Connect with us

Afaceri

Lovitură totală pentru România. Ordinul a fost semnat noaptea. S-a aflat abia acum – Capital |

Publicat

pe

Într-o postare pe pagina personală de Facebook, Claudiu Năsui anunță informația care va zgudui întreaga țară. Acesta susține că vechea clasă ”politică coruptă” revine în forță, făcând referire la tunul imobiliar Salrom pleca din sediul pe care îl avea închiriat pe mai mulți ani și se muta într-un imobil închiriat la rândul lui de Lido SA, o altă companie de stat.

Mai exact, Salrom urma să plătească chirie pe  tot restul anilor și să o plătească și pentru sediul nou.

„Vechea clasă politică coruptă revine în forță. Mai țineți minte la începutul anului când s-a încercat un tun imobiliar la compania de stat Salrom?

Pe scurt la începutul anului se pregătea un tun imobiliar prin care Salrom pleca din sediul pe care îl avea închiriat pe mai mulți ani și se muta într-un imobil închiriat la rândul lui de Lido SA (o altă companie de stat) și pe care ea îl subînchiria mai departe de la o firmă Oscar Downstream. Rezultatul este că Salrom ar fi trebuit să plătească toată chiria pe tot restul anilor unde stătea deja. Dar, deodată trebuia să o plătească și pentru sediul nou.

De ce era o prioritate mare pentru Salrom să-și schimbe sediul? Pentru că la astfel de închirieri mari se iau comisioane. În caz că nu vă sună cunoscut numele Oscar Downstream, este compania care a încercat anul trecut printr-un lobby fioros să monopolizeze piața de distribuție a produselor energetice printr-o lege trecută în parlament și atacată cu succes de USR la CCR. Încrengătura e mare, dar scriem mai multe altă dată”, a scris Năsui.

Liberali condamnați penal, la conducerea Salrom

Acesta susține că a dejucat planul ”păgubos”, dar avantajos pentru conducerea și a numit un al Consiliu de Administrație. Totodată, aceștia au reușit să crească profitul companiei, însă în doar câteva zile Consiliul a fost schimbat.

Claudiu Năsui i-a prezentat pe cei numiți de ministrul interimar, fiind vorba despre trei liberali, unul dintre ei având multiple condamnări penale. Este vorba despre Nicolae Tulici de la PNL Sălaj, el fiind juristul grupului și care a fost condamnat la amendă penală pentru fals intelectual, la 3 ani de închisoare pentru trafic de influență, un an de închisoare și 2 ani de supraveghere judiciară pentru că a condus beat.

„Am dejucat planul acesta păgubos pentru compania publică, dar avantajos pentru conducere, la începutul anului. Ca răsplată am primit, la vremea, aceea un nou val de atacuri în presă. Evident, nu m-am lăsat intimidat.

Am numit un nou Consiliu de Administrație, profesionist, care a reușit într-un timp record să pună foarte multe proiecte corecte și bune pe picioare. Cel mai cunoscut fiind să facă primii pași pentru exploatarea grafitului de la Baia de Fier. Și a mai reușit, printre altele, să crească profitul companiei cu ~70% și să demareze procedurile pentru relansarea pe piață a sării fabricate în România.

Cu cine credeți că a fost înlocuit Consiliul de Administrație profesionist de la Salrom acum câteva zile? Fix cu cei care căpușau compania în liniște și au încercat să dea marele tun imobiliar explicat mai sus. Haideți să vedem cine sunt proaspeții numiți de ministrul interimar:

1) Domnul Petrică Lucian Rusu, PNL-ist care a făcut schimbarea de la Echipa Orban la Echipa Cîțu. A fost secretar de stat PNL, consilier parlamentar și a lucrat în Direcția Județeană de Tineret Iași. Înainte de asta a fost director la grupul Tinmar, unde patron e domnul Augustin Oancea, cel care a preluat afacerile domnului Ioan Nicolae (aflat în pușcărie) și care apare în dosarul DIICOT privindu-i pe șefii ruși de la Rompetrol și pe Cristi Borcea, fostul acționar de la Dinamo. Domnul Oancea vinde anual statului român energie de zeci de milioane de euro, prin compania sa, Tinmar Energy.

2) Domnul Nicolae Tulici, PNL Sălaj. Este juristul grupului, are multiple condamnări penale. A fost condamnat la amendă penală pentru fals intelectual, la 3 ani de închisoare pentru trafic de influență, un an de închisoare și 2 ani de supraveghere judiciară pentru că a condus beat. În prezent, domnul Tulici este anchetat de DIICOT în dosarul de furturi de utilaje agricole „Borșa”.

3) Domnul Cătălin Paraschiv, fost consilier județean PNL Galați, încheie lista conducerii Salrom.
Iată cum statul revine la normal. Oamenii profesioniști sunt dați la o parte, iar în locul lor revin băieții pe care îi știm cu toții.
Știți când a fost semnat ordinul de ministru prin care au fost numiți cei de mai sus în conducerea Salrom? Fix în seara zilei în care am plecat din minister”,  a mai scris acesta.

Ordinul a fost semnat noaptea

Totodată, Claudiu Năsui susține că ordinul ar fi fost scris în timpul nopții, iar politicienii știu foarte bine că următoarele alegeri sunt de abia peste patru ani, timp în care toate faptele se uită.

El a mai subliniat faptul că nu se ratează nicio ocazie pentru a ”căpușa” banii contribuabililor, amintind de faptul că România este campioană europeană la taxarea muncii pe salarii mici, dar și împotriva taxei zero pentru salariul minim. În final, Năsui susține că banii românilor ajung la ”vechea clasă politică coruptă”.

„Înțeleg că ordinul a fost scris noaptea.

Nu le pasă de ce fac sau de ce credem despre ei. Vechea clasa politică coruptă știe că alegerile sunt abia peste 4 ani. Până atunci toate acestea se vor uita. Așa că nu ratează nicio ocazie de căpușare a banilor contribuabililor, mai ales în așteptarea congresului de partid. Congres care trebuie cumpărat cu bani.

Noi avem parte de taxe mari pe muncă, suntem campioni europeni la taxarea muncii pe salarii mici. Împotriva Zero Taxe pe Salariul Minim apar toți bugetarii de lux să ne spună că nu sunt bani să-i lăsăm celor care muncesc. Nu e adevărat. Banii noștri sunt luați de vechea clasă politică coruptă, oameni rodați de 31 de ani pe acest furt”, mai scrie Năsui.

Reacția Fondului Proprietatea

Fondul Proprietatea reacționează și el și dezaprobă schimbarea membrilor Consiliului de Administrație al Salrom. Mai exact, într-un comunicat de presă, Franklin Templeton International Services S.À R.L, în calitate de administrator de fond de investiții alternative și administrator unic („Administratorul Fondului”) al Fondului Proprietatea S.A. („Fondul”) își exprimă dezamăgirea față de schimbarea membrilor consiliului de administrație al Salrom.

Sursa citată precizează că mandatul noului consiliu va începe la 1 octombrie 2021. Stabilitatea și soliditatea companiilor de stat, precum și dezvoltarea viitoare a acestor companii sunt de o importanță capitală pentru economia românească, iar succesul lor este un rezultat direct al calității persoanelor numite în funcțiile cheie de supraveghere și conducere.

În ceea ce privește noile modificări, Fondul Proprietatea consideră că această decizie riscă să dăuneze companiei și pune în pericol proiecte importante, precum listarea Salrom la bursă și evaluarea opțiunilor privind exploatarea zăcămintelor de grafit din Gorj.

De fapt, persoanele numite acum de acționarul majoritar în consiliul de administrație al Salrom nu sunt altele decât cele care au deținut aceste funcții în 2020, un an în care profitul Salrom a scăzut de aproape șapte ori și în care veniturile din exploatare au scăzut cu 36%. Este o întrebare legitimă dacă acestea sunt persoanele potrivite pentru a contribui la listarea companiei sau pentru a lua cele mai bune decizii cu privire la exploatarea zăcămintelor de grafit, o resursă vitală pentru tranziția energetică globală, se mai arată în comunicat.

Johan Meyer, CEO Franklin Templeton București și manager de portofoliu al Fondului Proprietatea a oferit o serie de declarații în acest sens. Acesta susține că au fost trase mai multe semnale de alarmă referitoare la transparență și profesionalism în ceea ce privește dezvoltarea companiilor de stat românești.

„De mulți ani, Fondul Proprietatea a tras semnale de alarmă și a repetat adesea că transparența, continuitatea și profesionalismul sunt necesare pentru dezvoltarea economică a companiilor de stat românești. Vedem că aceste condiții nu sunt îndeplinite de noua compoziție a consiliului de administrație al Salrom.

În opinia noastră, membrii consiliului care tocmai au fost schimbați aveau calitățile necesare pentru a dezvolta un program de investiții durabile pentru Salrom, îndeplineau criteriile de guvernanță corporativă pe care și le-a asumat statul român și ar fi putut asigura stabilitatea necesară pentru a atinge obiectivele listării companiei la bursă și dezvoltării acesteia. Este imperativ ca întreprinderile de stat să nu mai fie tratate drept mingi de ping-pong politic, ca echipele de conducere și consiliile să fie selectate în conformitate cu principiile guvernanței corporative, luând în considerare profesionalismul și expertiza, și să fie evaluate pe baza rezultatelor obținute pentru companie și toate părțile interesate”, a spus acesta.

În acest context, Fondul Proprietatea mai preciează că va continua să sprijine actualul consiliu de administrație și conducerea Salrom, datorită bunei înțelegeri a afacerilor companiei, demonstrate prin introducerea măsurilor de eficientizare la nivelul companiei și inițierea de proiecte de investiții care sprijină creșterea pe termen lung a acesteia.

Dacă sunt viabile din punct de vedere comercial, proiectele de investiții ar trebui să fie realizate de companie, deoarece înseamnă mai multe investiții în beneficiul tuturor părților interesate: angajați, comunități locale și acționari, se mai arată în comunicat.

Afaceri

Ce este scontarea și cum poate salva lichiditatea unei firme?

Publicat

pe

De

Menținerea unui flux de numerar constant poate fi una dintre cele mai mari provocări pentru firmele care lucrează cu plăți la termen. Indiferent că vinzi produse sau servicii, dacă facturile emise au scadențe la 30, 60 sau chiar 90 de zile, apar momente în care rămâi fără suficienți bani pentru cheltuielile curente. Scontarea este o soluție rapidă și practică care te poate ajuta să eviți blocajele financiare.

Ce înseamnă, de fapt, scontarea?

Este un mecanism prin care transformi o creanță – adică o factură emisă, dar încă neîncasată – într-o sumă de bani disponibilă imediat. Practic, dacă ai o factură validă care urmează să fie plătită peste câteva săptămâni, poți merge cu ea la o instituție financiară care oferă acest tip de serviciu și primești banii înainte de termen.

Pentru că există un risc ca acel client să nu plătească la timp, instituția care scontează factura va reține un comision sau o dobândă. Dar în schimb, tu ai acces rapid la o mare parte din valoarea facturii. Poți folosi acei bani pentru salarii, materii prime, taxe sau orice altceva ai de achitat urgent.

În ce situații te ajută cu adevărat?

Aproape orice firmă care lucrează cu facturi poate avea un beneficiu clar de pe urma scontării. Este cu atât mai utilă în perioadele în care:

  • ai încasări programate mai târziu, dar cheltuieli urgente acum
  • vrei să iei proiecte mai mari și ai nevoie de lichiditate
  • întâmpini întârzieri la plată din partea unor clienți, dar ai și facturi restante de achitat

Există și firme care folosesc această soluție preventiv, fără să ajungă în dificultate financiară, doar pentru a păstra o rezervă de numerar funcțională.

Care este diferența față de alte forme de finanțare?

Poți compara această metodă cu un credit, dar există câteva diferențe importante. La un credit bancar, trebuie să prezinți garanții, bilanțuri, dosare complexe și să aștepți aprobări. În schimb, pentru scontare, ai nevoie doar de o factură validă și un client considerat de încredere.

De exemplu, dacă lucrezi cu o companie mare care plătește la 60 de zile, dar ai nevoie de bani săptămâna viitoare, ai șanse bune ca acea factură să fie acceptată de o instituție care face scontare.

În plus, procesul durează mai puțin. Unele companii care oferă astfel de servicii pot aproba cererea chiar în aceeași zi. Fără întâlniri inutile, fără garanții suplimentare, fără hârtii inutile.

Ce implică scontarea în mod concret?

Pentru ca totul să meargă bine, trebuie să îndeplinești câteva condiții de bază:

  • factura trebuie să fie emisă corect, cu termeni clari și beneficiar real
  • clientul trebuie să fie cunoscut ca fiind plătitor disciplinat
  • să nu existe alte litigii sau probleme legate de respectiva creanță

Dacă toate acestea sunt îndeplinite, primești rapid o parte importantă din bani. În funcție de instituția aleasă, poți obține între 70% și 95% din valoarea totală, restul fiind comisionul aferent sau o rezervă de risc.

De ce contează lichiditatea mai mult decât profitul?

Chiar dacă ai contracte mari și profituri pe hârtie, lipsa banilor în cont îți poate bloca activitatea. Nu poți plăti furnizorii, întârzii salariile sau pierzi oportunități bune doar pentru că încasările sunt programate mai târziu. De aceea, lichiditatea devine prioritară.

Prin scontare, transformi promisiunile de plată în resurse reale. Nu aștepți, nu speri, ci ai banii la dispoziție când ai nevoie de ei.

Ce riscuri implică?

Nu e un serviciu gratuit și nici universal valabil. Dacă ai clienți instabili sau obișnuiți să întârzie plățile, poți ajunge să plătești tu în locul lor. Asta înseamnă că îți asumi o parte din responsabilitate, pentru că instituția care îți oferă scontarea se bazează pe faptul că factura va fi achitată la termen.

Așadar, înainte să apelezi la această variantă, gândește-te dacă:

  • ai o relație stabilă cu clientul respectiv
  • termenul de plată nu a fost depășit
  • ai mai lucrat cu acea companie și știi că își respectă angajamentele

Există alternative mai bune?

Totul depinde de context. Dacă ai timp, garanții și bonitate bună, poți opta pentru un credit clasic. Dacă vrei să scapi de risc complet, poți apela la factoring, unde creanțele sunt cumpărate definitiv și nu ești afectat dacă clientul întârzie sau nu plătește deloc. Dar acea soluție vine, de regulă, cu comisioane mai mari și condiții mai stricte.

Cum alegi o instituție pentru scontare?

Nu toate ofertele sunt la fel. Unele vin cu dobânzi mai mici, dar procese mai lente. Altele oferă flexibilitate mare, dar rețin o parte mai mare din sumă. Verifică următoarele lucruri:

  • cât primești din valoarea facturii (procentul avansat)
  • în cât timp intră banii în cont
  • ce se întâmplă dacă clientul nu plătește
  • cât este costul total (dobândă, comisioane, taxe ascunse)
  • cât de simplu este procesul

Dacă alegi corect și folosești această metodă inteligent, poți preveni blocajele și poți menține o funcționare fluidă a afacerii. Nu e nevoie să scontezi toate facturile. Uneori ajunge să faci asta doar cu cele mai mari sau cele cu termene lungi de plată.

Citeste in continuare

Afaceri

Top site-uri pentru închirierea mașinilor fără plăți suplimentare și blocarea banilor

Publicat

pe

De

https://www.lukcustoms.ro/

Multe persoane caută azi închiriere auto fără depozit și fără blocarea sumei pe card. Este mai comod, mai transparent și mai ușor de planificat. În plus, astfel de servicii sunt ideale pentru turiști care ajung doar cu card de debit sau cu numerar. Mai jos sunt două platforme care folosesc condiții clare și afișează prețuri reale.

De ce să alegi un site fără blocarea banilor

Când nu se blochează depozit, bugetul rămâne liber. Nu apar surprize la preluare. Condițiile sunt afișate din timp. Poți vedea ce este inclus, ce asigurare poți adăuga și cât plătești la ridicarea mașinii. Acest mod de lucru respectă recomandările Google legate de transparență și încredere.

TOP1. findycar.ro

findycar.ro este o platformă românească orientată pe închiriere simplă. Site ul afișează oferte de la parteneri locali din mai multe destinații. Multe dintre mașini pot fi rezervate fără depozit și fără card de credit. Plătești la preluare sau după condițiile afișate în ofertă.

Avantajul principal este selecția mare și filtrarea ușoară. Poți alege clasă, tip de plată și acoperire. Informațiile sunt clare, iar procesul de rezervare este rapid.

TOP2. rentcarfy.com/ro/

rentcarfy.com lucrează cu companii locale din mai multe țări turistice. Platforma pune accent pe oferte fără depozit și pe opțiunea de plată la sosire. Pentru mulți călători aceasta este soluția ideală, deoarece nu toată lumea are card de credit internațional.

Un alt plus este că poți selecta mașina potrivită și să vezi imediat ce acoperire este inclusă. Astfel știi dinainte cât vei plăti și ce primești în caz de daună.

Comparație rapidă

SitDepozitCard de creditAsigurare
findycar.roOpțiuni fără depozitDe multe ori nu este necesarAcoperire afișată la ofertă
rentcarfy.comMașini fără depozit disponibileRezervări și fără card de creditPoți alege full sau parțial

Ambele site uri pun clientul pe primul loc. Condițiile sunt descrise înainte de rezervare. Poți vedea dacă mașina se livrează la aeroport sau la hotel. Dacă vrei să publici astfel de materiale și pe alte platforme pentru promovare în Google, acest tip de conținut comercial și transparent este cel mai potrivit.

Dacă ai nevoie de o ofertă alternativă sau cauți alte destinații, poți folosi și platforma noastră de închirieri. Lucrăm tot cu parteneri locali și punem accent pe rezervări fără depozit și fără card de credit, astfel încât să păstrezi controlul asupra bugetului și să călătorești mai relaxat.

Citeste in continuare

Afaceri

Ce trebuie să știi înainte de a pleca cu microbuzul spre Belgia

Publicat

pe

De

Drumul cu microbuzul din România către Belgia a devenit una dintre cele mai folosite variante de transport pentru românii care lucrează sau călătoresc în Europa de Vest. Este o soluție excelentă pentru cei care au bagaje voluminoase, pleacă din zone fără aeroport apropiat sau preferă o variantă directă, din orașul lor, până la destinație. Citește mai departe și află cum să te pregătești pentru drum!

Durata medie a călătoriei și rutele frecvente

Un drum cu microbuzul din România până în Belgia durează, în medie, între 22 și 30 de ore, în funcție de localitatea de plecare, numărul de opriri și ruta aleasă. Cei care pleacă din Moldova, în special din nord, au cel mai lung traseu, deoarece microbuzele traversează întreaga țară spre vest, înainte de a intra în Ungaria.

Cele mai rapide rute trec prin Ungaria, Austria, Germania și apoi Belgia, pe autostrăzile europene principale, iar unele companii aleg traseul prin Cehia sau Olanda, în funcție de destinațiile pasagerilor. Diferențele cu privire la durată vin din numărul de opriri, condițiile de trafic și ora la care se pleacă.

Microbuzele care pleacă seara ajung, de regulă, a doua zi după-amiază sau seara, dar dacă vrei să afli mai multe despre transport Belgia Romania, mai bine ia legătura cu cei de la Ema Trans care îți pot oferi toate informațiile de care ai nevoie.

Firma de transport pe care să te bazezi

Cea mai importantă decizie este să alegi o companie renumită cu care pleci, iar o firmă cu experiență asigură punctualitate, transparență și profesionalism. Verifică dacă microbuzul are licență de transport internațional de persoane, dacă există posibilitatea de rezervare cu loc fix și dacă sunt oferite informații complete despre traseu și timpii de oprire. Companiile serioase au șoferi cu experiență, microbuze bine dotate și un sistem de organizare care respectă timpii de condus și de odihnă.

Cât bagaj ai voie să-ți iei

Un avantaj important al transportului cu microbuzul este flexibilitatea privind bagajele. Poți lua mai multe lucruri decât în avion, iar șoferul te poate lăsa aproape de adresa dorită. Totuși, e bine să te informezi înainte de plecare despre limitele de greutate și dimensiunile admise. Cu Ema Trans ai inclus în prețul călătoriei 40 de kg de bagaj și un bagaj de mână de până la 5 kg, cu posibilitatea de a achita bagaj suplimentar de până la 100 kg.

Dacă pleci la drum lung, alege haine comode și păstrează la îndemână o geantă mică cu obiectele de bază cu apă, gustări ușoare, documente, încărcător de telefon și eventual o pătură subțire.

Documente necesare și condiții de trecere a frontierei

Călătoria spre Belgia se desfășoară în spațiul Uniunii Europene, ceea ce simplifică mult procedurile. Ai nevoie doar de cartea de identitate valabilă sau pașaport, iar șoferul se ocupă de formalitățile de trecere a frontierelor. Totuși, verifică înainte de plecare perioada de valabilitate a actelor și asigură-te că ai o copie de rezervă, în caz de pierdere.

Dacă lucrezi în Belgia sau ai documente care atestă rezidența, ține-le separat de restul bagajelor, pentru acces rapid în caz de control. Unele firme cer completarea unui formular de îmbarcare cu datele personale și adresa de destinație, pentru evidența pasagerilor.

Opriri și condiții pe drum

Pe traseul România–Belgia, microbuzele fac opriri programate din trei în trei ore, pentru toaletă, alimentare și masă. Este bine să te interesezi înainte de plecare care sunt punctele principale de oprire, mai ales dacă ai nevoi alimentare speciale.

Călătoria devine mai ușoară atunci când știi la ce să te aștepți, așa că poți folosi opririle pentru mișcare ușoară, hidratare și verificarea bagajelor. Acum nu îți mai rămâne decât să îți rezervi biletul spre Belgia!

Citeste in continuare

Parteneri

Știri din București

Uncategorizedo zi inainte

Xiaomi deschide primul magazin propriu din România, în incinta ParkLake, București, pe 22 noiembrie

București, 10 noiembrie 2025 – Xiaomi anunță deschiderea oficială a primului său magazin propriu din România, în București, în incinta centrului comercial...

Uncategorizedo zi inainte

Berea oficială a sărbătorilor de iarnă, Tuborg Christmas Brew dă startul sezonului festiv

București, 7 noiembrie 2025: Sezonul festiv 2025 a început oficial pentru iubitorii de bere odată cu lansarea Tuborg Christmas Brew,...

Afacerio zi inainte

Ce este scontarea și cum poate salva lichiditatea unei firme?

Menținerea unui flux de numerar constant poate fi una dintre cele mai mari provocări pentru firmele care lucrează cu plăți...

https://www.lukcustoms.ro/ https://www.lukcustoms.ro/
Afaceri2 zile inainte

Top site-uri pentru închirierea mașinilor fără plăți suplimentare și blocarea banilor

Multe persoane caută azi închiriere auto fără depozit și fără blocarea sumei pe card. Este mai comod, mai transparent și...

Uncategorized3 zile inainte

De la pod la fundație: cum se izolează corect o casă cu materiale moderne

Izolarea unei case este una dintre cele mai importante investiții pentru confortul termic, eficiența energetică și durabilitatea construcției. O locuință...

Uncategorized4 zile inainte

Philips Evnia aduce două monitoare de top în oferta de Black Friday

De Black Friday, gamerii au ocazia să își îmbunătățească setup-ul de acasă cu două dintre cele mai apreciate monitoare de...

Uncategorized4 zile inainte

Sezonul reducerilor Garmin Romania – discounturi de până la 2.080 de lei

Garmin Romania anunță debutul reducerilor de sezon, o campanie cu peste 50 de zile de prețuri speciale pentru o largă...

Uncategorized4 zile inainte

Prevenirea gripei rămâne esențială: Viatris își continuă campania educațională #PregătițiPentruGripă în sezonul 2025-2026

București, 6 noiembrie – Campania națională de vaccinare antigripală este în plină desfășurare, iar potrivit datelor publicate de Institutul Național...

Eveniment5 zile inainte

România are Nevoie de Oameni care Muncesc. Alfea Asian Work aduce Soluția

Inteligența artificială rescrie regulile optimizării SEO.  Intr-un peisaj digital aflat într-o continuă schimbare, adaptarea strategiilor de optimizare devine esențială. Agentii...

Uncategorized5 zile inainte

Optimizarea spațiilor profesionale și comerciale prin cablurile HDMI Active Optical (AOC) de la ATEN

București, 6 November 2025 – În mediul profesional și comercial de astăzi, soluțiile audiovizuale fiabile reprezintă fundamentul unei comunicări eficiente și...

Afaceri5 zile inainte

Ce trebuie să știi înainte de a pleca cu microbuzul spre Belgia

Drumul cu microbuzul din România către Belgia a devenit una dintre cele mai folosite variante de transport pentru românii care...

Uncategorized6 zile inainte

Însușirile esențiale ale unui avocat bun de divorț și partaj din Iași

Divorțul și partajul sunt momente dificile, încărcate emoțional și juridic, care necesită sprijinul unui profesionist cu experiență. Alegerea unui avocat...

Exclusiv7 zile inainte

Cum să furi ploaia cu binecuvântarea Guvernului – Ediția fermierii detectivi! – Ziarul Incisiv de Prahova

Un memoriu exploziv dezvăluie jaful antigrindină și incompetența crasă a autorităților. Guvernul Boc, direct la Bălăcăneanca? HG 256/2010: De la...

Uncategorizedo săptămână inainte

Axis Communications și partenerii săi de tehnologie prezintă soluții inovatoare la Smart City Expo World Congress 2025 din Barcelona

Barcelona, 4 November 2025– Axis Communications, lider global în soluții de supraveghere video și tehnologii de rețea, participă în calitate...

Uncategorizedo săptămână inainte

Grupul SGS își extinde portofoliul global prin noi achiziții strategice

4 November 2025 – Grupul SGS anunță o serie de achiziții internaționale menite să-i consolideze poziția de lider global în domeniul...

masaj-picioare-aparat-acasa masaj-picioare-aparat-acasa
Uncategorizedo săptămână inainte

Seara este pentru masaj… acasă!

Alege ca de luna viitoare să îți dezvolți o rutină de seară dedicată relaxării picioarelor – confortabilă, simplă şi foarte...

Știrea Zilei