! O afacere criminală, în care banii publici sunt sifonați în buzunarele șmecherilor, iar fermierii sunt lăsați să se descurce cu seceta și inundațiile! Si au avize de la Balamuc

E timpul să luați furcile și să cereți socoteală?!

Ajunge! Nu mai putem tolera minciuna și jaful! Nu mai putem permite ca acești hoți de ploaie să ne distrugă agricultura și să ne fure viitorul!

Fermieri prahoveni, fermieri români, uniți-vă forțele și cereți dreptate! Arătați-le politicienilor corupți și mafioților cu aviz de la nebuni că nu mai sunteți dispuși să tolerați minciuna și jaful!

Cereți demisii imediate! Cereți anchete penale! Cereți tragerea la răspundere a tuturor vinovaților! Nu vă mai lăsați păcăliți de promisiuni deșarte și de explicații halucinante! Vreți să știți unde s-au dus banii, cine i-a furat și cine a protejat hoții!

Nu mai stați cu mâinile în sân, așteptând ca statul să vă apere! Luați furcile și cereți socoteală! Pentru că, așa cum spunea un fermier prahovean, cu lacrimi în ochi: „Ploaia se întoarce, dar pe voi nu vă mai iartă nimeni!”

Incisiv de Prahova este alături de voi! Vom continua să investigăm acest caz și să dezvăluim toate mizeriile din sistemul antigrindină! Nu ne vom opri până când toți vinovații nu vor plăti pentru faptele lor!

Incisiv de Prahova – vocea fermierilor, coșmarul mafiei: Vom continua să luptăm până la capăt!

Ziarul Incisiv de Prahova a fost vocea care a strigat în deșert, avertizând asupra jafului antigrindină! Am fost ridiculizați, ignorați și chiar amenințați! Dar nu am cedat! Am continuat să luptăm pentru drepturile fermierilor, până când am scos la iveală adevărul!

Și nu ne vom opri aici! Vom continua să investigăm acest caz și să dezvăluim toate mizeriile din sistemul antigrindină! Vom publica numele complicilor la acest jaf național! Vom lupta până la capăt pentru ca hoții de ploaie să ajungă la pușcărie!

Pentru că Incisiv de Prahova este vocea fermierilor, coșmarul mafiei! Suntem singurii sănătoși într-o țară de nebuni! Suntem Casandra României, și v-am spus noi că e jaf!

Concluzie: Tunurile cu rachete se îndreaptă spre Rahova, nu spre nori!

Așadar, dragi români, nu mai stați cu mâinile în sân! A susține menținerea unui sistem scump, ineficient și dăunător înseamnă a susține, de fapt, mafia care îl controlează, o rețea bine închegată cu legături strânse în serviciile secrete (pensionari).

Realitatea este simplă:

  • sistemul nu are dovezi de eficiență,
  • documentele oficiale arată reducerea precipitațiilor,
  • fermierii plătesc deja cu recolte compromise,
  • mediul este expus la poluare cu iodură de argint.

Suspendarea tragerilor nu a distrus nimic. Dimpotrivă, a fost primul pas spre responsabilitate. România are nevoie de soluții reale la schimbările climatice, nu de specialiști în iluzii, avocați pensionari din serviciile secrete și avize de la balamuc.

Tunurile cu rachete nu se mai îndreaptă spre nori, ci spre Rahova! Pentru că hoții de ploaie trebuie să ajungă direct la pușcărie, nu la vreo emisiune TV unde să se victimizeze!

Vom reveni cu dezvăluiri incendiare și cu numele complicilor la acest jaf național! Stați cu ochii pe noi! (Cristina T.).

Citeste in continuare

Exclusiv

Cum alegi mașina potrivită pentru un road trip în România?

Publicat

pe

De

Un road trip prin România este una dintre cele mai frumoase modalități de a descoperi diversitatea peisajelor – de la Transfăgărășan și Transalpina până la Delta Dunării și litoralul Mării Negre. Însă, pentru ca experiența să fie plăcută și fără griji, alegerea mașinii potrivite este la fel de importantă ca traseul în sine.

Dacă te întrebi cum să alegi mașina ideală de închiriat pentru un road trip în România, iată câteva criterii și recomandări care te vor ajuta să iei cea mai bună decizie.

1. Analizează tipul de traseu pe care îl vei parcurge

Primul pas este să te gândești la drumurile pe care vei merge:

  • Autostradă și drumuri naționale – ideal pentru mașini compacte sau sedanuri economice.
  • Drumuri montane și serpentine – un SUV sau un crossover îți oferă mai multă stabilitate și confort.
  • Drumuri de țară sau teren accidentat – un vehicul 4×4 poate fi soluția potrivită.

👉 Dacă planifici un traseu variat, un SUV de dimensiuni medii este adesea cea mai bună alegere.

2. Dimensiunea mașinii și numărul de pasageri

Confortul este esențial în timpul unui road trip. Ține cont de:

  • Numărul de persoane – pentru 2-3 pasageri, un hatchback sau sedan este suficient; pentru 4-5 persoane, un SUV sau un break este mai confortabil.
  • Spațiul pentru bagaje – dacă planifici mai multe opriri sau drumeții, ai nevoie de un portbagaj încăpător.
  • Confort pe distanțe lungi – scaune ergonomice și spațiu suficient pentru picioare fac diferența după câteva ore de condus.

3. Consumul de combustibil și eficiența

Un road trip poate însemna sute sau chiar mii de kilometri. De aceea, consumul este un factor cheie:

  • Mașinile economice sunt ideale pentru trasee lungi pe șosele principale.
  • SUV-urile și mașinile mai mari oferă confort și putere, dar au un consum mai ridicat.
  • Diesel sau benzină? – dieselul poate fi mai eficient pentru drumuri lungi, dar pe distanțe scurte diferența este mică.

4. Dotările și tehnologia

Pe un drum lung, dotările potrivite îți pot face călătoria mult mai plăcută:

  • Sistem de navigație – GPS actualizat sau conectivitate Android Auto/Apple CarPlay.
  • Aer condiționat automat – indispensabil vara.
  • Sisteme de siguranță – ABS, ESP, senzori de parcare sau camere video.
  • Cruise control – extrem de util pe autostrăzi și drumuri întinse.

5. Bugetul de închiriere

Un alt aspect important este costul total:

  • Închirieri auto pe termen scurt – ideale pentru un weekend sau o vacanță de câteva zile.
  • Închirieri auto pe termen lung – potrivite pentru road trip-uri extinse sau pentru cei care vor să combine vacanța cu mai multe opriri.

👉 Nu uita să verifici ce este inclus în preț: asigurare, kilometri, garanție și politica de combustibil.

6. Asigurările și siguranța pe drum

Un road trip înseamnă multe ore la volan și drumuri variate. Pentru liniștea ta:

  • Verifică dacă oferta include RCA și CASCO.
  • Întreabă despre franșiză și posibilitatea de a o reduce.
  • Asigură-te că ai asistență rutieră 24/7 inclusă în contract.

7. Recomandări pentru road trip-uri în România

  • Pentru trasee urbane + autostradă (București – Cluj, București – Timișoara): o mașină compactă sau un sedan este suficientă.
  • Pentru trasee montane (Transfăgărășan, Transalpina): un SUV sau crossover îți oferă siguranță și putere.
  • Pentru vacanțe în familie (Delta Dunării, litoral): un break sau un SUV cu portbagaj mare este alegerea ideală.

Cum te ajută Carhunt să alegi mașina potrivită?

La Carhunt, ai la dispoziție o flotă diversificată pentru orice tip de road trip:

  • mașini economice pentru drumuri lungi cu buget redus,
  • SUV-uri și crossover-uri pentru trasee montane,
  • modele premium pentru confort sporit,
  • opțiuni de 7 locuri pentru vacanțe cu familia sau grupurile de prieteni.

În plus, oferim asigurare inclusă, asistență rutieră 24/7 și transparență totală în ceea ce privește costurile. Astfel, te poți bucura de drum fără griji.

Alegerea mașinii pentru un road trip în România depinde de traseu, numărul de pasageri, consum și confort. Pentru drumuri lungi și variate, un SUV este adesea cea mai bună alegere. Pentru vacanțe urbane sau autostradă, o mașină compactă sau un sedan oferă un raport excelent între cost și eficiență.

Indiferent de alegerea ta, Carhunt îți pune la dispoziție mașina potrivită, astfel încât să te bucuri de frumusețea drumurilor din România fără stres și cu costuri corecte.

Citeste in continuare

Parteneri

Știri din București

Afaceri15 ore inainte

Cămin de bătrâni modern în București – „Acasă la bunici”

Atunci când vine momentul să alegeți un loc sigur și potrivit pentru părinți sau bunici, este important să știți că...

Exclusiv17 ore inainte

Cum analfabetismul funcțional a migrat de la IPJ Prahova la Poliția de Frontieră și înapoi spre IGPR – Ziarul Incisiv de Prahova

Țara arde, fermierii plâng, iar politicienii se fac că plouă! DNA, dormiți liniștiți sau sunteți la cheremul mafiei? Incisiv de...

Uncategorizedo zi inainte

Target3D îşi optimizează producţia virtuală şi motion capture cu soluția KVM over IP de la ATEN

București, 18 September 2025 – ATEN International prezintă implementarea realizată în studioul Target3D din UK, ca poveste de succes pentru implementarea...

Eveniment2 zile inainte

Comunicat de presă finalizare proiect QUALITY MEDICAL VISION SRL

Planului Național de Redresare și Reziliență (PNRR) – Componenta 9. Suport pentru sectorul privat, cercetare, dezvoltare și inovare, Investiția I3....

Afaceri2 zile inainte

Ce trebuie să știi înainte să alegi un serviciu de amanet auto București

În București există numeroase opțiuni pentru cei care au nevoie rapid de bani și vor să apeleze la un serviciu...

Eveniment2 zile inainte

UAT Comuna Baia, județul Suceava, anunță finalizarea proiectului „Înființarea și dotareaunui centru de colectare prin aport voluntar în Comuna Baia, Județul Suceava – Runda 1”

Industria de gaming continuă să crească într-un ritm accelerat, iar anul 2025 aduce cu sine o serie de tendințe interesante...

Uncategorized2 zile inainte

Andrew Melchior aduce experiența din spatele Massive Attack și Björk la Festivalul de Transfer Tehnologic, TECHConnect – înscrieri încă deschise

Brașov, Sibiu și Târgu Mureș vor găzdui, între 7–9 octombrie, prima ediție a TECHConnect – Festival de Transfer Tehnologic. Evenimentul...

Eveniment2 zile inainte

Startul sezonului de toamnă la solarii: cum își pregătesc fermierii culturile pentru iarnă și primăvară

Industria gamingului a cunoscut în ultimii ani o creștere spectaculoasă în România, iar magazinele online au devenit principalele surse pentru...

Eveniment2 zile inainte

Cele mai apreciate produse de gaming în 2025: recomandări și review-uri

Industria de gaming a continuat să crească spectaculos în ultimii ani, iar 2025 nu face excepție. Jocurile sunt mai imersive...

Eveniment3 zile inainte

Cum influențează magazinele online piața de gaming din România

Industria de gaming din România a cunoscut o expansiune semnificativă în ultimii ani, iar magazinele online au avut un rol...

Eveniment3 zile inainte

Ghid pentru gameri cum să profiți de reduceri și promoții în magazinele online

Industria de gaming din România a cunoscut o expansiune semnificativă în ultimii ani, iar magazinele online au avut un rol...

Uncategorized3 zile inainte

Cine Alege Magia unui Ghiozdan Personalizat? Mamele Creative Știu Răspunsul!

Introducere: În goana după cadoul perfect, după acel ceva care să aducă un zâmbet uriaș pe chipul copilului tău, te-ai...

Uncategorized3 zile inainte

3CHEAPS SOLUTIONS SRL: Două platforme românești care simplifică viața online

Pe o piață digitală aflată în continuă expansiune, firmele românești reușesc să dezvolte proiecte care aduc un impact real. Un...

Eveniment3 zile inainte

Tendințe în 2025: produsele de gaming care fac furori în magazinele online

Industria de gaming din România a cunoscut o expansiune semnificativă în ultimii ani, iar magazinele online au avut un rol...

Social3 zile inainte

Prebiotice, postbiotice sau simbiotice? Cum alegem CORECT ce ni se potrivește

Interesul pentru microbiomul intestinal și modul în care acesta influențează sănătatea generală a crescut semnificativ în ultimii ani, iar drept...

Uncategorized3 zile inainte

Smartphone-urile ZTE nubia sunt disponibile la prețuri speciale în cadrul Revoluției Prețurilor la eMAG

București, România (17 September 2025) – ZTE Corporation, un lider global în tehnologie și inovație, anunță că, în perioada 16–18 septembrie 2025, mai...

Știrea Zilei