Connect with us

Exclusiv

EXCLUSIV/Demilitarizarea Poliției, o utopie… – Comisarul de Prahova

Publicat

pe

În anul 2002 se anunța cu surle și trâmbițe demilitarizarea Poliției prin Legea nr.360 privind statutul polițistului. Potrivit aceleiași Legi, la art. 22 alin.(5), se prevede, încă, că „în termen de 6 luni de la adoptare se va emite Legea privind funcțiile polițiștilor”. Ori, această Lege privind funcțiile polițiștilor nu a fost niciodată adoptată…

În toată istoria Ministerului de Interne această instituție a avut conducători nu doar incapabili ci și plagiatori… plagiatori ai normelor Ministerului Apărării Naționale… doar e greu să gândești, să reformezi dar, mai ales, să îți asumi o reformă. Așa că, cel mai bine e să copiezi de la altul pentru ca, orice se dovedește „a nu fi bun” să poți pasa răspunderea celui pe care l-ai copiat. La fel s-a întâmplat și în M.A.I. cu funcțiile polițiștilor („funcționari publici cu statut special”) ale căror funcții „de poliție” sunt … militare.

O recunoaște chiar legiuitorul atât în Anexele legilor unitare de salarizare cât, mai ales, Guvernul României în HG nr.498/2004 prin copierea funcțiilor militarilor și transpunerea acestor funcții și polițiștilor.

Pentru a ascunde această ilegalitate, același Guvern al României a emis HG-uri clasificate „secret de stat” în care a copiat funcțiile polițiștilor și militarilor din legile unice de salarizare, coeficienții acestora și le-a transpus în aceste norme infralegale adăugând „paranteze cu specializări”. Astfel, s-a născut „polițistul-psiholog (profesii incompatibile), polițistul-consilier-juridic (profesii incompatibile), polițistul-cizmar, polițistul-șofer, polițistul-coafez, polițistul-medic ș.am.d. (toate incompatibile cu cea de polițist) – se demonstrează chiar în HG nr.498/2004 pentru aprobarea Normelor metodologice privind echivalarea stagiului efectuat în funcţii militare şi funcţii specifice poliţiei, în cadrul structurilor Ministerului Administraţiei şi Internelor, cu stagiul în funcţii civile: la funcțiile militare ale polițiștilor din structurile suport echivalarea este, evident, cu cele din „viața civilă”. Concret: polițistul-relații cu cu publicul are corespondent în afara M.A.I. specialitatea „relații publice”; polițistul-psiholog are corespondent în afara M.A.I. specialitatea „psiholog” ș.a.m.d. Iar polițistul „din stradă” respectiv „din frontieră” (cel care face cu adevărat muncă de poliție, conform legii) NU ARE NICIO ECHIVALARE A FUNCȚIEI cu o altă funcție/atribuții din C.O.R.! O recunoaște chiar DGPMB-ul  în adeverința nr.795996/2018 (bineânțeles, după ce am demonstrat public ineficiența structurilor suport de resurse umane și, ulterior, am solicitat, public, externalizarea acestora: https://www.incisivdeprahova.ro/2018/03/12/exclusivprofesia-de-politist-bagatelizata-si-distrusa-chiar-de-m-si-guvernul-romaniei/).

Concret, în adeverința de mai-sus, polițistul criminalist este echivalat, ca și funcție civilă, cu plutonier major… ce legătură are gradul militar cu profesia de polițist ce trebuie echivalată cu „ceva” din Clasificarea Ocupațiilor din România ca și funcție/atribuții „civile” la trecerea în rezervă? Niciuna! Însă, astfel, s-a demonstrat că profesia de polițist, în România, este nu doar bagatalizată ci, practic, inexistentă… din păcate.

În continuare, la nivelul MAI sunt 160.000 posturi conform Anexei nr. 3 din HG nr.416/2007 privind structura organizatorică şi efectivele Ministerului Afacerilor Interne. Și această Anexă a fost secretizată abuziv cu nivelul „secret de stat” întrucât prevede doar numărul de posturi total, pe fiecare categorii de personal nicidecum nu se evidențiază polițiștii și militarii care efectuează strict atribuții de Ordine și Siguranță Publică, adică, se prevede: 65.000 polițiști (nr. total pentru Aparatul central al MAI, structuri subordonate/aflate în coordonarea acestuia ca și polițiști incidenți art. 26 alin.(1) din Legea nr.218/2002) și Poliția Română, 16.000 polițiști de frontieră, 30.000 jandarmi, 20.000 pompieri respectiv 29.000 f.p. și p.c. Bineânțeles că acesta este numărul de posturi (bugetate și nebugetate – încadrate și neîncadrate, la comun) nicidecum numărul concret de efective (personal)…

De ce spunem: „bugetate” și „nebugetate”? Pentru că posturile care nu sunt finanțate sunt folosite pentru a crea, artificial, structuri și posturi de „șefi”. Mai exact, pentru ca un individ să iasă cu o pensie frumușică (spre exemplu) și pentru că ceilalți șefi „sunt bine-puși în actualele funcții”, se creează petnru o perioadă de 6 luni o structură (birou, serviciu, direcție, direcție general) prevăzută doar cu un post de conducere bugetat. Posturile și, implicit, funcțiile celelalte care „se învârt” în jurul funcției de șef nu primesc finanțare și, astfel, „p.c.r.”ist-ul devine: „king of nothing” care își plimbă singur hârtiile (își dă singur de muncă). În unele cazuri, i se mai oferă acestui „king of nothing” o secretară respectiv șofer…

Așadar, „căpușele cu epoleți” (falșii polițiști din structurile suport) sunt „băgate la grămadă” cu cei care efectuează misiuni de ordine și siguranță publică tocmai pentru ca acești „paraziți intestinali” ai societății să își continue viața parazitară și să primească, ilegal, beneficiile statutului special de polițist. Până în prezent, din calculele noastre, statul Român a pierdut peste 1,5mld EURO prin plata de: salarii, prime și pensii falșilor polițiști din structurile suport ale M.A.I., indivizi care se pensionează ilegal începând cu vârsta de 45 de ani, persoane ce continuă să desfășoare atribuțiile comune (suport) în mediul priovat/de stat: resurse umane, juridic, psihologic, medical, secretariat, administrative-logistic, IT ș.a.m.d. Doar „legea lor” le permite.

Iar polițistul din stradă și din frontieră, după 25 de ani de stat: în stradă respectiv în frontieră (indiferent de vreme), nopți pierdute pentru prinderea persoanelor cerate cu Legea etc., la puțin timp după ce se pensionează, de regulă decedează (organismul lor este mult-prea îmbolnăvit ca să intre într-un ritm de viață al unei persoane normale)…

Așadar, „ca și fapt divers”, indivizi din Guvernul României și M.A.I. se fac vinovate (în opinia noastră) de încălcarea: art. 75 alin.(1) lit. d) teza a II-a[1] art.295[2] (delapidarea), art. 306[3], art. 307[4] Cod Penal însă, cine să aplice Legea în România atunci când vine vorba de încălcarea intereselor țării și ale U.E. (fonduri primate de la Uniune pentru programme/proiecte ale M.A.I. devalizate de „căpușele cu epoleți” care le gestionează fraudulos)? Parchetul? Instanțele? Poliția? Care: parchet, instanță, poliție când toate acestea sunt corupte, cu conducători impuși de „aleșii neamului”: corupți, avari și inculți?

Ca drept dovadă, potrivit Legii nr. 360/2002[5], polițistului îi este interzis să: facă parte din partide politice, să exprime opinii politice… dar, pe de cealaltă parte, M.A.I., potrivit OUG nr.30/2007[6], asigură punerea în aplicare a programului politic de guvernare al Guvernului României prin conducerea M.A.I.  (secretari și sub-secretari de stat) și a Poliției (condusă de un individ cu rang de secretar de stat)… iar acești secretari, potrivit Legii Guvernului nr. 90/2001[7] sunt numiți exclusiv politic fiind aceste funcții de demnitate publică. Ca și completare, funcțiile acestor „polițiști”-secretari (indivizi numiți politic, cu atribuții politice) nu se regăsesc ca și funcții asimilate în HG nr.498/2004. De ce? Fiindcă funcțiile de demnitate publică sunt funcții aparte, destinate „aleșilor”… oamenilor politici, nicidecum polițiștilor.

Iar toate acestea își au sediul în faptul că o gloată de pușlamale lașe și de rea-credință dar cu o inteligență malefică ieșită din comun (infracțională) ce s-a visat, în copilărie, „polițist”, își dorește mai presus de Lege să poarte ilegal legitimația și haina de polițist (implicit să îi fure și beneficiile atribuțiilor) decât să facă ceea ce face polițistul.

În concluzie, din haosul legislativ existent la ora actuală în România și Ministerul „Afaceriștilor” Interni din România observăm cum fiecare își face și aplică „propria lege”, în funcție de interesele personale exact ca într-un „stat fără Lege și fără Dumnezeu”, nediscriminarea, conflictul de interese, incompatibilitatea funcțiilor publice, Legea penală nefiind un impediment pentru acești „răsfățați ai banului public”… stat mafiot (popular vorbind). De ce? Fiindcă România nu are instituții care să reacționeze și care să aplice Legea, fiind aceste isntituții, la rândul lor, paralizate de „funcționari”-interlopi impuși de „aleșii neamului”. Ne îndreptăm spre Revoluție? Sau spre o nouă lovitură de stat, identică cu cea din decembrie 1989? (Alexandru Firicel -șef Department Investigații al Ziarului Comisarul de Prahova)

 

[1] Articolul 75Circumstanțe atenuante(1) Următoarele împrejurări constituie circumstanțe atenuante legale: d) acoperirea integrală a prejudiciului material cauzat prin infracțiune, în cursul urmăririi penale sau al judecății, până la primul termen de judecată, dacă făptuitorul nu a mai beneficiat de această circumstanță într-un interval de 5 ani anterior comiterii faptei. Circumstanța atenuantă nu se aplică în cazul săvârșirii următoarelor infracțiuni: contra persoanei, de furt calificat, tâlhărie, piraterie, fraude comise prin sisteme informatice și mijloace de plată electronice, ultraj, ultraj judiciar, purtare abuzivă, infracțiuni contra siguranței publice, infracțiuni contra sănătății publice, infracțiuni contra libertății religioase și respectului datorat persoanelor decedate, contra securității naționale, contra capacității de luptă a forțelor armate, infracțiunilor de genocid, contra umanității și de război, a infracțiunilor privind frontiera de stat a României, a infracțiunilor la legislația privind prevenirea și combaterea terorismului, a infracțiunilor de corupție, infracțiunilor asimilate infracțiunilor de corupție, a celor împotriva intereselor financiare ale Uniunii Europene, a infracțiunilor privitoare la nerespectarea regimului materiilor explozive și al precursorilor de explozivi restricționați, materialelor nucleare sau al altor materii radioactive, privind regimul juridic al drogurilor, privind regimul juridic al precursorilor de droguri, a celor privind spălarea banilor, privind activitățile aeronautice civile și cele care pot pune în pericol siguranța zborurilor și securitatea aeronautică, privind protecția martorilor, privind interzicerea organizațiilor și simbolurilor cu caracter fascist, rasist sau xenofob și a promovării cultului persoanelor vinovate de săvârșirea unor infracțiuni contra păcii și omenirii, a celor privind traficul de organe, țesuturi sau celule de origine umană, privind prevenirea și combaterea pornografiei și a celor la regimul adopțiilor.

[2] Articolul 295Delapidarea(1) Însușirea, folosirea sau traficarea de către un funcționar public, în interesul său ori pentru altul, de bani, valori sau alte bunuri pe care le gestionează sau le administrează se pedepsește cu închisoarea de la 2 la 7 ani și interzicerea exercitării dreptului de a ocupa o funcție publică.(2) Tentativa se pedepsește.

[3] Articolul 306Obținerea ilegală de fonduri(1) Folosirea ori prezentarea de documente sau date false, inexacte ori incomplete, pentru primirea aprobărilor sau garanțiilor necesare acordării finanțărilor obținute sau garantate din fonduri publice, dacă are ca rezultat obținerea pe nedrept a acestor fonduri, se pedepsește cu închisoarea de la 2 la 7 ani.(2) Tentativa se pedepsește.

[4] Articolul 307Deturnarea de fonduri(1) Schimbarea destinației fondurilor bănești ori a resurselor materiale alocate unei autorități publice sau instituții publice, fără respectarea prevederilor legale, se pedepsește cu închisoarea de la unu la 5 ani.(2) Cu aceeași pedeapsă se sancționează și schimbarea, fără respectarea prevederilor legale, a destinației fondurilor provenite din finanțările obținute sau garantate din fonduri publice.(3) Tentativa se pedepsește.

[5] Articolul 10 (3) Candidații care au promovat concursul de admitere în instituțiile de învățământ ale Ministerului Afacerilor Interne, precum și persoanele care urmează să ocupe funcțiile de polițist în condițiile art. 9 alin. (2^1), (2^2) și (3) nu trebuie să aibă calitatea de membru al vreunui partid politic sau organizații cu caracter politic. Articolul 25 (2) Se interzice introducerea în dosarul personal al polițistului a oricăror documente referitoare la opiniile sale politice, sindicale, religioase sau de orice alta natura. Articolul 43Polițistului ii este interzis, în orice împrejurare: f) să redacteze, să imprime sau să difuzeze materiale ori publicații cu caracter politic, imoral sau care instiga la indisciplină; Articolul 45(1) Polițistului îi este interzis:a) să facă parte din partide, formațiuni sau organizații politice ori să desfășoare propaganda în favoarea acestora;b) să exprime opinii sau preferințe politice la locul de muncă sau în public; c) să candideze pentru autoritățile administrației publice locale, Parlamentul României și pentru funcția de Președinte al României; d) să exprime în public opinii contrare intereselor României;e) să declare sau să participe la greve, precum și la mitinguri, demonstrații, procesiuni sau orice alte întruniri cu caracter politic;

[6] Articolul 1 b) realizarea Programului de guvernare şi a strategiilor în domeniul reformei administraţiei publice şi ordinii publice şi monitorizarea, în numele Guvernului, a elaborării şi aplicării programelor de reformă instituţională de către ministere şi celelalte autorităţi ale administraţiei publice centrale*); Articolul 2Pentru realizarea obiectivelor din domeniile sale de competenţă, Ministerul Afacerilor Interne*) exercită următoarele funcţii:a) funcţia de strategie, prin care elaborează politicile sectoriale şi strategiile de punere în aplicare a Programului de guvernare şi a politicilor comunitare în domeniile sale de competenţă; Articolul 3(1) Ministerul Afacerilor Interne*) îndeplineşte următoarele atribuţii principale:a) în domeniul administraţiei publice:1. monitorizează aplicarea prevederilor cuprinse în strategiile şi programele de reformă şi restructurare a administraţiei publice centrale şi locale, elaborate pe baza Programului de guvernare, în conformitate cu politicile Uniunii Europene şi legislaţia internă, şi asigură realizarea strategiilor şi programelor în domeniul său de activitate*); 22. asigură, prin structurile de specialitate din subordine, aplicarea strategiei şi a programului de guvernare în domeniul managementului funcţiei publice şi al funcţionarilor publici, formarea şi perfecţionarea pregătirii profesionale specializate în administraţia publică, activitatea de evidenţă a persoanelor, precum şi activitatea de prevenire şi gestionare a situaţiilor de urgenţă civilă*). c) alte atribuţii: 2. asigură participarea corespunzătoare la procesul de elaborare a politicilor şi actelor normative comunitare, îndeplinirea obligaţiilor ce revin României în calitate de stat membru al Uniunii Europene, realizarea strategiilor şi programelor naţionale adoptate în contextul politicilor Uniunii Europene şi reprezentarea României la Consiliul JAI şi în comitetele şi grupurile de lucru ale Consiliului Uniunii Europene şi Comisiei Europene, pentru domeniile sale de competenţă; 7. elaborează obiectivele şi orientările activităţii internaţionale în domeniul administraţiei publice şi afacerilor interne, potrivit Programului de guvernare şi obligaţiilor ce îi revin din strategiile naţionale şi documentele internaţionale la care România este parte; organizează, coordonează, monitorizează, asigură şi execută, în ţară şi în străinătate, activităţi de cooperare, reprezentare şi relaţii internaţionale în domeniul său de competenţă;

[7] Articolul 15Primul-ministru numește și eliberează din funcție: d) secretarii de stat și subsecretarii de stat; Articolul 47(1) În activitatea de conducere a ministerului ministrul este ajutat de unul sau mai mulți secretari de stat, potrivit hotărârii Guvernului de organizare și funcționare a ministerului.(2) În cadrul ministerelor, instituțiilor publice și altor organe de specialitate ale administrației publice centrale poate fi utilizată și funcția de subsecretar de stat, potrivit hotărârii Guvernului privind organizarea și funcționarea acestora. Articolul 48Secretarii de stat exercită atribuțiile delegate de către ministru. Articolul 51În cazul în care ministrul, din diferite motive, nu își poate exercită atribuțiile curente, va desemna secretarul de stat care exercită aceste atribuții, înștiințându-l pe primul-ministru despre aceasta.

Exclusiv

Cum analfabetismul funcțional a migrat de la IPJ Prahova la Poliția de Frontieră și înapoi spre IGPR – Ziarul Incisiv de Prahova

Publicat

pe

Țara arde, fermierii plâng, iar politicienii se fac că plouă! DNA, dormiți liniștiți sau sunteți la cheremul mafiei? Incisiv de Prahova vă prezintă radiografia unui jaf național, în care rachetele antigrindină nu alungă grindina, ci atrag seceta și umplu buzunarele șmecherilor!

Fermierii 007: Licență de uscat mafia! Cum au devenit detectivi mai buni ca la DNA, săpând după adevărul ingropat sub rachete!

Credeați că fermierii sunt doar niște țărani buni de pus la muncă? Greșiți amarnic! S-au transformat în agenți 007 ai agriculturii, mai iscusiți decât James Bond la cules de căpșuni! Au dezgropat secrete murdare, au adunat dovezi incendiare și au demascat minciunile cu care mafia antigrindină ne fură ploaia pe față!

Bilanțul de mediu: Dosarul Secret X al secetei! Documentul interzis care arată cum ne fură ploaia pe față, dar parlamentarii votează orbește!

Au scos la iveală Bilanțul de Mediu, un document secret ținut sub cheie timp de 17 ani, care demonstrează că rachetele antigrindină distrug norii și reduc precipitațiile! Dar cine să bage în seamă adevărul, când Parlamentul votează legi pe încredere, ca la piață? Nu-i așa că e frumos să fii deputat în România?

AASNACP: Autoritatea Națională Pentru Acoperirea Secetei si a prostiei! Minciuni, manipulări si refuzul de a răspunde – Parcă sunt politicieni in campanie!

Autoritatea Antigrindină (AASNACP) se ascunde după degetul „datelor personale” și refuză să ofere informații publice! Minciuni, manipulări și refuzul de a răspunde – parcă sunt politicieni în campanie electorală! Dar fermierii nu se lasă păcăliți! Știu că AASNACP este o mașinărie de sifonat bani publici și de acoperit seceta!

APM: Fabrica de avize pe bandă sau complici la deșertificare? Cum dau undă verde la otrăvirea solului cu iodură de argint, fără să clintească un mușchi!

Documentul

Și ce face Agenția pentru Protecția Mediului (APM)? Dă avize pe bandă rulantă, fără să verifice dacă rachetele antigrindină otrăvesc solul, apa și aerul cu iodură de argint! Parcă sunt complici la deșertificarea României! Dormiți liniștiți, noi vă furăm cerul!

Corina Atanasiu: Eroina USR a hoților de ploaie sau marionetă in mâinile mafiei antigrindină? Oare nu stie că trădează fermierii pe față?

În acest carusel al minciunilor, apare și o deputată USR, Corina Atanasiu, care apără cu vehemență sistemul antigrindină! Oare e naivă și nu știe ce se întâmplă? Sau e o marionetă în mâinile mafiei antigrindină? Fermierii se întreabă dacă nu cumva a uitat pe cine reprezintă în Parlament!

Primăria Breaza acuză: Rachetele provoacă inundații, nu alunga grindină! Un avocat Primar e coșmarul mafioților, dar Prefectura doarme-n papuci!

Și ca tacâmul să fie complet, primarul orașului Breaza, un avocat de temut, acuză sistemul antigrindină că provoacă inundații devastatoare! Dar Prefectura doarme-n papuci și nu ia nicio măsură! Parcă sunt toți complici la acest jaf!

SRI (Pensionari): Umbrele protectoare ale Mafiei? Cum foștii securiști apără o afacere criminală, in numele Siguranței Naționale (a lor, bineînțeles!)

Și cine apără sistemul antigrindină? Foști ofițeri SRI, cu pensii speciale și nostalgii securiste! Invocă „siguranța națională” și susțin că sistemul antigrindină e vital pentru țară! Adică, pe românește, recunosc că jaful e orchestrat de o gașcă de securiști!

Incisiv de Prahova: Casandra României, vocea fermierilor! Am avertizat, am luptat, acum cerem justiție si ploaie, nu minciuni si rachete!

Rachete, minciuni și secetă: Cum ‘Antigrindina S.R.L.’ a secat fermierii de bani (aici), (aici),  (aici),  (aici), (aici) e (aici),  (aici),   (aici)(aici),  (aici), (aici),  (aici),  (aici), (aici), (aici),   (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici),  (aici) , etc

În tot acest haos, există și o voce care spune adevărul: Incisiv de Prahova! Am fost ridiculizați, amenințați, ignorați, dar nu am cedat! Am luptat pentru drepturile fermierilor și am demascat jaful antigrindină! Acum cerem justiție și ploaie, nu minciuni și rachete!

Concluzie: DNA, deschideți ochii, sau vă deschidem noi! Hoții de ploaie la pușcărie, nu la emisiuni TV!

Așadar, DNA, e timpul să vă faceți treaba! Deschideți o anchetă serioasă și trimiteți hoții de ploaie la pușcărie! Nu vă mai ascundeți după degetul „datelor personale” și nu mai protejați mafia antigrindină!

România are nevoie de ploaie, nu de rachete! Are nevoie de justiție, nu de minciuni! Iar hoții de ploaie trebuie să ajungă la Rahova, nu la vreo emisiune TV unde să se victimizeze!

Incisiv de Prahova va continua să lupte pentru drepturile fermierilor și pentru adevăr! Vom reveni cu dezvăluiri incendiare și cu numele complicilor la acest jaf național!

Stați cu ochii pe Incisiv de Prahova! Săptămâna viitoare, vom da cărțile pe față! Documente incendiare ce vor transforma ancheta într-un bilet direct spre Rahova, pentru toți membrii mafiei antigrindină! (Cristina T.).

Citeste in continuare

Exclusiv

Minciuni pe factură, secetă la export și fermieri detectivi pe urmele hoților de ploaie! – Ziarul Incisiv de Prahova

Publicat

pe

Tună și fulgeră indignarea!

Tună și fulgeră indignarea în Prahova! Nu e ploaie, din păcate, ci furia mocnită a fermierilor, sătui de minciuni, taxe pe secetă și rachete antigrindină care le golesc buzunarele și le usucă pământurile. De ani de zile, Incisiv de Prahova a fost vocea disperată a acestor oameni, strigând în deșert despre jaful din sistemul antigrindină. Acum, când Corpul de Control al Ministrului Agriculturii confirmă, negru pe alb, ceea ce noi am dezvăluit cu riscul vieții – că Antigrindina S.R.L. a fost o mașinărie de sifonat bani publici, o crimă economică cu premeditare – e timpul să trecem la fapte!

Fermierii prahoveni, agenți 007 ai agriculturii: Dau clasă la DNA și scot la iveală adresele secrete!

Uitați de James Bond și de gadgeturile sale! Adevărații agenți 007 ai României sunt fermierii prahoveni, detectivi ai plugului, mai iscusiți decât Hercule Poirot la cules de căpșuni! Sătui să fie mințiți și furați, acești eroi ai câmpului au pus mâna pe documente incendiare, adrese secrete, cereri disperate și răspunsuri halucinante, care demonstrează complicitatea dintre Antigrindina S.R.L., Ministerul Agriculturii și alte instituții ale statului.

Luați aminte, hoți de ploaie! Fermierii au scos la iveală corespondența dintre ei și Inspectoratul pentru Situații de Urgență „Șerban Cantacuzino” al Județului Prahova și Instituția Prefectului – Județul Prahova, în care solicită, în baza Legii nr. 544/2001 privind liberul acces la informațiile de interes public, lista completă a dezastrelor meteorologice de tip inundații și viituri consemnate oficial pe teritoriul județului Prahova în ultimii 20 de ani (2004-2024). De ce? Pentru că fermierii știu că rachetele voastre antigrindină nu doar că nu protejează de grindină, dar provoacă inundații devastatoare!

Și asta nu e tot! Fermierii au trimis o scrisoare usturătoare către Primul Ministru al României, Ministrul Agriculturii și Guvernul României, în care își manifestă insatisfacția în legătură cu răspunsurile primite de la Autoritatea pentru Administrarea Sistemului Național de Combatere a Căderilor de Grindină și Creștere a Precipitațiilor. Un răspuns care, citez, „conține contradicții interne, reinterpretări neștiințifice și omisiuni care compromit credibilitatea poziției oficiale”.

Bilanțul de Mediu – arma secretă a fermierilor: Dovezi incendiare ignorate sistematic de autorități!

Credeați că ați scăpat de Bilanțul de Mediu? V-ați înșelat amarnic! Acest document-bombă, mai secret decât planurile lui Bin Laden și mai bine păzit decât rețeta de la Coca-Cola, este arma secretă a fermierilor prahoveni! Un raport incendiar, realizat în 2007, care demonstrează, negru pe alb, că sistemul antigrindină nu doar că nu ne protejează de grindină, dar ne fură ploaia pe față!

Vă mai amintiți de citatele din acest document, pe care autoritățile au încercat să le îngroape sub tone de minciuni și promisiuni deșarte? Citate precum „Norul sărăcește considerabil în apă în urma acțiunii de combatere a grindinei” sau „Au fost necesare max. 45 min. pentru disiparea completă a formațiunii noroase” ar trebui să dea fiori reci pe șira spinării oricărui om cu scaun la cap. Dar nu și autorităților noastre, care au preferat să ignore acest raport și să continue să sifoneze bani publici!

Și culmea tupeului! Acest Bilanț de Mediu, mai secret decât planurile lui Putin, nu a fost prezentat nici măcar Parlamentului României, atunci când s-a votat Legea nr. 173/2008 privind intervențiile în atmosferă! Adică, onorabilii deputați au votat o lege de importanță națională pe baza unor minciuni frumoase, fără să aibă acces la datele științifice reale privind efectele sistemului antigrindină! Nu-i așa că e frumos să fii parlamentar în România? Votezi legi pe încredere, ca la piață!

AASNACP – Autoritatea Națională pentru Acoperirea Secetelor și a Minciunilor: Răspunsuri evazive, contradicții flagrante și tupeu maxim!

Și acum, să analizăm cu lupa răspunsurile halucinante ale Autorității pentru Administrarea Sistemului Național Antigrindină și de Creștere a Precipitațiilor (AASNACP) la solicitările fermierilor prahoveni. O adevărată capodoperă de evaziune, manipulare și tupeu!

În Adresa nr. 4652/25.08.2025, AASNACP se screme să ne convingă că Bilanțul de Mediu din 2007 este doar „informativ” și că nu produce efecte juridice. Adică, pe românește, ne spun că pot să ignore liniștiți acest document, chiar dacă el demonstrează că sistemul antigrindină fură ploaia!

Mai mult, AASNACP încearcă să minimizeze concluziile Bilanțului de Mediu, reinterpretând expresia „sărăcirea în apă” ca un proces natural post-precipitație. Adică, ne spun că norii devin „săraci în apă” oricum, chiar și fără rachetele lor antigrindină! Dar fermierii nu sunt proști! Ei știu că rachetele antigrindină distrug norii și reduc precipitațiile!

Și culmea tupeului! AASNACP neagă orice legătură între lansarea rachetelor și disiparea norilor, invocând durata medie de viață a norilor convectivi (30-45 min) și susținând că rachetele nu pot influența traiectoria sau evoluția acestora. Adică, ne spun că rachetele lor nu au niciun efect asupra norilor, chiar dacă fermierii au văzut cu ochii lor cum norii se destramă după lansarea rachetelor!

În scrisoarea trimisă către Guvern, fermierii prahoveni spun clar: „Documentul R. AASNACP 4652/2025 nu răspunde substanțial solicitărilor fermierilor din Prahova. Ba mai mult, conţine contradicţii interne, reinterpretări neştiinţifice și omisiuni care compromit credibilitatea poziţiei oficiale.”

Rachete, minciuni și secetă: Cum ‘Antigrindina S.R.L.’ a secat fermierii de bani (aici),  (aici), (aici) e (aici),  (aici),   (aici)(aici),  (aici), (aici),  (aici),  (aici), (aici), (aici),   (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici),  (aici) , etc

„Date personale”, minciuni publice: Cum mafia antigrindină se ascunde fals după GDPR, dar Incisiv le dă masca jos!

Și când credeam că am văzut tot circul, iată că AASNACP ne mai servește o minciună gogonată! Refuză să ofere informații fermierilor prahoveni, invocând protecția „datelor personale”! Adică, pe bune? Voi, ăștia care ați secat țara de ploaie și ați umplut buzunarele șmecherilor, vă ascundeți acum după fusta GDPR? Vă e frică de fermierii care vor să știe unde s-au dus banii lor?

În adresa nr. 2472/22.04.2025, AASNACP invocă „date personale” ca să refuze accesul la informații. Dar Incisiv de Prahova nu se lasă păcălit! Noi am obținut această adresă de pe site-ul unei prefecturi din România, deci este un document public! Și ce găsim în el? Minciuni ordinare, gogonate, cu care mafia antigrindină a intoxicat instituțiile statului!

AASNACP susține că documentul „Sistemul Național Antigrindină și de Creștere a Precipitațiilor” (nr. 2472/22.04.2025) a fost transmis către Federația AGRO PROPACT. Dar, când fermierii cer copii ale corespondenței, AASNACP refuză, invocând „date cu caracter personal”!

Adică, pe românește, nu vă dăm nimic, că e secret! Vă e frică să nu se afle cum sifonați banii publici? Vă e frică să nu se vadă complicitățile și interesele meschine? Stați liniștiți, că noi o să le scoatem la iveală, una câte una! Ne ascundem FALS după GDPR, dar lasă urme de minciuni peste tot. Credeau că suntem proști? Au încurcat-o cu Incisiv de Prahova!

Caunei Florea, maestrul minciunilor: Cum ne vrăjește directorul Antigrindină cu termeni tehnici, dar ne lasă cu seceta-n curte!

Și ca tacâmul să fie complet, îl avem și pe directorul general al AASNACP, Gheorghe Caunei Florescu, un maestru al minciunilor și al manipulării! Un expert în a ne vrăji cu termeni tehnici și explicații savante, ca să ne ascundă faptul că ne fură pe față!

În declarațiile sale publice, Caunei Florescu ne spune că „sistemele convective produc precipitații cu caracter local”, dar uită să menționeze că rachetele antigrindină pot transforma o ploaie normală într-un potop apocaliptic! Ne spune că „metoda de combatere a căderilor de grindină prin intermediul rachetelor vizează exclusiv activitatea de combatere”, dar uită să menționeze că rachetele distrug norii și reduc precipitațiile!

Caunei Florea este un magician al cuvintelor, un iluzionist care ne promite ploaie, dar ne lasă cu seceta-n curte! Un șmecher care se ascunde în spatele unor titluri pompoase și a unor discursuri complicate, dar care nu poate ascunde faptul că este complice la jaful antigrindină!

Primăria Breaza acuză: Rachetele antigrindină, vinovate de inundații? Un avocat la Primărie, coșmarul oricărui mafiot!

Și ca să vedeți că jaful antigrindină nu se limitează doar la secetă, ci provoacă și inundații devastatoare, vă prezentăm cazul primarului orașului Breaza, Novac Bogdan Cristian, un avocat de temut!

În 2021, edilul a trimis o sesizare către Prefectură, acuzând direct sistemul antigrindină că a provocat inundații devastatoare în localitate. „Ca urmare a ploilor torențiale care au avut loc în orașul Breaza în zilele de 11, 12 și 27.06.2021 și ținând seama de viiturile care s-au produs în zona Podu Vadului, vă facem cunoscut că din informațiile pe care le deținem acestea au fost provocate de rachetele antigrindină lansate din Unitatea de combatere a căderilor de grindină Câmpina,” scria primarul Novac, cerând, pe bună dreptate, stoparea acestor operațiuni criminale.

Ce a făcut Prefectura? A trimis sesizarea mai departe, direct la sursa problemei: Autoritatea pentru Administrarea Sistemului Național Antigrindină și de Creștere a Precipitațiilor (ASNACP), o instituție care pare că și-a schimbat denumirea în Autoritatea Națională pentru Acoperirea Secetelor și Inundațiilor.

Iar răspunsul ASNACP este o capodoperă de minciună și manipulare, demnă de Cartea Recordurilor! În adresa nr. 4023/07.07.2021, ASNACP se screme să explice că, de fapt, rachetele nu au fost lansate direct spre Breaza, ci „în apropiere”. Adică, pe românește, au tras în direcția norilor, dar nu chiar în direcția aia, ci un pic mai la stânga, ca să nu bată la ochi. Parcă norii ar sta pe loc și n-ar fi purtați de vânt!

Mai mult, ASNACP se apără invocând „schimbările climatice” și „regimul hidrografic local”, ca și cum rachetele antigrindină n-ar avea nicio influență asupra vremii. Halucinant!

Pensiile SRI și avizele de la Balamuc: Rețeta perfectă pentru o secetă națională!

Și ca să înțelegeți cine se află în spatele acestui jaf colosal, trebuie să vă spunem că sistemul antigrindină este protejat de o rețea bine închegată, cu legături strânse în serviciile secrete (pensionari) și cu avize de la Balamuc!

Un fost senator și ofițer SRI, probabil cu pensie specială și nostalgia vremurilor trecute, a avut tupeul să iasă la TV și să apere sistemul antigrindină, invocând „profesionalismul” foștilor săi colegi din sistem. Adică, pe românește, recunoaște că jaful e orchestrat de o gașcă de ofițeri SRI!

Nu e de mirare că sistemul antigrindină a fost lăsat să funcționeze nestingherit timp de atâția ani, chiar și în ciuda dovezilor clare că acesta provoacă secetă și inundații! Nu e de mirare că autoritățile au ignorat Bilanțul de Mediu și au refuzat să ofere informații fermierilor!

Sistemul antigrindină este un tun subvenționat de stat și protejat de securiști! O afacere criminală, în care banii publici sunt sifonați în buzunarele șmecherilor, iar fermierii sunt lăsați să se descurce cu seceta și inundațiile! Si au avize de la Balamuc

E timpul să luați furcile și să cereți socoteală?!

Ajunge! Nu mai putem tolera minciuna și jaful! Nu mai putem permite ca acești hoți de ploaie să ne distrugă agricultura și să ne fure viitorul!

Fermieri prahoveni, fermieri români, uniți-vă forțele și cereți dreptate! Arătați-le politicienilor corupți și mafioților cu aviz de la nebuni că nu mai sunteți dispuși să tolerați minciuna și jaful!

Cereți demisii imediate! Cereți anchete penale! Cereți tragerea la răspundere a tuturor vinovaților! Nu vă mai lăsați păcăliți de promisiuni deșarte și de explicații halucinante! Vreți să știți unde s-au dus banii, cine i-a furat și cine a protejat hoții!

Nu mai stați cu mâinile în sân, așteptând ca statul să vă apere! Luați furcile și cereți socoteală! Pentru că, așa cum spunea un fermier prahovean, cu lacrimi în ochi: „Ploaia se întoarce, dar pe voi nu vă mai iartă nimeni!”

Incisiv de Prahova este alături de voi! Vom continua să investigăm acest caz și să dezvăluim toate mizeriile din sistemul antigrindină! Nu ne vom opri până când toți vinovații nu vor plăti pentru faptele lor!

Incisiv de Prahova – vocea fermierilor, coșmarul mafiei: Vom continua să luptăm până la capăt!

Ziarul Incisiv de Prahova a fost vocea care a strigat în deșert, avertizând asupra jafului antigrindină! Am fost ridiculizați, ignorați și chiar amenințați! Dar nu am cedat! Am continuat să luptăm pentru drepturile fermierilor, până când am scos la iveală adevărul!

Și nu ne vom opri aici! Vom continua să investigăm acest caz și să dezvăluim toate mizeriile din sistemul antigrindină! Vom publica numele complicilor la acest jaf național! Vom lupta până la capăt pentru ca hoții de ploaie să ajungă la pușcărie!

Pentru că Incisiv de Prahova este vocea fermierilor, coșmarul mafiei! Suntem singurii sănătoși într-o țară de nebuni! Suntem Casandra României, și v-am spus noi că e jaf!

Concluzie: Tunurile cu rachete se îndreaptă spre Rahova, nu spre nori!

Așadar, dragi români, nu mai stați cu mâinile în sân! A susține menținerea unui sistem scump, ineficient și dăunător înseamnă a susține, de fapt, mafia care îl controlează, o rețea bine închegată cu legături strânse în serviciile secrete (pensionari).

Realitatea este simplă:

  • sistemul nu are dovezi de eficiență,
  • documentele oficiale arată reducerea precipitațiilor,
  • fermierii plătesc deja cu recolte compromise,
  • mediul este expus la poluare cu iodură de argint.

Suspendarea tragerilor nu a distrus nimic. Dimpotrivă, a fost primul pas spre responsabilitate. România are nevoie de soluții reale la schimbările climatice, nu de specialiști în iluzii, avocați pensionari din serviciile secrete și avize de la balamuc.

Tunurile cu rachete nu se mai îndreaptă spre nori, ci spre Rahova! Pentru că hoții de ploaie trebuie să ajungă direct la pușcărie, nu la vreo emisiune TV unde să se victimizeze!

Vom reveni cu dezvăluiri incendiare și cu numele complicilor la acest jaf național! Stați cu ochii pe noi! (Cristina T.).

Citeste in continuare

Exclusiv

Cum alegi mașina potrivită pentru un road trip în România?

Publicat

pe

De

Un road trip prin România este una dintre cele mai frumoase modalități de a descoperi diversitatea peisajelor – de la Transfăgărășan și Transalpina până la Delta Dunării și litoralul Mării Negre. Însă, pentru ca experiența să fie plăcută și fără griji, alegerea mașinii potrivite este la fel de importantă ca traseul în sine.

Dacă te întrebi cum să alegi mașina ideală de închiriat pentru un road trip în România, iată câteva criterii și recomandări care te vor ajuta să iei cea mai bună decizie.

1. Analizează tipul de traseu pe care îl vei parcurge

Primul pas este să te gândești la drumurile pe care vei merge:

  • Autostradă și drumuri naționale – ideal pentru mașini compacte sau sedanuri economice.
  • Drumuri montane și serpentine – un SUV sau un crossover îți oferă mai multă stabilitate și confort.
  • Drumuri de țară sau teren accidentat – un vehicul 4×4 poate fi soluția potrivită.

👉 Dacă planifici un traseu variat, un SUV de dimensiuni medii este adesea cea mai bună alegere.

2. Dimensiunea mașinii și numărul de pasageri

Confortul este esențial în timpul unui road trip. Ține cont de:

  • Numărul de persoane – pentru 2-3 pasageri, un hatchback sau sedan este suficient; pentru 4-5 persoane, un SUV sau un break este mai confortabil.
  • Spațiul pentru bagaje – dacă planifici mai multe opriri sau drumeții, ai nevoie de un portbagaj încăpător.
  • Confort pe distanțe lungi – scaune ergonomice și spațiu suficient pentru picioare fac diferența după câteva ore de condus.

3. Consumul de combustibil și eficiența

Un road trip poate însemna sute sau chiar mii de kilometri. De aceea, consumul este un factor cheie:

  • Mașinile economice sunt ideale pentru trasee lungi pe șosele principale.
  • SUV-urile și mașinile mai mari oferă confort și putere, dar au un consum mai ridicat.
  • Diesel sau benzină? – dieselul poate fi mai eficient pentru drumuri lungi, dar pe distanțe scurte diferența este mică.

4. Dotările și tehnologia

Pe un drum lung, dotările potrivite îți pot face călătoria mult mai plăcută:

  • Sistem de navigație – GPS actualizat sau conectivitate Android Auto/Apple CarPlay.
  • Aer condiționat automat – indispensabil vara.
  • Sisteme de siguranță – ABS, ESP, senzori de parcare sau camere video.
  • Cruise control – extrem de util pe autostrăzi și drumuri întinse.

5. Bugetul de închiriere

Un alt aspect important este costul total:

  • Închirieri auto pe termen scurt – ideale pentru un weekend sau o vacanță de câteva zile.
  • Închirieri auto pe termen lung – potrivite pentru road trip-uri extinse sau pentru cei care vor să combine vacanța cu mai multe opriri.

👉 Nu uita să verifici ce este inclus în preț: asigurare, kilometri, garanție și politica de combustibil.

6. Asigurările și siguranța pe drum

Un road trip înseamnă multe ore la volan și drumuri variate. Pentru liniștea ta:

  • Verifică dacă oferta include RCA și CASCO.
  • Întreabă despre franșiză și posibilitatea de a o reduce.
  • Asigură-te că ai asistență rutieră 24/7 inclusă în contract.

7. Recomandări pentru road trip-uri în România

  • Pentru trasee urbane + autostradă (București – Cluj, București – Timișoara): o mașină compactă sau un sedan este suficientă.
  • Pentru trasee montane (Transfăgărășan, Transalpina): un SUV sau crossover îți oferă siguranță și putere.
  • Pentru vacanțe în familie (Delta Dunării, litoral): un break sau un SUV cu portbagaj mare este alegerea ideală.

Cum te ajută Carhunt să alegi mașina potrivită?

La Carhunt, ai la dispoziție o flotă diversificată pentru orice tip de road trip:

  • mașini economice pentru drumuri lungi cu buget redus,
  • SUV-uri și crossover-uri pentru trasee montane,
  • modele premium pentru confort sporit,
  • opțiuni de 7 locuri pentru vacanțe cu familia sau grupurile de prieteni.

În plus, oferim asigurare inclusă, asistență rutieră 24/7 și transparență totală în ceea ce privește costurile. Astfel, te poți bucura de drum fără griji.

Alegerea mașinii pentru un road trip în România depinde de traseu, numărul de pasageri, consum și confort. Pentru drumuri lungi și variate, un SUV este adesea cea mai bună alegere. Pentru vacanțe urbane sau autostradă, o mașină compactă sau un sedan oferă un raport excelent între cost și eficiență.

Indiferent de alegerea ta, Carhunt îți pune la dispoziție mașina potrivită, astfel încât să te bucuri de frumusețea drumurilor din România fără stres și cu costuri corecte.

Citeste in continuare

Parteneri

Știri din București

Afaceri12 ore inainte

Cămin de bătrâni modern în București – „Acasă la bunici”

Atunci când vine momentul să alegeți un loc sigur și potrivit pentru părinți sau bunici, este important să știți că...

Exclusiv15 ore inainte

Cum analfabetismul funcțional a migrat de la IPJ Prahova la Poliția de Frontieră și înapoi spre IGPR – Ziarul Incisiv de Prahova

Țara arde, fermierii plâng, iar politicienii se fac că plouă! DNA, dormiți liniștiți sau sunteți la cheremul mafiei? Incisiv de...

Uncategorized24 de ore inainte

Target3D îşi optimizează producţia virtuală şi motion capture cu soluția KVM over IP de la ATEN

București, 18 September 2025 – ATEN International prezintă implementarea realizată în studioul Target3D din UK, ca poveste de succes pentru implementarea...

Eveniment2 zile inainte

Comunicat de presă finalizare proiect QUALITY MEDICAL VISION SRL

Planului Național de Redresare și Reziliență (PNRR) – Componenta 9. Suport pentru sectorul privat, cercetare, dezvoltare și inovare, Investiția I3....

Afaceri2 zile inainte

Ce trebuie să știi înainte să alegi un serviciu de amanet auto București

În București există numeroase opțiuni pentru cei care au nevoie rapid de bani și vor să apeleze la un serviciu...

Eveniment2 zile inainte

UAT Comuna Baia, județul Suceava, anunță finalizarea proiectului „Înființarea și dotareaunui centru de colectare prin aport voluntar în Comuna Baia, Județul Suceava – Runda 1”

Industria de gaming continuă să crească într-un ritm accelerat, iar anul 2025 aduce cu sine o serie de tendințe interesante...

Uncategorized2 zile inainte

Andrew Melchior aduce experiența din spatele Massive Attack și Björk la Festivalul de Transfer Tehnologic, TECHConnect – înscrieri încă deschise

Brașov, Sibiu și Târgu Mureș vor găzdui, între 7–9 octombrie, prima ediție a TECHConnect – Festival de Transfer Tehnologic. Evenimentul...

Eveniment2 zile inainte

Startul sezonului de toamnă la solarii: cum își pregătesc fermierii culturile pentru iarnă și primăvară

Industria gamingului a cunoscut în ultimii ani o creștere spectaculoasă în România, iar magazinele online au devenit principalele surse pentru...

Eveniment2 zile inainte

Cele mai apreciate produse de gaming în 2025: recomandări și review-uri

Industria de gaming a continuat să crească spectaculos în ultimii ani, iar 2025 nu face excepție. Jocurile sunt mai imersive...

Eveniment2 zile inainte

Cum influențează magazinele online piața de gaming din România

Industria de gaming din România a cunoscut o expansiune semnificativă în ultimii ani, iar magazinele online au avut un rol...

Eveniment3 zile inainte

Ghid pentru gameri cum să profiți de reduceri și promoții în magazinele online

Industria de gaming din România a cunoscut o expansiune semnificativă în ultimii ani, iar magazinele online au avut un rol...

Uncategorized3 zile inainte

Cine Alege Magia unui Ghiozdan Personalizat? Mamele Creative Știu Răspunsul!

Introducere: În goana după cadoul perfect, după acel ceva care să aducă un zâmbet uriaș pe chipul copilului tău, te-ai...

Uncategorized3 zile inainte

3CHEAPS SOLUTIONS SRL: Două platforme românești care simplifică viața online

Pe o piață digitală aflată în continuă expansiune, firmele românești reușesc să dezvolte proiecte care aduc un impact real. Un...

Eveniment3 zile inainte

Tendințe în 2025: produsele de gaming care fac furori în magazinele online

Industria de gaming din România a cunoscut o expansiune semnificativă în ultimii ani, iar magazinele online au avut un rol...

Social3 zile inainte

Prebiotice, postbiotice sau simbiotice? Cum alegem CORECT ce ni se potrivește

Interesul pentru microbiomul intestinal și modul în care acesta influențează sănătatea generală a crescut semnificativ în ultimii ani, iar drept...

Uncategorized3 zile inainte

Smartphone-urile ZTE nubia sunt disponibile la prețuri speciale în cadrul Revoluției Prețurilor la eMAG

București, România (17 September 2025) – ZTE Corporation, un lider global în tehnologie și inovație, anunță că, în perioada 16–18 septembrie 2025, mai...

Știrea Zilei