Afaceri
Revoltă în online! Cum a fost tratată această fetiță de un medic celebru și ce transmite tatăl său – capital.ro | Capitala24

Concluziile le trageți fiecare, însă nu uitați să citiți până la final. Redăm integral povestea expusă pe rețelele de socializare.
„Am tot zis ca scriu despre asta inca de marti si n-am reusit.
O fac acum, pentru ca este o persoana ce merita mentionata.
Duminica dupa-amiaza, esplanada centrala.
O zi frumoasa, cald. Am iesit cu copiii cu bicicletele.
Intamplarea nefericita face ca un coleg de-al fiicei mele cu care s-a intalnit in centru, neavand bicicleta in dotare, a cugetat ca e cool sa te joci cu niste bete. Exact. Prin ochii copiilor care merg pe bicicleta.
In fine. I-a bagat batul in ochi, fata a cazut cu tot cu bicicleta si am trecut milimetric pe langa o tragedie.
Durere, ochiul sangera… Am dat fuga la UPU.
Am fost preluati destul de repede de pediatru si trimisi de urgenta la sectia de oftalmologie. Auzisem eu ca duminica nu sunt oftalmologi de garda, dar nu prea aveam de ales.
Am ajuns la oftalmo. Nu era medic… Insa era o doamna asistenta care poate fi data ca exemplu de „asa DA”. Am doar cuvinte de lauda la adresa acestei doamne si ma inclin.
I-a verificat ochiul si vazul, a constatat o leziune pe cornee, a curatat si a aplicat un tratament.
Si ne-a chemat a doua zi dimineata, la prima ora, sa ne vada un medic specialist.
Si de aici incepe a doua parte a povestii…
A doua zi dimineata ne-am prezentat din nou la UPU si am fost trimisi in ambulatoriu, la cabinetul de oftalmologie.
Programul era de la 8. Pacienti erau vreo 17 la usa. Cu noi 18. In scurt timp imi dau seama ca nu intra nimeni la consultatii si intreb pe cineva daca a venit doctorita.
„Pe naiba a venit. Asta vine numa’ cand are chef.” – mi-a raspuns un barbat trecut de 60 de ani.
Mult stimata doamna doctor Martiniuc Georgeta. Doctor Martiniuc Georgeta. Ar fi trebuit sa fie la cabinet de la ora 8…
Am intrat in cabinet si am intrebat asistenta cand vine si de ce nu este deja acolo.
„O sun de la 8. Imi da ocupat sau imi scrie sms <<Sa astepte>>” zice asistenta.
Ies din cabinet. Era deja ora 9 fara 1 minut…
Fac rost de numarul directorului medical – Dl. Dr. Macovei.
Si sun. Spre surprinderea mea, raspunde prompt si imi asculta oful. Promite ca se rezolva imediat.
Si asa a fost. In cateva minute, a ajuns mult stimata doamna doctor intr-un suflet la cabinet.
Pentru ca fetita era singurul pacient copil si cu dureri, ne-a chemat pe noi primii in cabinet.
Si in loc sa-si faca treaba, a inceput ancheta…!
M-a intrebat daca eu am sunat cumva la director (spune-i acum ca tu ai fost, cand copilul ti-e in mana ei…), i-a zis asistentei ca TREBUIE sa afle cine a sunat, ca este IMPORTANT sa afle cine a fost la director si de astea.
Consultatia a durat 30 de secunde cred si… NE-A CHEMAT LA EA LA CABINET, PE MARASESTI, DUPA-AMIAZA LA 3!!!
M-am blocat. Am venit la UPU ca sa-mi fac programare la cabinetul privat al unei…duamne doftor.!?
Am iesit. M-am dezmeticit un pic si am pus mana pe telefon. Pe cine sa sun? Pe directorul medical, ca doar a fost atat de amabil…
Suna. Nu raspunde. Ma duc spre masina. Ma suna el.
„Domnule director, multumesc pentru promptitudinea cu care ati intervenit, dar uitati care-i treba… ”
Si-i povestesc ce si cum. Ma invita sa scriu o plangere si sa o inregistrez la secretariat. Ii spun ca am un copilas cu dureri si chiar nu am chef. Insista de mai multe ori sa inregistrez o plangere, pentru ca doar astfel putem schimba lucrurile. I-am spus ca ma mai gandesc.
Am plecat sageata la un cabinet privat, fara programare. Am fost consultati de o domnisoara doctor foarte amabila, care s-a mai uitat probabil si la filme americane.
Mi-a explicat pe larg ce probleme sunt, ce riscuri, ce avem de facut, cand sa revenim la control (gratuit), i-a aplicat tratament. Asa, misto, ca la privat. Si ne-a dat si acasa tratament. Totul a durat 15 minute.
Ce a exclamat copilul de 8 ani? „Uau, ce diferenta fata de spital, tati…”
Am platit doar 50 de lei consultatia si 35 tratamentul. Si pentru ca ne-a ramas ceva timp, am dat o fuga si la spital din nou.
Ma convinsese domnul dr. Macovei.
Am scris plangerea, am inregistrat-o si pac-pac, am uschit-o rapid ca e mai bine sa ne fie dor de spitalul asta.
Eeei, si daca ati citit pana aici, sa stiti ca de fapt asta voiam sa spun. Dar fara povestea toata, nu prea ati fi inteles…
Cine credeti ca ma suna a doua zi dimineata la 7,50?
.
.
.
Nu ati ghicit…
.
.
.
Ma suna managerul spitalului, personal.
Voia doar sa-i confirm cele reclamate si probabil sa inteleaga mai bine ce s-a intamplat.
– De ce? L-am intrebat.
– Pentru ca astfel de oameni trebuie sa dispara din spital.
Ehehei… Pe voi cand v-a sunat ultima data un manager „de la stat” sa va ceara feedback?
Pentru aceasta, il felicit pe domnul Rambu si ii doresc sa-si vada visul indeplinit: un spital judetean la standarde europene.
SCOPUL acestei postari este sa vedem jumatatea plina a paharului.
Nu vreau sa remarcam medicii care nu isi fac treaba si sa-i facem notorii, ca pe astia ii stim.
In schimb, as vrea sa remarcam acele persoane care isi fac treaba PESTE asteptari si care pot schimba sistemul:
– Directorul Medical Dr. Macovei
– Managerul Rimbu Vasile
PS: Numarul de telefon al Directorului medical este afisat pe toti peretii spitalului, nu am intervenit la vreun general pentru a-l obtine…”, a scris Lucian Baltaru pe facebook. Postarea a primit mii de like-uri, share-uri și comentarii de toate tipurile, în special felicitări tatălui pentru că a luat atitudine. Un caz rar.
Te-ar putea interesa și:
Afaceri
Cămin de bătrâni modern în București – „Acasă la bunici”

Atunci când vine momentul să alegeți un loc sigur și potrivit pentru părinți sau bunici, este important să știți că se află aproape de dumneavoastră și într-un mediu în care pot primi îngrijirea necesară. Azilul de batrani „Acasă la bunici”, situat în București, în apropierea Parcurilor Tineretului și Carol I, este alegerea ideală pentru cei care doresc să le ofere seniorilor o viață confortabilă, sigură și liniștită.
Contact și informații utile
Pentru a vizita sau afla detalii suplimentare, puteți contacta căminul „Acasă la bunici” astfel:
- Adresă: Bulevardul Pieptănari nr. 66A, Sector 5, București
- Telefon mobil: 0724 38 47 53
- E-mail: office@caminul-acasa-la-bunici.ro
- Website: www.caminul-acasa-la-bunici.ro
Confort și accesibilitate în inima Capitalei
Imobilul, complet renovat în 2024, dispune de camere spațioase cu 1, 2, 3 sau 4 paturi, toate echipate cu mobilier modern, televizor, aer condiționat și internet. Grupurile sanitare sunt adaptate persoanelor cu mobilitate redusă, fiind dotate cu echipamente de cea mai bună calitate.
Îngrijire medicală pentru orice situație
Indiferent de starea de sănătate, fie că este vorba de afecțiuni ușoare sau probleme medicale grave, echipa din București oferă îngrijire permanentă și supraveghere atentă. Personalul medical și cel de suport colaborează pentru a asigura tratamente, recuperare și asistență adaptată fiecărui rezident.
O viață socială activă
Seniorii au la dispoziție o grădină spațioasă cu foișor, balansoare și fântână arteziană, dar și activități de socializare precum seri muzicale la pian, proiecții de film sau ateliere de desen și lucru manual. Proximitatea parcurilor Tineretului și Carol I permite plimbări relaxante în aer liber, chiar în centrul Bucureștiului.
Liniște pentru familie, demnitate pentru rezidenți
Căminul „Acasă la bunici” este mai mult decât un centru de îngrijire – este un spațiu unde seniorii beneficiază de siguranță, respect și sprijin emoțional, iar familiile au garanția că cei dragi sunt bine îngrijiți. Comunicarea cu familia este mereu facilă, datorită accesului permanent la internet și telefon.
Un avantaj important este programul de vizitare flexibil, care le permite aparținătorilor să vină oricând într-un interval convenabil și să petreacă timp cu cei dragi fără restricții inutile. Accesul este simplu și rapid, astfel încât legătura dintre familie și rezidenți rămâne strânsă și naturală.
Azilul de batrani „Acasă la bunici” din București oferă părinților și bunicilor dumneavoastră nu doar îngrijire completă, inclusiv în situații medicale grave, ci și posibilitatea de a-și trăi bătrânețea cu liniște, demnitate și bucuria de a fi aproape de familie.
Afaceri
Ce trebuie să știi înainte să alegi un serviciu de amanet auto București

În București există numeroase opțiuni pentru cei care au nevoie rapid de bani și vor să apeleze la un serviciu de amanet auto. Diferențele dintre operatori pot fi însă semnificative, iar alegerea celui potrivit îți poate influența atât experiența, cât și suma pe care o primești. Iată care sunt aspectele esențiale de care ar trebui să ții cont.
Reputația și transparența serviciului
Primul criteriu de alegere ar trebui să fie reputația. Un amanet auto București serios îți prezintă clar comisioanele, îți explică modul de calcul al sumei oferite și nu ascunde clauze în contract. În plus, experiența și recenziile clienților anteriori pot fi un indicator bun al profesionalismului. Dacă operatorul comunică deschis și răspunde la toate întrebările, ai toate șansele să colaborezi cu un partener de încredere.
Condițiile de depozitare a mașinii
Pentru că vehiculul rămâne în custodia serviciului pe perioada împrumutului, este important să știi unde și cum va fi păstrat. Un serviciu profesionist oferă parcuri special amenajate, cu pază permanentă, și întocmește un proces-verbal la predarea mașinii, unde se notează kilometrii și starea autoturismului. Astfel, ai garanția că mașina îți va fi returnată în aceleași condiții.
Rapiditatea evaluării și a plății
Un alt aspect important este timpul necesar pentru a primi banii. Într-un oraș aglomerat precum București, un serviciu de amanet mașini ar trebui să facă evaluarea în maximum 30 de minute și să îți ofere banii pe loc, fie prin transfer bancar, fie cash. Rapiditatea nu este doar un avantaj, ci adesea motivul principal pentru care clienții aleg această opțiune în locul unui credit bancar.
Nivelul comisioanelor și flexibilitatea la negociere
Costurile sunt esențiale atunci când analizezi o ofertă. În general, comisionul pentru sume sub 10.000 lei este de 0,39%, dar pentru împrumuturi mai mari merită să alegi un operator care îți oferă posibilitatea de negociere. Această flexibilitate îți poate aduce economii importante și îți arată că serviciul este interesat să construiască o relație pe termen lung cu clienții săi.
Opțiunile în caz de întârziere la rambursare
Viața aduce adesea situații neprevăzute, iar nu toți clienții reușesc să ramburseze la timp. De aceea, este bine să alegi un serviciu de amanet auto București care îți oferă soluții alternative: zile de grație, reînnoirea contractului sau chiar posibilitatea de a vinde autoturismul către terți pentru a acoperi suma datorată. Astfel, nu rămâi fără variante și știi că ai un partener care caută soluții, nu probleme.
Accesibilitatea și rețeaua de locații
Pentru mulți clienți, contează și cât de ușor este să ajungă la locație. Un operator cu mai multe puncte de lucru în București și în alte orașe mari din țară îți oferă nu doar comoditate, ci și încredere în stabilitatea serviciului. Un exemplu în acest sens este AmanetAuto.com, care are o rețea extinsă de locații și oferă procese rapide și transparente.
Alegerea unui serviciu de amanet auto nu ar trebui să se facă la întâmplare. Reputația, siguranța mașinii, rapiditatea, costurile, flexibilitatea și accesibilitatea sunt factori esențiali care fac diferența. Atunci când acorzi atenție acestor criterii, amanetarea autoturismului se poate transforma într-o opțiune financiară responsabilă și avantajoasă.
Afaceri
Cosmeticele coreene câștigă teren în România: gamele Lebelage și I’m Sorry For My Skin, disponibile acum pe Beyoutiful.care

Fenomenul K-Beauty continuă să inspire pasionații de îngrijire a pielii din România. Două dintre cele mai populare branduri coreene – Lebelage și I’m Sorry For My Skin – sunt disponibile în exclusivitate prin platforma online Beyoutiful.care, precum și în rețelele partenere Bebe Tei și Farmacia Tei.
Lebelage se remarcă prin formule inovatoare și accesibile, care combină ingrediente active eficiente – precum acidul hialuronic, colagenul, peptidele și centella asiatica – cu texturi plăcute, adaptate pentru orice tip de ten. Gama include creme de față, măști, seruri și soluții anti-aging, apreciate pentru raportul excelent calitate-preț.
I’m Sorry For My Skin, brandul cu atitudine nonconformistă, propune produse premium, recunoscute pentru texturile capsule și formulele intens hidratante, capabile să calmeze pielea sensibilă și să redea luminozitatea tenului obosit.
„Cosmeticele coreene nu mai sunt doar un trend, ci o alegere conștientă a consumatorilor din România, care caută prevenție, eficiență și o experiență completă de skincare”, declară echipa Beyoutiful.care.
Gamele pot fi descoperite pe www.beyoutiful.care și în parteneriat cu Bebe Tei și Farmacia Tei.
Cosmeticele coreene se impun în România: gamele Lebelage și I’m Sorry For My Skin, acum disponibile prin Beyoutiful.care
Fenomenul K-Beauty în România
Industria cosmeticelor coreene, cunoscută sub numele de K-Beauty, a cucerit întreaga lume prin inovație, ritualuri complexe și o atenție aparte acordată sănătății pielii. Dacă acum câțiva ani accesul la branduri coreene era dificil, astăzi consumatorii din România au la dispoziție o platformă dedicată – Beyoutiful.care – care aduce în prim-plan două dintre cele mai apreciate game: Lebelage și I’m Sorry For My Skin.
Popularitatea produselor coreene nu este întâmplătoare. Ele sunt construite pe un fundament de cercetare avansată, ingrediente active atent selecționate și o cultură a prevenției, în care frumusețea naturală și îngrijirea zilnică sunt priorități.
Lebelage – eficiență, simplitate și accesibilitate
Lebelage este brandul care s-a remarcat la nivel global prin abordarea sa directă: formule clare, ingrediente active eficiente și un raport calitate-preț greu de egalat.
Printre ingredientele-vedetă regăsite în produsele Lebelage se numără:
- Acidul hialuronic – hidratant puternic, care redă elasticitatea și luminozitatea pielii.
- Colagenul – pentru fermitate și reducerea vizibilă a ridurilor fine.
- Centella asiatica – plantă recunoscută pentru efectul său calmant și repararea barierii cutanate.
- Peptidele – stimulează regenerarea celulară și ajută la prevenirea semnelor de îmbătrânire.
Rutina propusă de Lebelage acoperă fiecare etapă: creme de zi și de noapte, măști faciale, seruri concentrate și produse pentru îngrijirea zonei ochilor. Este soluția ideală pentru persoanele care își doresc să adopte filosofia coreeană a îngrijirii pielii, fără a face compromisuri financiare.
I’m Sorry For My Skin – răsfăț, texturi inovatoare și atitudine
Dacă Lebelage se definește prin eficiență și simplitate, I’m Sorry For My Skin reprezintă exact opusul: un brand nonconformist, premium, care transformă rutina zilnică într-un ritual de răsfăț.
Recunoscut pentru designul original și mesajele sale jucăușe, brandul aduce în prim-plan produse cu texturi inovatoare: capsule de cremă, seruri concentrate, măști intens hidratante.
Printre beneficiile principale:
- Hidratare intensă pentru pielea deshidratată sau obosită.
- Calmare rapidă a roșeții și a iritațiilor.
- Luminozitate vizibilă după doar câteva aplicări.
Produsele I’m Sorry For My Skin sunt preferate de cei care vor rezultate imediate și o experiență senzorială completă – texturi plăcute, mirosuri delicate, ambalaje creative.
Beyoutiful.care – puntea dintre România și universul K-Beauty
Platforma Beyoutiful.care joacă rolul de ambasador al K-Beauty în România, aducând pe piață branduri originale, testate și certificate. Într-un context în care consumatorii sunt tot mai atenți la calitate și autenticitate, site-ul oferă garanția unor produse sigure, cu origine controlată.
În plus, gamele Lebelage și I’m Sorry For My Skin sunt disponibile și în rețele partenere precum Bebe Tei și Farmacia Tei, ceea ce le face ușor accesibile pentru un public larg.
Cosmeticele coreene nu mai sunt doar o modă trecătoare, ci o schimbare reală în obiceiurile de îngrijire ale românilor. Prin Lebelage și I’m Sorry For My Skin, consumatorii au acces la două universuri complementare: eficiența accesibilă și răsfățul premium.
Pentru cei care caută o rutină de skincare completă și adaptată la nevoile fiecărei pielii, răspunsul este simplu: Beyoutiful.care.
-
Uncategorizedacum 5 zile
Oltenia Turistică 2.0 – Conferință și Târg, împreună pentru viitorul regiunii
-
Socialacum o săptămână
Alexandru Ferariu – antreprenorul român care își construiește discret imperiul în România și Republica Moldova
-
Politică localăacum o săptămână
Vizita delegației Heritage Foundation în România: Consolidarea parteneriatului strategic SUA–România
-
Evenimentacum o săptămână
Fosa septică ecologică vs. fosa tradițională – ce alegem?
-
Afaceriacum o săptămână
El Studio aniversează 20 de ani de frumusețe și excelență în București
-
Politică localăacum o săptămână
Producătorul țigărilor Carpați și Snagov, datorii la ANAF de 649 mil. lei, intră în concordat preventiv
-
Uncategorizedacum o săptămână
Casa Artelor din Sibiu – șansa unică a României de a câștiga Premiul Publicului Europa Nostra 2025
-
Uncategorizedacum 3 zile
3CHEAPS SOLUTIONS SRL: Două platforme românești care simplifică viața online